Cap0ne Posted April 29 Share Posted April 29 Probabil ideea era ca daca ai Ev in zonele respective si voiai sa pleci pe undeva cu el (sau sa treci prin acele zone) si nu era deja incarcat... well, bad luck. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kassu Posted April 29 Share Posted April 29 (edited) Ii pui panou solar pe capota. Iar daca ai decapotabila, îți pui panou solar pe cozoroc. Edited April 29 by Kassu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ovidiu M Posted June 27 Share Posted June 27 Pentru ca imi place sa fiu o persoana transparenta, aduc in discutie si tema consumului. Daca in perioada calda (+10-15 grade) cosnumul este senzational, undeva la 9-11kWh, iarna este peste 20-22kWh. Masina in discutie Skoda Citigo E-iV (sora de sange cu VW e-Up). Mod de condus: normal spre infipt, clima pe 22-auto, modul de condus pe normal, iarna s-au folosit toate sistemele de incalzire (habitaclu, scaune, parbriz) + pornirea ocazionala din aplicatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jebelu Posted July 5 Share Posted July 5 Ce nu pricep fanii ev si asa zisii ecologisti este faptul ca, productia fiecarei bucati de ev este mult, mult mai nociva decat productia unei termica, poluarea prin productia ev-ului fiind in regim "prepay" adica inainte de utilizare. De fapt prin productia ev, ne grabim sa poluam grav, ce a mai ramas nepoluat. Asa ca, ganditi-va de 2 ori inainte de a cumpara un ev. Nu avea cum sa nu iasa la suprafata realitatea ev. Era doar o chestiune de timp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mircea.cazachevici Posted Saturday at 09:27 AM Share Posted Saturday at 09:27 AM Ai dreptate, si s-a mai discutat. Productia e mai poluanta, dar dupa aproximativ 60-70.000 km rulati, suma poluarii (productie plus consumul) se echilibreaza. Iar la sfarsitul vietii, o masina electrica va fi mult mai ecologica decat una pe benzina. De exemplu, acum masina mea se incarca de la panourile de pe casa. Si, oricum, productia pe fotovoltaice a crescut enorm si va mai creste, astfel incat electricitatea devine din ce in ce mai nepoluanta. Si, pe langa asta, mai e si feelingul de liniste pe care ti-l da o masina electrica, mai ales in traficul urban. Acolo unde la majoritatea diesel-urilor simti constant vibratii de la motor, la benzinare cam la fel dar in proportie mai mica, la electrice e liniste. Mie unul imi place chestia asta. In consecinta, de-abia astept sa reinceapa programul Rabla. Renunt la ultima benzinara din familie, aia ce era pentru drumuri lungi, si trec total pe electrica cu autonomie 450+ km. Inclusiv tractarea remorcii la munte, la enduro, se va realiza tot electric. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3.14 Posted Sunday at 01:07 PM Share Posted Sunday at 01:07 PM Suma poluarii este : productie , durata viata , reciclare . Astea electrice , inca au o problema grava in privinta reciclarii . ...nu-i frumos sa umblam cu jumatati de masura Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.