Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 338
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Yamaha și-au rezolvat (măcar parțial) problemele de putere ale motorului, altfel nu-și permiteau atâtea suprafețe aerodinamice. Se pare că astăzi vor încerca inclusiv o aripă spate precum cea de la Aprilia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

S-a explicat situația la momentul respectiv: a fost vina lui Viñales sau/și a echipei tehnice.

 

"Maverick Viñales' brake failure in the Styrian MotoGP race was down to 'an incorrect choice of brake specification despite Brembo's clear suggestions'."

 

„Eșecul de frână a lui Maverick Viñales în cursa MotoGP din Styria s-a datorat unei alegeri incorecte a specificațiilor de frână, în ciuda sugestiilor clare ale Brembo”.

 

Mai multe detalii aici și aici.

 

image.thumb.png.bf9d937f8deb3be7d57fec72310a9749.png

Editat de ivan pedala
Editat in limba romana!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda set to test Kalex MotoGP chassis prior to Americas GP

 

 

As the likes of Ducati and Aprilia have propelled to the forefront of MotoGP, the Japanese marques have all come under scrutiny over the last year in how they operate. While before the likes of Honda and Yamaha kept bike development in-house, both have altered this approach.

 

As Honda works with Kalex on key bike components, Yamaha has also turned to former Formula 1 engine guru Luca Marmorini and his team to help with the development of its motor for 2023.

 

Honda se pregătește să testeze șasiul Kalex MotoGP înainte de Americas GP

 

Pe măsură ce Ducati și Aprilia s-au propulsat în prim-planul MotoGP, mărcile japoneze au fost toate supuse controlului în ultimul an în ceea ce privește modul în care funcționează. În timp ce înainte ca Honda și Yamaha să mențină dezvoltarea de motociclete la interior, ambele au modificat această abordare. Pe măsură ce Honda lucrează cu Kalex la componentele cheie ale motocicletei, Yamaha a apelat și la fostul guru al motoarelor de Formula 1, Luca Marmorini și echipa sa pentru a ajuta la dezvoltarea motorului său pentru 2023.

Editat de ivan pedala
Editat in limba romana!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.03.2023 la 21:53, PzKpfW a spus:

Probabil o variantă inițială, rudimentară doar pentru a testa conceptul.

image.thumb.png.f17b1c476b80316b3e9b593aa8e987b4.png

Pe drept este în fluxul de turbulențe dat de corp, probabil nu contează.

Dar pe viraj, când pilotul este jos lângă motocicletă, aripioara își face treabă, apasă suplimentar roata spate și poți evita un derapaj al ei urmat de obicei de un high-side...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Aprilia a patentat ceva apendice aerodinamice pentru costumul piloților din plastic moale și burete, pentru coapse, gambe și talie. Mă aștept să le văd curând în teste pentru MotoGP - și mai departe dacă acele teste sunt concludente.

 

image.thumb.png.3c469efd9d89b711f1c5d753c548bf7b.png image.thumb.png.70b3f9d8ddd5207357c182216d48bc51.png image.thumb.png.6af67cbe2eebdc717acff2ebcd6259f1.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i tare! O sa vedem pachete aero si pe combinezoane. Vor arata pilotii ca niste transformers, cu codite de brontozaur pe spinare.

 

O fi varsta sau habar n-am, dar imi recumosc zilnic tot mai multa nostalgie in glas cand zic ceva cu "pe vremea mea"...

Cand ma uit cum trageau unii din tigara pe linia de start, dadeau peste cap un single malt si apoi isi puneau casca in cap... aia era viata de pilot! 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contrar cu ceea ce s-a scris, Bradl nu a testat șasiul Kalex la Jerez la începutul săptămânii. Îl va testa cel mai probabil în cadrul sesiunii oficiale de după MP al Spaniei (tot la Jerez, luni 1 mai).

 

Stefan Bradl

Ich habe bisher auch kein Kalex-Chassis gesehen. Mein Rahmen war silbrig und aus Aluminium. Von der Form her habe ich keinen Unterschied zu den bisherigen Versionen gesehen.(...)
Ich habe darüber keine Informationen. Aber der nächste MotoGP-Test findet am Montag nach dem Spanien-GP statt. Das ist richtig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar ca am vazut calificarile de la MGp si il vad pe Martin cum cade. Pe viteza inapoi la boxe sa ia motorul de rezerva, dar ce sa vezi, mai cade o data. 
 

Pe drumul catre boxe ma intrebam cum le functioneaza airbagul daca e nevoie din nou? Exista mai multe rezerve?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Noutățile din testele de la Jerez:

  • HRC - cadrul Kalex pentru Bradl (nu a vorbit cu presa), carene noi în stilul Aprilia în două versiuni.

image.thumb.png.18e0b2a03e88aa1bc47c9c9f673b408d.png image.thumb.png.b034c27b318ac830344db61b658a6b0a.png image.thumb.png.1d1dd1c2a38e72537a3dac2c9b9f9d37.png image.thumb.png.8f5aed91af6ae7c9e560ab8556b6df35.png image.thumb.png.21cc4a86a7c6a34420c63a716d710674.png image.thumb.png.07b3f71b3dcdbc5e18103f3f0996ca70.png

  • KTM - nou pachet aerodinamic complet: carenă frontală și carene laterale; Miller a testat și "eleronul" folosit de Pedrosa.

image.thumb.png.e4f78b2f6aeb11d50a16c1fb5a131493.png image.thumb.png.c6886267bc02f6d495f166e1ed28930f.png image.thumb.png.3431a28969cba2fe332bebd078d7e0f8.png image.thumb.png.ebfcc60572c82e4027b557133e3f3861.png

  • Yamaha - carenă față nouă cu aripi foarte similare cu cele de la Aprilia și Honda + o nouă specificație de șasiu.

image.thumb.png.1ea7c0d5d38e0640d9d29aafda5136cb.png image.thumb.png.384e2eb15540759b807e3ccd589fe588.png image.thumb.png.f5f1e6088c9454ef254d9b84ead63873.png image.thumb.png.b47bd63bf15536efbdd7327b92c3e387.png

  • Ducati - nimic vizibil în afara unei prize de aer sub carena inferioară (posibil pentru răcirea sistemului de coborâre al suspensiei).

image.thumb.png.af259854323d17477ddf36fd35d6154e.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cateva detalii interesante despre Kalex-HRC love :)

 

https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/will-honda-race-its-kalex-motogp-chassis-at-le-mans/

 

“Car racing is the complete opposite – it’s all data, more or less,” says Baumgartel, who previously worked in car racing, designing drivetrains and suspension for Opel DTM cars. “I enjoy bikes more because this ‘black hole’ that the rider calls feeling is super-interesting.

“You read the rider’s eyes to know if the bike is working or not; the look he gives you is more important than what you get from the datalogger. And we have to remember that when a car racer gets into trouble he goes into the gravel and the mechanics clean the car, but when a bike racer gets into trouble he feels pain.”

 

 

„Cursele de mașini sunt complet opusul – toate sunt date, mai mult sau mai puțin”, spune Baumgartel, care a lucrat anterior în cursele de mașini, proiectând sisteme de propulsie și suspensii pentru mașinile Opel DTM. „Îmi plac mai mult motocicletele pentru că această „gaură neagră” pe care motociclistul o numește sentiment este super-interesantă. „Citiți în ochii călărețului pentru a ști dacă motocicleta funcționează sau nu; aspectul pe care ți-l dă este mai important decât ceea ce obții de la datalogger. Și trebuie să ne amintim că atunci când un motociclist are probleme, el intră în pietriș și mecanicii curăță motocicleta, dar când un motociclist are probleme, simte durere.”

Editat de ivan pedala
Editat in limba romana (lucru pe care il putea face autorul)!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ioio_viola a spus:

 

Foarte bun articolul lui Oxley, ca de obicei.

 

Îmi permit câteva extrase:

(vor fi afisate extrasele atunci cand vor fi traduse in limba romana!)
 

La fel, incredibil cum o mică firmă cu sub 10 angajați din Germania a ajuns să-i învețe pe inginerii de la Honda cum să facă șasiuri de curse.

Editat de ivan pedala
Elemente netraduse din engleza, forum romanesc!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

 

Foarte bun articolul lui Oxley, ca de obicei.

 

Îmi permit câteva extrase:

(vor fi afisate extrasele atunci cand vor fi traduse in limba romana!)
 

La fel, incredibil cum o mică firmă cu sub 10 angajați din Germania a ajuns să-i învețe pe inginerii de la Honda cum să facă șasiuri de curse.

Eram curios să văd extrasele, dar se pare că trebuiesc traduse ( există asta în regulamentul forumului?). Întâmplător mai ciupim ceva engleză, și nu s-a plâns nimeni că nu sunt traduse până acum. Și la puțină caterincă , mi-a șters postarea...🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de acord cu "ciupitul" de engleza, dar nu posturi intregi luate cu copy/paste si puse aici!

Exista in regulamentul forumului explicit (am si postat candva), folosirea limbii romane (mai putin in sectiunile dedicate altor nationalitati). 

Iar caterinca era valabila daca vedeai macar un cuvant scris de mine cu diacritice, iar "romana" nu!

Pe viitor nu voi mai traduce io aceste pasaje, asa cum o faceam pana acum, ci voi sterge posturile...fiindca putin respect pentru cei care nu stiu engleza cred ca merita si acest forum romanesc si utilizatorii lui. Pana cand limba oficiala nu va fi schimbata, va rog sa folositi romana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, ivan pedala a spus:

Da, de acord cu "ciupitul" de engleza, dar nu posturi intregi luate cu copy/paste si puse aici!

Exista in regulamentul forumului explicit (am si postat candva), folosirea limbii romane (mai putin in sectiunile dedicate altor nationalitati). 

Iar caterinca era valabila daca vedeai macar un cuvant scris de mine cu diacritice, iar "romana" nu!

Pe viitor nu voi mai traduce io aceste pasaje, asa cum o faceam pana acum, ci voi sterge posturile...fiindca putin respect pentru cei care nu stiu engleza cred ca merita si acest forum romanesc si utilizatorii lui. Pana cand limba oficiala nu va fi schimbata, va rog sa folositi romana!

 Păi oficial, în limba română se scrie cu diacritice, nu s-a schimbat asta nu? Oricum, am înțeles, există în regulament asta, nu e voie decât în română...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...