Sari la conținut

Cu si despre masinile electrice


adidas

Postări Recomandate

Îmi aduc aminte de poza cu Spring când lumea încă nu o văzuse în realitate, pictaseră dungile parcării ca să pară mare cât Prafster.... asta a ajutat mult la precomandă.

Referitor la sârme..  ar trebui măsurată tensiunea la contor și cea care mai rămâne la ștecherul încărcătorului, să-ți dai seama cam cât % se pierde pe prelungitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Fiecare isi alege sursele de informatie. Acestea pot fi diverse, de la info direct de la posesori, pana la a urmari un influencer ce strange niste poze/articole si incropeste ceva conform ideilor lui.

 

Tocmai de aceea, pe langa 2 spring-uri, tocmai am achizitionat de pe licitatii din Olanda o Tesla model 3. Cam vechiuta, 2019, dar merge. Eu sunt unul dintre cei ce se bucura de devalorizarea EV-urilor.

Dupa ce imi ajunge. va anunt daca crapa bateria sau daca nu tine minim 450 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, mircea.cazachevici a spus:

Dupa ce imi ajunge. va anunt daca crapa bateria sau daca nu tine minim 450 km.

 

Lasa ca te cautam noi daca e ceva, tu tine telefonul deschis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai bine te muti tu pe forumuri de aplicatii electrice decat sa tot o arzi de ev-uri pe un forum moto. Nu cred ca intereseaza cam pe nimeni de astea, doar pe cativa. Postezi la contra pe acest topic, sa demonstrezi superioritatea si cat de destepte sunt aceste aplicatii cu 4 roti si cam atat. Dpmdv, acest topic nu are ce cauta pe un forum moto, pe langa faptul ca ev-urile sunt inca departe de realitatea fiabilitatii promise. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Keyser Söze a spus:

Cred ca mai bine te muti tu pe forumuri de aplicatii electrice decat sa tot o arzi de ev-uri pe un forum moto. Nu cred ca intereseaza cam pe nimeni de astea, doar pe cativa. Postezi la contra pe acest topic, sa demonstrezi superioritatea si cat de destepte sunt aceste aplicatii cu 4 roti si cam atat. Dpmdv, acest topic nu are ce cauta pe un forum moto, pe langa faptul ca ev-urile sunt inca departe de realitatea fiabilitatii promise. 

 

Nu fii răuț încearcă și ei să se simtă superiori cu ceva 🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o sectiune auto pe un forum moto, nu? 

Eu, cel putin, imi exprim parerea fara rautati gratuite si fara sa ma inflamez daca altcineva nu e de acord cu mine.

 

 

Si da, parerea mea si a altor peste 90% dintre cei ce au deja un EV e ca nu se vor mai reintoarce niciodata la ICE. O fi insemnand si asta ceva, sau toti suntem batuti in cap?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când voi găsi un hatch electric la același preț și cu aceeași autonomie oferite de omologul pe benzină sau diesel, promit că îmi iau și eu. A, iar încărcarea in maxim 10 minute, inclusiv de acasă (am monofazic, nu bag sute de milioane în branșament trifazic). Azi am făcut plinul în câteva minute, autonomie +800 km (rezervor mic, la Octavia aveam 1200 km). Până atunci, rămân la carburant infect, ulei, filtre, distribuție etc.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Keyser Söze a spus:

Nu, cel putin tu, esti cam fanatic (la cat de categoric esti sau vrei sa pari), dupa ce am rasfoit acest topic si vazut contributia ta la el. 

 

Salut,

 

Colegul nu este fanatic este doar victima a marketingului. 

 

Acum mai mult pagini in urma a recunoscut că este "early-adopter" in toate: când au venit cu dieselurile, hibride, acum electrice. 

 

Daca pe viitor vor fi cele hidrogen probabil va migra spre acelea. 

 

Lucrul pozitiv este că îi merge businessul și face banii sa circule. 

 

In fond și la urma urmei e loc de toți sub soare agata timp cat nu ni se impune nimic cu bocancul pe gat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DonFlamingo are dreptate, sunt un early adopter. Si, atata timp cat testez produsul si sunt multumit de el, nu m-as considera o "victima a marketingului".

 

Doar ca imi place sa ii contrazic pe cei a caror singura sursa de informare e youtube/tik-tok.

 

Trebuie totusi sa recunosc cu mana pe inima ca nici eu nu mi-as lua electrica daca as sta la bloc, fara posibilitatea de incarcare acasa. Sau daca as face 1000 km/zi frecvent.  Dar asa, cu priza la poarta si la stilul meu de utilizare, e imbatabila.  Scapi de revizii, de operatiuni de mentenanta/reparatii ce sunt inerente motoarelor ICE, doar te urci si mergi. Iar programarea traseului cu incarcare de pe drum mi se pare mult mai acceptabila decat reparatiile facute la ICE.

 

Acum pe bune, uitati-va in jur. Intrebati-va prietenii, aia "early adopters" ce au deja EV-ril. Sunt multumiti? Eu pe ai mei cam asa ii simt, nu am niciun prieten care sa fi migrat inapoi la ICE-uri sau care sa mai simta nevoia da unul. La semafor vezi din ce in ce mai multe EV-uri iar statiile de incarcare sunt din ce in ce mai pline. Cel putin astea de pe langa blocuri, semn ca si posesorii de la bloc incep sa migreze la EV.

 

 

Adevarul e, totusi, ca stiu o singura persoana cam nemultumita...... Un prieten, dupa 6 ani de ZOE, a luat Tesla si a dat ZOE nevestei. Omul sta la bloc, iar nevestei  ii e greu sa lase masina la incarcat in Lidl-ul de peste drum si sa coboare iar intr-o ora cand se termina. Deci da....stiu pe cineva care ar migra inapoi la ICE.😄  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.10.2025 la 16:24, Keyser Söze a spus:

Cred ca mai bine te muti tu pe forumuri de aplicatii electrice decat sa tot o arzi de ev-uri pe un forum moto. Nu cred ca intereseaza cam pe nimeni de astea, doar pe cativa. Postezi la contra pe acest topic, sa demonstrezi superioritatea si cat de destepte sunt aceste aplicatii cu 4 roti si cam atat. Dpmdv, acest topic nu are ce cauta pe un forum moto, pe langa faptul ca ev-urile sunt inca departe de realitatea fiabilitatii promise. 

Hai ca merg pe logica ta: tie cine ti-a cerut parerea? Nu sti ca e o chestie de bun simt sa iti dai cu parerea doar atunci cand ti se cere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat timp acele surse de informare, indiferent ca-s youtube sau altele, folosesc date si fapte luate din Consumer reports, NHTSA si alte surse in care clientii isi spun problemele avute si niste organe abilitate sa testeze aceste autovehicule dau niste concluzii in urma testelor facute, care sunt puse de cei ce-i numesti influencer-i pe youtube sau alte locuri de pe net sub forma unor documentare, scuza-ma, dar tu esti victima marketingului si mai ales esti un denial guy.

 

 

Acum 3 minute, Ovidiu M a spus:

Hai ca merg pe logica ta: tie cine ti-a cerut parerea? Nu sti ca e o chestie de bun simt sa iti dai cu parerea doar atunci cand ti se cere?

Sti se scrie cu doi de i. :)

Dar pe tine, cine te-o chemat? Campul electromagnetic? Dupa tine toti care nu sunt de acord cu cei ce sustin electrificarea, ar trebui sa taca si sa bata din palme? E rau sa nu ai apa rece la indemana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, Keyser Söze a spus:

Cat timp acele surse de informare, indiferent ca-s youtube sau altele, folosesc date si fapte luate din Consumer reports, NHTSA si alte surse in care clientii isi spun problemele avute si niste organe abilitate sa testeze aceste autovehicule dau niste concluzii in urma testelor facute, care sunt puse de cei ce-i numesti influencer-i pe youtube sau alte locuri de pe net sub forma unor documentare, scuza-ma, dar tu esti victima marketingului si mai ales esti un denial guy.

 

 

Sti se scrie cu doi de i. :)

Dar pe tine, cine te-o chemat? Campul electromagnetic? Dupa tine toti care nu sunt de acord cu cei ce sustin electrificarea, ar trebui sa taca si sa bata din palme? E rau sa nu ai apa rece la indemana.

 

Forumul acesta are sute de subforumuri. Nu te-a chemat nimeni sa vi si sa bagi batul prin gard. Poate sunt si persoane interesante real de ce se discuta pe aici. Pastreaza facutul pe desteptul pentru zilele de spart seminte in fata blocului in colonia Laborator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De reținut: Numeralele cardinale începând de la 20 se leagă de substantivul următor cu ajutorul prepoziției „de”. În limba română, numeralele cardinale până la nouă inclusiv se scriu cu litere.

Așadar, este incorect să spunem că un cuvânt se scrie cu „trei de i”. Corect ar fi să spunem că un anumit cuvânt (ex.: copiii) se scrie cu trei i. 

În schimb, este foarte corect să spunem: „am cumpărat treizeci și două de creioane”.

Când mergem la piață nu cerem vânzătorului „trei de roșii”, ci vom cere „trei roșii”. Desigur, putem menționa și cantitatea și atunci vom folosi prepoziția „de”: „Aș dori două kilograme de roșii”.

 

Usor cu pianul pe scari, ca nici voi nu sunteti zei. Doi "i", nu doi de "i".

Editat de Ovidiu M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, Ovidiu M a spus:

 

Forumul acesta are sute de subforumuri. Nu te-a chemat nimeni sa vi si sa bagi batul prin gard. Poate sunt si persoane interesante real de ce se discuta pe aici. Pastreaza facutul pe desteptul pentru zilele de spart seminte in fata blocului in colonia Laborator.

Ai demonstrat din ce aluat e facuta maria ta. Oi fi spargand eu seminte in colonia Laborator, dar sigur tu ai umblat pe la femei la Grajduri tot in aceiasi localitate.

 

Asa cum s-a mai spus si de altii multi de altfel pe acest topic, gen @Nguyen, etc, dezavantajele sunt:

-timpii mari de incarcare, cel putin in acest moment;

-autonomia totusi este redusa, oricum am da-o la intors si tine de anotimp la modul real;

-riscul mare de incendiu, care nu este tocmai de neglijat (adica am ajuns sa ma uit dreapta-stanga cand parchez intr-o parcare, nu mai spun de una subterana);

-incercarea sub orice forma de a scoate inafara productiei, sa nu spun legii, a masinilor cu motor termic.

La ora actuala este o firma africana ce fabrica deja de cativa ani, motociclete a caror pachet de baterii se schimba la statiile de incarcare in timpul echivalent unei alimentari de masina cu motor termic. ASTA este o solutie viabila si-n cazul masinilor, nu sa-ti programezi viata cu timpi morti pentru pierderea organizata a timpului tau personal, foarte pretios pentru noi toti de altfel, in favoarea unei baterii care este cum este. Cautati pe net, sa nu mai dau eu sursa, ca daca vine de la mine,e ste una necredibila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori
Acum 9 ore, Lucian_M a spus:

Urmează și bocancul, cât de curând.

Nu prea cred atata timp cat cam toate firmele auto ce afirmau clar si raspicat ca din anul X sau Y,nu mai facem decat ev-uri, au dat-o la intors si au decalat anul anuntat.

 

 

Acum 36 minute, Ovidiu M a spus:

 

Forumul acesta are sute de subforumuri. Nu te-a chemat nimeni sa vi si sa bagi batul prin gard. Poate sunt si persoane interesante real de ce se discuta pe aici. Pastreaza facutul pe desteptul pentru zilele de spart seminte in fata blocului in colonia Laborator.

Mai incet cu recomandari si jigniri voalate,s-ar putea sa duca la ceva urmari. :)

Toti au dreptul la parere,nu doar daca sunt convocati intr-o zona,sa-i spunem in cazul tau,de comfort.

Valabil si pentru @Keyser Söze,evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Keyser Söze a spus:

Ai demonstrat din ce aluat e facuta maria ta. Oi fi spargand eu seminte in colonia Laborator, dar sigur tu ai umblat pe la femei la Grajduri tot in aceiasi localitate.

 

Asa cum s-a mai spus si de altii multi de altfel pe acest topic, gen @Nguyen, etc, dezavantajele sunt:

-timpii mari de incarcare, cel putin in acest moment;

-autonomia totusi este redusa, oricum am da-o la intors si tine de anotimp la modul real;

-riscul mare de incendiu, care nu este tocmai de neglijat (adica am ajuns sa ma uit dreapta-stanga cand parchez intr-o parcare, nu mai spun de una subterana);

-incercarea sub orice forma de a scoate inafara productiei, sa nu spun legii, a masinilor cu motor termic.

La ora actuala este o firma africana ce fabrica deja de cativa ani, motociclete a caror pachet de baterii se schimba la statiile de incarcare in timpul echivalent unei alimentari de masina cu motor termic. ASTA este o solutie viabila si-n cazul masinilor, nu sa-ti programezi viata cu timpi morti pentru pierderea organizata a timpului tau personal, foarte pretios pentru noi toti de altfel, in favoarea unei baterii care este cum este. Cautati pe net, sa nu mai dau eu sursa, ca daca vine de la mine,e ste una necredibila.

 

Sunt de acord cu tot ce ai zis, mai putin cu primul alineat. Dar iti e asa de greu sa pricepi ca exista si oameni multumuiti de utilaj si de fenomen? care au o situatie si un mod de viata pentru care se potriveste manusa (gen familioe tanara, navetista, corporatista, care este tot pe fuga in oras)? Daca tie nu iti e comod, insemna automat ca este gresit? Pe mine gandirea asta ma scoate din minti.

P.S. Imi cer scuze daca te-am jignit, nu asta era scopul.

Editat de Ovidiu M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...