B.B. Postat Noiembrie 21, 2019 Share Postat Noiembrie 21, 2019 Acum 3 ore, Method a spus: Prima data cand nu da vina pe motoreta.Nu e problema,vine MM si il bate de il asculta cu urechea in primele curse din 2020 si o sa inceapa atunci smiorcaiala "Gigi nu imi da moto cum vreau eu". Marquez: I want fastest bike, not easier bike Mai pe scurt "ma doare in fiund daca ceilalti nu pot conduce mobra mea,daca mere mai tare pentru mine nu conteaza ca se manevreaza mai greu".Nu poti sa il condamni ca gandeste asa totusi. "The character [of the 2020 bike] is more or less similar" Marquez added. Se pare ca Lorenzo a mirosit-o demult,si a avut dreptate sa plece,2020 ar fi fost similar 2019 cu motoreta asta. Bai dar ce-are motoreta aia pana la urma? E patrata? Cum de poate un om sa o considere foarte buna si sa demonstreze asta si ceilalti nu? Eu cred ca e trasa putin de par faza asta ca numa marquez poate merge tare cu ea.. o fi el obisnuit cu ea, asta nu zic nu, dar ca altul nu poate merge cu ea tare nu cred. Faptul ca nu s-a gasit inca unul.. pana acum nu demonstreaza nimic. De aia as fi vrut sa vina boul ala de Zarco la HRC, poate ar fi fost suficient de dement sub privirea aia de talamb sa faca cu cea ce face si MM.. Asa speram eu.. Eu nu pot sa cred ca sunt niste diferente asa de mari fata de altele. Si pana acum cine le-a testat? Motoretele HRC.. Cal - pai ala e mereu pe jos, are un gabarit mult mai mare ca MM si nu le are ca MM, daca le avea era el MM si MM era Cal.. ala atata poate si atat a putut mereu. Cand zici ca rupe fasu e pe jos. La el limita aia nu a fost gasita nicicodata, el tot a cazut si a cazut si a cazut de ne-am saturat. Nakamoto aia cu umaru in ghips, Takagami - iar.. de la ala ce sa ceri, ala in moto2 era ca Iannone, cand rupea fasu cand era in coada, nu l-am inteles niciodata cum poate sa o dea dintr-o extrema in alta. Lorenzo? Lorenzo a venit deja lipsit de chef la HRC si poate cu gandul retragerii.. a vazut de prima oara ca nu merge cum vrea el, gata, moralu down, a facut ca crushlow si gata.. EU zic ca inca nu a fost incercata mobra aia asa smechera a lu marquez de suficient de multi ca sa se poate zice ca merge doar cu el. Eu unul refuz sa cred asta. Acum 20 minute, Buggy a spus: stai linistit ca prea curand nu se va intampla...din pacate ptr noi... ce penibil se dau fratiorii pe circuit ..in teste...dupa umila mea parere e de toata jena Penibil! dar.. ce sa faci, cand Repsol e spaniola.. si vrea piloti spanioli si sa se vanda Danone cat mai mult in spania.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 21, 2019 Share Postat Noiembrie 21, 2019 cu onda prob e ca se piloteaza cu frata si ca nu prea simt fata. mm are o relatie speciala cu fata , vezi salvarile - ce alt pilot a salvat ceva similar? *mm = marc marquez, nu mm stoica. *cu fatza. si Z la primul contact... asa i-a zis ala Puig sau cine i-a zis "trust the front" si ca e moto buna, de campion. nu stiti ca nush care comentator BT zicea ca zarco are fata de ktm dupa 1 tura de parcare cu honda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Noiembrie 21, 2019 Share Postat Noiembrie 21, 2019 27 minutes ago, B.B. said: Bai dar ce-are motoreta aia pana la urma? E patrata? Baiatul asta https://twitter.com/Spalders a povestit ieri pe final care e "problema" tehnica a Hondei. Si totul are legatura cu cresterea puterii de care au avut nevoie pentru a fi la acelasi nivel cu Ducati. Explicatia tehnica este lunga insa pe scurt, aveau nevoie de mai mult aer in airbox; asa ca au marit admisia si au pus-o "pe direct" adica au facut prin cadru loc pentru admisia marita. Asta a dus la un comportament diferit al cadrului pe ultima parte de franare si intrare in viraj. Adica pe franare "pe drept" cadrul a capatat o oarecare flexibilitate nedorita. De aia au venit ulterior in an cu ranforsari de carbon pe cadru. Pre 2019 - admisia se ducea prin air ducts stanga / dreapta pana in airbox Post 2019 - Canal direct catre airbox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Noiembrie 21, 2019 Share Postat Noiembrie 21, 2019 Acum 54 minute, B.B. a spus: Bai dar ce-are motoreta aia pana la urma? E patrata? Eu cred ca e trasa putin de par faza asta ca numa marquez poate merge tare cu ea.. o fi el obisnuit cu ea, asta nu zic nu, dar ca altul nu poate merge cu ea tare nu cred. Toti pot merge foarte tare cu ea, insa la nivelul actual de performanta, cand diferenta se face la 3-5 zecimi de sec, si chiar mai putin, unul o duce la 99,98% iar altul (un demon, stiu eu care, dar nu spun), o duce la 101% si face salvari incredibile... Asta se traduce in diferenta de 1,5-2 sec pe tur, dintre MM si Lorenzo, pe aceeasi motocicleta. Probabil, diferentele sunt mari intre motocicletele diferitilor producatori. Imi aduc aminte de un interviu recent al lui Spies, in care omul povestea despre diferentele dintre motocicleta Yamaha de WSBK si M1. Zicea ca pe motocicleta de MotoGP avea senzatia ca merge pe o scandura. Si aia era Yamaha.. cea mai buna ciclistica a momentului si atunci si acum. De aici rezulta ca fiecare motocicleta se piloteaza intr-o maniera anume, pentru a putea utiliza intregul ei potential.... si aici intervine factorul uman.. unii se pot adapta mai repede, altii mai tarziu, altii niciodata... Dar asta nu inseamna ca nu merg f tare cu ea. Acum 1 oră, Buggy a spus: ce penibil se dau fratiorii pe circuit ..in teste...dupa umila mea parere e de toata jena Exact ce banuiam, AM face cursuri intensive de pilotaj pe RCV213. Sa nu te mire daca va avea rezultate onorabile inca din prima jumatate a sezonului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 21, 2019 Share Postat Noiembrie 21, 2019 1 oră în urmă, wbmt a spus: Baiatul asta https://twitter.com/Spalders a povestit ieri pe final care e "problema" tehnica a Hondei. Si totul are legatura cu cresterea puterii de care au avut nevoie pentru a fi la acelasi nivel cu Ducati. Explicatia tehnica este lunga insa pe scurt, aveau nevoie de mai mult aer in airbox; asa ca au marit admisia si au pus-o "pe direct" adica au facut prin cadru loc pentru admisia marita. Asta a dus la un comportament diferit al cadrului pe ultima parte de franare si intrare in viraj. Adica pe franare "pe drept" cadrul a capatat o oarecare flexibilitate nedorita. De aia au venit ulterior in an cu ranforsari de carbon pe cadru. 2018 era mai buna pe viraje spre deosebire de 2019.Mai manevrabila. Asta au zis si Chel,si Lorenzo dar si inginerii de la Honda,care au spus ca pt 2020 vor incerca sa lucreze exact la handling.Dar tot ei au spus ca Marquez s-a adaptat rapid la treaba asta si au fost uimiti cum,inca din testele pre-sezon,si-a schimbat complet stilul de a pilota ca sa se plieze pe ea. Fatza pierde aderenta si cedeaza rapid la Honda,s-a vazut in mai toate cazurile.Diferenta intre MM si ceilalti e faptul ca el poate sa o salveze in cam 70-80% din cazuri in timp ce ceilalti nu o simt atat de rapid incat sa reactioneze sau/si nu pot reactiona ca el si cad....si isi fractureaza vertebre,glezne samd. Pt mine e incredibil insa cum fatza pierde aderenta si cedeaza insa spatele e atat de grippy incat continua sa tina chiar daca fatza a cedat.Ok,are legatura probabil si cu centrul de greutate dar si cu diferenta de aderenta intre guma spate Michelin (pe care o lauda toti) si cea fatza (pe care o blameaza toti). Dovizioso: Ducati chassis different step than past E bun articolul pt ca ne explica si tot ce trebuie sa faca el in teste....au destul de munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 21, 2019 Share Postat Noiembrie 21, 2019 (editat) Zarco joins Avintia for 2020, will test at Jerez Several sources seem to report this, although no official statement yet. eu nu inteleg frate, Z merge la Avintia sau nu? n-am avut stare , ma macina subiectul asa ca am deschis usa la Iad putin - am intrat pe FB pe pagina lui Z si nu scrie nimic acolo. deci nu e oficial. sanse mari sa mearga in moto 2 sa violeze niste tineri.. ceea ce nu ar fi asa rau, desi nush in 2021 daca ar mai ajunge usor in GP? https://www.gpone.com/en/2019/11/20/motogp/abraha-zarco-wants-my-place-i-have-no-intention-of-giving-it-to-him.html ignorati titlul de can can, karel are contract etc plm. deci asta e buba. Editat Noiembrie 21, 2019 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 21, 2019 Share Postat Noiembrie 21, 2019 Karel are si tolba plina cu bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Noiembrie 21, 2019 Share Postat Noiembrie 21, 2019 Binder despre prima sa experienta cu o motocicleta de MotoGP: https://www.crash.net/motogp/news/934589/1/binder-pol-data-incredible-insane-pedrosa-help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 21, 2019 Share Postat Noiembrie 21, 2019 (editat) Acum 3 ore, B.B. a spus: Karel are si tolba plina cu bani... Eu luasem de buna faza cu Z si Avintia. Imi venea greu sa cred dupa ce declarase Z. Asteptam. Editat Noiembrie 21, 2019 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Noiembrie 21, 2019 Share Postat Noiembrie 21, 2019 Acum 7 ore, xt600 a spus: Exact ce banuiam, AM face cursuri intensive de pilotaj pe RCV213. Sa nu te mire daca va avea rezultate onorabile inca din prima jumatate a sezonului.. mda de toata jena cum ziceam....cat despre rezultate nu s cce sa zic ,raman rezervat...dar exact cum ziceai, totul se va transa in cursa ..acolo o sa se vada adevaratul potential. pe de alta parte mi se pare cumva ca "incalca" conceptul de echipa de curse...dar cui ii mai pasa...exact ca in perioada Schumacher \Barrichello... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Noiembrie 22, 2019 Share Postat Noiembrie 22, 2019 https://www.crash.net/motogp/news/934582/1/crutchlow-they-took-my-guys-not-giving-them-back Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Noiembrie 22, 2019 Share Postat Noiembrie 22, 2019 (editat) Las si eu articolul de mai jos a-pro-pos de Rossi si retragerea lui Should Rossi vacate his factory Yamaha seat for some young hotshot? This is not what racing is about. Motorcycle racing is almost entirely a selfish pursuit. If you’re the kind of person that thinks about others instead of yourself you won’t even make it through the first corner of a club race. It is up to Yamaha to decide if it’s worth keeping Rossi. He may not be as fast as Maverick Viñales or Quartararo, but he almost certainly sells more motorcycles than the Spaniard and the Frenchman put together. Motorcycle manufacturers go racing primarily to sell their products. It has always been thus. That’s why the first motorcycle makers went racing in the early years of the last century – to get their name in the headlines by proving to potential customers that their bikes were the fastest and most reliable. The R&D kickback from fighting in the white heat of competition was the offshoot of that PR exercise. Testing for the 2020 season this week in Valencia In other words, Rossi is still a profit generator for Yamaha. So why get rid of him? His current contract expires at the end of next season, when some paddock people in the know think he will quit riding and perhaps become team manager of Yamaha’s factory team. Other paddock people aren’t so sure. If he’s still enjoying racing at the end of 2020, why would he want to give it up? The man has had a unique career. No one else in any form of top-level motorsport has achieved so much over such a long period of time. On his good days he fights with rivals who had posters of him on their bedroom walls when they were kids, to whom he was an inspiration. In what other sport does that happen? At twice the age of Quartararo and no reason to race except the fact that he loves it, he is still prepared to lay life and limb on the line every time he rides. If you saw him battle Andrea Dovizioso at Sepang for the last place in the podium party, nearly tipping over the edge on several occasions, you will know how much he still wants it. Rossi will retire when he’s good and ready, or when no one wants to give him a bike to ride. It’s that simple. Ca si o completare, omul valoreaza cf ultimilor statistici 140 milioane $. Editat Noiembrie 22, 2019 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 22, 2019 Share Postat Noiembrie 22, 2019 Acum 2 ore, damager a spus: Ca si o completare, omul valoreaza cf ultimilor statistici 140 milioane $. mort sau in viata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Noiembrie 22, 2019 Share Postat Noiembrie 22, 2019 (editat) Acum 6 ore, P T R a spus: https://www.crash.net/motogp/news/934582/1/crutchlow-they-took-my-guys-not-giving-them-back Mda.. interesant, daca il citesti printre randuri... Noi judecam performantele pilotilor doar dupa ceea ce vedem pe pista, insa sunt multi factori care pot influenta prestatia unui pilot/echipe. Il vedem pe Crash dand de pamant frecvent si ne gandim ca omul e praf, dar una din cauzele contraperformantelor poate fi si politica HR a boss-ilor de la Honda. II iei doi-trei oameni cheie, din echipa, si s-a terminat cu performanta. Nu a fost tampit MM, cand la negocieri a cerut ca echipa sa ramana aceeasi. Acum 8 minute, frigider a spus: mort sau in viata? Probabil asta este pretul de la care incepe licitatia.. Editat Noiembrie 22, 2019 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 22, 2019 Share Postat Noiembrie 22, 2019 (editat) Acum 3 ore, damager a spus: Rossi will retire when he’s good and ready, or when no one wants to give him a bike to ride. It’s that simple. Exact. Ziaristii mananca o gramada de calcat.Exact cum a zis baiatul asta,degeaba scriu ei tot felul de "opinii",pe Rossi il doare in fiund de opiniile lor sau despre cum cred altii ca ar trebui procedat in legatura cu echipa si blablabla. Rossi se va retrage cand crede el de cuvinta,nu cand cred ziaristii si/sau fanii suparati ca nu mai castiga nush ce titlu.Faza cu "aaa,pai nu se mai bate la victorii - sa se retraga atunci!" e o prostie de tifosi suparati ca Rossi nu le mai indeplineste asteptarile (aberante).Nu e asa,omul e inca bun,chiar daca nu mai e la nivelul de mai demult,mai are inca vana in el si ar fi pacat sa plece. Chiar ii place sa concureze ii place lumea motogp'ului si cred ca va mai sta cel putin 2 ani de acum incolo.Aprob pozitiv. Acum 54 minute, frigider a spus: mort sau in viata? Buna asta,da. ....si o declaratie fresh de la Jarvis : "Il avem pe Quartararo care este viitorul,si pe Valentino care este o legenda vie"....Vinales?Il sar din schema?Sau sunt adevarate vorbele cu transferul la Ducati? Editat Noiembrie 22, 2019 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 22, 2019 Share Postat Noiembrie 22, 2019 Acum 4 ore, damager a spus: Las si eu articolul de mai jos a-pro-pos de Rossi si retragerea lui Should Rossi vacate his factory Yamaha seat for some young hotshot? This is not what racing is about. Motorcycle racing is almost entirely a selfish pursuit. If you’re the kind of person that thinks about others instead of yourself you won’t even make it through the first corner of a club race. It is up to Yamaha to decide if it’s worth keeping Rossi. He may not be as fast as Maverick Viñales or Quartararo, but he almost certainly sells more motorcycles than the Spaniard and the Frenchman put together. Motorcycle manufacturers go racing primarily to sell their products. It has always been thus. That’s why the first motorcycle makers went racing in the early years of the last century – to get their name in the headlines by proving to potential customers that their bikes were the fastest and most reliable. The R&D kickback from fighting in the white heat of competition was the offshoot of that PR exercise. Testing for the 2020 season this week in Valencia In other words, Rossi is still a profit generator for Yamaha. So why get rid of him? His current contract expires at the end of next season, when some paddock people in the know think he will quit riding and perhaps become team manager of Yamaha’s factory team. Other paddock people aren’t so sure. If he’s still enjoying racing at the end of 2020, why would he want to give it up? The man has had a unique career. No one else in any form of top-level motorsport has achieved so much over such a long period of time. On his good days he fights with rivals who had posters of him on their bedroom walls when they were kids, to whom he was an inspiration. In what other sport does that happen? At twice the age of Quartararo and no reason to race except the fact that he loves it, he is still prepared to lay life and limb on the line every time he rides. If you saw him battle Andrea Dovizioso at Sepang for the last place in the podium party, nearly tipping over the edge on several occasions, you will know how much he still wants it. Rossi will retire when he’s good and ready, or when no one wants to give him a bike to ride. It’s that simple. Ca si o completare, omul valoreaza cf ultimilor statistici 140 milioane $. Eu nu sunt racer si ma gandesc la Rossi in primul rand. Vreau sa-l vad asezat la casa lui cu nevasta si 1-2 Rossi mici care cine stie o sa ajunga si ei motoristi de performanta candva, sper sa apuc sa-i vad.. Yes, he should retire daca ma intrebi pe mine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 22, 2019 Share Postat Noiembrie 22, 2019 Trimiteți-i o scrisoare deschisă în care ii cereți să se retragă, că pe bucifeis se guvernează țara și nu e loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Noiembrie 22, 2019 Share Postat Noiembrie 22, 2019 Acum 55 minute, B.B. a spus: Eu nu sunt racer si ma gandesc la Rossi in primul rand. Vreau sa-l vad asezat la casa lui cu nevasta si 1-2 Rossi mici care cine stie o sa ajunga si ei motoristi de performanta candva, sper sa apuc sa-i vad.. Yes, he should retire daca ma intrebi pe mine.. Eu tot la Rossi ma gandesc si nu vreau sa se retraga Imi este ca patesc ca si la F1, sa retras Baronul Rosu si brusc nu m.am uitat la curse, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 22, 2019 Share Postat Noiembrie 22, 2019 Acum 48 minute, john17 a spus: Trimiteți-i o scrisoare deschisă în care ii cereți să se retragă, că pe bucifeis se guvernează țara și nu e loc! Neah.. eu vreau sa vina de la el, din inner Rossi-s soul. Eu doar intind fire invizibile in eter care o sa-l convinga sa o faca intr-o zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Noiembrie 22, 2019 Share Postat Noiembrie 22, 2019 (editat) Crash despre motocicleta 2020: https://www.motorsport.com/motogp/news/honda-2020-bike-crutchlow-marquez/4601002/ Iar Paul este socat: https://www.motorsport.com/motogp/news/espargaro-shock-match-marquez-ktm/4600966/ Apropo, trage bietu' Paul ca un disperat, in antrenamente si curse. Cred ca in afara de MM, este singurul care scoate 100+ % din motocicleta. Probabil spera sa il remarce alta echipa si sa scape de junghiul portocaliu.. Editat Noiembrie 22, 2019 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 22, 2019 Share Postat Noiembrie 22, 2019 (editat) Daaa, Crushlow vrea o motoreta pe care sa se urce si sa-i zica: go win the race! si el sa stea pe ea si ea sa castige cursa eventual. Cu cruise control daca se poate. De el n-ar zice nimic ca e bou, motoreta e naspa.. Editat Noiembrie 22, 2019 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Noiembrie 22, 2019 Share Postat Noiembrie 22, 2019 Acum 1 oră, B.B. a spus: Eu nu sunt racer si ma gandesc la Rossi in primul rand. Vreau sa-l vad asezat la casa lui cu nevasta si 1-2 Rossi mici care cine stie o sa ajunga si ei motoristi de performanta candva, sper sa apuc sa-i vad.. Yes, he should retire daca ma intrebi pe mine.. Si eu cred la fel, si culmea, sunt si fanul lui...am crescut cu el. Ce e intresant in articol este urmatoarea fraza : "This is not what racing is about. Motorcycle racing is almost entirely a selfish pursuit. If you’re the kind of person that thinks about others instead of yourself you won’t even make it through the first corner of a club race." Ca tot sunt "suparati" unii ca MM are un caracter nu stiu de care, etc... Este simplu, daca esti "the good guy" si asculti toate prostiile si de toata lumea, nu ajungi niciodata campion. Gen Vinales...Vinales e f rapid, dar dc nu are un dram de rautate este f dificil... Racing is a selfish pursuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Noiembrie 22, 2019 Share Postat Noiembrie 22, 2019 Rossi despre Yamaha 2020: https://www.motorsport.com/motogp/news/rossi-2020-prototype-yamaha-engine-vinales-testing/4600231/ Si un articol interesant: https://www.gpone.com/en/blog/paolo-scalera/2019/11/18/the-rossa-needs-rude-riders.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 22, 2019 Share Postat Noiembrie 22, 2019 Acum 2 ore, B.B. a spus: Yes, he should retire daca ma intrebi pe mine.. Nu te intreaba nimeni. Nici pe tine nici pe mine nici pe oricine de aici nici pe cel mai renumit jurnalist care scrie despre gp,nici pe orice pilot de gp - nu tine de noi,de niciunul...doar de el.(si de Yamaha) So...ne dam cu parerea despre nimic.E ca si cum ne-am da cu parerea despre cum trebuie sa isi investeasca in continuare banii Elon Musk... Acum 46 minute, damager a spus: Ce e intresant in articol este urmatoarea fraza : "This is not what racing is about. Motorcycle racing is almost entirely a selfish pursuit. If you’re the kind of person that thinks about others instead of yourself you won’t even make it through the first corner of a club race." Ca tot sunt "suparati" unii ca MM are un caracter nu stiu de care, etc... Este simplu, daca esti "the good guy" si asculti toate prostiile si de toata lumea, nu ajungi niciodata campion. Gen Vinales...Vinales e f rapid, dar dc nu are un dram de rautate este f dificil... Racing is a selfish pursuit. Perfect adevarat. Orice pilot trebuie sa vrea sa fie nr.1,sa castige maximul de puncte la orice cursa.Si asta normal ca inseamna egoism.Dar asta este un lucru bun. Good guys finish last. Vinales nu de aia nu e campion...Vinales nu e campion din cu totul alte motive. Daca era cel mai rapid din lot,era campion - vezi Lorenzo cand omora spectacolul,nici nu facea depasiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 22, 2019 Share Postat Noiembrie 22, 2019 Acum 53 minute, Method a spus: Nu te intreaba nimeni. Nici pe tine nici pe mine nici pe oricine de aici nici pe cel mai renumit jurnalist care scrie despre gp,nici pe orice pilot de gp - nu tine de noi,de niciunul...doar de el.(si de Yamaha) So...ne dam cu parerea despre nimic.E ca si cum ne-am da cu parerea despre cum trebuie sa isi investeasca in continuare banii Elon Musk... I vazut filmul Avatar? Faza de final? Daca ne punem toti intr-o seara in jurul focului si facem o hora si murmuram toti la unison "re traaaa ge-teeee, re traaaa ge-tee" cine stie ce se poate intampla? A doua zi citesti pe forum ca Rossi se retrage! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.