damager Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 Chiar acum, Method a spus: Retractez,Ktm e Dumnezeu,a fost genial sa copieze jumatate din Honda timp de 4 ani,dupa aia sa renunte la cadrul pe care il ridicau in slavi in toti anii aia si fix atunci sa castige 2 curse pe fondul bramburelii pe care a facut.o michelin si lipsei campionului en titre.Daca nici asta nu denota studiu cunostinte si pregatire...chiar ca the austrian way Doamne mare ti.e gradina. Aici gresesti... nu au renuntat la cadru. Informeaza-te mai bine. si nu a zis nimeni ca e D-zeu :)))). Doat tu, d-zeul cadrelor ai tot sustinut ca nu au nici o sansa. Brno si Austria au castigat, dar pe langa asta, toate ktm-urile au mers bine. asa ca, gurita mai mica la toate afirmatiile tale. Ca tocmai si-a dat lumea de pe forum seama ca nu prea o ghicesti:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 (editat) Frânele nu fac decât să te încetinească! Kktm cred că noaptea a luat cheile de rezervă de la boxe și le-a uns cu vaselină/băgat șampon în loc de lichid/pus plăcuțe de la Rm Sărat frânelor ăstora de la yamaha... Cum plm toată lumea are frâne numa' ei nu?!? Editat August 23, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 Acum 10 minute, Method a spus: Retractez,Ktm e Dumnezeu,a fost genial sa copieze jumatate din Honda timp de 4 ani,dupa aia sa renunte la cadrul pe care il ridicau in slavi in toti anii aia si fix atunci sa castige 2 curse pe fondul bramburelii pe care a facut.o michelin si lipsei campionului en titre.Daca nici asta nu denota studiu cunostinte si pregatire...chiar ca the austrian way Doamne mare ti.e gradina. si multi sunt ea... mai deseama tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 23, 2020 Autor Share Postat August 23, 2020 (editat) Cand doua capete de lemn se bat, castiga al treilea, mai lucid. Bravo Oliveira! Bravo Tech3! Pacat pentru Mir. trebuia sa fie cursa lui, dar asta este.. aici se vede experienta. Ma tem ca dupa victoriile KTM din sezonul asta, de la anul (de fapt din '22), toti constructorii vor copia cadrul de Fe al austriecilor. Si, uite asa, o solutie considerata anacronica de specialisti, pare sa constituie o evolutie in dezvoltarea mobrelor de GP Nu stiu ce se intampla la Yamaha, dar arata ca o echipa de divizia B. @ damager franele sunt furnizate de Brembo, nu li se pot imputa celor de la Yamaha. Daca nu ma insel, nu numai pilotii Yamaha au avut probleme cu ele, numai ca nu au fost atat de accentuate. Buna cursa pentru the half- assassin. A reusit sa intre in puncte, ceea ce nu este rau. Quarta... no comment Rossi.. idem. Vin, candidat serios la un rol in filmul Cursa mortala. Daca nu prinde un rol, poate face partea de stunt.. Editat August 23, 2020 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 (editat) Acum 14 minute, xt600 a spus: Cand doua capete de lemn se bat, castiga al treilea, mai lucid. Bravo Oliveira! Bravo Tech3! Pacat pentru Mir. trebuia sa fie cursa lui, dar asta este.. aici se vede experienta. Ma tem ca dupa victoriile KTM din sezonul asta, de la anul (de fapt din '22), toti constructorii vor copia cadrul de Fe al austriecilor. Si, uite asa, o solutie considerata anacronica de specialisti, pare sa constituie o evolutie in dezvoltarea mobrelor de GP Nu stiu ce se intampla la Yamaha, dar arata ca o echipa de divizia B. @ damager franele sunt furnizate de Brembo, nu li se pot imputa celor de la Yamaha. Daca nu ma insel, nu numai pilotii Yamaha au avut probleme cu ele, numai ca nu au fost atat de accentuate. Buna cursa pentru the half- assassin. A reusit sa intre in puncte, ceea ce nu este rau. Quarta... no comment Rossi.. idem. Vin, candidat serios la un rol in filmul Cursa mortala. Daca nu prinde un rol, poate face partea de stunt.. am zis mai sus. Sa isi angajeze un inginer de la brembo, ca par ca nu prea stiu cu franele. Frate, sa sari asa la 212 km/h ... hm...... a ridicat piciorul peste rezervor... pana mea...sa ne amintim ca Stoner a culcat motoreta. Mi-i se pare mult mai nashpa sa te arunci pe spate.. da' cum s-a dus motoreta in zid ... da. Tb sa fir cursa lui Mir, in prima parte a mers ceas. am sperat ori la Pol ori la Mir sa castige. Editat August 23, 2020 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 (editat) Pilotii Yama haha, au tinut la pielea lor si nu au tras de gaz din lipsa de frane. Eu vad o problema la Ducati de fabrica, pe langa faptul ca nu ia curbele parca nici power nu are. Editat August 23, 2020 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 (editat) 1 hour ago, damager said: cum a sarit Vin de pe motoreta la 200+. dar ce slab ca nu a mai intrat in cursa 2. Rossi sau Qua sigur lua motoreta de rezerva si intra.... nu stiu dc mai aveau gume.... 1 hour ago, Djenavar said: Vini este slabut psihic, Marq intra cu motorul direct zid daca pierdea franele si apoi utca pe moto de rezerva, lesinatul asta are obraznicia sa se uite urat la Vale Mai baiati, nu mai avea voie sa intre... Nu e chiar MotoRC.. e totusi un campionat cu reguli stricte. (si scrise ":)) ) http://www.fim-live.com/en/sport/regulations-and-documents/grand-prix/ 1.25.1 If the Race Director decides to interrupt a race at any point from the start of the warm up lap onwards, then red flags will be displayed at the finish line and at all marshals’ posts and he will switch on the red lights around the circuit. Riders must immediately slow down and return to the pit lane. The results will be the results taken at the last point where the leader and all other active riders on the same lap as the leader had completed a full lap without the red flag being displayed. 1.25.5 For the purposes of these regulations “active” and “actively competing” are defined as the rider riding on track, or attempting to repair/restart the machine, or to rejoin the track or return to pit lane, with the machine in a condition fit to rejoin the track. The FIM MotoGP Stewards will be the sole judge of whether a rider is actively competing including the condition of the machine and no appeal is possible against the FIM MotoGP Stewards’ decision. Motoreta lui Mav, nici cu doua carucioare nu mai ajungea la boxe. :)) Editat August 23, 2020 de wbmt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 Frumos, palpitant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 (editat) Acum 5 minute, wbmt a spus: Mai baiati, nu mai avea voie sa intre... Nu e chiar MotoRC.. e totusi un campionat cu reguli stricte. (si scrise ":)) ) http://www.fim-live.com/en/sport/regulations-and-documents/grand-prix/ 1.25.1 If the Race Director decides to interrupt a race at any point from the start of the warm up lap onwards, then red flags will be displayed at the finish line and at all marshals’ posts and he will switch on the red lights around the circuit. Riders must immediately slow down and return to the pit lane. The results will be the results taken at the last point where the leader and all other active riders on the same lap as the leader had completed a full lap without the red flag being displayed. 1.25.5 For the purposes of these regulations “active” and “actively competing” are defined as the rider riding on track, or attempting to repair/restart the machine, or to rejoin the track or return to pit lane, with the machine in a condition fit to rejoin the track. The FIM MotoGP Stewards will be the sole judge of whether a rider is actively competing including the condition of the machine and no appeal is possible against the FIM MotoGP Stewards’ decision. Motoreta lui Mav, nici cu doua carucioare nu mai ajungea la boxe. :)) Corect. Am citit si eu regulamentul. Editat August 23, 2020 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 Acum 7 ore, Method a spus: ...si sa nu uitam un aspect foarte important : in ultimii 2 ani jumate Zarco a mers pe 4 motorete - Yamaha,Ktm,apoi 3 curse la Honda,apoi Ducati.Altora le-a luat ani pt a se adapta la o motoreta la un nivel la care sa se bata la podiumuri.Acum intre Peco si el...Peco e si el campion mondial la moto2...insa anul trecut n-a facut absolut nimic pe Ducati.Anul asta a fost bun...pana a gresit-o si si-a rupt piciorul.Deci n-as putea spune ca a confirmat.Insa intradevar e un pilot de viitor.Zarco e...ciudat,insa vad ca se intelege (si) cu motoreta Ducati. Asta am zis si eu despre Peco: inca nu a confirmat, insa a inceput promitator (de viitor) dupa un sezon de acomodare la clasa mare. Referitor la Zarco, s-a dat pe 4 mobre in nici doi ani (nu doi si jumatate, in nov 2018 era pe Yamaha), insa asta poate fi privit in doua feluri: - se adapteaza usor, e bun, il luam pentru ca ne scoatem cu el - are o problema daca schimba 4 motociclete. Cu putina rabdare, cele 2 victorii de acum puteau fi ale lui in loc de Binder si Oliveira. Judecand in momentul asta, pare a fi un Iannone: un pilot bun, dar dificil. Ducati si Suzuki au renuntat la el si au obtinut rezultate cu cei preferati in locul lui. Ramane sa vedem daca Zarco isi gaseste locul si ritmul sau e un Iannone 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 Nu ma refeream strict la acest moment, in general am tot urmarit , de ff multe ori da a resemnare, a lehamite din cap/mană. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 Method nu se dezminte. Omule, e problema mare aia cu care te lupti. Cauta un psiholog. Dunning Kruger se numeste. Buna cursa de dupa restart. Yamaha are probleme mari. Vazand evolutia anului trecut, anul asta, in lipsa lui MM trebuia sa danseze Quarta. Se pare insa ca fara MM, s&a nivelat "talentul". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 Acum 4 minute, ilarionciobanu a spus: Asta am zis si eu despre Peco: inca nu a confirmat, insa a inceput promitator (de viitor) dupa un sezon de acomodare la clasa mare. Referitor la Zarco, s-a dat pe 4 mobre in nici doi ani (nu doi si jumatate, in nov 2018 era pe Yamaha), insa asta poate fi privit in doua feluri: - se adapteaza usor, e bun, il luam pentru ca ne scoatem cu el - are o problema daca schimba 4 motociclete. Cu putina rabdare, cele 2 victorii de acum puteau fi ale lui in loc de Binder si Oliveira. Judecand in momentul asta, pare a fi un Iannone: un pilot bun, dar dificil. Ducati si Suzuki au renuntat la el si au obtinut rezultate cu cei preferati in locul lui. Ramane sa vedem daca Zarco isi gaseste locul si ritmul sau e un Iannone 2 este cunoscut faptul ca Zarco e dificil. Dar, cred ca asa sunt toti pilotii care simt ca pot mai mult. este un pilot rapid si cred ca ar merita un loc la echipa de uzina. din pacate cred ca are 3 impedente:(. 1. Are un temperament dificil 2. Este francez. Ca sa nu zic ca nu este spaniol sau italian:(. 3. nu mai este la prima tinerete. din pacate, nu cred ca va avea sansa sa se bata cu adevarat la o echipa competitiva. si e pacat, ca sunt piloti mai slabi pe grila care au sponsori si sunt la echipe de uzina. pe de alta parte, ktm tocmai a batut ducati. Cum ar fi fost sa fie acolo Zarco? Eu cred ca tb sa ai si rabdare, nu sa te avanti cu declaratii si ctr rezuliate. ca pana la urma, ne place sau nu, daca-l scoatem pe Rossi si pe MM din ecuatie, in campionat un cuvant de spus, pe langa Dorna, au echipele, nu pilotii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 1 oră în urmă, Method a spus: Castiga pt ca s.au pupat pe gura cu michelin si au facut nush cate zile de teste la Brno si aici si stiu la perfectie comportamentul gumelor. Asta nu inseamna nici pe departe ca acele motorete sunt superioare Ducati,Yamaha si Honda,mi se pare naivitate sa gandesti asa. Castiga pentru ca reusesc sa fie acolo in fata. Daca diferenta intre minunea tehnicii moderne, carbonul aplicat peste tot, si grinda cu zabrele poate fi anulata de o bucata de cauciuc, inseamna ca diferenta aia nu e chiar asa mare. Nu cred ca a sustinut cineva ca sunt mai bune decat celelalte. Lumea doar observa progresul facut de ei. La inceputul sezonului trecut am avut o discutie plecata de la declaratia lor ca fac timpi similari cu cei facuti de MM in 2018. Atunci ziceai ca nu crezi/nu e posiibl, chiar si cand am pus timpii aici. E ok sa recunosti ca gresesti sau ca te-ai inselat. Poate ca este contraintuitiv cand te gandesti logic la diferentele dintre carbon/aluminiu si fier, insa sa negi realitatea insistand in ideea pe care o ai e contraproductiv. Remember luna martie si inceputul de sezon in GP si F1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 Zicea cineva aici sa ne bucuram ca s-a accidentat marquez sau ceva de genul. Singura mea bucurie este consecinta lipsei lui, nu a accidentarii. Mi se pare cel mai colorat si imprevizibil campionat din 2014 incoace. Pianele se defecteaza, catemeul merge cu otelul ala inserat in cadru, echipe de client peste echipe de uzina, aproape in fiecare etapa am avut cate un castigator diferit. Nu stiu daca cineva vrea sa vada o competitie in care locu 1 e stabilit dinainte. Nu mi-a placut nici pe vremea lu rosi, marquez, hamilton, schumaher etc. Mi-a parut rau de Mir. A facut 2 curse bune aici la redbull, insa finalul asta a fost spectaculos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 in afara de primele 2 curse Quartaro nu a facut decat sa limiteze pagubele urmatoarele 3 curse. Nu stiu cat e vina lui sau a motoretei dar nu asa ridici pretentii la titlu. ce sa culci boss la 230-220km/h ora motoreta, lasa filmele ca aici e real life. daca urmariti miscarea lui il vedeti ca nu se arunca ca berbecu ci se lasa usor sa se scurga de pe motoreta astfel incat sa se duca tars pe spate, pozitia cea mai safe la care sa faci slide pe asfalt si pietris Ma bucur ca mosu si-a schimbat opinicile pe soft si a putut sa tina ritmul cu jumatatea plutonului si mai rapid decat senzatia Q. bv lui Miller pt schimbarea de gume si lupta dusa cu Pol. e chiar asa greu sa treci pe softuri cand mai ai 12 ture de cursa? stie cineva cate seturi de gume au la dispozitie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 Acum 1 minut, ilarionciobanu a spus: Castiga pentru ca reusesc sa fie acolo in fata. Daca diferenta intre minunea tehnicii moderne, carbonul aplicat peste tot, si grinda cu zabrele poate fi anulata de o bucata de cauciuc, inseamna ca diferenta aia nu e chiar asa mare. Nu cred ca a sustinut cineva ca sunt mai bune decat celelalte. Lumea doar observa progresul facut de ei. La inceputul sezonului trecut am avut o discutie plecata de la declaratia lor ca fac timpi similari cu cei facuti de MM in 2018. Atunci ziceai ca nu crezi/nu e posiibl, chiar si cand am pus timpii aici. E ok sa recunosti ca gresesti sau ca te-ai inselat. Poate ca este contraintuitiv cand te gandesti logic la diferentele dintre carbon/aluminiu si fier, insa sa negi realitatea insistand in ideea pe care o ai e contraproductiv. Remember luna martie si inceputul de sezon in GP si F1. Corect! Oricat de mult ai testa un cauciuc cu un atelaj, daca nu e macar pe directia buna de dezvoltare, poa sa fie mama blatului cauciuc-motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 In final, o remarca si despre pensionar: reuseste sa fie constant in “mediocritatea” lui. Cand lucrurile se aliniaza, lupii tineri rup norii. Cand ceva nu merge, face cumva si iese primul intre cele 4 motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 8 minutes ago, Cavaleru said: stie cineva cate seturi de gume au la dispozitie? 22 de gume, 10 fata + 12 spate. Combinațiile H/M/S sunt la alegerea echipelor. Dacă trec prin Q1 în Q2, mai primesc un set. Daca vine ploaia, se deschide alta discuție cu alta alocare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 Acum 4 minute, talhar a spus: Zicea cineva aici sa ne bucuram ca s-a accidentat marquez sau ceva de genul. Singura mea bucurie este consecinta lipsei lui, nu a accidentarii. Mi se pare cel mai colorat si imprevizibil campionat din 2014 incoace. Pianele se defecteaza, catemeul merge cu otelul ala inserat in cadru, echipe de client peste echipe de uzina, aproape in fiecare etapa am avut cate un castigator diferit. Nu stiu daca cineva vrea sa vada o competitie in care locu 1 e stabilit dinainte. Nu mi-a placut nici pe vremea lu rosi, marquez, hamilton, schumaher etc. Mi-a parut rau de Mir. A facut 2 curse bune aici la redbull, insa finalul asta a fost spectaculos. Pe timpul lui Vale era cafteala la fiecare cursa, pleca din mijlocul plutonului, depasiri, retrogradari, roata la roata, acum pleaca asta din pole si se duce la 5 min in fata singurel in fiecare cursa si atat, asta este toata cursa, de asta este simpatizat Marc doar de echipa lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 Acum 8 minute, ilarionciobanu a spus: Castiga pentru ca reusesc sa fie acolo in fata. Daca diferenta intre minunea tehnicii moderne, carbonul aplicat peste tot, si grinda cu zabrele poate fi anulata de o bucata de cauciuc, inseamna ca diferenta aia nu e chiar asa mare. Nu cred ca a sustinut cineva ca sunt mai bune decat celelalte. Lumea doar observa progresul facut de ei. La inceputul sezonului trecut am avut o discutie plecata de la declaratia lor ca fac timpi similari cu cei facuti de MM in 2018. Atunci ziceai ca nu crezi/nu e posiibl, chiar si cand am pus timpii aici. E ok sa recunosti ca gresesti sau ca te-ai inselat. Poate ca este contraintuitiv cand te gandesti logic la diferentele dintre carbon/aluminiu si fier, insa sa negi realitatea insistand in ideea pe care o ai e contraproductiv. Remember luna martie si inceputul de sezon in GP si F1. bravo. sa mai tinem cont de ceva, cu aceste gume noi au testat toti la fel. Nu a testat ktm mai mult cu ele si restul nu. ok, ktm a testat mult la Brno si Austria ca sunt aproape, dar pe gumele vechi. sti care e ipocrizia, sau sa ii zicem lipsa de memorie a lui Method? o sa vina Rimini si o sa ne scoata ochi cu ktm. Este f probabil ca la Rimini, suzuki si yamaha sa fie in tot daca ne luam dupa statistici. Dar, este evident progresul celor de la ktm. Doar Method nu vrea sa il vada. anul trecut o fost o declaratie a celor de la ktm in care au spus f clar ca sunt la 2 sec de top si problema lor nu este cadrul. probabil ca se pricep un pic mai bine decat noi nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 Nu cred ca se pricep mai bine decat noi, nu au cum , ca ei doar construiewc, produc, testeaza, noi ne damcum parerea deci + pt noi:))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 23, 2020 Autor Share Postat August 23, 2020 MM face spectacol cand vrea/are cu cine. Plictiseala, vecina cu sinuciderea, era cand prindeau zi buna Stoner si Lorenzo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 Nu zic ca marquez nu face spectacol. Ci nu e spectaculos sa ai acelasi castigator 85% din campionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 Acum 20 minute, damager a spus: 2. Este francez. Ca sa nu zic ca nu este spaniol sau italian:(. Nici Quartararo, Miller, Nakagami, Binder, Oliveira nu sunt. Acum 20 minute, damager a spus: din pacate, nu cred ca va avea sansa sa se bata cu adevarat la o echipa competitiva. si e pacat, ca sunt piloti mai slabi pe grila care au sponsori si sunt la echipe de uzina. A avut loc la uzina si a renuntat. Sansa ti-o mai si faci E adevarat ca Rossi si Lorenzo au avut mai multe, insa era si ceva in sapte. Mi-ar placea sa aiba, in final, rezultate cu Ducati, chiar daca o sa fie pe filiera Pramac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.