Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 398
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

asa mi se pareau si mie, acum intrebarea e de ce sunt de kko pe off road? eu am fost cu ele pana in Tajikistan si inapoi. 13k km au tinut si nu au fost de kko pe off road. sunt la al treilea sau al patrulea set si am facut destul off road cu ele sa zic ca nu sunt  rele deloc, chiar sunt excelente ca grip pe asfalt si in afara de noroi mai adanc nu am avut nici unde probleme cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator _Raul_
La 08.07.2020 la 14:07, vis-a-vis a spus:

Nu chiar. Românii suferă grav de ultima bandă sau de mers cât mai aproape de axul drumului. De aici rezultă aglomerație și multe situații limită. Nu mai știu pe unde am văzut un video sau o prezentare cu mersul defensiv pe motocicletă. Era faza cu TIR-ul sau autobuzul care ia o curbă pe serpentine sau una foarte strânsă. Colțul din stânga față al autobuzului evident că intră pe contrasens mai mult de un metru, vine motociclistul nostru de weekend pe Cheia și la juma' de metru de axul drumului se înclină. Capul îi este deja pe contrasens... și se lipește de autobuz. Vina șoferului, dar nici motociclistul nu era atât de bun, s-a bazat pe cornering ABS... E, aici vine prezentatorul și desenează traiectoria ideală, cea mai puțin riscantă... o linie pe la jumate de metru-un metru de marginea din dreapta a șoselei. Prima mea reacție: "Păi cum, nea?! Nu mai tăiem și noi curbele? Ai înnebunit? Că d-aia ne-am luat mobră! După câteva minute de reflecții îi dau nebunului dreptate. În curbele cu vizibilitate, spre stânga, te înclini și te poți izbi de un d-ăsta care nu ia curba cum trebuie. În curbele oarbe, pe dreapta, te apleci cât să nu dai cu capul de vreun parapet, dar stai cât mai la cutie în caz că vine un meseriaș de pe contrasens care taie curbele. 

Mi-ar plăcea să am toate sistemele astea pe mobră, m-ar ajuta enorm când vin seara/noaptea de pe coclauri și-o ard absent cu 140-160 pe A3 spre casă, dar asta nu înseamnă că m-aș baza pe ele... Tot trebuie nițel creier ca să supraviețuiești.

 

La mobrele adventure, în majoritatea situațiilor, eu rămân drept și înclin doar motorul, nu ma duc în laterala sau sub el

Pe mine, KTM 790 m-a salvat într-o noapte pe ploaie dintr-o situație în care abs-ul ar fi valorat cât crucea de lemn dim fata cortegiului. 

La 1290 SAS electronica este și mai capabila. 

 

Strict pe comparația T7 vs 790:

Ești calm și vrei sa mergi pana la capătul lumii, într-un ritm constant și safe (perfect normal de altfel) - T7. 

Forțezi limitele des și ești conștient ca orice ajutor electronic este superior tuturor skillurilor tale - 790.

 

Se știu și japonezii cu tehnologia și au destulă pe moto din alte categorii/capacități (AT 1100).

Pe Tenere nu au pus-o intenționat si bine au făcut. De toate pentru toți. 

La 09.07.2020 la 9:57, hora09 a spus:

Ciocu mic de acuma ca oricine se poate da pe T7 :P
Dar pe bune, sarumana la oamenii astia ca au adus destule si pret normal la inchiriere.

 

Uuu, super, mulțumesc maxim pentru pont. 

A căzut la fix. 

Pe afara pe unde o găseam era ori mai scumpa ori în zone în care nu mai aveam nimic de văzut. 

 

Aranjez cât de curând un we prelungit prin București. Numai bine îmbin și testul si o tura pe pasurile din Ro. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut azi la un muzeu expusa capsula Soiuz, te is capu cand vezi ce e inauntru, ce pozitie ai ca "pilot" si sunt controale de toate felurile absolut oriunde te uiti.

 

Doar tehnologie, evolutie si progres, asa s-a ajuns in spatiu, in oceane, se scoate petrol si nu in ultimul Rand aveti internet pe telefon CA sa debitati prostii aicea si nu numa 😘

 

E fix Asta, trebuie sa si oo la fel de Mari sa te bagi in asa combinator.

soyuz-30-reentry-capsule-museum-of-polish-military-technology-a-branch-C14F62.thumb.jpg.b27e555faa26d96e210744f77c3a9c7b.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 09.07.2020 la 18:04, prafrau a spus:

 

m-am dat si cu 700 si cu 790R.

Exceptand designul (nu te poți caca-n plăcerea omului) și pretul, 790 este mai fain din toate celelalte puncte de vedere. Si farul este mai bun.

Mai rămâne în discuție fiabilitatea.

Mi-am vandut 690 ul si imi voi lua 700. Nu 790. 

Diferenta intre ele este 2000+. Cine a găsit mai eftin, are doar abonament cu 60 lei/lună. 😁

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.09.2020 la 21:57, Alinache a spus:

Salutare tuturor! A mers cineva pe mobra asta (Tenere 700/T7) cu pasager la drum mai lung? Mă tot gândesc  să  fac turul Mării Negre peste vreo 2-3 ani...  

 

mers 3000 de km in vreo 11 zile in vara, cu pasagera si bagaje, din care cam 1000 de km in afara asfaltului

merge, nici o problema

mai ingrijorat as fi de gloante pe alocuri pe traseul tau, nici abkhazia si nici donetsk nu sunt foarte prietenoase momentan

 

ar conta totusi si ce fel de drum o sa ai, daca e doar asfalt nu prea are sens

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, prafrau a spus:

 

mers 3000 de km in vreo 11 zile in vara, cu pasagera si bagaje, din care cam 1000 de km in afara asfaltului

merge, nici o problema

mai ingrijorat as fi de gloante pe alocuri pe traseul tau, nici abkhazia si nici donetsk nu sunt foarte prietenoase momentan

 

ar conta totusi si ce fel de drum o sa ai, daca e doar asfalt nu prea are sens

Din Odessa până în Batumi mergem pe mare! 

Ar mai fi si varianta sa ocolim Marea Azov si sa trecem in Georgia pe "military road ", dar ocolim cam mult pentru prea puțin ( cred eu)! 

 

In Georgia sunt ceva drumuri fără asfalt pe care vreau sa le fac, si Armenia este recunoscută pentru drumurile sparte! 

 

Mulțumesc mult!

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Alinache a spus:

Ar mai fi si varianta sa ocolim Marea Azov si sa trecem in Georgia pe "military road ", dar ocolim cam mult pentru prea puțin ( cred eu)! 

 

In Georgia sunt ceva drumuri fără asfalt pe care vreau sa le fac, si Armenia este recunoscută pentru drumurile sparte! 

 

am luat ferry-ul ala acum cativa ani, a intarziat o zi (a plecat la timp, a stat o zi in afara portului), mi-as face planuri flexibile

bine, din ce am auzit de granita cu rusia, tot cam asa s-ar misca

in rest, da, drumuri bune prin munti, frumos

 

tenere700 mi se pare o alegere foarte buna pentru mers pe acolo cu pasager

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a modificat cineva șeile la meșteri de felul Motovis?

Rog poze mai multe și impresii!😁

La 09.07.2020 la 18:04, prafrau a spus:

 

din ce vad pe olx, tenere e 10k (la fel si 790s), 790r e 11k

pacat, fiindca tenere arata mult mai bine

atat ca pretul dat de tine pt tenere are TVA, iar cel de KTM nu are 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Vizitator changed the title to Yamaha T7 (Tenere 700)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...