Sari la conținut

20 Iulie, accident Transfagarasan


AlexAB
 Share

Postări Recomandate

Acum 9 ore, leopold a spus:

 

Frectii! Stim sa conducem. Pe de-o parte, nu suntem sanctionati - stii ca sansa sa scapi fara amenda e foarte mare, pe de alta, traficul e atat de frustrant, ca preferi sa ii dai mai tare si sa speri ca mai scapi de aglomeratie. 

Fireste, astea sunt explicatii mai mult psihologice, nu justificari sau scuze.

Chiar crezi ca romanul in general stie sa conduca in adevaratul sens al cuvântului? Daca da, felicitari pt increderea acordata. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce intelegi prin adevaratul sens al cuvantului. Daca te referi la condus prudent, preventiv, cu respectarea regulilor si respect fata de ceilalti participanti la trafic, evident ca nu. Daca te referi la capacitatea de a se deplasa din punctul A in punctul B printr-un trafic delirant si o infrastructura proasta, as zice ca da. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 10 ore, walking^human a spus:

 

Mare atentie in weekend! Imbecilii astia cu zero coordonare si reflexe care pana la 22-25 ani n-au mers nici macar cu bicicleta (eventual si scutire de la sport... ca sa nu le sparga mingea ochelarii) si in timpul saptamanii isi tarie basinile spre corporatie pe trotinete electrice, in weekend ies pe sosele manevrand cate 1,5-2t de tabla.

Foarte adevărat cu weekendul! 

Exact un specimen din asta a întors în față, nu s-a încadrat bine să își continue mișcarea și a rămas blocat cu fața în bordură perpendicular pe sensul meu de mers!

Experiența, anticiparea și viteza decentă a făcut să-l ocolesc, dar din frânare am căzut, el are permisul suspendat, eu clavicula ruptă și dovadă de la politie să-mi repar mobra. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@leopold: într-un post scrii, citez:"stim sa conducem", in altul spui ca "in adevăratul sens al cuvântului nu stim sa conducem". Pai ce plm, faptul ca ajungem din A in B cum ne taie capul inseamna ca "stim sa conducem"? Stim o pwula. 90% din cei aflati la volan/ghidon sunt niște pietre cu permis.

Cat despre trafic delirant si infrastructura... Ma abtin să-mi spun parerea. 

 

@l.u.v: ma gândesc ca patania ta e din trecut. Corect? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 2 ore, george05 a spus:

@leopold:...(...)

 

@l.u.v: ma gândesc ca patania ta e din trecut. Corect? 

Nu.

S-a intîmplat duminica, când mai aveam 15 km pană acasă, după o tura ușoară de vreo 200 km.

Este al doilea accident cu vătămare în care nu am nicio vină de când am permis din 2004, primul in 2008, mâna stangă ruptă, dupa 11 ani clavicula stânga.

Imi dau seama cât de expuși suntem, o fărâmă de timp si putem muri sau rămane infirmi pe viață.

In momentul ăsta sunt șanse mari să mă las de pasiunea asta pe care o iubesc..am o familie, un copil de 12 ani..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, george05 a spus:

într-un post scrii, citez:"stim sa conducem", in altul spui ca "in adevăratul sens al cuvântului nu stim sa conducem".

Exact asta spun. Cand ies din tara spre vest, romanii brusc invata sa conduca. Cand se intorc, brusc uita. In general stim. Nu practicam. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Nu.

S-a intîmplat duminica, când mai aveam 15 km pană acasă, după o tura ușoară de vreo 200 km.

Este al doilea accident cu vătămare în care nu am nicio vină de când am permis din 2004, primul in 2008, mâna stangă ruptă, dupa 11 ani clavicula stânga.

Imi dau seama cât de expuși suntem, o fărâmă de timp si putem muri sau rămane infirmi pe viață.

In momentul ăsta sunt șanse mari să mă las de pasiunea asta pe care o iubesc..am o familie, un copil de 12 ani..

 

Da-ne niste detalii cu clavicula. Deplasare? ghips sau operatie? tija? unde anume te-ai operat. Nu de alta, dar si eu am patit la fel (cazut si clavicula rupta) si recunosc ca acelasi gand il am acum, si anume cel de fragilitate. Merg zilnic cu motorul la munca, dar nush daca am sa mai vreau sa mai merg cu el la ture lungi. Iar daca voi merge, cu siguranta fara genuchiul pe jos ca alta data. Plm...suntem prea fragili. 

Hai cu pozaaaaaaaa si cu clavicula rupta :) :) Sanatate! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Povestea este așa.

Veneam înspre București, eram în Popești, trafic aglomerat.

Venind din față văd un Tiguan care întoarce în scurt (legal, era banda discontinuă), erau cam 20 -25 metri, iau mâna din gaz preventiv în ideea că își continuă manevra - pe partea mea era curtea Poliției Comunitare unde avea loc suficient - dar îl vad pe asta cum efectiv se oprește perpendicular pe direcția mea de mers, blocând toată banda!

Am aflat ulterior că a anticipat greșit intrarea in curte și s-a blocat cu fața in bordura trotuarului, nemaiputând intoarce.

Din experiență și reflex nu l-am luat in plin, am contravirat stânga și am și frânat, numai că am pierdut fața probabil pe marcajul strazii, mobra s-a culcat cu mine târâș, am căzut pe stânga.

În cădere mobra a pivotat, a lovit bara Tiguanului cu coburul din dreapta spate, am mers impreună târâș vreo 3-4 metri, apoi eu am rămas pe cladarâm, uitându-mă cum aceasta se lovește cu partea din spate de botul unui Fiat infipt in frâne care venea din sens opus.

Ca daune, fustă bară Tiguan smulsă, partea stângă față praf la Fiat, la motor bumperul stăng indoit, subcarena față zgâriată si gențile laterale spate + capac topcase avariate.

Ăla fară permis, Fiatul și eu reparăm pe asigurarea lui, eu cu clavicula ruptă.

Accident K1200 LT.jpg

 

IMG_20190728_232153.jpg

IMG_20190728_232215.jpg

IMG_20190728_232225.jpg

IMG_20190728_215413.jpg

Clavicula.

Nu este nevoie de operație, inițial la Regina Maria mi-au cerut  9200 ron pentru operație, apoi am consultat incă 2 specialiști care mi-au spus că nu e nevoie.

Trebuie să port 3 săptămâni un bandaj Watson și gata.

clavicula.jpg

 

 

Concluzii

1. Pare ciudat ce spun, dar feriți-vă cât puteți de a circula in week end, ies toți martalogii grabiți pe șosele.

2. K1200LT este solidă ca un tanc T72, iți oferă o siguranță si protecție colosală, chiar și la evenimente nedorite. Faptul că spatele motocicletei a smuls o bară și a făcut pilaf fața unui Fiat spune multe și pe mine m-a convins definitiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sa-i aud pe carcotasii aia care zic ca daca nu a fost contact intre masini, nu are cum Politia sa iti dea foaie sa-ti repari motorul. E clar, ala a oprit in drum, tu ai cazut din cauza lui, apoi ai mai luat 2 masini dar pana la urma vinovatul e primul...cel de la care a plecat totul. Si asa mi se pare si normal.

Clavicula arata foarte bine, nu e nimic rupt ci doar fisurat pare. In orice caz esti smecher...nu ai nevoie de tija. Cu bandajul se rezolva. Vei fi in sa mult mai repede decat octombrie. Insanatosire grabnica! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luv, zic ca ai scapat foarte ok. Sanatate, sa fie.

@suzi, iar dai din gura fara sa citesti cap coada. A existat contact cu vinovatul, a si spus, i-ar rupt bara. Citeste si tu mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai inteles, ca nu citesti. Contactul a fost DUPA ce a cazut, nu cum se intampla in accidentele standard de sicanare cand fie masina da peste motor, sau motorul peste masina. Aici unul statea....altul era in mers dar din cauza faptului ca l-a incomodat, a cazut si abia DUPA aia a lovit masina care neregulamentar facea ceva. Hai citeste si tu si amandoi o lasam asa. Important este osul omului :d 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 minutes ago, Adrian M. said:

Luv, zic ca ai scapat foarte ok. Sanatate, sa fie.

@suzi, iar dai din gura fara sa citesti cap coada. A existat contact cu vinovatul, a si spus, i-ar rupt bara. Citeste si tu mai sus.

A existat dupa ce  a culcat motocicleta :)  aici poate fi interpretabil.

@l.u.v ai o ruptura longitudinala nu transversala. Se rezolva rapid, sunt patit si eu . Putin incomod cu hamul ala dar se repara repede insa pot ramane dureri la efort chiar si dupa vindecare.

Insanatosire grabnica :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, l.u.v a spus:

Nu.

S-a intîmplat duminica, când mai aveam 15 km pană acasă, după o tura ușoară de vreo 200 km.

Este al doilea accident cu vătămare în care nu am nicio vină de când am permis din 2004, primul in 2008, mâna stangă ruptă, dupa 11 ani clavicula stânga.

Imi dau seama cât de expuși suntem, o fărâmă de timp si putem muri sau rămane infirmi pe viață.

In momentul ăsta sunt șanse mari să mă las de pasiunea asta pe care o iubesc..am o familie, un copil de 12 ani..

Nu te vei lasa. Esti infectat cu microbul moto. Nasol este pentru cel mic care probabil va dori pe moto - a vazut la tati - si cu siguranta vor exista probleme cu acordul parintilor....

Bine ca ai scapat ieftin.

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blestemele forumiștilor! Acu' dacă tot vine vorba de experiență, reflex și prevedere, văzând bizonul că întoarce n-ar fi trebuit să te bazezi pe dibăcia lui de a-și continua manevra, trebuia să acționezi frânele autobuzului și nu doar să iei mâna din gaz, că ăștia mereu combină chestii care nici prin gând nu-ți pot trece. Na, după război...

Sănătate + recuperare rapidă și ușoară!

Poate scoți de un LT1600 nou de la asigurări. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, SuzukiRf600R a spus:

Acum sa-i aud pe carcotasii aia care zic ca daca nu a fost contact intre masini, nu are cum Politia sa iti dea foaie sa-ti repari motorul. E clar, ala a oprit in drum, tu ai cazut din cauza lui, apoi ai mai luat 2 masini dar pana la urma vinovatul e primul...cel de la care a plecat totul.

Suzica, nu mai claxona, ca, da cu virgula, inițial ai spus altceva, și acum o dai la întors. Vezi mai sus ce ai scris. El nu a evitat mașina vinovatului, și apoi a mai luat alte 2 mașini! El a încercat sa evite, culcat mobra, lovit tiguanul care i a tăiat fata, adică vinovatul, apoi fiatul. După, cum ți am spus, citește mai atent, ca te agiți inutil și faci riduri, nu da bine😁

@ luv, la cum sunt preturile la BMW, sa nu, te mire dacă le da cu virgula, și, îți propun dauna totala... Cred ca la asta se va ajunge. Dacă te uiți la preturile pentru side-uri, carene, deja te ia cu amețeală....

Succes. 

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai ca poate citeste bizonul pe aci, i se aprind ledurile si ciuciu despagubiri pt ca impactul nu a fost din cauza bizonului, luv pierzand de fapt controlul ghidonului si scapand autoblindata care a percutat 2 conserve aflate in trafic! Si iese - in cel mai bun caz - culpa comuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde! De agent, de expertiză, de pile și proptele.

Am vz cu ochii mei sexpertiză la un accident în care un motociclist care circula pe drumul cu prioritate a lovit din lateral aripa față a unui bizon care nu i-a acordat prioritate și a ieșit în fața lui. Moto nu avusese viteză, vătămările au fost ușoare. Concluzia sexpertului? Motociclistul vinovat, la acea viteză de deplasare ar fi putut frâna și evita accidentul!!! Viața bate filmul.

Prost ăla cu țiguanul dacă n-o zice că s-a oprit când a văzut un obiect neidentificat mare venind târâș spre el...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 31.07.2019 la 12:13, john17 a spus:

Depinde! De agent, de expertiză, de pile și proptele.

Am vz cu ochii mei sexpertiză la un accident în care un motociclist care circula pe drumul cu prioritate a lovit din lateral aripa față a unui bizon care nu i-a acordat prioritate și a ieșit în fața lui. Moto nu avusese viteză, vătămările au fost ușoare. Concluzia sexpertului? Motociclistul vinovat, la acea viteză de deplasare ar fi putut frâna și evita accidentul!!! Viața bate filmul.

.

daca mtociclistul avea viteza legala, se afla pe drum cu prioritate dupa cum spui, mobra corespundea tehnic, motoristul nu era sub influenta alcool, ierburi, etc, putea sa scrie expertiza insusi Einstein ...rahatul care nu i a dat prioritate este vinovat si nu cred ca Politia nu i a dat castig de cauza mobristului
cat despre experiza, se putea contesta mizeria si se cerea o noua expertiza

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Admin

Osul este bine, pe zi ce trece simt ca este ok, câștig mobilitate. 

Am luat legătura cu asigurătorul și am deschis dosar, făcusem programare, dar am anulat-o. Trebuia dusă motocicleta la ei, dar eu nu mă puteam deplasa convenabil. O să mă duc după ce mă intremez, nu e grabă. O să discut întâi cu un avocat, să punem la punct niște chestiuni, sunt niște zile de îngrijire medicală, echipament care nou a costat 2000 și ceva de euro, bașca reparația fierului. 

Am inspectat motocicleta la rece, încă odată sunt uimit de cât de solid se făceau motoarele pe vremea aia, nu există să lipsească bucăți sparte de carenaj, daunele sunt minore față de amploarea evnimentului!

Cât costă plasticele noi este altă poveste 😊

Probabil va ieși daună totală. 

Vă țin la curent. 

 

PS: apropos de contact, când / cum s-a produs.

Polițistul a luat declarațiile, s-a uitat la desene, a întrebat cine este șoferul mașinii așezate perpendicular. L-a pus să povestească, aceste a zis ce și cum și insista că eu aveam loc să trec prin spate.

Întrebarea a fost simplă și decisivă: ce obligații aveți la schimbarea direcției de mers?? 

Stop joc! 

Nimic despre viteză, distanțe, dacă am căzut înainte sau după contact și alte fantezii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...