Sari la conținut

1-2. Barwa Grand Prix of Qatar, TISSOT Grand Prix of Doha


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 306
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 24 minute, frigider a spus:

Ceva surse?

Pare ca am fost prea subtil. E vorba de sezonul de F1 la care nu va participa deloc. Ei au avut cursa in Bahrain. De unde si mentionarea lui Lewis si comentariul cu Budapesta.

MotoGP a concurat la vecini, in Qatar, iar MM nu vine la a doua cursa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus:

Pare ca am fost prea foarte subtil. E vorba de sezonul de F1 la care nu va participa deloc. Ei au avut cursa in Bahrain. De unde si mentionarea lui Lewis si comentariul cu Budapesta.

MotoGP a concurat la vecini, in Qatar, iar MM nu vine la a doua cursa

tot nu prea fac clic. dar nu conteaza. :) 

Acum 2 ore, cuki a spus:

 

Cred ca Rossi nu are nicio problema cu asta. Are echipe baiatu, are piloti. A ajuns un fel de antrenor jucator. 

 

Bah da urate au ajuns motocicletele astea, ma uitam la Ducati si la Aprilia. Nu inteleg de ce le permite regulamentul atatea rahaturi aero pe deoparte, iar pe de alta parte le da niste gume care tin 3 ture...restul se merge la menajament. 

M-am uitat la cursa, exact primul si ultimul tur au fost interesante. In rest, chiar daca au mai fost 1-2 depasiri...nimica spectaculos. 

Sa le dea naibii gume care sa tina o cursa intreaga...altfel castiga ala care se descuca cel mai bine la economie. 

chiar e naspeta treaba asta cu management.

 

nu imi place nici ca primesc indicatii cu mapping 2/8 de la unu care vede el pe calc ca nush ce nu e ok.

nu trebuia sa le spuna frate nimic, nici macar pe PIT board sau cum ii zice, sa scrie pozitia si cate ture ramase, nu timpi, gap-uri si "vezi ca ionel a lu Maria face castele din pietris" .... , poate doar steag negru / long loop penalty.

Editat de frigider
prost
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, frigider a spus:

 

nu imi place nici ca primesc indicatii cu mapping 2/8 de la unu care vede el pe calc ca nush ce nu e ok.

nu trebuia sa le spuna frate nimic, nici macar pe PIT board sau cum ii zice, sa scrie pozitia si cate ture ramase, nu timpi, gap-uri si "vezi ca ionel a lu Maria face castele din pietris" .... , poate doar steag negru / long loop penalty.

 

 

 

+1!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

 

chiar e naspeta treaba asta cu management.

 

nu imi place nici ca primesc indicatii cu mapping 2/8 de la unu care vede el pe calc ca nush ce nu e ok.

nu trebuia sa le spuna frate nimic, nici macar pe PIT board sau cum ii zice, sa scrie pozitia si cate ture ramase, nu timpi, gap-uri si "vezi ca ionel a lu Maria face castele din pietris" .... , poate doar steag negru / long loop penalty.

+1000 maestre, asta zicea si Vale intr.un articol, prea multa strategie, tehnologie draci.Motorul stie in fiecare clipa unde se afla pe circuit, da.o dracului de treaba 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Djenavar a spus:

+1000 maestre, asta zicea si Vale intr.un articol, prea multa strategie, tehnologie draci.Motorul stie in fiecare clipa unde se afla pe circuit, da.o dracului de treaba 

De asta uitasem , OMG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vina este a producatorilor, ca s-au dus la aproape 300 de cai cu ele, si fara electronica ar fi cam imposibil de condus la limita, fie el si pilot motogp. 

Acum 4 ore, Djenavar a spus:

+1000 maestre, asta zicea si Vale intr.un articol, prea multa strategie, tehnologie draci.Motorul stie in fiecare clipa unde se afla pe circuit, da.o dracului de treaba 

Trebuie sa stie unde este pe circuit ca sa le ajunga benzina pana la final, trebuie sa stie cam cat se poate deschide ''gazul'' maxim posibil pe acel viraj, indiferent de cat da pilotul din ghidon, ca sa stie cata benzina sa dozeze, totul la pipeta. Ma repet, daca nu ar avea 300 de cai, nu ar exista nici aceasta problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Valentino Rossi VR46 a spus:

trebuie sa stie cam cat se poate deschide ''gazul'' maxim posibil pe acel viraj, indiferent de cat da pilotul din ghidon

Dă-l în plm de pilot atunci, să facă un cacampionat de roboți! 🤬

Și piloții să se întreacă separat între ei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, cuki a spus:

 

 

 

Bah da urate au ajuns motocicletele astea, ma uitam la Ducati si la Aprilia. Nu inteleg de ce le permite regulamentul atatea rahaturi aero pe deoparte, iar pe de alta parte le da niste gume care tin 3 ture...restul se merge la menajament. 

 

Frumusetea este in ochiul privitorului. Pana la urma astea sunt motociclete de curse, unde primeaza performantele si nu aspectul exterior. Performantele atrag sponsori si cu asta cred ca am zis totul. Cei care investesc in sportul asta, vor sa-si vada numele in prima plan, mai putin sunt interesati ca motocicleta este "urata" sau "frumoasa". Uita-te la Tech 3 KTM. Culoare deosebita pe carene, dar lipsa sponsori (iar asta pentru o echipa de MotoGP este cam naspa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 minutes ago, john17 said:

Dă-l în plm de pilot atunci, să facă un cacampionat de roboți! 🤬

 

Nu cobi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand s-a trecut de la 2T la 4 T si au inceput sa bege electronica din ce n ce mai mult taica-miu, mobrst la vremea lui si cu care ma uitam atunci la GP, mi-a zis cva d genul " Asta nu mai e motociclism, in cativa ani or sa alerge doar mobre fara piloti!". O sa-i spun cu prima ocazie ca a avut dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, cuki said:

Bah da urate au ajuns motocicletele astea, ma uitam la Ducati si la Aprilia.

Toate sunt urâte cu spume, cu excepția Suzuki. Dar, cum spunea @MirceaB, de gustibus et coloribus non disputandum.

 

9 hours ago, farfuridi said:

Parca un ktm(Binder?) l-a "impins". 

Foarte posibil, n-am băgat bine de seamă, am văzut o singură reluare și nici aia foarte bine că eram cu paharul la gură. Am observat că cineva s-a băgat sub el și Valentino a trebuit să iasă larg iar ceilalți au trecut pe lângă el ca trenul prin gară...:bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, ioio_viola a spus:

cat timp Michelin face gume care sa bata recordurile nu o sa se schimbe nimic. o guma durabila inseamna timpi mai mici pe tur. 

Lasa ca faceau recorduri si cu Bridgestone dar cu ala puteau merge blanao toata cursa,nu 2 tururi la inceput si 5-6 pe final.

Acum 18 ore, frigider a spus:

nu imi place nici ca primesc indicatii cu mapping 2/8 de la unu care vede el pe calc ca nush ce nu e ok.

nu trebuia sa le spuna frate nimic, nici macar pe PIT board sau cum ii zice, sa scrie pozitia si cate ture ramase, nu timpi, gap-uri si "vezi ca ionel a lu Maria face castele din pietris" .... , poate doar steag negru / long loop penalty.

:agree:

Demult am atras atentia acestui lucru - comunicarea dintre pitwall si pilot ar trebui tinuta la minim.Pilotul trebuie sa isi gandeasca si sa isi exexute strategia si nu sa fie ghidat de pe margine de e o echipa tactica.Ca sa nu se ajunga ca in F1.

Ok,sa le scrie pe pitboard - acuma cat sa si vezi pe tabla aia cand treci cu 300kmh pe langa ea....scrie-i ce vrei tu acolo :)

Si telemetria chiar daca e unidirectionala (deocamdata) ar trebui interzisa - lasa sa descarce dupa cursa cu laptopul,nu sa primeasca info in timp real si sa ii spuna pilotului - mapping 8 samd.

Acum 16 ore, Djenavar a spus:

Motorul stie in fiecare clipa unde se afla pe circuit, da.o dracului de treaba 

Parca stiam ca a fost interzisa?Adica stiu ca au gps pe ele,dar nu cred ca au voie sa modifice harti frane de motor samd automat in functie de gps.Eu stiam ca treaba aia a fost interzisa odata cu unified software.Acum gps'ul ii ajuta doar pe dorna etc sa si pt telemetrie.Hartile trebuie schimbate de piloti manual de la "boton".

Acum 12 ore, Valentino Rossi VR46 a spus:

 Trebuie sa stie unde este pe circuit ca sa le ajunga benzina pana la final, trebuie sa stie cam cat se poate deschide ''gazul'' maxim posibil pe acel viraj, indiferent de cat da pilotul din ghidon, ca sa stie cata benzina sa dozeze, totul la pipeta.

Ne,ne - asta era exact asa cum zici tu,dar din 2016 a fost interzisa cu unified software.Eu asa stiu,ca modif automata a parametrilor in functie de gps positioning a fost interzisa.Intradevar aveau chestia asta pe softurile "vechi" care erau mult mai avansate decat cel unified.

Acum 11 ore, Speedy.K a spus:

Cand s-a trecut de la 2T la 4 T si au inceput sa bege electronica din ce n ce mai mult taica-miu, mobrst la vremea lui si cu care ma uitam atunci la GP, mi-a zis cva d genul " Asta nu mai e motociclism, in cativa ani or sa alerge doar mobre fara piloti!". O sa-i spun cu prima ocazie ca a avut dreptate.

Acuma....sa fim seriosi.Suntem in 2021.Sa mearga pe motoare 2T ca in 1960...mi se pare putin aiurea.

Dar totusi trebuie pastrata o limita iar pilotul trebuie sa piloteze draq motocicleta aia singur si nu cu 5 ingineri ajutandu-l de pe margine.

 

Mir zice ca nu greseala din ultimul viraj l-a facut sa piarda cele 2 locuri :

"The ideal thing was to not try to overtake Zarco and to have a slipstream on the straight and to try to defend third position," he said. "But it's the start of the season and we have to take a bit of risk, and I overtook Zarco in the last sector, and I said if I finish second it will be great, but I know that I have two angry Ducatis behind, and it will be hard.I saw the finish line really close and then both rockets overtook me.

"I was a bit surprised because I expected one Ducati not two. But Pecco was always there, and the Ducati is unbelievably fast on the straight, and also both riders are riding in a really good way.

"So for sure their bike is an animal, but also the riders did an unbelievable job to manage this power. So it's not only the bike.It was bit frustrating but I gave 100% and next time I know what I have to do."

 

"It's true that I went a bit wide, but normally if you go wide and nobody overtakes you, then you can get more speed at the end," he said. "Because you stop the bike and you go wide and then you come back with more speed. It was not enough, but our bike today worked so well, and I would like to thank Suzuki for this."

 

"I was again riding in a good way, I was again stopping the bike in a good way, I was turning great and clean, not like all the weekend," Mir said.

"We found a way, because in the test you try a lot of things and maybe you get a bit lost in some parts. For some reason, I was not able to stop the bike, I had a lot of problems yesterday, in qualifying it was so difficult, I was pushing like an animal and the lap time was impossible, was never coming. So it was so frustrating and I was so angry.

"We found last night a setting that we used last year. We changed something that I cannot say, and everything came back."

Knee supports had also helped him in the braking zone.

"This [knee supports] is also something that helps me, because in the braking area, I like a lot to use the power of the legs. Normally I ride the bike a lot with the legs. I don't ride a lot with the upper body.

"And in this way, if you see the tank cover of the Suzuki, it's completely flat, so when you brake the knees go forward, and this is something that I never like, it's so uncomfortable.

"With this, it's more the natural shape of all fuel tanks. So it's a little bit the solution to work more with the legs."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

 

Parca stiam ca a fost interzisa?

 

Acum 3 ore, Method a spus:

Ne,ne - asta era exact asa cum zici tu,dar din 2016 a fost interzisa cu unified software.Eu asa stiu

Asa stiu si eu. Imi aduc aminte chiar o declaratie a unuia de la Honda sau Yamaha,care spunea ca unified software i-a dat inapoi cu 10 ani. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa este... Trebuie sa faca management nu numai la incaltari, ci si la consum. De pilda, KTM, printre alte concesii, aveau dreptul si la vreo 2l de combustibil in plus, daca nu ma insala memoria. Sezonul asta, pierzand concesiile, au pierdut si suplimentul de benzina, iar rezultatele se vad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.03.2021 la 14:04, frigider a spus:

chiar e naspeta

e naşpeleta, pe cînd tăia din costuri, chipurile să ajute echipele

La 29.03.2021 la 20:44, MirceaB a spus:

Frumusetea este in ochiul privitorului.

Gumă de mestecat motivaţională. Nu e, sînt urîte cu spume mai puţin Suzuki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, adrianm a spus:

e naşpeleta, pe cînd tăia din costuri, chipurile să ajute echipele

Gumă de mestecat motivaţională. Nu e, sînt urîte cu spume mai puţin Suzuki.

Asta-i parerea ta, cu siguranta se gasesc unii care spun ca sunt frumoase. Daca tie nu-ti place asta nu inseamna ca este litera de lege. Cat despre guma, nu stiu despre ce vorbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati e impresionant.Ciudat dar impresionant.

Restul mi se par chiar ok.

Normal ca nemaifiind streamline,piere ceva din eleganta,dar mna....la aproape 300 de cai la roata....cam greu de pus jos.Trebuie sa ii intelegem.

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Cam asa este... Trebuie sa faca management nu numai la incaltari, ci si la consum. De pilda, KTM, printre alte concesii, aveau dreptul si la vreo 2l de combustibil in plus, daca nu ma insala memoria. Sezonul asta, pierzand concesiile, au pierdut si suplimentul de benzina, iar rezultatele se vad.

Da,si-au pierdut concesiile.

Nu mai au dreptul la zile de teste in plus si nici la rezervor de 23 litri.21 acum.

Dar hai ca le iese consum de peste 17 :)

Au de unde....adica e ok zic eu.

Ar fi interesant daca le-ar lasa combustibilul la liber cat ar baga.In F1 la inceput de era turbo in 2014 aveau probleme mari cu consumul de combustibil,acum insa pe majoritatea circuitelor nu mai merg cu rezervorul plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...