Sari la conținut

05-06. 14-16 august 2020 my World Motorrad Grand Prix von Osterreich & 21-23 august, BMW M Grand Prix of Styria


xt600
 Share

Postări Recomandate

Acum 7 ore, Method a spus:

Pana acum cateva pagini ziceai cam altceva....dar eu sunt ala care o dau la intors.Mhmmm...echidistant ce sa zic...

...

Hai cu RB Ring ep.2.Hai Quarta :peace:

 

e incredibil cat de putine poti spune in atat de multe cuvinte

ti-ai ratat cariera, ai material de politician

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 499
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 8 ore, Method a spus:

Pana acum cateva pagini ziceai cam altceva....dar eu sunt ala care o dau la intors.Mhmmm...echidistant ce sa zic...

Rossi e singurul care tipa si desigur cel mai vocal.Rossi care intotdeauna l-a iubit pe Zarco.Dovi spune cu totul altceva decat Rossi,l-ai si citat,acum ai uitat brusc ce zice Dovi.

Ce dovezi graitoare ai..."ai vazut cum a fugit sa vada cum e Mor?" - sigur e vinovat.Esti ca si colegul cu "Zarco e vinovat pt ca nu se uita la camera si vorbeste emotionat". :moron: ...macar (sper ca )el o spunea la caterinca tu vad ca esti serios.

Ce ma frapeaza e cum Zarco pica vinovat la orice - e in fata,e in spate e pe interior pe ext cu Pol cu Morbi cu Rossi cu Marquez,baaa nu conteaza - Zarco vinovat.Dar la o cursa distanta,cand se lovesc Oliveira cu Pol la indigo - Pol vinovat...cum poate gandi lumea asa nu pricep.Cand Pol iese de pe trasa ideala si Zarco se baga pe sub el iar Pol il loveste si cade - Zarco de vina - penalizare (ca e Pol in fata),dar cand o face Oliveira - incident de cursa (tot cu Pol in fata).Cand Marquez se misca pe franare si intra in fata lui Zarco - de vina tot Zarco.Cand Zarco il depaseste pe Morbi si apoi inchide si pune frana - tot Zarco vinovat (cu Zarco in fata liber sa-si aleaga trasa)....Accidentul de la moto2 nu e si el tot vina lui Zarco?Ca nu m-ar mira.

 

Iar acum mai nou Rossi e scandalizat si preocupat de safety.Bai ce grijuliu e Rossi ma cu safety de cand a imbatranit...da cand i-a luat fatza lui Stoner pe Laguna Seca 2008 si a mai si fortat franarea (asta apropo de Zarco care a fortat aici franarea) si a iesit fix in fata lu ala de era sa-l bage in parapeti in corkscrew,si Stoner a zis ca e f periculos ce face si ca puteau muri amandoi ca acolo nema spatii de esapare,Rossi facea caterinca de el.E pe safety maxim si Rossi.Si cand Lorenzo ii explica lui Simoncelli ca piloteaza periculos si Rossi langa ei radea pe sub mustata de Lorenzo,atunci era tot pe safety nu?Hai mai lasa-ma si cu opinia lui Rossi care se suceste dupa cum ii dicteaza interesul si cum ii sunt implicati baietii de la VR46.Cand ii dadea cu piciorul in ghidon lui Marquez nu mai era cu gandul la safety?Bai ma lesi?Macar Marquez e ghiolban si agresiv dar e dintr-o bucata,nu e acum golan si maine virgina.Chel la fel.Dovi e baiat salon si chiar daca il da altul pe jos ii bate obrazul dar nu se ofuscheaza tot.Coloana vertebrala.Jos palaria.

 

Referitor la incidentul cu Zarco,parerea mea e ca ce a zis Dovi e de bun simt : Zarco era in fata si putea sa-si aleaga trasa.A fost o trasa ciudata,trebuie vazut ce faceau ei inainte,dar Zarco era liber sa iasa pe exterior daca vroia.Ca Morbi nu se astepta/nu a actionat la timp samd,asta e problema lui Morbi.Ok,daca Zarco s-a miscat pe franare si nu inaintea de franare,atunci e alta problema.Insa ce a zis Dovi mi se pare logic si de bun simt.

Acuma ca parerea mea nu conteaza,ca toti cauta tot felul de unghiuri de declaratii ale unor piloti,toata lumea e urticata ca a trecut o motoreta razant pe langa legenda moneymaker,asta e altceva.Ei merg la cativa cm unul de altul la 300kmh,daca unul greseste o franare sau are o defectiune,se intampla acelasi lucru ca in cazul acestui incident,si nici un safety comission nu va schimba asta.Asta e racing'ul,vorba lui Miller - "daca am fi normali si ne-am gandi la aspectele de siguranta,nu ne-am mai urca nici unul pe o moto de gp".

Nu mai pot cu Zarco asta,numa despre asta se vorbeste,dar sa-l crucifice odata,sa-i dea penalizari sa faca ce vor ei ca deja mi s-a acrit de batut apa'n piua despre nimic.Sa fie sanatosi si el si Morbi si Rossi samd.Succesuri la comisii,eu ma retrag din discutia asta fara rost si fara sfarsit.

Am fost tras de urechi pt ca am indraznit sa afirm ca Ducati franeaza mai bine decat Yamaha (asta n-am spus-o eu ci Lorenzo, singurul pilot (a mai fost si Chel,stiu) care a mers pe ambele moto in cauza) si asta poate fi si ea o cauza a incidentului dintre Morbi si Zarco.Intradevar,sunt dificil de comparat franarile intre ele,pt ca au cu totul alte perioade de franare,insa eu cred ca Ducati e mai puternica la acest capitol,e o moto care incearca sa maximizeze tractiunea si deci imbunatateste atat franarea cat si aceel.Iata ce zice Lor :

JL: ...Secondly, the braking. The Ducati is very stable on the brakes. Also very stable when you start to block the rear. You can block the rear with a lot of confidence. So you need to take profit of all this stability and all this confidence in braking to make the lap time just on braking. Instead the Yamaha is not very stable on braking, and you need to brake much before and release the brake very quick to take profit of the smooth engine and the chassis and the corner speed."

So, these two things are completely opposite."

Trageti voi concluziile.

Hai cu RB Ring ep.2.Hai Quarta :peace:


Eu nu m-am sucit... am zis 2 lucruri care le sustin in continuare. Era in fata si avea dreptul sa isi aleaga trasa.

2. Ambitia i-a depasit talentul la acea faza. Nu cred ca Mor poate fi invinovatit ca a intrat in Zarco.

tu tot o dai cu lumea care-l scoate vinovat pe Zarco. Rossi a zis-o mai vocal pt din 2 motive: 1. Ca Mor e pilot la academie, yamaha, etc...

2. Deja are ceva antecedente cu Zarco.

 

dar, in rest, toti au declarat ca Mor nu avea ce sa faca acolo, si ca a fost o manevra riscanta acolo. 
oricum nu ar mai fi reusit sa tina virajul 3, ca deja era prea in interior.

ce tot tipi da Zarco nu are nici o vina? Dovi a zis f simplu ca e acoperit de regulament, dar nu avea ce sa caute acolo.

 

iar cu frana, Lorenzo a declarat cand era la Ducati, si a declarat ca e mai stabila, tocmai pt ca franeaza mai drept.

 

Cf datelor de la brembo, cel mai eficient la franare este Rossi, sau cel putin era in 2019. Si nu e la ducati.

ducati compenseaza prin frana lipsa de viteza pe viraj. Dar sa zici simplu ca franeaza mai bine, ar insemna ca franand toate de la aceeasi viteza drept, ducati se opreste primul. Nu exista testul asta, se unde a venit si replica colegului la remarca ta ca ducati franeaza mai bine.

Ma repet, faptul ca Lorenzo a declarat ca e mai stabila, nu inseamna neaparat ca e mai buna.

 

e normal sa fie mai stabili din simplu motiv ca e mai lunga. 
in rest sunt o gramada de variabile cum ziceq un coleg mai sus.

daca lungesti bascula la yamaha o face mai stabila, dar mai greu de intors.

daca intaresti furca o sa stea mai bine pe franarile violente, dar o sa ai mai putin feeling inclinat. 
totul este despre compromis, cand reglezi ceva intr-o directie, pierzi in alta. Ideea este sa gasesti compromisul ideal la motoreta in functie de pilot, stil, etc...

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, damager a spus:


Eu nu m-am sucit... am zis 2 lucruri care le sustin in continuare. Era in fata si avea dreptul sa isi aleaga trasa.

2. Ambitia i-a depasit talentul la acea faza. Nu cred ca Mor poate fi invinovatit ca a intrat in Zarco.

tu tot o dai cu lumea care-l scoate vinovat pe Zarco. Rossi a zis-o mai vocal pt din 2 motive: 1. Ca Mor e pilot la academie, yamaha, etc...

2. Deja are ceva antecedente cu Zarco.

 

dar, in rest, toti au declarat ca Mor nu avea ce sa faca acolo, si ca a fost o manevra riscanta acolo. 
oricum nu ar mai fi reusit sa tina virajul 3, ca deja era prea in interior.

ce tot tipi da Zarco nu are nici o vina? Dovi a zis f simplu ca e acoperit de regulament, dar nu avea ce sa caute acolo.

 

iar cu frana, Lorenzo a declarat cand era la Ducati, si a declarat ca e mai stabila, tocmai pt ca franeaza mai drept.

 

Cf datelor de la brembo, cel mai eficient la franare este Rossi, sau cel putin era in 2019. Si nu e la ducati.

ducati compenseaza prin frana lipsa de viteza pe viraj. Dar sa zici simplu ca franeaza mai bine, ar insemna ca franand toate de la aceeasi viteza drept, ducati se opreste primul. Nu exista testul asta, se unde a venit si replica colegului la remarca ta ca ducati franeaza mai bine.

Ma repet, faptul ca Lorenzo a declarat ca e mai stabila, nu inseamna neaparat ca e mai buna.

 

e normal sa fie mai stabili din simplu motiv ca e mai lunga. 
in rest sunt o gramada de variabile cum ziceq un coleg mai sus.

daca lungesti bascula la yamaha o face mai stabila, dar mai greu de intors.

daca intaresti furca o sa stea mai bine pe franarile violente, dar o sa ai mai putin feeling inclinat. 
totul este despre compromis, cand reglezi ceva intr-o directie, pierzi in alta. Ideea este sa gasesti compromisul ideal la motoreta in functie de pilot, stil, etc...

*pe care :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, damager a spus:

 

Cu franarea, exista niste date puse de bremo de anul trecut. Din ele reiese ca cel mai bine si mai curat franeaza Rossi. E si o comparatie cu MM si explica de ce roata spate a lui MM e mai mult in aer.

in alta ordine de idei, ducati franeaza mai tarziu pt ca franeaza mai putin inclinata, ea fiind obligata sa ascuta mult virajele ca sa isi puna in valoare tractiunea pe iesire. In schimb, yamaha, care poarta o viteza mai mare pe viraj intra cu mai mult trail-braking. E dificil de comparat franariile intre ele pt ca nu poti sa le vezi singular. 
avantajul ducati este stabilitatea la franarea pe drept.

Cred ca ai atins foarte bine un punct aici, in ceea ce priveste felul in care franeaza Ducati si cum franeaza Yamaha. Normal ca pare mai stabil Ducati, daca franeaza drept. Vad cursa de cursa cat de tarziu franeaza Yamaha si cat de stabila este pe franare si la intrarea pe viraj, nu trebuie sa o spuna Lorenzo. Il contrazice flagrant pe colegu'. Si in alta ordine de idei, Lorenzo nu este cel mai in masura sa vorbeasca despre subiect, el fiind unul dintre cei mai slabi franaci, pe vremea cand concura. Despre cum franeaza M1 este mai in masura sa vorbeasca Rossi, ori eu nu l-am auzit vreodata plangandu-se de franarea cu o motocicleta Yamaha.

Ar fi interesant sa pui linkul cu acele date Brembo, la care faci referire. Merci! 

 

@Method, stai linistit, nu sunt haterul tau sau al lui Zarco. Postarile tale sunt delicioase (doar ca sunt prea lungi), deci nu pot sa te hateresc (nici nu merita efortul, daca stau sa ma gandesc bine), iar Zarco chiar imi place. Cand nu a fost vinovat (a se vedea faza cu Pol) am sustinut si eu ca este nevinovat, dar duminica a intrat la gioale*. Cu intentie! (ca Bumbescu.. :D )... si puteau sa moara oameni. 

* formularea este cu sens figurat, desigur... ;) 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Cred ca ai atins foarte bine un punct aici, in ceea ce priveste felul in care franeaza Ducati si cum franeaza Yamaha. Normal ca pare mai stabil Ducati, daca franeaza drept. Vad cursa de cursa cat de tarziu franeaza Yamaha si cat de stabila este pe franare si la intrarea pe viraj, nu trebuie sa o spuna Lorenzo. Il contrazice flagrant pe colegu'. Si in alta ordine de idei, Lorenzo nu este cel mai in masura sa vorbeasca despre subiect, el fiind unul dintre cei mai slabi franaci, pe vremea cand concura. Despre cum franeaza M1 este mai in masura sa vorbeasca Rossi, ori eu nu l-am auzit vreodata plangandu-se de franarea cu o motocicleta Yamaha.

Ar fi interesant sa pui linkul cu acele date Brembo, la care faci referire. Merci! 

 

@Method, stai linistit, nu sunt haterul tau sau al lui Zarco. Postarile tale sunt delicioase (doar ca sunt prea lungi), deci nu pot sa te hateresc (nici nu merita efortul, daca stau sa ma gandesc bine), iar Zarco chiar imi place. Cand nu a fost vinovat (a se vedea faza cu Pol) am sustinut si eu ca este nevinovat, dar duminica a intrat la gioale*. Cu intentie! (ca Bumbescu.. :D )... si puteau sa moara oameni. 

* formularea este cu sens figurat, desigur... ;) 

 

il caut, statisitica era in 2019 din 2018 sau 2019 nu mai tin minte exact.

si, ai dreptate cu Lorenzo, era unul din pilotii care frana cel mai devreme, dar reusea sa duca viteza mare pe viraj. De unde si cursele spectaculoase cand pleca in fata.:).

daca era la bataie, era extrem de dificil ca nu putea sa depaseasca. Cam ce i se intampla si lui Vinales...

 

Caut articolul ca era foarte intresant.

 

si, ca sa ne linistim cu Ducati franeaza cel mai bine, uite declaratia lui Cal de anul trecut vis-a-vis de franare:

 

"Yes, it would be grand to be able to have it all—to brake late and hard, enter the corner decisively, apex at high speed, and then lift and accelerate. But, Crutchlow continued, “[Honda riders] brake so late; some corners we can brake 50 meters later than the other manufacturers and still stop the bike. We can see it on our video. Fifty meters is a lot. We blow the middle of the corner, but we may gain three-tenths in one corner.”

 

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

 

Ca sa ne linistim cu Ducati franeaza cel mai bine, uite declaratia lui Cal de anul trecut vis-a-vis de franare:

 

"Yes, it would be grand to be able to have it all—to brake late and hard, enter the corner decisively, apex at high speed, and then lift and accelerate. But, Crutchlow continued, “[Honda riders] brake so late; some corners we can brake 50 meters later than the other manufacturers and still stop the bike. We can see it on our video. Fifty meters is a lot. We blow the middle of the corner, but we may gain three-tenths in one corner.”

 

Hondele ce drac de control al tracțiunii au de nu "topesc" cauciucurile alea, cu sistemul lor stop & go? 

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Method a spus:

Hai cu RB Ring ep.2.Hai Quarta :peace:

Dovi favorit, Binder podium. Quarta si Zarco5-6

Acum 11 ore, damager a spus:

 

2. Deja are ceva antecedente cu Zarco.

 

 

cazier direct!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, john17 a spus:

 

E un compot împotriva lui bag seama. :wacko:

de varza sau sfecla rosie.... :) :)

_____________

 

 

 

 

 

 

 

ZARCO HANDED PITLANE START PENALTY FOR AUSTRIAN GP CRASH

 

FP1: Four riders within a tenth, top 10 split by half a second and the entire grid covered by little over a second… 

Top 10:
1. Jack Miller (Pramac Racing) – 1:23.859
2. Andrea Dovizioso (Ducati Team) + 0.004
3. Miguel Oliveira (Red Bull KTM Tech 3) + 0.039
4. Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) + 0.091
5. Joan Mir (Team Suzuki Ecstar) + 0.102
6. Franco Morbidelli (Petronas Yamaha SRT) + 0.339
7. Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) + 0.392
8. Iker Lecuona (Red Bull KTM Tech 3) + 0.442
9. Maverick Viñales (Monster Energy Yamaha MotoGP) + 0.465
10. Fabio Quartararo (Petronas Yamaha SRT) + 0.522

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, john17 a spus:

Deci pianul nu frânează! 😈

Franeaza si ele cand stiu ce frane sa foloseasca 😀

 

In legatura cu toata discutia de aici cu franele si ca sunt la fel sau nu, a intrat in direct “Saimon Creifar” in FP1 cu niste info legate de frane si Yamaha. Aparent exista 2 variante de etrieri: unii usori folositi pe circuite “normale” si unii mai grei folositi pe circuite pe care se franeaza extrem. Yamaha a mers tot sezonul trecut (si pana acum) cu aia usori, in timp ce Honda i-a folosit doar pe aia grei. Dupa problemele de etapa trecuta, Qua are acum pe moto etrierii mai grei.

 

Acum 2 ore, john17 a spus:

Na că l-au penalizat pe zarcoi pt irresponsible riding și va lua startul ultimul /de la boxe/plm știe de unde! 

E un compot împotriva lui bag seama. :wacko:

Clar. Au vazut ca e mai fraier si nu stie sa se exprime (in afara pistei, ca acolo se exprima exceptional) si au zis sa-i puna in carca toate incidentele. A devenit the usual suspect. Aia de la F1 au zis si ei ca e comod si ca o sa dea vina pe el pentru ce se intampla la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, Vallach a spus:

De ce ii spun comentatorii de la Digi "politistul" lui PetruX?

Si de ce il numesc "joker" pe Marq?

 

Cred ca doar la Digi am auzit apelativele astea asociate celor doi.

Citesc si ei motociclism.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

34 minutes ago, Vallach said:

De ce ii spun comentatorii de la Digi "politistul" lui PetruX?

 

Stiu ei ceva, dar nu de tot.

Petrux, zice prin interviuri ca ar fi de meserie politai, chiar a si aparut acum 1-2 ani in uniforma de politai intr-o vizita oficiala prin Italia pe undeva.

 

Practic, nu prea e asa; el este un fel de politai onorific.

Face parte din grupul <Fiamme oro> care reprezinta un grup de sportivi din foarte multe disciplini sustinuti de politie (sponsor).

A ajuns sa faca parte din grupul asta, ajutat/indrumat/directionat de Capirosi,   (taica-su lui Petrux a lucrat in 90, 91 pentru Loris cand el castiga primele campionate )  ,  si Loris la randul lui a facut parte din Fiamme oro.

Si mai sunt si alti piloti italeni care fac parte si din clasele mai mici; dar nu se recomanda ca ar fi politisti nici unul. :))))

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, apriliacluj a spus:

de varza sau sfecla rosie.... :) :)

_____________

 

 

 

 

 

 

 

ZARCO HANDED PITLANE START PENALTY FOR AUSTRIAN GP CRASH

 

FP1: Four riders within a tenth, top 10 split by half a second and the entire grid covered by little over a second… 

Top 10:
1. Jack Miller (Pramac Racing) – 1:23.859
2. Andrea Dovizioso (Ducati Team) + 0.004
3. Miguel Oliveira (Red Bull KTM Tech 3) + 0.039
4. Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) + 0.091
5. Joan Mir (Team Suzuki Ecstar) + 0.102
6. Franco Morbidelli (Petronas Yamaha SRT) + 0.339
7. Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) + 0.392
8. Iker Lecuona (Red Bull KTM Tech 3) + 0.442
9. Maverick Viñales (Monster Energy Yamaha MotoGP) + 0.465
10. Fabio Quartararo (Petronas Yamaha SRT) + 0.522

Nu-l vad bine pe dovi. Desi una e sa tragi blanah 1 tur si alta e sa o tii asa toata cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, September a spus:

Hondele ce drac de control al tracțiunii au de nu "topesc" cauciucurile alea, cu sistemul lor stop & go? 

Unul mai bine setat decat la piane si ducati☺️

Exact ce credeam si eu, nu mai lua Zarco virajul ala pt ca deja era prea in dreapta din cauza ca a intrat prea strans in virajul de stanga:

 

https://www.crash.net/motogp/news/942609/1/crutchlow-smith-think-zarco-was-going-wide

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zarco nu e un pilot cu atractie la public& sponsori. Cu ultimele gafe a reusit sa ridice o multime de oameni din lumea civilizata in picioare. Aici nu ne jucam cu siguranta. Iar daca pana acum in we inca i se treceau una-alta cu vederea, am vazut un val urias de ura ridicat de ultimul accident. 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' este divin! 

- Marișico, ești divină! 

- Di vină suntem amândoi 

:lol:

Ieri a picat complet erdeeshu' când mai era cam un sfert de oră din fp2, pe tel îmi zicea că aș fi în altă țară unde nu e disponibil conținutul (oi fi fost în roaming la București :moron:) și nu știu pe ce loc a terminat il divino... Pt azi (și mâine) parcă se așteaptă ploi, așa că s-ar putea timpii de ieri să rămână pt q-uri. :huh:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...