Silver Arrow Postat Martie 11, 2019 Share Postat Martie 11, 2019 Daca tot creste bugetul, gaseste Suzuki Ignis. Ma rog, in Germania gaseste deja de la 1.000 €. Nu stiu ce o mai fi de capul lor. Uite ceva de genul asta, care are si cutie automata ceea ce doamna ar putea aprecia. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=274848470&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&doorCount=FOUR_OR_FIVE&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=23600&makeModelVariant1.modelId=7&maxFirstRegistrationDate=2007&maxPrice=2500&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&action=eyeCatcher&searchId=cb8a1e21-c3e2-4a44-5534-03d92c72e5c7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 11, 2019 Autor Share Postat Martie 11, 2019 1 oră în urmă, Paca a spus: Inseamna ca nu ai dat inca de preturile psa , bmw,mert ... Am exclusiv japoneze de ani buni . Sunt ieftin de intretiinut si reparat . Clapeta acceleratie 4500-6000 lei, spira airbag 1300-1500 lei, senzor abs 600-1000 lei, contra aripi fata 3100 lei ambele. Nu stiu ce sa zic de preturile la bmw, mert etc, dar mi se par mari astea la japoneza. Si ce imi permit eu sunt relativ vechi, au deja o varsta si incep sa ceara piese. Sa iau o japoneza de 15 ani cu 2000 euro si sa bag inca 2-3000 in reparatii... Acum 37 minute, Christian 1 a spus: Geo,am cumparata de noua una ca asta din anuntul de mai jos: https://www.olx.ro/oferta/subaru-justy-2008-benzina-1-0cmc-IDbJSE5.html#baaee82e18 Gasesti si mai jos de pretul celei din anunt. Am 169.000 de km in prezent si e brici.Consumul e de 6,0-6,2 cu clima in oras si 4,5-4,7 inafara.ABS,ESP,toate geamurile electrice,inchidere centralizata,4 airbag-uri,planseu frana retractabil(in caz de impact intra motorul sub masina),servo directie electrica,volan reglabil pe inaltime,euro 4(am platit impozit 28 lei pe 1 an),distributie pe lant,etc. Sa nu mai spun de cost baterie-190 lei(Rombat).Pe cat de mica e la exterior,pe atat de mare e in interior(spatiul e mai mare decat intr-un Logan,am masurat personal). Pret revizie-450 lei. +1! Un reper la costuri de intretinere,am schimbat un kit-ul de ambreiaj(pe original),a fost 900 lei,mai mult decat rezonabil zic io. Apreciez interesul, dar nu am atatia bani. 2000 euro ar fi limita maxima, pt o masina f buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 11, 2019 Admin Share Postat Martie 11, 2019 Cine da sfaturi din astea cu "trebuie sa auzi turbina" habar nu are ce spune. La supraalimentare sunt o grămadă de variabile care nu pot funcționa în sistem, tije, actuatoare, valve etc. Pentru un diagnostic corect se pune tester și se face un log în mers care arata exact parametrii reali ai motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 11, 2019 Share Postat Martie 11, 2019 320d sau benzinar , mult mai safe decat gunoaiele japoneze, il repari singur , ai piese pe alese, OE , aftermarket (foarte bune sau mai ieftine) si dezmembrari garla. in plus e plin internetul de diy pt e46 , o interfata diagnoza full(toate caculatoarele) + coding costa 60E fata de un cotetz frantuzesc sau japonez ... se misca ! adica se misca mai bine decat japonezele din visele lu' paca cam tot ce ti se pare optionala la frantuzesti/japo la bmw sunt standard desi batrana , este masina nu tomberon (cum au fost cotetele in discutie de cum au iesit de pe poarta fabricii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 11, 2019 Share Postat Martie 11, 2019 Acum 1 minut, Paca a spus: Dupa Bec si cimentul tot cu bembeu se cara...si neaparat diesel nu, nu , trebuie neaparat un cotetz japonez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Martie 11, 2019 Share Postat Martie 11, 2019 (editat) skoda octavia, VW Golf , Seat Toledo , cauta codul de motor ALH , 66KW - 90CP , nu au moarte motoarele astea, gasesti pe la 1000-1500 Euro masini cu 200000 km , iar pe la 2000 euro gasesti fabricatie 2005-2006 ambreiajul il schimbi pe la 300.000 km , in rest motorina si cheie sau daca te tine buzunarul Toyota Avensis D4D sau Honda Accord sau CIvic cu motoare 2.2 CDTI atentie la Citroen , Peugeot cele cu amortizoare pe perna de aer si motoare facute in combinatie cu VM Motori ( FIAT ) ...cauta dupa codurile de motor si fugi de ele . Masinile franceze au mari probleme la articulatii , se schimba des pivoti , capete de bara , bielete , bascule , bucsi ....sunt prost proiectate by the way , am vazut Logan pe benzina , motor 1.4 cu 700.000 km Editat Martie 11, 2019 de angus_young Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 11, 2019 Share Postat Martie 11, 2019 unde mai gasesti alh fara 2 meleoane de km? defapt orice diesel de 20 de ani are minim +500k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Martie 11, 2019 Share Postat Martie 11, 2019 Si ieftina, si fiabila, si mica la exterior, si mare la interior, si diesel, si fiabila, si piese ieftine etc. etc. etc. si totul pentru un buget 1500€. Taxi sau Sandero. As baga chiar Solenza Scala, dar sunt convins ca o sa-mi iau un ban. Spor la cautat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 11, 2019 Share Postat Martie 11, 2019 Citat Pret 4250 Euro e doar de ~3x mai mult decat bugetul dat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Martie 11, 2019 Share Postat Martie 11, 2019 Ia bmw-u neamule https://www.olx.ro/oferta/bmw-e46-2-0-d-136-hp-IDaIupF.html#097fbfccc0 2200 si e singura de pe olx care nu zici ca a gazduit o tabara de tigani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Martie 11, 2019 Share Postat Martie 11, 2019 In banii astia o Corsa 2003 -2007 cu motor z12xep ,atentie pe sub ea sa nu aiba coroziune;sau cu bani mai multi o Corsa D tot benzina acelasi motor (nu motorul in trei cilindri si nu diesel!!!) In nici un caz frantuzesti ca au probleme electrice prea des si unele fara rezolvare decenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 11, 2019 Share Postat Martie 11, 2019 Acum 15 minute, Christian 1 a spus: Corect,am dat exemplu de ALH cu km reali,nu manariti. nu mai baga mana in foc pentru altu, daca era luata de noua mai ziceam dar bordu ala se da inapoi in 2 minute maxim, e cel mai usor de dat inapoi Citat consum mic 4.5 afara , oras 7.5 . am avut alh 9 ani de zile, nu consuma 4.5 nici la vale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Martie 11, 2019 Share Postat Martie 11, 2019 (editat) Acum 1 oră, superbec a spus: unde mai gasesti alh fara 2 meleoane de km? defapt orice diesel de 20 de ani are minim +500k vineri am fost pe la CIPOS sa se uite la turbina , am crezut ca imi da ulei pe acolo , un furtun ceva , sau pe la Intercooler, dar era o banala garnitura de la capacul de culbutori , dadea prin spate si era un nene acolo cu un ALH din 2005 , de abia cumparat de la un pensionar , care avea surpiza 85.000 km si venise sa ii faca inspectie la turbina . Nu a crezut nimeni si au pus VAG COM-ul care a confirmat kilometrii de pe bord. Nu cred ca ii venea nici lui sa creada Daca as gasi , as mai lua inca una sa am "de rezerva" ...a mea e din 2003 luata de la zero kilometri si merge ca in prima zi Editat Martie 11, 2019 de angus_young Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurex Postat Martie 12, 2019 Share Postat Martie 12, 2019 Salut Geo , Eu nu ma bag in discutii cu expertii de aici , ca nu ma pricep .... ce pot sa-ti spun despre 1.6 HDI , iti spun din experienta personala ( am sau am avut 5 in total ) : - sotia are un 308 de 92 CP ( cautat special sa nu aiba filtru de particule) - are 240 KKm , merge fara probleme si fara nici o interventie pana acum - diesel care merge exclusiv in oras , nici nu apuca sa se incalzeasca - cam fluiera turbina , in rest fara probleme , la motor am schimbat doar senzorul de temperatura de pe circuitul de racire - 18 RON. - am mai avut 4 masini cu motorul asta , toate de 110 CP ( 1 Volvo S40 si 3 Focusuri) - le-am dat la 145 KKm ,160KKm, 198 Kkm si 285 Kkm. Singura problema la motor a fost la cel de 145 KKm !!!- pe un Focus - schimbat intinzator lant dintre axele cu came si implicit garniturile schimbate in urma interventiei. Eu am tot un Pug , 2.2 HDI - 200 Kkm. Atat de bun/prost este motorul asta (aici judeca fiecare) , incat a echipat Peugeot , Citroen , Volvo , Ford, BMW , etc.... Despre masina in sine (implicit partea electrica) nu stiu sa-ti dau date, nu am avut Citroen dar am 2 Peugeot-uri ( cazane frantuzesti de 10 , respectiv 15 ani vechime). Mie mi s-a stricat afisajul central ( se innegreste la caldura ) si dupa o lovire in spate nu imi mai merg senzorii - masina are 15 ani. La 308 , a inceput sa dea erori HDD-ul din unitatea multimedia si in general arde becurile de DRL destul de des. Are 10 ani. Ce am scris mai sus este strict din experienta personala , nu pot generaliza. Asta ca sa nu se simta "expertii" nevoiti sa intervina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 12, 2019 Autor Share Postat Martie 12, 2019 Problema nu era ca nu se auzea turbina, nici nu ma asteptam sa o faca... ci ca nu se simtea, masina tragea ca un aspirat chiar si la 3000 ture (nu i-am dat in gura ca nu e nici masina mea si nici nu aveam spatiu suficient). La banii pe care-i am nu imi permit mari scule de masini, dar nici cazane cu milionul de km nu o sa iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 12, 2019 Share Postat Martie 12, 2019 (editat) Nu prea am auzit/văzut să depășească motoarele astea 100kkm fără să li se înlocuiască turbina! Cauza? Blestemata de sită despre care s-a amintit (muuult mai mică decât deștul mic). Dacă e scoasă preventiv posibil să meargă mult și bine. Am înlocuit schimbător de căldură găurit la ~70kkm (mașina deținută de 9 de un singur proprietar, întreținută, caz izolat), se mai duc pompele de vacuum (trebuie dată baia jos și curățat jegul). Citronelele sunt predispuse la ruperea arcurilor de suspensie, în special față, ceea ce imobilizează mașina (freacă de roată, poate rupe furtune de frână). S-au rupt chiar stând pe loc! De altfel ca să se acopere au scris și prin manuale, în Ro cel puțin, să se înlocuiască după 8 ani. Felurite defecte electrice, unele de-a dreptul stranii, cauzate de BSM (Boite Servitude Moteur - un soi de cutie de derivație). Am întâlnnit inclusiv mașină imobilizată de la un defect al... calculatorului pt senzorii de parcare! Bordul pom de iarnă, aprins tot, pacientul mort, testerul numai de senzori nu zicea... Motorul 1.6hdi nu e rău altfel, și e economic. Turbina însă ar trebui să se simtă. Mai are o "broască" din plastic deasupra motorului care comută aerul (face bypass intercoolerului) unde se pot întâmpla chestii, intercoolerul se mai corodează de la sare, cam astea ar fi de investigat la prima vedere pt lipsa de zvâc. Turbina face zgomot (mare) dacă e dusă din lipsă de ungere, se rupe în final și trebuie să fii nesimțit să nu te prinzi, dar, pt că nu mai ajunge ulei la ea, probabil că se poate merge înainte și așa. Feriți-vă de (măgăruș ) benzinarele de pe c3 în special, au un ecu "Văleu" care moare. Pornește greu și merge prost rece, merge ventilatorul de când pui cintactul, la final moare complet. La mine e săptămâna franceză, ca la Lidl! Un c5 x7 (gen. 3) care trebuia să vină pt revizie a ajuns înaintea programării (pe targă, cum îi stă bine balenei, deja i-am adus tester de dealer că nu mă înțelegeam cu el), azi am trimis targa după un c3 la care bănuiesc un arc rupt, mai am un vraf de piese pregătite pt un c4. Merde! Editat Martie 12, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Martie 12, 2019 Share Postat Martie 12, 2019 (editat) Mare dreptate ai legat de partea cu arcurile pe fata, uitasem de asta :))) Aveam o bataie pe partea dreapta dupa 80 km/h, ma duc la service trage de ea nimic, o las in fata blocului vreo 2 saptamani (luasem alta masina) si cand dau sa o mut s-a rupt arcul pe dreapta, o las acolo si cumpar arc.Dupa vreo 2 saptamani dau sa plec cu ea asa(aveam 50 de metri pana la primul serivce in cartier) se rupe si pe stanga :))) Alta problema care aum avut-o, a fost ca s-a blocat o roata pe spate, a explodat ceva in interiorul tamburului si asta a fost, dupa la service pe platforma, reparatie de 600 de lei plus 100 platforma. Am un prieten cu C5, numai probleme, l-a lăsat în mijlocul intersecției pentru că nu știu ce senzor de 20 de lei a dat eroare, și împinge balena printr-un trafic infernal :)) Editat Martie 12, 2019 de Fratzyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 12, 2019 Share Postat Martie 12, 2019 Acum 1 oră, john17 a spus: Nu prea am auzit/văzut să depășească motoarele astea 100kkm fără să li se înlocuiască turbina! Cauza? Blestemata de sită despre care s-a amintit (muuult mai mică decât deștul mic). Dacă e scoasă preventiv posibil să meargă mult și bine. Am înlocuit schimbător de căldură găurit la ~70kkm (mașina deținută de 9 de un singur proprietar, întreținută, caz izolat), se mai duc pompele de vacuum (trebuie dată baia jos și curățat jegul). Citronelele sunt predispuse la ruperea arcurilor de suspensie, în special față, ceea ce imobilizează mașina (freacă de roată, poate rupe furtune de frână). S-au rupt chiar stând pe loc! De altfel ca să se acopere au scris și prin manuale, în Ro cel puțin, să se înlocuiască după 8 ani. Felurite defecte electrice, unele de-a dreptul stranii, cauzate de BSM (Boite Servitude Moteur - un soi de cutie de derivație). Am întâlnnit inclusiv mașină imobilizată de la un defect al... calculatorului pt senzorii de parcare! Bordul pom de iarnă, aprins tot, pacientul mort, testerul numai de senzori nu zicea... Motorul 1.6hdi nu e rău altfel, și e economic. Turbina însă ar trebui să se simtă. Mai are o "broască" din plastic deasupra motorului care comută aerul (face bypass intercoolerului) unde se pot întâmpla chestii, intercoolerul se mai corodează de la sare, cam astea ar fi de investigat la prima vedere pt lipsa de zvâc. Turbina face zgomot (mare) dacă e dusă din lipsă de ungere, se rupe în final și trebuie să fii nesimțit să nu te prinzi, dar, pt că nu mai ajunge ulei la ea, probabil că se poate merge înainte și așa. Feriți-vă de (măgăruș ) benzinarele de pe c3 în special, au un ecu "Văleu" care moare. Pornește greu și merge prost rece, merge ventilatorul de când pui cintactul, la final moare complet. La mine e săptămâna franceză, ca la Lidl! Un c5 x7 (gen. 3) care trebuia să vină pt revizie a ajuns înaintea programării (pe targă, cum îi stă bine balenei, deja i-am adus tester de dealer că nu mă înțelegeam cu el), azi am trimis targa după un c3 la care bănuiesc un arc rupt, mai am un vraf de piese pregătite pt un c4. Merde! cu masina frantuzeasca sa spunem ca as lasa de la mine si m-as intelege dar cu softul sa fie in FR??? OMG nu are setare de limba ? XD alea cu ? inseamna ca poate e defect acolo? cam multe semne de intrebare 1 oră în urmă, Fratzyk a spus: Mare dreptate ai legat de partea cu arcurile pe fata, uitasem de asta :))) Aveam o bataie pe partea dreapta dupa 80 km/h, ma duc la service trage de ea nimic, o las in fata blocului vreo 2 saptamani (luasem alta masina) si cand dau sa o mut s-a rupt arcul pe dreapta, o las acolo si cumpar arc.Dupa vreo 2 saptamani dau sa plec cu ea asa(aveam 50 de metri pana la primul serivce in cartier) se rupe si pe stanga :))) Alta problema care aum avut-o, a fost ca s-a blocat o roata pe spate, a explodat ceva in interiorul tamburului si asta a fost, dupa la service pe platforma, reparatie de 600 de lei plus 100 platforma. Am un prieten cu C5, numai probleme, l-a lăsat în mijlocul intersecției pentru că nu știu ce senzor de 20 de lei a dat eroare, și împinge balena printr-un trafic infernal :)) foarte sic culoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Martie 12, 2019 Share Postat Martie 12, 2019 Pai am zis că dacă tot arată că o prună să aibă și culoarea:))) Am vandut-o cuiva care se ocupa de dezmembrări, nu am vrut sa am pe cineva pe conștiință, deși am ieșit în pierdere financiar, sunt împăcat cu mine:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Martie 12, 2019 Share Postat Martie 12, 2019 Mai e un baiat biker, nu stiu daca are cont pe forum. Eduard Georgescu se numeste, aduce masini din Germania la niste mega preturi. Il cunosc si e baiat serios, avea un C Klasse 200 diesel la 2000 de euro si arata mega bine masina, cutie automata. Avea si un Corsa, nu mai tin minte pretul, dar oricum masini bune si om serios. Il gasesti pe facebook si are si anunturi pe OLX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 12, 2019 Share Postat Martie 12, 2019 Mercedes C200 diesel sau benzina, cutie automata, fabricatie dupa 2001 (caroserie W203) reprezinta o solutie. Modelul benzina - pe asta il cunosc - , motor 1.800cmc, 163 CP, se duce la 11% in oras sau mai mult daca te dai la el, iar modelul diesel are motor de 2.148 cmc si costa impozitul mai mult. Piese se gasesc destule, la preturi bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Martie 12, 2019 Share Postat Martie 12, 2019 Acum 22 minute, Silver Arrow a spus: Mercedes C200 diesel sau benzina, cutie automata, fabricatie dupa 2001 (caroserie W203) reprezinta o solutie. Modelul benzina - pe asta il cunosc - , motor 1.800cmc, 163 CP, se duce la 11% in oras sau mai mult daca te dai la el, iar modelul diesel are motor de 2.148 cmc si costa impozitul mai mult. Piese se gasesc destule, la preturi bune. Cam multa putere pt 1.8, chiar si cu compresor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 12, 2019 Share Postat Martie 12, 2019 Cum adica ''cam multa putere pt 1,8 chiar si cu compresor''? Ce este in neregula sau periculos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Martie 12, 2019 Share Postat Martie 12, 2019 Acum 3 minute, Silver Arrow a spus: Cum adica ''cam multa putere pt 1,8 chiar si cu compresor''? Ce este in neregula sau periculos? Sub denumirea de C180 Kompressor au vandut un motor de 1.8 de 143 cp Cel de 163 cp, desi tot de 1.8 a fost vandut sub denumirea de C200 Kompressor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 12, 2019 Share Postat Martie 12, 2019 Motorul de 1,8L, face parte din familia M271. Cel in discutie este tipul KE18ML si are puteri de la 122 la 194 CP. Cel de 1,8 si 163 CP, M271.940, este considerat cel mai reusit. Singura lui problema este lantul de distributie. Trebuie avut in vedere sa te uiti cu atentie la el, intrucat dupa 150.000 km poate sa capete joc si poti avea surpriza sa sara un dinte pe la distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.