Blackrider Postat Martie 8, 2007 Autor Share Postat Martie 8, 2007 eu stiu ca la moto cu 1 carb.(harley,VN etc),este un surubel cu arc undeva in partea de sus a carburatorului...normal e pozitionat inclinat 45* ca sa ai acces din exterior la el.... la VN s-ar putea sa nu ai acces din cauza capacului de filtru aer. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 la VN s-ar putea sa nu ai acces din cauza capacului de filtru aer. B. Asa e! Stie cineva ce s-ar putea face? A facut cineva asa ceva la un VN800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mama lu' Adi Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 (editat) la mine era in partea de jos a carburatorului. nu-l vezi dar il dibuiesti daca pipai. Editat Martie 8, 2007 de mama lu' Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 la mine era in partea de jos a carburatorului. nu-l vezi dar il dibuiesti daca pipai. Cred ca am gasit ceva, dar nu poate fi pipait cu mana: undeva spre spate e un surub cu cap imbus, de alama (galben), care pare desfacut cateva spire. Ala sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mama lu' Adi Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 (editat) La mine era cu cap drept, se afla sub carburator, (intre cilindrii) si se putea manevra doar cu o surubelnita f scurta. Incearca-l pe ala si vezi daca se schimba ceva. Ideea este ca nu-ti poti da seama de rezultat decat dupa ce-i montezi filtrul. bafta! Editat Martie 8, 2007 de mama lu' Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 ...ai zis ca ai cartea technica sau instructiuni de folosire. Nu scrie nimic acolo? Normal este asa cum a descris "Blackrider", Dar daca invirti de el invirte prima data spre dreapta sa-l inchizi. Si numara turele!!! La cartea tehnica (de fapt, manualul utilizatorului) nu scrie de asemenea reglaje. Dar diseara poate fac rost de manualul de reparatie, acolo poate scrie. @Mama lu' Adi: accesul sub carburator pe sub filtrul de aer este blocat de doua furtune. Accesul dinspre partea cealalta la fel, nu este posibil. Surubul de care zici tu era chiar sub carb, adica statea cu capul in jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 Am mai scris aici intr-un topic ceva de filtru de aer. Cumpar filtru normal de la Louis dar il schimb macar fiecare sezon (2x/an), sau la fiecare ~5000km. Depinde unde mergi cu motocicleta, in teren trebuie mai des schimbat (praf, viteza mica) ca cel care merge mai mult autostrada (aer mai curat, viteza mare). O alternativa mai scumpa este un filtru de la K&N care se poate curata cind este nevoie si filtreaza mai bine. Care modalitate vrei tu sa o folosesti este aproape egal, principal este ca motorului trebuie aer suficent ca sa functioneze la parametrii normali. ce filtru folosesti de la louis? pui aici un cod te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mama lu' Adi Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 Surubul de care zici tu era chiar sub carb, adica statea cu capul in jos? Bingo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 La cartea tehnica (de fapt, manualul utilizatorului) nu scrie de asemenea reglaje. Dar diseara poate fac rost de manualul de reparatie, acolo poate scrie. @Mama lu' Adi: accesul sub carburator pe sub filtrul de aer este blocat de doua furtune. Accesul dinspre partea cealalta la fel, nu este posibil. Surubul de care zici tu era chiar sub carb, adica statea cu capul in jos? daca intri aici http://www.kawasaki.com/DefaultFrame.aspx?...OOSEVEHICLE.ASP si dupa ce iti identifici anu motorului si mootru vezi ca ai parts diagram si iti arata exact cum sunt asezate piesele. Oricum siteul e pt motoarele fabricate in SUA, si exista niste mici diferente fata de cele fabricate in japonia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 daca intri aici http://www.kawasaki.com/DefaultFrame.aspx?...OOSEVEHICLE.ASP si dupa ce iti identifici anu motorului si mootru vezi ca ai parts diagram si iti arata exact cum sunt asezate piesele. Oricum siteul e pt motoarele fabricate in SUA, si exista niste mici diferente fata de cele fabricate in japonia Am incercat si asta si mi-au spus ca acest motor (al meu) nu exista. Am incercat si cu motorul generic, fara serie, dar nu mi-a dat nimic. Surubul de care zici tu era chiar sub carb, adica statea cu capul in jos? Bingo! Si cum Dumnezeului ajungi sub carb? Desfaci filtrul si suportul lui? Dar diseara poate fac rost de manualul de reparatie, acolo poate scrie. Manualul de reparatie nu era manual de reparatie, ci o carte cu descrierea ficaror componente. Carbul, de exemplu, era descompus axonometric, dar nu se spunea cum se regleaza. Cred ca era de fapt "Tratatul de descompunere" al lui Cioran, aplicat la Kawasaki Vulcan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mama lu' Adi Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 Si cum Dumnezeului ajungi sub carb? Desfaci filtrul si suportul lui? Yes. Scoti filtrul si desfaci suportul acestuia (care este prins in doua suruburi de 10). In spatele lui vei gasi doua furtune pe care le scoti cu grija. Apoi vei putea sa-i reglezi aerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 bah tata, dar ce stie @mama lu' adi.... apropo, misto dihania de venture. pacat ca nu merge cass-ul scuzati off-topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 Yes. Scoti filtrul si desfaci suportul acestuia (care este prins in doua suruburi de 10). In spatele lui vei gasi doua furtune pe care le scoti cu grija. Apoi vei putea sa-i reglezi aerul. De trei pagini ma chinui sa scot asta de la tine. Mersi! Mi-a spus juniorul tau miercuri la Arc ca Vulcanul tau consuma 4%. Crezi ca poti sa sa reglezi carburatorul meu sa mearga asa? Sa vezi atunci ce infarct face madcox! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 De trei pagini ma chinui sa scot asta de la tine. Mersi! Mi-a spus juniorul tau miercuri la Arc ca Vulcanul tau consuma 4%. Crezi ca poti sa sa reglezi carburatorul meu sa mearga asa? Sa vezi atunci ce infarct face madcox! Nu va mai coiti infinit cu de-astea. Exista o scula, am vazut-o eu la service si cu ea mi-au reglat carburatorul de mi l-au dat complet peste cap . Problema e ca n-am intrebat cum se numeste. Era super daca imi pica fisa sa intreb. Sapt viitoare ma duc pe-acolo pe la service si daca pot sa cumpar una m-am scos si va zic si voua. Asa ca aveti grija sa nu stricati pe-acolo pe la motocicletele voastre ceva. *Sunt mahmur si daca n-ati inteles nimica din postul meu nu dati cu paru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mama lu' Adi Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 VN-ul meu tinea cu casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 Iar aflu peste 3 pagini daca poti, tu sau Adi, sa-l reglati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 astea sunt pescaresti.... cu 4-5/suta merge al meu care are motorul de 400.... si tot aproape de 4 consuma si precedentul cu 250 cm.... voi cu 800 sa ziceti merci de 6-7... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 astea sunt pescaresti....cu 4-5/suta merge al meu care are motorul de 400.... si tot aproape de 4 consuma si precedentul cu 250 cm.... voi cu 800 sa ziceti merci de 6-7... hmmm... oare sunt pescaresti? distanta bucuresti constanta: 10 litri de benzina (anul trecut ultimul meu drum la mare) fara mers pe autostrada. distanta: bucuresti bacau - alimentare la intrarea in bacau, 2 persoane pe motor eram deja pe rezerva. nu mai era dupa estimarea mea strop de benzina in rezervor ca ma stiam cu mega morcov ca raman fara si a consumat 15 litri in 289km. deci nu e chiar poveste pescareasca si viteza mea de croaziera e pe la 100km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixon_s_accident Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 salut'are baietzi!!! nou pe aici! am 1 kawa vn 750 din '93 (fosta capra a lui lup alb) zicetimi si mie de unde fac rost de 1 bucata masca radiator... sau dak exista la moto asta asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixon_s_accident Postat Martie 10, 2007 Share Postat Martie 10, 2007 ink 1 lucru!! ce fel de ulei bag in motor? si vreau sa fac 1 comanda de semeringuri furca fata...in timp util Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 10, 2007 Share Postat Martie 10, 2007 Masca radiator:Highwayhawk, ebay sau alte surse. Ianinte sa-l vand, eu bagasem Motorex 10w60, dar era ceva banisori litrul...vezi ca tre sa bagi 4 l. Ti-as recomanda un Motorex, Motul sau Valvoline 15w50--cava mai grosut. Semeringuri gasesti la magazinul de la Piata Muncii sau pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixon_s_accident Postat Martie 10, 2007 Share Postat Martie 10, 2007 am 1 nelamurire la kawa vn 750....culbutorii hidraulici se autoregleaza ei prin presiunea uleiului bagata de pompa?... mie imi scot 1 zgomot mai puternic fatza de cand am luato..si am parcurs vro 400-km. cand am luato imi scapa putin ulei (cred k de la kiuloasa...)-vro garnitura...k nu se vede bine-e in spatele radiatorului! becul de la presiunea de ulei nu sa aprins...dak e scazut nivelul de ulei dar totusi are presiune....=de asta scot culbutorii 1 zgomot mai puternic? mai de fier pe fier...??sau ei sa fie cauza?????eu 1 nu stiu...dak ma poate lamuri cineva...saudak nu intelegeti povestea. intrebatima am 1 nelamurire la kawa vn 750....culbutorii hidraulici se autoregleaza ei prin presiunea uleiului bagata de pompa?... mie imi scot 1 zgomot mai puternic fatza de cand am luato..si am parcurs vro 400-km. cand am luato imi scapa putin ulei (cred k de la kiuloasa...)-vro garnitura...k nu se vede bine-e in spatele radiatorului! becul de la presiunea de ulei nu sa aprins...dak e scazut nivelul de ulei dar totusi are presiune....=de asta scot culbutorii 1 zgomot mai puternic? mai de fier pe fier...??sau ei sa fie cauza?????eu 1 nu stiu...dak ma poate lamuri cineva...sau dak nu intelegeti povestea. intrebatima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 11, 2007 Share Postat Martie 11, 2007 Salut.nixon-oane! Treaba cu zgomotu',tre' sa stie Lupu' cum suna inainte,ca sa-ti dai seama daca-i ceva in neregula...Eu i-am bagat Yacco 10 W 40,si sunt multzumit ...50 ron/bidonu' de 2 l...Capac la radiator,cum ti-a zis si Lupu'...Daca vrei de pe ebay,te-ajut eu,da'sa stii c-o sa te coste transportu' destul de mult,ca e mare... Modifica-ti in" profil" modelul de moto,pana nu ti-o zice Black-ul ...! Semeringuri de furca tre' sa schimb si eu ...Daca gasesti,zi-mi si mie cit si de unde.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixon_s_accident Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 am gasit semeringuri la Kawa Motors... 50 ron perekea!! numa k nu aveau in stoc si ziceau k aduc cam intro luna ...da nu erau prea siguri!! e la Panduri magazinu' . baietzii de akas ziceau k era cam mic nivelul de ulei... deci crek de aia faceau zgomot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.