Slymoto Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 Salutare. Vreau sa aduc din Polonia o motocicleta SH, vanzatorul este dealer si poate emite factura pentru cumparatori din EU, inmatricularea intentionez sa o fac pe firma la care lucrez pentru a beneficia de neplata TVA-ului, firma este inregistrata in registrul operatorilor comunitari. Pentru asta, va rog sa ma ajutati cu cat mai multe informatii, cum ar fi: - este posibila inmatricularea indiferent de codul CAEN al firmei? - dpdv contabil, are acelasi regim ca orice auto din firma sau un regim special? Orice informatie in plus pe acest subiect, imi va fi de mare folos. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 (editat) Are cineva idee, la moto adusa din Italia, pt a fi inregistrata la taxe si impozite (Bucuresti, sector 1), trebuiesc actele traduse? Mentionez ca are CIV romanesc. Apreciez raspunsuri in cunostinta de cauza. Multumesc. Editat Noiembrie 30, 2015 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu79 Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Nu stiu cum e la sector 1, dar la 2 sigur au trebuit actele traduse. Aproape ca as paria ca e la fel la toate sectoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 stie cineva la moto aduse din Italia daca se poate inmatricula fara radiere ,ptr export UE ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black zxr Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 Sigur ca se poate,ai nevoie de actele de Italia ale motocicletei si cum la noi iti trebuie un contract vanzare cumparare faci tu unul,iei modul de pe net sau mergi la un birou de înmatriculări,au ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 (editat) daca am actele originale de italia+cvc cu proprietarul nu mai este nevoie de radiere ?? Editat Decembrie 4, 2015 de banat rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black zxr Postat Decembrie 5, 2015 Share Postat Decembrie 5, 2015 Exact ! Oricum la Rar dacă e furata iese pe calculator când băga seriile deci nu le trebuie radiere,ceva de genu când cumperi din Ro,nu trebuie radiat și doar transcris de pe un proprietar pe altul,diferă doar ca proprietarii sunt di țări diferite.eu când am înmatriculat masina aveam trecut pe cartea de identitate a mașini un fel de contract cum ca proprietarul îmi vinde mie mașină,chestia ăia se scrie în primărie și se pune și un timbru.Cred ca era ok și fără această mențiune ca nu au prea băgat românii de seamă la cele scrise acolo,am tradus doar talonul pentru finanța la timbru de mediu,la motoare cum nu se plătește taxă am înțeles ca nu ar trebui traducere.Restul organelor se descurcă ca doar suntem în UE și documentele trebuie și sunt aduse la un standard universal astfel încât să fie mai ușor de rezolvat.Dacă ai carte de identitate,carta circolazione,(talonul în it) și un contract vânzare cumpărare te prezinți la rar și pe urma la restul ghișeelor din tara noastră dragă,unde după atâtea plimbări ti se pare o mare reușită înmatriculatul unui automobil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick13 Postat Decembrie 6, 2015 Share Postat Decembrie 6, 2015 Salutare tuturor si La Multi Ani celor care avem acelasi nume nu stiu daca am postat unde trebuie dar incerc ,m-ar interesa un pret pentru un transport o motocicleta de la Roma la Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Gherase Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Vreau sa imi achizitionez si eu o motocicleta din Italia, mai exact un R6 din 2006. Este cineva care poate sa imi spuna cum se procedeaza, si inafara de costul motocicletei, ce costuri mai presupune aceasta achizitie?? si daca este cineva care se ocupa cu import moto din Italia??? Multumesc!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Vorbeste cu:https://www.facebook.com/marilena.biris?fref=ts Sunt destule persoane care au cumparat de la ei(inclusiv eu) si au fost multumiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Gherase Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 (editat) Multumesc! Editat Februarie 6, 2016 de Alex Gherase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Băieți, o întrebare la obiect: cât mă costă taxele la o motocicletă importată din Elveția? Adică vama + TVA? Evident, mă aștept la niște procentaje, nu la sume fixe Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Salut, In primul rand va rog sa ma scuzati pentru noul topic deschis,si daca pueti sa imi ma ajutati in nedumeririle mele.Era un fisier pe forum dar nu reusesc sa il dau jos.Imi spune ca nu am permisiunile necesare.Si doresc sa ma luminez , cat mai rapid ca sa stiu daca ma mai incurc cu Italia sau caut in Romania cu toate ca aici am vazut mai cazute si mai scumpe ca pret. Pe scurt o sa aduc o moto din Italia prin intermediul cuiva care se ocupa cu asa ceva. Doresc sa stiu: 1) Actele pe care trebuie sa mi le inmaneze intermediarul mie , odata cu motorul.Acestea trebuiesc traduse legalizat ? 2)Pasii de urmat in vederea inmatricularii 3)Costuri (in vederea inmatricularii) 4)O sa am nevoie de platforma ca sa merg la RAR si eventual ITP( acesta din urma daca este valabil in Italia mai este necesar sa fie facut si in Romania? ), sau pot sa merg pe ea atat la Rar cat si la ITP , cu nr de Italia ? Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
API73 Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 (editat) acte necesare moto import italia ,carta di circolazione,certificato di proprieta,contract vanzare-cumparare 1. R>A>R 350 lei pt moto cu nr omologare european 650lei pt cele fara nr omologare european 2.traducerii ,contract,documentele italiene aprox 100 lei 3 impunere sectia fiscala de care apartii(fisa de inmatriculare,copie carte identitate,copii traducerii) 4.adeverinta A.N.A.F moto nu este purtatoare de Tva 5 inmatricularea efectiva la serviciul inmatricularii(chit.37 lei contravaloare talon,60 lei chit .posta sau primarie,20 lei placuta inm.,aprox 200 lei asigurare 6 luni) Editat Februarie 25, 2016 de API73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Exista /index.php?/topic/14197-totul-despre-acte-si-inmatriculare/ 1) Actele pe care trebuie sa mi le inmaneze intermediarul mie , odata cu motorul.Acestea trebuiesc traduse legalizat ? DA 2)Pasii de urmat in vederea inmatricularii 3)Costuri (in vederea inmatricularii) 800-1000ron 4)O sa am nevoie de platforma ca sa merg la RAR si eventual ITP( acesta din urma daca este valabil in Italia mai este necesar sa fie facut si in Romania? ), sau pot sa merg pe ea atat la Rar cat si la ITP , cu nr de Italia ? Motorul stiu ca trebuie radiat acolo dar de vreo 2ani s-au schimbat niste legi pe la italieni pe care nu le cunosc, cel mai bine intrebi la o firma de inmatriculari, dansii iti pot da raspunsuri exacte si pasii de urmat in vederea inmatricularii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu_ch Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 (editat) Salut Voi incerca sa te lamuresc eu pentru ca am cumparat si eu acum 2 ani o motocicleta adusa in Italia. Intermediarul mi-a inmanat actele din Italia ale motocicletei. Acestea sunt 2 la numar: un fel de carte de identitate mai mare si talonul. Mentionez ca motocicleta era deja radiata acolo, deci a venit fara numere, pe platforma. Ca si act de proprietate, mi-a facut un contract de VC scris in italiana si romana, intre mine si vechiul proprietar. La acestea se aduga si un act, ce se numeste CMR. In acest CMR este mentionat modul in care s-a adus motorul in tara: pe platforma, ce nr, data etc. Cu actele mentionate mai sus, am fost la traducere, am facut un RCA si am mers la politie ca sa obtin numerele rosii. Acestea sunt valabile 1 luna, timp in care poti face toate demersurile pentru inmatriculare. Se platesc niste taxe mici, nu mai tin minte exact suma, pana in 50-70 de lei. Daca nu reusesti sa o inmatriculezi intr-o luna, mai poti scoate maxim 2 randuri de numere rosii, valabile si acelea tot cate o luna. ATENTIE!! Eu am avut o mica problema aici. Domnului de la ghiseul pentru numere rosii ori nu i-a placut fata mea, ori avea boala pe motociclisti, ori aflase in ziua respectiva ca este impotent. Nu a vrut sa proceseze actele din cauza faptului ca aveam acel contract de VC. M-a intrebat: "Ce? ai fost tu in Italia dupa ea? Vezi ca m-am prins ca e luata prin intermediar. Asta e fals in acte, pleaca de aici!". Norocul meu a fost ca intermediarul a putut sa-mi elibereze o factura pentru motocicleta aia si am revenit la politie, nemaiavand probleme. Mentionez ca asta s-a intamplat doar o data, in cazul motorului. Am mai cumparat si altul, si un Smart, tot prin intermediari, tot cu acel contract, si nu a comentat nimeni nimic. Am tinut doar sa mentionez ca s-a intamplat. Odata ce ai scos numerele rosii, poti merge linistit cu motocicleta. In prima faza o programezi la RAR pentru a obtine cartea de identitate. In aceeasi sedinta si se face si ITP-ul. Aici am platit in jur de 650 de lei (eliberare carte de identitate + ITP) Urmatoarea faza este luarea in evidenta la anaf - costuri 0. Dupa RAR si anaf, platesti la CEC taxele de talon si inmatriculare aprox 100 de lei Faza finala - intors la politie cu toate actele de la pasii de mai sus - inmatriculare. Se mai plateste contravaloarea placutei de inmatriculare... iar putin, vreo 20 de lei. Sau mai e varianta in care tu ii scoti doar numere rosii si mergi cu ea la RAR, apoi apelezi la o persoana care, pentru o suma intre 50-100EUR, se ocupa cap-coada de inmatricularea motocicletei pe numele tau. Am apelat o singura data la o astfel de pesoana din multa scarba pentru institutiile de stat de la noi si din lipsa de timp si totul a mers ok, repede si fara probleme. Mi-a adus acasa direct talonul, cartea si placutele de inmatriculare. Editat Februarie 25, 2016 de ovidiu_ch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 (editat) 1. Contract v/c sau factura, Cartea de identitate/certificat inmatriculare doar cu traducere autorizata pentru Bucuresti (alte judete cer si legalizare) 2. 1. RAR (ITP, autentificare) 2. Administratia Financiara de domiciliu (luare in evidenta+plata impozit+fisa de inmatriculare) 3. ANAF (au sucursale de sector, in functie de domiciliu) de unde se elibereaza adeverinta de unde rezulta ca esti/nu esti platitor de TVA pentru motor 4. Toate actele in copie+original, inclusiv CI (buletin), (unele copii nu sunt necesare, dar este bine sa le ai pe toate si in copii) 3. Traducerile din Italiana te costa pana in 100 de lei, RAR = cost variabil, in functie de motor, intre 400 si 600 de lei (aproximativ), TVA daca este cazul (motoare cu mai putin de 5000 de Km sau 6 luni de la momentul de fabricatie), impozit (nu mai stiu, ceva modic pe langa sumele mari), fisa de inmatriculare (gratis, daca o completezi tu sau 10-20 de lei daca o faci la un ghiseu), asigurare RCA, taxa CEC de certificat inmatriculare (vreo 65 de lei, parca), taxa de numere 4. Nu cunosc, a mea a fost adusa fara numere, pe platforma. Motorul a fost adus in luna decembrie, deci proaspat. Atentie, incepand cu luna octombrie se elibereaza un fel de certificat digital pe care trebuie sa-l obtina fostul proprietar de la administratia lui de domiciliu. Editat Februarie 25, 2016 de R4DIKL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 acte necesare moto import italia ,carta di circolazione,certificato di proprieta,contract vanzare-cumparare 1. R>A>R 350 lei pt moto cu nr omologare european 650lei pt cele fara nr omologare european 2.traducerii ,contract,documentele italiene aprox 100 lei 3 impunere sectia fiscala de care apartii(fisa de inmatriculare,copie carte identitate,copii traducerii) 4.adeverinta A.N.A.F moto nu este purtatoare de Tva 5 inmatricularea efectiva la serviciul inmatricularii(chit.37 lei contravaloare talon,60 lei chit .posta sau primarie,20 lei placuta inm.,aprox 200 lei asigurare 6 luni) Daca cumva moto vine pe platforma sau camion si nu are numere de inmatriculare o sa iti mai ceara la Serviciul Inmatriculari o copie dupa documentul de transport (de.ex. CMR) sau o copie dupa talonul platformei cu care a fost adusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Multumesc frumos tuturor. Din ce am inteles eu am doua variante: 1) imi scot nr rosiii si pot sa ma duc pe mobra la RAR si ITP, alerg mai mult pe la institutii dar ies ceva mai ieftin 2)platesc o platforma sa imi duca motorul la RAR si ITP, costuri mai mari dar nu ma mai complic cu nr rosii, imi scot direct nr negre Daca am inteles gresit va rog sa ma corectati.La ce pret credeti ca ma ajunge platforma pana la RAR si ITP(o sa incerc sa le fac odata pe amandoua) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu_ch Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 ITP ti se face la RAR cand scoti cartea, se rezolva ambele probleme in acelasi timp, iar platforma te costa in functie de distanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Daca ai nevoie de platforma la pret decent spune-mi si iti dau un numar de tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Asta este enervant la multe institutii din Romania. Inafara de costuri , pierzi si mult timp,nu mai zic de nervi facuti. Ca o paranteza , in alte tari faci doar o asigurare temporara pe baza certificatului de inmatriculare a viitorului autovehicul ce este cumparat ,apoi , impreuna cu proprietarul , te duci la un birou al statului in care stai mai putin de 5 minute sa treaca masina pe numele tau , totul pentru modica suma de 8.30 euro. Poti inmatricula 50 de masini intr-o zi, fara prea mare bataie de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip11xx Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Salut,care stie ce acte trebuie sa-mi dea neamtu in momentul achizitionarii,sa pot venii calare pe motor?O seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Brief mic (certificat inmatriculare), brief mare (carte de identitate) cu mentiunea EXPORT, contract de v/c cu aceste acte iti faci numar provizoriu (rosu) scoti numar, montezi numarul urmeaza o scurta verificare a seriei sasiu si directia Romania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiridus.albastru Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 Vreau sa cumpar un scuter din Italia am vazut ca preturile sunt mai bune fata de Romania.Acum nu stiu cum sa fac sa l aduc acasa as prefera sa l aduc cu o platforma. Daca cunoasteti pe cineva care se ocupa cu asa ceva..... scuterul as vrea sa l cumpar de la Roma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.