Sari la conținut

Finala sezonului - 8.11 - GP de Europa + 15.11 Valencia + 22.11 Portimao


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

Acum 5 ore, prafrau a spus:

 

imi aminteste de hamilton si lungul lui monolog despre visele copiilor de zilele trecute, livrat din masina aia de juma de miliard la care lucreaza 1400 de oameni

nu credeam ca platitudinile exersate au fani

mai bine sa spuna glume cu un accent amuzant, ca rossi, ala macar ala lasa discutiile despre probleme sociale altora care nu isi castiga painea din mers tare in cercuri

Vezi ca Hamilton am impresia ca nu le zice doar din gura. Daca nu cumva confund, dar nu cred. O sa verific.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 267
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 20 ore, frigider a spus:

nu stiu sa detaliez dar comentatorii englezi spuenau ca inca de la moto 3 mir avea un stil de moto gp, si na ca s-a adaptat bine zic eu.

poate stie vreunu sa detalieze la ce s-au referit.

Cine stie,vorba colegului aia jumate sunt fosti piloti (profesionisti) si vad detalii pe care noi publicul de rand chiar nu le vedem.

L-am urmarit la moto3 si era ff cerebral fata de restul care se excitau se depaseau,el chair avea o strategie in cap,desi era extrem de tanar - statea in primul pluton sau se detasa in primele tururi etc in functie de feelingul lui si de cum era de rapid in conditiile circuitului - in 2017 a fost cea mai dura dominare a unui pilot in moto3 deci era clar ca asta va avea potential.Ok,nimeni nu s-a asteptat sa inhate titlul asa,toata lumea se astepta la Quarta/Dovi,insa se pare ca tot campionii castiga pana la urma :P

Acum 15 ore, prafrau a spus:

imi aminteste de hamilton si lungul lui monolog despre visele copiilor de zilele trecute, livrat din masina aia de juma de miliard la care lucreaza 1400 de oameni

nu credeam ca platitudinile exersate au fani

mai bine sa spuna glume cu un accent amuzant, ca rossi, ala macar ala lasa discutiile despre probleme sociale altora care nu isi castiga painea din mers tare in cercuri

Eh da,ai dreptate in ceea ce zici,insa Mir vroia sa atraga atentia asupra perspectivei.In sensul ca el e totusi relaxat si presiunea lui nu e de fapt reala.E reala,dar na...intradevar dimensiunea "sociala" si pe mine m-a lasat rece intotdeauna "sunt copii care mor de foame in lume....okke"

Hamilton batea campii cu gratie...cand l-am auzit si cu duma aia ca e f bine ca Mercedes nu mai foloseste real leather in masinile lor ca sa fie green...pai nush,cata prostie sa ai  acumulata ca sa spui asa ceva?Pai ce e mai ecologic - pielea de pe o vaca (vaci care oricum sunt crescute si sacrificate masiv pt carne),sau fabricarea de plastic care e transformat in "piele eco" sau "alcantara"?

Acum 10 ore, Speedy.K a spus:

Vezi ca Hamilton am impresia ca nu le zice doar din gura. Daca nu cumva confund, dar nu cred. O sa verific.

Hamilton are Pagani cu motor de 7.3 cu care ii dadea forje prin tunel pe la Monaco,sa fim seriosi.Vrei sa fii pilot fii pilot nu e nici o probema.Dar lasa plapanzeala asta de domnisoare la o parte wtf.Fii Hunt plm nu pretinde ca esti o fata virgina,asta e un curvism.

E ca alea de la Oscar in rochii de 30-40k ce fac lobby pt cumpatare si equal oportunities si calcat cand le da premiul.Bai ma lesi?Asta e doar praf in ochii prostilor si fanilor.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, Method a spus:

Ok,nimeni nu s-a asteptat sa inhate titlul asa,toata lumea se astepta la Quarta/Dovi,insa se pare ca tot campionii castiga pana la urma :P

 

Constanta, constanta, constanta + victorii de etapa, asa se castiga un titlu.

Nu cu un tun de 3 etape si apoi pe nicaieri si nici unde cu gafe la toate nivelurile si ma refer la Q.

Dovi zici ca nu a avut strop de motivatie sa traga la titlu si a preferat sa dea vina pe echipa ca nu ii ofera suportul cuvenit. ceea ce mi se pare o aberatie in conditiile incare nu mai era MM si avea cea mai mare sansa Ducati sa ia un titlu la piloti...

Si la Mir a avut un incident nefericit la acel red flag cand nu a mai avut cauciuc nou sa puna la restart, ceea ce cred ca a fost singurul pas stramb facut de echipa lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Cavaleru a spus:

Constanta, constanta, constanta + victorii de etapa, asa se castiga un titlu.

Nu cu un tun de 3 etape si apoi pe nicaieri si nici unde cu gafe la toate nivelurile si ma refer la Q.

Dovi zici ca nu a avut strop de motivatie sa traga la titlu si a preferat sa dea vina pe echipa ca nu ii ofera suportul cuvenit. ceea ce mi se pare o aberatie in conditiile incare nu mai era MM si avea cea mai mare sansa Ducati sa ia un titlu la piloti...

Si la Mir a avut un incident nefericit la acel red flag cand nu a mai avut cauciuc nou sa puna la restart, ceea ce cred ca a fost singurul pas stramb facut de echipa lui.

:agree:

1 oră în urmă, adiy32 a spus:

Ronnie e Ronnie.Acum o sa-l acuze ca e rasist.

Aahahhaha corect corect.

Nu,ok performanta lui Lewis e f buna si deh,are si el meritele lui,cum le avea si Schumacher...dar intr-un sport in care materialul de concurs si echipa inseamna peste 70%....

Cred insa ca aici e mai mult o serie de fail'uri prelungite ale lui Ferrari plus profesionalismul si pregatirea perfecta a AMG.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Cavaleru a spus:

Dovi zici ca nu a avut strop de motivatie sa traga la titlu si a preferat sa dea vina pe echipa ca nu ii ofera suportul cuvenit. ceea ce mi se pare o aberatie in conditiile incare nu mai era MM si avea cea mai mare sansa Ducati sa ia un titlu la piloti...

Dovi nu se intelege cu cauciucul spate, cam asta se pare ca e. 

Nu era slab ca pilot, doar ca MM era mai bun.

Acum 7 minute, Method a spus:

Cred insa ca aici e mai mult o serie de fail'uri prelungite ale lui Ferrari plus profesionalismul si pregatirea perfecta a AMG.

 

Eu as da vina pe fani care se uita la masini care dau 60 de ture, opresc la "o apa" si se depasesc de 2 ori. :)

Nush ce vreau sa zic mai sus da in fine, mi se intampla des.

 

f1 e sf pe langa masini "normale" , GP e mai pe pamant, cu siguranta o sa o dea si ei in balarii la un mom dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni nu se mai uita la F1 cap-coada.E ca o pilula de somn.Si asta ti-o spune un fan al F1.Highlights si atat rar cand se mai urmareste o cursa full.

Eu as da vina pe Bernie...si pe Liberty ca au permis reducerea pilotilor la simpli aghiotanti care indeplinesc niste task'uri.Am zis ca si aici in gp cand se va intampla asta,cand vor putea primi instructiuni precise de pe margine in timp real,o mare parte din spectacol va disparea.

Inevitabil progresele tehnologice inregistrate in lumea auto isi vor face loc si in gp.Eu si acum ma minunez cum naiba au inca baie de ulei normala si nu dry sump.Si baie de ulei comuna cutie+motor...very 70's :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, cuki a spus:

 

M-am uitat la motogp cursa de cursa de cand se transmitea pe Eurosport, pana prin 2010-2011 cand au trecut pe RDS. Atunci consideram motociclismul mult mai spectaculos ca F1, se mergea super tare din primul tur, nu tu TC sau alte nebunii...gumele tineau aproape toata cursa...spectacol pur. 

 

2010-2011 sunt un exemplu bun, s-a castigat campionatul cu 3-4 curse inainte de final

in anii 2000 era interesant doar fiindca rossi se califica prost, nu era o surpriza cine castiga, doar cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, cuki a spus:

Dupa 2010 a inceput epoca Lorenzo/MM...basically Pole/Win. 

Chiar deloc.

2013 de ex a fost probabil cel mai spectaculos din ultimii 10 ani.2015 la fel,chiar si 2016

Ok,Lorenzo in zilele lui bune impunea o stacheta care nu putea fi tinuta de ceilalti,iar MM acum face la fel.

Dar asta nu e nimic pe langa violul pe care il aplica Mercedes in F1 de 7 ani incoace.Sau pe langa violul pe care l-a aplicat RB pana in 2014.

Spectacolul in F1 e aproape inexistent.Depasiri....hai ca amandoi cunoastem f bine ce inseamna depasirile alea.Depasirile alea sunt FAKE - unul e fortat sa tina DRS inchis iar celalalt il deschide = +20-30kmh in plus pt cel cu DRS on.Vai ce depasiri spectaculoase si imprevizibile...sa fim seriosi,fara drs cred ca ar fi existat 5 depasiri pe cursa.Si talk about pole-win...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma uit la ambele cam tot dinainte de 2000...da, F1 a pierdut din spectacol, MotoGP la clasa mare nu mai este ca acum 'jde ani cand Rossi, fie ca pierdea un campionat sau il castiga "vindea" pur si simplu chiar si farame de spectacol, Moto2 abia de anul asta a mai prins ceva "veatza", in schimb, Moto3-ul de cand se alerga cu 2 timpi cu 125cmc, a furnizat spectacol nu gluma. Doar acolo se mai vede diferenta de "mana" a pilotului, sau chiar si in competitiile premergatoare, monomarca, dar acolo poti sa pui spectacolul pe lipsa instinctului de conservare...in fine. Sunt multi dintre cei care au mai comentat pe aici si au facut referire la actualii piloti de clasa mare de cand alergau la clasa mica...In 90% din cursele de clasa mica, nu poti sa prevezi castigatorul cursei, de cele mai multe ori sunt cate 4-9 chiar si 10 care se perinda pe la conducerea cursei, recuperari spectaculoase, trase diferite, acolo este spectacolul chiar intens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, cuki a spus:

strategiile

Dacă aș vrea să văd strategii m-aș uita la șah... 🤦‍♂️

Depășiri la boxe și indicații de la clăpari "we need 1min xx" și turul următor atâta scoate, che spettacolo... 🤬

De câte ori s-a decis în epoca modernă o cursă f1 în ultimul viraj sau măcar în ultimul tur? Poate când i-a crăpat cuiva vreo roată... Dar la gp? Exemplu ultima cursă, a condus Mor, dar în ultimele 2 tururi știai dacă bate el sau mustăți-pe-oală? La f1 a mers manelaru' constant și i-au ținut șoșonii până la final, spectaculos de numa'. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, john17 a spus:

Dacă aș vrea să văd strategii m-aș uita la șah... 🤦‍♂️

Depășiri la boxe și indicații de la clăpari "we need 1min xx" și turul următor atâta scoate, che spettacolo... 🤬

+1

Acum 7 ore, cuki a spus:

 Vremuriile incare nu exista TC si gumele alea stupide, erau vremuriile mai spectaculoase in motogp. Acuma la bestiile actuale proabil ar fi crima sa mergi in formatul acela, insa cred ca e nevoie de un reset. Alt motor, poate de capacitate mai mica...sau surse alternative de putere, orice reduce poate puterea la roata si implicit elimina nevoia TC-ului. 

E imposibil fara TC in motogp.Au aproape de 300 de cai pe vreo 225 kg e un raport putere greutate monstruos,sunt mai rapide ca si demaraj decat masinile de F1...iar aero aproape de zero.

La F1 hai ca inteleg ideea pt ca e mult mai spectaculos fara TC,dar ei au f multe strategii ca sa combata lipsa TC - deploy,grip mecanic,aero...s-a vazut la Istanbul de pe la 150 bagau gaz full nu mai era problema.In motogp nu prea au ce.Plus ca la motogp lipsa TC inseamna highside ceea ce nu mai e spectacol e iata,accidentare ce poate scurta o cariera,nu e ca la F1 unde pierd controlul si se rotesc.Si cu TC ul asta care e numai bun pt ca nu e f modulabil,iata,ii ajuta dar nu ii ajuta ca sa mearga ca pe sine.

Nu mi se pare o problema faptul ca exista TC in motogp.Iar daca s-ar reduce puterea nu ar mai fi asa de greu si de spectaculos.

Acum 6 ore, Lup69 a spus:

 Doar acolo se mai vede diferenta de "mana" a pilotului

Mana pilotului se vede masiv la moto de la clasele mici pana la motogp,mai ales fata de F1.Am totusi cel mai mare respect pt copii gen Lando Norris care sunt atat de profi la varsta lor,as zice ca sunt impecabili in maj cazurilor.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Method a spus:

imposibil fara TC in motogp.Au aproape de 300 de cai pe vreo 225 kg e un raport putere greutate

Moto 2 n-are TC.

Cati cai au alea?

Acum 12 ore, Method a spus:

ce.Plus ca la motogp lipsa TC inseamna highside c

Sau low.

Depinde daca iei mana din gaz sau nu.

 

Sau poate doar invarti roata si iei virajul "spectaculos"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Si gunoiul ala de holeshot device sau cum ii zice... Ce gunoi, pleaca frate de pe loc normal.

 

Suzuki are gunoi din ala de se lasa moto sau nu?

Aprilia?

Ktm?

Chiar acum, caracterincompatibil a spus:

Nu ați vrea să mutați discuția despre F1,pe alt topic....?

 

Oricum e cam mort topicu si se fac comparatii, nu e f off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.gpone.com/en/2020/11/20/motogp/jarvis-without-valentino-rossi-in-the-yamaha-factory-team-it-will-be-different?refresh_ce

 

hmm interesant ce zice Jarvis: Frankie o sa fie cu Yamaha (oficala lasa de inteles) din 2022 + nu o sa mai repete aceeasi greseala cu Cal ca si cu Lorenzo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  

Acum 2 ore, cuki a spus:

In F1 sunt foarte multi fani, care se uita la intreg pachetul...nu doar la start si highlights.

In F1 sunt tribunele aproape goale si mai ales audientele tv cred ca sunt tv in cap,indiferent de ce bomban ei,daca imi aduc aminte bine.

Acum 2 ore, cuki a spus:

Nu consider ca este normal ca pilotii sa merga 100% doar pentru o anumita perioada de timp. Eu is de parere ca pilotii trebuie sa mearga blana din start pana in finish, cu exceptia in care au avans considerabil sau efectiv is terminat fizic. In ambele sporturi, mersul asta "la conservare" a devenit defapt mare parte din cursa.

Exact.Aici e marea buba la ambele sporturi.Ei fac manage 75-80% din cursa.Racing - 20%,si in F1 nu cand socotesc ei ci cand sunt instructati.

Acum 2 ore, cuki a spus:

E clar ca la motociclism este super periculos fara TC, dar parca pana prin 2012-2013 (cand l-au introdus oare) cum s-au descurcat? Si atunci motoarele scoteau peste 220Cp si baietii o ardeau fara TC. Tin minte scena cu Melandri parca, in drift cu 1 mana pe ghidon in ultima curba...genial omu.

Nu mai stiu cand l-au introdus...cred ca mai devreme?nu pe la 800cc?Citez din Rossi un interviu mai vechi : Since traction control systems have been introduced there has been about a 60% decrease in high side crashes per year, which results in less injuries and worst of all things death. So, having these systems on these high powered machines is very important.

TC ul le permite sa mearga mult mai tare de fapt,sa nu mai mearga cu frica, astfel mersul la limita devine mult mai "la limita".Cred ca inainte majoritatea nu fortau asa precum forteaza acum tocmai din cauza asta,era extrem de periculos sa impingi motoretele alea acolo.

Mda,Melandri facea el drifturi dar nu a avut mari rezultate.Garry McCoy era as in controlul rotii spate din gaz.As.Si asta pe 500 2T.Si chiar era rapid,a avut niste poleuri niste rezultate ok in curse etc.Dar cariera incheiata datorita fix accidentarilor.Nu aveau cum scapa de accidentari tocmai lipsei TC'ului - o greseala cat de minora se transforma intr-o rupere.TC ul e un lucru bun zic eu,nu asta e cauza lipsei spectacolului....nu cred ca nimeni de aici intelege prin spectacol cazatura dura si accidentarea unui pilot.

Acum 2 ore, frigider a spus:

Moto 2 n-are TC.

Cati cai au alea?

140.Jumate.Plus ca nu e deloc acelasi cuplu ca la motogp - e un 3 in linie de 750cc.

Greutate 217kg cu rider inclus....deci motoreta are tot vreo 150kg,nu o iei in brate si fugi cu ea ca cele de moto3.

E o mare diferenta intre a manageria din incheietura 140 de cai fata de 280 cai.La moto2 sunt puteri mai pamantene :)

Acum 2 ore, frigider a spus:

Si gunoiul ala de holeshot device sau cum ii zice... Ce gunoi, pleaca frate de pe loc normal.

 

Suzuki are gunoi din ala de se lasa moto sau nu?

Aprilia?

Ktm?

Mda si mie mi se pare o prostie,nu pt ca nu ar functiona pt ca e clar ca functioneaza,ci pt ca ii freaca sa le tot dea deploy,e inca un stres si un lucru de facut.Functioneaza,dar ar trebui intrezis.Si sub nici o forma automatizat.

Nu cred ca suzuki are....ktm parca are?

Acum 51 minute, ioio_viola a spus:

hmm interesant ce zice Jarvis: Frankie o sa fie cu Yamaha (oficala lasa de inteles) din 2022 + nu o sa mai repete aceeasi greseala cu Cal ca si cu Lorenzo

Eu nu inteleg de aici decat ca Morbi mere foarte bine,nu ca o sa ii dea Yamaha de uzina...sau spec A.

Deci recunoaste ca au gresit cu Lorenzo - macar atat.Nu eram nebun cand ziceam treaba asta nu?A fost cea mai stupida traiectorie cu Lorenzo,pana si Rossi s-a inflamat ca nu il folosesc.In fine.Ar fi cazul ca sa nu faca si cu Chel acelasi lucru si dupa aia sa se mire ca nu gasesc setarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, Method a spus:

Since traction control systems have been introduced there has been about a 60% decrease in high side crashes per year, which results in less injuries and worst of all things death. So, having these systems on these high powered machines is very important

M-ai inchis cu asta.

Acum 31 minute, Method a spus:

  

In F1 sunt tribunele aproape goale si mai ales audientele tv cred ca sunt tv in cap,indiferent de ce bomban ei,daca imi aduc aminte bine.

Exact.Aici e marea buba la ambele sporturi.Ei fac manage 75-80% din cursa.Racing - 20%,si in F1 nu cand socotesc ei ci cand sunt instructati.

Nu mai stiu cand l-au introdus...cred ca mai devreme?nu pe la 800cc?Citez din Rossi un interviu mai vechi : Since traction control systems have been introduced there has been about a 60% decrease in high side crashes per year, which results in less injuries and worst of all things death. So, having these systems on these high powered machines is very important.

TC ul le permite sa mearga mult mai tare de fapt,sa nu mai mearga cu frica, astfel mersul la limita devine mult mai "la limita".Cred ca inainte majoritatea nu fortau asa precum forteaza acum tocmai din cauza asta,era extrem de periculos sa impingi motoretele alea acolo.

Mda,Melandri facea el drifturi dar nu a avut mari rezultate.Garry McCoy era as in controlul rotii spate din gaz.As.Si asta pe 500 2T.Si chiar era rapid,a avut niste poleuri niste rezultate ok in curse etc.Dar cariera incheiata datorita fix accidentarilor.Nu aveau cum scapa de accidentari tocmai lipsei TC'ului - o greseala cat de minora se transforma intr-o rupere.TC ul e un lucru bun zic eu,nu asta e cauza lipsei spectacolului....nu cred ca nimeni de aici intelege prin spectacol cazatura dura si accidentarea unui pilot.

140.Jumate.Plus ca nu e deloc acelasi cuplu ca la motogp - e un 3 in linie de 750cc.

Greutate 217kg cu rider inclus....deci motoreta are tot vreo 150kg,nu o iei in brate si fugi cu ea ca cele de moto3.

E o mare diferenta intre a manageria din incheietura 140 de cai fata de 280 cai.La moto2 sunt puteri mai pamantene :)

Mda si mie mi se pare o prostie,nu pt ca nu ar functiona pt ca e clar ca functioneaza,ci pt ca ii freaca sa le tot dea deploy,e inca un stres si un lucru de facut.Functioneaza,dar ar trebui intrezis.Si sub nici o forma automatizat.

Nu cred ca suzuki are....ktm parca are?

Eu nu inteleg de aici decat ca Morbi mere foarte bine,nu ca o sa ii dea Yamaha de uzina...sau spec A.

Deci recunoaste ca au gresit cu Lorenzo - macar atat.Nu eram nebun cand ziceam treaba asta nu?A fost cea mai stupida traiectorie cu Lorenzo,pana si Rossi s-a inflamat ca nu il folosesc.In fine.Ar fi cazul ca sa nu faca si cu Chel acelasi lucru si dupa aia sa se mire ca nu gasesc setarile.

Nu inteleg, ce-i cu Chel, o sa fie pilot de teste pt piane?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Method a spus:

  Eu nu inteleg de aici decat ca Morbi mere foarte bine,nu ca o sa ii dea Yamaha de uzina...sau spec A.

 

eu tot iti zic ca citesti printre randuri doar ce vrei tu, dar nu tu batman bataman:

 

Franco would have been our rider this year, but we hope he will be with us again in 2022.

He added: I think Frankie did exceptionally well and we saw that last year too, he didn't win the previous season but he was very very strong with his package and sometimes working with the bike you have is better than developing, always looking and searching for new things, so it is always a compromise, always a balance.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...