Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 14 minute, PzKpfW a spus:

Cele două versiuni de "eleron" spate de la KTM/GasGas.

 image.thumb.png.339835ef304cc24cb6baa833db0f5058.png

 

A 2-a iterație pare deja destul de complexă la profil.

 

Asta nu e ce a avut Dani la Jerez?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 338
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
Acum 44 minute, PzKpfW a spus:

Nu s-a prea văzut pentru că s-au bătut cam departe, dar piloții Yamaha au folosit "eleroane" spate pentru prima dată în cursă. Chiar două versiuni diferite.

 

image.thumb.png.018f62a57448cba6d6b821c7b1f22dde.png

\

Dupa versiunile diferite, este clar ca nu au nici o directie, incearca si ei ducati vs ktm ca sa ia o decizie...asa e cand nu ai tunel aero :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord, dar nu știu cât ajută tunelul aero în MotoGP. "Rider feeling" contează cel mai mult, ei iau deciziile asupra diferitelor pachete și elemente aerodinamice. Vezi diferența dintre carenele de la echipa oficială Ducati și cele de la Pramac.

 

Aleix spune că RS-GP-ul are o problemă de subvirare pe partea de intrare în viraj.

 

Aleix Espargaró

On the last part in the entry, before touching the throttle, I have a lot of understeering. I can't close the corner. Looks like the balance is not right, because they keep insisting to use the rear wing, but for me, it's completely the opposite, because I have no weight on the front. I think Maverick removed it for the sprint race, because what we need is to put more load when I release the front brake.

 

Se pare că au încercat să mute puțin greutatea spre spatele motocicletei pentru a eficientiza frânarea - dar asta schimbă echilibrul motocicletei și duce invariabil la ceva subvirare. Aprilia ar fi vrut să folosească o aripă față mai mică sezonul ăsta, pentru a câștiga ceva viteză de vârf, dar Aleix a preferat să meargă cu cea de anul trecut, mai mare, pentru mai multă apăsare pe față.

 

image.thumb.png.5fff9034de86937b0bce57877c12d88f.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Nu s-a prea văzut pentru că s-au bătut cam departe, dar piloții Yamaha au folosit "eleroane" spate pentru prima dată în cursă. Chiar două versiuni diferite.

 

image.thumb.png.018f62a57448cba6d6b821c7b1f22dde.png

Eu zic că e suport de topcase!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Sunt de acord, dar nu știu cât ajută tunelul aero în MotoGP. "Rider feeling" contează cel mai mult, ei iau deciziile asupra diferitelor pachete și elemente aerodinamice. Vezi diferența dintre carenele de la echipa oficială Ducati și cele de la Pramac.

 

Aleix spune că RS-GP-ul are o problemă de subvirare pe partea de intrare în viraj.

 

 

Se pare că au încercat să mute puțin greutatea spre spatele motocicletei pentru a eficientiza frânarea - dar asta schimbă echilibrul motocicletei și duce invariabil la ceva subvirare. Aprilia ar fi vrut să folosească o aripă față mai mică sezonul ăsta, pentru a câștiga ceva viteză de vârf, dar Aleix a preferat să meargă cu cea de anul trecut, mai mare, pentru mai multă apăsare pe față.

 

image.thumb.png.5fff9034de86937b0bce57877c12d88f.png

 

Pai e ceva ce nu inteleg...zice ca motoreta subvireaza, de ce ar vrea mai multa greutate pe fata? sa intre mai tare in viraj si apoi o sa vada cum merg larg :))))).

in alta ordine de idei, din ce ma pricep eu, daca muti greutate pe spate, in general motoreta ar tb sa fie supraviratorie.

dar oricum cred ca ei dau franturi de informatii....totul e legat...ridici fata, schimba unghiul de intrare in viraj, lungesti motoreta, o faci stabila, dar nu mai coteste cum trebuie....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, damager said:

Pai e ceva ce nu inteleg...zice ca motoreta subvireaza, de ce ar vrea mai multa greutate pe fata? sa intre mai tare in viraj si apoi o sa vada cum merg larg :))))).

in alta ordine de idei, din ce ma pricep eu, daca muti greutate pe spate, in general motoreta ar tb sa fie supraviratorie.

 

Vorbește despre intrarea în viraj, înainte de a trage de gaz, unde ai nevoie de mai multă greutate pe față pentru mai multă aderență a roții față. Personal mi se pare logic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, PzKpfW a spus:

 

Vorbește despre intrarea în viraj, înainte de a trage de gaz, unde ai nevoie de mai multă greutate pe față pentru mai multă aderență a roții față. Personal mi se pare logic.

 

Sa intre mai tare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Nu s-a prea văzut pentru că s-au bătut cam departe, dar piloții Yamaha au folosit "eleroane" spate pentru prima dată în cursă. Chiar două versiuni diferite.

 

image.thumb.png.018f62a57448cba6d6b821c7b1f22dde.png

Le testeaza si pe strazile din Ro

354949255_9652058291501063_5914214661784859806_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

cica aprilia a test un cadru de carbon la Misano

 

"

Big news - Aprilia is developing a carbon-fibre MotoGP chassis for its RS-GP! Test rider Lorenzo Savadori gave the chassis a first tryout at Misano. The last manufacturer to use a carbon-fibre chassis was Ducati, more than a decade ago 
"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant.

 

37 minutes ago, damager said:

The last manufacturer to use a carbon-fibre chassis was Ducati, more than a decade ago 

 

Dar spre deosebire de cel folosit de Ducati acum ~15 ani, cel de la Aprilia pare să fie efectiv un cadru perimetral (așa cum folosește toată lumea acum în afară de KTM) dar construit din CF.

 

image.thumb.png.a6b8e60870a86f20a07fc49b625fb922.png

 

Ducati au încercat în 2008 o schimbare totală de paradigmă: șasiul nu doar că era din fibră de carbon, dar se rezuma practic la un ansamblu monobloc de legătură între juguri și partea superioară a blocului motor, care avea în același timp și rol de airbox. Ceva unic și care (cum au spus mai mulți piloți care au mers pe el) ar fi meritat o dezvoltare prelungită și elaborată. Dar a venit Valentino Rossi...

 

image.thumb.png.b281ddd3bc8e1ebe80c148c2ede035c2.png image.thumb.png.861d9e719b474cd44fa4292bac1278db.png

 

Bine totuși că s-au inspirat din acel șasiu pentru a crea "monococa" folosită de modelele Panigale (atât V2 cât și V4).

 

image.thumb.png.980c9b9f6204807814f597ae3c98dd45.png image.thumb.png.9657f25e5c0e405d536d2158737ed608.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, damager a spus:

cica aprilia a test un cadru de carbon la Misano

 

"

Big news - Aprilia is developing a carbon-fibre MotoGP chassis for its RS-GP! Test rider Lorenzo Savadori gave the chassis a first tryout at Misano. The last manufacturer to use a carbon-fibre chassis was Ducati, more than a decade ago 
"

Gata! I-ai dat apa la moara lui Method, mare fan al fibrei de carbon.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, xt600 a spus:

Gata! I-ai dat apa la moara lui Method, mare fan al fibrei de carbon.  

☺️. Au mai fost incercari. Sa vedem ce iese acuma. Ne explica Method ce au gresit dc nu le iese☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercari au mai fost si nu este o mare problema sa faci un sasiu de carbon. In competitiile de down hill, inclusiv in RB Rampage, se folosesc cadre de CF de mai bine de 10 ani. Problemele mari sunt in a reusi sa obtii acel mixt de rigiditate longitudinala si elasticitate laterala necesar in cursele de GP. Iar asta este un teren viran pentru CF. Insa cele mai mari probleme pe care le ridica un sasiu de CF sunt cele de securitate.. o fisura microscopica, o ciupitura nesesizata poate duce la accidente mortale. Crapa! Si crapa brusc, fara nici un preaviz... baiatii aia din RB Rampage nu cred ca coboara de doua ori cu acelasi cadru.  Dupa fiecare utilizare trebuie facute investigatii amanuntite, microscopice si prin alte mijloace tehnice. A trantit pilotul motoreta, cadrul ala se arunca. Asta inseamna ca, pe langa riscurile asumate de piloti, nota de plata va creste substantial. Cred ca in maxim doi ani, se va ajunge la bugete de 100 milioane, daca nu se face ceva in sensul asta. Ne mai miram daca Honda si Yamaha vor parasi competitia? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, xt600 said:

Ne mai miram daca Honda si Yamaha vor parasi competitia? 

 

Nu o vor părăsi, fii pe pace. HRC vorbesc deja despre prototipul 2024, iar Yamaha își caută echipă client pentru 2025.

 

51 minutes ago, ioio_viola said:

aripi noi pentru Yamaha

 

Yamaha va avea nevoie probabil de ceva mai mult de atât pentru a funcționa din punct de vedere aero. Mă refer la un prototip nou, sau măcar un pachet aerodinamic complet, dezvoltat intern. Deocamdată aplică rețeta HRC: copiază soluții izolate și eterogene de la ceilalți și le pun pe motocicleta lor sperând că vor funcționa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 Deocamdată aplică rețeta HRC: copiază soluții izolate și eterogene de la ceilalți și le pun pe motocicleta lor sperând că vor funcționa.

Asa au facut si ceilalti la inceput (dar nu vrei sa iti amintesti), se uitau unii la altii, copiau la greu si experiementau prin incercare si eroare, ca maimutele. Acum sunt mari specialisti... :crack:

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

Nu o vor părăsi, fii pe pace. HRC vorbesc deja despre prototipul 2024, iar Yamaha își caută echipă client pentru 2025.

Da, asa s-a intamplat si cu Suzuki... contract cu Dorna pana in 2026, voiau sa incheie noi contracte cu pilotii, motoreta era pe trend ascendent, .. si apoi bomba. Surpriza totala chiar si pentru Mama Omida... Cand contabilii spun pass, proiectele de viitor, hartiile semnate nu mai au nici o valoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...