danypop Postat Ianuarie 7 Share Postat Ianuarie 7 Mwhaha, hai ca asta e nouă... dar adevărata :eleptricele aduc liniștea-n lume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 7 Share Postat Ianuarie 7 Pis on eart! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loco Postat Ianuarie 7 Share Postat Ianuarie 7 Acum 5 ore, prafrau a spus: Intr-o padure? Pe munte? Ti se pare sinistra lipsa zgomotului intr-o padure? E cea mai buna aplicare a motocicletelor electrice si un mod foarte bun de a scapa de jandarmii care ne tot alearga de peste tot. Si oricum, eu nu ma duc pe munte sa-i deranjez pe altii, as prefera sa nu fac zgomot deloc. Voi nu va simtit prost cand treceti pe langa familii cu copii la plimbare pe munte? Bine zici! Total de acord, in calitate de iubitor de natura care mai bate potecile impreuna cu copii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Ianuarie 7 Share Postat Ianuarie 7 Acum 4 ore, Djebelu' a spus: Ursul nu te deranjeaza cand rage dupa prada? Nu imi dau seama daca e o postare sarcastica sau chiar a ramas cineva in tara asta care nu a vazut niciodata un urs. Dar in mare, daca s-ar putea sa nu fac zgomot in padure si sa nu deranjez pe nimeni ar fi perfect. Daca unora le place cu lautari si au obrazul mai gros pot doar sa fiu fericit ca e destul loc sa nu ne intalnim. Partea buna e ca majoritatea bombardierilor din garda veche raman fara genunchi, asa ca se elimina singuri de la enduro, raman astia care au rezerve a se basi in public. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 7 Share Postat Ianuarie 7 Acum 7 ore, prafrau a spus: Voi nu va simtit prost cand treceti pe langa familii cu copii la plimbare pe munte? Nu, pt ca am bun simt si nu trec in tromba pe langa ei sa ii umplu de praf/pietre/zgomot (care oricum nu e cine stie ce pt ca nu am un burlan). Marea majoritate ne saluta, copii sunt super entuziasmati sa treaca o enduroaica pe langa ei etc. Nu neg insa ca sunt si tarani care circula pe drumurile alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 7 Share Postat Ianuarie 7 Asta e realitatea. Știu, vor comenta multi că sunt articole plătite. https://www.facebook.com/reel/329446359962327?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Ianuarie 7 Share Postat Ianuarie 7 Acum 3 ore, Cap0ne a spus: care oricum nu e cine stie ce pt ca nu am un burlan Zgomotul e relativ la cat de surd e fiecare, si eu sunt destul de surd, dar tot nu as numi o evacuare aftermarket de 690 silentioasa. Fiecare cum are chef, dar daca as putea sa am fix un exc dar fara galagie, ar fi perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 8 Share Postat Ianuarie 8 https://www.facebook.com/reel/1025467305196863?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 https://www.wall-street.ro/articol/Auto/304086/asiguratori-reparatiile-la-masinile-tesla-costa-prea-mult-care-este-decizia-radicala-luata-de-firmele-din-domeniu.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 Acum 21 minute, danypop a spus: https://www.wall-street.ro/articol/Auto/304086/asiguratori-reparatiile-la-masinile-tesla-costa-prea-mult-care-este-decizia-radicala-luata-de-firmele-din-domeniu.html "Un astfel de model costă între 47.000 euro și 60.000 euro în România, dar exemplare ce au fost bușite sunt deja vândute pentru piese căci o reparație vine cu un cost care rivalizează prețul de achiziție" Sunt curios ce scoala a facut autorul, probabil Chat GPT . Gasesti asigurare la toti furnizorii in Romania. Caz concret la masina mea cumparata cu 56.000 euro casco e 8.000 lei anual. Ca si costuri daca sasiul sau bateria sunt afectate e clar ca masina e dauna totala. Restul componentelor costa la fel ca la orice alta masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 https://www.biziday.ro/272228-2/?fbclid=IwAR3Jsi8U7_uyw4CvH4SC_O1X8xY8CcTbmxzzlnY_1_F6KNKiKubWdwK3-tc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 Zilele astea m-am tot jucat cu modul Track la Model3 Performance. Are 3 moduri, Circuit si Drift si Individual. Pe modul drift ai doar tractiune spate si controlul tractiunii si stabilitatii dezactivat. Am mai incercat si in vara dar cu jantele pe 20 si Pirelli Pzero mi-era mila sincer de cauciucuri, trebuia sa fortezi prea mult sa plece in derapaj. Cu jantele pe 19 si cauciucuri de iarna + temperaturi de -10 m-am distrat prin toate giratoriile goale si parcarile de supermarket zilele astea Poti initia foarte usor derapajul si cu un pic de exercitiu il poti controla ulterior. Initial mi-a fost un pic greu sa dozez acceleratia, fiind mai on/off decat la termice dar dupa 10-15 incercari te prinzi si e foarte fun. Singurul lucru trist e ca e totul silent in afara scartaitul cauciucurilor, mi-e dor de sunetul vechiului N54 BMW cand il chinuiam iarna. In modul Track poti face masina de la 100% FWD la 100% RWD si orice combinatie intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 Presupun că feelingul e demențial, iar sunetul motorului îți ridică părul pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 Demential nu e in niciun caz, ai mult mai putine parghii sa controlezi derapajul (nu ai ambreiaj pentru initiere, nu ai trepte de viteza pentru plaje de livrare a puterii diferite, rapoarte de transmisie diferite in trepte pentru diferite raze de viraj etc). Nu se apropie din punctul asta de vedere cu o termica RWD de 400 de cai sasiu cat de cat sportiv. Este in schimb distractiv in anumite limite, pana la urma numeri pe degetele de la maini masini noi la vanzare cu care poti face derapaje controlate stock in ziua de azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 + că miros frânele apetisant după nițică forjă, că de ținut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 (editat) Pentru circuit nu sunt bune franele dar nici nu sunt masochist, masina nu e facuta pentru asa ceva. Pentru strada sunt arhisuficiente, frana magnetica regenerativa face 80% din efortul de oprire, doar 20% folosesti placutele pe disc. Pentru mers de-a latul in limitele in care iti permit drumurile publice in zone fara trafic, nu iti trebuie frane oricum Editat Ianuarie 9 de thesaw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 12 hours ago, thesaw said: Restul componentelor costa la fel ca la orice alta masina. În US, reparațiile la Tesla costă în medie cu 25% mai mult decât la automobilele termice. Motivele sunt multiple: piese specifice mai scumpe, cost manoperă mai mare, tehnologia componentelor (care pot fi afectate indirect în cazul unui incident), etc. Nu cred că în UE/România este altfel - dealtfel este probabil mai rău. Bineînțeles, dacă ai CASCO nu te prea afectează (poate doar la durata reparațiilor). Doar consumabilele strict standard sunt probabil la același preț cu celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 Acum 31 minute, PzKpfW a spus: Doar consumabilele strict standard sunt probabil la același preț cu celelalte. Nici măcar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 10 Share Postat Ianuarie 10 De curiozitate, care este costul unui set discuri + plăcuțe frână la un autoturism electric, în gen Ford Fiesta? Pe TRW, să zicem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Ianuarie 10 Share Postat Ianuarie 10 (editat) Cel mai apropiat echivalent la Fiesta ca dimensiune/putere ar fi Zoe. Discuri frana: https://www.epiesa.ro/disc-frana-renault-zoe-bfm_-zoe-electric-92-cai/125941/subcat-100032/ Placute: https://www.epiesa.ro/set-placute-frana-renault-zoe-bfm_-zoe-electric-92-cai/125941/subcat-100030/ Comparativ si pentru masina mea, ca tot se spune ca sunt preturile exorbitante la piese Tesla: https://www.autodoc24.ro/piese-de-schimb/disc_frana-10132/tesla/model-3/model-3-5yj3/143478-ev-performance-awd https://www.autodoc24.ro/piese-de-schimb/set_placute_frana-10130/tesla/model-3/model-3-5yj3/143478-ev-performance-awd Editat Ianuarie 10 de thesaw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 10 Share Postat Ianuarie 10 Frânele sunt ultima grijă pentru electrice, fiind folosite foarte rar. Delatfel, furnizorii reduc deja dimensiunile componenteor sistemului de frânare pentru EV, ca să fie mai ieftine de produs ușoare. Am văzut însă că alte consumabile precum amortizoarele sau gumele sunt ceva mai scumpe ca la o mașină termică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Ianuarie 10 Share Postat Ianuarie 10 Amortizoare nu stiu dar eu personal nu am luat gume de iarna "speciale pentru EV", care doar sunt insonorizate cu burete in interior pentru diminuarea zgomotului de rulare. Daca respecti dimensiunile si indicii de greutate si viteza merg la fel de bine si cauciucuri obisnuite. Pentru mine unul diferenta de zgomot e insesizabila intre Bridgestone obisnuite de iarna si Pirelli pentru EV, peste o anumita viteza sursa principala fiind aerul/vantul nu cauciucurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 10 Share Postat Ianuarie 10 Acum 50 minute, thesaw a spus: peste o anumita viteza nu merg pt că se consumă bateria prea repede Fixed! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 10 Share Postat Ianuarie 10 44 minutes ago, thesaw said: nu am luat gume de iarna "speciale pentru EV", care doar sunt insonorizate cu burete in interior pentru diminuarea zgomotului de rulare. Gumele pentru EV au mai multe caracteristici specifice: carcasă mai solidă și mai grea, bandă de contact mai tare pentru a rezista mai bine uzurii (greutate și cuplu), etc. La cauciucurile de iarnă nu ar trebui să fie problemă dacă nu faci mulți km și nu mergi agresiv, dar pentru vară ar fi probabil bine să iei gume dedicate - care sunt mai scumpe. 54 minutes ago, thesaw said: Amortizoare nu stiu Tesla folosesc multiple sisteme de amortizoare, dar și cele "strandard" (cu arcuri) sunt dedicate și deci ceva mai scumpe decât ce folosesc majoritatea celorlalți producători. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 10 Share Postat Ianuarie 10 Acum 3 minute, PzKpfW a spus: ar fi probabil bine să iei gume dedicate - care sunt mai scumpe Plânge ! Îți dai seama că dacă îi cumpără doar ce trebuie costurile n-o să mai fie mai mici decât la o mașină adevărată? Păi unde mai e ecolo... pardon, zgârcenia?!? (nu am opțiunea să tai literele pe telefon ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.