Jump to content

8. Liqui Moly Motorrad Grand Prix Deutschland


Recommended Posts

Acum 59 minute, prafrau a spus:

deci au ajuns la cadrul honda, dar facut din otel

la 50 de milioane pe an, cat ducati, eu zic ca in maxim 3 ani descopera si alte materiale

Exact.

Pai...progresia ar fi fost otel - alum - fibra de carbon.

Doar ca ei raman la otel pururi.

Am mai zis si o mai zic - nu poti bate alti constructori daca doar le copiezi ideile.Ok e un lucru bun sa preiei sa copiezi o idee care vezi ca da rezultate la altii,dar aceia vor fi tot timpul cu minim 1 pas inaintea ta.Niciodata nu o sa ii poti bate asa,trebuie sa inovezi sa gasesti solutii castigatoare.Ceea ce Ktm nu prea face.

De aia Ducati mi se pare net superioara din toate punctele de vedere - pt ca la Ducati inovatia e la ea acasa.De la motor pana la aero,chiar si cadru (cu ranforsarile acelea),aero desigur si holeshot etc.In general ei sunt cei care aduc ideile bune,si ceilalti le copiaza.Tot timpul insa au un avantaj astfel.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 31 minute, Method a spus:

...In general ei sunt cei care aduc ideile bune,si ceilalti le copiaza.Tot timpul insa au un avantaj astfel.

Si in ce s-a concertizat avantajul asta, pana acum? Au castigat vreun titlu, in ultimii 14 ani? A fost vreodata motocicleta de batut, in tot acest rastimp? Au avut vreun edge, care sa le asigure dominatia in campionat, fie si pentru un singur sezon? Nu! Mai mult, nu au reusit sa rezolve niciodata problemele fundamentale ale mobrei. Toate asa zisele inovatii, aduse de ei, sunt paliative care au scopul de a atenua handicapurile mobrei si de a o tine in competitie. Incearca un exercitiu de imaginatie: un campionat in care ar fi interzise prin regulament holeshoturile, mass damper-ele, salad box-urile, aero, etc, etc.. unde crezi ca ar fi Ducati fara toate gizmo-urile astea? 

Anul trecut, pe seama "vidului de putere" au avut o sansa la titlu si nimic, anul asta, din ce se vede ar fi in carti, dar trebuie sa se alinieze astre. Daca nici acum nu fac nimic, cand ar putea profita de faptul ca dezvoltarea a fost inghetata, pai la anul nu ii vad bine. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, Method a spus:

Exact.

Pai...progresia ar fi fost otel - alum - fibra de carbon.

Doar ca ei raman la otel pururi.

Am mai zis si o mai zic - nu poti bate alti constructori daca doar le copiezi ideile.Ok e un lucru bun sa preiei sa copiezi o idee care vezi ca da rezultate la altii,dar aceia vor fi tot timpul cu minim 1 pas inaintea ta.Niciodata nu o sa ii poti bate asa,trebuie sa inovezi sa gasesti solutii castigatoare.Ceea ce Ktm nu prea face.

De aia Ducati mi se pare net superioara din toate punctele de vedere - pt ca la Ducati inovatia e la ea acasa.De la motor pana la aero,chiar si cadru (cu ranforsarile acelea),aero desigur si holeshot etc.In general ei sunt cei care aduc ideile bune,si ceilalti le copiaza.Tot timpul insa au un avantaj astfel.

 

pai stai un pic, ca ce face KTM e fix ce zici tu. Nu copiaza, ce adopta solutii tehnice castigatoare si le combina cu knowhowul lor in materie de cadre din otel.

 

le-a iesit un perimetral cu elemente treliss care uite ca a inceput sa dea rezultate. vedem la finalul campionatului unde vor fi.

 

Sa nu uitam ca au 5 ani de motogp si au deja victorii de etapa. 

 

ia vezi cazul Kawasaki - 7 ani de moto GP nici o victorie - 3 locuri 2 si un loc 3

 

pana la urma rezultatele din competitie sunt cele care vorbesc despre cat de bune sunt solutiile pe care le folosesc...

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, xt600 a spus:

Si in ce s-a concertizat avantajul asta, pana acum? Au castigat vreun titlu, in ultimii 14 ani? A fost vreodata motocicleta de batut, in tot acest rastimp? Au avut vreun edge, care sa le asigure dominatia in campionat, fie si pentru un singur sezon? Nu! Mai mult, nu au reusit sa rezolve niciodata problemele fundamentale ale mobrei. Toate asa zisele inovatii, aduse de ei, sunt paliative care au scopul de a atenua handicapurile mobrei si de a o tine in competitie. Incearca un exercitiu de imaginatie: un campionat in care ar fi interzise prin regulament holeshoturile, mass damper-ele, salad box-urile, aero, etc, etc.. unde crezi ca ar fi Ducati fara toate gizmo-urile astea? 

Anul trecut, pe seama "vidului de putere" au avut o sansa la titlu si nimic, anul asta, din ce se vede ar fi in carti, dar trebuie sa se alinieze astre. Daca nici acum nu fac nimic, cand ar putea profita de faptul ca dezvoltarea a fost inghetata, pai la anul nu ii vad bine. 

In general ai dreptate.Dar nu sunt atat de aberanti si incapabili precum ii crezi,au abordarea din total diferita.Inovatia si ideile lor sunt total diferite de motoretele "clasice".Au fost confruntati inca de la inceput cu problema handlingului pe curbe,dar in loc sa faca un cadru care sa ii ajute in aceasta problema,au ales sa faca un "drag bike" care sa franeze bine si sa accelereze fulminant,iar curbele sa le dribleze la viteza mica.Flic-flac.Motoreta e huge (cine a vazut gp ul live poate confirma),e cea mai mare si mai impunatoare de pe grila,din principiu nu are cum sa fie asa sprintara ca Honda.In era Bridgestone era total dezavantajata pt ca Yamaha cu guma fata Bridgestone o rupea,dar acum lucrurile ii avantajeaza f mult cu acest michelin slab pe fata si bun pe spate.

E alta abordare si alta filosofie.Dupa parerea mea nu e "the right ideea",(formula castigatoare am zis intotdeauna ca o are Yamaka cu centralized mass si viteza pe curbe),dar e o strategie.

Poate vor impusca 1 campionat,cine stie.Desi cu Fabio rising star...cam greu acuma.Conteaza pilotii enorm aici,nu e ca la F1.

Anul trecut?....As zice ca cea mai mare sansa au avut-o in 2017 cu Dovi si ar fi avut-o in 2019 cu Lorenzo (daca Gigi nu il dadea afara...retrospectiv se vede ca a fost o greseala...Petrucci?serios?).

Cred ca Ducati nu a gresit atat de mult cu motoreta care era decenta din 2017 pana acum (acum e cel mai bun Ducati ever),ci cu pilotii.

Dovi...etern loc 2.Aveau nevoie de un campion.A venit Lorenzo,ok,i-a luat 1 an dar incepuse sa rupa.Si Gigi a semnat cu Petrucci.Total fail.Acum are 1 pilot rapid dar nebun si inconstant in Miller si 1 pilot care promite sa devina campion mondial in persoana lui Bagnaia.

Si care btw nu stie ca Ducati nu vireaza,el il intoarce din incheietura,are o viteza pe curbe mai mare decat orice alt Ducati.Doar el.

Deci eu ii vad bine pe viitor.Repet,cu Bagnaia.Daca pleaca Bagnaia de la ei,revin la era pre-2017.

 

Link to comment
Share on other sites

Io nici nu citesc postarile despre cadru, nu va mai obositi sa scrieti. :D 

I don't give a fuck. 

Si ca sa inteleg de ce va luati de Method ar trebui sa citesc ce scrie el, lucru imposibil, simt cum mi se scurge viata prin fata ochilor. :D 

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, B.B. a spus:

Io nici nu citesc postarile despre cadru, nu va mai obositi sa scrieti. :D 

I don't give a fuck. 

Si ca sa inteleg de ce va luati de Method ar trebui sa citesc ce scrie el, lucru imposibil, simt cum mi se scurge viata prin fata ochilor. :D 

Tu mai lipseai :crack:

Mda,uitasem - aici nu e un forum de pierdut timpul ci pt info.Mhmmm :)

Nu te obosi stai lin.Relax,nu te gandi la fiare,mintea sa fie odihnita si palmele frematande sa aplaude cand isi revine Marcelino.

Acum 6 ore, Cavaleru a spus:

pai stai un pic, ca ce face KTM e fix ce zici tu. Nu copiaza, ce adopta solutii tehnice castigatoare si le combina cu knowhowul lor in materie de cadre din otel.

 

le-a iesit un perimetral cu elemente treliss care uite ca a inceput sa dea rezultate. vedem la finalul campionatului unde vor fi.

 

Sa nu uitam ca au 5 ani de motogp si au deja victorii de etapa. 

 

ia vezi cazul Kawasaki - 7 ani de moto GP nici o victorie - 3 locuri 2 si un loc 3

Can't argue with that.Intradevar rezultatele vorbesc.

Ok,au copiat Honda pt ca asa au calculat ei la acel moment ca Honda e the shit.Ok,s-au pupat pe gura cu michelin de au facut teste la RBR de s-au plictisit.Manevre combinatii,dar sunt de bun augur,adica e clar un progres.Progresul insa a venit in 2020 cand 1.si au nuantat MASIV ideile (preconcepute) cu care venisera in motogp si 2.a fost cam gol prin motogp din varii motive,nu mai reiau.Si in 2021 cand e golicel.Nu (cred ca) mai iese Mir campion (din pacate) nici Morbi vice,dar tot nu sunt toti protagonistii in forta.Insa bravo lor ca pot capitaliza cum a capitalizat si Mir anul trecut. :ok:

Kawasaki facea ce face si aprilia - nu baga 1 leu.Cred ca doar pt a-si auzi numele in gp stateau.Si hai ca aprilia a mai bagat bani acum in 2021,dar tot se vede bugetul limitat de la o posta.Nu putem compara cu echipe gen Ducati Honda si ktm care chiar baga bani puternici.

Acum 6 ore, Cavaleru a spus:

pana la urma rezultatele din competitie sunt cele care vorbesc despre cat de bune sunt solutiile pe care le folosesc...

Foarte adevarat.

Ce spun eu e insa faptul ca daca nu poti inova si doar copiezi ideile cu care vin ceilalti,vei fi intotdeauna cu 1 pas in urma lor.Deci prin urmare niciodata nu vei fi pe 1.E logic....si nu cred ca faptul ca ei fac cadrele alea din fier si nu din alum se poate considera o inovatie.

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Acum 10 minute, Method a spus:

 

Can't argue with that.Intradevar rezultatele vorbesc.

Ok,au copiat Honda pt ca asa au calculat ei la acel moment ca Honda e the shit.Ok,s-au pupat pe gura cu michelin de au facut teste la RBR de s-au plictisit.Manevre combinatii,dar sunt de bun augur,adica e clar un progres.Progresul insa a venit in 2020 cand 1.si au nuantat MASIV ideile (preconcepute) cu care venisera in motogp si 2.a fost cam gol prin motogp din varii motive,nu mai reiau.Si in 2021 cand e golicel.Nu (cred ca) mai iese Mir campion (din pacate) nici Morbi vice,dar tot nu sunt toti protagonistii in forta.Insa bravo lor ca pot capitaliza cum a capitalizat si Mir anul trecut. :ok:

Kawasaki facea ce face si aprilia - nu baga 1 leu.Cred ca doar pt a-si auzi numele in gp stateau.Si hai ca aprilia a mai bagat bani acum in 2021,dar tot se vede bugetul limitat de la o posta.Nu putem compara cu echipe gen Ducati Honda si ktm care chiar baga bani puternici.

 

 

Lorenzo zicea ca Honda e cea mai scurta din competie, nu acelasi lucru l-a spus si despre KTM, deci undeva are alta configuratie

 

Cadru ala cum o fii facut e facut cu ce info au ei. nu cred ca au copiat nimic, decat poate orientativ, pentru ca constructia din Aluminiu si cea din otel difera si nu are rost sa incercam sa aprofundam discutia- nu am cunostinte de inginerie, structura sau in materiale ca sa pot exprima niste formulari bazate pe cifre

 

Nu-l mai vad campion pe Mir sezonu asta. Morbi saracu trage de un cal mort de un an deja...

 

Uite ca la anu o sa fie 2 Aprilia pe pista banuiesc ca si datorita evolutiei de anul acesta si a constatarilor in presezon.

 

Nu stiu ce sa zic de Kawasaki, dar: Kawasaki had competed in motorcycling’s premier class since the 2003 season with annual costs of around 4 billion yen (28.7 million pounds).

mie asta nu imi suna a buget mic.

am gasit un articol recent care spune undeva la 10-15mil Eur un buget pt o echipa..

 

Acum 10 minute, Method a spus:

 

 

Foarte adevarat.

Ce spun eu e insa faptul ca daca nu poti inova si doar copiezi ideile cu care vin ceilalti,vei fi intotdeauna cu 1 pas in urma lor.Deci prin urmare niciodata nu vei fi pe 1.E logic....si nu cred ca faptul ca ei fac cadrele alea din fier si nu din alum se poate considera o inovatie.

 

Pai tocmai ca ei inoveaza pt ca nimeni nu foloseste solutiile lor, isi fac singuri suspensiile WP.

nu avem de unde sa stim ca solutia folosita acum poate deveni cea castigatoare pt ca nu a mai mers nimeni pe ruta asta de zeci de ani iar evolutiile tehnologice au continuat ma refer la materiele si prelucrarea lor.

Link to comment
Share on other sites

Acum 33 minute, Cavaleru a spus:

 

Lorenzo zicea ca Honda e cea mai scurta din competie, nu acelasi lucru l-a spus si despre KTM, deci undeva are alta configuratie

 

Cadru ala cum o fii facut e facut cu ce info au ei. nu cred ca au copiat nimic, decat poate orientativ, pentru ca constructia din Aluminiu si cea din otel difera si nu are rost sa incercam sa aprofundam discutia- nu am cunostinte de inginerie, structura sau in materiale ca sa pot exprima niste formulari bazate pe cifre

 

Nu-l mai vad campion pe Mir sezonu asta. Morbi saracu trage de un cal mort de un an deja...

 

Uite ca la anu o sa fie 2 Aprilia pe pista banuiesc ca si datorita evolutiei de anul acesta si a constatarilor in presezon.

 

Nu stiu ce sa zic de Kawasaki, dar: Kawasaki had competed in motorcycling’s premier class since the 2003 season with annual costs of around 4 billion yen (28.7 million pounds).

mie asta nu imi suna a buget mic.

am gasit un articol recent care spune undeva la 10-15mil Eur un buget pt o echipa..

 

 

Pai tocmai ca ei inoveaza pt ca nimeni nu foloseste solutiile lor, isi fac singuri suspensiile WP.

nu avem de unde sa stim ca solutia folosita acum poate deveni cea castigatoare pt ca nu a mai mers nimeni pe ruta asta de zeci de ani iar evolutiile tehnologice au continuat ma refer la materiele si prelucrarea lor.

Lorenzo n-are ce spune despre ktm,ca n-a urcat pe ele neam.Dar da,Honda pare cea mai miniona si asa vizual.Le-am vazut de la vreo 5-6m cand opreau la practice start - ktm parea mai mare decat ea (si pleca mai prost da asta n-are a face :) ).Eu nu ma refeream ca au copiat la milimetru cadrul - vorba ta nici nu prea ar avea cum - ci arhitectura motor,pozitionarea ansamblelor in cadru samd samd.

 

Din pacate nici eu nu prea il mai vad pe Mir campion - pare ca e din ce in ce mai depasit.Nu el,ci Suzuki...Fabio e ireprosabil,MM iata incepe sa miste (si dupa vacanta de vara va fi si mai puternic),Ducati'urile la fel...nu mai e ca in 2020.

Morbi...intradevar.

 

Ma uitam si eu la motogp cand era Kawa in competitie si vedeam 2 mecanici pe langa piloti si cam aceeiasi motoreta de la an la an.Nakano?Daca imi aduc aminte bine?Si faptul ca se comenta ca merg cam cu acelasi model din sbk adaptat pt motogp....nush poate nu mai tin eu minte bine,dar parea aceeiasi saracie care e acum la Gresini.

 

Intre WP si Ohlins....nush ce sa zic :) Daca acolo se bazeaza ei ca e inovatia castigatoare....no comment.Cred ca e un motiv f logic pt care toata lumea merge pe Ohlins si brembo.Mai ales ca acum Ohlins au si jambe din CF,deci masa fara suspensie mai scazuta...ok,feelingul e cel care primeaza dar aici iarasi Ohlins e cam lider asa se zice nu?

Link to comment
Share on other sites

Acum 51 minute, Method a spus:

Mai ales ca acum Ohlins au si jambe din CF,deci masa fara suspensie mai scazuta...ok,feelingul e cel care primeaza dar aici iarasi Ohlins e cam lider asa se zice nu?

La ce te referi cand zici „masa fara suspensie“?

Link to comment
Share on other sites

La 22.06.2021 la 19:29, xt600 a spus:

Circumstante si circumstante. Numai ca una este sa castigi, asa cum castiga Yamaha intre 2004-2010 (exceptie 2006-2007), cand motocicleta lor era arma totala si  altceva sunt victoriile Ducati (nu mai insist asupra circumstantelor in care a castigat Ducati titlul in 2007) si KTM din sezonul curent. Ducati a obtinut victoria cand Quart a avut arm pump si in conditii mixte, in care frankenstein-ul ala mai recupereaza din handicap, iar KTM a luat victoria in conditiile in care lui Q i s-au deschis izmenele in mers. Ar fi avut victoriile astea Ducati si KTM in conditii normale?? Cel mai probabil nu. Yamaha avea prima sansa, daca nu apareau probleme de sanatate sau balbele de strategie/ echipament. Astea sunt victorii circumstantiale. Ai dat si tu unul sau doua exemple bune mai sus.  In concluzie, motocicletele gen Ducati sau KTm sunt motociclete de rezerva la victorie. Pot lua victorii doar in anumite circumstante, pe greselile/prostiile concurentei sau cand aceeasi concurenta este impiedicata de factori obiectivi sa obtina victoria. Pana la urma, cineva trebuie sa castige, nu? Sa vedem cum vor sta la anul, cand se presupune ca Honda va arata altfel, Yamaha si Suzuki vor imbunatati si sa nu uitam de Aprilia, care deja progreseaza bine, au viziune si disponibilitate pentru dezvoltare. 

 

 

Apropo de evolutii, mi se pare mie ca Honda a venit cu alte winglet-uri, care aduc mai mult cu cele de la Yamaha? 

Înțeleg că dacă nu erau circumstanțe, gen că mai sunt și alții pe pistă,Yamaha lua tot...

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, Method a spus:

In general ai dreptate.Dar nu sunt atat de aberanti si incapabili precum ii crezi,au abordarea din total diferita.Inovatia si ideile lor sunt total diferite de motoretele "clasice".Au fost confruntati inca de la inceput cu problema handlingului pe curbe,dar in loc sa faca un cadru care sa ii ajute in aceasta problema,au ales sa faca un "drag bike" care sa franeze bine si sa accelereze fulminant,iar curbele sa le dribleze la viteza mica.Flic-flac.Motoreta e huge (cine a vazut gp ul live poate confirma),e cea mai mare si mai impunatoare de pe grila,din principiu nu are cum sa fie asa sprintara ca Honda.In era Bridgestone era total dezavantajata pt ca Yamaha cu guma fata Bridgestone o rupea,dar acum lucrurile ii avantajeaza f mult cu acest michelin slab pe fata si bun pe spate.

E alta abordare si alta filosofie.Dupa parerea mea nu e "the right ideea",(formula castigatoare am zis intotdeauna ca o are Yamaka cu centralized mass si viteza pe curbe),dar e o strategie.

Poate vor impusca 1 campionat,cine stie.Desi cu Fabio rising star...cam greu acuma.Conteaza pilotii enorm aici,nu e ca la F1.

Anul trecut?....As zice ca cea mai mare sansa au avut-o in 2017 cu Dovi si ar fi avut-o in 2019 cu Lorenzo (daca Gigi nu il dadea afara...retrospectiv se vede ca a fost o greseala...Petrucci?serios?).

Cred ca Ducati nu a gresit atat de mult cu motoreta care era decenta din 2017 pana acum (acum e cel mai bun Ducati ever),ci cu pilotii.

Dovi...etern loc 2.Aveau nevoie de un campion.A venit Lorenzo,ok,i-a luat 1 an dar incepuse sa rupa.Si Gigi a semnat cu Petrucci.Total fail.Acum are 1 pilot rapid dar nebun si inconstant in Miller si 1 pilot care promite sa devina campion mondial in persoana lui Bagnaia.

Si care btw nu stie ca Ducati nu vireaza,el il intoarce din incheietura,are o viteza pe curbe mai mare decat orice alt Ducati.Doar el.

Deci eu ii vad bine pe viitor.Repet,cu Bagnaia.Daca pleaca Bagnaia de la ei,revin la era pre-2017

 

Teoria ta sintetizata in formularea "alta filosofie" ar fi valida, daca din 2007 si pana in prezent, ar mai fi luat titluri, ar mai fi avut sezoane in care sa domine, etc. cum spuneam si mai sus. Asa, nu vedem decat o eterna zbatere, ca sa nu ramana de caruta. Desigur, au facut progrese si, da, nu sunt atat de idioti, de vreme ce au o motocicleta in competitie, insa ceea ce spun eu este ca, IN CONDITII NORMALE, nu au reusit niciodata sa isi asigure acel edge, care sa le permita sa castige un titlu, fara sa astepte greseala adversarului. 

Idioti au fost cand i-au dat cu sutul lui Dovi, poate cel mai bun pilot pe care l-au avut de la Stoner, numai ca spre deosebire de Stoner, Dovi era un pilot metodic, capabil sa dea un feedback precis, in limba materna a lui Jiji. Numai ca atunci cand i-a spus lui  Jiji ca bicla e proasta si i-a si aratat cu degetul unde sunt bubele, enjinerul pluii a luat-o personal. Copii de acum, au invatat lectia lui Dovi, sunt politic corecti, lauda motoreta numai in superlative, insa exista discrepante intre laudele excesive si rezultatele destul de ... ambigue... Pilotii actuali (unii) sunt piloti de perspectiva, dar inca nu au zeama necesara pentru a lua titluri. Pe Miller si Zarco, piloti foarte rapizi, de altfel, nu ii vad campioni, in conditii normale (sa vedem Zarco, anul asta, dar ...hmmm.. daca nu greseste Q, nu cred). Bagnaia, da, are stofa, dar inca nu are experienta necesara. Martin mi se pare mai bine inzestrat pentru un titlu. Pacat ca s-a accidentat. Martin si Bagnaia (ca si Oliveira), trebuie sa schimbe motoreta, daca isi doresc cu adevarat sa fie campioni. 

Lorenzo... victoriile lui au fost un balon de sapun.. in 2019 l-ar fi zdrobit MM. De fapt, in 2019 MM a zdrobit campionatul, Lorenzo, pe orice motocicleta ar fi fost, a fost cantitate neglijabila in ecuatie. 

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

 

Nu stiu ce sa zic de Kawasaki, dar: Kawasaki had competed in motorcycling’s premier class since the 2003 season with annual costs of around 4 billion yen (28.7 million pounds).

mie asta nu imi suna a buget mic.

am gasit un articol recent care spune undeva la 10-15mil Eur un buget pt o echipa..

 

Da, un buget urias, pentru vremea aceea. Gasisem undeva ca inainte sa incheie contractul mamut cu MM, Honda avea un buget in jur de 30 milioane. Acum, cu salariul lui MM, este substantial marit. 

Acum 4 ore, Method a spus:

 

Ce spun eu e insa faptul ca daca nu poti inova si doar copiezi ideile cu care vin ceilalti,vei fi intotdeauna cu 1 pas in urma lor.Deci prin urmare niciodata nu vei fi pe 1.E logic....si nu cred ca faptul ca ei fac cadrele alea din fier si nu din alum se poate considera o inovatie.

Istoria te contrazice. Vezi, de pilda, romanii.. nu au inventat nici o arma noua, le-au copiat pe cele ale populatiilor cu care s-au confruntat, in special de la celti si iberi, le-au adaptat si au construit un imperiu pe trei continente. 

Ca sa revin la campionatul nostru, Ducati inoveaza pe banii lor, ceilalti plagiaza, iar ei raman pe vesnicul loc 2... Cum spuneam, nu mi se pare ca toata cheltuiala asta, de bani si energie, a dus la rezultate spectaculoase. 

Acum 40 minute, Le Mertois a spus:

Înțeleg că dacă nu erau circumstanțe, gen că mai sunt și alții pe pistă,Yamaha lua tot...

🤔, Da.. foarte profund. Merci! :goodposting::ok:

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, PzKpfW a spus:


Nu înțeleg legătura cu Honda.

 

structural pare ca au redus trellis-ul la un singur element vertical intre grinzi, solutie care seamana cu cea a honda din punct de vedere al incarcarilor

http://mototribu.com/competition/motogp/2011/test/malaisie/wallpaper/han/pc/originalimages/motogp_test_malaisie_2011_gresini_1.JPG

30832c208d354d4e0574c9e11336421c.jpg

 

yamaha si suzuki au cu totul alte solutii, cu un cadru perimetral pur si prinderi ale motorului subtiri (plate si foarte subtiri suzuki)

Dcqpud0WAAAsJgP?format=jpg&name=4096x409

 

cadrul ducati pare mult mai complex, ca si cum ar varia profilul si grosimea materialului mai mult decat latimea cadrului

 

fld31hh7yfv31.jpg?width=640&crop=smart&a

 

Acum 5 ore, Cavaleru a spus:

am gasit un articol recent care spune undeva la 10-15mil Eur un buget pt o echipa..

 

ala pare buget de echipa de client

https://mowmag.com/sport/quanto-spendono-le-case-in-motogp-honda-ha-il-budget-di-ducati-e-suzuki-messe-assieme

Link to comment
Share on other sites

Acum 20 ore, Method a spus:

 

Am mai zis si o mai zic - nu poti bate alti constructori daca doar le copiezi ideile....,dar aceia vor fi tot timpul cu minim 1 pas inaintea ta.Niciodata nu o sa ii poti bate asa,trebuie sa inovezi sa gasesti solutii castigatoare.

 

Aaaa.. lol ?

Mi se pare că Ducati e bătută.

Chiar des.

Acum 19 ore, xt600 a spus:

Si in ce s-a concertizat avantajul asta, pana acum? Au castigat vreun titlu, in ultimii 14 ani?

Deap.

Acum 19 ore, xt600 a spus:

Incearca un exercitiu de imaginatie: un campionat in care ar fi interzise prin regulament holeshoturile, mass damper-ele, salad box-urile, aero, etc, etc.. unde crezi ca ar fi Ducati fara toate gizmo-urile astea? 

Unde e in wsbk?

Acum 19 ore, xt600 a spus:

anul asta, din ce se vede ar fi in carti, dar trebuie sa se alinieze astre. Daca nici acum nu fac nimic, cand ar putea profita de faptul ca dezvoltarea a fost inghetata, pai la anul nu ii vad bine. 

Nu ia Ducati titlul anul asta.

Q e puternic, Oliveira mișcă, Mir s-o trezi și el la un moment dat...

MM incepe să încurce, chiar și pt podium daca se bate strica cursa cuiva etc.

Acum 12 ore, Method a spus:

Acum are 1 pilot rapid dar nebun si inconstant in Miller si 1 pilot care promite sa devina campion mondial in persoana lui Bagnaia.

Posibil sa nu fie suficient.

E nevoie de un nou Stoner.

Cum l-am găsit Yamaha pe Q, l-au luat la mișto.

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Ducati inoveaza pe banii lor, ceilalti plagiaza, iar ei raman pe vesnicul loc 2... Cum spuneam, nu mi se pare ca toata cheltuiala asta, de bani si energie, a dus la rezultate spectaculoase. 

Tot ce pot speră este ca celorlalte echipe sa le ia mult până copiază și până atunci ei sa ia un campionat.

Dar se copiază repede rău din care vad.

Edited by frigider
Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, prafrau said:

structural pare ca au redus trellis-ul la un singur element vertical intre grinzi, solutie care seamana cu cea a honda din punct de vedere al incarcarilor

 

Am înțeles acum. Design-ul este într-adevăr convergent ca formă, dar până nu prinde cineva o poză cu un RC16 fără carene nu mă pronunț asupra numărului de puncte de prindere. În același timp asta e singura posibilitate dacă folosești grinzi cu montanți - brațe de susținere care pleacă din acele grinzi spre punctele de prindere ale motorului. Deci da, ca arhitectură este similar cu cel perimetral din Al doar că este din oțel tubular. Genul ăsta de arhitectură o folosesc cam toate motocicletele sportive de stradă care au șasiu din oțel tubular - de la Kawasaki H2, la Ducati 1098/1198, la KTM RC8/Super Duke.

 

Yamaha are poate cea mai serioasă structură de susținere a motorului care face cadrul să pară triunghiular din lateral.

 

image.thumb.png.081ea99dc1ae4262de652ef35593f44a.png image.thumb.png.15fa7cd93ea32f8668e3e42f206d1650.png 

 

Motorul este amplasat mai vertical decât la Suzuki, de unde soluția diferită. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Genul ăsta de arhitectură o folosesc cam toate motocicletele sportive de stradă care au șasiu din oțel tubular - de la Kawasaki H2, la Ducati 1098/1198, la KTM RC8/Super Duke. 

 

alea toate au cadru trellis, adica zabrelele alea la cam 45 de grade pe grinda, ca sa evite pe cat posibil incarcarile radiale

ktm au ajuns la concluzia ca la motogp nu au nevoie de cadrul ala asa de solid fiindca nu sare nimeni cu ele

sau poate nu flexa si d-aia au eliminat elemente

Link to comment
Share on other sites

La 24.06.2021 la 14:25, Method a spus:

Tu mai lipseai :crack:

Mda,uitasem - aici nu e un forum de pierdut timpul ci pt info.Mhmmm :)

Nu te obosi stai lin.Relax,nu te gandi la fiare,mintea sa fie odihnita si palmele frematande sa aplaude cand isi revine Marcelino.

Can't argue with that.Intradevar rezultatele vorbesc.

.

Am glumit omule, te tachinam.

De obicei citesc ce scrii, pt că e coerent și de multe ori interesant și despre chestii pe care nu le știu.

 

Iar n-am văzut cursa de azi...

IMG_20210627_084445.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...