Jump to content

8. Liqui Moly Motorrad Grand Prix Deutschland


Recommended Posts

Acum 22 minute, xt600 a spus:

MiMi a aratat astazi ca daca circuitele ar avea numai viraje de stanga, ar castiga titllul si daca ar fi impachetat complet in ghips. Astazi a pilotat magistral.. chapeau bas! Insa sa fim realisti, victoria asta este importanta pentru moralul lui si nu ne arata starea fizica si nivelul real de performanta pe care il are Marquez in acest moment. Mult mai importanta este pentru palmares: a reusit sa impinga mai departe propriul record de victorii consecutive pe un circuit, record care nu cred sa fie doborat prea curand.

Si mai importanta este victoria asta pentru Honda, pentru ca arata de fapt ca motocicleta nu este chiar atat de praf. In mana cui trebuie poate livra performante si daca MM ar fi fost cel de dinainte de accident, probabil astazi vorbeam doar despre dominatia MM/Honda. 

Nu, nu este cea mai buna, cand primeste +6,77 sec de la o Honda care este "praf", pe un circuit pe care ar fi trebuit sa zburde. Are inca minusuri, este inca o motocicleta capricioasa, cand vine vorba despre conditiile de cursa.. Dar este o motocicleta cu care anul asta se poate emite pretentii la titlu. Cu conditia ca si pilotii sa vrea titlul. Maravilla si Rossi nu sunt in postura asta, iar lui Morbi nu i se poate cere, avand in vedere ca concureaza pe o mobra de epoca.. :)  Ramane Quart care are potentialul, dar inca face prostii, care il face sa piarda puncte pretioase. A se vedea cursa trecuta... 

Din punct de vedere al locului si al punctelor acumulate fata de principalii concurent, a facut o cursa buna. Obiective indeplinite. Insa ca pilotaj, nu as zice... a intrat greu in cursa, a pierdut mult timp in pluton, ceea ce i-a afectat ritmul de cursa si le-a permis lui MM si Oliveira sa se detaseze. Un loc trei e bun, un loc doi si mai bun, despre victorie nici nu mai vorbim. 


nu sunt deacord cu tine. Timpii lui aia au fost. Nu avea ritm de a tine langa oliveira, chiar s-a schinuit sa ramana in preajma locului 5-6. Apoi ducati-urile au cazut si a luat podium.

daca vrei, unul care a stat prea mult in pluton a fost Binder, dupa ce l-a depasit pe Miller a reusit sa se apropie la aproape 1 sec de Qua. Sunt convins ca dc mai erau 2-3 tururi aveam 2 ktm-uri pe podium.  Qua avea un singur loc unde reusea sa se apropie un pic de cei din fata, si anul pe virajul ala lung de stanga care inchide, nu ii mai stiu numele. In rest, s-a chinuit mult sa tina pasul. De altfel si declaratia lui. 
diferenta e ca el e cu zambetul cat gura ca merge bine sau ca se chinuie.

vinales cand nu merge e negru ca pamantul. 
 

e doar parerea mea, qua nu e omul care sa stea prea mult fara sa atace, si oricum se vedea cat de mult forta franarea in virajul 1 ca sa nu piarda locul, a si gresit de 2 ori franarea acolo.

dupa ce s-a dus pe 3, nu a reusit sa puna mai mult de 2-3 sec fata de Miller care oricum isi distrusese gumele.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 52 minute, Method a spus:

Sunt curios daca o sa continui(continuati) cu dandaneala cu Yamaha e praf si daca va castiga Quarta campionatul.

Sa vedem cat insistă lumea în a susține lamentările lui Rossi si Vinales in ciuda rezultatelor clare ale motoretei.

Normal ca ii trebuie si pilot sa o calareasca altfel daca ne luam dupa Vinales e clar cea mai proastă de pe grila.

2 concluzii putem trage de aici...ori Yamaha e praf si Quartararo e un Doohan combinat cu Rossi Lorenzo si Stoner  ori Yamaha e o motoreta f buna calarita de un pilot f rapid si de un... maravilios.

 

ce ziceai cand doar mm mergea bine pe honda? ca el e zeu si honda e un motor prost

ce zici cand doar quartararo merge bine pe yamaha? ca yamaha e buna si restul sunt prosti

 

incerci si tu, faci ce poti

 

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, damager said:

 

(...)

 

Total de acord.

 

56 minutes ago, xt600 said:

Discutia era despre cadrul trellis, abandonat de KTM la inceputul sezonului 2019.

 

Au abandonat un drac :) Șasiul actual este doar o evoluție a celui anterior. S-a schimbat doar secțiunea tuburilor și dispunerea lor.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Au abandonat un drac :) Șasiul actual este doar o evoluție a celui anterior. S-a schimbat doar secțiunea tuburilor și dispunerea lor.

 

nu pare o evolutie, ma asteptam sa se duca in vechea directie ducati fara cadru sau sa il faca trellis din fibra de carbon, ar trebui sa aiba ceva experienta dupa xbow

au cam copiat cadrul perimetral al celorlalti dar l-au facut din fier zicand ca au avantajul modificarilor usoare

suna a vrajeala din partea lor

Edited by prafrau
Link to comment
Share on other sites

Acum 10 minute, frigider a spus:

am auzit ca se retrage MM. surse sigure.

 

acum hai sa lasam ciupercile si sa revenim la realitate...

 

MM:

1. mutarea pe interior de la start a fost O M G. (Organisme Modificate Genetic)

2. cand au inceput baietii aia de pe margine sa fluture steaguri si unii s-au taiat ca maioneza el ce a facut? - blana.

3. nu il vrei pe Oliveira in spate. Omu e de gheata,nu greseste. Reducea la un mom dat 0.1 pe tur gen. MM ce a facut? A rezistat psihic + a raspuns / gestionat.

4. comentatorii eng ziceau ca partea dreapta la cauciucul spate e cam dusa la MM - nu stiu daca e adevarat inca.

 

O cursa cam plictisitoare per total.

 

Taka cica singurul cu cele mai moi optiuni de pe grila: cum ziceau englezii: ori esti tu genial, ori ceilalti 20 de piloti is idioti. (care -s sansele?)

Q f bine a mers.

Zarco nu stiu ce a facut...

Miller slabut dar na, a luat o mana de puncte.

Binder tare.

Aleix slabut ca nu a ramas cu MM, prea s-a panicat cand a vazut steaguri si putini stropi.

Vin no comment.

Morbi ???? macar l-a batut pe Vin parca. Slaba consolare.

 

Oliveira genial, din nou.

- Intrebat daca e in vb cu KTM de contract a zis sec "nu". LoL, zvonuri cica se cauta coleg pt MM..

- el zice ca nu neaparat cadrul si benzina de 99 au facut diferenta ci multa munca si setari mici ici - colo...(cine stie cat de adevarat o fi)

 

 

Ma bucur ca nu a cazut nimeni. (afara de AM si Petr)

 

Imi pare rau ca MM a cazut de 3 ori ca daca lua o mana de puncte Q nu mai raspundea in interviu ca "nu isi face griji de MM ca e departe"

(99 puncte erau parca inainte de cursa?)

 

 

11 la rand?

nu prea vad bine, ma ajutati sa citesc ce scrie acolo?
image.thumb.png.564554f041d5213e96205fc1d57abe3f.png

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 minute, ENEOS a spus:

Acum e momentul, până nu ajunge ca Rossi! 

Care Rossi, ala cu a doua Yama din cursa?! Sau ala spaniol care iese la coada si nu-ntelege nimic cu mobra de loc 3?!

Edited by Speedy.K
Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, xt600 a spus:

MiMi a aratat astazi ca daca circuitele ar avea numai viraje de stanga, ar castiga titllul si daca ar fi impachetat complet in ghips. Astazi a pilotat magistral.. chapeau bas! Insa sa fim realisti, victoria asta este importanta pentru moralul lui si nu ne arata starea fizica si nivelul real de performanta pe care il are Marquez in acest moment.

Si mai importanta este victoria asta pentru Honda, pentru ca arata de fapt ca motocicleta nu este chiar atat de praf. In mana cui trebuie poate livra performante si daca MM ar fi fost cel de dinainte de accident, probabil astazi vorbeam doar despre dominatia MM/Honda. 

True

Acum 5 ore, xt600 a spus:

Nu, nu este cea mai buna, cand primeste +6,77 sec de la o Honda care este "praf", pe un circuit pe care ar fi trebuit sa zburde. Are inca minusuri, este inca o motocicleta capricioasa, cand vine vorba despre conditiile de cursa.. Dar este o motocicleta cu care anul asta se poate emite pretentii la titlu. Cu conditia ca si pilotii sa vrea titlul. Maravilla si Rossi nu sunt in postura asta, iar lui Morbi nu i se poate cere, avand in vedere ca concureaza pe o mobra de epoca.. :)  Ramane Quart care are potentialul, dar inca face prostii, care il face sa piarda puncte pretioase. A se vedea cursa trecuta... 

Din punct de vedere al locului si al punctelor acumulate fata de principalii concurent, a facut o cursa buna. Obiective indeplinite. Insa ca pilotaj, nu as zice... a intrat greu in cursa, a pierdut mult timp in pluton, ceea ce i-a afectat ritmul de cursa si le-a permis lui MM si Oliveira sa se detaseze. Un loc trei e bun, un loc doi si mai bun, despre victorie nici nu mai vorbim.

:agree:

In afara de o mica observatie - circuitul asta mic si inturlucat nu e pt Yamaha/Suzuki,ci e manusa pt Honda.De aia e Yamaha "praf" aici.Plus - a nu se uita picaturile din mijlocul cursei care i-au scos din mana pe majorit.O vom vedea pe Yamaka in toata splendoarea in "catedrala" precum zic comentatorii de pe digi.De aia si Quarta a dat impresia ca e "moale" aici.Si eu ma mir precum se mira si el de podium - ma asteptam sincer la un loc 6-7...Ducati slabute aici unde trebuiau sa mearga ok - mai ales Zarco si Miller.

Acum 5 ore, xt600 a spus:

Discutia era despre cadrul trellis, abandonat de KTM la inceputul sezonului 2019. Dar pentru tine un cadru din otel tubular este acelasi lucru cu un trellis. Da, cadrul KTM este din otel tubular, insa puteai sa stii si tu pana acum ca din otel tubular poti face o multime de arhitecturi de cadru nu numai trellis. 

 

Si pentru ca veni vorba de cadrul de Fe a celor de la KTM... uite ca da rezultate.. 

True - ktm si-a dat seama (in urma multelor insistente si lamentari ale lui Pol) ca acel cadru e o prostie si l-a dat uitarii.Acum face un perimetral din Fe.Deci ei merg pe ideea japonezilor (repet ca vad ca se uita treburile astea - nea Beirer s-a contrazis singur - cine a zis ca va castiga cu cadrul trellis si va arata tuturor ca "the austrian way e the winning way" - Beirer declara pompos treaba asta vis-a-vis de cadrul trellis) - ee,acum s-a sucit la aproape 180 de grade si merg pe perimetral (deci the japo way da?) doar ca e din otel - ca ei e de la munte si nu prea stie sa prelucreze aluminiul.La ei pe sate se minerea doar otel si cu asta defileaza.E mai greu - nu e atat de elastic dar merge. Normal ca da rezultate - cand faci si tu ce fac japonezii :bounce:

Se vor bate vreodata insa la vreun titlu - vor fi constant candidati la podium?M-as mira.Sincer le doresc - nu pt ktm si austrieci ci pt Oliveira si Binder.

 

 

Link to comment
Share on other sites

MM e rege pe ring n-ai ce sa-i zici.

Oliveira ala.. gizz cum trage de KTEMEU - solid baiat

Quarta a terminat excelent, mai sus in puncte ca Zarco

 

Vin - mana moarta ca tot sezonu...

 

Yamaha merge bine overall. honda in afara de MM n-au piloti pt motoreta aia si de calibru

 

Aprilia merge blana mai trebuie si un pilot pe masura

Link to comment
Share on other sites

MM la interviu la cald:

"when i saw a few drops on lap 4 I say it's my race"

"when the second drops start i push even more

 

joac-o pe-asta.

doar el si miller se baga asa.

 

cica de cand a venit repsol ca sponsor(ani buni) nu au mai fost 4dnf-uri la rand.

credeti ca lui MM i-a pasat? eu spun ca nu. :) nu cred ca-l deranja inca un record, fie el si negativ.

 

Q parea viitorul baiat de batut. 

Dar daca Oliveira ramane la KTM si baietii aia raman pusi pe treaba..nu-l vad bine pe Q.

Daca nu ia campionatul acum, o sa fie mai greu de la anul, KTM, Aprilia, poate Suzi gaseste ceva..Ducati mereu pe acolo.

 

Morbi zicea ca s-a uitat pe datele lui Q si cica jumate din timpul pierdut de el fata de Q era pe linia dreapta, daca tin bine minte.

Ok, Q merge blana pe curbe, nimic de zis aici, stie sa si depaseasaca.

 

Acum 34 minute, Speedy.K a spus:

Care Rossi, ala cu a doua Yama din cursa?! Sau ala spaniol care iese la coada si nu-ntelege nimic cu mobra de loc 3?!

cursa asta ai dreptate, a 2-a yamaha , suna bine. dar tot slabut.

 dar na, sezonul lui rossi e de cosmar.

Acum 5 ore, damager a spus:

e doar parerea mea, qua nu e omul care sa stea prea mult fara sa atace,

asa pare, e de admirat.

 

de admirat si Aleix ca a incercat sa il incurce pe MM.

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, prafrau a spus:

ce ziceai cand doar mm mergea bine pe honda? ca el e zeu si honda e un motor prost

ce zici cand doar quartararo merge bine pe yamaha? ca yamaha e buna si restul sunt prosti

 

incerci si tu, faci ce poti

Mai zic si altii mai de profesie : “Honda is the worst bike on MotoGP grid… I’d rather ride Aprilia” - Neil Hodgson

N-am zis insa ca Honda e motor prost,doar unrideable.Am zis ce a zis si Lorenzo si Cal "daca Honda ar face o motoreta gen v2018 care sa poata fi calarita si de ceilalti piloti in afara de MM,am obtine rezultate bune cu ea"...reia declaratiile lor.Lorenzo a zis ca v2018 era f buna si a dovedit in teste - dupa primul test era langa MM.Chel la fel.Pe v2019 and beyound,s-au dus pwli de suflet aman2.Si mai zic si rezultatele Hondei de anul trecut dar si de anul asta.Si mai zic si rezultatele Yamaha de anul trecut (vice da?) si mai zice si Quarta.

 

Da,zic si voi spune in continuare - Yamaha are de departe cel mai prost management al pilotilor - a insistat cu Vinales prostesc,Rossi nu mai era de echipa 1 inca de anul trecut,iar pe Morbi nici nu-l baga in seama.Daca ar fi un pilot gen Pol sau Zarco sau Miller/Bagnaia la Yamaka alta ar fi fost treaba.

E fantastic pt mine cum puteti insista ca Yamaha e o moto proasta cand se bate cu succes la campionat iar baiatul asta rupe norii cu ea.Chiar si pe circuite total neprielnice,iata.Rossismele si Vinalismele mor greu odata cu fanii lor :P

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Au abandonat un drac :) Șasiul actual este doar o evoluție a celui anterior. S-a schimbat doar secțiunea tuburilor și dispunerea lor.

Nu sunt de acord,colegul are dreptate - s-a schimbat tot - Ktm din 2019 parca? din cate stiu eu a renuntat la marele trellis si foloseste cadru perimetral identic ca si conceptie celor japoneze doar ca e din otel.

1 oră în urmă, prafrau a spus:

nu pare o evolutie, ma asteptam sa se duca in vechea directie ducati fara cadru sau sa il faca trellis din fibra de carbon, ar trebui sa aiba ceva experienta dupa xbow

au cam copiat cadrul perimetral al celorlalti dar l-au facut din fier zicand ca au avantajul modificarilor usoare

suna a vrajeala din partea lor

Ducati a gresit cu GP11(discutabil si acolo,sa ne aducem aminte ca Rossi nu vroia un Ducati ci un smooth sailing Yamaha,iar Hayden a zis ca el mergea avion cu cadrul ala si s-a rugat de ei sa il lase sa faca curse cu el si nu au vrut),dar ktm nu cred ca are knowhow'ul necesar sa faca un cf frame care sa aiba elasticitatea necesara gp ului pe viraje.Poate Ducati pe viitor,cine stie...

Perfect de acord in rest.Au si declarata cu subiect si predicat ca ei nu stiu sa lucreze cu al si lucreaza mai bine cu otelul dar nu poti spune asa ceva in racing'ul de varf.Bine ca nu pun 2t spundand ca au exp mai multa pe ele din offroad.

 

 

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Să nu supralicităm totuși: super rezultat, super cursă dar pe circuitul lui preferat. Boost la moral important, însă personal nu mă mai aștept la multe alte victorii pentru el în viitorul apropiat.

Asa e, sa vedem dupa pauza de vara, asa zicea el ca ar reveni cat de cat la normal.

De umar ziceau doctorii ca dureaza 1 an sa isi revina (de cand pana cand nu stiu)

Acum 6 ore, B.B. a spus:

Nu comentează nimeni cum a luat Quarta un cot/genunchi de la MM in primul viraj?

Un țăran Marquez, dar na, trebuia să își facă loc. 😁😁😁

haha mai degraba i-a zis gen "boss, vezi ca sunt si eu aici, da-te mai asa putin" cu varful de la gheata

Acum 6 ore, xt600 a spus:

Din punct de vedere al locului si al punctelor acumulate fata de principalii concurent, a facut o cursa buna. Obiective indeplinite. Insa ca pilotaj, nu as zice... a intrat greu in cursa, a pierdut mult timp in pluton, ceea ce i-a afectat ritmul de cursa si le-a permis lui MM si Oliveira sa se detaseze.

bine punctat. A durat ceva pana sa se miste.

si doar stie sa depaseasca..

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 minute, Cavaleru a spus:

Aprilia merge blana mai trebuie si un pilot pe masura

..si un motor cu vreo 30 de cai mai puternic.

Acum 51 minute, frigider a spus:

3. nu il vrei pe Oliveira in spate. Omu e de gheata,nu greseste. Reducea la un mom dat 0.1 pe tur gen. MM ce a facut? A rezistat psihic + a raspuns / gestionat.

 

Ma bucur ca nu a cazut nimeni. (afara de AM si Petr)

Oliveira e un pilot extraordinar.Pacat ca e la ktm,altfel era departe.Insa deh...nu ne cheama pe toti Marquez sa beneficiem de moto de uzina la debutul in gp,s-a dus si el pe unde a putut.

Btw erau unii care ma huiduiau cand spuneam anul trecut ca AM e ultima pocnitoare si ca n-are ce cauta in gp....nimeni nimic anul asta?nu-l mai lauda nimeni acum?

Acum 13 minute, frigider a spus:

"when i saw a few drops on lap 4 I say it's my race"

"when the second drops start i push even more

 

joac-o pe-asta.

doar el si miller se baga asa.

True that.Sangele in instalatie a facut diferenta aici,altfel il prindea Oliveira pe final cu gume in conditie mai buna.

Acum 15 minute, frigider a spus:

Q parea viitorul baiat de batut. 

 

Dar daca Oliveira ramane la KTM si baietii aia raman pusi pe treaba..nu-l vad bine pe Q.

Daca nu ia campionatul acum, o sa fie mai greu de la anul, KTM, Aprilia, poate Suzi gaseste ceva..Ducati mereu pe acolo.

 

Morbi zicea ca s-a uitat pe datele lui Q si cica jumate din timpul pierdut de el fata de Q era pe linia dreapta, daca tin bine minte.

Ok, Q merge blana pe curbe, nimic de zis aici, stie sa si depaseasaca.

 

cursa asta ai dreptate, a 2-a yamaha , suna bine. dar tot slabut.

 dar na, sezonul lui rossi e de cosmar.

asa pare, e de admirat.

Eh,Oliveira e bun,insa nu cred ca va fi constant la bataie pe podium de pe ktm.Pacat insa,pt ca omul se remarca chiar si pe asemenea cioplane.Sper sa schimbe trotineta cat de repede.

 

Morbi saracul....ce sa pretinzi de la el?Si cu moto din 1900 si cu suport de uzina zero si pe Sachsen,sa pastram proportiile...bai frate a iesit vice anul trecut deci omul e stelar,faptul ca a salvat fata Yamaha anul trecut cand Quarta a ars-o pe nesigurante si sedinte la psiholog ar fi trebuit sa fie un motiv suficient pt Jarvis sa il ia la echipa mare in locul marelui maestru Maravilla.Dar nu...

 

Rossi (dupa cum zice si el) nu a avut un sezon 2020 deloc rau.A avut si covid a avut si niste probleme,bai dar a miscat bine.Si normal - a incercat poate 2021 va fi chiar mai bun,insa...

Nu il blamez pe Rossi pt ca a incercat sa mearga si 2021 dupa cum a mers in 2020,il blamez daca va incerca si in 2022...

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 ore, Method a spus:

Oliveira si mai ales Aleix super performanțe.Jos pălăria.Se vede cand pune Ktm mediumul.

Cursa trecuta Oliveira nu a pus medium!

1 oră în urmă, Method a spus:

True - ktm si-a dat seama (in urma multelor insistente si lamentari ale lui Pol) ca acel cadru e o prostie si l-a dat uitarii.Acum face un perimetral din Fe.Deci ei merg pe ideea japonezilor (repet ca vad ca se uita treburile astea - nea Beirer s-a contrazis singur - cine a zis ca va castiga cu cadrul trellis si va arata tuturor ca "the austrian way e the winning way" - Beirer declara pompos treaba asta vis-a-vis de cadrul trellis) - ee,acum s-a sucit la aproape 180 de grade si merg pe perimetral (deci the japo way da?) doar ca e din otel - ca ei e de la munte si nu prea stie sa prelucreze aluminiul.La ei pe sate se minerea doar otel si cu asta defileaza.E mai greu - nu e atat de elastic dar merge. Normal ca da rezultate - cand faci si tu ce fac japonezii

 

Si cu diferentele de greutate intre fier si aluminiu cum ramane? Dadeai ceva cifre si ziceai ca nu se poate.

 

Vezi ca Trellis tot la perimetral se incadreaza. Vine de o parte si alta a motorului formand un perimetru. De acolo numele categoriei.

Si eu sunt de parere ca ce au acum e mai apropiat de Trellis decat de ce fac japonezii, insa asta e chestie de interpretare. Fiecare vede cum vrea

Link to comment
Share on other sites

Da bine ma,asa orice cadru actual e perimetral ca doar nu sunt beam frame...asta e ca un cadru japonez doar ca e din otel,nu mai are nici o legatura cu trellis.

 

Pai clar e mai greu decat alum si clar nu are aceeiasi elasticitate.De aia plangea Pol cand era la ei nu?Ok nu e ca magaoaia de trellis dar tot e mai greu,cel putin in teorie.Ce nu se poate?nu se poate merge cu el?ba se poate de ce nu?

Eu spuneam ca nu vor fi competitivi cu trellis,care e o solutie antica si invechita samd nu mai reiau.Si am avut dreptate.Nu au fost.Si l-au aruncat.Acest perimetral de otel e alta mancare de peste.

F curios care ar fi diferentele de greutate.We will never know iti dai seama.Cred insa ca elasticitatea e mai importanta pt ei desi si sa ai cateva kg in plus pe cadru...e greu la nivelul asta sa te bati pt victorii cu asemenea handicapuri.Handicapul nu mai e asa mare,dar tot e fata de ceilalti.Orice kg conteaza.Dar mai ales elasticitatea,e lucrul naibii cadrul ala.F important.

Sa tinem cont si de niste circumstante - cel putin o Yamaha underperforms daca nu 2.Apoi Ducati au piloti buni dar green.Apoi Pol care si el e green.Apoi nu mai e Chel,ci AM care e bata...Taka mai misca si el,acum nimic.Apoi MM e slab anul asta iar anul trecut nu a fost.Exista un anume "vid de putere" in motogp.La naiba,de asta a luat un Suzuki campionatul,ca altfel...si asta a ajutat ktm sa aiba anumite ocazii pe care altfel nu cred sincer ca le-ar fi avut.Nu neg meritele si progresul insa exista circumstante.

A explicat Oliveira bine insa progresele - la inceput de 2021 nu intelgeau nimic cu schimbarea gumelor.Dar i-a ajutat faputl ca au lucrat toti 4 impreuna + update uri + "Dani" + "new fuel".Baga bani baietii baga bani.Sincer chiar le doresc succes,no hate.Mai ales pt ca ar fi pacat ca un pilot asa bun ca Oliveira sa se ingroape.

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, Method a spus:

Btw erau unii care ma huiduiau cand spuneam anul trecut ca AM e ultima pocnitoare si ca n-are ce cauta in gp....nimeni nimic anul asta?nu-l mai lauda nimeni acum?

Man, Honda aia e moto cu probleme.

Am merge acum in al 2lea an pe ea.

Taka pare că merge de o viața și rar mișcă. 

Acum 8 ore, Method a spus:

Eh,Oliveira e bun,insa nu cred ca va fi constant la bataie pe podium de pe ktm

Uita te in adâncul tău și caută credința.

Sau uită-te la ultimele 3 curse:

2 - 1 - 2*

 

*daca nu era MM era 1

Acum 8 ore, Method a spus:

Nu il blamez pe Rossi pt ca a incercat sa mearga si 2021 dupa cum a mers in 2020

Asta ziceam și eu.

 

Acum 6 ore, Dan_06 a spus:

   Cred ca cel mai mult s-a bucurat de la Honda managerul, nu mai trebuie sa-si faca hara-kiri.

Hehe

 

 

Doar eu am văzut căzătura lui Q din Fp1(?)

Când nu părea ok, apoi se ridică și  își trage cu o mână de cealaltă? 

Apoi toate bune și frumoase?

Q nu prea cade.

Link to comment
Share on other sites

Sincer, nu mi-a lipsit vedeta paddock-ului, Julià Márquez. Asa l-a luat la finalul cursei pe Takeo Yokoyama de parca e prietenul lui cel mai bun din copilarie.

Mai face careva specatocol de genul acesta in afara de el? Meh.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, Vallach a spus:

Sincer, nu mi-a lipsit vedeta paddock-ului, Julià Márquez. Asa l-a luat la finalul cursei pe Takeo Yokoyama de parca e prietenul lui cel mai bun din copilarie.

Mai face careva specatocol de genul acesta in afara de el? Meh.

De obicei când câștigă unul sau cade sau depășește bine se dau "reacțiile" echipei.

Daca ta-su e acolo .. na, nu avem ce să facem, cine știe, poate nici lui nu i convine dar nu poate să ii de-a flit.

Alții își au prietenele, prietenii (Rossi), nevestele?

 

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, prafrau said:

nu pare o evolutie

 

Este o evoluție și este de fapt mai apropiat în structură de șasiul pe care l-au folosit în 2017:

image.thumb.png.dce59d28323e97fa7fca80f177eadcf2.png  image.thumb.png.41625d81a5c38360f388db3244cb90fb.png

Șasiul 2018-2019 a avut o prindere mai vizibilă în partea posterioară. Dispariția ei pe cadrul din 2020 i-a făcut poate pe unii să concluzioneze în mod eronat că toată arhitectura șasiului a fost schimbată.

image.thumb.png.b603e1c705f40ffbc81eb274bc7ffa84.png

 

10 hours ago, prafrau said:

ma asteptam sa se duca in vechea directie ducati fara cadru sau sa il faca trellis din fibra de carbon, ar trebui sa aiba ceva experienta dupa xbow


"Șasiul" de carbon a celor de la Ducati era practic doar o structură goală la interior care lega jugul de motor și care avea și rol de airbox. Ceva minimalist și total diferit în arhitectură față de cadrul cu zăbrele metalice.

image.thumb.png.c69747d8fa09b3bd0671ae6cad2c07c6.png image.thumb.png.d6e66bfb53fd1f87ef8900f2b8aa07f0.png

Deși avea/are potențial de evoluție, în forma respectivă era prea simplist și rigid. Dealtfel, o variantă evoluată se regăsește pe Panigale V4S Superleggera:

image.thumb.png.7a567172cda3557347e84c05e62d6815.png

Forma este destul de diferită, brațul anterior este lungit până sub chiulasa din față. În spate este fixat de chiulasa posterioară în două prinderi, printr-o bridă. Oricum, problema cadrului de carbon era și rămâne faptul că este prea rigid și nu flexează precum cel de metal (i.e. pilotul nu primește feedback). Deci cunoștințele de pe 4 roți nu se pot aplica în mod direct aici.

 

12 hours ago, prafrau said:

au cam copiat cadrul perimetral al celorlalti dar l-au facut din fier zicand ca au avantajul modificarilor usoare

suna a vrajeala din partea lor


Da, în sensul în care spre deosebire de cadrul de oțel tubular pe care Ducati l-a folosit în MotoGP,

image.thumb.png.bb81adcca761cf9b09028d604c049807.png

 

cel de la KTM are montanții laterali specifici unui cadru perimetral.

 

image.thumb.png.948864eafa6458beb72d143edb7b9b72.png

Dar nu, nu mănâncă rahat. Avantajul șasiului din oțel tubular este ușurința modificărilor, în special al prinderilor motorului în cadru - poziția motorului fiind unul dintre principalii factori care influențează ciclistica motocicletei.

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

Dar nu, nu mănâncă rahat. Avantajul șasiului din oțel tubular este ușurința modificărilor, în special al prinderilor motorului în cadru - poziția motorului fiind unul dintre principalii factori care influențează ciclistica motocicletei.

 

nu cred ca avem ce cauta cu discutia asta aici, dar nu prea inteleg avantajul flexibilitatii prinderii de bloc cand aia pare o componenta turnata (spre deosebire de aluminiu unde e forjata) si apoi sudata de restul cadrului (ca la aluminiu)

cnc-ul va lucra mai rapid ca matriterul, sudura in aluminiu nu mai e ceva asa de exotic

 

bine, argumentul e inutil fiindca si-au pierdut concesiile asa ca au 2 variante de sasiu per pilot anul asta, si alea doar din cele omologate deja la inceputul anului, deci o sa faca ei modificarile alea doar in testele care le-au ramas (unde ceilalti se descurca sa modifice un cadru de aluminiu)

 

nu stiu daca-si cauta scuze sau incearca sa iasa in evidenta prin ceva diferit

daca e ultima poate ar fi mers mai bine o solutie mai exotica

Link to comment
Share on other sites

Îmi cer scuze că întrerup discuția tehnică, o să scriu ceva despre cursă.

Cum ziceam înainte, și cum a zis și @PzKpfWdupă cursă, prestația lui Marquez nu a fost deloc surprinzătoare. Unul dintre circuitele sale favorite overall. Doar trei viraje de dreapta și linii drepte scurte, viteze de vârf cam la 300kmh. Astea toate l-au făcut să se simtă bine și nu i-au solicitat prea tare umărul beteag așa că a produs ceea ce se aștepta de la el.

Surprinzătoare pentru mine a fost prestația jenantă a Yamaha. Nu am văzut antrenamente și calificări, dar cursa a fost rușinoasă. I-a salvat parțial Quartararo, care de fapt s-a salvat pe el. Că veni vorba de Quartararo, a făcut o cursă matură. Poate că nu e la nivelul lui Marquez, dar își vede interesul și punctează solid. I-aș da 10 numai pentru faptul că a luat-o pas cu pas după startul ratat și a obținut maximum din ce putea. Bravo lui.

Oliveira, jos pălăria! Cum zicea @frigider, ar fi câștigat dacă Marquez... Prestații tot mai consistente pe circuite diferite. E un pilot de mare viitor, iar KTM nu e chiar o mizerie, așa cum spune gura lumii, iar dacă KTM e proastă, cu atât mai mult merita laude tânărul portughez.

Jack, numai Florin Ion și Haralambie poate știu ce o fi în capul său. Tinde să intre în categoria Vinales.

 

Cadrul, suspensia, electronica, distribuția maselor etc. le las pe seama colegilor celor ce-și bat capul cu ele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...