Sari la conținut

05-06. 14-16 august 2020 my World Motorrad Grand Prix von Osterreich & 21-23 august, BMW M Grand Prix of Styria


xt600
 Share

Postări Recomandate

Zicea cineva aici sa ne bucuram ca s-a accidentat marquez sau ceva de genul. 

Singura mea bucurie este consecinta lipsei lui, nu a accidentarii. Mi se pare cel mai colorat si imprevizibil campionat din 2014 incoace. Pianele se defecteaza, catemeul merge cu otelul ala inserat in cadru, echipe de client peste echipe de uzina, aproape in fiecare etapa am avut cate un castigator diferit. Nu stiu daca cineva vrea sa vada o competitie in care locu 1 e stabilit dinainte. Nu mi-a placut nici pe vremea lu rosi, marquez, hamilton, schumaher etc.

Mi-a parut rau de Mir. A facut 2 curse bune aici la redbull, insa finalul asta a fost spectaculos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 499
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in afara de primele 2 curse Quartaro nu a facut decat sa limiteze pagubele urmatoarele 3 curse. Nu stiu cat e vina lui sau a motoretei dar nu asa ridici pretentii la titlu.

 

ce sa culci boss la 230-220km/h ora motoreta, lasa filmele ca aici e real life. daca urmariti miscarea lui il vedeti ca nu se arunca ca berbecu ci se lasa usor sa se scurga de pe motoreta astfel incat sa se duca tars pe spate, pozitia cea mai safe la care sa faci slide pe asfalt si pietris

Ma bucur ca mosu si-a schimbat opinicile pe soft si a putut sa tina ritmul cu jumatatea plutonului si mai rapid decat senzatia Q.

bv lui Miller pt schimbarea de gume si lupta dusa cu Pol.

 

e chiar asa greu sa treci pe softuri cand mai ai 12 ture de cursa?

 

stie cineva cate seturi de gume au la dispozitie? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, ilarionciobanu a spus:

Castiga pentru ca reusesc sa fie acolo in fata. Daca diferenta intre minunea tehnicii moderne, carbonul aplicat peste tot, si grinda cu zabrele poate fi anulata de o bucata de cauciuc, inseamna ca diferenta aia nu e chiar asa mare.

Nu cred ca a sustinut cineva ca sunt mai bune decat celelalte. Lumea doar observa progresul facut de ei. La inceputul sezonului trecut am avut o discutie plecata de la declaratia lor ca fac timpi similari cu cei facuti de MM in 2018. Atunci ziceai ca nu crezi/nu e posiibl, chiar si cand am pus timpii aici.

E ok sa recunosti ca gresesti sau ca te-ai inselat. Poate ca este contraintuitiv cand te gandesti logic la diferentele dintre carbon/aluminiu si fier, insa sa negi realitatea insistand in ideea pe care o ai e contraproductiv. Remember luna martie si inceputul de sezon in GP si F1.

 

Corect! Oricat de mult ai testa un cauciuc cu un atelaj, daca nu e macar pe directia buna de dezvoltare, poa sa fie mama blatului cauciuc-motoreta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, Cavaleru said:

stie cineva cate seturi de gume au la dispozitie? 

 

22 de gume, 10 fata + 12 spate. 

Combinațiile H/M/S sunt la alegerea echipelor. 

 

Dacă trec prin Q1 în Q2, mai primesc un set. 

 

Daca vine ploaia, se deschide alta discuție cu alta alocare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, talhar a spus:

Zicea cineva aici sa ne bucuram ca s-a accidentat marquez sau ceva de genul. 

Singura mea bucurie este consecinta lipsei lui, nu a accidentarii. Mi se pare cel mai colorat si imprevizibil campionat din 2014 incoace. Pianele se defecteaza, catemeul merge cu otelul ala inserat in cadru, echipe de client peste echipe de uzina, aproape in fiecare etapa am avut cate un castigator diferit. Nu stiu daca cineva vrea sa vada o competitie in care locu 1 e stabilit dinainte. Nu mi-a placut nici pe vremea lu rosi, marquez, hamilton, schumaher etc.

Mi-a parut rau de Mir. A facut 2 curse bune aici la redbull, insa finalul asta a fost spectaculos.

Pe timpul lui Vale era cafteala la fiecare cursa, pleca din mijlocul plutonului, depasiri, retrogradari, roata la roata, acum pleaca asta din pole si se duce la 5 min in fata singurel in fiecare cursa si atat, asta este toata cursa, de asta este simpatizat Marc doar de echipa lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, ilarionciobanu a spus:

Castiga pentru ca reusesc sa fie acolo in fata. Daca diferenta intre minunea tehnicii moderne, carbonul aplicat peste tot, si grinda cu zabrele poate fi anulata de o bucata de cauciuc, inseamna ca diferenta aia nu e chiar asa mare.

Nu cred ca a sustinut cineva ca sunt mai bune decat celelalte. Lumea doar observa progresul facut de ei. La inceputul sezonului trecut am avut o discutie plecata de la declaratia lor ca fac timpi similari cu cei facuti de MM in 2018. Atunci ziceai ca nu crezi/nu e posiibl, chiar si cand am pus timpii aici.

E ok sa recunosti ca gresesti sau ca te-ai inselat. Poate ca este contraintuitiv cand te gandesti logic la diferentele dintre carbon/aluminiu si fier, insa sa negi realitatea insistand in ideea pe care o ai e contraproductiv. Remember luna martie si inceputul de sezon in GP si F1.

 


bravo.

sa mai tinem cont de ceva,  cu aceste gume noi au testat toti la fel. Nu a testat ktm mai mult cu ele si restul nu.

ok, ktm a testat mult la Brno si Austria ca sunt aproape, dar pe gumele vechi.

 

sti care e ipocrizia, sau sa ii zicem lipsa de memorie a lui Method?

o sa vina Rimini si o sa ne scoata ochi cu ktm. Este f probabil ca la Rimini, suzuki si yamaha sa fie in tot daca ne luam dupa statistici. Dar, este evident progresul celor de la ktm. Doar Method nu vrea sa il vada.

anul trecut o fost o declaratie a celor de la ktm in care au spus f clar ca sunt la 2 sec de top si problema lor nu este cadrul.

probabil ca se pricep un pic mai bine decat noi nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca se pricep mai bine decat noi, nu au cum , ca ei doar construiewc, produc, testeaza, noi ne damcum parerea deci + pt noi:)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, damager a spus:

2. Este francez. Ca sa nu zic ca nu este spaniol sau italian:(.

Nici Quartararo, Miller, Nakagami, Binder, Oliveira nu sunt.

 

Acum 20 minute, damager a spus:

din pacate, nu cred ca va avea sansa sa se bata cu adevarat la o echipa competitiva.

si e pacat, ca sunt piloti mai slabi pe grila care au sponsori si sunt la echipe de uzina.

A avut loc la uzina si a renuntat. Sansa ti-o mai si faci

E adevarat ca Rossi si Lorenzo au avut mai multe, insa era si ceva in sapte.

Mi-ar placea sa aiba, in final, rezultate cu Ducati, chiar daca o sa fie pe filiera Pramac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, ilarionciobanu a spus:

A avut loc la uzina si a renuntat. Sansa ti-o mai si faci

 

inca discutam de ala care nu a vrut sa vina la honda, langa mm, fiindca lua bataie de la el pe acelasi motor?

 

nu cred ca e cazul sa zicem ca honda e proasta cand nakagami e pe 6 la general si mai jos de locul 10 nu a fost anul asta

si asta e un fel de zarco mai incet, adus pe pile din clasele mici

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, damager a spus:


bravo.

sa mai tinem cont de ceva,  cu aceste gume noi au testat toti la fel. Nu a testat ktm mai mult cu ele si restul nu.

ok, ktm a testat mult la Brno si Austria ca sunt aproape, dar pe gumele vechi

 

Acum 15 minute, damager a spus:

anul trecut o fost o declaratie a celor de la ktm in care au spus f clar ca sunt la 2 sec de top si problema lor nu este cadrul.

 

Ba da, au testat mai mult decat ceilalti, pentru ca ei au beneficiat de prevederile regulamentare care le permit sa testeze in timpul sezonului. Si ghici ce? Michelin le-a pus la dispozitie ultima specificatie de pneuri, ca asa este logic, nu? Nu testezi cu pneuri 2019 in sezon 2020. Lucru care nu a fost negat (din cate imi duc aminte) de oficialii KTM. Ei au sustinut doar ca testele s-au facut in litera regulamentului. 

 

Problema cu cadrul lor este aceea ca motoreta nu coteste, dar se pare ca pune foarte bine puterea motorului la asfalt astfel ca au o tractiune excelenta. Comportamentul subviratoriu, este compensat de stilul de pilotaj al riderilor si uite ca da rezultate. Mai in gluma, mai in serios, ceea ce spuneam mai sus, ca ferul ar putea fi cheia succesului, cu pneurile astea, ar putea avea un grad de adevar. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, Djenavar a spus:

Pe timpul lui Vale era cafteala la fiecare cursa, pleca din mijlocul plutonului, depasiri, retrogradari, roata la roata, acum pleaca asta din pole si se duce la 5 min in fata singurel in fiecare cursa si atat, asta este toata cursa, de asta este simpatizat Marc doar de echipa lui

Chiar si cu duelurile de rigoare parca e mai interesant sa ai diversitate. Plus ca acum, cu exceptia aprilia care si ea mai misca sporadic, toti constructorii imi par puternici. Si yamaha evident daca isi aerisesc franele si isi regleaza jocu la supape...

Acum 17 minute, xt600 a spus:

Ba da, au testat mai mult decat ceilalti, pentru ca ei au beneficiat de prevederile regulamentare care le permit sa testeze in timpul sezonului. Si ghici ce? Michelin le-a pus la dispozitie ultima specificatie de pneuri, ca asa este logic, nu? Nu testezi cu pneuri 2019 in sezon 2020. Lucru care nu a fost negat (din cate imi duc aminte) de oficialii KTM. Ei au sustinut doar ca testele s-au facut in litera regulamentului. 

 

Problema cu cadrul lor este aceea ca motoreta nu coteste, dar se pare ca pune foarte bine puterea motorului la asfalt astfel ca au o tractiune excelenta. Comportamentul subviratoriu, este compensat de stilul de pilotaj al riderilor si uite ca da rezultate. Mai in gluma, mai in serios, ceea ce spuneam mai sus, ca ferul ar putea fi cheia succesului, cu pneurile astea, ar putea avea un grad de adevar. 

Mi se pare o masura ok luata de organizator (dorna) sa faca concesii pt constructorii mai slabi. Dupa ce i-au adus la o anumita stacheta, le ureaza succes si aia e... urmatorii pe lista daca mai apar si altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, john17 a spus:

E nițel asimptomatic atunci! :crack:

Eu zic că arată inteligenta acum când a decis sa stea pe bară.

La Marquez oricum nu e prostie, e nebunie.

Sau cum zicea Dovi în documentarul lui: he has no fear.

Acum 3 ore, Method a spus:

Da n.am inteles de ce Mir nu si.a pus si el soft ca ceilalti.Nu mai avea?

Pentru că probabil a testat tot weekendul și a avut un feeling bun pe medii și nu pe softuri.

Diferența nu e oricum chiar așa mare intre ele cum va închipuiți.

 

 

Mișto cursa, păcat de Mir.

Acuma chiar că are Donkey eyes cale deschisa spre titlu.

Să vedeți documentarul lui Dovi, e foarte mișto.

Eu acum îl apreciez și mai mult decât o făceam, după ce l-am văzut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...