Alex28 Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Legat de starea motocicletei, ma gandesc ca cineva care se ocupa si face asta contracost nu va avea probleme, in special ca vorbim de modele 2012+. Cum atatia au incredere in Biris, ma gandesc ca si altii si-au facut un nume. M-am uitat de mai multe modele, 9000 cad sunt 6300 euro, ma gandesc ca toata distractia nu depaseste 1700 euro si ajung la 8000 euro, ceea ce suna bine. http://www.kijiji.ca/v-moto-sport-promenade/trois-rivieres/zx10r/1247439974?enableSearchNavigationFlag=true http://www.kijiji.ca/v-sport-bikes/bedford/kawasaki-zx10r-ninja/1244171508?enableSearchNavigationFlag=true http://www.kijiji.ca/v-sport-bikes/edmonton/kawasaki-zx10r-abs-motivated-seller/1235630301?enableSearchNavigationFlag=true http://www.kijiji.ca/v-moto-sport/ville-de-quebec/aprilia-rsv4/1244305422?enableSearchNavigationFlag=true Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirku Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Ar mai fi tipii astia din Targoviste, nu stiu daca sunt aceiasi cu respectivul de pe facepok. Din cate stiu le aduc impreuna pe acelasi container. Si cei din Targoviste sunt la fel de seriosi, cunosc pe cineva care a cumparat de la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Am fost la Prunescu, am vazut, mi a placut ce am vazut, problemele minore remarcate la ce am ales se rezolva, omul colaborează, vrea ca clientul sa fie multumit. Prețurile nu se negociază (oricum, unde naiba gasesti un Intruder de 18 ani, 1500 cmc la 3900 de euro cu tot felul de figuri pe el), serviciile insa,sunt flexibile. Un schimb de ulei, o baterie nouă, o casca cadou, o pereche de coburi sau un portbagaj mai potrivit, omul n a zis nu. Tehnic vorbind motorul suna bine, arata bine, intretinut bine, julituri minore, parte de la transport (asumate de Prunescu) parte mostenire de la canadieni. Per ansamblu experienta e ok, omul e pertinent si mai e si un angajament verbal ca daca s probleme, le rezolva (defecte ascunse in motor, chestii de genul). Asta nu inseamna ca daca ti pică un furtun, un cablu sau vreun bec, gata, schimba motorul. Sa fim seriosi, e vorba de motoare second, bine întreținute dar totusi, second. N are rulaj mare, vinde putine unități dar nici n aduce multe, alege cu grijă si are marfa ok. Personal, recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratamahatta Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Salut, Postez si eu aici pentru ca nu am vazut vreun topic legat de importul din SUA. A adus cineva din State sau se ocupa de asa ceva? Am vazut preturi foarte bune la anunturile de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 (editat) salut baieti,as dori sa ajung luni in Italia cu masina mica+remorca moto sa cumpar o motocicleta. Intrebarea mea este daca stie cineva cum trebuie sa procedez sa primesc radierea ptr export UE si sa o pot inmatricula fara probleme in tara ?? ms. Mentionez ca doresc sa o cumpar pe numele meu adica pe persoana fizica Editat August 26, 2017 de banat rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 (editat) Fiind vorba de o tara din adevarata UE (ma refer la ... IT) ar trebui sa fie simplu: contract de vanzare cumparare in limba italiana, completat/anulat talon si cam este. O urci pe platforma si vii cu ea in tara. Ajuns in tara prost gandita, te apuci sa traduci acte (caci ai nevoie la RAR) etc. etc. Prima parte e formalitate, a doua devine o aventura. Succesuri! Maxime! Editat August 26, 2017 de pierrotlefou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 Iti trebuie CMR. Adică un aviz de transport. Eu mi-am adus un vfr din italia acum vreo 3 luni. Ideea e ca acest CBR ar trebui eliberat către o firmă. Cand m-am dus la ACI, biroul lor de radieri, nu știau cum să procedeze cand le-am spus că o transport eu cu duba. Pana la urma s-au sfătuit ei (erau si proprietarii cu mine) si mi-au dat un cmr antedatat. Pe baza actului ăstuia au raduta motocicleta si mi-au pus abțibild cu "radiata per export în lase ue". Certificatul de proprietate se da acum în format electronic, e practic un print de pe site-ul unde se poate verifica proprietatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 Din păcate nu este așa , știu cum era acum câțiva ani am fost și am cumpărat un moto de la Firenze dar acum este problema cu radierea ptr export UE ...legal trebuie sa mergi sa cumperi moto ,ci cu el in Ro după care trimiți actele înapoi in It se face radierea pe care italianul trebuie sa ți-o trimită in Ro sa poți face înmatricularea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 Asa arata cmr-ul » Post actualizat in 26 Aug 2017 12:34 Asa arata certificatul electronic de proprietate. Practic singurul act original al motocicletei ramane cartea de identitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 riderontornadoes am scris in același timp și Da ai perfecta dreptate am auzit ca așa se face ...ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 Din păcate nu este așa , știu cum era acum câțiva ani am fost și am cumpărat un moto de la Firenze dar acum este problema cu radierea ptr export UE ...legal trebuie sa mergi sa cumperi moto ,ci cu el in Ro după care trimiți actele înapoi in It se face radierea pe care italianul trebuie sa ți-o trimită in Ro sa poți face înmatricularea ... Se poate face radierea si in italia, dar cu acest mic "artificiu". Face cmr-ul astfel încât să reiasă că moto a plecat de 2-3 zile din italia, si pe baza lui cei de la ACI fac radierea. Dacă nu faci asa, tb sa il convingi pe italian sa iti dea motocicleta si toate actele. Problema e ca nu prea riscă nimeni sa iti dea toate astea, pt ca le e teama de faptul ca nu le mai trimiți tu acele înapoi, sa se scadă cu motorul din evidente. Sper ca am fost destul de clar. Cea mai buna varianta ramane aia cu cmr-ul antedatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 (editat) Se poate face radierea si in italia, dar cu acest mic "artificiu". Face cmr-ul astfel încât să reiasă că moto a plecat de 2-3 zile din italia, si pe baza lui cei de la ACI fac radierea. Dacă nu faci asa, tb sa il convingi pe italian sa iti dea motocicleta si toate actele. Problema e ca nu prea riscă nimeni sa iti dea toate astea, pt ca le e teama de faptul ca nu le mai trimiți tu acele înapoi, sa se scadă cu motorul din evidente. Sper ca am fost destul de clar. Cea mai buna varianta ramane aia cu cmr-ul antedatat. am inteles ,,ms de info , dar atunci trebuie si contractul de vanzare - cumparare antedatat ?? » Post actualizat in 02 Sep 2017 10:49 riderontornadoes ms de ajutor,a fost exact cum ai spus tu si am aluns acasa cu moto+toate actele in regula Editat August 26, 2017 de banat rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepenas Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 (editat) Buna ziua tuturor Postez si eu aici intrucat habar nu am ce trebuie facut in caz de prima inmatriculare in RO a unui vehicul adus din Italia. Doresc sa achizitionez un maxi scuter Yamaha Majesty YP 250 de la un nene care "cica" e proprietar, neavand contract de vanz-cump cu fostul proprietar. Detine cartea, talonul si istoricul scuterului in italiana si un contract de vanz-cump in italiana, dar in alb, necompletat. Acum ma intreb eu cum se poate face RAR-ul daca nu am fisa fiscala? Cum poate actualul proprietar sa scoata fisa fiscala a scuterului, daca acesta din urma nu a fost inmatriculat in RO de cand actualul "proprietar" il detine? E nevoie ca intai sa ia in evidenta acel scuter, sa faca RAR-ul pt eliberarea cartii pe RO, si abia apoi poate fi scos de la financiar ca eu sa obtin fisa fiscala? Am nevoie de ajutorul vostru, intrucat doresc sa intru in posesia scuterului in mod legal si fara sa am batai de cap dupa. Nu stiu de ce, dar pare cam teapa asa la prima vedere, ori sunt eu prea panicat pt ca nu am trecut prin asta pana acum. Care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmez si sa ii am in vedere pt a inmatricula acest scuter pe RO? Va atasez si actele pe care actualul proprietar le detine si va rog sa mi spuneti daca sunt valabile si/sau daca mai am nevoie si de alte acte? Va multumesc, Cosmin Editat Octombrie 9, 2017 de pepenas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Octombrie 9, 2017 Share Postat Octombrie 9, 2017 (editat) Completezi contractul cu datele tale ca și cumparator și italianul ca vânzător și gata. De acolo încolo merge treaba ca și cum l-ai cumpărat direct. P. S. E important ca romanul de la care îl cumperi sa nu fi scos numere roșii cât timp s-a dat pe aici cu el » Post actualizat in 09 Oct 2017 12:22 Mergi la un birou care se ocupa de înmatriculări se te rezolva ei Editat Octombrie 9, 2017 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratyo Postat Octombrie 16, 2017 Share Postat Octombrie 16, 2017 Salut tuturor.aduce cineva motoare din Polonia si care ar fii pretul de transport ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Octombrie 16, 2017 Share Postat Octombrie 16, 2017 Salut, Vezi prin topicurile astea daca te ajuta cineva: /index.php?/forum/131-import-motociclete-si-accesorii/ /index.php?/forum/132-inchirieri-si-transport/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratyo Postat Octombrie 17, 2017 Share Postat Octombrie 17, 2017 Multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gugal13 Postat Decembrie 3, 2017 Share Postat Decembrie 3, 2017 Se poate cumpara o motocicleta din italia, fara sa fie nevoie de interventa autoritatilor de acolo ? Context:Am pus ochii pe o motocicleta de pe langa Torino si am o cunostinta, sofer de tir, care are cursa prin zona saptamana asta/viitoare. Problema este ca el ajunge acolo in jur de 8 decembrie(vineri, dar sarbatoare legala in italia) sau in week-end, cand sunt inchise mai toate chestiile pe acolo. Poate sa cumpere motocicleta in conditiile astea ? Sa stiu sa nu trimit omul degeaba.Daca poate sa o cumpere, in afara de un contract vanzare-cumparare, ce acte trebuie sa mai primeasca de la italian ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dinu Marian Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 Salutare tuturor! Îmi puteți da câteva site-uri de vânzări moto sh din Anglia? Am căutat pe google dar nu am găsit ceva interesant! Vă mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 13, 2018 Share Postat Aprilie 13, 2018 Salutare, dacă este cineva p-aici care a inmatriculat recent vreo motocicleta adusa din Anglia, poate ma poate ajuta cu niste informatii recente. Am gasit post-ul asta dar lipsesc cateva detalii: Salutare. Uite aici cam tot ce iti trebuie legat de inmatricularea unei moto de anglia.Pasul 1: - facut programare la RAR si mers acolo. Acolo se platesc 323 ron dupa cum urmeaza: - Completare C.I.V. - 30.2Ron- Folie securizare - 2Ron- Atribuire Nr Registru - 68.20Ron- Certificarea autenticitatii Vehicol - 94.9Ron- Verificari Tehnice - 95Ron- Ceritficarea autenticitatii Documentelor - 33.3La RAR nu este nevoie de absolut NIMIC decat V5C si cererea completata(care se da la intrare la RAR)Pasul 2: - Cu Actele de la RAR se merge la Administratia FInanciara de care Apartine proprietarul cu Cererea completata, fisa inmatriculare, copie buletin si fisa, Copie dupa CIV, copie dupa Contractul de V-C DE ANGLIA nu cel de la noi(care sincer sa fiu nu stiu unde se face in Bucuresti eu l-am facut la cineva in Arad si trimis cu Fan Curier. Pot sa dau numarul baiatului ca si eu l-am luat de pe internet si a fost foarte OK si m-a ajutat) si aici nu mai stiu exact ce acte au mai fost nev dar parca, cam atat.Pasul 3: - Mers la cec si posta din sectorul de care apartine proprietarul si platit o taxa de 52Ron Inmatriculare si 37Ron taxa talon.Pasul 4: - Mers la ANAF(cel mai important ca fara asta nu ai ce cauta la politie) cel de care apartine proprietarul si cerul o hartie prin care se dovedeste ca nu aveti de plata TVA.Pasul 5: - Mers la politie cu: - Numar Motociceta de Anglia- Carte Identitate- Copie Contract V-C cu cel din Anglia de la care ati cumparat motorul(NU contract cum e la noi ci Contract V-C de ANGLIA)- Fisa Inmatriculare- Declaratie Tip de la Politie- Copie dupa polita de asigurare RCA.- Taxa INMATRICULARE si TALON- Copie Buletin- Notificare a transportului de proprietate (adica contract de V-C de ANGLIA care apropo trebuie tradus si legalizat)- Certificatul de autenticitate- V5C- Copie carte indentitateSi cam asta ar fi tot. Sper sa fi fost de ajutor.- Ultima fila de la talon care ti-o da la RAR( cea cu ITP)Legat de far iti zic ca daca cunosti pe cineva acolo sau dai o spaga se uita in partea cealalta dar dupa o sa fie problema ca o sa te injure cei din trafic ca o sa bata fix in stanga spre ochii lor nu in dreapta la marginea drumului.Sper ca te-am putut ajuta 1. ce acte trebuie pentru alua un numar rosu ca sa nu merg cu ea pe platforma la RAR? 2. contractul de vanzare-cumparare din Anglia e ceva tip sau se face o hartie de mana in care scrie ca Jon vinde motocicleta? merge si o factura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo_nutz Postat Septembrie 9, 2018 Share Postat Septembrie 9, 2018 Salutare, Saptamana viitoare urmeaza sa plec in Germania sa-mi iau o motocicleta (CBR 650F 2014+) si sa ma intorc pe ea in tara. Vroiam sa confirm cu voi ca am inteles bine ce trebuie facut ca acte atat in Germania cat si in Romania si ca nu am ratat/gresit cu ceva. Din pacate multe din informatiile gasite sunt relativ vechi (>=1 an) dar banuiesc ca nu sunt schimbari majore. Oricum ma gandesc poate fi folosit ca ghid pe viitor. Deci, concluziile mele ar fi urmatoarele: 1. Actele in Germania: - contract de vanzare-cumparare - TÜV (inspectia tehnica) valabila. Sunt 2 hartii, una e HU (Hauptuntersuchung) si cealalta AU (Abgasuntersuchung). Am inteles ca mai nou sunt abele pe aceeasi hartie. Fara TÜV valabil nu primesti numere rosii. - Zulassungsbescheinigung Teil I si II. Sunt cele 2 hartii verzi, una mica (talonul) si una mare (cartea de identitate) - asigurare pe 1 luna (sau cat sunt valabile numerele) - CI/pasaport 2. Numerele (cele 2 variante posibile fara probleme) - Cele de export (pentru a evita eventuale probleme in Ungaria) care se iau de la ei arata ASA si se obtin de la Zulassungsstelle. - Cele rosii de Händler arata ASA 3. Costuri - Daca iei de la Dealer/Händler se adauga aprox 50E ocupandu-se el de acte (si se rezolva pe loc/in max cateva ore) - Numere: 10-50E (depinde de locatie) - Asigurare: 20-90E 1 luna (sau cat sunt valabile numerele). Asigurarea se poate face la fata locului, sigur e vreun birou pe acolo. Vei primi un cod, eVB, ala trebuie sa-l prezinti tipei de la inmatriculari. Obligatoriu cu carte verde (si fara excluziuni pentru tarile de tranzit) dar care oricum cred ca o primesti by default. - impozit pe 1 luna: variabil, n-am vreun estimat (daca stiti voi ceva...?) Urmeaza sa postez si pasii necesari in Romania pentru inmatriculare. Astept informatii suplimentare/corecturi de la cei avizati/cunoscatori. Mersi si asflat uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 9, 2018 Share Postat Septembrie 9, 2018 Eu am de inmatriculat masina. Adusa pe roti din .de, deci cam aceleasi proceduri. Ca si acte pentru inmatriculare, aici vei avea nevoie de urmatoarele: contract vanzare-cumparare, brief-ul mare, brief-ul mic, placutele de inmatriculare. Asadar, cum vii cu ea in tara, musai sa te duci la administratia financiara. Chiar daca nu ai cartea masinii, ti se da un numar de inregistrare. Daca te duci dupa 30 de zile de la data de pe contract, iti iei amenda. Apoi, primul lucru pe lista: iti faci programare la RAR. Musai sa iti traduci autorizat cele doua briefuri si contractul de vanzare-cumparare cu neamtul. Si multe copii. La RAR or sa iti ceara contractul de vanzare-cumparare orig. si tradus si actele in germana. Cartea pentru auto a costat aproape 600 de lei si mi-a dat-o in aceeasi zi. Certificatul de autenticitate are valabilitate 60 de zile. Dupa ce ai rezolvat cu RAR-ul, te duci la un chiosc de acte auto sa-ti pregateasca documentatia. Pentru administratia financiara vei avea nevoie de o fisa de inmatriculare. Si apoi traducerile acelor acte. Dupa ce ai luat-o pe rol la administratia financiara, te duci la ANAF sa ti se elibereze un rahat de hartie cum ca nu intri in incidenta nu stiu carei legi si ca nu platesti tva. Sau ceva de genul. O porcarie. Stai la cozi si dureaza cateva zile pana iti iese hartia aia. La fel, vei avea nevoie de contractul de v-c in original + traducerea si copii dupa acestea. Plus cereri si alte copii. Abia dupa ce ti-a iesit hartia asta de la ANAf te duci la politie si o inmatriculezi. Evident cu tot dosarul de acte dupa tine. Gasesti pe siteul fiecare insitutii ce acte ai nevoie, dar spre linistea ta, iti recomand sa te duci la un centru din ala de acte si iti face fata de acolo dosarele calumea, pregatite, copii, cereri, tot ce trebuie. » Post actualizat in 09 Sep 2018 10:50Rectific, cartea auto la Rar a costat aproape 500 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Septembrie 9, 2018 Share Postat Septembrie 9, 2018 (editat) Am de adaugat doar ca eu am avut surpiza ca atunci cand am sunat la RAR pentru programare, sa mi se ofere una la cateva saptamani mai tarziu ...si cand am insistat ca nu ma intereseaza locatia ,numai sa fie cat mai repede ,mi s-a spus ca in zona mea (Bucuresti) suntem norocosi ca in unele judete din moldova cea mai devreme programare disponibila era dupa peste doua luni. In anumite periode te mai lovesti si de asta.Practic este recomandat sa suni pentru programare imediat ce ai toate actele nemtesti in mana ,iti faci programarea normala ...si vezi tu dupa daca poti sa astepti sau recurgi la ceva in regim de urgenta ,in stil miorotic. Editat Septembrie 9, 2018 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Septembrie 9, 2018 Share Postat Septembrie 9, 2018 Legat de perioada de asteptare pt programare, atat la RAR cat si la DRPCIV, poti face programarea online cand stii seria de sasiu. Momentan, in ambele locuri sunt spatii libere im maximum 2 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Septembrie 9, 2018 Share Postat Septembrie 9, 2018 Cele mai rapide programari le-am avut la masina in Calarasi, prin luna aprilie iar la moto anul trecut in Targoviste. Amandoua au fost cam de 10-14 zile. Cel mai usor te uiti pe site-ul RAR unde gasesti foarte usor cand exista programari libere si in ce locatii. Succes si rabdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.