Sari la conținut

TM18JSU Timisoara


the_tavi
 Share

Postări Recomandate

Acum 4 ore, the_tavi a spus:

Da, de multe ori racheta este pe doua roti, in situatia aia plateste riderul, si este pe barba lui, asumat;

Aha! Asumat... 🤦‍♂️

Și atunci urlă toți în cor că nu s-a asigurat conservarul să nu vină vreo rachetă, n-a dat prioritate etc.! :moron:

Eu n-am vz semnalizare la moto, drept că ecranul tel e mic. Dar frână la schimbarea direcției pe o bandă superioară + lipsă asigurare, astea când era pe 2 roți... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 114
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

Viteza de pe camera nu se pune. Nu este dispozitiv omologat si verificat metrologic. Este doar orientativa sa zicem si poate clarifica manevrele executate.

 

e mai complicat de atat

la un accident fara victime da, asa o sa zica politistul, dar tot o sa se uite la filmare si o sa conteze cifrele alea

la proces e mai lunga treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, prafrau a spus:

 

e mai complicat de atat

la un accident fara victime da, asa o sa zica politistul, dar tot o sa se uite la filmare si o sa conteze cifrele alea

la proces e mai lunga treaba

Cu procesul ... ani de zile.

Expertize, contraexpertize ......

Durere in familia decedatului, nervi si stres in familia soferului.

Si pentru ce? Pentru l-a mancat talpa sa o arda pe sosea (ca autostrada nu este pe acolo).

Inca a nu stiu cata exemplificare pentru cei ''care isi asuma''.

Care evident ca va avea acelasi efect ca cele de dinainte: zero.

 

Vad ca spuneti ca motociclistul era panicat.

Eu zic ca mult prea relaxat. Deconectat de la cel se intampla prin jurul lui.

Si poate mai degraba cu capul in nori. Cine stie unde era cu gandul?

Nu s-a asigurat si a platit un pret mult prea mare, ajutat fiind si de catre sofer.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, goe 75 said:

Care 3 ? 

mie mi s-a parut ca soferul din dreapta mergea 'umar la umar' cu moto urmind sa intre oricum (adica asa ca de obicei ,cu tupeu) pe soseaua de centura si daca e asa L-A OBLIGAT pe motociclist sa faca manevra ce s-a dovedit  fatala

in ce priveste limitarea la 50 kmh ,asa a zis stirista din materialul Protv,nu stiu daca asa si era

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, mihai c said:

mie mi s-a parut ca soferul din dreapta mergea 'umar la umar' cu moto urmind sa intre oricum (adica asa ca de obicei ,cu tupeu) pe soseaua de centura si daca e asa L-A OBLIGAT pe motociclist sa faca manevra ce s-a dovedit  fatala

Cam asa mi se pare si mie. Doar ca intre a frana si a ocoli pe banda cealalta, moto a ales sa le faca pe amandoua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Starcream a spus:

 

Legat de sofer, sunt sigur ca nu o sa mai doarma bine noaptea mult timp de acum incolo. Fiecare om reactioneaza diferit la starea de soc.

200 % ca nu este asa, o sa doarma bustean, azi trebuia sa fie la volan si maine la fel, din observatiile mele si privirile "efectiv" tâmpe, tâmpe, tâmpe a multor posesori de carnet care.ti taie calea pe dubla  ies din lateral direct in banda 3, depasesc in a 6.a cu 70km/h, habar nu au si nu inteleg ce fac, ce se poate intampla si ca vina le apartine, sunt atat de limitati incat cel care a inventat /descoperit efectul Dunning–Kruger  moare de neputinta ca nu mai stie unde si cum sa.i incadreze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, XaeL a spus:

Cam asa mi se pare si mie. Doar ca intre a frana si a ocoli pe banda cealalta, moto a ales sa le faca pe amandoua.

 

Acum 3 minute, Starcream a spus:

copac

Copac? A zis cineva copac?!? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discutam si noi, poate mai invatam ceva..

pt mine e clar ca daca TT-ul (si stim toti d-astia cu imitatii de masini sport gen hyunday coupe sau Mitsubishi lancer aspirat ) mergea legal nu se intimpla absolut nimic .Chiar daca moto a actionat speriat de celalalt ,era totul ok la viteza legala.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

Din ce observ in filmari, zona in care s-a petrecut accidentul este inainte de intrarea in Timisoara, dinspre Remetea Mare, intre banda de coborare de pe pasarela aeroportului si primul giratoriu de la intrarea in oras.

https://www.google.ro/maps/@45.7770554,21.3117883,776m/data=!3m1!1e3

 

Putin inainte de pasarela, drumul trece de la o banda pe sens la doua. 

Este o zona cu marcaje nu foarte vizibile pe timp de noapte si in care toate frustrarile, adunate in ultimii 10-15 km de sate aglomerate, se dezlantuie.

Acolo multe camioane trec pe banda 1, fie ca sa faca loc, fie ca sa mearga spre depozitele logistice de pe centura. Iar unii abia asteapta momentul. 

Dovada ca acolo se merge tare sunt si urmele de anvelope sau loviturile incasate de giratoriul respectiv de-a lungul anilor scursi de la constructia lui - sa fie 10 ani de cand a fost marit, nu imi mai amintesc exact.

Din cauza asta s-au pus parapeti de beton intre benzi pe portiunea respectiva.

Lumea cu nervii intinsi la maxim de traficul greoi de dinainte de oras sau agitata de apropierea de casa/destinatie, intra frecvent si pe contrasens, unde traficul era ceva mai domol. 

Totusi, indiferent ce ar spune oricine, sa mergi warp in zona respectiva nu este un comportament de om normal. 

Cum poate nu este normal nici sa fii relaxat acolo. 

Eu nu sunt niciodata linistit acolo. E o zona cu o stare bizara, ce te pune in garda indiferent ca vrei sau nu.

Nu stiu, poate sambata seara era trafic mai lejer, era dupa o plimbare faina (a fost vreme f frumoasa sambata in TM), cine stie. 

 

S-au intalnit doua extreme - o relaxare maxima si o nemernicie maxima.

 

Pentru a n-a mia oara - Romania dauneaza vietii. 

 

Condoleante familei si cunoscutilor motociclistului in cauza. 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

in cazul in care nu am fost suficient de explicit - in Romania te plimbi sambata seara pe motor si este pacat de moarte ca esti relaxat. 

Vine un cap de pepene care merge cu 150 in zona de 50, te arunca in parapeti si te decapiteaza si are apoi tupeul sa spuna ca tu i-ai pus viata in pericol. 


Voi realizati in ce mizerie umana traim? 

 

Duminica eu dadeam mesaje prietenilor sa vad daca trebuie sa ma intorc din drum la inmormantari, fiindca nu am mai iesit cu multi de ani de zile si nu le mai stiu numerele de inmatriculare. 

 

Si da, eu cand vad cercopiteci care nu mai au rabdare sa se incadreze peste mine mai am si reactii gen "Da-te-n m.m., baga-te!". Si poate scarbit/atent la cel de pe banda de accelerare o fractiune de secunda nu realizez ca vine nesansa peste mine. 

Ok, da, sunt relaxat/neatent/superficial. 

Trebuie sa mor pentru asta ???

 

Daca accelera probabil ca exista riscul ca si soferul masinii de pe banda de accelerare sa creasca viteza si sa il incalece.

Primul meu accident a fost asa. Am bagat mana in gaz de parca nu mai exista a doua zi. Guess what? Nu a functionat.

 

Inainte de a il lovi pe motociclist, botul masinii se ridica, semn ca individul a ramas blocat in pedala in care era - aia de gaz.

 

Da, stiu care este solutia legala. 

 

 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se ridica botul masinii decat daca ii da gaz la maximum. Si daca are masina de F1.

In schimb se schimba unghiul camerei daca prinderea e slaba si franeaza tare.

 

Bonus, si probabil o sa vina niste mwie la faza asta, dacă tipul a zis ca moto i-a pus in pericol viata schimbând banda... cam are (teoretic) dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 15 minute, XaeL a spus:

Nu se ridica botul masinii decat daca ii da gaz la maximum. Si daca are masina de F1.

In schimb se schimba unghiul camerei daca prinderea e slaba si franeaza tare.

 

Bonus, si probabil o sa vina niste mwie la faza asta, dacă tipul a zis ca moto i-a pus in pericol viata schimbând banda... cam are (teoretic) dreptate.

 

Da, corect, sanse mari sa ai dreptate la faza cu camera. 

Nu, nu e cu psd ce ai zis. 

 

Ce a zis omul a fost ce l-a invatat avocatul sa spuna. 

E fight or flight. Morala sau scapa cine poate.

E mult de povestit pentru ca deh, natura umana si smecherie de Romanica.

Dar chiar nu vreau sa duc discutia in chestiune filosofice pe care eu mi le-am transat acum cativa ani buni cand mi-am facut bagajele.

 

Acum 9 minute, Georgica_Popescu a spus:

...sau la frana de mana ...

 

M-am gandit si la asta. Probabil.

 

Ca sa nu fiu off-topic total: 

Am mers pe portiunea respectiva si cu moto si cu masina. 

Eu nu am reusit performanta de a atinge asemenea viteze acolo.

 

Legal, filmarea aceea o sa il scape. 

Moral, no comment. 

Filmarea exista tot pentru ca avocat.  

 

P.s. - Uitati-va inca o data, bine de tot la filmare, cu pauza si tot ce trebuie. 

https://stirileprotv.ro/stiri/socant/motociclist-spulberat-de-o-masina-la-timisoara-barbatul-a-murit-pe-loc.html?fbclid=IwAR2sCDh4DgcV6w86MT3mpHyuaf8H1CMcKVRs7sGOMxfboVFpGYDq1_Ljsc8

 

Omul semnaliza cand a schimbat banda. 

 

Da, stiu, nu inseamna ca daca ai semnalizat inainte de a te incadra pe o banda de viteza superioara ai implicit dreptul si esti safe. 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, megamotoreta said:

Despre parapetii de protectie care decapiteaza,nu stie nimeni nimic? Nu e primul accident in care se comporta asa urat.

In alte tari exista si parapeti pentru motociclisti, unde banda metalica acopera stalpii si in partea de jos. Dar nici acolo nu sunt regula, ci mai degraba exceptia (poate e doar impresia mea, sunt destui forumisti care bat Europa si pot confirma sau infirma). Iar la noi oricum jumatate din parapeti sunt ruginiti si jumatate lipsesc :(

 

3 minutes ago, Georgica_Popescu said:

In tari cu apa mai călâie , au aparut role , sau inca o banda jos .

Cand o descoperi cineva ca se pot face bani si din asemenea contracte , or sa apara si la noi ...pana atunci ...grija mare 

Cine stie ce anume e in "neregula" cu parapetii astia... Daca nu s-au pus este probabil din cauza ca nu se poate fura destul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, mihai c a spus:

discutam si noi, poate mai invatam ceva..

pt mine e clar ca daca TT-ul (si stim toti d-astia cu imitatii de masini sport gen hyunday coupe sau Mitsubishi lancer aspirat ) mergea legal nu se intimpla absolut nimic .Chiar daca moto a actionat speriat de celalalt ,era totul ok la viteza legala.

 

 

Perfect de acord!

 

Din pacate, mai spunem RIP unui coleg... Pacat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, _Raul_ a spus:

te decapiteaza si are apoi tupeul sa spuna ca tu i-ai pus viata in pericol. 

Expresia a fost'si eu mi-am vazut moartea cu ochii'..Da,dar tu ai vazut-o dintr-o masina..Ca la cinema..Si eu ma 'minunez' de multe ori la vinovatii socati cat de degajati povestesc..Nu spun ca mi-as smulge parul din cap dar din start as refuza dialogul cu orice cameraman..

Editat de iulia_boris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce asteptari aveti de la unul care o arde cu 150 pe unde trebuie cu 50 km/h?

Sa isi puna cenusa in cap ca a murit un om? Daca ii pasa de altii nu gonea ca nebunul.

Judcata acestor indivizi este simpla: da-l in plua mea (ca sa citez pe marele sef Orlando de la ISU vorbind despre mortii din Colectiv). Bine ca plange ma-sa si nu plange mama.

Pun pariu pe orice ca soferul nu a sunat la 112 ci la avocat, prieteni sau cunostinte din Politie etc. Si pina la "interviu" a incins telefonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, mihai c a spus:

mie mi s-a parut ca soferul din dreapta mergea 'umar la umar' cu moto urmind sa intre oricum (adica asa ca de obicei ,cu tupeu) pe soseaua de centura si daca e asa L-A OBLIGAT pe motociclist sa faca manevra ce s-a dovedit  fatala

in ce priveste limitarea la 50 kmh ,asa a zis stirista din materialul Protv,nu stiu daca asa si era

 

Am facut putina lumina sa fie mai clar.

 

acctm.thumb.jpg.e171553c29c5167a6bf9b3530c4df6e7.jpg

 

Cum anume l-a obligat? A semnalizat regulamentar si nu s-a apropiat niciodata de linia despartitoare. Ce putea sa faca mai mult incat sa nu devina automat "tupeist" pentru motociclistii de pe forum?

 

Din punctul meu de vedere motociclistul a uitat de "conduita preventiva", cum ar zice organul. Sunt aproape sigur ca a fost surprins si de masina din dreapta, deaia a si schimbat brusc directia, iar semnalizarea? M-am uitat de mai multe ori si nu se vede sa semnalizeze, doar stopul se aprinde. 

 

La o intrare de genul trebuia sa fie atent in primul rand in dreapta si sa schimbe banda, incetineasca ori accelereze cu mult timp inainte, farurile celui de pe banda de accelerare trebuia sa il faca usor de observat din timp. Faptul ca nu a observat masina din stanga, e de nescuzat si in cazul de fata fatal. Oricat de tare ar fi venit cel din stanga, noaptea trebuia sa ii vada farurile in oglinzi timp de cateva secunde, daca nu le-a vazut, mie nu-mi spune decat ca motociclistul era complet pierdut, neatent.

 

hai cu psd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 Imi place ca oricum o dati, tot cel din masina e vinovat. Nicicum mobristul ... Daca se intampla exact invers, adica pe a 2-a banda sa vina mobristul tare si de pe prima banda sa intre cu masina peste banda 2, tot cel cu masina era vinovat, asa-i ?! Ca ce pana mea, eu cu motorul merg pe banda cum vrea muschii mei, este ?! Ipocrizia e mare. Eu va intreb, cand franati de urgenta la semafor/trecere de pietoni, voi va uitati in oglinda din spate ? (transpuneti acum acest fapt la accidentul acesta). Daca dai semnal poti sa te bagi orice ar fi peste oricare banda indifierent de situatie ?(aici nu vreau sa mai zic de cate ori nu ne ascundem in chichita asta, ca sa avem dreptate in trafic, chiar daca nu suntem vizibili si in nici o secunda conserverii se trezesc cu noi langa ei). Eu nu inteleg cum conduceti si cum cititi voi traficul ... Si aici nu ma refer din punct de vedere legal, ci de condus efectiv. Eu unul sunt participant la trafic, nu conduc singur in trafic, daca intelegeti la ce ma refer .... Revin la vorba aia din strabuni : ai prioritate cand ti se acorda ! In rest inseamna sa mori cu dreptatea in mana...

In concluzie, moarte conservarilor ! Nici n-are rost sa ne gandim la altceva, ca nu cumva sa ne gasim si pe noi mobristii vinovati, Doamne fereste ! Noi suntem regii soselelor si ar trebui sa se dea la o parte toti din calea noastra....

 

Rip colegului. Un eveniment nefericit din pacate ! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, cuki a spus:

1. lovitura este din spate, motociclistul fiind in momentul loviturii complet pe banda 2. Conform legislatiei, conducatorul de autovehicol trebuie sa pastreze distanta, in asa fel incat sa poata frana in conditii de siguranta.

 

Nimic mai gresit decat asta si asta e exact motivul pentru care multi iti tai calea cu incredere, lipsa cunoasterii legislatiei rutiere. Distanta fata de ce? Se deplasau pe benzi diferite iar masina urma sa devanseze motocicleta.

 

Iti e familiar art. 54, cap V din OUG 195/2002 ?

 

Citat

 Conducătorul de vehicul care executa o manevra de schimbare a direcţiei de mers, de ieşire dintr-un rând de vehicule staţionate sau de intrare într-un asemenea rând, de trecere pe o altă bandă de circulaţie sau de virare spre dreapta ori spre stânga sau care urmează să efectueze o întoarcere ori să meargă cu spatele este obligat să semnalizeze din timp şi să se asigure că o poate face fără să perturbe circulaţia sau să pună în pericol siguranţa celorlalţi participanţi la trafic.

 

E absolut irelevant din ce directie lovesti un alt vehicul, se rezolva spete prin "cel din spate e vinovat" doar cand nu se poate demonstra ca vinovat e de fapt cel din fata. Soferul n-a fost prost c-a dat filmarea.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, vladf a spus:

E absolut irelevant din ce directie lovesti un alt vehicul, se rezolva spete prin "cel din spate e vinovat" doar cand nu se poate demonstra ca vinovat e de fapt cel din fata. Soferul n-a fost prost c-a dat filmarea.

 

argumentul la proces o sa fie ca motociclistul nu se putea asigura din cauza vitezei prea mari a masinii

e acelasi care apare cand loveste cate o racheta tractorul care iese din camp

 

nu prea inteleg daca se discuta aici despre vina legala sau despre lispa de instinct de conservare a motociclistului

pare ca vina legala e impartita si pare ca motociclistul a facut o greseala pentru care a platit

acum ca unul a platit cu viata si alalalt o sa-si ia 1 an cu suspendare e altceva, si toti de pe aici ar trebui sa fie deja obisnuiti cu asta

 

daca nu va convine, ramane cum zicea grigoras, du-te ba la sah

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambii participanti la trafic sunt vinovati intr-o mai mica sau mai mare masura. Unul mergea racheta, altul a facut o manevra imprudenta. Cat si cum, stabileste instanta. In rest, ne putem da cu parerea si sa invatam ce e de invatat.

Posibil ca vina din punct de vedere legal va fi impartita, sau chiar pusa pe seama riderului. Nu comentez referitor la ce se va decide legal. Personal si subiectiv insa, cunoscand zona ca in palma si fiind la fata locului intre primii cativa oameni dupa accident, pentru mine autorul moral este soferul automobilului. Viteza respectiva inainte de intrarea in giratoriu denota inconstienta si iresponsabilitate. Mai ales ca pe portiunea aia vine la intrepatrunderea cu drumul expres si breteaua de pe soseaua de centura. Nu ai ce sa cauti racheta pe acolo. Acelasi lucru l-as spune si despre un motociclist. Idiotii nu au un autovehicul preferat, pot fi pe orice fel de fier. Sunt intre noi, fratilor, aveti grija de voi. SI de cei din jurul vostru.

Editat de the_tavi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, cuki a spus:

 

Art. 48
Conducatorul de vehicul trebuie sa respecte regimul legal de viteza si sa o adapteze in functie de conditiile de drum, astfel incat sa poata efectua orice manevra in conditii de siguranta.

 

Art. 51
Conducatorul unui vehicul care circula in spatele altuia are obligatia de a pastra o distanta suficienta fata de acesta, pentru evitarea coliziunii.

 

Eu iti dau dreptate, trebuie sa te asiguri cand schimbi directia de deplasare...doar ca si cel care vine din spate are niste obligatii. 

Deobicei insa este foarte greu de demostrat culpa celui care se "transforma in obstacol". 

 

Oricum, putem sa ne duelam in articole din codul rutier cat dorim...cert este ca peste 3-4 ani tot un judecator va stabili vinovatia. Eu vorbesc aici din cunostiinta de cauza, unde un amic a ramas asa cu buza umflata. Erau intradevar doar daune materiale, dar tot a ajuns in fata judecatorului contestand procesul verbal de constatare. 

 

 

Art. 48 e foarte general si nu se va putea aplica concret, nu ai cum sa fii vinovat ca n-ai reusit sa eviti pe cineva care vine spre tine, nu? Desi din articolul citat reise ca ai putea.

Art. 51 e imposibil de aplicat aici, daca cineva iti intra in fata nu se cheama ca n-ai pastrat distanta, inseamna neacordare de prioritate din partea lui. Inca odata, nu avea cum sa pastreze distana din moment ce el era in devansare.

 

Ma gandesc ca in cazul amicului tau nu s-a putut dovedi ca nu i-a fost cedata prioritatea iar celalalt nu-si recunostea vina. In lipsa dovezilor, evident dreptatea va fi al celui lovit in spate.

 

Gandeste-te putin in cazul de fata, sa presupunem ca motociclistul scapa iar filmarea nu exista, in instanta ar fi zis nu dom'le, eu circulam pe banda mea, a venit dementul si m-a luat din spate. Ai avea declaratia soferilor si dovezile fizice, motocicleta lovita in spate, masina lovita pe mijloc. Vinovat, evident soferul automobilului. Dar aici nu e cazul.

 

Intrebare: Daca avem masina 1 care circula legal si masina 2 care dupa o neacordare de prioritate accidenteaza masina 1, cine e vinovat? Dar daca soferul masinii 1 nu are permis valabil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...