Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 17 minute, hora09 a spus:

 

IMG_20200709_170003_4.jpg

Urâtă cu flăcări, într-adevăr... Hauriul ăla de-o nuanță pe jante, altă nuanță pe jambe... Scutul argintiu... cam ca nuca-n perete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 407
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 minute, vis-a-vis a spus:

Cum dracu'? A căzut gogoașa aia de marketing precum că acest rezervor e iNdestructibil. Există ditai platoșa de scut, cred că are vreun metru lățime și acoperă și puțin din țâțele rezervorului, acum se va vinde ca pâinea caldă.

Păi ori e, ori nu e? Nu halim tot ce zice KTM? 

 

Nu știu cât te uiți tu la Dakar, dar eu de 30 de ani sau mai bine pierd nopțile ca să văd rezumatele zilei (apropo', fmm de snooker). Și da, rezervoarele sunt de tipul ăsta, dar din două bucăți, plus cele spate. Nu e nevoie să-l faci din cine știe ce material, cel mai bine se comportă tot plasticul, că e elastic. Însă, dacă spargi o parte de rezervor, tot mai rămâi cu cealaltă și cu cel/cele din codiță. După atâția ani, normal că au vrut să implementeze tehnologia și la motocicletele de serie. Treaba e bună ca echilibru de mase însă au lățit motoreta jos și hai să fim serioși, au trâmbițat mult timp că va fi ca un soi de scut. E... eu n-aș da cu ea de toți pereții, pare-se că e un călcâi a lui Ahile.

Am avut și eu un accident destul de serios anul trecut cu V-Stromul. Serios în sensul de viteză și impact. Însă daunele au fost minore și eu n-am avut nici pe dracu'. 

Aici contează dinamica accidentului, nicidecum vitezele și alte bazaconii care se discută pe forum. Nu i s-a spart rezervorul pentru că n-a fost lovit unde trebuie, ca să zic așa ;)

 

 

Sustin treaba cu snookerul.

Cum ziceam nu halesc marketingul niciunei firme. Nimic nu e indestructibil, sa vezi ce pateste daca ii dai drumul din elicopter.

Asta chiar daca nu e din 2 bucati tot are doua conducte de alimentare din cei 2 lobi, astfel incat si daca il spargi [la Africa Eco Race ca la Dakar nu poate participa]  ramai cu un lob. Si rezervorul de la 790 e din plastic, sincer daca mi-as lua un 790 i-as pune un scut mai bun, cel stok e cam pirpiriu dar tot din HDPE. In continuare sustin ca rezervorul ala e genial, mai ales ca in seara asta am descoperit ca poti merge cu picioarele pe el ca la boxer.

referitor la accident, mobra s-a dus taras pe partea dreapta , unde a frecat pe rezervor, dar pe zona cu protectia aia destul de subnutrita pe ea, nici un damage. Oglinda e sparta si handguardul julit.

Cel mai mare dmg e toba , care era si aftermarket, sper ca se va rezolva pe asigurarea soferului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca o precizare mai on topic. T7 nu mi se pare o mobra proasta, ba chair una din cele mai reusite ale momentului doar ca e clar pe locul 2, probabil pentru ca asa si-au propus. Sa fie ieftina, problema cred ca e totusi la pret e prea scumpa pentru ce ofera, dar daca n-ai bani de 790 e next best thing.

Cand vorbim de diferenta de pret, cred ca in principal  banii se duc in suspensie, care e de departe cea mai tare pe care am mers vreodata si am mers pe diverse chestii, Marzocchi, Ohllins, Hyperpro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, ERU a spus:

in seara asta am descoperit ca poti merge cu picioarele pe el ca la boxer.

E, aici e marea gafă. Sunt destule locuri pline șleauri unde nu poți trece efectiv cu un boxer. Cu cât mai îngustă mobra, cu atât mai bine...

Acum 2 minute, ERU a spus:

Si ca o precizare mai on topic. T7 nu mi se pare o mobra proasta, ba chair una din cele mai reusite ale momentului doar ca e clar pe locul 2, probabil pentru ca asa si-au propus. Sa fie ieftina, problema cred ca e totusi la pret e prea scumpa pentru ce ofera, dar daca n-ai bani de 790 e next best thing.

Păi și până la urmă de ce tot vreți să demonstrați că 790 e peste Tenere? N-au nicio treabă una cu cealaltă. Una se vrea o mobră creată la cererea publicului adventure (700-800 cmc, cât mai joasă la șa și cu centrul de greutate cât mai jos, cu suspensii de top, etc) cu tehnologie de ultimă oră (mai lipsește pilotul ăla automat adaptativ, care mie mi-a plăcut maxim pe o Skoda Superb full option care mi-a dat impresia ca poate conduce singură) și alta, o fierătanie clasică de off-road care n-a vrut să intre peste 790 și care are clienții ei, nu că nu și-ar fi permis KTM-ul

Eu unul aș lua KTM-ul, pentru că putere și că suspensie. Am avut numai mobre de 70 de cai, d-aia nici nu mă uit la Tenere 700. Însă e o mobră corectă, am încălecat-o și se simte ca un monociclindru. Mai matahală mi s-a părut Yamaha Tenere de acum 2 generații. 

 

image.thumb.png.d880ca8f153a5561fa24e35bdae9959c.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 09.07.2020 at 9:45, hora09 said:

a fost candva

 

Mobra asta nu are doar 1 an vechime? Si deja din anul 2 se pare ca va fi asamblata in China. Problemele curente sunt doar un teaser pentru ce urmeaza.

 

17 hours ago, ERU said:

Si ca o precizare mai on topic. T7 nu mi se pare o mobra proasta, ba chair una din cele mai reusite ale momentului doar ca e clar pe locul 2, probabil pentru ca asa si-au propus. Sa fie ieftina, problema cred ca e totusi la pret e prea scumpa pentru ce ofera, dar daca n-ai bani de 790 e next best thing.

Cand vorbim de diferenta de pret, cred ca in principal  banii se duc in suspensie, care e de departe cea mai tare pe care am mers vreodata si am mers pe diverse chestii, Marzocchi, Ohllins, Hyperpro.

 

Ar fi fost mai echitabil ca un T7 sa coste 9k in loc de 10k euro, nu contesta nimeni. Dar in acelasi timp, poate si 790-ul e prea ieftin pentru ce ofera, de aici si dezechilibrul. Si poate e ieftin pentru ce ofera pentru ca au planificat inca de la inceput mutarea productiei in China. Plus faptul ca au facut outsourcing la controlul calitatii catre clientul final.

 

https://790adventure.net/early-faults/rear-shock-failure/

Poate o parte din aia care nu au bani de 790 prefera de fapt o suspensie no-name, fara pretentii, dar si fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.07.2020 la 18:01, mihaio07 a spus:

 

Mobra asta nu are doar 1 an vechime? Si deja din anul 2 se pare ca va fi asamblata in China. Problemele curente sunt doar un teaser pentru ce urmeaza.

 

 

 

Ultima data cand m-am informat, chestia cu mutarea productiei in China era fake news si sa fiu sincer, cred ca e mult mai probabil sa o mute in India, daca o muta undeva. Iar despre made in China, din experienta proprie, pot spune ca acolo se pot face si chestii foarte bune calitativ [motorul de la F800 e facut in China, zero probleme]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa mi se pareau si mie, acum intrebarea e de ce sunt de kko pe off road? eu am fost cu ele pana in Tajikistan si inapoi. 13k km au tinut si nu au fost de kko pe off road. sunt la al treilea sau al patrulea set si am facut destul off road cu ele sa zic ca nu sunt  rele deloc, chiar sunt excelente ca grip pe asfalt si in afara de noroi mai adanc nu am avut nici unde probleme cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator _Raul_
La 08.07.2020 la 14:07, vis-a-vis a spus:

Nu chiar. Românii suferă grav de ultima bandă sau de mers cât mai aproape de axul drumului. De aici rezultă aglomerație și multe situații limită. Nu mai știu pe unde am văzut un video sau o prezentare cu mersul defensiv pe motocicletă. Era faza cu TIR-ul sau autobuzul care ia o curbă pe serpentine sau una foarte strânsă. Colțul din stânga față al autobuzului evident că intră pe contrasens mai mult de un metru, vine motociclistul nostru de weekend pe Cheia și la juma' de metru de axul drumului se înclină. Capul îi este deja pe contrasens... și se lipește de autobuz. Vina șoferului, dar nici motociclistul nu era atât de bun, s-a bazat pe cornering ABS... E, aici vine prezentatorul și desenează traiectoria ideală, cea mai puțin riscantă... o linie pe la jumate de metru-un metru de marginea din dreapta a șoselei. Prima mea reacție: "Păi cum, nea?! Nu mai tăiem și noi curbele? Ai înnebunit? Că d-aia ne-am luat mobră! După câteva minute de reflecții îi dau nebunului dreptate. În curbele cu vizibilitate, spre stânga, te înclini și te poți izbi de un d-ăsta care nu ia curba cum trebuie. În curbele oarbe, pe dreapta, te apleci cât să nu dai cu capul de vreun parapet, dar stai cât mai la cutie în caz că vine un meseriaș de pe contrasens care taie curbele. 

Mi-ar plăcea să am toate sistemele astea pe mobră, m-ar ajuta enorm când vin seara/noaptea de pe coclauri și-o ard absent cu 140-160 pe A3 spre casă, dar asta nu înseamnă că m-aș baza pe ele... Tot trebuie nițel creier ca să supraviețuiești.

 

La mobrele adventure, în majoritatea situațiilor, eu rămân drept și înclin doar motorul, nu ma duc în laterala sau sub el

Pe mine, KTM 790 m-a salvat într-o noapte pe ploaie dintr-o situație în care abs-ul ar fi valorat cât crucea de lemn dim fata cortegiului. 

La 1290 SAS electronica este și mai capabila. 

 

Strict pe comparația T7 vs 790:

Ești calm și vrei sa mergi pana la capătul lumii, într-un ritm constant și safe (perfect normal de altfel) - T7. 

Forțezi limitele des și ești conștient ca orice ajutor electronic este superior tuturor skillurilor tale - 790.

 

Se știu și japonezii cu tehnologia și au destulă pe moto din alte categorii/capacități (AT 1100).

Pe Tenere nu au pus-o intenționat si bine au făcut. De toate pentru toți. 

La 09.07.2020 la 9:57, hora09 a spus:

Ciocu mic de acuma ca oricine se poate da pe T7 :P
Dar pe bune, sarumana la oamenii astia ca au adus destule si pret normal la inchiriere.

 

Uuu, super, mulțumesc maxim pentru pont. 

A căzut la fix. 

Pe afara pe unde o găseam era ori mai scumpa ori în zone în care nu mai aveam nimic de văzut. 

 

Aranjez cât de curând un we prelungit prin București. Numai bine îmbin și testul si o tura pe pasurile din Ro. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut azi la un muzeu expusa capsula Soiuz, te is capu cand vezi ce e inauntru, ce pozitie ai ca "pilot" si sunt controale de toate felurile absolut oriunde te uiti.

 

Doar tehnologie, evolutie si progres, asa s-a ajuns in spatiu, in oceane, se scoate petrol si nu in ultimul Rand aveti internet pe telefon CA sa debitati prostii aicea si nu numa 😘

 

E fix Asta, trebuie sa si oo la fel de Mari sa te bagi in asa combinator.

soyuz-30-reentry-capsule-museum-of-polish-military-technology-a-branch-C14F62.thumb.jpg.b27e555faa26d96e210744f77c3a9c7b.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 09.07.2020 la 18:04, prafrau a spus:

 

m-am dat si cu 700 si cu 790R.

Exceptand designul (nu te poți caca-n plăcerea omului) și pretul, 790 este mai fain din toate celelalte puncte de vedere. Si farul este mai bun.

Mai rămâne în discuție fiabilitatea.

Mi-am vandut 690 ul si imi voi lua 700. Nu 790. 

Diferenta intre ele este 2000+. Cine a găsit mai eftin, are doar abonament cu 60 lei/lună. 😁

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Yamaha T7 (Tenere 700)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...