Sari la conținut

14. Gran Premio Octo di San Marino e della Riviera di Rimini


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 16 minute, apriliacluj a spus:

anul asta nu prea se mai poate, doar daca nu face vreo prostie gigantica...

are 48 de puncte avans, mai sunt 4 etape

poate sa termine linistit fiecare cursa pe locul 4 si e campion, in ipoteza ca ar castiga Peco ultimele curse..., ceea ce iarasi nu e foarte probabil...

 

In cazul expus de tine iese Peco campion. Vor avea exact acelasi nr de puncte, doar ca italianul va avea un nr mai mare de curse castigate.

 

Anyway, realist vorbind campionatul e aproape jucat. Daca nu are Q ghinion si din 4 curse ramase 3 sunt pe ploaie, nu prea mai are cum pierde. Sau poate intra MM de 2 ori in el si relanseaza campionatul el cabroncito ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 163
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 10 ore, frigider a spus:

suna curajos. dar uneori a fi curajos inseamna a fi idiot. :) 

prea multi s-au ingropat la honda.

imi pare rau ca lorenzo s-a accidentat asa rau si nu a avut timp sa dea de cap la moto aia. nu vom sti niciodata.

Zarco a gresit.

Pol nu s-a ingropat....doar atat poate.

Lorenzo s-a accidentat pt ca a fortat prea mult pe o moto unde fata nu tine (vezi si declaratiile lui MM),insa e egal si vina lui.Lorenzo si Chel au subliniat insa faptul ca Honda trebuie sa faca o moto la care sa functioneze si fata pt eventualitatea in care vor ca si alti piloti in afara de MM sa poata merge cu ea.

Si iata ca s-a ajuns la asta - MM a zis ca nu mai poate forta asa de mult fata cum o forta si in consecinta HRC va trebui sa mute niste greutate sa etc pt a compensa si a face o moto care sa poata fi pilotata mai normal ca sa zic asa.

Ceea ce e un lucru bun pt toti pilotii....si pt Mir in eventualitatea unei veniri nu?

Acum 10 ore, xt600 a spus:

Da. De data asta i-a iesit si este erou, dar data viitoare s-ar putea sa nu mai aiba acelasi noroc. Ii vom umple frigiderul.. :D :D 

 

Cat timp merge la psiholog, va fi omul de batut. Peco nu este suficient de constant inca. Totusi se observa o diferenta mare intre ei. Quart este genul de pilot care isi obtine victoriile scapand in fata. Mai rar curse de recuperare ca cea de ieri, in dreptul sau si este prea "politicos" cand vine vorba de one to one. Bagnaia in schimb, este bun si in close combat... are nervi tari, foarte lucid, etc. Pe termen lung, parca mi-as pune banii pe italian. Cu o alta motoreta, ar putea domina campionatul. 

In legatura cu Bagnaia si pilotii Ducati in general... foarte ciudat este faptul ca NICI UN pilot Ducati nu este constant. Din 6 piloti, nici unul nu este suficient de constant, desi toti (mai putin Luca) sunt piloti cu potential foarte mare. In general, fiecare fructifica circuitele preferate. Oare de ce? 

 

Sunt discutii intre Mir si HRC de ceva vreme... Daca il vor pe Mir in echipa, inseamna ca situatia cu MM este mai complicata decat ne lasa sa credem ceea ce transpira prin presa. Daca il aduc pe Mir, probabil si motoreta va lua o alta directie de dezvoltare. 2022 va fi crucial pentru cariera lui Memeu. Parerea mea. 

Exact.Insa vad ca e destul de inteligent sa-si dea seama.Chiar si retroactiv.

 

Q e genul de pilot Lorenzo - Q2 direct - pole sau first row - race pace f bun nu se poate tine nimeni de el.E cea mai buna strategie - orice cursa de recuperare distruge gume benzina samd si la Q nu sunt necesare pt ca potentialul lui pt tururi rapide e fantastic.

Si Q cred ca poate misca in close combat - vezi lupta (micuta dar draguta) cu Martin.

Insa dupa cum a zis si Q in conferinta - Yamaha are o mare problema in lupta cu alte moto - Yamaha vs Yamaha e ok ,dar cand vine alta moto care e mai buna pe franare si accel - degeaba sunt ei mult mai rapizi pe intrare si viraj,ca ii blocheaza.

Insa eu nu vad cum ar putea Yamaha sa adreseze aceste neajunsuri - decat intr-un singur mod - Lorenzo style - P1 - super fast first lap pe gume reci - impune si manageriaza ritmul de pe prima pozitie.

 

Pai pilotii Ducati nu sunt constanti pt ca sunt green,mai au de invatat.Miller dezamagitor sezonul asta.Zarco...ma asteptam...acum are si probleme la mana.

Martin...Martin e constant.Deja e bine.Sa nu uitam insa ca Martin e rookie.

 

Nu e situatia lui MM complicata,doar ca Mir e un asset.Si ce am vazut si ce am tot zis eu la inceput de sezon - si anume ca Mir pe Suzuki a luat cam tot ce putea lua si ar fi cazul sa se mute pe alte meleaguri - iata ca a vazut si el.Si cred ca potentialul lui Mir e foarte mare,si Puig vede si el.

Ar avea cel mai puternic cuplu de piloti,de ce nu?Indiferent de MM,Puig ar da o lovitura cu Mir.Rau n-are ce sa fie.

Alta directie de dezvoltare deja a luat motoreta zic eu.Declaratiile lui MM sunt clare - Honda va trebui sa adreseze problemele cu low grip pe fata pt ca el nu le mai poate suplini din cot.

Acum 4 ore, ENEOS a spus:

Eu cred că, la fel ca Vin, Qua de regulă câștigă scăpând în față din cauza motoretei care nu prea se pretează la dog fight - au mai fost niște declarații ref la Yamaha care e ușor de ținut în spate. 

Surprinzător că mm văzând că nu poate ajunge în față nu s-a tăvăli! Bineînțeles luând și pe altcineva cu el, cum îi stă în obicei. 

Dog fights n-au sens - de ce te-ai apuca sa faci asa ceva cand poti sa le eviti f usor scapand in fata?

 

Da si eu m-am mirat ca MM a fost extrem de precaut si inteligent a si zis ceva de genul "am vazut ca Mir si Miller se bateau,am decis sa nu ma bag ca nu am gumele necesare (erau pe gata) - am stat linistit - cei 2 au iesit wide am profitat,a fost o strategie foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, damager a spus:


problema generala la yamaha....ori scapi in fata si ritmul nu pot sa-l sustina ceilalti, ori te zbati in pluton din motive simple, e greu de depasit un ducati, atatq vreme cat iti blocheaza trasa si nu e un viraj larg de viteza cu schimbare de directie.

daca nu nici macar nu poti sa stai aproape ca iti supraincalzeste guma fata.

Q a depășit de ceva ori, chiar și duc. Eu nu vad o problema, chiar depășiri ciudate in locuri de nu te aștepți.

 

Acum doar nu l-a ajuns pe Peco. 

1 oră în urmă, apriliacluj a spus:

anul asta nu prea se mai poate, doar daca nu face vreo prostie gigantica...

are 48 de puncte avans, mai sunt 4 etape

poate sa termine linistit fiecare cursa pe locul 4 si e campion, in ipoteza ca ar castiga Peco ultimele curse..., ceea ce iarasi nu e foarte probabil...

Sa nu ploua 2 curse sau sa și cada.

Ciudat când depinzi de vreme buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

Q a depășit de ceva ori, chiar și duc. Eu nu vad o problema, chiar depășiri ciudate in locuri de nu te aștepți.

 

Acum doar nu l-a ajuns pe Peco. 

Sa nu ploua 2 curse sau sa și cada.

Ciudat când depinzi de vreme buna.

Din pluton, dupa ce s-a intrar in ritm de cursa f rar si f greu. El daca depaseste depaseste la inceput si merge in aer curat.

Pe final de cursa se mai depaseste pt ca ducati in general merge cu soft si pe final scade in performanta.

avantajul lui Qua este ca are calificari f bune in prima linie si un start destul de bun. Aici a reusit start sa-l depaseasca pe Mil initial, ceea ce e in sine o performanta.

cu Bag nu vb de depasire, nu a avut ritm sa-l depaseasca. Pb ca daca mai avea 5-6 tururi si bag distrugea guma spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teste Missano :

1.Honda - air intake nou,scaun nou,mai multa sustinere pt picioare,se presupune mass-damper in codita pt ca evacuarea a fost trasa pe de o parte si codita e brusc foarte voluminoasa.Ideile Ducati sunt copiate din nou :P

242489639-902586267015054-63084823411033   242383019-578800053473666-67981409983620

 

2.aprilia - aripioare mai mici pt ca MV a zis ca motoreta e prea greoaie pe schimbarea directiei pe curbele de viteza mare

242294640-6338113932897840-8187911631543

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

 

Insa dupa cum a zis si Q in conferinta - Yamaha are o mare problema in lupta cu alte moto - Yamaha vs Yamaha e ok ,dar cand vine alta moto care e mai buna pe franare si accel - degeaba sunt ei mult mai rapizi pe intrare si viraj,ca ii blocheaza.

 

Pai pilotii Ducati nu sunt constanti pt ca sunt green,mai au de invatat.Miller dezamagitor sezonul asta.Zarco..

 

Nu e situatia lui MM complicata,doar ca Mir e un asset.

Ar avea cel mai puternic cuplu de piloti,de ce nu?Indiferent de MM,Puig ar da o lovitura cu Mir.Rau n-are ce sa fie.

Alta directie de dezvoltare deja a luat motoreta zic eu.Declaratiile lui MM sunt clare - Honda va trebui sa adreseze problemele cu low grip pe fata pt ca el nu le mai poate suplini din cot.

 

Nu stiu de unde ai tu perceptia ca Yamaha este mai slaba pe franare decat alte modele. Sau cine ti-a indus o asemenea perceptie. Q nu spune ca avut probleme pe franare, ci ca a fost foarte greu sa il depaseasca pe Peco, pentru ca italianul a avut trase foarte precise. Probleme cu acceleratia are, desigur... nici nu se compara cu Ducati si de aici dificultatile cand trebuie sa depaseasca un Ducati. Degeaba il face pe frane, intra mai bine in viraj, duce viteza mai bine pe viraj, daca la acceleratie la iesire si pe linia dreapta pierde tot. Dar Yamaha este una dintre cele mai bune pe franare, iar Q (la ora actuala) este de departe cel mai bun pe frane din campionat. Tocmai de aceea si poate valorifica la maxim potentialul motocicletei: franeaza very deep si duce multa viteza pe viraj. Se vede cu ochiul liber, daca te uiti atent si fara preconceptii la curse si o spune si Dovi, dupa ce a luat contact cu M1. Uite aici ce spune Dovi despre M1 si despre modul particular in care trebuie pilotata: https://www.gpone.com/en/2021/09/19/motogp/dovizioso-reckons-misano-race-was-the-best-way-to-prepare-for-the-test.html-0?refresh_ce . Pai cand spune omul " you need to brake very deep and bring a lot of speed into the corners" cum dreak sa franezi very deep cu o mobra slaba pe franare?? In cursa, Q sta ca pe sine pe asemenea franari. Pe TOTI pilotii Ducati, tocmai pe franari ii rupe. Ca sa nu ii poata depasi, baietii trebuie sa aibe trase defensive foarte bune, adica exact ceea ce a facut Bagnaia, cursa asta si cea trecuta cu MM. Cred ca tu stii ceva in legatura cu problemele de franare de la Suzuki si le extrapolezi automat si la Yamaha. Sau poate ai in minte imaginea lui Lorenzo, care frana foarte slab, dar compensa magistral prin viteza pe viraj. Ei, se pare ca modelele astea mai noi le imbina pe ambele: cer franari foarte adanci + viteza pe viraj. Si de aici problemele de adaptare a unor piloti la M1 actual. Cel mai elocvent caz, Vinales. 

 

Miller green? Zarco green??? Nici despre Bagnaia nu se mai poate spune ca e green, este deja la al doilea sezon si nu a venit la clasa asta ca un neica nimeni. Singurii green sunt Bestia(nini) si Luca (green forever). 

 

Cand aduci la HRC un pilot ca Mir (tanar, campion, cu experienta pe o alta tipologie de motoreta) nu il aduci ca nr 2 si nici ca pilot de teste. Il aduci pentru ca vrei sa duci motocicleta intr-o alta directie, care sa imprumute ceva de la concurenta si/sau pentru o predare de stafeta, in cazul in care gaina cu oua de aur ramane stearpa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, xt600 a spus:

Nu stiu de unde ai tu perceptia ca Yamaha este mai slaba pe franare decat alte modele. Sau cine ti-a indus o asemenea perceptie. Q nu spune ca avut probleme pe franare, ci ca a fost foarte greu sa il depaseasca pe Peco, pentru ca italianul a avut trase foarte precise. Probleme cu acceleratia are, desigur... nici nu se compara cu Ducati si de aici dificultatile cand trebuie sa depaseasca un Ducati. Degeaba il face pe frane, intra mai bine in viraj, duce viteza mai bine pe viraj, daca la acceleratie la iesire si pe linia dreapta pierde tot. Dar Yamaha este una dintre cele mai bune pe franare, iar Q (la ora actuala) este de departe cel mai bun pe frane din campionat. Tocmai de aceea si poate valorifica la maxim potentialul motocicletei: franeaza very deep si duce multa viteza pe viraj. Se vede cu ochiul liber, daca te uiti atent si fara preconceptii la curse si o spune si Dovi, dupa ce a luat contact cu M1. Uite aici ce spune Dovi despre M1 si despre modul particular in care trebuie pilotata: https://www.gpone.com/en/2021/09/19/motogp/dovizioso-reckons-misano-race-was-the-best-way-to-prepare-for-the-test.html-0?refresh_ce . Pai cand spune omul " you need to brake very deep and bring a lot of speed into the corners" cum dreak sa franezi very deep cu o mobra slaba pe franare?? In cursa, Q sta ca pe sine pe asemenea franari. Pe TOTI pilotii Ducati, tocmai pe franari ii rupe. Ca sa nu ii poata depasi, baietii trebuie sa aibe trase defensive foarte bune, adica exact ceea ce a facut Bagnaia, cursa asta si cea trecuta cu MM. Cred ca tu stii ceva in legatura cu problemele de franare de la Suzuki si le extrapolezi automat si la Yamaha. Sau poate ai in minte imaginea lui Lorenzo, care frana foarte slab, dar compensa magistral prin viteza pe viraj. Ei, se pare ca modelele astea mai noi le imbina pe ambele: cer franari foarte adanci + viteza pe viraj. Si de aici problemele de adaptare a unor piloti la M1 actual. Cel mai elocvent caz, Vinales. 

 

Miller green? Zarco green??? Nici despre Bagnaia nu se mai poate spune ca e green, este deja la al doilea sezon si nu a venit la clasa asta ca un neica nimeni. Singurii green sunt Bestia(nini) si Luca (green forever). 

 

Cand aduci la HRC un pilot ca Mir (tanar, campion, cu experienta pe o alta tipologie de motoreta) nu il aduci ca nr 2 si nici ca pilot de teste. Il aduci pentru ca vrei sa duci motocicleta intr-o alta directie, care sa imprumute ceva de la concurenta si/sau pentru o predare de stafeta, in cazul in care gaina cu oua de aur ramane stearpa. 


right cu franarea la yamaha, avantajul este ca poata sa care viteza mare in viraj, problema este daca e cineva pe trasa in fata... atunci yamaha nu mai poate sa tina viteza si pe iesire este depasita de mai toate. 
de fapt astea au fost cuvintele lui Petrux sau cineva de la ktm, care a zis ca nu isi pune pb de yamaha dc e in spate.

 

si de aici perceptia ca pilotii sunt slabi dc sunt in pluton. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, damager a spus:


right cu franarea la yamaha, avantajul este ca poata sa care viteza mare in viraj, problema este daca e cineva pe trasa in fata... atunci yamaha nu mai poate sa tina viteza si pe iesire este depasita de mai toate. 

 

si de aici perceptia ca pilotii sunt slabi dc sunt in pluton. 

Foarte corect ce spui. Incercam sa ii spun colegului ca ultima problema pentru M1 este franarea. Sigur ca degeaba mergi tare pe viraj, daca trebuie sa stai in spatele Loganului. Pierzi toate avantajele pe care ti le ofera motocicleta si atunci, ori depasesti repede, ori o tai de la start in fata si impui ritmul.  

 

Bagnaia despre felul in care piloteaza Ducati: "I also studied Lorenzo's data. Now I can make a difference not so much in braking point, but in corner entry"

 https://www.gpone.com/en/2021/09/19/motogp/bagnaia-reckons-misano-victory-was-harder-than-winning-at-aragon.html

si aici: https://www.motorsport.com/motogp/news/how-bagnaias-key-ducati-motogp-strength-was-aided-by-jorge-lorenzo/6671392/

Clever baiatul!

 

https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/factories-shouldnt-have-the-possibility-to-lock-young-riders-for-five-years

 

Din nou problema pneurilor.. 

https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/what-part-will-michelin-play-in-the-motogp-title-race

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, xt600 a spus:

Nu stiu de unde ai tu perceptia ca Yamaha este mai slaba pe franare decat alte modele. Sau cine ti-a indus o asemenea perceptie.

Lorenzo mi-a "indus" asemenea perceptie in acel interviu pe care l-am si citat mai demult aici - el a spus ca Ducati e superior pe franare.Nu il mai caut sa il mai pun odata cu citat - se poate gasi pe google.Normal ca tu ai spus ca parerea lui Lorenzo nu conteaza sau ceva in genul ,dar hei...intre parerea ta si a lui Lorenzo (care doh - a mers pe amandoua),cred ca il ascult mai degraba pe el,nu?

E si logic ca Ducati sa fie mai bun pe franare si accel si nu pe curbe datorita constructiei precum si arhitecturii motorului.

Normal ca si pilotul face o foarte mare diferenta.Eu vorbesc insa despre capabilitatea motoretei.Si unde mai pui ca Ducati v2021 are si mai bun feeling pe fata decat cele vechi...

Acum 7 ore, Cavaleru a spus:

Astia il asculta pe MV?? wtf?

Aahahha,exact la asta m-am gandit si eu.

Sunt fumati :bounce:

 

Cizma lui Acosta dupa cursa :

242216809-314817277067461-13546814443311

Se pare ca pe ultimele 2 tururi (unde a si recuperat cateva locuri) a franat si cu piciorul - avand o problema pe fata care l-a lasat cam fara frane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Method a spus:

Lorenzo mi-a "indus" asemenea perceptie in acel interviu pe care l-am si citat mai demult aici - el a spus ca Ducati e superior pe franare.Nu il mai caut sa il mai pun odata cu citat - se poate gasi pe google.Normal ca tu ai spus ca parerea lui Lorenzo nu conteaza sau ceva in genul ,dar hei...intre parerea ta si a lui Lorenzo (care doh - a mers pe amandoua),cred ca il ascult mai degraba pe el,nu?

E si logic ca Ducati sa fie mai bun pe franare si accel si nu pe curbe datorita constructiei precum si arhitecturii motorului.

Normal ca si pilotul face o foarte mare diferenta.Eu vorbesc insa despre capabilitatea motoretei.

Normal ca nu il cred pe Lorenzo pentru ca:

1. Lorenzo nu a fost niciodata un pilot bun pentru feedback/dezvoltare. A si recunoscut cu gurita lui ca el stie doar sa mearga tare cu motocicleta, nu este inginer. 

2. Lorenzo nu a fost niciodata un expert pe frane (altele au fost calitatile lui), ca sa se poata spune ca a atins vreodata limitele motocicletelor Yamaha si Ducati, in ceea ce priveste franarea. Deci, de unde pana unde a ajuns el la concluzia aia? Doar daca nu pute a declaratie de presa. Daca spunea ca Ducati coteste si are mai mult speed pe viraj, decat Yamaha, ar fi fost mai credibil, dar sa faca referire la frane, un capitol slab al lui... hmmm 

3. Acel interviu invocat de tine vorbeste despre o realitate veche de 3-4 ani, echivalenti cu tot atatia ani lumina, in materie de evolutie a motocicletelor.

4. Cu toate ca tie ti se pare foarte "logic" ca Ducati sa franeze mai bine, din motivele invocate de tine, NICI UN pilot Ducati nu este capabil sa franeze cu el, asa cum franeaza Quart cu M1. In cursa se vede foarte bine treaba asta, dupa cum se vede foarte bine si cat de stabila este Yamaha pe franare si ce entry are pe viraj.

5. Probabil ca iti scapa niste amanunte privitoare la arhitectura celor doua motociclete, sau te agati de niste aparente si de aici parerile eronate despre comportamentul celor doua.  De pilda Dovi, care a mers 8 ani pe Ducati, despre care tu crezi ca este o motoreta lunga (si deci stabila), a gasit Yamaha "bigger and longer and if you're smaller, it affects you" (in materie de pozitie). Surprinzator, nu? Stiu, si pe mine m-a surprins, dar asta spune un pilot care s-a dat cu autobuzul si acum s-a urcat pe Yamaha. Daca este asa, dupa logica enuntata de tine, se explica de ce este foarte stabila pe franare. Vezi, daca ai fi citit bibliografia cu atentie si neselectiv, ai fi aflat detaliile astea. Tu insa preferi sa te agati de un interviu dat de Burebista, pardon, Lorenzo, in mezozoic. Pentru ca iti sustine teoria. 

6. In interviul dat dupa cursa, Dovi face cateva aprecieri asupra modului in care trebuie pilotata Yamaha, accentuand asupra felului in care trebuie franata: "you need to brake very deep and bring a lot of speed into the corners, it's the only way to exploit the potential of the bike, because its the bike itself that asks for it. It's a special thing, not all MotoGp bikes require this type of riding, maybe the Suzuki but the others don't" . Intre Dovi si Jorj, ii dau credit lui Dovi: pilot foarte senzitiv, foarte analitic, disciplinat, care sta foarte bine pe frane si a petrecut multi ani pe Ducati, dupa ce a mai trecut pe la Yamaha si Honda. In acelasi fel, intre spusele lui Lorenzo, despre Honda si cele ale lui Pedrosa, ghici ce, le cred pe ale lui Dani. Lorenzo nu este credibil ca tester. Dovada ca nu l-a mai vrut nimeni. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.09.2021 la 17:00, Doctor X a spus:

Nu știi că Fabio nu se gândește la titlu? :)

ar fi chiar ciudat s-o faca :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, xt600 a spus:

Normal ca nu il cred pe Lorenzo pentru ca:

1. Lorenzo nu a fost niciodata un pilot bun pentru feedback/dezvoltare. A si recunoscut cu gurita lui ca el stie doar sa mearga tare cu motocicleta, nu este inginer. 

2. Lorenzo nu a fost niciodata un expert pe frane (altele au fost calitatile lui), ca sa se poata spune ca a atins vreodata limitele motocicletelor Yamaha si Ducati, in ceea ce priveste franarea. Deci, de unde pana unde a ajuns el la concluzia aia? Doar daca nu pute a declaratie de presa. Daca spunea ca Ducati coteste si are mai mult speed pe viraj, decat Yamaha, ar fi fost mai credibil, dar sa faca referire la frane, un capitol slab al lui... hmmm 

3. Acel interviu invocat de tine vorbeste despre o realitate veche de 3-4 ani, echivalenti cu tot atatia ani lumina, in materie de evolutie a motocicletelor.

4. Cu toate ca tie ti se pare foarte "logic" ca Ducati sa franeze mai bine, din motivele invocate de tine, NICI UN pilot Ducati nu este capabil sa franeze cu el, asa cum franeaza Quart cu M1. In cursa se vede foarte bine treaba asta, dupa cum se vede foarte bine si cat de stabila este Yamaha pe franare si ce entry are pe viraj.

5. Probabil ca iti scapa niste amanunte privitoare la arhitectura celor doua motociclete, sau te agati de niste aparente si de aici parerile eronate despre comportamentul celor doua.  De pilda Dovi, care a mers 8 ani pe Ducati, despre care tu crezi ca este o motoreta lunga (si deci stabila), a gasit Yamaha "bigger and longer and if you're smaller, it affects you" (in materie de pozitie). Surprinzator, nu? Stiu, si pe mine m-a surprins, dar asta spune un pilot care s-a dat cu autobuzul si acum s-a urcat pe Yamaha. Daca este asa, dupa logica enuntata de tine, se explica de ce este foarte stabila pe franare. Vezi, daca ai fi citit bibliografia cu atentie si neselectiv, ai fi aflat detaliile astea. Tu insa preferi sa te agati de un interviu dat de Burebista, pardon, Lorenzo, in mezozoic. Pentru ca iti sustine teoria. 

6. In interviul dat dupa cursa, Dovi face cateva aprecieri asupra modului in care trebuie pilotata Yamaha, accentuand asupra felului in care trebuie franata: "you need to brake very deep and bring a lot of speed into the corners, it's the only way to exploit the potential of the bike, because its the bike itself that asks for it. It's a special thing, not all MotoGp bikes require this type of riding, maybe the Suzuki but the others don't" . Intre Dovi si Jorj, ii dau credit lui Dovi: pilot foarte senzitiv, foarte analitic, disciplinat, care sta foarte bine pe frane si a petrecut multi ani pe Ducati, dupa ce a mai trecut pe la Yamaha si Honda. In acelasi fel, intre spusele lui Lorenzo, despre Honda si cele ale lui Pedrosa, ghici ce, le cred pe ale lui Dani. Lorenzo nu este credibil ca tester. Dovada ca nu l-a mai vrut nimeni. 


in 2017, Dovi a fost declarat printre cei mai eficienti pe frana, deci are o parere pertinenta.

si tot atunci el a declarat ca ducati pare cea mai stabila pe franarile violente, dar franari pe drept... de unde si nevoie ducati de a ascuti trasa... frana violenta, culcat motoreta si acceleratie puternica. Asta din cauza comportamentului subvirator, daca intrati pe frana inclinat, te tragea prea in interior.

pe de alta parte, yamaha are o franare mult mai eficienta inclinata, pana in apex, de unde si viteza superioara in viraj.

de unde cre ca aman2 aveti dreptate, dar comparatia la nivel de detaliu, este intre mere si pere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, damager a spus:


in 2017, Dovi a fost declarat printre cei mai eficienti pe frana, deci are o parere pertinenta.

si tot atunci el a declarat ca ducati pare cea mai stabila pe franarile violente, dar franari pe drept... de unde si nevoie ducati de a ascuti trasa... frana violenta, culcat motoreta si acceleratie puternica. Asta din cauza comportamentului subvirator, daca intrati pe frana inclinat, te tragea prea in interior.

pe de alta parte, yamaha are o franare mult mai eficienta inclinata, pana in apex, de unde si viteza superioara in viraj.

de unde cre ca aman2 aveti dreptate, dar comparatia la nivel de detaliu, este intre mere si pere.

Ar avea sens ce spui tu si asta inseamna ca Yamaha poate frana mult mai tarziu (deci mai eficient) decat Ducati, adica exact ce spune Dovi despre M1. D-aia trece Quart ca trenul, de ducatisti, pe perioada de franare. Si asa s-ar explica si ce spune Bag, despre felul in care a rezolvat problema franarii, pornind de la telemetria (si modul de a frana) al lui Lorenzo. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 21.09.2021 at 15:53, Cavaleru said:

Astia il asculta pe MV?? wtf?

 

Aleix se plânge de la începutul sezonului că motocicleta este prea fizică din cauza eficienței aerodinamice. Nu prea are legătură cu venirea lui Viñales deocamdată.

 

Și Ducati merg pe același drum, al reducerii suprafețelor aerodinamice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, xt600 a spus:

Ar avea sens ce spui tu si asta inseamna ca Yamaha poate frana mult mai tarziu (deci mai eficient) decat Ducati, adica exact ce spune Dovi despre M1. D-aia trece Quart ca trenul, de ducatisti, pe perioada de franare. Si asa s-ar explica si ce spune Bag, despre felul in care a rezolvat problema franarii, pornind de la telemetria (si modul de a frana) al lui Lorenzo. 

Nu cred ca yamaha franeaza mai tarziu, dar presiunea care o pune pe frana la inceputul franarii este mai mica decat la ducati pentru ca yamaha ii permite sa sa mearga in viraj cu mai multa frana decat ducati, de unde si viteza mai mare pe viraj. 
Bagnaia, cum a declarat si MM etapa trecuta, reuseste sa care mult mai multe viteza pe viraj din tehnica de pilotaj si din faptul ca Ducati a inceput sa si vireze cat de cat. 
stoner era smecher ca intorcea mobra din frana spate, Dovi isi pusese tumb brake pentru spate, Bag nu are niciuna nici alta, ci intoarce motoreta din tehnica, si poate sa tina toata cursa, fizic vorbind....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dovi despre M1: https://www.gpone.com/en/2021/09/22/motogp/dovizioso-reckons-that-riding-the-yamaha-instinctively-doesnt-work.html

Se pare ca  'Onda il vrea inapoi te Crutchlow, ca pilot de teste: https://the-race.com/motogp/yamahas-handling-of-its-motogp-test-riders-will-hurt-it/

Cand i-au dat cu sutul in spate pentru fratior, nu aveau nevoie de el... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca au nevoie... 

 

Mi se pare mie, sau frontul de la Honda incepe sa semene tot mai mult cu cel de la Yamaha? Admisie de aer, elemete aero, etc. Intr-un final, Honda o sa faca o Yamaha pentru Mimisor. Nu ar fi mai bine sa faca o comada direct la Iwata? :D Sau si mai bine, HRC sa devina echipa de client Yamaha... ;)  

Prin grija lui Pierer ajung si chinezariile in campionatul mondial. https://www.speedweek.com/moto3/news/182098/Exklusiv-Pierer-Mobility-mit-CF-Moto-2022-in-Moto3.html

KkTM, Husqvarna si acum CFMoto... astia vor sa monopolizeze toata clasa Moto3. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...