Jump to content

Kawasaki VersysMartor ulei aprins motocicleta nu porneste


Recommended Posts

Va salut,

Am cumparat acum doaua zile un Versys  650 din 2010(face lift) de la cineva din Oradea.

La probele pe care le-am facut prin oras a fost OK.

Am facut actele si eu am plecat spre Bucuresti pe motor.

La km 290 pe autostrada  Deva-Sibiu, pe la 130 la ora am auzit un zgomot din zona motorului si s-a aprins becul de ulei.

Asa a ramas, si  nu vrea sa porneasca.

In zona filtrului de ulei  a curs ulei dar nu foarte mult.

Ma interesau pareri.

Imi puteti recomanda pe cineva care se pricepe?

 

toate cele bune!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Nu stiu daca se potriveste, dar iti expun o situatie cu un motor kawasaki, aceeasi problema (oarecum), o parere, asa cum ai zis.

Acum ceva timp am facut o tura cu cineva cu un motor kawasaki. Dupa cateva sute de km, i s-a oprit motorul in mers, la viteza mica. Viteza mica era pentru ca urma sa alimenteze intr-o benzinarie. Nu a mai pornit.

De mentionat: motorul manca ulei.

Nu a mai vrut sa porneasca. A luat-o din benzinarie cu platforma.

A dus-o la mecanic si rezultatul a fost: din cauza faptului ca manca ulei, a scazut nivelul și am inteles ca are un senzor, cand scade uleiul sub limita (o limita setata, probabil), nu mai porneste.

Sper sa-ti fie de folos informatia.

Toate bune!

Link to comment
Share on other sites

Poate sa fie ce spun colegii mai sus (sa ramana fara ulei) sau poate e statorul (problema comuna la Versys, in special la prima versiune).

Am si eu Versys a doua versiune(2012) pe care o tin pentru mers in oras.

 

.....

P.S. Verifica nivelul uleiului (pe dreapta, in partea de jos a motorului ai o fereastra de vizitare), daca e sub minim sau nu se vede nimic acolo, cumpara orice ulei auto de la benzinarie (10W40) si incearca sa o pornesti dupa ce completezi.

Ulterior, il poti schimba cu ce ulei moto vrei.

 

Succes!

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ric said:

Va salut,

Am cumparat acum doaua zile un Versys  650 din 2010(face lift) de la cineva din Oradea.

La probele pe care le-am facut prin oras a fost OK.

Am facut actele si eu am plecat spre Bucuresti pe motor.

La km 290 pe autostrada  Deva-Sibiu, pe la 130 la ora am auzit un zgomot din zona motorului si s-a aprins becul de ulei.

Asa a ramas, si  nu vrea sa porneasca.

In zona filtrului de ulei  a curs ulei dar nu foarte mult.

Ma interesau pareri.

Imi puteti recomanda pe cineva care se pricepe?

 

toate cele bune!

A plouat pe drum?

https://www.kawasakiversys.com/threads/oil-pressure-indicator-light-on-after-washing.222019/

Unii au păţit-o cu semnalul de la senzorul de ulei după spălarea motorului.

Însă asta cu zgomotul asociat din zona motorului nu sună prea bine ...

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
Acum 2 ore, Ric a spus:

 pe la 130 la ora am auzit un zgomot din zona motorului si s-a aprins becul de ulei.

Pare ca nimeni nu a sesizat ce a spus băiatul. 

Dacă s-a lăsat cu zgomote în motor, s-a aprins becul și nu mai pornește, mie nu mi se par coincidențe. 

 

Ia legătura cu @Cesar, are service în zona Obor și vezi ce-ți spune. 

Link to comment
Share on other sites

Multumesc  pentru comntarii.

- uleiul l-am verificat si din cite imi spunea vinzatorul deabia il schimbase.Recunosc ca parea peste maxim un pic si nu mi-am batut capul sa scot din el.

- Din cite am vorbit cu cineva, exista un senzor care sesizeaza presiunea data de pompa de ulei  si daca nu e corespuzatoare opreste motorul pentru a-l proteja(sper sa fie asta)

- Ulei are si acum la nivel maxim, pierderea a fost sosea cind eram in pana, nici 100gr, apoi in platforma , la traspors afacut o mica balta (dar tot asa o suta doua gr nu mai mult)

- nu a plouat  ieri , duminica a fost chiar  frumos, soare si 26 grade.

- Am stabilit sa o duc la United Motors, ce parere aveti, macar pentru  diacnostic.

 

 

Toate cele bune!

 

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Este corecta informatia cu senzorul de presiune a uleiului. Avand in vedere ca pierde ulei pe la filtru, verifica sa fie strans bine si sa aiba garnitura in stare buna. Verifica nivelul uleiului sa fie in jurul semnului de nivel de pe fereastra de vizitare, cu motorul drept, pe cricul central si rece (oricum o sa fie rece ca tie nu iti porneste).

Apoi scoate-i bornele de la baterie si pune-le la loc. Vezi daca toate sigurantele sunt ok (daca motorul s-a oprit in mers e posibil sa fi aparut un varf de amperaj si sa fi ars siguranta de pe start, e un mecanism de siguranta).

Daca e corecta intuitia mea, este o intrare in avarie din cauza uleiului + o bucla pe CDI care trebuie resetata.

Daca nu invarte cand dai la automat, cel mai probabil e siguranta.

 

Daca porneste asa, urmatorul pas este sa il duci la service pentru o verificare de profesionist... dar macar te duci pe el.

 

Sper sa iti fie de folos!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc  pentru comntarii.

- uleiul l-am verificat si din cite imi spunea vinzatorul deabia il schimbase.Recunosc ca parea peste maxim un pic si nu mi-am batut capul sa scot din el.

- Din cite am vorbit cu cineva, exista un senzor care sesizeaza presiunea data de pompa de ulei  si daca nu e corespuzatoare opreste motorul pentru a-l proteja(sper sa fie asta)

- Ulei are si acum la nivel maxim, pierderea a fost sosea cind eram in pana, nici 100gr, apoi in platforma , la traspors afacut o mica balta (dar tot asa o suta doua gr nu mai mult)

- nu a plouat  ieri , duminica a fost chiar  frumos, soare si 26 grade.

- Am stabilit sa o duc la United Motors, ce parere aveti, macar pentru  diacnostic.

 

 

Toate cele bune!

 

E deja  in servis , astept sa vad diacnosticul.

A mai  curs ulei  si  dupa ce s-a oprit, doar la transport pe platforma,

Cit a stat pe cric nu a pierdut.

 

multumesc pentru  raspunsuri si pareri sa vad ce zic si cei de la United Motors!

E deja  in servis , astept sa vad diacnosticul.

A mai  curs ulei  si  dupa ce s-a oprit, doar la transport pe platforma,

Cit a stat pe cric nu a pierdut.

 

 

multumesc pentru  raspunsuri si pareri sa vad ce zic si cei de la United Motors!

Link to comment
Share on other sites

Salut ,

Am raspunsul de la service, pilitura de cuzineti si  aluminiu in ulei.

Motorul e gripat.

Ca sa stiti, l-am cumparat din Oradea si avea pe bord 50200km.

Astazi am cautat in Anglia MUT (un fel de RAR de la ei  si avea la ultilul ITP 43600mile, deci  700000km=  kilometrajul a fost dat inapoi.

Credeti ca pot sa il agat cumva pe fostul proprietar pentru a plati   macar reparatia ?

 

toate cele bune!

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Câteodată mă enervez când am dreptate! 

Dacă ai ceva bani și timp îl poți da în judecată pe fostul proprietar. 

E posibil să câștigi sau să deschizi degeaba și să rămâi fără banii dați. 

Link to comment
Share on other sites

Si totusi, de ce s-ar gripa la 80k km un motor in care exista ulei?

Ceva a fost gresit in exploatare sau intretinere, altfel nu s-ar explica, parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, Ric a spus:

 

Credeti ca pot sa il agat cumva pe fostul proprietar pentru a plati   macar reparatia ?

 

 

De curios la cati km a fost inmatriculat la noi ? Ca poate si el l-a cumparat ,tot de buna credinta, cu km dati inapoi.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Asta nu are importanță.

El l-a luat de la cineva și îl dă în judecată pe ultimul proprietar. Fostul dacă dorește dă la rândul lui în judecată pe fostul și tot așa. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ric said:

Salut ,

Am raspunsul de la service, pilitura de cuzineti si  aluminiu in ulei.

Motorul e gripat.

...

A spălat cineva motorul cu motorină (pe interior)?

Dacă da, se explică.

On 9/27/2021 at 3:48 PM, Ric said:

uleiul l-am verificat si din cite imi spunea vinzatorul deabia il schimbase

Cu ce?

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, megamotoreta said:

Asta spun toti vanzatorii, ca tocmai au schimbat uleiul distributia filtrele si e impecabila tot.

Posibil, dar nu toţi cumpărătorii pot susţine că

5 hours ago, Ric said:

43600mile, deci  700000km=

şi nici că

On 9/27/2021 at 8:08 AM, Ric said:

pe la 130 la ora am auzit un zgomot din zona motorului ...

 

5 hours ago, Ric said:

... e gripat.

la 130 Km/h :D

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, Ric a spus:

avea pe bord 50200km.

Astazi am cautat in Anglia MUT (un fel de RAR de la ei  si avea la ultilul ITP 43600mile, deci  700000km=  kilometrajul a fost dat inapoi.

Credeti ca pot sa il agat cumva pe fostul proprietar pentru a plati   macar reparatia ?

Da, daca esti dispus sa te ocupi de proces si gasesti un avocat care are macar jumatate din neuroni functionali. 90% dintre romani nu au organele necesare pentru a merge la judecatorie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...