Sari la conținut

Accident La Prima Plimbare


RoxanaF
 Share

Postări Recomandate

Lasati fata in pace. Cum adica... are familie si gata cu visele ei? Locul ei este la cratitza?

 

Eu am familie de 11 ani si pe motor de 6. Si cu putiuna grija merg bine impreuna impreuna cu alte hobby-uri. Si cunosc inca si altii ca mine. De ce ar fi diferit pentru fete?

 

Un GS sau CB la 400..500 este foarte bun pentru incepatori si pentru oras. Trebuie insa antrenamentul sa nu fie facut pe strada. Este la fel de gresit sa iei un 125 si sa inveti in trafic.

 

Pentru Roxana este foarte important sa fie familia ei alaturi de ea iar noi sa-i oferim suportul nostru. Probabil ca i-ar prinde bine daca ar veni la intalniri (arc, etrusco, ...) sa vorbeasca cu unii cu altii... la un moment dat.

 

Eu sunt foarte impresionat de modul cum a postat aici si de moralul bun pe care il are. Sper sa treaca bine peste aceasta intamplare atat fizic cat si psihic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 146
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

o lectie dureroasa din care ,sunt convins,ai invatat ceva...felicitari pt vointa de a nu te lasa invinsa...

 

off topic: pt toti cei care vad hotararea Roxanei de a continua ca fiind gresita..

de cate ori nu ati auzit,intr-o discutie mai aprinsa intre parinti si copii expresii de genul:"m-am sacrificat pt ca tu sa...."...si da,de multe ori,noi ca parinti ne sacrificam...dar dincolo de toate,avem si noi dorintele,sperantele noaste...oare de fiecare data va trebui sa sacrificam totul pt copii?...NU...si nu spun asta pt ca as fi cumva un parinte iresponsabil...fiul meu si-a gasit in mine un sprijin in tot ce a dorit sa faca...dar cand mi-a reprosat ca,daca eu ii cer sa faca ceva(pana si a cumpara 1-2 paini era un efort prea mare pt el) "el cand isi mai traieste viata?" n-am putut decat sa ii raspund,la modul cel mai serios,ca si eu am tot dreptul sa imi traiesc viata si nu vreau sa ajung intr-o zi sa-mi spun ca REGRET...mai bine sa regret ce AM FACUT decat sa regret ce N-AM FACUT...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut roxan,povestirea ta m-a amuzat la culme desi imi dau seama prin ce treci, nu ma amuz de intamplarea in sine ci de modul in care povestesti si imi dau seama de aici ca nu o sa treaca mult timp pana, poate mai cumpatata si mai atenta de data asta vei urca dinnou in saua gsu'lui..nu de mult imi faceam si eu innceputul pe un gs si numai dupa 2zile petrecute intr-o parcare goala m-am hotarat ca sunt pregatit sa ies pe sosea..iti urez insanatosire grabnica si sa treci cat de curand peste acest incident ..sa cazi este inevitabil,sa te ridici si sa-ti continui drumul este imperativ!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recunosc ca nu am citit tot topicul ca sunt 8 pagini, si poate ca s-a zis deja..dar:

nu stiu ce cautai pe un motor de 500 cc ca incepator...pot spune ca pt. accidentarea ta sunt devina cei care te-au lasat sa cumperi o astfel de motocicleta, cei care te-au lasat sa urci pe ea..

Sunt niste iresponsabili... si tu la fel...

Eu am avut noroc..ca nu am avut bani sa cumpar motor mai mare de 50 cc la inceput.. dar si acum sunt recunoscator lui dumnezeu fiindca dupa ce am trecut la 250 cc m-am imprastiat dupa prime 5 zile si totusi sunt in viata!!!

Asa ca sfatul meu este urmatorul!!! terminati cu prostiile!!

Pt...inceput 125 cc...max!!!! ...

Pt..incepatori..mediu...250 cc..

pt..cu experientat 500 si peste...

 

acest clasament nu este inventat de mine..cii de marii motociclisti batrani care au avut norocul sa ajunga pana la batranete respectand acesasta simpa regula!!!

Editat de Nagy_Arpad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite-te bine la Intruderul ala din poza. M-a trantit de am vazut stele verzi in aproape aceeasi ipostaza in care te-a trantit si pe tine. Scapat mana in gaz inainte sa ma aliniez cu drumul, vazut santul cum se apropie in viteza, strans tare de frana de fata si jap... ma duceam taras pe cot si pe genunchi de mi-au ramas ditai cicatricile.

 

Ma crezi ca am cosmaruri despre motorul ala? M-a speriat rau de tot.

 

In cateva zile ma apuc de scoala de soferi pentru A in Cipru (ah, am mentionat ca nu am permis A? :crack:) si deja mi-am luat scuter. Am jurat ca fac 1000 de kilometri cu scuterul inainte sa ma urc pe Intruder din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc inca o data pentru atat de multe opinii. Am tot analizat ce mi-ati spus si am ajuns la concluzia ca cel mai probabil mi-a alunecat mana pe acceleratie si nu am mai avut cum sa evit "iesirea" spectaculoasa spre liniile de tramvai. Bineinteles ca greseala principala a fost ca nu am exersat manevrele astea inainte intr-o parcarelibera/poligon/etc sau ca nu mi-am pus cui la acceleratie :P ca in scoala. De aceea sper si eu, ca si voi, sa citeasca tot mai multi incepatori, in fond de aceea am si povestit aici, nu ca mi-ar fi facut deosebita placere ca ma cam fac de ras :moron: .

Totusi, pentru cei care nu au inteles bine, vreau sa mai subliniez inca o data faptul ca zona respectiva nu era chiar mijlocul traficului, nu m-as fi aruncat chiar asa. Si ca daca imi vedeam usor de mersul inainte, doar pentru a ma acomoda cu schimbatul vitezelor (asa cum imi si propusesem) nu as fi patit probabil nimic. Exista insa uneori momente tampite si oarbe in viata, in care un moment de judecata sau decizie aiurea te baga intr-un bucluc mai mare decat ai fi crezut.

In plus, am avut pe mine tot echipamentul necesar, de la cizme speciale pana costum cu protectii, manusi si pana la o casca foarte buna, nu as fi iesit fara. Ca sa raspund la o interbare pusa mai devreme, motocicleta a cazut doar peste un picior (la care nu am patit nimic), restul "pagubelor" insa s-au datorat liniilor acelea inalte de tramvai, pe care cred ca daca pici si de pe propriile picioare iti rupi coastele. Cu splina nu imi explic nici eu si nici medicii, coastele nu au strapuns-o iar impactul nu a fost chiar atat de dur, ideea este totusi ca a cedat... probabil era mai sensibila :lol:

 

Sper si eu ca familia sa imi fie alaturi si sa poata sa ma mai vada conducand. Nu e cazul sa incep acum si aici o discutie dar voi posta imediat un nou topic pe forum. Chiar vreau sa inteleg de ce existenta unei familii si mai ales sexul feminin = mama ar trebui sa te priveze de placerea de a conduce o motocicleta. De fapt inteleg eu foarte bine ce au vrut cativa din voi sa spuna, insa tot nu cred ca exista oameni atat de liberi de orice responsabilitate fata de alte persoane din viata lor incat sa ne impartim in "tu ai familie lasa motorul" si "eu sunt liber, nu cunosc pe nimeni, nu am nici un fel de familie, pot sa mor linistit". Cred ca nici unul din noi aici nu vrea sa dea coltul si cred ca toti suntem cu o doaga mai putin altfel ne-am conduce linistiti

masinile sau, si mai sigur am alege sa mergem cu metroul. Repet, inteleg foarte bine ca e mai greu cand e un copil la mijloc (ma tem ca stiu mai bine ca multi dintre ei care dau sfaturi) si sa nu va imaginati ca sunt cu totul iresponsabila...insa nu m-am decis inca sa ma bag la conservat pentru restul vietii si sa aleg sa imi traiesc viata dupa ce am imbatranit deja. Si nu sunt chiar adolescenta, stiu foarte bine cum trece timpul si ce alte surprize iti pot curma anii, cu sau fara doua roti...

:crack:

Nu mai stiu ce sa scriu, m-ai lasat masca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recunosc ca nu am citit tot topicul ca sunt 8 pagini, si poate ca s-a zis deja..dar:

nu stiu ce cautai pe un motor de 500 cc ca incepator...pot spune ca pt. accidentarea ta sunt devina cei care te-au lasat sa cumperi o astfel de motocicleta, cei care te-au lasat sa urci pe ea..

Sunt niste iresponsabili... si tu la fel...

Eu am avut noroc..ca nu am avut bani sa cumpar motor mai mare de 50 cc la inceput.. dar si acum sunt recunoscator lui dumnezeu fiindca dupa ce am trecut la 250 cc m-am imprastiat dupa prime 5 zile si totusi sunt in viata!!!

Asa ca sfatul meu este urmatorul!!! terminati cu prostiile!!

Pt...inceput 125 cc...max!!!! ...

Pt..incepatori..mediu...250 cc..

pt..cu experientat 500 si peste...

 

acest clasament nu este inventat de mine..cii de marii motociclisti batrani care au avut norocul sa ajunga pana la batranete respectand acesasta simpa regula!!!

 

off-topic: Te rog zi-mi si mie cateva nume de "mari motociclisti batrani" care au sustinut asa ceva. Asta e o aberatie. Totul se rezuma la tine daca esti in stare sa conduci cumpatat sau nu.

on-topic: Roxana nu cred ca cei de pe forum sunt in stare sa decida pt tine daca sa continui sau nu, noi ne dam doar cu parerea. E bine sa decizi tu impreuna cu familia ta ce vei face in continuare :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde o tot scoateti fratilor pe asta cu "ce cautai pe motorul ala"? E un amarat de Suzuki GS de 500, abia reuseste sa treaca de 40 si ceva de cai. Prin alte parti e folosit ca motor de scoala. A, iar comentariul cu "nu e motor pentru fete" e chiar de toata jena.

Nu e normal sa incepi la 20-30 de ani pe motorul de tuns iarba pus pe bicicleta ca sa ajungi pe la 40 aproape sa poti conduce un tourer de exemplu. Vina principala pentru multe din accidentele sau incidentele incepatorilor o au "scolile moto" de 2 lei vechi din Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si una mai slaba pleaca fara tine daca scapi mana.

Aberatii de genul "nu e motor pt incepatori" nu ar trebui sa apara aici. Sau si mai rau: "nu e motor pt fete"... :lol: - astia chiar ca e deplasata rau!

Au picat ei si baieti pe motoare chiar mai slabe, incepatori fiind, asa ca... :P pastrati-va aberatiile pt voi, cei care simtiti nevoia sa o faceti.

 

<< Vina principala pentru multe din accidentele sau incidentele incepatorilor o au "scolile moto" de 2 lei vechi din Romania. >> - bscristian! :moron: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are peste 50 de cai. Suficient cat sa plece fara tine daca ai scapat mana in gaz.

gs 500 nu are 50 cai nici in cele mai frumoase vise. parca are 42 sau 44. Si e bicilindrica, deci oha cuplu de jos. Foarte buna motocicleta pt incepatori. Ce a patit ea e vina scolii de soferi, ca nu i-a oferit instruirea necesara.

 

Nu vrei sa stii cum pleaca un ij de 350 monocilindric sau un mz cu pinioane de atas daca esti in cuba cu vitezele 1 - 2 si nu stii ce faci. EU am patit chiar si cu un minsk povestea asta in primii km, cand am trecut de la acceleratie sanie la acceleratie rapida si m-am infipt intr-un gard cand am vrut sa pun frana fatza nici una din comunistele astea nu are peste 22 cai. nu prea aveam idee la vremea aia despre schimbat viteze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are peste 50 de cai. Suficient cat sa plece fara tine daca ai scapat mana in gaz.

Exact ce spuneam de vorbit aiurea. Unde ai gasit tu ca are peste 50 de cai? Si ai mers pe una vreodata de spui ca pleaca de sub tine?

Inca o data: Suzuki GS 500 este motor de scoala. Evident, de scoala reala, nu glumele proaste de la noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS500E Specifications

 

Engine

Type: four-stroke, air-cooled parallel twin, DOHC, two valves per cylinder

Displacement: 487 cc

Bore/Stroke: 74.0 mm x 56.6 mm

Fuel System: Mikuni BSR34SS

Ignition: CDI, maintenance-free battery

Compression Ratio: 9.0:1

Engine Redline: 11,000 rpm

Horsepower: 51.3 hp @ 9500 rpm

Torque: 30.4 lb-ft @ 7500 rpm

Fuel Economy: 50-60 mpg

Editat de Dragon Warrior
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ... exista o scoala post scoala in ro ... si este mai mult decat indicata tuturor incepatorilor.... aflati in situatia ta ... shi pentru perfectionarea celor avansati. Intructorul este trancanici ... binecunoscut in lumea curselor de viteza/enduro si stunt ... cursurile se tin pe amkart pipera ... 0722364118

 

ai nevoie de echipament full

 

bafta

Editat de mau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vina e in primul rand ea, pentru ca nu si-a considerat viata valoroasa, suindu-se pe o motocicleta in trafic fara un minim de antrenament. Exista o multime de carti, articole, tutoriale, aici pe forum sau prin alte parti. Cele mai multe trateaza "target fixation" si celelalte greseli pe care le faci cand te urci pe motor. Se discuta si de abordarea obstacolelor (cazul liniilor de tramvai). Accidentele, in marea lor majoritate, se intampla pentru ca cei ce se urca pe motor se cred zmei, au impresia ca le stiu pe toate si nu sunt EXTREM de atenti la fiecare detaliu de pe drum.

 

Cu totii stim ce sunt scolile moto din Romania. Daca iti inchipui ca permisul categoria A inseamna ca stii sa conduci, poate ar trebui sa te gandesti cu atentie la familie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dragon warrior in cazul asta articolul de pe Wikipedia (cred) de unde ai dat copy-paste e mult prea optimist. Apropos, de obicei se mentioneaza si sursa cand dai un citat.

Uite aici cat scoate de fapt un GS 500. Masurat pe Dyno, max 43.2 HP, cu filter K&N, Kit Dyno si tobe Vance & Hines.

 

@March este exact treaba scolii nu numai sa te invete cu adevarat sa conduci motorul, dar si sa iti arate la ce trebuie sa fi atent, ce cursuri/tehnici e recomandat sa studiezi in continuare, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai inteles. Tu stii ce e scoala moto din .ro, eu stiu, toti stiu. Daca asta e situatia, ce consideri ca e mai bine de facut: te sui pe motor direct in trafic, ca un viteaz, si te proptesti in primul care nu-ti asigura prioritate SAU incepi sa inveti, incetisor, care-i treaba, in asa fel incat sa poti supravietui traficului (junglei) din Romania? Alegerea, zic eu, e destul de simpla daca vrei sa iti fie bine.

Editat de March
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FOARTE CORECT.. teoretic. Abia astept sa faci si tu angajamentele alea si sa imi scrii ca ai renuntat la motor. :crack:

Scuze, nu m-am putut abtine sa nu fiu rea... nu iti cunosc situatia...

Nu am zis ca eu nu as face la fel.....dar asta nu inseamna ca nu am dreptate!... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca o confirmare la ce s-a mai spus: GS-ul ESTE motor de scoala, eu am facut scoala pe GS. Si m-am simtit a naibii de bine sa fac scoala pe un motor bun si nici nu l-am gasit atat de agresiv. Vorba cuiva, la cat am fost de fraiera, pateam absolut acelasi lucru si pe una mai mica :lol: Tineti cont ca a fost greseala de manevra, acceleratie aiurea, luat viraj aiurea, target fixation, dumnezeu stie ce o fi fost. Asa ca nu dati chiar asa cu pietre. DA e posibil ca trec pe unul mai mic, m-am gandit si la asta dar nu cred ca asa zicii "sfatuitori" pe care i-am avut sunt atat de pe dinafara....

 

Si o sa ne vedem, am mai fost in Etrusco si o sa mai vin..., abia astept.

 

 

 

Nu am zis ca eu nu as face la fel.....dar asta nu inseamna ca nu am dreptate!... :moron:

 

Oricum sa stii ca un cuplu fericit e cel care in care te simti liber, nu constrans. Nu spun ca trebuie sa ii ranesti pe ceilalti, nici gand, dar nici sa te sacrifici, pentru ca in cazul asta relatia nu prea are sanse de durata... Si sunt sigura ca are toata lumea macar un exemplu...

 

da ... exista o scoala post scoala in ro ... si este mai mult decat indicata tuturor incepatorilor.... aflati in situatia ta ... shi pentru perfectionarea celor avansati. Intructorul este trancanici ... binecunoscut in lumea curselor de viteza/enduro si stunt ... cursurile se tin pe amkart pipera ... 0722364118

 

ai nevoie de echipament full

 

bafta

 

MERCI!!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum sa stii ca un cuplu fericit e cel care in care te simti liber, nu constrans. Nu spun ca trebuie sa ii ranesti pe ceilalti, nici gand, dar nici sa te sacrifici, pentru ca in cazul asta relatia nu prea are sanse de durata... Si sunt sigura ca are toata lumea macar un exemplu...

..da. asa e, si presupun ca pe principiul ca nu trebuie sa existe constrangeri, a si acceptat sotul tau sa iti iei motor, il felicit pentru "sacrificiu", eu nu stiu daca as fi fost in stare, sincer. Am presupus doar, nu stiu daca chiar asta e si situatia voastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai inteles. Tu stii ce e scoala moto din .ro, eu stiu, toti stiu. Daca asta e situatia, ce consideri ca e mai bine de facut: te sui pe motor direct in trafic, ca un viteaz, si te proptesti in primul care nu-ti asigura prioritate SAU incepi sa inveti, incetisor, care-i treaba, in asa fel incat sa poti supravietui traficului (junglei) din Romania? Alegerea, zic eu, e destul de simpla daca vrei sa iti fie bine.

 

De acord cu tine, problema e ca in multe cazuri termini o "scoala" in care n-ai schimbat a 2-a si ai primit sfaturi de valoare din gama "frana fata te pune in cap" - si eventual ca sa nu ti se intample asta nici nu avea frana fata jaful ala de pe vremea lui Pazvante. Cu asemenea instructaj, multi nici macar nu au cum sa isi dea seama cat de nepregatiti sunt, desi vor sa o ia usor, si intra in tot felul de belele aiurea. Pentru ca de fapt nu sunt nici macar la nivelul la care sa poata intelege cu adevarat o carte precum "Proficient Motorcycling".

 

Alta chestie e ca Roxana de fapt a luat-o usor (linie dreapta, trafic lejer, mers incet). Cazutul din cauza liniei de tramvai se intampla si la oameni cu multa experienta, dar in general nu se lasa decat cel mult cu zgarieturi, atat la om cat si la motor. Doar ca ea a avut foarte mult ghinion, si s-a lovit fix in sina care era iesita mult in afara. Inca un lucru pentru care trebuie sa multumim primariei, dar nu mai intru si in subiectul asta pentru ca il stim toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are peste 50 de cai. Suficient cat sa plece fara tine daca ai scapat mana in gaz.

 

 

Tu nu ai nici permis si dai sfaturi ce inseamna o motocicleta si cum se trage de gaz? Ai mers cu scuter, ambreiaj centrifugal, deci sigur sti sa dozezi acceleratia.

 

Frumos, felicitari!!!

 

Vroiam sa scriu si de puterea lui GS dar au factu-o altii inaintea mea.

 

Iar in ceea ce priveste motorul e bun pentru un incepator. Poti incepe pe orice motor daca esti in stare, s-a mai discutat pe forum.

 

Roxana, daca tu ai simtit ca motorul ala ti se potriveste, ai facut foarte bine ca din ala ti-ai luat mai ales ca ai facut scoala pe el si il cunosteai cat de cat.

 

Important e ca ai constientizat ce s-a intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se intampla, oameni buni, tine doar de noroc. Mi s-a intamplat si mie, imediat dupa scoala, cu 5km/h, printre blocuri, motor imprumutat, sa trag stanga cu mana stransa pe gaz si fara ambreiaj, si sa ma trzesc pe jos. N-a fost bai mare, in afara de o zgarietura pe motor, dar cred ca o sa mai fac multe ture de bloc prin martie, cand vine al meu, nu o sa ma mai urc pe el fara protectii (apropos, la cati dintre voi s-a intamplat ca, la scoala, instructorul v-a obligat sa purtati casca in timpul lectiilor? la mine nu, si era ditamai instructorul). Diferenta e doar de noroc, daca se intampla prima data pe strada sau intr-un loc mai retras. Si, sa fim seriosi, cati dintre voi, avansatii, nu ati luat o cat de mica cazatura in primii 100-200km dupa scoala?

Apropos de echipament, casca Uvex PS 410 e buna? Ma gandeam la ea, ca fiind recunoscuta marca si relativ ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Cand deja ai facut anumite angajamente, fata de un sot prin casatorie, fata de un copil facandu-l, deja trebuie sa fii pregatit sa mai si renunti la unele chestii, care ar putea avea consecinte si asupra lor. Nu inseamna ca daca renunti la mersul pe moto, nu-ti mai traiesti viata, sau chestii de astea. Sunt si alte metode, mai "casnice". Nu as vrea sa spun ce e egoism o incercare de a merge din nou pe motocicleta, dar daca sotul si familia nu sunt fani moto, trebuie sa recunosc ca sunt foarte intelegatori daca au fost de acord ca "mami" sa-si ia motor. Sper ca m-am facut inteles, am scris ce am gandit.

In viata trebuie sa mai si renunti, in interesul celor apropiati, este o dovada a cat de mult te intereseaza si soarta lor.

Good luck!

 

Nu sunt de acord cu aceasta optica.... Mi se pare cel putin exagerata. Nu iti dai seama ca dupa aceasta filozofie nu ar mai exista astronauti, piloti de avioane si mai stiu eu cate meserii periculoase sunt????

 

Daca ai facut un copil nu inseamna ca tre sa iti tai toate bucuriile vietii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...