Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 10 ore, xt600 a spus:

Man, asta nu este un review, este un film de promovare a modelului. Multa regie, scene filmate in diferite locatii, o multime de duble si cine stie cate modele rupte in doua la filmari. Ce fac baietii astia, are treaba cu endureala, nu cu turismul adventure. Asa ca hai sa nu comparam mere cu pere, un film de marketing cu o recenzie video, chiar daca este facuta de un ziarist moto. 

 

Baiatul asta are filme si cu alte marci de mobre, deci nu-l pot suspecta ca e pe statul de plata KTM. Cum testeaza el mobrele si pe unde se plimba cu ele , e alta poveste. Sincer ma indoiesc profund, ca a rupt vre-o mobra, iar ce mi se pare cu adevarat incredibil, este ca pe langa R-ul cu care se da, mai e si modelul simplu [de strada, daca-i putem spune asa] cu care merge grecul si care cumva reuseste sa ajunga, aproape peste tot.

Deci pe scurt, da e un film, nu, nu mi se pare marketing, dar mi se pare de multe ori mai bine facut decat porcaria aia de recenzie despre T7.

In turele mele, de adventure, am ajuns de multe ori, in situatii in care nu doream sa ajung, si care erau mult mai aproape de ceea ce arata baiatul ala cu 790, decat de drumul ala simplu pe care as putea merge si cu masina (si nu, nu am masina de teren, inca).

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 398
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, ERU a spus:

 

Deci pe scurt, da e un film, nu, nu mi se pare marketing

 

In turele mele, de adventure, am ajuns de multe ori, in situatii in care nu doream sa ajung

Fimul ala este numai marketing. Sunt momente in film, in care chipurile atacau trasee dure, dupa ore de "aventura", insa motocicletele erau curate ca scoase din showroom. Exact asa erau si filmele publicitare pentru Tenere 700, de dinainte de lansare, facute cu baietii de la Yamaha. 

 

Si ti se pare ca un Tenere 700 nu poate pe unde merge un 790? Ai fi naiv sa crezi asta. 

In ceea ce priveste situatiile in care ai ajuns, in calatoriile tale, ma tem ca tie nu iti trebuie un adventure tourer, ci un EXC Six Days. Asta este problema... se confunda traseele de adventure cu cele de enduro si hard enduro. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In video-ul de mai sus (moto.it), zice Andrea ca mobra are centrul de greutate destul de sus (se simte asta), plus tot ii trage ceva cu "right carter", ca-l deranjeaza cand sta in picioare. Mai zice ca suspensiile sunt eficiente, dar prea soft pt off-road serios.

 

Eu am observat pe clip la sectiunea de mers stradal ca se misca in draci panoul acela de bord cu afisaj digital.

 

Altele: cica va fi disponibil lowering kit (probabil OEM) de 35 mm.

 

p.s.: Eu inca nu inteleg ce aduce in 2019 modelul asta in plus (sau mai bun) fata de un F800GS din prima generatie (2010). Greutati similare (207 vs 205 kg), rezervoare similare (16l vs 15l), acelasi seat height, ABS decupabil, no Traction Control, in plus F800 are cuplu mai mare (80 Nm vs 68 Nm). Adica plm, cu un F800GS luat sh (pre 2013) si o suspensie Touratech completa(cartuse furca + amortizor) iesi mai bine ca bani si performanta. Si ai o tona de accesorii aftermarket, acum, nu intr-un posibil viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, ovi_ice a spus:

cu un F800GS luat sh (pre 2013) si o suspensie Touratech completa(cartuse furca + amortizor) iesi mai bine ca bani si performanta. Si ai o tona de accesorii aftermarket, acum, nu intr-un posibil viitor.

De ce il compari musai cu pre 2013? Post 2013 are cateva Kg in plus, dar si cateva din bubele initiale rezolvate. Intreb pentru ca si eu incerc sa inteleg de ce as lua T700 in loc de F800GS (pe care cu putin noroc il poti gasi si nou, ramas pe stoc pe undeva, in cam aceiasi bani...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sunt similare ca si greutate si electronica. Si ziceam ca sa iesi sensibil mai ieftin ca pret sau la fel. O supensie Touratech (adica Tractive) costa destul de mult: 1500 euro cartusele pt furca si 1200 euro shock-ul Level 2 (cel mai bun). Cu siguranta sunt componente peste cele stock de pe Tenere.

 

F800GS Gen 2 are 214 kg (9kg peste T700), furca WP 45mm (fata de Marzocchi de 43mm pe gen 1) si in general il gasesti (sh ma refer) cu Traction Control (ASC), ESA si riding modes (Road si Enduro). Dpdv al sistemelor electronice e o mobra superioara fata de Yamaha.

Nu cunosc "bubele" initiale ale modelului, credeam ca in afara de upgrade-ul la furca si electronica nu au schimbat nimic.

 

Chestia e ca gen 2 il gasesti mai scump (mi-am luat eu acum 2 sapt), iar daca il "prinzi" cu ESA (chiar si pe mobile.de greu vezi unul fara), atunci optiunile de upgrade la suspensia spate sunt ceva mai limitate. 

Cu 10k euro buget, da, faci un F800GS si usurel (evacuare + baterie Litiu scad vreo 5 kg) si cu componente bune, "croit" pt statura si necesitatile tale (ai o gramada de parbrize si sei aftermarket de diverse forme si inaltimi, etc), eventual dai si o banda Outex pe jante sa le faci tubeless (mai scazi inca 1.4kg camerele conform bajetilor de pe advrider).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.05.2019 la 13:49, xt600 a spus:

Fimul ala este numai marketing. Sunt momente in film, in care chipurile atacau trasee dure, dupa ore de "aventura", insa motocicletele erau curate ca scoase din showroom. Exact asa erau si filmele publicitare pentru Tenere 700, de dinainte de lansare, facute cu baietii de la Yamaha. 

 

Si ti se pare ca un Tenere 700 nu poate pe unde merge un 790? Ai fi naiv sa crezi asta. 

In ceea ce priveste situatiile in care ai ajuns, in calatoriile tale, ma tem ca tie nu iti trebuie un adventure tourer, ci un EXC Six Days. Asta este problema... se confunda traseele de adventure cu cele de enduro si hard enduro. 

 

Sunt momente in film, cand mobrele sunt destul de maro, (vezi pe la min 6). Nush de unde ai venit cu ideea de adv relativ la filmul respectiv, in mod evident nu poate fi vorba despre asa ceva. Hint: le lipsesc bagajele. 

De fapt se discuta clar la inceputul filmului, dar w/e. 

Da, mi se pare ca m-as chinui mai tare, cu un T7 fata de un 790. Experienta mi-a aratat, cat de importanta este suspensia la orice motoreta care ruleaza pe altceva in afara de asfalt, de asemenea avand in vedere fizicul meu impresionant, inaltimea seii este iar un punct critic, pentru mine. 

Dar spune-mi tu, care sunt punctele forte ale acestei motorete, Eu pur si simplu nu le vad. 

Acum 16 ore, ovi_ice a spus:

Pai sunt similare ca si greutate si electronica. Si ziceam ca sa iesi sensibil mai ieftin ca pret sau la fel. O supensie Touratech (adica Tractive) costa destul de mult: 1500 euro cartusele pt furca si 1200 euro shock-ul Level 2 (cel mai bun). Cu siguranta sunt componente peste cele stock de pe Tenere.

 

F800GS Gen 2 are 214 kg (9kg peste T700), furca WP 45mm (fata de Marzocchi de 43mm pe gen 1) si in general il gasesti (sh ma refer) cu Traction Control (ASC), ESA si riding modes (Road si Enduro). Dpdv al sistemelor electronice e o mobra superioara fata de Yamaha.

Nu cunosc "bubele" initiale ale modelului, credeam ca in afara de upgrade-ul la furca si electronica nu au schimbat nimic.

 

Chestia e ca gen 2 il gasesti mai scump (mi-am luat eu acum 2 sapt), iar daca il "prinzi" cu ESA (chiar si pe mobile.de greu vezi unul fara), atunci optiunile de upgrade la suspensia spate sunt ceva mai limitate. 

Cu 10k euro buget, da, faci un F800GS si usurel (evacuare + baterie Litiu scad vreo 5 kg) si cu componente bune, "croit" pt statura si necesitatile tale (ai o gramada de parbrize si sei aftermarket de diverse forme si inaltimi, etc), eventual dai si o banda Outex pe jante sa le faci tubeless (mai scazi inca 1.4kg camerele conform bajetilor de pe advrider).

 

Deci ti-ai luat F800gs pana la urma. Nu e o motoreta rea, dar in opinia mea sunt destul de multe de dres la ea. 

Vezi ca furcile sunt exact inverts. Gen1 are Marzzochi 45 si Gen2 are WP43. Daca ai Gen1 iti pot spune cum rezolvi furca ieftin si bine, daca ai Gen2 nu prea stiu. ESA nu m-a impresionat niciodata, mi se pare o chestie de marketing. 

Una din variantele, la care ma gandesc pt la iarna, prevede achizitia unui F800gs, obigatoriu prima generatie si mutarea tuturor upgradeurilor pe "noua" mobra. Daca in schimb se aliniaza planetele 790R mi-as lua. T7 din pacate nu ma convinge cu nimic. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ERU a spus:

Deci ti-ai luat F800gs pana la urma. Nu e o motoreta rea, dar in opinia mea sunt destul de multe de dres la ea. 

Vezi ca furcile sunt exact inverts. Gen1 are Marzzochi 45 si Gen2 are WP43. Daca ai Gen1 iti pot spune cum rezolvi furca ieftin si bine, daca ai Gen2 nu prea stiu. ESA nu m-a impresionat niciodata, mi se pare o chestie de marketing

 Una din variantele, la care ma gandesc pt la iarna, prevede achizitia unui F800gs, obigatoriu prima generatie si mutarea tuturor upgradeurilor pe "noua" mobra. Daca in schimb se aliniaza planetele 790R mi-as lua. T7 din pacate nu ma convinge cu nimic. 

 

Da, am luat GS-ul fiindca ar fi trebuit sa dau skip la sezonul asta ca sa strang banii necesari pt 790 Adv. Si nu mi-a convenit. Am gasit un F800GS Gen 2 achiztionat din Ro, cu istoric complet, 27k km, la un pret chiar sensibil mai mic ca pe mobile.de. Si am fost norocos ca avea saua joasa cu care nu am probleme la inaltimea mea (1.77).

Pana acum mi se pare o mobra ff confortabila pe drumuri proaste, m-am bagat si pe un drum de pamant in weekend, se simte foarte stabila. Momentan e incaltata cu Tourance Next, deci tre sa ma feresc de noroaie/pietris. Motorul e cam "rough" asa, eu fiind obisnuit cu 4 linie. Furca face un "clanc" la anumite denivelari, dar din ce-am citit e normal. ESA il simt mai ales la extreme (Sport vs Comfort), diferente minore, dar exista.

Ca "defecte" ar fi parbrizul stock care nu protejeaza mai deloc si faptul ca ambreiajul are biting point prea sus si nu il pot modula (plus ca e f rigid). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

O asteptam cu mare interes. Dar pana la mobrele de testride mai avem de asteptat.

A, acum am vazut: cum frate etrier cu culisa pe spate?! Dezamagitor...

Ca sa nu mai vorbesc de pret. 10 mii ea neavand mai nimic pe ea?! Pai daca adaugi preturile de la sistemele pe care le are Africana o depaseste la bani lejer. Si asta e un 600 si ceva de cmc si 70 de cai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

M-am dus azi cu scuterul la service pentru revizie si m-am urcat pe Tenere 700... Eu avand 1.73 si picioarele  ("inseam") undeva la 80-81cm … abia ajungeam cu varfurile . Daca ma mutam un pic intr-o parte pe sa, puteam sa pun jumate de picior jos... In trafic nu ar fi o problema dar undeva "offroad".... clar mi-as dori sa fie un strop mai joasa. Unul din aia de la vanzari imi spunea ca pot sa vina cu sa joasa si kit de coborare s-o lase cu vreo 38mm mai jos... atunci chiar ar fi mai usor de manevrat. Legat de finisaje, depinde cat esti de pretentios.. mie unu mi-a placut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Care erai bre cu Tenere 700 pe drumul dintre Cabana Voina si Cuca ? Eu coboram dinspre Cuca si tocmai cand ma gandeam ca n-am zarit urma de mobra prin locurile alea, hop, a aparut din sens opus Tenerele asta :D . 

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 13.09.2019 la 15:45, CosX a spus:

M-am dus azi cu scuterul la service pentru revizie si m-am urcat pe Tenere 700... Eu avand 1.73 si picioarele  ("inseam") undeva la 80-81cm … abia ajungeam cu varfurile . Daca ma mutam un pic intr-o parte pe sa, puteam sa pun jumate de picior jos... In trafic nu ar fi o problema dar undeva "offroad".... clar mi-as dori sa fie un strop mai joasa.

image.thumb.png.ea466bebc51cfe67f850e694598c2567.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
Vizitator _Raul_
La 19.04.2020 la 22:40, vis-a-vis a spus:

 

 

Partea a doua, cu cazarea in corturi pe malul marii in Mauritania este super faina. 

Cumva normala promovarea asta si asocierea cu Lolo, avand in vedere ce inseamna numele Tenere in Franta. Parca era si cazul.

Franta si Italia sunt tarile care au ridicat numele Tenere si l-au facut un mit. 

 

Scurt pe doi - o serie faina. Multumesc de link. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Yamaha T7 (Tenere 700)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...