cristidb Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Pentru o masina din clasa compacta sau mai mica, cu care se merge mai mult prin oras si de care te poti lipsi cateva saptamani pe an cand e zapada si polei pe sosea, sunt OK si all season. Altfel, vara de vara si iarna de iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Și cum sa te lipsești de ea câteva săptămâni dacă ai nevoie zilnic de mașina? Sa arunci banii pe taxiuri? Adică sa i plătești 4 anvelope ok de iarna aluia cu taxi? Buna gândirea, de ciorumbel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Autobuz, tramvai, metrou, autopicioare... nu ne-am nascut toti motorizati ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Da, așa e. Dar dacă n ai bani de anvelopele necesare și circuli cu opinci, indiferent de anotimp, nu mai bine te lipsești de tot de cotet? Îl vinzi frumos unuia care își permite strictul necesar pt a circula pe un drum public in siguranța (siguranța nu doar pt el, logic) sau duci boilerul la topit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Unii au permis de cand nu se auzise de anvelopele de iarna. Se circula si cu din alea de vara, dar mai cu grija asa. Sunt multe tari civilizate in care lumea nu schimba anvelopele si merge tot anul cu gume de vara. Eu am cate 2 seturi de roti la ambele masini din familie, dar atat timp cat nu depinzi de masina si poti sa mergi cu alta sau cu transportul in comun cand e cu adevarat iarna, poti sa o tii si cu din astea all season. Multi au o a doua masina micuta de oras, cu care nici nu fac multi km. Unde dracu mergeti voi sportiv cu loganu de 1.4 prin Bucuresti de va trebuie ultima fitza de gume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 Când nu existau anvelopele de iarna, circulau 20 de mașini pe km pătrat! La fel și vara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 (editat) Zapada pe strazi in oras ai cel mult o saptamana pe an. Cand oricum e greu sa iesi (la mine pe strada a durat si 3 zile pana sa bage plug, efectiv nu putesi iesi cu un turism oricat de incaltat), imposibil de parcat unde te duci etc. In afara celor cateva zile cauciucurile all season servesc f bine. Distanta de franare & stuff? Nu e cea mai buna, dar nici cu pârnăi din supermarket dedicate anotimpului nu esti mai in siguranta, chiar si cu din alea "made in Serbia by Michelin". Editat Septembrie 20, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 20, 2018 Share Postat Septembrie 20, 2018 (editat) Decat AS mai bine M+S. Macar sunt bune in sezonul in care daca nu le ai risti amenda. Editat Septembrie 20, 2018 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Octombrie 8, 2018 Share Postat Octombrie 8, 2018 Este o discutie interminabila, la fel ca pentru tipul uleiului de motor, intradevar la noi iernile sint in ultimul timp reduse ca timp, dar imi aduc aminte de 2011-2012, in februarie erau 50 cm zapada, pe sosea zapada/gheata, eu cu Mercedes W210 si faceam naveta fara probleme, dar cu cauciucuri noi de iarna, la fel si la masina de serviciu. Astea All sint facute pentru alte tari mai putin calde si mai putin reci la extrem, Anglia, Olanda. Baiatul meu lucreaza in Anglia pe un E220 din 2014 si foloseste All. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Octombrie 8, 2018 Autor Share Postat Octombrie 8, 2018 Ca un fapt, am luat anvelope dedicate pana la urma, desi mi-e urat sa le schimb de 2 ori pe an la niste "specialisti" care cand e sezonul anvelopelor, zici ca sunt medici nu altceva! Nu mai zic de depozitat, carat prin masina, etc. Cred ca fac cam multe figuri. Am cumparat Nokian WR D4. In bugetul lor, clasa de consum si aderenta erau cam aceleasi la toate anvelopele din aceeasi categorie, diferenta a facut-o nivelul de zgomot la rulare (declarat) 69 db; fata de 71-72 la restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RKDragos Postat Noiembrie 22, 2018 Share Postat Noiembrie 22, 2018 In decembrie se face anul de cînd am pus pe una din mașini allseason nexxen blue. Super incantat de ele nu am avut emoții pe ploaie, uscat și zăpadă (la final a fost nevoie de lanțuri) Fără să abuzez de ele, mi-am luat-o fara urmări din fericire pt mine și mașina cînd am avut anvelope specifice sezonului. Hai să zic că am rămas înzăpezit e una, că am scăpat cu tractare, dar cînd te plimbi pe toată șoseaua că ai luat un pic de apa plus nămol e alta... și asta la 70-80 km/h, e grav. Le-am mai zis și altora: degeaba ai o distanta de frinare mai buna daca la momentul x te scobești însă, umbli la radio, te uiți în oglindă... Clipa de neatentie, trece. Multi se încred în pneuri, dar nu e asta totul. Piesa dintre scaun și volan e cea mai importanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 23, 2018 Admin Share Postat Noiembrie 23, 2018 La 08.10.2018 la 21:42, Tornada a spus: Am cumparat Nokian WR D4. In bugetul lor, clasa de consum si aderenta erau cam aceleasi la toate anvelopele din aceeasi categorie, diferenta a facut-o nivelul de zgomot la rulare (declarat) 69 db; fata de 71-72 la restul. Iti dai seama ca nu sesizezi diferenta aia, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Noiembrie 23, 2018 Share Postat Noiembrie 23, 2018 Avand in vedere ca o crestere de 10dB echivaleaza cu dublarea volumului acustic(zice google) aia 3dB ar trebui sa fie sesizati usor. Dublarea volumului perceput nu echivaleaza cu dublarea numarului de decibeli cum s-ar putea crede la prima vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 23, 2018 Share Postat Noiembrie 23, 2018 (editat) Las si eu asta aici http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-ADAC-Winter-Tyre-Test-205-55-R16.htm Editat Noiembrie 23, 2018 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Noiembrie 23, 2018 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2018 Acum 53 minute, l.u.v a spus: Iti dai seama ca nu sesizezi diferenta aia, nu? Sunt în Istanbul cu anvelopele Nokian de spuneam și chiar îmi pare că sunt silențioase pe lângă ce am la mașina de serviciu și față de colegul cu care sunt, care are o generație mai veche, dar cu alt profil și 72 db în specs declarate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Noiembrie 23, 2018 Share Postat Noiembrie 23, 2018 Nokian WR4 chiar sunt niste anvelope galagioase. Nu stiu cu cat, dar am sesizat si eu diferenta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianF Postat Martie 12, 2021 Share Postat Martie 12, 2021 Conditiile climatice din zona mea (ierni usoare cu zapada foarte putina) si stilul meu de condus m-au facut sa iau in considerare anvelope tip "All Season". Am ales Michelin CrossClimate+ pe baza testelor si recenziilor gasite online: https://www.pareriprosicontra.ro/pareri-despre-anvelope-all-season-top-5-cele-mai-bune/ Chiar daca dupa o luna de utilizare nu pot sa-mi fac o parere completa asupra acestor anvelope, mentionez ca de cand le-am montat pe masina sunt multumit de ele. Masina merge foarte bine, si sunt silentioase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raikk Postat Martie 12, 2021 Share Postat Martie 12, 2021 Am Vector 4 seasons gen2 din oct 2018 pe masina din urmatoarele motive: 1. Statul la coada schimbat si echilibrat 2x an - fuck that, mai bine imi dau cu o tesla in c***e, e mai fun. E o chestie personala. Statul la orice coada si schimbatul rotilor ma omoara. 2. N-am impresii de racer pe strada. Merg normal, decent. Nu le-am folosit cred niciodata nici la 20% din ce pot ele (inafara de cateva patinaje pe gheata/fleoasca iarna). 3. Sunt silentioase. Mult mai silentioase decat fostele anvelope dedicate pentru vara. 4. Foarte bune pe ploaie. 5. Run on flat 6. Circul cu masina doar 5-6000 de km pe an, dar chiar si daca as face 20.000 tot all season mi-as pune pentru ca pct.1 7. In conditii cu adevarat nasoale, nu te mai ajuta nici mama cacuciucurilor. Ca o mica paranteza funny despre cum te f**e viata; taica'miu are ceva probleme de sanatate si nu are voie sa ridice chestii grele cum ar fi gentile de masina. Cine credeti ca trebuie sa-i schimbe rotile ? De anul asta all season si pentru senior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 12, 2021 Share Postat Martie 12, 2021 Acum 3 ore, LucianF a spus: Conditiile climatice din zona mea (ierni usoare cu zapada foarte putina) si stilul meu de condus m-au facut sa iau in considerare anvelope tip "All Season". Am ales Michelin CrossClimate+ pe baza testelor si recenziilor gasite online: https://www.pareriprosicontra.ro/pareri-despre-anvelope-all-season-top-5-cele-mai-bune/ Chiar daca dupa o luna de utilizare nu pot sa-mi fac o parere completa asupra acestor anvelope, mentionez ca de cand le-am montat pe masina sunt multumit de ele. Masina merge foarte bine, si sunt silentioase. Ai ales bine. Sunt anvelope foarte bune. Am pus din astea pe toate masinile care circula sub 10.000 Km/an. Nivel de consum si zgomot bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Martie 12, 2021 Share Postat Martie 12, 2021 Eu nu am sa mai folosesc vreodata anvelope 'de vara' Pt un 5-10% in plus pe asfalt curat,daca te prinde o ploaie pe drum de tzara sau pe iarba,acolo ai ramas Si spun asta dupa ce am folosit si un 4x4 cu cele de vara,pacat ca nu am filmat cum mergea pe clisa cu cele de vara Sunt foarte bune cele allseason Kleber Quadraxer ,mai folosesc si Toyo snowprox,ce e drept se cam tocesc pe caldura dar sunt ieftiune si bune Nokian ereau bune mai demult insa nu am mai folosit,de cind si-au facut fabrica in Rusia au inceput sa faca gilme dupa 10-12000 km,cel putin cele citeva seturi cumparate de mine In plus,avind mereu cca 4 auto ,ar fi mare deranjul cu stocarea si schimbarea rotilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 12, 2021 Share Postat Martie 12, 2021 Cica astea de iarna is praf pe ud. Pici itp cu ele la test de franare daca a plouat afara si sunt umede rolele. Nu conteaza ca-s Dunlop sau ceva mai jos/ no name. Mai sus de dunlop habar nu am. Enervant rau schimbatul asta.. Enervant cu depozitarea. Singurul lucru bun e poate ca mai faci geometria cand le schimbi si mai aliniezi rotile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 12, 2021 Share Postat Martie 12, 2021 De unde le scoți, din congelator?!? Dacă roțile se opresc și rolele merg înainte nu pici nici un itp. Ce treabă are geometria cu schimbatul roților?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 12, 2021 Share Postat Martie 12, 2021 Anul trecut am montat niste Kumho ha32, all season. Fata de Nexen, astea sunt mult mai misto, se comporta f bine. Actuala masina a sotiei are roti de vara si roti de iarna... din pacate anvelope "no name". Cel mai probabil voi lua tot un set de Khumo all season, tind sa cred ca sunt mai bune decat seturi dedicate dar de calitate indoielnica. Acum 2 minute, john17 a spus: De unde le scoți, din congelator?!? Dacă roțile se opresc și rolele merg înainte nu pici nici un itp. Ce treabă are geometria cu schimbatul roților?!? Daca rolele se invart in gol, e ca si cum n-ai avea frane... aparatul citeste in functie de role, nu de rotile masinii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 12, 2021 Share Postat Martie 12, 2021 (editat) Aparatul are 2 role + un levier pt greutate, și din cele 2 doar 1 e acționată de motorul standului. Dacă se blochează roata cealaltă rolă se oprește și aparatul "știe" că s-a atins limita aderenței. Dar vă place șaorma... P. S. Dacă pică itp cineva DIN CAUZA ANVELOPELOR ALL SEASON, ude sau nu, pe care patinează rolele standului de frâne, îi dau eu gratis un set de anvelope noi! Acum 2 ore, mihai c a spus: se cam tocesc pe caldura Cu anvelope de iarnă vara ești ca pe niște gogoși. Dpmdv, așa cum ești sancționat dacă umbli pe gheață sau zăpadă cu gume de vară, ar trebui și invers! Dar românii chitroși au găsit soluția, umblă tot anul cu gume de iarnă. Unii mai țin și teorii, "siguranța copilului", și au gume de iarnă cu 0.5 - 1 bar sub presiunea indicată la 30° temperatură ambianță... Editat Martie 12, 2021 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Martie 12, 2021 Share Postat Martie 12, 2021 49 minutes ago, john17 said: Dpmdv, așa cum ești sancționat dacă umbli pe gheață sau zăpadă cu gume de vară, ar trebui și invers! aici gresesti,daca se tocesc inseamna ca au aderenta si nu sunt chitros,dimpotriva platesc mai mult pt comoditatea mea In ce priveste cauciucurile de iarna,daca treci mina peste ele (cel putin cele de iarna) o sa vezi imediat diferente majore de aderenta intre cele de marca (michelin conti dunlop bridgestone) si facaturi gen frigo sau chiar debica,e cu totul alta compozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.