mihai c Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Freewind e mai grea ca DR,mai inalta,nu e chiar dual sport,e mai aproape de Transalp decit de DRZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 E distanta mare de la xf 650 la transalp dpdv al greutatii. XF e foarte usor prin comparatie. 218 kg transalp wet, 180 kg freewind wet. 38 kg diferenta... Alt avantaj la freewind e rezervorul stoc de 18.5 litri. si pozitia pri pe selectorul de benzina care te ajuta la pornire cand motorul a stat mult timp. Acu, fiind pe carburatie, o ia mai greu cand il scapi pe jos dar pana acum a pornit de fiecare data. In plus fata de DR 650 ofera o buna protectie la vant, ce ajuta si pe canicula, si pe frig, iar cu niste handguarduri bune sunt protejate si mainile. Foarte inalt nu e. Eu am 1.71 si mi-e ok, aproape ajung cu calcaiele :), fara sa fi coborat suspensia. Ce-i drept, daca as cobora-o putin din reglajul spate si tot atat pe fata ar fi si mai ok. La 1.82, nu vad inaltimea ca o problema, mai degraba ar trebui initiatorul sa vada cat timp poate sta confortabil in sa la drum lung, sa nu ii fie prea inghesuita pozitia sau sa ia vantul in casca tot drumul (chestie ce se poate rezolva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motologistic Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Eu, mâine dimineață merg sa cumpăr pt un client din P Neamț, acest Transalp. Carburatie. Ma întreb, cam cat o sa mestereasca la el, tinand cont de starea/km acestuia I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲: Honda XL 600 V Transalp, PD10 mit Extras First Registration: 07/1997 Mileage: 47.220 km Fuel: Petrol Power: 37 kW (50 Hp) Price: €2,190 https://link.mobile.de?link=https%3A%2F%2Fsuchen.mobile.de%2Ffahrzeuge%2Fdetails.html%3Fid%3D311693135%26utm_source%3DsharedAd%26utm_medium%3Dandroid%26utm_campaign%3DDynamicLinkApp&apn=de.mobile.android.app&amv=690&st=Honda XL 600 V Transalp%2C PD10 mit Extras&sd=First Registration%3A 07%2F1997 Mileage%3A 47.220 km Fuel%3A Petrol Power%3A 37 kW (50 Hp) &si=https%3A%2F%2Fi.ebayimg.com%2F00%2Fs%2FOTAxWDE2MDA%3D%2Fz%2Fvd8AAOSw9fFfpmKa%2F%24_20.JPG&utm_campaign=DynamicLinkApp&utm_medium=android&utm_source=sharedAd Cat despre ce vrei tu ( usoara, dar sa faca fata croazierei, injecție, ieftina, drive mode "peisagistic", manevrabila in oras, consum redus, etc), ai vreme sa cauti compromisul perfect. Cand il gasesti, te rog sa ni-l spui si noua. Ce as putea eu, probabil sa-ti aduc din Germania, ar fi un BMW G310 GS. Nu bag mana'n foc ca nu mai trebuie 2-300 de euro, pe langa acei 3500 pe care ii ai. P. S ca fapt divers... Sunt si eu din Cluj Te pot lasa sa testezi si 250 cmc injectie și 300 cmc carburatie. Ambele Yamaha 4T P. S cat costa sa iti aduc din Germania? 400 euro Marcel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Acum 2 ore, bursyllac a spus: ma refeream la faptul ca la 800 de turatii, carburatia te mai impinge oleaca. La momentul ala, motorul pe injectie e mort. Testat Transalp vs Vstrom sau 990 (toate bicilindre in V) asta are treaba cu carburatie vs injectie doar tangential din cauza normelor de poluare sub 3000 rpm toate motoarele moderne merg cu amestec prea sarac la alea mai simple (ca xt660) se corecteaza cu un reostat in serie cu sonda lambda (daca sistemul e tip bucla deschisa), altfel cu remapare oricum, le poti avea pe toate, consum mic, pornire la sfert dupa cazatura si raspuns bun in turatii joase, dar trebuie sa muncesti putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 (editat) Acum 9 ore, Bigfoot a spus: si alte locuri pe care nu le pot mentiona pe net De ce, ești pocăit? Acum 2 ore, Christian 1 a spus: Eu dau la automat mai lung fara sa trag de acceleratie si porneste mai inecat,apoi isi revine. Acum 8 minute, prafrau a spus: pornire la sfert dupa cazatura Trebuie închis robinetul de la rezervor la/după căzătură. Altfel se îneacă, într-adevăr și dacă mai ai și pornire la cârjă, îi dai de-ți vine acru-n pvlă... DR-Z-ul de 400 mi s-a părut leșinat, aproximativ la aceeași putere, dar injecție, m-aș uita la Yamaha WR250R... Înălțimea te ajută, nu e pentru bondoci. Numai s-o găsești pe undeva... Editat Noiembrie 16, 2020 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Am inteles ca scoate honda noul crf 2021, cu motor de 300, crf300l si crf300l rally. Poate il iei de nou si sti o chestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 (editat) ... Editat Noiembrie 16, 2020 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motologistic Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-g-310-gs-mit-zubehoer-guter-zustand-zu-verkaufen/1524283257-305-7657?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motologistic Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Ai fi surprins... Plus ca nu vad nicaieri sa fi pomenit de inaltimea feciorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Am văzut și eu un nene cu GS d-ăsta mic în trafic, arată bine, însă chiar dacă el era mic, stătea cam adunat pe el. E mai mult un scuteraș de păsărică... (părerea mea) Acum 1 minut, Motologistic a spus: Plus ca nu vad nicaieri sa fi pomenit de inaltimea feciorului... Acum 8 ore, RaulM a spus: Salut, am 1.82. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motologistic Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Acuma, fie vorba intre noi... Nu stiu de ce am impresia ca o sa-l vad într-o zi, pe ceva Yamaha Xt600 2KF...si eu imi cam pierd vremea pe aici... Tocmai ce am terminat de încărcat acest frate mai mare, al G'ului... Ma pun eu la drum... Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaulM Postat Noiembrie 16, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2020 Acum 36 minute, vis-a-vis a spus: De ce, ești pocăit? Trebuie închis robinetul de la rezervor la/după căzătură. Altfel se îneacă, într-adevăr și dacă mai ai și pornire la cârjă, îi dai de-ți vine acru-n pvlă... DR-Z-ul de 400 mi s-a părut leșinat, aproximativ la aceeași putere, dar injecție, m-aș uita la Yamaha WR250R... Înălțimea te ajută, nu e pentru bondoci. Numai s-o găsești pe undeva... Am cautat si eu WR250R, dar degeaba Acum 28 minute, Motologistic a spus: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-g-310-gs-mit-zubehoer-guter-zustand-zu-verkaufen/1524283257-305-7657?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android E frumos 310 GS-ul, l-am studiat mai demult, dar din pacate sare bine din bugetul meu cu tot cu transport. Din pacate nu e o perioada in care pot jongla usor cu 1000 eur. Acum 32 minute, arcgotic a spus: Am inteles ca scoate honda noul crf 2021, cu motor de 300, crf300l si crf300l rally. Poate il iei de nou si sti o chestie. Ar fi frumos, dar cu siguranta va fi minim cu 2000 eur peste bugetul meu. Acum 24 minute, Motologistic a spus: Acuma, fie vorba intre noi... Nu stiu de ce am impresia ca o sa-l vad într-o zi, pe ceva Yamaha Xt600 2KF...si eu imi cam pierd vremea pe aici... Tocmai ce am terminat de încărcat acest frate mai mare, al G'ului... Ma pun eu la drum... Spor! Super faina balena. Mersi mult de raspunsuri si drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 (editat) Acum 2 ore, RaulM a spus: Am cautat si eu WR250R, dar degeaba E frumos 310 GS-ul, l-am studiat mai demult, dar din pacate sare bine din bugetul meu cu tot cu transport. Ignora G310GS mai ales ca esti incepator pe offroad. Este o motocicleta cam mica pt cineva de 1.82, PLUS ca pe offroad este o responsabilitate NU este o distractie, motorul este lesinat rau de tot, probabil si pentru ca are o transmisie finala(pinion+foaie) gandite pt viteza. GS310 este o motocicleta de sosea 100% se simte si din pozitia la ghidon, 175kg la gol, efectiv jenant. Noi am mers cu ea la offroad simplu banal pe drum de Logan Stepway sau Duster si distractia nu pot spune ca fost "maxima". Daca tii la banii tai si mai ales la timpul tau ai 3 variante: DRZ400 (dar e pe carburatie). O motocicleta buna, legendara insa un concept cam vechi din punctul meu de vedere TE630 si 690 enduro au cam aceeasi masa si motoare serioase nu jucarii 400cmc. HUSQVARNA TE630 (Cel mai bun raport pret/valente offroad atat ca suspensii cat si ca motor). Am mers cu varianta SM630 pe injectie, este OK pt ce vrei tu sa faci iar motorul are rapoarte scurte in cutie si cuplu de tractoras. Nu stai sa iti moara motorul tot timpul ca la alte moto mici de 250cc. KTM 690 enduro (dar stiu ca astea sunt nejustificat de scumpe SH) Unii spun ca nu ar fi fiabila, dar repet nu conteaza asta, nu o sa faci tu 100.000km si cu 600e iti refaci multe macar stii ca ai tot nou daca apar probleme. Editat Noiembrie 16, 2020 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 Acum 58 minute, Bigfoot a spus: HUSQVARNA TE630 (Cel mai bun raport pret/valente offroad atat ca suspensii cat si ca motor). Am mers cu varianta SM630 pe injectie, este OK pt ce vrei tu sa faci iar motorul are rapoarte scurte in cutie si cuplu de tractoras. Nu stai sa iti moara motorul tot timpul ca la alte moto mici de 250cc. Intreb si eu... unde gasesti piese OEM pt generatia asta de husqvarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 16, 2020 Share Postat Noiembrie 16, 2020 (editat) Acum 20 minute, pepsi a spus: Intreb si eu... unde gasesti piese OEM pt generatia asta de husqvarna? Hai sa fim seriosi, iti trebuie reprezentanta? Internetul iti aduce piese orice fel. Motocicleta este fabricata in Italia, gasesti piese destule. Mai ai si ebay.co.uk unde gasesti orice, pe bune orice. Generatia asta de Husqvarna TE630 este in continuare realizata de un alt producator SWM avem in RO reprezentanta. https://estbike.ro/motociclete/moto-swm.html Totusi repet nu ai nevoie de reprezentanta sau piese OEM pentru a intretine o motocicleta veche de 10 ani sau noua what ever. Nimicuri gen: simeringuri, filtre, bujii, rulmenti, placute de frana, kit de lant, le gasesti la orice magazin de piese moto care are catalog. Tot de acolo iti poti face rost si de anumite piese motor DACA ai avea nevoie. Deci pentru un Piston/supapa/rulment unisens, ai internetul, sau un magazin de piese moto mixt cu un vanzator mai dezghețat. Iarasi in București la UnitedMotors, gasesc oamenii aia orice, nu exista aaaa nu mai importam Husqvarna nu va putem ajuta, gasesc ei piese, doar se aprovizioneaza si din IT. Editat Noiembrie 16, 2020 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaulM Postat Noiembrie 17, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2020 (editat) Acum 9 ore, Bigfoot a spus: Ignora G310GS mai ales ca esti incepator pe offroad. Este o motocicleta cam mica pt cineva de 1.82, PLUS ca pe offroad este o responsabilitate NU este o distractie, motorul este lesinat rau de tot, probabil si pentru ca are o transmisie finala(pinion+foaie) gandite pt viteza. GS310 este o motocicleta de sosea 100% se simte si din pozitia la ghidon, 175kg la gol, efectiv jenant. Noi am mers cu ea la offroad simplu banal pe drum de Logan Stepway sau Duster si distractia nu pot spune ca fost "maxima". Daca tii la banii tai si mai ales la timpul tau ai 3 variante: DRZ400 (dar e pe carburatie). O motocicleta buna, legendara insa un concept cam vechi din punctul meu de vedere TE630 si 690 enduro au cam aceeasi masa si motoare serioase nu jucarii 400cmc. HUSQVARNA TE630 (Cel mai bun raport pret/valente offroad atat ca suspensii cat si ca motor). Am mers cu varianta SM630 pe injectie, este OK pt ce vrei tu sa faci iar motorul are rapoarte scurte in cutie si cuplu de tractoras. Nu stai sa iti moara motorul tot timpul ca la alte moto mici de 250cc. KTM 690 enduro (dar stiu ca astea sunt nejustificat de scumpe SH) Unii spun ca nu ar fi fiabila, dar repet nu conteaza asta, nu o sa faci tu 100.000km si cu 600e iti refaci multe macar stii ca ai tot nou daca apar probleme. Merg azi sa vad DRZ-ul, chiar daca e carburatie. Din ce am discutat cu proprietarul, mai ales ca "ne stim", pare foarte interesanta si efectiv ca noua. Ca sa fiu sincer ma atrage concepul vechi si simplitatea lui Daca cumva il iau si ajung la concluzia ca nu e ce trebuie, cu siguranta nu voi avea probleme sa il vand. Singurele emotii sunt legate de inaltimea seii, dar voi vedea azi cum ajung jos. Editat Noiembrie 17, 2020 de RaulM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaulM Postat Noiembrie 17, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2020 Din simularile de pe net si spusele proprietarului, nu cred ca ajung cu toata talpa, dar voi vedea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Noiembrie 17, 2020 Share Postat Noiembrie 17, 2020 Acum 29 minute, RaulM a spus: Singurele emotii sunt legate de inaltimea seii, dar voi vedea azi cum ajung jos. Acum 18 minute, RaulM a spus: Din simularile de pe net si spusele proprietarului, nu cred ca ajung cu toata talpa, dar voi vedea Oricum, chiar daca nu ajungi cu toata talpa jos ci doar pe varfuri (desi nu cred ca e cazul la 1.82m), o sa vezi ca greutatea motocicletei iti va permite sa o tii fara emotii. Chiar poti sa te joci putin si sa o inclini usor ba pe stanga ba pe dreapta a.i. sa ai un singur picior de sprijin cu toata talpa si ai sa te convingi cat de usor e sa o tii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Noiembrie 17, 2020 Share Postat Noiembrie 17, 2020 17 minutes ago, einstein1984 said: suntem in 2020, nu s-au mai facut mobre cu carbelitor peste 125 cmc de vreo 15 ani in europa si unii tot zic ca e mai bun.... Se fac, drăguță, doar că nu ești la curent cu asta. Mă refer la cele street legal, adică EURO 4. Primul exemplu care-mi vine în minte este Beța Alp. Scuze pentru off-topic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 17, 2020 Share Postat Noiembrie 17, 2020 Acum 5 ore, RaulM a spus: Singurele emotii sunt legate de inaltimea seii, dar voi vedea azi cum ajung jos. Eu, la 180 (nu mai găsesc poza) stăteam cu talpa jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Noiembrie 17, 2020 Share Postat Noiembrie 17, 2020 6 hours ago, einstein1984 said: Foarte relevant, chiar daca adevarat. M-ai băgat în ceață cu această cugetare. Poți dezvolta, pentru cineva care are o imaginație mai puțin productivă? Tot suntem off-topic. 6 hours ago, einstein1984 said: ok, ai dreptate. Il fac cu carburator ca e mai bun sau ca nu merita volumele vandute sa faca o injectie? Nu trebuie să facă ei injecția, pot cumpăra sistemul așa cum fac acum cu carburatorul. Dacă într-adevăr ești inginer ar trebui să fie ușor de găsit răspunsul la întrebarea pe care i-ai adresat-o lui @Christian 1. Și, în același timp, ar trebui să realizezi cu ușurință că fiecare tip de motor are avantajele și dezavantajele sale. Sper să nu îți vadă @superbec postările astea, îi ridici mingea la fileu să facă bășcălie de injineri. Numai bine! OP și ceilalți, vă cer scuze din nou pentru off-topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaulM Postat Noiembrie 17, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2020 (editat) Sa revenim on-topic, am fost azi si am vazut motorul: e ca si un motor nou din showroom, am ramas uimit, chiar n-am ce sa comentez sau sa bag de vina. Propietarul e un pasionat in adevaratul sens al cuvantului, am povestit multe despre multe si mai puteam continua . Din cauza seii nu ajung pe jos cu calcaiele, doar cu talpa flexata jumatate, dar e ok, e usurica. Asta se intampla din cauza ca am 73kg si saua nu e cea stock, fiind schimbata din cauza rezervorului marit. Proprietarul fiind mai greu ca mine, dar de aceeasi inaltime, ajunge mai bine putin. Mai jos gasiti o poza: Editat Noiembrie 17, 2020 de RaulM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 17, 2020 Share Postat Noiembrie 17, 2020 Păi și ce mai stai pe gânduri? Asta-i ocazie 1:10000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaulM Postat Noiembrie 17, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2020 Acum 1 minut, vis-a-vis a spus: Păi și ce mai stai pe gânduri? Asta-i ocazie 1:10000 N-am stat La sfarsitul saptamanii o aduc acasa, sa se opreasca ploaia Acum 3 minute, RaulM a spus: N-am stat La sfarsitul saptamanii o aduc acasa, sa se opreasca ploaia @danutu_m Mersi de pont si tuturor celorlalti de sfaturi revin cu poze de acasa Seara faina tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 17, 2020 Share Postat Noiembrie 17, 2020 (editat) La 16.11.2020 la 12:15, danutu_m a spus: Nu stiu personal motocicleta din link, nu este E ci este S, dar din poze arata al naibii de bine si mai e si din zona ta. https://www.olx.ro/oferta/motocicleta-suzuki-drz-400-2007-IDegesk.html#55a1dec72b Acum 33 minute, RaulM a spus: Sa revenim on-topic, am fost azi si am vazut motorul: e ca si un motor nou din showroom, am ramas uimit, chiar n-am ce sa comentez sau sa bag de vina. Propietarul e un pasionat in adevaratul sens al cuvantului, am povestit multe despre multe si mai puteam continua . Din cauza seii nu ajung pe jos cu calcaiele, doar cu talpa flexata jumatate, dar e ok, e usurica. Asta se intampla din cauza ca am 73kg si saua nu e cea stock, fiind schimbata din cauza rezervorului marit. Proprietarul fiind mai greu ca mine, dar de aceeasi inaltime, ajunge mai bine putin. Mai jos gasiti o poza: Super pont si super motor. Foarte foarte fain. Nu am mai vazut un exemplar atat de ingrijit pe Olx de acum vreo 3-4 ani (era unul galben la GL). Sa il stapanesti cu placere si sa aveti parte de multe momente faine impreuna! Editat Noiembrie 17, 2020 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.