Sari la conținut

MotoVloggeri Romani


AlfaMoto
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

Hahahahaha

 

Mi-a placut faza cu pericolul traficului aglomerat in timp vedem 15 min de drumuri libere.

 

PENIBIL !! toata predica este penibila si ca livrare si dpdv al acelui ceva care ar fi trebuit sa se numeasca continut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, insa e altceva decat baieteala gastii celelalte, vorbeste cat de cat coerent. Na, am ajuns sa apreciem ca un astfel de video dupa toate celelalte k@kturi...

Iar @kosh nu m-a convins cu materialele precedente asa ca nu am dat click pe asta :P

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, eu nu caut adrenalina, goneata mai scap, recunosc, dar imi place pur si simplu! Daca ar fi cum zici tu toti ar fi calare pe sportive si ar da numa' blana orbitoare (in cautare de 3.14zda). De aici pana la tobele - burlan si 10000rpm pe bulevard, eventual noaptea la 1, mai e putin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Deci pot sa merg toata ziua la viteze intre 80-250 si nu am nici un stres iar oboseala este acceptabila si normala pt perioda extinsa de mers .Doar 1 ora ,sau chiar mai putin,daca sunt fortat sa merg la sub 80 sunt absolut rupt de dureri de incheieturi si genunchi....dar colegu stie el ca viteza oboseste....funny!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi blana obosesti mai repede, pentru ca sunt mai multe componente la mijloc:
- pozitia

- tre' sa te tii de motoreta

- stresul ca stii ca mergi prea tare

- atentia oculara

- zgomotul ambiental

 

Nu-mi spune ca 15 min de mers cu 80 sunt la fel cu 15min de mers cu 200+

Depinde si de motoreta dar si de nivelul tau de toleranta. Pe a mea acum, nu simt nevoia sa ma aplec pana in 160 la ora.

Cand ma alergam cu ZX6R-ul, ala ma rupea efectiv de tot cand mergeam cu peste 200.

Ajungeam anchilozat pe la benzinarii, abia ce reuseam sa ma dau jos.

Aveam furnicaturi in degete si senzatia de curentat in coate, plus multe altele.

 

Acum pe busa este mult prea usor sa sari de 200. Nici nu simti, practic iti bate un pic vantul mai tare in freza.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Daca mergi blana obosesti mai repede, pentru ca sunt mai multe componente la mijloc:

- pozitia

- tre' sa te tii de motoreta

- stresul ca stii ca mergi prea tare

- atentia oculara

- zgomotul ambiental

 

Nu-mi spune ca 15 min de mers cu 80 sunt la fel cu 15min de mers cu 200+

Depinde si de motoreta dar si de nivelul tau de toleranta. Pe a mea acum, nu simt nevoia sa ma aplec pana in 160 la ora.

 

Cand ma alergam cu ZX6R-ul, ala ma rupea efectiv de tot cand merggeam cu peste 200.

Ajungeam anchilozat pe la benzinarii, abia ce reuseam sa ma dau jos.

Aveam furnicaturi in degete si senzatia de curentat in coate, plus multe altele.

 

Acum pe busa este mult prea usor sa sari de 200. Nici nu simti, practic iti bate un pic vantul mai tare in freza.

Imi pare rau colegu dar tot ce spui iti tradeaza ...lipsa de intelegere si faptul ca nu stii sa mergi.

 

1 pozitia este o problema doar la viteza mica .La viteza mare te ajuta vantul sa-ti mai relaxezi incheieturile ..

2 tre sa te tii de motoreta atunci cand chiar abuzezi de acceleratie .Nici cei mai buni nu prea fac asta pe strada decat in reprize scurte,iar tu nu ai facut asta niciodata decat in linie dreapta,absolut garantat.

3 stresul ala este doar pentru tine pt ca nu stii sa mergi si esti timorat.

4 atentia "oculara" te oboseste un pic ,motiv pentru care se alterneaza reprizele de fuga cu cele mai touring

5 traim pt zgomotul ambiental ...daca te deranjeaza iti trebuie alta casca sau masina.

6. 15 min de mers cu 200+ sunt o banalitate pt ca ii faci doar acolo unde este practic drept sau curbe extrem de largi.Devine interesant doar acolo unde sunt atatea curbe ca nu prea ajungi la 200.

 

Restul nu mai are rost sa comentez pt ca se incadreaza la ce spuneam mai sus .Si kawa ala era ok ,problema erai tu ca mergeai stresat si fara cunostinte elementare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, l-am vazut si eu azi dimineata. Voiam sa-l pun aici da' m-am luat cu altele. Vad ca a facut Kosh treaba inainte :ok:

 

Avand in vedere varsta, nu conteaza ca n-are dictie de Andreea Esca sau patosul lui Piersic, important e ca e normal la cap si mesajul e la fel de normal la cap. Restul se mai iau la pila, nu-i bai.

tocmai d-asta o sa moara de foame cu 2k de subscriberi (daca ajunge la 2k) :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pot sa merg toata ziua la viteze intre 80-250 si nu am nici un stres iar oboseala este acceptabila si normala pt perioda extinsa de mers .Doar 1 ora ,sau chiar mai putin,daca sunt fortat sa merg la sub 80 sunt absolut rupt de dureri de incheieturi si genunchi....dar colegu stie el ca viteza oboseste....funny!

 

De acord 100%, probabil e vorba de sustinerea vantului la viteza mai mare.

 

Dupa o tura mai lunga cand sunt sate legate si merg 60-80 mult timp incep sa ma doara toate, in schimb la mers constant 130-140 nu simt nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic, daca mi-am pierdut camera si nu mai am cu ce filma, sau daca nu mai am motocicleta, dar imi place sa ma aud vorbind, pot sa iau o filmare din 2014 si sa trag peste ea niste predici inregistrate la mic. Not bad.

Da man. Ai putea sa incepi sa citesti lista de ingrediente de pe o prajitura cu aroma de ciocolata din Carrefour, din alea productie proprie. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare plictisitor. Nimic interesant in filmarile lui, vorbeste mult dar nu comunica nimic.


» Post actualizat in 04 Aug 2018 08:07

Sase ani m-am dus la munca cu motoreta. Din Ap Patriei, ba pana la Hala Traian, ba pana la rondul Alba Iulia. Cel mai lung a fost pana la Connect Business Park: faceam excursie zilnic dus/intors.

Poate de aceea ma plictisesc repede uitandu-ma la motovloguri filmate in drum spre servici, dar fara ceva interesant pe partea de comunicare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motovlogurile mele de pana acum clar nu se adreseaza celor cu ani buni de motociclism. Acestia trebuie sa stie deja ce-am vorbit eu pana acum.
Mesajele mele se adreseaza incepatorilor convinsi ca sunt vanati in trafic si celor care-si inchipuie ca motociclismul inseamna fataiala prin oras in cautare de soferi agresivi.
However, eu cred ca, indiferent de experienta moto, intodeauna mai exista cate ceva de invatat. Macar o abordare diferita a lucrurilor.
Cel mai mare inamic in calea in calea invatatrii este orgoliul si atitudinea de tipul "eu le stiu poe toate".
Exista si incepatori care au ceva de zis cum, la fel, exista experimentati de la care nu poti invata nimic datorita orgoliului.

Nu stiu daca mesajele mele vor educa, sau tempera pe cineva.
Nici un motovloger nu a incercat sa educe abonatii, sa le spuna acestora ce consider eu ca trebuie spus.
Nu vrem generatii peste generatii de motociclisti care sa inceapa sa motocicleasca gandind ca este ok sa cauti scandal in trafic, sa te certi cu lumea si ca toti vor sa te omoare.
Pe alta parte, nu-mi permite timpul sa ma implic mai mult. Asta-i si treaba cluburilor moto.

In alta ordine de idei, simt ca pentru multi motociclisti de acum, cei mai vechi poate, motociclismul este ultima reduta unde se simt importanti, se simt cineva.
Psihologic vorbind, fiecare persoana, mai mult sau mai putin, simte nevoia de a face parte dintr-o elita, dintr-un grup restrans.
Poate in celelalte aspecte ale vietii acestia sunt "normali", adica fac parte din normalitatea societatii: au o familie, au un job de care sunt mai mult sau mai putin multumiti etc.

Pentru multi dintre acestia, motociclismul reprezinta acea "ultima reduta", ultima activitate menita sa le dea sentimentul acela de importanta, de unicitate.
Mai ales ca motociclismul este o activitate periculoasa, nu multi au curaj sa se aventureze cu motocicleta in traficul infernal.

Acum, motociclismul a devenit mai accesibil, suntem din ce in ce mai multi si poate acei motociclisti despre care vorbeam mai sus, isi simt reduta amenintata.
Prefera sa uite ca si ei au fost incepatori si, de parca au iesit din masa cu volanul/ghidonul in mana, se comporta cateodata la fel ca soferii care claxoneaza scoala auto/moto in trafic.
Poate de aceea, in loc sa devina educatori, atat cat le permite timpul si cheful, multi devin niste fustrati aparandu-si cu mare elan si determinism "reduta", acel teritoriu care, cred ei, li se cuvine numai lor.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Astept un vlog si cu laptopurile inchise, sau cu dovada ca nu aveti subiectele cu font de 25 pe ecran sau vreo hartie.

Adica sa vorbiti asa, live.

Ce-ati facut voi acum e miroase a playback :)

 

5 zile mai tarziu: recita de pe foaie un sfert de ora :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca fenomenul cu injurat si agresat in trafic ia amploare printre motovloggayri

 

Ar fi cazul sa ii articuleze cineva pe asta si pe STM...in continuare ma uit cu interes sa vad daca apare si masina mea in vreun clip (condusa de sotie desigur) ca sa am motiv sa ies mai mult la plimbare prin Bucuresti :D

Editat de ashtray.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v locked this topic
  • l.u.v unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...