Sari la conținut

accident grav intre glina si popesti pe centura


Jhn Ro
 Share

Postări Recomandate

am trecut acum , inca mai misca

viteza mare in curba a acrosat o masina din sens opus

a decedat 

s-a incercat resuscitare , din ce imi spune vecinul meu care a ramas la fata locului dar degeaba RIP

if 11 etp honda 

IMG-20190330-WA0002.jpg

Editat de Jhn Ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Riderul este decedat. Am fost a 2-a masina dupa cea de care s-a lovit si primul care a ajuns la el pentru prim ajutor - maxim 20s dupa impact. Cand a venit salvarea mai avea puls la 200bpm dar a decedat la scurta vreme dupa aia. In prima instanta am vazut doar motorul prin aer care s-a oprit la aprox 30m de locul impactului (era sa omoare curva din zona reflexe bune la fata aia)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai de unde sa stii ce s a intamplat. Poate nu a fost atent , poate a dat intr-o groapa , etc. Pana la urma toti mergem mai tare decat ar trebui pe praştiile astea de drumuri. Si la 120-130 daca ai prins vreo groapa/denivelare mai speciala te ai dus ... dumnezeu sa il odihneasca. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ciudat ce spui.Inseamna ca toti suntem un pic dusi cu pluta si doar asteptam sa se intimple? Nu sunt de acord.

poate ar fi o idee sa fie obligatoriu sa citim de pilda ,inainte sa ne putem inscrie pe forum,asta:

Sunt totusi multi veterani fara probleme in atitia zeci de ani;deci se poate.

 M-am saturat sa vad in fiecare weekend accidente grave.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze , nici eu nu m-am exprimat prea bine. Ma refeream la perioada de inceput mai mult cand nu prea ai nici reflexele formate. Un veteran care a bagat zeci de mii de km deja nu mai are emotii, insa tot poate avea ghinion ( exemple din pacate cred ca stim toti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
4 hours ago, mihai c said:

 

 

 M-am saturat sa vad in fiecare weekend accidente grave.

 

Inca mai sunt pesteri nelocuite , este singura solutie.

In lumea reala exista accidente , acum si o sa existe mereu .Mai treceti peste fitele de fetite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Klaus Cata a spus:

N-ai de unde sa stii ce s a intamplat. Poate nu a fost atent , poate a dat intr-o groapa , etc. Pana la urma toti mergem mai tare decat ar trebui pe praştiile astea de drumuri. Si la 120-130 daca ai prins vreo groapa/denivelare mai speciala te ai dus ... dumnezeu sa il odihneasca. 

In primul rand putere familiei si prietenilor.

Pacat de inca o viata pierduta aiurea.

 

120-130 km/h zici tu, si a zburat niste zeci de metri mobra....? 

Era pe autostrada sau pe circuit ? Nu.  Asta a spus si @210288A ca omul a confundat strada cu circuitul.

Daca vezi ca drumul e praf si mai esti si neatent o lasi naibii mai incet.

Raspunderea iti apartine atata timp cat ai mainile pe coarne si acceleratia o comanzi tu.

 

Din pacate asta se intampla cand motocicleta te conduce pe tine.

 

@mihai c  Te-ai saturat de accidente? Solutia lui @goe 75 este perfecta. Salutari coane, ai mare dreptate!

Ce vedem aici pe forumuri: copii cu A1 sau A2 se intreaba cum sa faca ei o invarteala si sa circule cu o mobra ''de oameni mari''.

De ce? Pentru ca asta vad si citesc aici: daca mobra are 40-50 CP este o rusine. Toate sa aiba suta de cai ca sa simti motociclismul.

O varainta destul de buna ca sa iti mai bagi minitile in cap este ca din cand in cand sa te sui pe o mobra de A1, din aia de 15CP, si sa mergi cu ea o zi doua.

Sa realizezi ce inseamna suta de CP,  pentru unii pur si simplu uita pe ce cal naravas se suie. 

 

Si daca vreti musai viteza mergeti frate pe circuit, unde mai va si invata unii cum sta treaba.

E drept ca asta costa pe cand soseaua e moca. O fi moca dar isi ia singura pretul.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca s-a inteles exact.

Afirmatia dlui Goe contine o jignire 'fite de fetite'.Silver Arrow a zis ca e ok ce a zis Goe. 

De la useri din astia ca Goe ,agresivi ,plini de orgoliu ,si nemoderati de cine ingrijeste forumul pornesc si opiniile astea ce influenteaza negativ incepatorii.

Avem cel mai incet trafic dar cele mai multe accidente din Europa.De ce? Nivelul de educatie si de constiinta este tot mai scazut.

Sunt multi incepatori ce intreaba .Nimeni ,aproape nimeni,nu le recomanda motoare mici.

Spre exemplu aici 

Nici nu a inceput fata scoala,are 1.60 inaltime ,vrea ceva cu buget minim,si diversi useri recomanda motoare de 75-80 cp si 180-200+ kg

Cum zicea Caragiale , bravos Natiune !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@mihai c

 

Cati anisori ai tinere?  Trebuie sa fii foarte fraged ...

28 minutes ago, mihai c said:

 

De la useri din astia ca Goe ,agresivi ,plini de orgoliu ,si nemoderati de cine ingrijeste forumul pornesc si opiniile astea ce influenteaza negativ incepatorii.

 

 

 

 

Vai de capusorul tau de copil prostut.Macar un citat nu poti sa dai si tu sa-ti sustii aberatia? Cu ceva unde nu il iau pe careva peste picior...

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Mihai,

I-am dat dreptate lui Goe in privinta ascunsului in pestera daca nu vrei sa mai vezi accidente.

Nu vad in ce consta jignirea omului cand spune ca accidente au fost si vor fi si in continuare. Asta e viata.

Iar daca te emotionezi si dai ochii peste cap cand auzi de accidente zi de zi, atunci sunt ''fite de fetite''

Circulatia auto si moto, mai ales in Romania, este un risc pe care ni-l asumam pentru ca ''iubim doua roti''

 

Se vede ca nu te informezi.

Am mai scris pe aici: la moto avem mai putine acccident raportate la numarul total de motoare decat in Germania. In Romania este sub 1% la nemti peste 1,8%.

Dar numarul de decese este mult mai mare. De ce? Pai zic eu uite din cauzele astea:

- lipsa echipament corespunzator

- viteza

- gargauni in cap

 

Ai dreptate in privinta recomandarilor de motoare puternice. Eu nu sustin treaba asta. Dar vezi ce avioane au prin cap posesorii de A1.

 

Din pacate exista carne de tun suficienta pentru rubrica ''Accidente''

 

Doua copii am intalnit astazi in decurs de 1 ora:

- unul care o considerat ca a trece pe rosu cand toti asteapta este o mare realizare. Inainte de asta a mai depasit si coloana de masini pe contrasesns. Apoi slalomuri (proaste, facute la limita). L-am oprit si l-am intrebat la ce puii mei i-a folosit trecutul pe rosu. Nu o sa iti vina sa crezi ar avea o explicatie ca altfel nu se putea.

- al doilea, care a considerat probabil ca ''nu se merita'' sa stai la o coada sa o iei usor printre masini si a luat-o voiniceste pe trotuar

 

Primul avea drept echipament de protectie casca si manusile. In rest bluza trening cu gluga, panatloni  camuflaj cu vedere la glezna, pantofi sport

Al doilea mai avea si o jacheta din piele plina de tinte, aparent fara protectii.

 

Mihai,  cap pe umeri avem ca sa il folosim nu ca sa nu ne ploua in gat.

Daca unul sau altul iti spune sa iti iei cine stie ce animal de motor nu inseamna ca trebuie sa o faci.

Cand ceri pareri primesti pareri, nu postulate.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-e greu sa scriu despre acest accident, pilotul Andrei mi-a fost coleg de munca in ultimii 5 ani de zile, dar incerc totusi sa fiu obiectiv poate ajut vreun incepator.

Andrei si-a luat permisul moto cu vreo 3 ani in urma si a inceput direct pe fireblade desi eu personal l-am sfatuit sa nu faca asta.

Avea experienta la volan foarte mare , multe sute de mii de km fara evenimente notabile.

Cu fireblade-ul nu a apucat sa faca mai mult de  10kkm in ultimele doua sezoane dar n-a avut nici un eveniment, nici macar n-a scapat-o in parcare...

Nu stiu exact cum s-a intamplat, din cate am aflat eu ar fi fost aruncat de pe motor inainte de impactul motorului cu masina de pe contrasens. Probabil un highside datorat vitezei prea mari cu care a abordat curba si/sau unei manevre gresite, gen frana spate prea agresiva sau downshift prea agresiv, poate a piscat marcajul dintre sensuri....

Erau 2, poate ''se alergau''...

Era prima sau maxim a doua tura pe anul asta. Motorul era impecabil din toate punctele de vedere.

A facut o singura greseala si asta l-a costat viata.

Din pacate pentru el nici varsta de 30+ , nici experienta foarte mare la volan nu i-au fost de prea mare ajutor....

 

In urma acestui nefericit accident sfaturile mele pentru incepatori ar fi:

- nu va luati rachete din prima chiar daca va considerati/sunteti maturi si aveti experienta in trafic, rachetele nu prea iarta greselile iar acestea sunt inerente la inceput

- aveti mare grija la anturaj, e foarte usor sa fii luat de val cand umbli cu ''zmei''

- mergeti in ritmul vostru chiar daca sunteti in grup, incercati sa va reprimati instinctul competitional

- nu va testati limitele pe drumuri publice, mergeti pe circuite pentru perfectionare

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- nu erau 2, era singura mobra la momentul ala in zona aia de centura

- inca nu era in curba cand a ajuns pe jos. Can masina era pe ultima treime de curba el ajunsese deja pe contrasens 

- masina nu avea daune de la bara in sus. Dauna cea mai mare era in dreapta jos, intre jumatate si roata. O urma semirotunda in radiatoare pe dedesupt

- motocicleta a continuat drumu aproximativ rectiliniu, semn ca nu  a atins sau a atins foarte putin masina, Plasticele ei incepand (din amintiri) cu oglinda langa sant, carena stanga imediat langa marginea drumului, becul de far pe zona din apropierea copertinei, bordul - in apropierea ghiveciului de flori (pentru specialisti - 3500 rpm), releul de incarcare, farul si apoi motorul asa cum era in poza de mai sus erau insirate oarecum in in ordinea mentionata. Singurul damage mecanic major la mobra - janta spate distrusa (probabil lovitura in buza santului care l-a facut sa sara). REzervorul neindoit, furca dreapta, coarnele drepte, cadrul ok. Nici un semn de agregat care ar fi lovit pe sub o masina......

- Andrei - oprit oarecum in dreptul locului de impact in afara carosabilului. langa baza de beton a gardului din zona. Echipat decent (casca, geaca cu cocoasa, manusi, casca), Damage foarte mare la casca (viziera sarita, mandibula crapata si cralata in partea de deasupra ochiului drept - abraziune compresie si impact ). Interiorul castii sfaramat si desprins - cateva bucati.  Blugii rupti rau de tot printre picioare; o bucata din spoilerul masinii intre zdrente in zona inghinala. un pantof lipsa. Majoritatea plasticelor din masina in dreptul lui. Nu dau detalii despre rani din motive lesne de inteles, desi ar da de gandit bine de tot unor incepatori si nu numai...... Ce e importanteste ca nu a dat absolut nici un semn ca ar fi constient de ceea ce i se intampla sau ca ar fi prezent. Lovitura la cap foarte puternica (pe langa restul)....

Parerea mea la cum erau pozitionate chestiile pe acolo si cum a trecut fierul - mobra a fost pierduta pe franare inainte de curba.(posibil sa gresesc). Nu erau gropi, asfalt relativ decent, dar posibil cu aderenta scazuta. Posibil gume reci. Viteza - undeva in jur de 100km/h in momentul in care a ajuns jos. Sunt zgarieturi in asfalt care probabil se mai pot observa.  

Un car de ghinion pentru el - daca pica cu cateva secunde mai devreme se oprea in parcare, cu nitel noroc  fara sa loveasca mare lucru.

Un singur motociclist a oprit; nici unul nu a venit sa ajute, doar soferul din passat s-a alaturat. Au trecut motociclisti in ambele sensuri - nici nu au oprit. E nasol sa vezi de aproape o alternativa la o bere rece, nu fat frumos ? 

O sa incerc sa fac o schema aproximativa desi sincer incerc sa scap cat mai repede de episodul asta din memorie. Pana acolo am mai trecut pe langa un eveniment pompa de beton vs biciclist la bariera domnesti. Acolo desi am ajuns la max 2 minute dupa eveniment era extraordinar de clar ca nu necesita prim ajutor si un sofer deja se mira cu ochii la detalii.

 

Am cateva poze cu mobra si detalii de pe gume. Michelin 2ct pe fata si Michelin Batlax pe spate (2016) Pe fata nu am observat dot pe partea dreapta a gumei. In rest nu am fotografiat nimic.        

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

traiectorii.thumb.jpg.717c53e8b28572ca66be675dc2a93e41.jpg

Albastru = traiectoria mobrei; rosu - locul unde a ramas Andrei; Mov directia in care eram eu (eram poate ceva mai departe);  Impactul a fost putin in fata masinii albe 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Descrierea lui @ZIDU' ma duce cu gandul  ca din pacate a fost un accident stupid si care nu avea de ce sa se intample.

Un moment de neatentie. Cine stie unde omul era cu mintea. O clipa l-a condus motorul si a pierdut momentul de intra in curba....

 

@binox  Nasol sa treci prin asa ceva. Stiu cum este. Anul trecut s-au dus doi prieteni cu motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.04.2019 la 0:30, ZIDU' a spus:

- nu erau 2, era singura mobra la momentul ala in zona aia de centura

- inca nu era in curba cand a ajuns pe jos. Can masina era pe ultima treime de curba el ajunsese deja pe contrasens 

- masina nu avea daune de la bara in sus. Dauna cea mai mare era in dreapta jos, intre jumatate si roata. O urma semirotunda in radiatoare pe dedesupt

- motocicleta a continuat drumu aproximativ rectiliniu, semn ca nu  a atins sau a atins foarte putin masina, Plasticele ei incepand (din amintiri) cu oglinda langa sant, carena stanga imediat langa marginea drumului, becul de far pe zona din apropierea copertinei, bordul - in apropierea ghiveciului de flori (pentru specialisti - 3500 rpm), releul de incarcare, farul si apoi motorul asa cum era in poza de mai sus erau insirate oarecum in in ordinea mentionata. Singurul damage mecanic major la mobra - janta spate distrusa (probabil lovitura in buza santului care l-a facut sa sara). REzervorul neindoit, furca dreapta, coarnele drepte, cadrul ok. Nici un semn de agregat care ar fi lovit pe sub o masina......

- Andrei - oprit oarecum in dreptul locului de impact in afara carosabilului. langa baza de beton a gardului din zona. Echipat decent (casca, geaca cu cocoasa, manusi, casca), Damage foarte mare la casca (viziera sarita, mandibula crapata si cralata in partea de deasupra ochiului drept - abraziune compresie si impact ). Interiorul castii sfaramat si desprins - cateva bucati.  Blugii rupti rau de tot printre picioare; o bucata din spoilerul masinii intre zdrente in zona inghinala. un pantof lipsa. Majoritatea plasticelor din masina in dreptul lui. Nu dau detalii despre rani din motive lesne de inteles, desi ar da de gandit bine de tot unor incepatori si nu numai...... Ce e importanteste ca nu a dat absolut nici un semn ca ar fi constient de ceea ce i se intampla sau ca ar fi prezent. Lovitura la cap foarte puternica (pe langa restul)....

Parerea mea la cum erau pozitionate chestiile pe acolo si cum a trecut fierul - mobra a fost pierduta pe franare inainte de curba.(posibil sa gresesc). Nu erau gropi, asfalt relativ decent, dar posibil cu aderenta scazuta. Posibil gume reci. Viteza - undeva in jur de 100km/h in momentul in care a ajuns jos. Sunt zgarieturi in asfalt care probabil se mai pot observa.  

Un car de ghinion pentru el - daca pica cu cateva secunde mai devreme se oprea in parcare, cu nitel noroc  fara sa loveasca mare lucru.

Un singur motociclist a oprit; nici unul nu a venit sa ajute, doar soferul din passat s-a alaturat. Au trecut motociclisti in ambele sensuri - nici nu au oprit. E nasol sa vezi de aproape o alternativa la o bere rece, nu fat frumos ? 

O sa incerc sa fac o schema aproximativa desi sincer incerc sa scap cat mai repede de episodul asta din memorie. Pana acolo am mai trecut pe langa un eveniment pompa de beton vs biciclist la bariera domnesti. Acolo desi am ajuns la max 2 minute dupa eveniment era extraordinar de clar ca nu necesita prim ajutor si un sofer deja se mira cu ochii la detalii.

 

Am cateva poze cu mobra si detalii de pe gume. Michelin 2ct pe fata si Michelin Batlax pe spate (2016) Pe fata nu am observat dot pe partea dreapta a gumei. In rest nu am fotografiat nimic.        

 

Stiu ca nu prea conteaza, dar pentru curiozitatea mea, ai idee ce model de casca avea ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Paca a spus:

Toate accidentele sunt stupide ...ca de aia sunt accidente intamplate accidental  ✌️

Stupid in sensul ca nu a cautat-o cu lumanarea. Daca o forja cu 200 km/h si decola de pe sosea nu era un accident stupid.

Dar circuland chiar cum trebuie, a fost cu gandul in alta parte pentru cateva clipe si iata ce a iesit.....

Pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.04.2019 la 0:30, ZIDU' a spus:

Un singur motociclist a oprit; nici unul nu a venit sa ajute, doar soferul din passat s-a alaturat. Au trecut motociclisti in ambele sensuri - nici nu au oprit. E nasol sa vezi de aproape o alternativa la o bere rece, nu fat frumos ? 

 

Pai motociclistii doar pe forum se opresc, in rest blana orbitoare!

 

Urmaresc aceasta zona a forumului de peste 12 ani.. niciunul nu a invatat nimic de aici. Mi se pare totusi o sectiune prea morbida care sa isi aiba rolul intr-o comunitate ca asta unde fiecare crede ca are OOle mai mari decat celalalt.

Nimeni nu o sa invete sa ia mana din gaz cand ii face placere si nici nu o sa se gandeasca in acea secunda la ultimul mort de aici. Merge cine vrea, scapa cine poate. Fara numar nici politia nu te opresete :)

 

carpe diem!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ alecsutzyu - nu imi aduc aminte tipul castii si nu are absolut nici o relevanta. Nu cred ca ar fi rezistat vre-un tip de casca la genu ala de intamplare.

 

Daca tot discutam despre echipament - sunt cateva chestii observate de mine si pe care o sa le am in vedere in permanenta. La prima vedere nu sunt asa evidente 

 

Problema 1: casca era un model cu inchidere double D. Am taiat curelus in momentul in care a venit salvarea, cu foarfeca speciala din ambulanta. Greu de deschis in pozitia aia fara a manevra capul mai mult decat trebuie, mai ales ca sistemul nu era cunoscut multora. Eu port si an sa port casca cu inchidere rapida...

Problema 2: Geaca era o geaca de piele cu cocoasa. Teoretic ajuta ca protectie. Practic a pus probleme la a intinde omul pe spate si mai ales pe targa pentru a il deplasa la o locatie plana. Am taiat cu foarfeca speciala din salvare. Multi nu stiu / nu au idee cum se taie o geaca (in pozitia aia - pe spate prin dreapta protectiei, pentru ca la momentul intoarcerii protectia sa ramana in stanga pe langa targa). Chestiilea sta mananca secunde pretioase si au potentialul de a genera probleme. Geaca cu cocoasa cam este pentru circuit zic eu. Pe strada poate fi problematica. Eu am si o sa port geci cu protectii plate pentru spate.   

Ambele manevre facute la cererea medicului de pe salvare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...