Sari la conținut

MotoGP presezon 2020


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 24 minute, PzKpfW a spus:

 

Dar în F1 de exemplu, piloții au acceptat cam toți reduceri salariale. Și toți membrii echipelor la fel.

 

Apoi, deși a ieșit vicecampion în ultimii 3 ani, diferența finală față de Marc Márquez a fost din ce în ce mai mare, iar numărul de victorii per sezon a scăzut

În mod obiectiv, management-ul Ducati are un caz solid.

Comparatiile cu F1 sunt cat se poate de nefericite. In F1 sunt alte bugete, alte salarii... acolo, cel mai prost platit pilot are, probabil, salariu mai mare decat Dovi in acest moment. 

 

Drept este, insa ai uitat ca, de la an la an, motocicleta lui Gigi a ajuns o gloaba. Cand Honda si-a pus la punct deficitul de putere si top speed, Ducati si-a pierdut ultimele atuuri. Dovi a scos tot ce se putea scoate, cu bicla aia si a aratat unde sunt problemele. Gigi... Batman... Deci, managementul este in rahat pana in gat. Daca il pierd pe Dovi, isi pot da demisia. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 996
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ducati->Lamborghini->VW..dieselgate, Covid..chiar ii cred ca nu au bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 minutes ago, xt600 said:

Comparatiile cu F1 sunt cat se poate de nefericite. In F1 sunt alte bugete, alte salarii... acolo, cel mai prost platit pilot are, probabil, salariu mai mare decat Dovi in acest moment. 

 

Ești informat greșit. Bugetele sunt într-adevăr mai mari, dar merg în proporție covârșitoare în dezvoltare și producție. Iar într-un monopost sunt mult mai multe elemente de dezvoltat față de o motocicletă. În ceea ce privește piloții, cel puțin 50% dintre ei au salariu anual mai mic decât cel al lui Dovizioso. Doar primii 6 sar de 5 milioane pe an.

 

20 minutes ago, xt600 said:

Drept este, insa ai uitat ca, de la an la an, motocicleta lui Gigi a ajuns o gloaba.

 

Datele spun altceva: anul trecut au pierdut la mustață titlul la echipe, iar după Honda (adică după Márquez, el producând 75% din punctele lor singur), motocicletele Ducati au cele mai multe victorii și podiumuri. Motoreta aia e departe de a fi o gloabă, iar fără Marc Márquez ar fi clar peste Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, PzKpfW a spus:

 

Ești informat greșit. 

 

 

Datele spun altceva: anul trecut au pierdut la mustață titlul la echipe, iar după Honda (adică după Márquez, el producând 75% din punctele lor singur), motocicletele Ducati au cele mai multe victorii și podiumuri. Motoreta aia e departe de a fi o gloabă, iar fără Marc Márquez ar fi clar peste Honda.

Nu am pretentia ca stiu in detaliu bugetele si salariile din F1. Ideea era ca se invart alte sume, deci au de unde taia.

 

Lorenzo a adus doar vreo 27-28 de puncte, in clasamentul pe echipe. Restul (adica peste 90%) au fost aduse de MM. Daca catalanul ar fi avut un coechipier mai productiv, Ducati nu mai pierdea la mustata, ci la distanta mult mai mare. La mustata a pierdut locul doi la constructori. 

Daca nu ar fi fost MM, ar fi fost peste Honda datorita lui Dovi. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, xt600 said:

Daca catalanul ar fi avut un coechipier mai productiv (...)

 

Faptul că nici un triplu campion mondial (și câștigător de curse pe două motociclete complet diferite) nu poate fi productiv pe motocicleta aia, eu cred că e un lucru interesant. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

 

Faptul că nici un triplu campion mondial (și câștigător de curse pe două motociclete complet diferite) nu poate fi productiv pe motocicleta aia, eu cred că e un lucru interesant. 

Hmmm.. asta cu triplul... s-a mai discutat pe aici. Nu mai insist. Adevaratul nivel l-a aratat cand a schimbat motocicletele si nu s-au mai "aliniat" astrele.. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa-i spui lu' Dovi ca n-ai bani dar sa-l iei pe Lorenzo...Care te-a falimentat acum doi ani pentru 3 victorii. Asta inseamna sa gandesti latRin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,ideea era ca managerul lui Dovi a spus ca s.ar putea ca italianul sa ia 1 an de pauza.

Pt ca nu se intelege cu Ducati desigur.

Perfect de acord ca Ducati are un argument solid in a.i micsora salariul.Dovi is pushin'it.

Iarasi,perfect de acord cu ce zici despre motoreta,iar Dovi e punctul slab acolo...n.a mai amenintat serios titlul din 2017.

Iar acum Ducati au cartea Lorenzo in mana cu care probabil il ameninta voalat.Dovi insa joaca tare - raman 1 an aks.As zice ca forteaza rau...ai zis bine ar face cea mai proasta decizie a carierei lui...cata a mai ramas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lorenzo nu mai are bilute. Le-a pierdut dupa accidentare si asta e pana la urma ceva normal. Are o coletie de masini scumpe, niste case fantastice, bani garla si probabil ceva sperante de gagici. Nu vine moca. El declara peste tot ca este un campeon. 

 

Pana si ca pilot de teste ERA un Megastar in Padock si mai ca avea nevoie de un covor rosu pana la mobra de test. 

 

Daca Dovi zice pas, Ducati ar fi bine sa ia o pagina din manualul Suzuki si sa riste cu ceva "proaspat".

 

Daca esti lactose-intolerant, de cate ori mamanci telemea o sa te caci imprastiat. Chiar daca e buuuna pe cartofi prajiti, rezultatul e tot o cufureala exploziva.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gigi a zis ca nu stie daca sa se bazeze pe el intradevar,daca sa il mai ia in serios.

Trump cardul e insa faptul ca Lorenzo chiar stie si poate sa castige curse cu Ducati ul.

Cu Honda nu stie nimeni in afara de Marquez,iar lui Lorenzo nu cred ca i se poate imputa ca nu a rulat Honda dupa ce Honda a luat acea abordare agresiva in 2019 pe care a criticat.o chiar si Cal (remember timpii lui Lorenzo in teste cu Honda v.2018 erau milimetrici langa ai lui Marquez).

 

Cred ca pana la urma Gigi prin acea declaratie l.a bagat sau a incercat sa.l bage in priza pe vechea feblete tradata - Lorenzo?Pt ca in mod clar ii este adresata acestuia si mie imi suna ca un indemn.Vom vedea de fapt cu cine se pupa pe gura Ducati.Cred ca intre cei 2,Ducati ar avea mai mult de castigat cu Lorenzo,daca intradevar se va materializa acest proiect (cu un Lorenzo competent vorba lui Gigi nu cu Lorenzo-manelistul).

Dovi e aceeiasi ciorba reincalzita.Lorenzo ar putea fi un total bust sau un pilot fantastic - cred insa ca daca Lorenzo se va baga in treaba asta se va baga 100%,e prea arogant si infumurat si ambitios ca sa nu vrea sa ii rupa pe micutzi sa le demonstreze samd...draq e singurul pilot care vorbeste despre el la persoana a3a.

Va fi foarte interesant sa vedem in ce directie o apuca Ducati,de fapt Gigi.Insa acea critica/imbold la adresa lui Lorenzo m.a cam mirat,intr.un fel bun.Cred ca Gigi chiar il considera o varianta.Ceea ce e mare lucru zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dovi si Lore sint expirati.Mai mult de 2-3 victorii nu pot obtine.Si alea cu noroc.Sange tanar trebuie.

Cu relicve nu te bati la campionat.Dovi si Lore mai erau buni sa vanda ceva mobre.Dar la ce carisma au vand nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

Lorenzo ar concura probabil pe gratis acum. Dar din nou, în afară de el nimeni nu cred că vrea de fapt să se ajungă acolo.

Sau vreun "anonim" , un nou stoner.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

Va fi foarte interesant sa vedem in ce directie o apuca Ducati,de fapt Gigi.Insa acea critica/imbold la adresa lui Lorenzo m.a cam mirat,intr.un fel bun.Cred ca Gigi chiar il considera o varianta.Ceea ce e mare lucru zic eu.

Poate sa zica Gigi ce vrea si sa maguleasca pe cine vrea el, daca ăla zice pas.

O fi bluf, n-o fi.

1 an pe bara?

Lol.

Dovi o sa mearga mai prost decat o face acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, adiy32 a spus:

Dovi si Lore sint expirati.Mai mult de 2-3 victorii nu pot obtine.Si alea cu noroc.Sange tanar trebuie.

Lorenzo da, Dovi insa are inca multe de dovedit. Tu zici ca a castigat cu noroc.. eu zic ca a castigat chiar foarte inteligent, dandu-i rusinica lui MM (chiar de mai multe ori) pe ultimul viraj. Este singurul pilot care l-a batut constant in dueluri 1 la 1 pe MM, in ultimii ani. Cand a putut sta langa demon, desigur. 

 

Cu sangele tanar, usor de zis, mai greu de facut. Seceta mare la clasele inferioare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, frigider a spus:

Poate sa zica Gigi ce vrea si sa maguleasca pe cine vrea el, daca ăla zice pas.

O fi bluf, n-o fi.

1 an pe bara?

Lol.

Dovi o sa mearga mai prost decat o face acum.

true

Si pe deasupra,cum a zis colegul - 1 an pe bara de fapt inseamna 2 ani pe bara,toate contractele sunt pe 2 ani,deci efectv n-o sa aiba la cine sa vina.

Iar pe partea ailalta - Dovi acum are 34 de ani - peste 2 ani - 36.El a fost un pilot ok,dar nu stelar,ori deja la 36 de ani...nu cred sa il mai vrea cineva.Cu atat mai putin echipe puternice.

 

Cred ca e bluf clar - Dovi mi se pare destul de realist sa isi dea seama de asta - stie ca e in twilight years si incearca sa stoarca cat mai multi bani poate de la Ducati.Ceea ce mi se pare un demers normal din punctul lui de vedere.Numai ca - exact cum a spus colegul - acum cu pandemia asta si cu fantoma lui Lorenzo dand tarcoale pe holuri,nu cred ca e deloc momentul pt manevre din astea.

Pt ca Ducati s-ar putea sa se intoarca cu cwru la el si sa zica "il avem pe Miller tanara speranta si promitator si langa el vedem noi cine mai vine,Lorenzo pe 3 lei sau altul,gasim noi - de la anul ii dorim succes marelui Dovizioso in viitoarele lui demersuri la alte echipe"...si pa la revedere.

Acum 13 ore, adiy32 a spus:

Dovi si Lore sint expirati.Mai mult de 2-3 victorii nu pot obtine.Si alea cu noroc.Sange tanar trebuie.

Cu relicve nu te bati la campionat.Dovi si Lore mai erau buni sa vanda ceva mobre.Dar la ce carisma au vand nimic.

De Jack Miller ai auzit?

Are contract cu ei de la anul,deci...cam ala e sangele tanar.

 

La echipele mari,de uzina,(Honda,Ducati,Yamaha) nu prea vine "sange tanar" direct din clasele inferioare,vin piloti oarecum consacrati,cu ceva experienta,pt ca asa e normal.Cand vii la echipele mari trebuie sa aduni puncte,etc,se pune presiune pe tine samd,ai responsabilitati,nu poti sa fii un copil.Decat daca te cheama Marquez...dar si atunci iata ca...se uita niste ingineri pe telemetrie si isi dau seama ce hram porti si te sar din cizme :P

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...