Sari la conținut

Cum trec peste liniile de tramvai?


b.ionescu
 Share

Postări Recomandate

incerci sa ataci linia la un unghi cat mai mare posibil, printr-o manevra mai brusca de virat la stanga, gen ocolirea unui obstacol imaginar prin partea stanga. Daca esti sigur pe aderenta existenta, poti accelera usor a.i. sa mai usurezi fata.

Editat de danutu_m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, danutu_m said:

incerci sa ataci linia la un unghi cat mai mare posibil, printr-o manevra mai brusca de virat la stanga, gen ocolirea unui obstacol imaginar prin partea stanga.

+1

si incerci sa nu bruschezi acceleratie / frana cand ai roata pe sina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, florinelu07 a spus:

incetinesti si te asiguri ca poti face manevra in siguranta. restul este can can....

 

Mi-am luat eu sina'n "dinti" cu viteza minima (acu' +12-14 ani), unghiul si fara acceleratii/frine cu roata spate ...... ajuta viteza mica, dar departe de a fi solutia. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu te incadra prea aproape de sina de tramvai ca sa ai loc sa ajungi la 90 de grade fata de sina cand pui rotile pe ea. Si fa manevra la viteza mica, totul o sa fie ok.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Cum trec peste liniile de tramvai?
  • Admin
Acum 7 ore, danutu_m a spus:

incerci sa ataci linia la un unghi cat mai mare posibil, printr-o manevra mai brusca de virat la stanga, gen ocolirea unui obstacol imaginar prin partea stanga.

Asta este procedura cea mai bună atunci când se merge oarecum în viteză și ești presat din spate.

Dacă nu ai pe nimeni în cârcă, cel mai bine este să încetinești până aproape de oprire și să faci manevra ușor, cu picioarele pe lângă.

Nu e foarte spectaculos, dar e sănătos. 

 

Depinde și de noroc, eu am căzut acum mulți ani exact cum descrii tu fenomenul. 

Acum 2 ore, Contabil a spus:

 

Mi-am luat eu sina'n "dinti" cu viteza minima (acu' +12-14 ani), unghiul si fara acceleratii/frine cu roata spate ...... ajuta viteza mica, dar departe de a fi solutia. :)

Corect, ține de noroc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, cinezicealae a spus:

cu indianu' de 250kg nici nu ar trebui sa simti sinele alea...

Corect, depinde mult de mobra din dotare.

 

Cu maxi-ul eram atent si incetineam, la Tiger chiar nu imi pun problema.

 

Din experienta mea nu sina reprezinta o mare problema, chiar daca e uda, problema o reprezinta gropile care s-au format chiar langa sina si care pe ploaie sunt evident acoperite de apa si daca dai intr-una chiar si cu un 21 pe fata tot o se incordeze sfincterul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sunt si niste bucati de tabla sfasiata pe alocuri pe langa sine. Cu precadere in zona macazelor si intersectiilor dintre linii.

Cand aveam mobra mai mica sau scuter ca saraki, luam virajul peste sine cu un pic de avant. Cum ii zice cand iei initial viraj in partea opusa decat aia in care vrei sa mergi? Imi scapa termenul ca-s batran si senil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi pe langa linia de tramvai pana face stanga sau dreapta, in functie de cum ai tu nevoie.

Sau opresti, te dai jos si impingi motocicleta de ghidon peste linia de tramvai.

Sau te muti undeva unde nu au tramvaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, robert23mg a spus:

Cred că îi zice tăierea curbei

Felii! 

Acum 7 ore, cinezicealae a spus:

eZact

Countersteering nu e când tu faci buclă ca tir-ul, e altceva! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Countersteering is used by single-track vehicle operators, such as cyclists and motorcyclists, to initiate a turn toward a given direction by momentarily steering counter to the desired direction. 

 

Nu zice nimic de camioane 👀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da da, adica impingi in ghidon cu dreapta ca sa virezi tot la dreapta! Nu faci S pe strada. :moron:

La auto countersteering (contravirare) e atunci cand pleacă spatele și, fiind de ex în viraj spre stânga, rotești volanul spre dreapta ca să îndrepți cotețu'. La tracțiune față, esp și alte alea nu faci d'astea. Sau la dirt track, unde la fel iei virajele de-a latu', tot countersteering e. Când degajezi spre dreapta ca să virezi stânga, fie că vrei să tai linia de tramvai, aia continuă (cu flexu') sau să nu iei cu peridocu' vreun stâlp sau coleg de trafic aflat în stânga nu se cheamă countersteering! 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...