Sari la conținut

3. Grande Prémio 888 de Portugal


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

La fel ca Iannone, stie sa traga de motoreta aia dar e inconstant. Ii lipseste finetea, eleganta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 187
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, wbmt a spus:

Zarco a declarat, dupa cursa; ca au analizat datele si cazatura a fost din cauza unei probleme la cutie; care i-a schimbat mai jos cu 1 / i-a dat mai multa frana de motor; si de aici neastamparul motoretei.

Acum nu e el cel mai cel, dar sezonul acesta incepuse bine; si un podium etapa asta nu era de necrezut.

 

Mi-au displacut toate cazaturile; dar asta e. (si Vin; chiar daca a ramas pe roti, parca a cazut in cap, eu cred ca tine pulsul ala asa de jos ca e pe jumatate adormit; dezamagire totala)

 

La Jerez o sa fie si mai interesant; tot inainte cu sezonul!

Tare info de Zarco, păcat dar asta e.

Prea multa tehnologie :)

 

total de acord ref căzături, daca ar fi după mine n as vrea sa cada nimeni. 

înainte eram om mai mic și mă bucuram când cădea unu de nu l suportam.

 

miller n a zis nimic? Parca și el a văzut devreme? Sau confund?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Method a spus:

 

Meh,Yamaha se spala pe maini zicand ca nu depinde de ei si ca ei au contract cu Petronas carora le livreaza "ce au platit".

 

Ok,dar intrebarea se pune foarte simplu : dar de ce nu e vicecampionul pilot de uzina Yamaha?

"Am livrat ce au platit" este cliseu vechi la Yamaha, l-am mai auzit si cu alta ocazie. Daca imi amintesc bine, cand se plangea Tech3 ca nu primeste motociclete pe masura rezultatelor lui Zarco. Ceea ce,sunt sigur, corespunde unei realitati. Intrebrea este, Yamaha de ce a ramas cu mentalitatea asta invechita gen "livrat ce au platit",cand toti producatorii ceilalti se bat  sa aibe pe grila cat mai multe bicle de uzina. A doua intrebare ar fi: cum de Morbi nu are contract direct cu Yamaha??? Cand toti ceilalti producatori isi securizeaza pilotii cu conracte direct cu uzina... Incredibil!

 

Celalat articol, cu declaratiile lui Rossi, vine parca in completare. La un moment dat, Doctorul spune: "what i know is that my bike is very similar to the official one, and it is a 2021 bike.... " Cuvintele cheie sunt subliniate! 

Iar mai jos spune: " I expected to be stronger, for sure. But I don't know what Quartararo and Vinales have"

Asadar, deci si prin urmare, se pune intrebarea, ce a livrat Yamaha catre echipa satelit? Ca "foarte similara" nu este acelasi lucru cu "identica cu..." :D :D Asa ca mosului nu ii ramane decat sa concluzioneze ca " we just have to work with what we have"...  Mosneagul nu putea sa spuna direct ca are o motoreta de client obosita, ci a dat-o la intors in modul diplomatic caracteristic. Cred ca asta este cheia in care ar trebui sa intelegem rezultatele pilotilor Petronas si ale lui old doctor, in particular. Bine, asta nu inseamna ca nu ar trebui sa se retraga.Timpul lui a trecut, insa caderea de forma foarte brusca si accentuata are cel mai probabil si asemenea cauze externe. Daca este asa, nu este foarte elegant si nici inteligent, ce face Yamaha cu resursa lor umana. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie, poate Morbi asteapta sa semneze cu VR46 in caz ca-si face Rossi echipa de GP. Cat despre motoretele Yamaha, si nu numai (Honda, Cal si bascula de carbon), alea oficiale primesc primele update-uri, restul mai tarziu sau la anul. Mi se pare total aiurea ca Rossi, cel mai bun pilot din istoria Yamaha (si a MotoGp-ului), sa nu primeasca material 1:1 cu echipa oficiala.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

*Nu mai dati quote la postul anterior

 

Pai nu de Rossi se mira lumea că are yama din aia "mare in japan" ci de Morbi că nu are... Cel mai bun din sezonul trecut.

Daca ăla de la yama a ieșit și a zis ce a zis.. aia e.

Păcat de Morbi, ok acum pe început de sezon se descurca binișor, problema e ca pe parcursul anului mai progresează moto de uzina, nu?

Joac-o pe-asta ...

 

 

Morbi e supărat , nu cred că așteaptă el nimic.

Deja Aprilia mișcă binișor, îl pierde Yamaha.

Suzuki nu cred că renunță la Mir sau Rins.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa scriu si de Morbi, dar mie imi e lene sa scriu mult. Postul meu despre el era intr-un fel cand am zis ca daca nici Rossi nu primeste 1:1, ce pretentii sa mai aiba Morbi. Omul e talentat, munceste mult si ar fi meritat o motocicleta de uzina. Yamaha si-a mai dat cu sutu-n cois. Ma rog, mentalitatea japoneza e greu de inteles. Eu sper, ca la finalul campionatului, sa iasa cu mult in fata lui Vin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca bosii de la yamaha s-au suparat pe performanta Petronas de anul trecut fata de echipa de uzina.

 

au crezut ca Rossi e problema ca e batran ca nu mai tine ritmul cu cei tineri dar de fapt Viniales este buba. nu inteleg cum un pilot atat de rapid intr-o cursa in urmatoarea sa nu fie nici unde...

 

Sunt curios cate motoare au pierdut cei de la Yamaha?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, frigider a spus:

si anul trecut incepuse binisor, sfarsitul a fost prost :D

True.Am mai zis - si imi mentin parerea pana la proba contrarie - pana la urma tot campionii de la clasele mezine ies in fata si in motogp.(stiu,stiu - Stoner)

Acum 17 ore, wbmt a spus:

Zarco a declarat, dupa cursa; ca au analizat datele si cazatura a fost din cauza unei probleme la cutie; care i-a schimbat mai jos cu 1 / i-a dat mai multa frana de motor; si de aici neastamparul motoretei.

Acum nu e el cel mai cel, dar sezonul acesta incepuse bine; si un podium etapa asta nu era de necrezut.

Da am vazut si eu interviul cu el...aia a fost asa cam cu juma de gura ca tot el a recunoscut fix in acelasi interviu ca motoreta ii daduse de inteles ca nu mai era grip,si-a facut si el cumva un mea culpa.Cert e ca a gresit (rau) si ca trebuia sa stea naibii in picioare si sa puncteze.Chiar daca nu podium,iei un 5-6 tot iei ceva.Chestiile astea conteaza f mult cand ai sanse la campionat.Vezi Mir 2020.

Acum 14 ore, xt600 a spus:

"Am livrat ce au platit" este cliseu vechi la Yamaha, l-am mai auzit si cu alta ocazie. Daca imi amintesc bine, cand se plangea Tech3 ca nu primeste motociclete pe masura rezultatelor lui Zarco. Ceea ce,sunt sigur, corespunde unei realitati. Intrebrea este, Yamaha de ce a ramas cu mentalitatea asta invechita gen "livrat ce au platit",cand toti producatorii ceilalti se bat  sa aibe pe grila cat mai multe bicle de uzina. A doua intrebare ar fi: cum de Morbi nu are contract direct cu Yamaha??? Cand toti ceilalti producatori isi securizeaza pilotii cu conracte direct cu uzina... Incredibil!

+1

 

Acum 14 ore, xt600 a spus:

Celalat articol, cu declaratiile lui Rossi, vine parca in completare. La un moment dat, Doctorul spune: "what i know is that my bike is very similar to the official one, and it is a 2021 bike.... " Cuvintele cheie sunt subliniate! 

Iar mai jos spune: " I expected to be stronger, for sure. But I don't know what Quartararo and Vinales have"

Asadar, deci si prin urmare, se pune intrebarea, ce a livrat Yamaha catre echipa satelit? Ca "foarte similara" nu este acelasi lucru cu "identica cu..." :D :D Asa ca mosului nu ii ramane decat sa concluzioneze ca " we just have to work with what we have"...  Mosneagul nu putea sa spuna direct ca are o motoreta de client obosita, ci a dat-o la intors in modul diplomatic caracteristic. Cred ca asta este cheia in care ar trebui sa intelegem rezultatele pilotilor Petronas si ale lui old doctor, in particular. Bine, asta nu inseamna ca nu ar trebui sa se retraga.Timpul lui a trecut, insa caderea de forma foarte brusca si accentuata are cel mai probabil si asemenea cauze externe. Daca este asa, nu este foarte elegant si nici inteligent, ce face Yamaha cu resursa lor umana. 

Eh....Rossi iar revine la ce a facut din 2016 incoace atunci cand are rezultate indoielnice - motoreta proasta inginerii slabi Yamaha e de porc.Si-a dat baiatul ala demisia acum 2 ani pe declaratiile lui degeaba.

Daca iar reluam lamentarile tribunului - vezi 2016 cand i-a blamat ca n-are ce testa la Brno ca au adus chestii de calcat si ca motoreta e in urma,ca anul viitor sa preamareasca v.2016 si sa injure v2017 care are "electronica" de calcat (unif software) ca mai apoi in 2018 sa recunoasca faptul ca de fapt el si cu Maravilla au ales un motor mai puternic si mai "abrupt" in 2017 si ca de fapt aia era problema...samd samd.An de an aceeleasi povesti.Cu o motoreta care castiga (nu in mainile lui) un procent bunicel din curse.

Si Vinales s-a invatat la fel.In 2019 tipau amandoi ca ce naspa motoreta au pana a venit Quarta si ii sufla in ceafa lui MM cursa de cursa si atunci au zis "aa tre sa ii luam telemetria la baiatul asta sa vedem ce face ca intradevar are rezultate bune"...cu motoreta pe care o tot scuipam noi.Facepalm.

Anul trecut tot Vin plangea ca din gura de sarpe ca sa faca ceva ca Yamaha e de porc si Yamaha au luat peste jumatate din victorii.Cu 3 piloti diferiti,dar asta subliniaza doar inconstanta pilotilor.Lamentarile lui Rossi cu privire la materialul de concurs sunt stiute.Eu nu le mai iau in seama demult.Si cred ca anul asta nici Yamaha.

 

"Conspiratia" asta aruncata de el e noua - Yamaha de fapt ii da lui material de concurs diferit fata de cei 2 de la uzina.Pt ca Yamaha clar are interes ca cel mai titrat pilot (si cel care vinde cel mai mult) sa mearga prost.Double facepalm.

Si Morbi pe moto veche de 1 an zboara.Pai ce sa zic - sa faca schimb sa vada ca poate ii da Yamaha lui Morbi o super motoreta,si de aia are Morbi rezultate mai bune pe o moto mai veche nu?

Nici nu are rost sa comentam asemenea declaratii.Rossi daca mai poate fi rapid,pai sa fie,iar daca nu,ar fi cazul ca anul asta sa dea quit.Si sa lase manevrele astea politice macar in anul de retragere.Ii putem blama pe Yamaha ca au o politica de tot calcatul in alegerea pilotilor si in investitii dar nu ca nu fac motorete bune.

Acum 14 ore, frigider a spus:

ca-l pastreaza pe obositu ala de Vin, 1 cursa castiga, ailalta e pe 11+...

True.Maravilla e rapid in 2-3 curse pe sezon.Si atunci poate cade.Sau poate castiga.Dar sa se bata la campionat - never in viata lui.

Acum 13 ore, adidas a spus:

Cat despre motoretele Yamaha, si nu numai (Honda, Cal si bascula de carbon), alea oficiale primesc primele update-uri, restul mai tarziu sau la anul. Mi se pare total aiurea ca Rossi, cel mai bun pilot din istoria Yamaha (si a MotoGp-ului), sa nu primeasca material 1:1 cu echipa oficiala.

1.Iei ca si adevar infailibil o declaratie de-a lui Rossi spusa la bere ca sa zic asa.El insinueaza o prostie - "mie nu cred ca imi dau aceeiasi motoreta ca celor de la uzina ca de aia merg eu asa de prost".E stupid.Yamaha a zis cu subiect si predicat ca Rossi are moto factory.De mai multe ori a zis asta.Asa prevede contractul dintre ei si Petronas.

Aaa,ca Rossi va primi eventualele update'uri la o etapa sau 2 dupa ce le-a primit echipa - foarte corect.Dar pana una alta nimeni nu a spus ca ar fi adus vreun update motoretei factory.E prea devreme.Si pe deasupra motoreta mere de rupe - 100% win.Rossi o arde politic probabil mai vrea si el 5 mecanici samd de la Yamaha.

2.Mi se pare aberant ca Rossi sa nu primeasca moto factory odata ce s-a semnat pt moto factory.

Mi se pare si mai aberant insa ca Morbi sa primeasca cam ce primea Zarco cand era la tech3.Adica mai nimic.Iar Morbi spre deosebire de Zarco a iesit putin vice anul trecut.Penibil ce fac Yamaha cu el,asta ar trebui sa ne scandalizeze si nu declaratiile lui Rossi.

Acum 12 ore, adidas a spus:

Omul e talentat, munceste mult si ar fi meritat o motocicleta de uzina. Yamaha si-a mai dat cu sutu-n cois. Ma rog, mentalitatea japoneza e greu de inteles. Eu sper, ca la finalul campionatului, sa iasa cu mult in fata lui Vin.

:agree:

 

In urma "laudelor" primite pentru ultima cursa in care a performat in nota obisnuita,Vinales si-a sters profilul de twitter. :lol:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

 

Eh....Rossi iar revine la ce a facut din 2016 incoace atunci cand are rezultate indoielnice - motoreta proasta inginerii slabi Yamaha e de porc.

 

"Conspiratia" asta aruncata de el e noua ......

 

Aaa,ca Rossi va primi eventualele update'uri la o etapa sau 2 dupa ce le-a primit echipa - foarte corect.

Privind retrospectiv evoloutia (ile) Yamaha, din 2015 incoace, adevarul este ca M1/2015 a fost ultima care a livrat rezultate. Odata cu venirea Michelin ,ca furnizor de pneuri, Yamaha nu a mai reusit sa puna la punct o motocicleta cu adevarat competitiva. Toate evolutiile ulterioare, pana in prezent, au mers din rau in mai rau, asa ca declaratiile succesive ale lui Rossi contin o doza buna de adevar: anume ca modelul precedent era mai bun decat cel prezent. Anul asta este chiar surprinzatoare prestatia Yamaha, dar sa nu uitam ca au fost curse la temperaturi decente. Sa vedem cum se vor comporta cand vor concura la 50+ grade, la nivelul pistei. Sau pe ud... Ca la Portimao au pus harduri, pe sapte, ca sa termine cursa. Imi doresc ca anul asta Yamaha sa faca hattrick-ul, dar am unele indoieli, pana nu o vad la lucru pe caldura. 

 

Acuzatia facuta de Rossi este una foarte serioasa si nu cred ca ar fi facut-o fara sa aibe niste informatii din sanul echipei. Intr-o lume, in care dupa cum ai putut constata si tu, unele declaratii sunt facute sub garantia anonimatului, afirmatiile lui Rossi sunt foarte riscante, daca nu au fundament. Pe de alta parte, nici el nu ar fi facut declaratia, intr-un alt context, decat cel actual. In 2016, '17, '18, etc.. cand inca vedea in fata lui niste ani de cariera, nu ar fi spus ceea ce a spus. Acum, insa, sunt convins ca stie ca relatia lui cu Yamaha a ajuns la sfarsit, probabil ca deja stie si cu ce constructor va pune bazele echipei proprii de MotoGp. Si sigur nu este Yamaha. Si atunci declaratiile lui capata sens. Pentru ca intr-o asmenea situatie, nici Yamaha nu i-ar mai pune la dispozitie chiar ultimele versiuni ale motocicletei. Chiar si asa, omul o spune voalat, pentru cine vrea sa inteleaga. 

Parerea mea este ca ar trebui sa te bucure faptul ca mai este in competitie un pilot care mai da din casa unele aspecte "absconse" si nu tocmai principiale din sanul echipei. Odata cu retragerea lui Rossi, vei citi numai declaratii politic corecte. Piloti precum Crash sau Dovi, Lorenzo, care aveau curaj sa spuna lucrurilor pe nume, au cam disparut din competitia asta. Toti ceilalti vorbesc, fara sa spuna, de fapt, nimic... A se vedea pilotii de la Ducati.. se vede clar ca gioarsa aia nu este buna decat la liniute. Pe viraje este ridicola, mai nou, Suzuki si Yamaha au aratat franari si intrari pe viraj  superioare motoretelor Ducati, dar pilotii lui Gigi sunt "foarte fericiti" si recunoscatori pentru materialul de concurs superior. Tot ce trebuie sa faca este sa munceasca and push hard, hard, ca sa inteleaga motocicleta, sa se adapteze la mobra si alte declaratii de astea in limbaj de lemn. Vinales la fel... platitudini mai mari ca omul ala nu emite nimeni in paddock-ul ala... Asa ca zi bogdaproste ca mai este un Rossi, care spune lucruri, asa incat sa mai aflam si noi unele dedesupturi... 

 

Pai daca ii da dupa doua etape ultimele update-uri, mai conteaza ca motoreta este 2021 sau 2019?? Se pare ca 2019 este mai performanta.. :) Nu se mai poate spune ca are motocicleta si sustinere de uzina. In cazul asta, Rossi spune un adevar. 

 

 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au voie, prin prisma contractului, sa vorbeasca de rau echipa, furnizorul de gume, organizatorul..si ce o mai fi pe acolo. Tocmai de aia sunt asa diplomati cu totii, unii tac malc alti o ard mai voalat.

Cat despre motorete, toate-s bune si toate au minusuri. Eu zic ca Ducati e una dintre cele mai bune dar garajul duce lipsa de piloti care sa inteleaga motoreta aia. Explica un expert la un moment dat, ca exista un echilibru foarte fragil ce trebuie descoperit si mentinut, in sensul ca nu ai cum sa ai o motocicleta rapida care sa ia si bine curba. Suzuki mi se pare ca e cea mai ok la ora actuala, nu exceleaza la nimic dar tot ce face, face bine. Daca-mi amintesc bine, citisem asta intr-un articol despre Suzuki, unde autorul spunea ca el nu ar schimba nimic la ea sezonul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, frigider a spus:

*Nu mai dati quote la postul anterior

 

Pai nu de Rossi se mira lumea că are yama din aia "mare in japan" ci de Morbi că nu are..

 

 

nu prea are legatura cu pilotul si calitatiile lui.

cat a platit Petronas la Yamaha... una de uzina si una Spec A. 
asta au primit.

mai departe, ai 2 motoreta un spec A si una de uzina... ce pilot vine cu cele mai mari sponsorizari... Rossi .. ca il sustine Dorna. rossi primeste uzina. Morbi la gara. 
 

sper sa semneze yamaha cu Morbi repede pana nu il ia Ducati in locul lui Miller care are ctr pe 1 an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, damager a spus:

 

 

nu prea are legatura cu pilotul si calitatiile lui.

cat a platit Petronas la Yamaha... una de uzina si una Spec A. 
asta au primit.

mai departe, ai 2 motoreta un spec A si una de uzina... ce pilot vine cu cele mai mari sponsorizari... Rossi .. ca il sustine Dorna. rossi primeste uzina. Morbi la gara. 
 

sper sa semneze yamaha cu Morbi repede pana nu il ia Ducati in locul lui Miller care are ctr pe 1 an.

Da Man, ideea e că Ducati se da peste cap sa țină piloți buni..le plătește salariu etc.

E vb ca yama putea sa facă un gest da s prea idioți.

Eu daca eram Morbi plecam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, frigider a spus:

Da Man, ideea e că Ducati se da peste cap sa țină piloți buni..le plătește salariu etc.

E vb ca yama putea sa facă un gest da s prea idioți.

Eu daca eram Morbi plecam.

 

 

da man, diferenta e ca Yamaha e condusa de un fond de investitii car vor sa faca profit pt investitori. 
cu astia e dificil sa le explici ca una ca alta, ca e mai bine asa...etc...

zic si eu, ca pana la urma nimeni nu stie,in 2019 cand m-am uitat pe cifre avea profitul cel mai mare procentual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, damager a spus:

 

 

da man, diferenta e ca Yamaha e condusa de un fond de investitii car vor sa faca profit pt investitori. 
cu astia e dificil sa le explici ca una ca alta, ca e mai bine asa...etc...

zic si eu, ca pana la urma nimeni nu stie,in 2019 cand m-am uitat pe cifre avea profitul cel mai mare procentual.

sa-i ia naiba dp meu de vedere.

le doresc sa nu ia campionatul :) nu ca ar conta cu ceva ce le doresc eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce atata strofocare ,ca are sau nu are Morbido contract cu Yamaha,

Fiecare echipa are politica ei.Nu stim ce este acolo.Poate Petronas nu a vrut ca Morbido sa

fie sub contract cu Yamaha.Sa nu uitam ca Petronas este echipa cu bani.Nu sunt Tech3,Avitinia.Gresini.

Atat ca ei investesc cat vor nu cat au.Ca au multi bani,

Sau poate Morbido nu a vrut sa fie legat de un contract sau precontract cu Yamaha.

Poate asteapta oferte sau cel mai probabil sosirea VR46 la clasa mare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

......in 2019 cand m-am uitat pe cifre avea profitul cel mai mare procentual.

Din pacate in MotoGp nu se vede treaba asta... politica lor fata de piloti si fata de echipa satelit mi se pare falimentara, iar din pdvd al banilor investiti in competitie, par sa aloce buget mai mic decat Kktm si Ducati, in conditiile in care ambele sunt niste ateliere, comparativ cu Yamaha... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, xt600 a spus:

Din pacate in MotoGp nu se vede treaba asta... politica lor fata de piloti si fata de echipa satelit mi se pare falimentara, iar din pdvd al banilor investiti in competitie, par sa aloce buget mai mic decat Kktm si Ducati, in conditiile in care ambele sunt niste ateliere, comparativ cu Yamaha... 

ducati e WV acuma... si aia au bagat bani. Ktm se dezvolta si el, a mai cumparat 3 ateliere, gas-gas fiind ultima☺️.. dar da, sunt niste service-uri de cartier pe langa yamaha.

fiecare cu strategia lui. Habar nu am ce vrea sa faca yamaha, in ultimii 3 ani numai povesti. 
Prin 2018 zoceau ca scos in 2019 noul model de R1 cu cutie seemless, counter crankshaft si valve variabile si de atunci tot zic. Acuma cica modelul 2022. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, xt600 a spus:

Pai daca ii da dupa doua etape ultimele update-uri, mai conteaza ca motoreta este 2021 sau 2019?? Se pare ca 2019 este mai performanta.. :) Nu se mai poate spune ca are motocicleta si sustinere de uzina. In cazul asta, Rossi spune un adevar.

Daca i-au dat de la inceput moto spec A,inseamna ca si-au respectat contractul nu?Ceea ce sunt convins ca e adevarat.Rossi face niste acuzatii voalate cum ca nu ar fi asa,ceea ce nu cred,din moment ce sunt niste contracte samd in sensul asta.Plus ca Yamaha nu ar avea nici un interes in acest sens,ci dimpotriva.Rossi incearca sa isi justifice lipsa de performanta astfel.

Yamaha nu a zis in nici un moment ca ii da sustinere de uzina.Ci doar moto de uzina.Sustinerea de uzina e la pilotii de uzina,normal.

 

"Se pare ca 2019 este mai performanta" ? NU.Iarasi nu luam in considerare rezultatele - Yamaha v.2021 are procentaj 100% la victorii.

Si nu 2019 este mai perfromanta,ci Morbi e mai performant.Cum a fost si Quarta in 2019 mai performant decat el (atunci cand ii cautau telemetria),cum a fost si Quarta in 2020 mai performant decat el samd.De fapt aici e buba.

Daca Rossi are impresia (cum a mai avut-o si in alti ani si s-a dovedit total eronat) ca versiunea anterioara e mai performanta,sa faca schimb cu Morbi.Sunt convins ca tiganul nu s-ar supara :)

Acum 5 ore, adidas a spus:

 Daca-mi amintesc bine, citisem asta intr-un articol despre Suzuki, unde autorul spunea ca el nu ar schimba nimic la ea sezonul asta.

Putin mai multa putere....A fost jenanta (nu pt Mir ci pt Suzuki) faza de final din Qatar.Am crezut ca Mir a ratat o treapta in cutie.De fapt el saracul nu ratase nimic - aia era diferenta de putere intre Suzuki si Ducati.Viol.

Acum 4 ore, damager a spus:

nu prea are legatura cu pilotul si calitatiile lui.

cat a platit Petronas la Yamaha... una de uzina si una Spec A. 
asta au primit.

mai departe, ai 2 motoreta un spec A si una de uzina... ce pilot vine cu cele mai mari sponsorizari... Rossi .. ca il sustine Dorna. rossi primeste uzina. Morbi la gara. 
 

sper sa semneze yamaha cu Morbi repede pana nu il ia Ducati in locul lui Miller care are ctr pe 1 an.

True.M-as mira insa sa mai ia Ducati pe cineva - deja are 4 piloti pe contract.Si nu e niciunul prostalau sa zici ca merita sa se descotoroseasca de el cat de repede.

Acum 28 minute, adiy32 a spus:

Nu inteleg de ce atata strofocare ,ca are sau nu are Morbido contract cu Yamaha

Pai pt ca anul trecut a fost cel mai performant pilot de la Yamaha - a iesit vice campion in timp ce pilotii factory au facut nimic.

Prin urmare ar fi normal sa fie sustinut de Yamaha.Sau cel putin luat in calcul pt un bump la uzina.(in dauna lui Vinales sper eu).

In ultimii 5-6 ani Yamaha a facut numai decizii proaste.Si una buna dupa ce mult timp s-a codit : l-a retrogradat pe Rossi in dauna lui Quarta (dupa ce acesta avusese de multe ori rezultate mult mai bune decat pilotii de uzina).Decizie care pana la ora asta se dovedeste a fi perfecta - Quarta e liderul clasamentului si a luat deja distanta.

Speram sa faca la fel si cu Morbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, Method a spus:

 Plus ca Yamaha nu ar avea nici un interes in acest sens,ci dimpotriva.

 

Yamaha v.2021 are procentaj 100% la victorii.

 

Am crezut ca Mir a ratat o treapta in cutie.De fapt el saracul nu ratase nimic - aia era diferenta de putere intre Suzuki si Ducati.Viol.

 

True.M-as mira insa sa mai ia Ducati pe cineva - deja are 4 piloti pe contract.Si nu e niciunul prostalau sa zici ca merita sa se descotoroseasca de el cat de repede.

 

Pai pt ca anul trecut a fost cel mai performant pilot de la Yamaha - a iesit vice campion in timp ce pilotii factory au facut nimic.

Ba ar avea intr-o anume situatie: daca deja au decis ca asta este ultimul an al lui Rossi cu ei, sau daca Rossi este deja in tratative avansate cu alt constructor, pentru formarea unei echipe satelit. In cazul asta ii aplica deja tratamentul "standard" pentru asemenea situatii. Acum este prematur sa se faca declaratii, dar peste niste luni sau poate chiar saptamani, sa nu ne miram de vreo declaratie "neasteptata" din partea vreuneia din parti..  Pentru mine nu va fi deloc neasteptata.  :) 

 

Sa-ti fie gura aurita, dar putintica rabdare! Au fost doar trei curse, din care doua pe acelasi circuit. Curse pe racoare.  Sa o vedem la vara... 

 

Atat stie motoreta aia: liniute. Doar acolo poate viola ceva, in rest pe fiecare viraj are parte de dubla penetrare din partea Suzuki si Yamaha. Cand va veni si Honda din urma, va fi tripla. Pe viraje Ducati este penibil. Mai nou nu prea mai are un avantaj evident nici pe franare si nici pe intrarea in viraj. 

 

Daca mai gafeaza mult, primul pleaca Miller. Si Rins de la Suzuki. 

 

Da. Si asta in conditiile in care sunt in campionat piloti mult mai putin performanti, pe moto de uzina si contracte direct cu constructorul. Imi vine in minte cel putin un fratior. Iar vicecampionul se da cu material din deceniul trecut. 

 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Method said:

Putin mai multa putere....A fost jenanta (nu pt Mir ci pt Suzuki) faza de final din Qatar.Am crezut ca Mir a ratat o treapta in cutie.De fapt el saracul nu ratase nimic - aia era diferenta de putere intre Suzuki si Ducati.Viol.

Tocmai aici e smecheria, ii dai putin mai multa putere si pierzi putin la alte capitole. Se pierde echilibrul si asa firav. Cursele acum sunt despre cine intelege si seteaza mai bine motoreta. Si se pare ca generatia asta noua intelege foarte bine fenomenul de "fine tiuning", pe cand aia "mai batrani" inca au pornirea de a da doua clickuri + la amortizorul spate sa vada daca merge mai bine asa. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, damager a spus:

Prin 2018 zoceau ca scos in 2019 noul model de R1 cu cutie seemless, counter crankshaft si valve variabile si de atunci tot zic. Acuma cica modelul 2022. 

Sunt curios cum ar aplica ei seamless'ul pe strada pt ca mi se pare imposibil.La cutia seamless (pe langa faptul ca ii trebuie o super mentenanta si ca e super scumpa),daca se greseste schimbarea (in loc de superioara se schimba inferioara),cutia e distrusa.Ori pe strada asta se va intampla clar la un moment dat.

DSG poate.Seamless...nu prea vad cum.Dar DSG'ul pe langa faptul ca e scump,ar insemna practic dublarea masei cutiei.Teoretic se poate face,practic nu vad Yamaha sa iasa cu o asa inovatie,mai degraba Bmw care tot incearca tot felul de chestii groundbreaking.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Atat stie motoreta aia: liniute. Doar acolo poate viola ceva, in rest pe fiecare viraj are parte de dubla penetrare din partea Suzuki si Yamaha. Cand va veni si Honda din urma, va fi tripla. Pe viraje Ducati este penibil. Mai nou nu prea mai are un avantaj evident nici pe franare si nici pe intrarea in viraj. 

 

Daca mai gafeaza mult, primul pleaca Miller. Si Rins de la Suzuki.

Ducati stie mai multe decat straight line speed.Era foarte laudata chiar si de catre rivali si pe frane si probabil e cea mai buna moto pe iesire pe accel.

Dovi mergea cu ea la bataie pt campionat.Astia mai au de invatat insa,dar ajung si ei acolo.

Doha era in mod normal teritoriul Ducati si numai MM putea sa ii puna in pericol suprematia acolo.Ducati boys mai au de invatat pana se vor da ca Dovi pe ea.Si chiar si Dovi ne-a aratat ca nu a dus Ducati la maxim pt ca pt un scurt timp Lorenzo mergea mai tare ca el...inainte sa isi rupa glezne scaphoide samd.Deci as zice ca are potential motoreta aia ciudata.

Faptul ca baietii astia sunt green si nu stiu sa o exploateze asta e altceva.E o moto contraintuitiva (de aia ii si apreciez pe Martin si Zarco care inca de la primele contacte cu ea au fost performanti).

Daca Zarco nu mai face prostii si puncteaza solid cursa de cursa,cred ca va face rocada cu Miller.Care e dezamagitor...si s-a uitat prea mult la Mike Doohan cu stilul ala cocosat :)

Acum 14 minute, adidas a spus:

Tocmai aici e smecheria, ii dai putin mai multa putere si pierzi putin la alte capitole. Se pierde echilibrul si asa firav.

Eh,lui Marquez ii cam placea cand au scos varianta aia de Honda cu mai multa putere.Dar care intradevar avea niste carente pe handling.Insa intradevar Marquez e altceva.

Totusi sa treaca 2 pe langa tine ca trenul in gara....cam jenant pt Suzuki.Cu tot handlingul ei.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...