Sari la conținut

Ghips


binox
 Share

Postări Recomandate

Am patit-o si eu da intr-un mod penibil

S-a intamplat luni pe la 3.30am in timp ce ma intorceam din Mangalia cu Belbody,la un moment dat motorul lui nu mai vroia sa porneasca , am zis sa-i dau si eu pedala ca poate o pacalesc ca-s mai solid dar capra razbunatoare mi-a dat o pedala in talpa de mi-a facut fisura la glezna

Acum sunt nevoit sa iau o pauza de 2-3 sapt.

Intrebare: a mai incercat cineva sa mearga pe motor cu piciorul drept in ghips? Eu nu vad de ce nu ar merge,motorul meu desi e greu (220kg) e jos si ajung bine cu picioarele la asfalt

Cu masina e mai complicat ca am o dacie veche si frana trebuie apasata cu forta si nici acceleratia nu stiu daca pot sa o controlez calumea.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gipsul ala nu e gheata moto :rose: !!

Mai bine te vindeci, decat sa te incomodeze in vreun fel si sa ai alte probleme. parerea mea...

In 2-3 saptamani se face mai cald probabil si vei putea alerga linistit.

Sanatate multa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu si eu ca ghipsul nu e gheata :rose:

Daca poate ala cu stangul trebuie sa pot si eu cu dreptul totusi macar o saptamana ma abtin (sau macar incerc :lol: )

 

Atunci bafta! Sa ne spui cum a fost :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Criminala faza!

shi mie mi s-a intamplat sa am o surpriza de genul asta din partea mobrei avuta inainte (jawa)!

Dar nu ma asteptam la ceva in galul asta de grav!

Bine ca nu a fost ceva mai urat de atat!

In ceea ce priveste mersul cu piciorul in ghips, nu recomand!

Pe mobra trebuie mereu sa fii agil!

Chiar shi atunci cand esti integral ok, poti avea intarzieri de reactie, daramite shi limitat pe deasupra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era sa o patetsc si eu la al meu.Motor de 1000, patru in linie si are Kick start!!! :rose: Am un cunoscut care a avut genunchiul dizlocat de un Izh Festival.Ideea este sa dai la pedala cum trebuie (cand trebuie), in special la monopistoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am avut si eu honda xl 600, monocilindru enduro, dar n-am avut surprize, pentru ca de fiecare data aplicam exact cum trebuie procedura, adica : - dat 3 pedale fara contact, sa-si traga ceva benzina pe galerie, apoi adus motorul incet fix la compresie, trecut usor de tot de compresie cu ajutorul decompresorului, apoi "armat" iarasi pedala si dat tare, cu sete :rose: . Daca dai cu frica sau dai aiurea, cand nu stii unde e pistonul, ai toate sansele sa te opresti cu piciorul fix pe compresie si - mai rau - sa ajungi pana la punctul de scanteie, cand se produce inevitabilul. Am auzit si eu multe povesti triste, cu oameni sariti pe case din dat la pedala, cu fractura de mandibula din cauza genunchiului proiectat fix in gura de pedala etc. etc.... Pana la 250 cmc per piston nu cred ca este prea mare forta incat sa rupa oase, consider ca se ingroasa gluma de la 350 monocilindru in sus. Adica jawa are doar 175 per cilindru, deci poate sa faca mai putin "damage" decat un ij intr-un piston.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOL .. 'oameni peste case, fractura de mandibula' .

Probabil ca-s povesti de pe vremea lu impuscatu cand multi pescari foloseau mobra sa se duca la locul faptei.

 

E totusi o poveste buna de verificat de 'Mythbusters' :blink:

pai daca te simti in stare de Mythbusters hai la mine sa mai dau 2 - 3 mm avans la ij :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ij monocilindric am si eu, a mai dat lovituri in pedala da chiar nu credeam ca se poate asa tare ( si nu-s chiar firav)

Totusi DR-ul asta e aproape dublu la cc fata de IJ...

Recunosc, procedura de pornire nu o cunosc ca nu-i motorul meu dar pedale avea date cel putin 15 inainte sa se intample iar pistonul cred ca era unde trebuie pt ca-l aranjase proprietarul , si nici cu frica n-am dat :rose:

Oricum numai conteaza acum decat ca exemplu pt altii

Am inteles ca mai e un baiat prin Galati cu piciorul in ghips din acelasi motiv - tot DR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 pedale inseamna ca avea destula benzina in piston si de aia te-a articulat.

Ijul da si el super tare, dar probabil nu avea pistonu plin cu amestec asa cum trebuie, am auzit de tibii sparte de la ele si asa mai departe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul lui Belbody e blestemat.

:rose:

Am patit-o si eu cu el la inceput, m-a lovit tare de tot si am mers olog cateva zile. Eu nu mi-am rupt nimic.

 

Asa este, trebuie sa-i dai cand trebuie ... eu cand pornesc caut pozitia optima incercand usor pedala.. decompresorul este actionat de pedala...

Cand a patit-o Binox, motorul nu pornea din cauza de bujii afumate, aveam carbul reglat aiurea, si cand a adunat benzina l-a lovit. Dupa ce l-a traznit pe el am reusit s-o pornesc eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit-o si eu da intr-un mod penibil

S-a intamplat luni pe la 3.30am in timp ce ma intorceam din Mangalia cu Belbody,la un moment dat motorul lui nu mai vroia sa porneasca , am zis sa-i dau si eu pedala ca poate o pacalesc ca-s mai solid dar capra razbunatoare mi-a dat o pedala in talpa de mi-a facut fisura la glezna

Acum sunt nevoit sa iau o pauza de 2-3 sapt.

Intrebare: a mai incercat cineva sa mearga pe motor cu piciorul drept in ghips? Eu nu vad de ce nu ar merge,motorul meu desi e greu (220kg) e jos si ajung bine cu picioarele la asfalt

Cu masina e mai complicat ca am o dacie veche si frana trebuie apasata cu forta si nici acceleratia nu stiu daca pot sa o controlez calumea.....

cizme, taica, cizme! pp ca nu le purtai cand ai dat la pedala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand controlul decompresorului la manetica, pentru a pregati exact cum trebuie lansarea motorului. Decompresorul automat, centrifugal este potrivit doar pentru demaror electric, dar pentru dat la pedala e cam riscant, esti la mila lui. Partea nasoala la monocilindre este ca nu pot fi pornite impinse, chiar si in treapta a 3-a, mie imi bloca roata de pe spate, dar din decompresor reuseam sa las motorul sa-si ia oleaca de inertie, apoi sa porneasca si impins, asta pentru cazuri de-astea cand e motorul inecat sau bujia afumata, cand are sanse mult mai mari sa dea recul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti asta am patit si eu mi-a dat una in talpa si eu erem cu niste tenesi de guma si m-a doare si acum de 2 zile am patit.

Nu tu unflatura nimic suspect la vedere da inauntru nu stiu ce e?

Pot calca da cam greu nu vreau sa cred ca, mi-e rupt poate m-a ajuta cineva?

am de facut multe drumuri cu masina in perioada asta sunt in sesiune.

Rog o scurta descriere a lui BINOX cum il simtea si daca era unflat daca putea sta in el cat mai multe inf.

 

Multumesc!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza s-a intamplat pe la vreo 50km de casa noaptea pe la 3.30. Dupa lovitura m-a durut vreo 10 min apoi m-am urcat pe motor si am mers mai departe. Am mai oprit odata dar nu m-am dat jos asa ca nu stiu exact cum era atunci.

Cand am ajuns acasa si am parcat motorul, nu stiu exact cum da a inceput sa ma doara f tare si deabia puteam sa pun piciorul jos. Dimineata pe la 7 deja nu mai puteam sa pun piciorul jos ma durea f.tare. Cat am stat la munca vreo 6 ore s-a si umflat da nu mult.

Am fost la spital mi-a facut radiografie a aparut o fisura mica la tibie si mi l-a pus in ghips.Asta s-a intamplat luni. Sambata eram deja calare pe motor iar lunea urmatoare puteam deja sa conduc si masina. Ghipsul mi l-a pus doar pe talpa si partea din spate a piciorului.

Intre timp cred ca s-a si desumflat dar nu stiu sigur ca nu se vede, cert e ca nu ma mai doare acum. As putea sa-mi scot ghipsul dar il mai tin, profit si eu de concediul medical si m-am apucat sa-mi vopsesc motorul , asa ca ceva timp liber in plus nu strcia :crack:

Du-te la medic si vezi ce ai acolo sa nu fie mai grav sau sa se agraveze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti asta am patit si eu mi-a dat una in talpa si eu erem cu niste tenesi de guma si m-a doare si acum de 2 zile am patit.

Nu tu unflatura nimic suspect la vedere da inauntru nu stiu ce e?

Pot calca da cam greu nu vreau sa cred ca, mi-e rupt poate m-a ajuta cineva?

am de facut multe drumuri cu masina in perioada asta sunt in sesiune.

Rog o scurta descriere a lui BINOX cum il simtea si daca era unflat daca putea sta in el cat mai multe inf.

 

Multumesc!!!!

ba da rele e caprele astea... nasol... grija mai mare la pozitia pedalei... cand o lovesti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...