Sari la conținut

Moto Guzzi V7 Stone vs. Triumph T100 vs Triumph Scrambler (900/1200), vs. Kawasaki W800


cosmin r
 Share

Postări Recomandate

Salut
Ce ati alege intre

Moto Guzzi V7 Stone vs. Triumph T100 vs Triumph Scrambler (900/1200), vs. Kawasaki W800
Alte variante - va rog sa propuneti

Am carnet de 10 ani, am avut de-a lungul timpului, Transalp650. DRZ400, WR250, Beta Xtrainer300
Caut ceva cu aspect clasic pt utilizare zilnica (naveta 25km, plimbare)
Nu imi place sa surubaresc, preferabil sa fie fiabila (am eliminat Ducati Scrambler)
Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, cosmin r a spus:


Nu imi place sa surubaresc, preferabil sa fie fiabila (am eliminat Ducati Scrambler)

Atunci ar trebui sa te orientezi strict pe japoneze. Yamaha are o linie de neo-clasice pe care ar trebui sa o analizezi: XSR700, XSR900, XJR1300, SCR950, XV950R. Insa pentru naveta zilnica si plimbare (daca luam termenul in sensul lui cel mai strict), ar trebui sa te orientezi spre un scuter/maxiscuter pana in 300-400 cmc. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Scrambler 1200 este un supermoto in haine de scrambler. 

Foarte dinamica, cu chef de joc, schimba trasa instant. A semanat f tare cu Dorsoduro. 

 

Neo-clasice?

Am condus R Nine T Pure anul trecut si a fost o experienta foarte placuta, cu un feeling mecanic si un sunet de motor/evacuare pe masura. Chiar daca inceata, nu m-ar deranja deloc sa o am ca a n-a motocicleta in garaj, strict pentru ture de duminica, jumatate de zi. Anul trecut la Bmw Baden Viena era expus R Nine T5. Probabil cel mai frumos neo clasic Bmw. Roata aceea cu spite era altceva. 

 

Din ce exista pe piata la ora actuala, mie unul Scrambler-ul 1100 Sport Pro mi se pare fara concurenta. Daca as avea de ales o singura motocicleta clasica in garaj, probabil ca aceasta ar fi aleasa. 

 

Din categoria "doar zic":

* Indian FTR (da, stiu, nu este scrambler, este un flatT-er)

* Spania este plina de neoclasice de capacitate mica/medie, copii de cafe racere. Probabil nu sunt ceea ce cauti - Montesa, Mash, si cred ca si Benelli au ceva model.

* Royal Enfield? 

* Yamaha avea acum cativa ani la vanzare (nu multi) niste revival-uri ale XJR-ului.

* Am vazut pe sosea si se misca si arata f bine Z900RS (ai si varianta cafe)

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, cosmin r a spus:

 

Nu imi place sa surubaresc, preferabil sa fie fiabila .

In cazul ăsta, japoneza ar trebui sa fie in pole-position. Uite aici, pe forum, un tip care povestește frumos despre ea: 

https://motociclism.ro/topic/757457-2011-kawasaki-w800-ask-me-anything/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti din Bucuresti, poti sa treci pe la The Bike Hub si sa ii rogi sa-ti dea un V7 Stone pentru un test rapid.
Motorul in V2 este amuzant, are un "ruliu" specific, mai ales la demaraj. Mai are si alte particularitati: neutrul e greu de gasit, e nevoie sa te obisnuiesti cu turatia limitata, pozitionarea tobei si a cilindrilor - risti sa te "frigi" etc. Dar e distractiva.
Si pe mine m-ar tenta mai mult o Kawasaki W800 sau poate chiar un Kawasaki Vulcan S.
Daca tot suntem la japoneze, poti sa te uiti la un alt neo-retro clasic: Honda Rebel. Si poti sa profiti de tichetul rabla pentru motociclete: 5500 RON...
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos topicul! 

 

As lua in considerare si Ducati Scrambler si Yamaha XSR900.

Si, de ce nu, si Triumph Trident 660. 

 

Strict dintre optiunile tale, as merge pe T100. 

BMW R NineT e o optiune interesanta, dar semnificativ mai scump cu cateva miute bune fata de toate astea de mai sus. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vin de pe Harley si am zis sa trec la ceva mai light dar pastrand tot liniile clasice. M-am oprit la Bonneville T120 cu motorul de 1200cc. SI eu am 11 ani de carnet si T100 mi se pare orientat mai mult catre oras sau catre incepatori. Scrambler-ul era si el pe lista insa evacuarea limiteaza mult optiunile de bagaje in caz ca vrei sa faci o tura lunga. Guzzi e fain dar fiabilitatea italiana m-a facut sa dau in spate. Plus ca e si destul de mic. W800 e frumoasa foc dar motorul mi se pare cam lesinat. Prietena e super fan w800 din cauza greutatii scazute si motorului mai smooth. R nine T e bestial la cum se misca si cum se aude dar pt mine e inghesuit(1.77 si 93 kg). Mai mult de o naveta scurta, nu ma vad pe motocicleta asta. E si cel mai scump, varianta Pure incepand de pe la 13 mii.

Editat de Nocturnus85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, xt600 said:

Atunci ar trebui sa te orientezi strict pe japoneze. Yamaha are o linie de neo-clasice pe care ar trebui sa o analizezi: XSR700, XSR900, XJR1300, SCR950, XV950R. Insa pentru naveta zilnica si plimbare (daca luam termenul in sensul lui cel mai strict), ar trebui sa te orientezi spre un scuter/maxiscuter pana in 300-400 cmc. 

 

 

Yamaha SCR950 este interesanta, nu stiam de ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne ajuta'! Un topic frumos.

Vrei sa cumperi noua sau la ocazie? Daca noua dece nu iti faci un plan, sa mergi unde poti sa le incerci pe toate (sau cat mai multe)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, hora09 said:

Doamne ajuta'! Un topic frumos.

Vrei sa cumperi noua sau la ocazie? Daca noua dece nu iti faci un plan, sa mergi unde poti sa le incerci pe toate (sau cat mai multe)

 

Ma gandisem sa iau 2016-2018
Daca ar fi sa iau noua, as lua pe firma din Germania

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, incep si termin cu urmatoarea: mergi si testeaza modele (e treaba ta daca o sa il cumperi nou sau la ocazie din reprezentatna sau privat, daca ai treaba cu De, sunt sigur orase mari unde reprezentantele sunt bine dotate).

Tu esti singurul in pozitia sa tragi concluzia daca R Nine e un vis, sau te face maxim fericit capra aia de Scrambler 1200 si tot asa.
Fiecare are perceptia lui, normal, datele tehnice sunt scrise, pui lista una langa alta si ai rezolvat. Avand in ,vedere ca esti orientat spre motoarea frumaose si dupa care introci capul, sunt sigur ca o sa traga si la ce ti se scoala tie cand te uiti.

Nu stiu de ce trebuie sa scriu pe forum moto.. da na, captain obvious, nu este alegere intre passat si octavia.. pe care sa o iau, ambele acelasi cazan; vorbim de motoare, care trezesc senzatii in tine, care te fac sa uiti de rahaturile de la lucru si ca nu stiu cand tre sa mergi la sedinta cu parintii ca bou ala mic a spart iara patru geamuri, si tot asa!

Daca cautai cel mai fiabil scuter de facut livrari, te intelegeam, mergi clar pe experienta celoralti care fac fix acelasi lucru si cauta in mobreta, din nou, fix aceleasi lucruri.
Cand le conduci o sa vezi ce te lasa rece, ce ti se pare un rahat si ce iti pune un zambet idiot pe fata si vrei sa lasi banii pe loc doar ca sa pleci cat mai repede cu motoru unde vrea ochii tai.

Sa fie intr-un ceas bun!

Editat de hora09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, hora09 said:

Am inteles, incep si termin cu urmatoarea: mergi si testeaza modele (e treaba ta daca o sa il cumperi nou sau la ocazie din reprezentatna sau privat, daca ai treaba cu De, sunt sigur orase mari unde reprezentantele sunt bine dotate).

Tu esti singurul in pozitia sa tragi concluzia daca R Nine e un vis, sau te face maxim fericit capra aia de Scrambler 1200 si tot asa.
Fiecare are perceptia lui, normal, datele tehnice sunt scrise, pui lista una langa alta si ai rezolvat. Avand in ,vedere ca esti orientat spre motoarea frumaose si dupa care introci capul, sunt sigur ca o sa traga si la ce ti se scoala tie cand te uiti.

Nu stiu de ce trebuie sa scriu pe forum moto.. da na, captain obvious, nu este alegere intre passat si octavia.. pe care sa o iau, ambele acelasi cazan; vorbim de motoare, care trezesc senzatii in tine, care te fac sa uiti de rahaturile de la lucru si ca nu stiu cand tre sa mergi la sedinta cu parintii ca bou ala mic a spart iara patru geamuri, si tot asa!

Daca cautai cel mai fiabil scuter de facut livrari, te intelegeam, mergi clar pe experienta celoralti care fac fix acelasi lucru si cauta in mobreta, din nou, fix aceleasi lucruri.
Cand le conduci o sa vezi ce te lasa rece, ce ti se pare un rahat si ce iti pune un zambet idiot pe fata si vrei sa lasi banii pe loc doar ca sa pleci cat mai repede cu motoru unde vrea ochii tai.

Sa fie intr-un ceas bun!

Misto post!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-s mare fan bmw dar mi-a placut Nine T-ul, as simplist si cu putine brizbrizuri. Jantele spitate si cauciucurile schimba cu totul aspectul fara de modelul standard cu jante turnate si anvelope de strada :)

 

image.thumb.png.dcabd6718b11e22bbc68afd69cb8583e.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, _Raul_ a spus:

 

Am condus R Nine T Pure anul trecut si a fost o experienta foarte placuta, cu un feeling mecanic si un sunet de motor/evacuare pe masura. Chiar daca inceata, nu m-ar deranja deloc sa o am ca a n-a motocicleta in garaj, strict pentru ture de duminica, jumatate de zi. Anul trecut la Bmw Baden Viena era expus R Nine T5. Probabil cel mai frumos neo clasic Bmw. Roata aceea cu spite era altceva. 

 

Din ce exista pe piata la ora actuala, mie unul Scrambler-ul 1100 Sport Pro mi se pare fara concurenta. Daca as avea de ales o singura motocicleta clasica in garaj, probabil ca aceasta ar fi aleasa. 

 

 

 

 

 

Sunt multe motociclete splendide pe piata, numai ca atunci cand sunt stabilite niste nevoi clare, optiunile reale se restrang drastic. Colegul a precizat expres ca are nevoie de o motocicleta pentru naveta zilnica, care sa indeplineasca conditia fiabilitatii (cand agregatul este cumparat, in principal, pentru naveta, fiabilitatea este o conditie sine qua non), caz in care modelele sugerate de tine nu prea bifeaza caietul de sarcini. In plus, nu cred ca doreste sa dea pe o motocicleta 14-15 mii de euro, doar ca sa faca naveta, la care se adauga niste preturi de mentenanta, de trebuie sa faca rata in banca pentru un schimb de ulei. 

 

 

 

 

Acum 5 ore, cosmin r a spus:

 

Yamaha SCR950 este interesanta, nu stiam de ea...

Este, dar urmareste cu atentie review-rile. Unora le place, altora nu prea..

 Colegul pierrotlefou ti-a indicat Honda Rebel. Vezi ca Rebelul exista in doua versiuni de motorizare: 500cmc si 1100cmc, iar modelul 1100 vine si in versiunea cu DCT. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, xt600 a spus:

sa faca rata in banca pentru un schimb de ulei

Sau sa iti depasesti conditia si sa ajungi a avea alte venituri, idiferent ce/cum/unde

Cum e asta? ;)

Apropo, acuma o ora am luat mobra de la service/dealer doar pt schimb ulei - 440ron - mult nu, dar si atuncea de unde plm sa aibe service/motoare/oferte/dealuri/servicii la standarde europene mon cher 😘

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Sunt multe motociclete splendide pe piata, numai ca atunci cand sunt stabilite niste nevoi clare, optiunile reale se restrang drastic. Colegul a precizat expres ca are nevoie de o motocicleta pentru naveta zilnica, care sa indeplineasca conditia fiabilitatii (cand agregatul este cumparat, in principal, pentru naveta, fiabilitatea este o conditie sine qua non), caz in care modelele sugerate de tine nu prea bifeaza caietul de sarcini. In plus, nu cred ca doreste sa dea pe o motocicleta 14-15 mii de euro, doar ca sa faca naveta, la care se adauga niste preturi de mentenanta, de trebuie sa faca rata in banca pentru un schimb de ulei. 

 

Este, dar urmareste cu atentie review-rile. Unora le place, altora nu prea..

 Colegul pierrotlefou ti-a indicat Honda Rebel. Vezi ca Rebelul exista in doua versiuni de motorizare: 500cmc si 1100cmc, iar modelul 1100 vine si in versiunea cu DCT. 

 

tu ii recomanzi rebel 1100 care e 11.000e nou

 

a zis ca e dispus sa o ia SH, deci numai este legat de service-ul reprezentantei

 

ce va place unora sa aberati pe preturile de la reprezentanta BMW... cum sa iti doresti servicii premium daca nu platesti pt ele. Iar conform unei directive europene serviceul il poti face la orice service autorizat RAR, nu trebuie sa mergi la reprezentanta ca sa beneficiezi de garantie. Oricum asta nu e o discutie pt topicul asta.

 

ieftin, bun, fiabil pentru naveta zilnica CB500X dar nu arata si nu se incadreaza ca aspect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

 

tu ii recomanzi rebel 1100 care e 11.000e nou

ce va place unora sa aberati pe preturile de la reprezentanta BMW... cum sa iti doresti servicii premium daca nu platesti pt ele. 

Dar nu 14.000 

La noi toate serviciile de genul asta sunt proaste, dar la preturi premium.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

1. Diferenta intre 11 si 18k o face pasiunea. 

Orice om normal la cap stie ca sa dai x mii pe o motocicleta este, in majoritatea cazurilor, o ineptie. 

De unde sunt 11, se vor gasi si 18. Muritul de grija, singurul sport cu 3 divizii in orice comuna din Ro. 

 

2. Unii fac analize la fiabilitate de nspe ani incoace, altii platesc 100 eu un schimb de ulei sau 2000 pe accesorii intr-o saptamana. 

Cine crezi ca misca industria?

 

3. Ultimul lucru la care ma uit cand imi cumpar motocicleta favorita este fiabilitatea.

Este ca si cum un spliffer de Vama s-ar lasa de fumat pe motiv ca nu a ajuns jointul la pret de bere Bucegi sau ca si cum ai da 200 de euro ora pe o curva de lux si ai pune-o sa iti faca sarmale dupa ce ti-a tras artita. 

 

Am incheiat. Punct. Silentio stampa. Ascult. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citeam in Moto expert articolul despre Tiumph Trident 660. Motorul de pe ea pare un mixt foarte interensant, iar pretul de nou ~8200e suna a o alegere foarte interesanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Si eu am studiat acest subiect si am ajuns la urmatoarele concluzii.

 

1. Cel mai mult mi-a placut ca si aspect si feeling Triumph Bonneville T120. Functioneaza foarte bine si la turatii joase. Service slab in Romania, abia s-a deschis o reprezentanta.

2. Din punct de vedere a service-ului si al certitudinii ca vei gasi piese de schimb usor si vor avea termen de livrare rezonabil, BMW este de neegalat. Experienta mea cu BMW este urmatoarea: detin 2 motociclete de lai ei mai vechi de 30 de ani - amandoua s-au pastrat impresionant de bine chiar daca au km multi. Orice piesa doresc sa cumpar, o gasesc la BMW cu un pret nu foarte nesimtit. Mi le repar singur fiindca nu suport sa lucreze altii, insa pretul la service-ul de reprezentanta este mare...

3. Moto Guzzi - am fost la un pas de a cumpara un V7 III Special. Am sunat la reprezentanta Bike-Hub, dar din pacate nu mai puteau aduce acel model deoarece urma sa apara V7 850 Euro 5 - acest model nu imi place. Din ce am cercetat pe net, pe facebook... moto guzzi sunt fiabile insa au probleme "de putza", gen suruburi stranse in afara specificatiilor care ulterior se slabesc, cate o garnitura pusa prost si umezeste cu ulei in zona, conectori bransati imperfect...

4. Yamaha XSR 700 - foarte Ok daca iti place look-ul... mie nu imi place

5. Kawasaki W800 - foarte Ok daca te impaci cu caracterul lui bland si nesportiv - cea mai classica dintre toate, singura cu roata pe fata de 19'...

 

6. Nu stiu ce sa spun despre Royal Enfield Interceptor...

 

De ce nu te uiti si la Bonnevilee T100? are acelas pret cu Kawasaki W800 dar 65 CP vs 48...

 

Topicul este foarte interesant...

 

Spor la cautari...

Later Edit: daca ar fi sa cumpar ceva acum, tind sa cred ca as alege BMW R nine T pure nou, cu roti cu spite...

Hai cu elemente noi... topicul este foarte interesant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.05.2021 la 9:15, cosmin r a spus:

 

Ma gandisem sa iau 2016-2018
Daca ar fi sa iau noua, as lua pe firma din Germania

 

Nu vreau sa fiu ala, dar "daca ziceai acum 2 luni"...
Se chinuiau sa le vanda pe alea model 2020, vazusem una noua la 7500 acum 2 luni cand am facut revizia. Ca idee eu la acelasi dealer am dat in 2019 6900 (sau 6800) pe a mea din 2011.

 

Acum cer din nou pret de lista pe ele...

https://kawasaki.hm-motorradhaus.de/de/gebrauchtes-motorrad-kawasaki-w-800-2585984

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cautand ceva clasic, pentru ca doar asta ma ‘emotiona’, am ezitat intre T100 si W800. Cred ca la un moment dat diferentele dintre ele s-au atenuat in mintea mea; senzatia era cam aceeasi; asa ca am ajuns la W800 pur intamplator: motor bun (2016) cu 2000 km si pret bun. Pe scurt, eu am cumparat pe feeling in functie de 2-3 criterii.

 

La 3 ani distanta concluziile ar fi:

- acelasi feeling de la inceput

- buna de oras/ture scurte

- pt ture mai lungi e ok la 80-100 si cu opriri. Nu ca nu poate mai mult; dar isi pierde farmecul

- garantat la stop iesi in evidenta 😀. Fiind clasica si cu totul la vedere, pt bikerii seriosi pare o jucarie, desi sunt multi suprinsi ca nu e asa mica precum pare, iar taximetristii 60+ te-ar lua si gratis doar sa povestesti despre ea.

- merita pentru emotie chiar daca pt naveta poto gasi si variante mai practice (scooter), iar pt alt fel de ture ar fi bine sa mai ai o alta (eu inca

visez la Rocket 3 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...