Sari la conținut

19. Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Jarvis a declarat ieri ca Zarco este un pilot/pilot de teste cautat tocmai pentru ca a trecut recent atat pe la KTM cat si pe la rivalii de la Onda. Cu alte cuvinte, mini spionaj Industrial :)))

 

Avintia e echipa satelit Ducati din 2020...Honda e principala rivala in campionat. Yamaha & KTM sunt si ele o amenintare.

 

"Dateeeee, dateeee cumpaaaaaaammmm"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 489
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 15 ore, adiy32 a spus:

 

In schimb Marc ,daca anunta maine ca vrea sa plece,se vor bate cel putin Ducati,Suzuki,Yamaha si KTM sa-l aiba!

 

Doar in teorie s-ar bate toti cei enumerati de tine. In realitate sa vedem: 

1. Ducati ar avea bugetul necesar, dar motocicleta lor este neconvingatoare, in ceea ce priveste potentialul, pentru un pilot ca MM. Mai mult, anul asta a fost chiar in cadere de forma, sau in stagnare, daca vrei, astfel ca a pierdut locul 2 la constructori. Concluzie: L-ar vrea, ar avea banii, dar nu indeplinesc caietul de sarcini. 

2. Suzuki. Nu au buget pentru MM.

3. Yamaha. Probabil ar putea suplimenta bugetul fara mari probleme, dar vanitatea japoneza a celor de la Iwata este de neinteles. Adica, la ei nu merge asa, lucrezi la ei, apoi vrei la noi.. Rivalitate prost inteleasa. Din punctul asta de vedere, Honda are o abordare mult mai pragmatica.. 

4. KTM... pfff.. Buget probabil ar fi, ca au sponsor puternic, insa sunt praf pe toate partile. Nu numai motocicleta este praf.. n-au organizare, n-au experienta, n-au comunicare.. numai gura mare au.. Nici un pilot de top 10 nu vine la o asemenea echipa, decat daca accepta ideea ca isi va incheia cariera. 

Asadar, deci si prin urmare, doar un singur constructor ar fi putut avea o sansa (mica) sa il aiba: Ducati. Din pacate pentru ei, s-a dus... MM este intr-un fel prizonierul propriei maretii si a cotei astronomice la care a ajuns. Pentru multi nu prezinta interes pe piata transferurilor, pentru ca nu si-l pot permite.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

opaaa...si a revenit frantuzu...si a dat 2 palme si si a revenit...sa gandit el ca la moto 2 e ca si cum tu baiat de facultate te duci sa te joci cu puta in nisip cu aia de gimnaziu...eh acum sa l vedem cum o sa o dea el pe Ducati...macar asa...Ducati poate si a asigurat un viitor pilot...desi am dubii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, xt600 a spus:

Doar in teorie s-ar bate toti cei enumerati de tine. In realitate sa vedem: 

1. Ducati ar avea bugetul necesar, dar motocicleta lor este neconvingatoare, in ceea ce priveste potentialul, pentru un pilot ca MM. Mai mult, anul asta a fost chiar in cadere de forma, sau in stagnare, daca vrei, astfel ca a pierdut locul 2 la constructori. Concluzie: L-ar vrea, ar avea banii, dar nu indeplinesc caietul de sarcini. 

2. Suzuki. Nu au buget pentru MM.

3. Yamaha. Probabil ar putea suplimenta bugetul fara mari probleme, dar vanitatea japoneza a celor de la Iwata este de neinteles. Adica, la ei nu merge asa, lucrezi la ei, apoi vrei la noi.. Rivalitate prost inteleasa. Din punctul asta de vedere, Honda are o abordare mult mai pragmatica.. 

4. KTM... pfff.. Buget probabil ar fi, ca au sponsor puternic, insa sunt praf pe toate partile. Nu numai motocicleta este praf.. n-au organizare, n-au experienta, n-au comunicare.. numai gura mare au.. Nici un pilot de top 10 nu vine la o asemenea echipa, decat daca accepta ideea ca isi va incheia cariera. 

Asadar, deci si prin urmare, doar un singur constructor ar fi putut avea o sansa (mica) sa il aiba: Ducati. Din pacate pentru ei, s-a dus... MM este intr-un fel prizonierul propriei maretii si a cotei astronomice la care a ajuns. Pentru multi nu prezinta interes pe piata transferurilor, pentru ca nu si-l pot permite.. 

 

3. Yamaha... problema vine din faptul ca noul "patron" sau actionar majoritar la Yamaha motorsport nu mai e Yamaha, ci un fond de investitii. Iar fondurile au in general alt mindset... sa faca bani... si deocamdata yamaha face bani asa pt ei.

lucrurile sunt complicate cand te conduce un contabil care nu stie decat cifre... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, sanyes a spus:

@Method ieri a cazut fabbio
Si poza aia, ii motoreta lui marq nu KTM
L.E. Repede ai editat 😂

Am vazut am vazut tarziu repsolu scris pe ea.

M-a indus in eroare Red Bull.

Acum 5 minute, damager a spus:

lucrurile sunt complicate cand te conduce un contabil care nu stie decat cifre... 

+1

...si japos sunt in general condusi de contabili

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Buggy a spus:

tu esti tare amuzant cu afirmatiile tale...

zi mi si mie care e ideea cu clanul asta Marq...?...cum crezi tu ca Hrc sa faca atat manareli ca sa aduca un pilot slab doar ptr ca e frasu lui MM ????....pe bune nu face sens deloc...

Ba, in teorie face. Chestiune de politichie... aducerea lui AM la HRC, este un favor pe care i-l face lui MM, ca sa il lege si mai bine de glie. Si se potriveste manusa si cu politica Repsol de a promova, in primul rand, piloti spanioli. Mai mult, contractul fiind doar pe un an, au si o mica parghie de negocieri pentru un viitor contract (nu cel din 2021-2022, pentru ca intuitia imi spune ca este deja semnat, dar nu s-a facut nimic public) cu MM. Speculam, dar este un scenariu posibil. 

Acum 9 minute, damager a spus:

 

3. Yamaha... problema vine din faptul ca noul "patron" sau actionar majoritar la Yamaha motorsport nu mai e Yamaha, ci un fond de investitii. Iar fondurile au in general alt mindset... sa faca bani... si deocamdata yamaha face bani asa pt ei.

lucrurile sunt complicate cand te conduce un contabil care nu stie decat cifre... 

Da, asa este.. uitasem aspectul. Oricum, in teorie, bani ar fi, doar ca trebuie sa fie de acord contabilul... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, P T R a spus:

Am si uitat ca karel asta mai exista in gp,

Ma bucur pt zarco,va fi mai mult spectacol pentru locurile 12-16 😂

Exista, exista, eu l-am tot urmarit (reminiscente are mini-ului nationalism ceh care mi-a fost insuflat in 8 ani de trait acolo). Il urmaresc si pe Karel Hanika..

M-a amuzat mereu Karel Abraham ca de cate ori ma uitam la o cursa la un moment dat imi aduceam aminte de el si ma uitam pe listing:

17 - 17... si radeam in mintea mea.. Karel no. 17 e pe pozitia predestinata.. 17 :D 

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, B.B. a spus:

Exista, exista, eu l-am tot urmarit (reminiscente are mini-ului nationalism ceh care mi-a fost insuflat in 8 ani de trait acolo). Il urmaresc si pe Karel Hanika..

M-a amuzat mereu Karel Abraham ca de cate ori ma uitam la o cursa la un moment dat imi aduceam aminte de el si ma uitam pe listing:

17 - 17... si radeam in mintea mea.. Karel no. 17 e pe pozitia predestinata.. 17 :D 

Abraham era,parca,tanara speranta in 2013 cand am fost la Brno la Gp,Nu? :))

 

 

Marquez senior a iesit imediat dupa Marquez junior pe pista ca sa-i arate cateva trase...Ba il depaseste, ba il lasa in fata.Era si cazul, juniorul NU se afla pe prima pagina cu piloti, 21 la numar :)))

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, xt600 a spus:

Ba, in teorie face. Chestiune de politichie... aducerea lui AM la HRC, este un favor pe care i-l face lui MM, ca sa il lege si mai bine de glie. Si se potriveste manusa si cu politica Repsol de a promova, in primul rand, piloti spanioli. Mai mult, contractul fiind doar pe un an, au si o mica parghie de negocieri pentru un viitor contract (nu cel din 2021-2022, pentru ca intuitia imi spune ca este deja semnat, dar nu s-a facut nimic public) cu MM. Speculam, dar este un scenariu posibil. 

 

pai da..in teorie si poate asa in prima faza...ptr ca in lipsa de rezultate nu cred ca il tin doar asa ca e frasu` iar ptr mine este aproape evident ca nu va avea rezultate la HRC..poate ma insel....pe de alta parte nu s daca vor ei sa il lege de glie ptr ca si Marq a zis ca doreste sa ramana la HRC ca e ca familia lui blabla....si e clar ca pana nu depaseste titlurile lui Rossi plus alte recorduri nu o sa plece decat in cine stie ce circumstante...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Buggy a spus:

... ptr unul ca AM care probabil ca nu o sa faca mare branza....ca daca credeau in ele asa mult...ii puneau pe masa direct un contract pe 2 ani....ma repet...Lorenzo avea ceva sanse sa razbata cu Hona ..AM nu arer nici o sansa sa razbata 

S-ar putea sa fim surprinsi, sa se descurce foarte onorabil. Fratiorul va avea grija sa ii dea niste ponturi, in legatura cu pilotajul acestei motociclete, o sa ii arate trase, etc.. Nu va lua titluri, dar ceva imi spune ca va fi destul de curand in zona locurilor + - 7-10. Va fi locotenentul perfect pentru fratior. 

Lorenzo nu ar mai fi facut nimic nici pe o Yamaha. Intre M1 pe care a lasat-o si cea de acum este diferenta mare.. l-ar bate copii cu ceasul de la gara.. In cel mai bun caz, ar reedita niste lupte cu Rossi, pentru locurile 7-8.. Ghici cine ar castiga?? ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@xt600..cu siguranta MM va avea grija si ii va da ponturi ...si sa vezi scheme la anul prin calificari si cursa...momente de toata jena...si nu stiu daca ptr imaginea repsol honda va fi asa de bine...plus ca nah...ponturi si trase poate sa ii arate cu caru dacaa de la AM nu vine nimic degeaba...va fi interesant.ptrr ca daca MM ii arata trase lu frasu.,,sa vezi ce or sa se tina si altii scai de ei,,,,si de aici pot pleca diferite scenarii

 

de Lorenzo nu s ce sa zic ..dar eu cred ca recuperat ar fi putut sa mai faca performanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, Buggy a spus:

@xt600..cu siguranta MM va avea grija si ii va da ponturi ...si sa vezi scheme la anul prin calificari si cursa...momente de toata jena...

Ceva scheme s-ar putea sa vedem prin calificari, dar in cursa va fi mai putin posibil, pentru ca AM nu este suficient de rapid ca sa se tina dupa fra'su sau dupa cei foarte rapizi. Amu' sa-ti spun drept, venirea lui la Repsol ma deranjeaza in masura in care piloti mult mai talentati si cu mai multa experienta nu s-au putut apropia de un loc in echipa aia. Zarco, un pilot cu doua clase peste AM, sta pe bara, sau prinde loc la o echipa de client de mana a doua... Crash, care a tras ca un caine pentru Honda, nu a avut nici macar sansa unui contract de 1 an. Lorenzo s-a "retras", probabil la sugestia unui oficial Honda, coincidenta, tocmai cand AM castiga dupa lupte seculare titlul la Moto2. Cecchinello nu vrea debutanti in echipa, fratele mai mare se afla (chipurile) in discutii avansate (eu zic ca e semnat deja) pentru incheierea unui nou contract. Prea multe coincidente. It's not fair! Drept sa-ti spun drept, voi urmari cu interes evolutia lui.

Pana  acum, ca pilot nu m-a dat pe spate, dar ca om, imi pare ca este mai cu bun simt decat MM, atat pe pista, cat si in afara ei. Pana la urma, poate va face treaba buna.Vedem.. 

 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, xt600 a spus:

Crash, care a tras ca un caine pentru Honda, nu a avut nici macar sansa unui contract de 1 an.

mm crash sta bine acolo, testeaza piese si aduna date, uneori si pietris :D

 

cum zicea Z - Crash are copil acasa, are o varsta..  l-ar fi dat putin peste cap + ca peste 1 an sanse mari sa zica si el ca a venit a "4-a" zi din viata lui de pilot.

 

AM e tanar, invata mobra si merge din ce in ce mai bine. face sens. 


Z e cam nebun, MM e nebun.. e ok sa nu fie 2 nebuni in aceealasi spatiu mic.

Acum 14 minute, Method a spus:

Testing Ziua 2 la 2pm :

Screenshot-2019-11-20-Valencia-Moto-GP-t

Si-a mai revenit AM.

 

Suzuki are un nou motor care cica e ff smooth si amandoi riderii sunt incantati de el.

de ce ktm sunt totti pe RC16? nu era vb de rc20?

 

si unde e Zorro?

 

nu intelegeam ce cauta acolo Pedrosa :D

 

Vale e praf .. 13.. dar na, timpii din teste nu sunt asa de importanti :D o sa repetam asta pana la prima cursa.

 

Q am asa un feeling ca o sa fie primul in toate testele. 

Face bine la psihic. (nu la al lui MM.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, xt600 a spus:

Amu' sa-ti spun drept, venirea lui la Repsol ma deranjeaza in masura in care piloti mult mai talentati si cu mai multa experienta nu s-au putut apropia de un loc in echipa aia. Zarco, un pilot cu doua clase peste AM, sta pe bara, sau prinde loc la o echipa de client de mana a doua... Crash, care a tras ca un caine pentru Honda, nu a avut nici macar sansa unui contract de 1 an. Lorenzo s-a "retras", probabil la sugestia unui oficial Honda, coincidenta, tocmai cand AM castiga dupa lupte seculare titlul la Moto2. 

Uite cateva informatii aditionale legate de cei amintiti de tine:

 

Zarco:

1. A avut o oferta de la Honda la care a zis pas. Amu', daca el e vreo domnisoara virgna care stie ca nu e bine sa zici da din prima pentru ca vei fi considerata usuratica, sa astepte urmatoarele oferte

2. A demonstrat in anul curent ca nu are o problema sa plece in mijocul sezonului. Eu cred ca miscarea asta cantereste greu in orice decizie a unei echipe referitor la el

3. Doar ce a fost la ei 3 curse (13, DNF, DNF). Poate a cantarit si asta in decizie

 

Crash:

1. E in ograda lor (contract direct cu ei, parca) de ceva vreme, asa ca decizia e una informata in legatura cu el

2. Comentatorii GP au tot zis de ceva dificultati (nu insurmontabile) intr-o eventuala mutare: Cal are contract personal cu Monster, HRC e cu Rebull. Erau necesare niste rezilieri de contract acolo plus parerea lui LC. Si eu vedeam mutarea normala ca fiind Cal 1 an la HRC si AM la LCR.

 

Lorenzo:

1. Pe toata perioada weekendului, dupa ce a anuntat retragerea, Lorenzo a fost alt om. S-a vazut pe fata lui si pe atitudine in general. Ambele aratau un om eliberat/usurat, nu unul fortat sa faca ceva

2. Lorenzo e ala care a facut cu bolta pe mapping 8 si pe interesul Ducati la campionat si si-a vazut de interesul lui de a castiga. Situatie cand inca se gandea la viitor in racing. De ce ar fi acceptat acum tacut si ar fi jucat si tatru cu atitudinea zambitoare si relaxata? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, frigider a spus:

Q am asa un feeling ca o sa fie primul in toate testele. 

Face bine la psihic. (nu la al lui MM.)

Da.Motherfucker's fast.

Asta era strategia lui Senna - fii primul din fp1 pana in warm'up ca sa ii demoralizezi.Si MM aplica cu Vinales treaba asta,facea special inca o iesire sa ii ia fastest time'ul.Cu Quarta insa vad ca nu prea merge - nu il ajunge.We may have something there.Si pe deasupra,Quarta nu se emotioneaza asa de repede ca Vinales.Sta linistit,nu tresare.Dupa cursa face ca toate visele,isi rupe vizorul plange o ia razna.In cursa insa e cool de tot.Nu misca. :ok:  

Acum 2 minute, ilarionciobanu a spus:

Uite cateva informatii aditionale legate de cei amintiti de tine:

 

Zarco:

1. A avut o oferta de la Honda la care a zis pas. Amu', daca el e vreo domnisoara virgna care stie ca nu e bine sa zici da din prima pentru ca vei fi considerata usuratica, sa astepte urmatoarele oferte

2. A demonstrat in anul curent ca nu are o problema sa plece in mijocul sezonului. Eu cred ca miscarea asta cantereste greu in orice decizie a unei echipe referitor la el

3. Doar ce a fost la ei 3 curse (13, DNF, DNF). Poate a cantarit si asta in decizie

 

Crash:

1. E in ograda lor (contract direct cu ei, parca) de ceva vreme, asa ca decizia e una informata in legatura cu el

2. Comentatorii GP au tot zis de ceva dificultati (nu insurmontabile) intr-o eventuala mutare: Cal are contract personal cu Monster, HRC e cu Rebull. Erau necesare niste rezilieri de contract acolo plus parerea lui LC. Si eu vedeam mutarea normala ca fiind Cal 1 an la HRC si AM la LCR.

 

Lorenzo:

1. Pe toata perioada weekendului, dupa ce a anuntat retragerea, Lorenzo a fost alt om. S-a vazut pe fata lui si pe atitudine in general. Ambele aratau un om eliberat/usurat, nu unul fortat sa faca ceva

2. Lorenzo e ala care a facut cu bolta pe mapping 8 si pe interesul Ducati la campionat si si-a vazut de interesul lui de a castiga. Situatie cand inca se gandea la viitor in racing. De ce ar fi acceptat acum tacut si ar fi jucat si tatru cu atitudinea zambitoare si relaxata? 

:agree:  In afara de punctul 2 de la Zarco.

Si cu adaugirea ca Chel a si zis ca era gata-gata sa se retraga la sf de an dar i-a mai propus "cecinelo" inca una in viteza si pe 2019.Nu e ceva de viitor Chel...poate cadea linistit si de la LCR,nu tre sa vina la echipa mama.

Bine,asta nu inseamna ca AM a fost o alegere buna.Repet,sunt aici cativa campioni moto2 care nu au prea fost contactati pt un eventual contract cu Honda,deci duma cu "am luat campionul moto2,da?" nu tine apa.

Au luat un Marquez.The slow one.

Cel mai haios ar fi sa plece in 2021 Marquez cel mare de la ei si sa ramana doar cu mezinul :crack:...atunci sa vedem cat il tin.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, ilarionciobanu a spus:

Uite cateva informatii aditionale legate de cei amintiti de tine:

 

Zarco:

1. A avut o oferta de la Honda la care a zis pas. Amu', daca el e vreo domnisoara virgna care stie ca nu e bine sa zici da din prima pentru ca vei fi considerata usuratica, sa astepte urmatoarele oferte

2. A demonstrat in anul curent ca nu are o problema sa plece in mijocul sezonului. Eu cred ca miscarea asta cantereste greu in orice decizie a unei echipe referitor la el

3. Doar ce a fost la ei 3 curse (13, DNF <a fost daramat de pe pozitia 8 parca?,  DNF). Poate a cantarit si asta in decizie

 

Crash:

1. E in ograda lor (contract direct cu ei, parca) de ceva vreme, asa ca decizia e una informata in legatura cu el

2. Comentatorii GP au tot zis de ceva dificultati (nu insurmontabile) intr-o eventuala mutare: Cal are contract personal cu Monster, HRC e cu Rebull. Erau necesare niste rezilieri de contract acolo plus parerea lui LC. Si eu vedeam mutarea normala ca fiind Cal 1 an la HRC si AM la LCR.

asa, si? dupa 1 an cal la loc si AM la HRC? pentru ce atata frecus? repet, cal e batran, cu copil acasa..

 

 

 

Acum 30 minute, Method a spus:

Cel mai haios ar fi sa plece in 2021 Marquez cel mare de la ei si sa ramana doar cu mezinul :crack:...atunci sa vedem cat il tin.

bahaha as da bani pt asa ceva.

stiu, one way ticket to hell. (bilet doar dus cu destinatia iad - pentru nevorbitori)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ilarionciobanu 

1. Da, Zarco are niste bube in cap, care pot atarna greu, insa cand a zis pass la oferta Honda, se pare ca deja avea contract cu KTM. A gresit pentru ca nu a fost sincer cu Puig... Ambele DNF-uri s-au intamplat cand se afla pe pozitii bune, iar primul nu a fost din vina lui. 

2. Nu stiam situatia contractuala a lui Crash. Merci pentru informatii. 

3. Am sesizat si eu relaxarea lui Lorenzo, confirmata apoi de declaratii, insa cu siguranta Honda nu l-a rugat sa rezilieze contractul, ci i-au pus in vedere, probabil acoperiti de un contract beton (doar stii in ce conditii a ajuns la Honda), ca date fiind rezultatele, se vor dispensa de serviciile lui. Cum nu avea nici cea mai mica oferta din alta parte, decizia de a iesi elegant din situatie, a fost aceea de retragere. In situatia lui, nu avea cum sa faca pe nebunul. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@frigider Eu sunt fan Zarco dar totusi la acel incident cu Mir,chiar daca Mir l-a lovit,mi se pare ca si Zarco a gresit - pentru ca la o cursa f importanta pt el (avea 3 curse pt a arata cine este si ce stie da?),de pe o pozitie f buna - se batea la locul 8 precum ai zis,s-a increzut atat in skill'ul unui rookie pt a-i lua exteriorul si a merge la milimetru langa el.

Repet - Mir nu e Dovi,Mir nu e Rossi,Mir nu e Lorenzo.Nu are 15 ani de gp,Mir e normal sa faca prostii,e mic si e rookie.Zarco nu trebuia sa se puna "in harm's way" ca sa zic asa,trebuia sa fie mai prevazator,are si el deja oarecare experienta.

Insa Zarco tot timpul se arunca la depasiri periculoase.E si un defect e si o calitate - am impresia ca ii place mult acest risc...cateodata insa e bine sa fii si prevazator sa fii mai pe stilul Dovi asa,mai finesco,mai ales cand ai doar 3 curse sa arati ce stii si tre sa te prezinti tzipla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, xt600 a spus:

1. … Ambele DNF-uri s-au intamplat cand se afla pe pozitii bune, iar primul nu a fost din vina lui

Poate ca tocmai faptul ca se afla pe pozitii bune a contat. Trebuia sa le conserve, nu sa fac vitejii. La primul nu a cazut din picioare, insa e vina lui. A inchis tarziu peste alt pilot (Mir) care era deja pe interior. NU vorbesc de vinovatie tehnica (pe regulament), ci de eroare de abordare/interpretare pentru un pilot matur

 

2. Nu stiam situatia contractuala a lui Crash. Merci pentru informatii. 

Am aflat-o pe timpul weekendului de la comentatori

 

3. In situatia lui, nu avea cum sa faca pe nebunul. 

nu trebuia sa faca pe nebunul, era suficient sa faca pe Lorenzo 🤣

 

Acum 5 minute, Method a spus:

Zarco nu trebuia sa se puna "in harm's way" ca sa zic asa,trebuia sa fie mai prevazator,are si el deja oarecare experienta.

De acord cu interpretarea. Am comentat cam in acelasi timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...