Sari la conținut

12. Monster Energy British Grand Prix


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 8 minute, frigider a spus:

 

Nu fac comparații, ...

 

 

Atunci e bine, pentru ca MM impinge/tranteste cate unul pe cursa, uneori de cate doua ori in aceeasi cursa. Saracul Gerloff n-ar avea nicio sansa intr-o comparatie cu MM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 166
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

cu MV e o situatie care nu-mi aduc aminte sa fi avut un precendent in epoca motogp.

Cand incepe epoca motogp?

Intreb pentru ca nu e chiar asa de mult timp de cand Zarco a rupt contractul la mijlocul sezonului si pe urma a ocupat, pentru ultimele 3 curse, un loc lasat liber la alt constructor de un baiat care a plecat la disco/plaja

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, ilarionciobanu a spus:

Cand incepe epoca motogp?

Intreb pentru ca nu e chiar asa de mult timp de cand Zarco a rupt contractul la mijlocul sezonului si pe urma a ocupat, pentru ultimele 3 curse, un loc lasat liber la alt constructor de un baiat care a plecat la disco/plaja

Lol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ilarionciobanu a spus:

Cand incepe epoca motogp?

Intreb pentru ca nu e chiar asa de mult timp de cand Zarco a rupt contractul la mijlocul sezonului si pe urma a ocupat, pentru ultimele 3 curse, un loc lasat liber la alt constructor de un baiat care a plecat la disco/plaja

 

am zis bine ca nu-mi aduc aminte, i'm old and crap :)

 

am uitat de Zarco si KTM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

 

Nu vad un scenariu real in care aprilia sa obtina vreo victorie.

Aprilia are deficit maricel de putere fata de restul,ok e un V4 cu handling si pare foarte studiata aero,dar pe circuitele de handling ies in fata L4'urile nu are loc de ele.

Cu motorul de anul asta nu cred, dar daca reusesc sa scoata mai multa putere pentru 2022, Aprilia va fi motocicleta de luat in seama. La multi le va da rusinica. Anul asta, zic ca are potentialul de a mai face podiumuri. Sa il vedem pe Vin. Filosofia lor este buna: handling dupa model Yamaha/Suzuki, dar cu motor V4. Aaa..si spre deosebire de Ktm, stiu cu aluminiul.. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, xt600 a spus:

Cu motorul de anul asta nu cred, dar daca reusesc sa scoata mai multa putere pentru 2022, Aprilia va fi motocicleta de luat in seama. La multi le va da rusinica. Anul asta, zic ca are potentialul de a mai face podiumuri. Sa il vedem pe Vin. Filosofia lor este buna: handling dupa model Yamaha/Suzuki, dar cu motor V4. Aaa..si spre deosebire de Ktm, stiu cu aluminiul.. ;) 

Daca Aleix ia podium - fiind cel mai bun rezultat din cariera sa atunci Vin daca urmarim calendarul aztec are acolo sanse la victorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Cu motorul de anul asta nu cred, dar daca reusesc sa scoata mai multa putere pentru 2022, Aprilia va fi motocicleta de luat in seama. La multi le va da rusinica. Anul asta, zic ca are potentialul de a mai face podiumuri. Sa il vedem pe Vin. Filosofia lor este buna: handling dupa model Yamaha/Suzuki, dar cu motor V4. Aaa..si spre deosebire de Ktm, stiu cu aluminiul.. ;) 

 

KTMul cauta putere ca si Ducatii, pe cand Aprilia merge (si) pe manevrabilitate:

 

Why did you choose to build a V4?

Very simple – power! – because you don’t have to compromise the inlet and exhaust ports. Another aspect for us was that with these high-revving engines the longer the crankshaft and the camshafts the more problems you get with torsional and bending vibration.

 

Next year all MotoGP factories will be allowed to have new-spec engines for the first time since the start of 2020, so presumably the bikes will be even faster?

Yes, I expect all out competitors to make more steps. Our own priority is more power! Ducati still sets the benchmark in this area and you can see weekend after weekend where their advantage is – if you can overtake on the straight it can change your race completely.

If you have good acceleration and top speed then it’s time for free, because the rider doesn’t have to take risks to gain that time. We want to draft and get alongside the Ducati – we are all in the same boat!

 

am pus tot interviul aici

La 29.08.2021 la 17:38, ZaiR a spus:

 

1-20Fabio QUARTARARO FRA Monster Energy Yamaha MotoGPYamaha175.440'20.579

.....

18-46Valentino ROSSI ITA Petronas Yamaha SRTYamaha173.3+29.758

19-96Jake DIXON GBR Petronas Yamaha SRTYamaha171.8+50.845

 

Ar fi cazul sa aduca alt pilot cu experienta, britanicul pare sa fi alergat ceva ca sa se salute cu ceilalti ce au terminat cursa.

 

mai o cursa pentru JD in MotoGP:

 

Jake Dixon will once again compete for the Petronas Yamaha MotoGP team at Aragon, while John McPhee has been confirmed for a Moto2 debut.

 

https://www.crash.net/motogp/news/986384/1/dixon-retains-petronas-motogp-ride-aragon-mcphee-moto2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ioio_viola a spus:

 

KTMul cauta putere ca si Ducatii, pe cand Aprilia merge (si) pe manevrabilitate:

 

Why did you choose to build a V4?

Very simple – power! 

Da, stiu articolul. Am postat linkul in acelasi topic, chiar deasupra postarii tale. Cand citesc vorbele lui Kurt Trieb, parca il aud pe Darth Sidious in Revange of the Sith: Power!!! Poweeerrr!!! More Poweeeerrrr!!!

Teoria e buna, insa practica ii omoara pe astia de la KTM. Ce imi place la oficialii KTM, sunt declaratiile bombastice, pline de siguranta, de parca chiar stiu ceea ce fac. Aia de la Honda, Yamaha (care stiu ce fac si de ce fac) sunt mai rezervati in afirmatii. Dupa declaratii, ar trebui sa ne asteptam la o dominatie totala a portocalei, numa' ca realitatea este foarte departe de ceea ce viseaza Trieb, Beirer, Pierer, etc... Vor power, dar oamenii nu inteleg ca aici nu e F1 unde power, power, ci trebuie sa existe un echilibru intre power, ciclistica, electronica, opinci, etc, ca sa poti obtine o motoreta cu adevarat competitiva. Lectia pe care o ofera Ducati este foarte sugestiva... de 14 ani se tot chinuie sa mai ia un titlu si doar cu power (si artificii) nu prea le iese. De asta spuneam ca filosofia celor de la Aprilia poate fi una castigatoare pe termen lung.. pentru ca iau ce este mai bun din ambele directii: un motor din care pot scoate mai usor HP si un handling asemanator cu cel al M1. Daca reusesc echilibrul intre cele doua, cu pilotii potriviti, pot lua titlul inaintea corporatistilor de la KTM si a broscarilor. Bine.. vor avea de luptat cu "japonejii'.. 

 

O declaratie a lui Rivola: https://www.motogp.com/en/in+the+media/2021/09/02/rivola-aprilia-can-fight-for-the-world-championship-in-2023/389703

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte interesant interviul

N-am stiut ca e de 86 de grade motorul si ca nu are arbore de balansare in ciuda long bang'ului (sau cum naiba se numeste).

 

Si cel mai interesant e cum functioneaza treburile la ei si de ce se misca asa de repede cu update'urile : vii la Beirer si ii zici "asta e problema am si o solutie,imi trebuie atatia bani".Si daca reusesti sa-l convingi ca ai solutia corecta - se deblocheaza banii resursele etc pe loc.

E mare diferenta intre Ktm si japonezi si cred ca aici e un plus - si se vede.

 

Dar per total si mie mi se pare ca Ktm bajbaie.Toate bune si frumoase,dar prea imita orice chestie de-a Hondei la 2 curse dupa Honda.Vom vedea.Sper ca Oliveira sa ajunga in postura de challenger la titlu.De la Ktm sau nu,mi-e indiferent.

Acum 16 ore, xt600 a spus:

Vor power, dar oamenii nu inteleg ca aici nu e F1 unde power, power, ci trebuie sa existe un echilibru intre power, ciclistica, electronica, opinci, etc, ca sa poti obtine o motoreta cu adevarat competitiva.

E interviul cu omul pe motor - e normal ca el nu stie cu ciclistica.

Dar si el a zis ca vrea mai degraba raspuns bun in ture joase decat high power.

 

Da,e putin diferita treaba de F1 - in sensul ca la F1 sunt motoare foarte rapide" (short stroke) in timp ce aici e limitarea de 81mm pe alezaj ceea ce impiedica folosirea unui short stroke extrem cum e in F1.Materialele cred ca sunt la fel,in F1 fiind deja limitata masiv folosirea de materiale "exotice" in constructia motorului si a pieselor aferente.

La F1 insa limitarea o da slide'ul,aici e wheelie'ul.Sunt niste diferente.Plus ca motorul trebuie sa fie mult mai user friendly,mai fin,nu ca la F1,pt ca pilotii lucreaza f mult cu gazul,la F1 e cam on/off.

 

Dar ai zis bine - pana si alegerea arhitecturii motorului - ceva crucial - a fost data de o idee....hai sa zicem primara : power.Pai daca tu lucrezi mult cu half throttle degeaba ai power nu?e chestie de control de pus puterea jos mult mai mult decat de o cifra mare.

Parerea mea e faptul ca alegerea arhitecturii motorului nu ar fi trebuit sa fie la latitudinea inginerului pe motor,ci a sefului de proiect.Care sa urmareasca cea mai buna configuratie pt handling si punerea puterii jos (si asta clar nu e V4).Si apoi smoothness - aici V4 cred ca e bun,iar abia apoi "power".

 

Nu am inteles de ce spune ca la F1 nu trebuie sa tina seama de ambreiaj si cutie,in timp ce la motogp e f important.Adica de ce nu e important si in F1???

Care e diferenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Parerea mea e faptul ca alegerea arhitecturii motorului nu ar fi trebuit sa fie la latitudinea inginerului pe motor,ci a sefului de proiect.

 

 

Seful de proiect este vanzator-maturator, sau este tot un inginer cu raspundere mai mare?🤔

Astia au 10000 de ingineri care asta fac(motoare) ,care lucreaza la micron si tu le spui in ce directie sa se indrepte🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Method a spus:

 

Nu am inteles de ce spune ca la F1 nu trebuie sa tina seama de ambreiaj si cutie,in timp ce la motogp e f important.Adica de ce nu e important si in F1???

Care e diferenta?

Cred ca se refera la faptul ca la moto ambreiajul si rapoartele sunt integrate in motor, in timp ce la automobile sunt separate si proiectate separat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Method a spus:

Acosta trece la moto2 tot cu Ajo. 

De la anul desigur (dupa ce probabil va fi luat titlul).Big up :ok:


as risca si as zice ca nu o sa rupa gura targului la moto2, dar va face figura frumoasa la motogp.

e un pilot de explozie, nu e cursiv, nu deseneaza trasa.

pe de alta parte, un pilot mare isi schimba stilul in functie de nevoie.

sunt tare curios sa vad ce o sa faca.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...