Sari la conținut

Finala sezonului - 8.11 - GP de Europa + 15.11 Valencia + 22.11 Portimao


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 267
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

33 minutes ago, xt600 said:

 

Ce s-a intamplat, de l-au descalificat pe Arenas? Nu am vazut faza.

 

A fost implicat în incidentul celor doi care au căzut și la scurt timp după aceea motocicleta a început să piardă ulei. De aia a fost obligat să renunțe, pentru a nu lăsa mizerie pe pista. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

52 minutes ago, Kagemusha said:

 

A fost implicat în incidentul celor doi care au căzut și la scurt timp după aceea motocicleta a început să piardă ulei. De aia a fost obligat să renunțe, pentru a nu lăsa mizerie pe pista. 

 

 

Correction, acu' citii: aparent, după ce a revenit pe pista nu a respectat steagul albastru. De aceea a fost trimis la boxe. Eu am pierdut faza aia... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Sunt foarte curios daca MM va mai fi cel pe care il stim, dupa accidentarea asta. Tare ma tem ca situatia sa nu fie mai grava, decat lasa Puig sa se inteleaga... 

Pronosticul meu este ca nu. Sunt de parere ca perioada de dominare MM s-a incheiat. Va reveni, va mai castiga curse, poate si un titlu, dar nu va mai domina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita si Mir o victorie la cum a mers sezonul asta.

ca sa nu zica carcotasii ca a castigat titlul fara victorie.

 

Yamaha pe nicaieri...daca nu era bradl, si nu se strica a lui Rossi, cred ca luam toate locurile de la coada😂😂😂

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, damager a spus:

Merita si Mir o victorie la cum a mers sezonul asta.

ca sa nu zica carcotasii ca a castigat titlul fara victorie.

:10:

Asta a fost pentru toti h8erii care ar fi bombanit ca baiatul asta a castigat campionatul dar nu e "pa merit" ca n.a luat vreo victorie...

Acum s.a vazut si diferenta dintre un campion (moto3 dar tot campion) si un baiat care e doar rapid si atat - ce.a facut ce n.a facut dar Quartararo,dupa ce anul trecut a mers impecabil,anul asta a umplut.o de sange.Constanta lui Mir l.a doborat,de fapt inconstanta lui l.a doborat.

 

Dupa cum am zis si inainte de cursa,doar Mir ar fi putut pierde aici,ceilalti nu puteau sa  castige.Dar Mir n.a clipit.De cand a luat titlul la moto3 am zis ca va fi de viitor.Bravo,jos pallaria.

Cred ca titlul e jucat 95%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Method a spus:

:10:

Asta a fost pentru toti h8erii care ar fi bombanit ca baiatul asta a castigat campionatul dar nu e "pa merit" ca n.a luat vreo victorie...

Acum s.a vazut si diferenta dintre un campion (moto3 dar tot campion) si un baiat care e doar rapid si atat - ce.a facut ce n.a facut dar Quartararo,dupa ce anul trecut a mers impecabil,anul asta a umplut.o de sange.Constanta lui Mir l.a doborat,de fapt inconstanta lui l.a doborat.


eram sigur ca te iei tu de Qua☺️☺️☺️☺️... ca tot nu suferi tu ca e mai rapid ca zarco :).

Nu cred ca are nici o legatura cu ce zici tu, toti pilotii yamaha au declarat ca dipa Misano ceva s-a schimbat la motoreta si nu mai reusesc sa aibe feeling. Dar tu, ca de obicei, dai in piloti cand nu sunt pe placul tau 😂😂😂😂
si mai zici de hateri, tu esti unul dintre cei mai mari, si te sucesti in toate directiile doar ca sa ai dreptate. 
 

yamaha e praf cu motoarele, le-au desfacut, nu mai au motoarr. Toti sunt praf la coada, Rossi opreste motorul, si tu o dai cu qua ca nu stie :)))))

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,ca pana la Missano Quarta a luat numai victorii si podiumuri.Este si vina lui la fel de mult ca a constructorului, intradevar.

Am constatat doar ca ceea ce era de asteptat sa se intample,s.a intamplat -a castigat cel care a reusit sa castige si la clasele mici,iar cel care la clasele mici era pe niciunde,a cedat.Simplu.No hate 4 Quarta.Insa...are lipsuri.

Si nu vad ce legatura are cu Zarco.Ca sunt eu fan Zarco si Mir,preferinta personala,e cu totul altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, damager a spus:

Yamaha pe nicaieri...daca nu era bradl, si nu se strica a lui Rossi, cred ca luam toate locurile de la coada😂😂😂

La asta ma uitam si eu. S-a bagat Bradl intre ei ca sa strice „podiumul“.

Vin a avut parte de conditiile perfecte, alea care-i plac. Nimeni in fata, nimeni care sa-i sufle in ceafa. 😀

 

Acum 35 minute, Method a spus:

Acum s.a vazut si diferenta dintre un campion (moto3 dar tot campion) si un baiat care e doar rapid si atat - ce.a facut ce n.a facut dar Quartararo,dupa ce anul trecut a mers impecabil,anul asta a umplut.o de sange.Constanta lui Mir l.a doborat,de fapt inconstanta lui l.a doborat.

Te inseala punctajul la impresie artistica. Anul trecut a fost o surpriza si a luat ochii, anul asta lumea se asteapta sa livreze rezultate.

Pe puncte, sezonul asta e mai bun decat cel trecut. Cu foarte putin, dar mai bun.

Oricum ai lua-o: 12 curse de acum comparat cu tot sezonul trecut; sezon de pana acum cu primele 12 curse de anul trecut; sezon de pana acum cu sezon pana in Australia (2 inainte de final) anul trecut. Pe toate comparatiile, media punctelor de anul asta iese in fata. Datele sunt disponibile, poti sa calculezi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca titlul de anul asta s-a cam jucat, chiar daca nu este 100% adjudecat. Mir nu-l mai poate pierde, decat pe mana lui. Ca veni vorba de Mir, a mers "like a god", ca sa citez un clasic in viata. A castigat doar o victorie, dar a castigat-o exact cand trebuia. I-ar sta bine in calitate de campion.. :) 

Quartararo, vitel. 

Vin... surprinzator de bine :D, daca ne gandim ca a plecat de pe linia boxelor. Bine, Pedrosa, intr-o situatie similara a castigat aici, dar Vin nu este Pedrosa. De unde nu e, nici D-zeu nu cere...

Rossi... ghinion, cum ar zice prezidentele nostru. Batut de COVID, tradat de motoreta, sper sa nu il insele si Francesca, pt ca atunci chiar ca poate spune ca a avut un sezon de kkkttt. 

Morbi.. nush ce a fost in capul lui cu H H in conditiile astea de cursa... prostia se plateste.

In concluzie, cred ca este evident de ce organizatorii au ales sa nu penalizeze si pilotii Yamaha. Pentru ca nu este nevoie, ei se penalizeaza singuri (vezi Morbi, Quarta si Vin), daca nu, ii penalizeaza motoreta (Rossi). Ar fi prea batuti de Dumnezo', daca li s-ar mai lua puncte si la masa verde. 

Cum, necum, KTM s-a tinut bine pe circuitul asta, care, cel putin in teorie, nu il avantajeaza deloc. Bine, coincidenta, si aici au testat intensiv (asadar aveau date proaspete), dar felul in care a prestat arata ca sasiul de Fe(r) este o solutie fezabila. 

Motoreta Suzuki este fantastica. Merita cu prisosinta locul 1 la constructori. Brivio bestial! Parca urmarea un film horror, nu o cursa de Gp. Tot respectul pentru ce a realizat cu Suzuki, intr-un timp relativ scurt si cu un buget mult mai mic decat al rivalilor! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand zic ca Yamaha e praf, voi nu si nu ca uite a castigat curse. Acum se vede cat de buna e motoreta; parca nici unul nu mai stie sa mearga cu ea. 

Asta zice si mosul, dar el parca si isi pregateste echipa satelit Suzuki :))

 

 

"We had a lot of expectation for the 2020 M1, but in reality we didn’t make a big step," Rossi said. "Also if you look at the performance of Morbidelli, Morbidelli did a fantastic season and won two races with the old bike. The new one for me is not a big difference, but also not a clear step forward.

"For me, we need to work on the engine [for next year] because the bigger problem is lack of top speed and also we need to have an engine that is more smooth in acceleration. So the engine part for me is our weak point. And after that we need to work on the rear part of the bike to create better grip. These for me are the two main issues."

Asked about the valve controversy, which saw Yamaha docked constructors' and teams' points while leaving all Yamaha riders short on engines, Rossi responded:

"For me, the engine department is our first problem because the performance is not fantastic and also the reliability is critical and also they make this mistake with the valves, that is not fantastic.

"For the rest I don’t know, only that I don't lose any points because when I used that [Jerez] engine it broke [in the race]!"

Without such reliability problems to date are the world championship leading Suzuki team, whose GSX-RR also uses an inline four-cylinder engine. But Rossi thinks the progress is more down to 

"For me, Suzuki work very well. Because I think that [Davide] Brivio made a fantastic job, because he's able to fuse the work from Japan with very strong work in Italy," said Rossi. "And especially he is able to convince the Japanese to work together with the Europeans and Italians and they make a very strong team. I think it's for this."

Brivio was Rossi's Yamaha team manager during his title-winning years on the M1, while Rossi's VR46 team has been linked with a possible supply of satellite Suzuki machines should it move up to MotoGP in 2022.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

manevra de muist pt dovi,  i-a luat spatiul de franare al lui AM si l-a fortat sa mearga spre interior pe umed + sa franeze mai tare decat de obicei.

el care era gentleman. face si el ce poate.

ma bucur ca nu ia campionatul, oricum a mers penibil :)

 

 

Q jenant :)

Mir campion, 

Rins pe 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Kagemusha a spus:

 

 

Correction, acu' citii: aparent, după ce a revenit pe pista nu a respectat steagul albastru. De aceea a fost trimis la boxe. Eu am pierdut faza aia... 

A vrut sa faca ca Marc la Sepang, adica antijoc, sa-l incurce pe Aio Gura, doar ca era cu cateva ture in urma si nu se lasa depasit de ceilalti, Ba chiar a si intrat periculos pe sub japonez intr-un viraj. Foarte urat, si-a aratat disperarea in cea mai urata maniera.

Acum 28 minute, frigider a spus:

manevra de muist pt dovi,  i-a luat spatiul de franare al lui AM si l-a fortat sa mearga spre interior pe umed + sa franeze mai tare decat de obicei.

el care era gentleman. face si el ce poate.

ma bucur ca nu ia campionatul, oricum a mers penibil :)

 

 

Q jenant :)

Mir campion, 

Rins pe 2.

Si Marc junior putea sa franeze mai devreme. Cine este in fata alege trasa, nu vad nimic urat la toata treaba asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, ilarionciobanu a spus:

Te inseala punctajul la impresie artistica. Anul trecut a fost o surpriza si a luat ochii, anul asta lumea se asteapta sa livreze rezultate.

Pe puncte, sezonul asta e mai bun decat cel trecut. Cu foarte putin, dar mai bun.

Oricum ai lua-o: 12 curse de acum comparat cu tot sezonul trecut; sezon de pana acum cu primele 12 curse de anul trecut; sezon de pana acum cu sezon pana in Australia (2 inainte de final) anul trecut. Pe toate comparatiile, media punctelor de anul asta iese in fata. Datele sunt disponibile, poti sa calculezi :)

Sunt convins ca ai dreptate in legatura cu punctajul.Omitem insa un lucru crucial - anul trecut Marquez a fost prezent in competitie ! asta face o diferenta enorma intre cele 2 performante ale lui Quarta,nu?

Nush cine a zis...Marquez parca? - e mult mai usor sa ai rezultate bune din postura de underdog decat sa fii the man to beat si toata presiunea pe tine - iata ca unii cedeaza in asemenea postura.

Unii insa castiga."Asta devine dupa facultati" vorba lui Preda :P

Acum 8 ore, xt600 a spus:

Cred ca titlul de anul asta s-a cam jucat, chiar daca nu este 100% adjudecat. Mir nu-l mai poate pierde, decat pe mana lui. Ca veni vorba de Mir, a mers "like a god", ca sa citez un clasic in viata. A castigat doar o victorie, dar a castigat-o exact cand trebuia. I-ar sta bine in calitate de campion.. :) 

Quartararo, vitel. 

Vin... surprinzator de bine :D, daca ne gandim ca a plecat de pe linia boxelor. Bine, Pedrosa, intr-o situatie similara a castigat aici, dar Vin nu este Pedrosa. De unde nu e, nici D-zeu nu cere...

Rossi... ghinion, cum ar zice prezidentele nostru. Batut de COVID, tradat de motoreta, sper sa nu il insele si Francesca, pt ca atunci chiar ca poate spune ca a avut un sezon de kkkttt. 

Morbi.. nush ce a fost in capul lui cu H H in conditiile astea de cursa... prostia se plateste.

In concluzie, cred ca este evident de ce organizatorii au ales sa nu penalizeze si pilotii Yamaha. Pentru ca nu este nevoie, ei se penalizeaza singuri (vezi Morbi, Quarta si Vin), daca nu, ii penalizeaza motoreta (Rossi). Ar fi prea batuti de Dumnezo', daca li s-ar mai lua puncte si la masa verde. 

Cum, necum, KTM s-a tinut bine pe circuitul asta, care, cel putin in teorie, nu il avantajeaza deloc. Bine, coincidenta, si aici au testat intensiv (asadar aveau date proaspete), dar felul in care a prestat arata ca sasiul de Fe(r) este o solutie fezabila. 

Motoreta Suzuki este fantastica. Merita cu prisosinta locul 1 la constructori. Brivio bestial! Parca urmarea un film horror, nu o cursa de Gp. Tot respectul pentru ce a realizat cu Suzuki, intr-un timp relativ scurt si cu un buget mult mai mic decat al rivalilor! 

:agree:

Acum 5 ore, ioio_viola a spus:

Eu cand zic ca Yamaha e praf, voi nu si nu ca uite a castigat curse. Acum se vede cat de buna e motoreta; parca nici unul nu mai stie sa mearga cu ea. 

Asta zice si mosul, dar el parca si isi pregateste echipa satelit Suzuki :))

Nu.Deci nu.Iar cu Yamaha e praf?Daca ziceai ca managementul lui Yamaha adica Jarvis ia niste decizii de tot calcatul,da,perfect de acord.Dar o motoreta pe care se castiga majoritatea?nu? curselor din sezon nu poti spune ca e praf,imi pare rau.

Ei toti,dar toti ! pilotii Yamaka sunt ff inconstanti.Stiu ca o sa-mi aud huiduieli pt asta dar asta e lipsa de profesionalism,nu se poate sa o arda asa.

Aragon 2 a fost cel mai bun exemplu - cand un pilot Yamaha castiga detasat si restul sunt prin balarii,atunci e o problema de mana nu de material.Au fost si curse unde Yamaka n-a mers bine,dar in maj curselor o Yamaha a fost vioara 1.Faptul ca nu au fost toate 4 (sau hai macar 3 din 4) in top,denota lacune ale pilotilor - unu nu gaseste ambreiajul,altul cade in 5 curse din 4,altul greseste presiunea in roti de n ori,Morbi e cand la bal cand la spital...E ca si la Honda - cand un pilot (MM) era constant pe locul 1 sau macar podium si ceilalti pe niciunde,asta insemna ca motoreta putea.Aa,ca ceilalti nu pot/nu stiu/nu sunt in stare sa duca motoreta respectiva la maxim,e treaba/vina lor.Dar faptul ca motoreta aia a castigat atatea curse si pole'uri e dovada incontestabila ca mere bine.

Ce zice Rossi....sa-ti reamintesc ca in 2017 Rossi si Vinales au bombanit tot anul ca motoreta e de calcat,ca TC e de vina si ca trebuie lucrat la TC ca nu functioneaza bine?si ca la sf anului Rossi (spre cinstea lui) a recunoscut ca nu e problema TC'ul ci el dimpreuna cu maestrul Vinales au ales motorul gresit la inceput de sezon?Deci iar cu Rossi dezvoltatorul...nu.

Daca motoreta nu era performanta nu lua atatea victorii si pole uri.

Acum 2 ore, frigider a spus:

manevra de muist pt dovi,  i-a luat spatiul de franare al lui AM si l-a fortat sa mearga spre interior pe umed + sa franeze mai tare decat de obicei.

el care era gentleman. face si el ce poate.

ma bucur ca nu ia campionatul, oricum a mers penibil :)

Asta e ca Zarco vs Morbi sau ca Lorenzo vs Iannone.Cine e in fata alege trasa etc.Restul sunt povesti.L-a surprins Dovi (care e unul din cei mai buni breakeri) pe frane?Pai sa nu se mai bage la 1m in spatele lui daca n-are c.oaie sa stea pe frane cu el.AM si-a dovedit inca odata limitele.Pe care i le stiam de la moto3/moto2.

Da si eu ma bucur ca Dovi n-a luat campionatul,chiar a mers execrabil sezonul asta.Insa a recunoscut cinstit - stilul sau de pilotaj nu se pliaza deloc pe noua guma spate.Insa si celelalte Ducati n-au mers fantastic,au avut niste sclipiri dar slab fata de 2017,2018.Gigi tre sa revigoreze echipa.

Acum 2 ore, Valentino Rossi VR46 a spus:

A vrut sa faca ca Marc la Sepang, adica antijoc, sa-l incurce pe Aio Gura, doar ca era cu cateva ture in urma si nu se lasa depasit de ceilalti, Ba chiar a si intrat periculos pe sub japonez intr-un viraj. Foarte urat, si-a aratat disperarea in cea mai urata maniera.

Arenas o luase razna.

A fost lovit puternic in spate de catre cei 2 care au cazut la inceput si si-a rupt ceva la moto.A intrat facand spume la boxe si dupa aia a iesit avand 3 tururi pe minus.Laudabil ca a iesit din nou eu credeam ca vroia sa prinda exp pt cursa urmatoare.Insa el a stat in plutonul fruntas mergand f agresiv si probabil ff frustrat de ce i se intamplase,ok,nu a fost deloc vina lui ca a fost lovit din spate si a pierdut cursa (era in plutonul fruntas) fara nici o vina.Dar that's racing,nu poti sa o iei razna stil Fenati.

A fost semnalizat cu steag albastru de cateva ori pt ca il tinea pe Binder,el comportandu-se ca si cum ar fi la bataie cu Binder pt acelasi loc si nu cu 3 tururi in spate,dupa care s-au plictisit si i-au dat direct steag negru.

F naspa comportamentul sau,inteleg frustrarea,dar nu isi are loc comportamentul asta,mai ales ca a avut si putin noroc,a cazut si Masia.Da,i s-a evaporat avantajul,insa nu a pierdut campioantul.Tot el are prima sansa.Pt un viitor campion,a dat urat.

Eu totusi inca mizez pe Arenas.

 

Iar la moto2 de la jum sezonului am zis ca Bezecchi si Bastianini sunt mai buni piloti decat half brotherul....si uite ca usor usor se vede :P

Big up si pt Jorge Martin :ok:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Method a spus:

:10:

Asta a fost pentru toti h8erii care ar fi bombanit ca baiatul asta a castigat campionatul dar nu e "pa merit" ca n.a luat vreo victorie...

 

 

Are Mir hateri?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, john17 a spus:

Ba e praf (mese, cheștii), ba e cea mai bună...

stii f bine despre ce vb acolo  - si despre ce vb aici.Una sunt alegerile pe care le fac in materie de management samd samd,si alta e capabilitatea motoretei de a castiga curse.Ne prefacem ca nu intelegem?Aa,sau daca nu intelegi,nevermind,not 4u,dormi linistit.

Acum 31 minute, TETEA. a spus:

Are Mir hateri?!

Reia topicul trecut,deja incepusera sa apara carcotelile despre campioni care nu castiga titluri "pa merit" si apropouri la Hayden care "a furat" titluri.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, Method said:

... stilul sau de pilotaj nu se pliaza deloc pe noua guma spate... 

 

Nu este vorba (doar) de stilul lui Dovizioso. Problema este că noile anvelope afectează performanțele pe frânare. Dovi a zis-o, dar toate motocicletele Ducati suferă. Chiar dacă Jack și Zarco mai țin steagul sus pe ici-colo, după 7-8 tururi trebuie să o lase mai moale. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Method a spus:

 

Reia topicul trecut,deja incepusera sa apara carcotelile despre campioni care nu castiga titluri "pa merit" si apropouri la Hayden care "a furat" titluri.

 

 

Eu am zis pe pagina anterioara ca nu-l vad pe Mir castigand o cursa (mea culpa) si n-as vrea sa avem un campion fara macar o victorie. Dar nu-s deloc hater Mir, dimpotriva.

Daca nu te refereai direct la mine, mea culpa si tie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, Method said:

... apropouri la Hayden care "a furat" titluri.

 

Aici ai dreptate.

Cu toate acestea, în sezonul ăla Nick (RIP!) a avut două sau trei victorii, dacă imi amintesc bine. E adevărat că doctoru' a câștigat mai multe curse, dar Nick a fost constant, exact cum a făcut și Mir sezonul ăsta. La urma urmei, un titlu este un titlu, asta rămâne în statistici. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...