Jump to content

Dakar Rally & Africa Eco Race


xt600
 Share

Recommended Posts

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Clar un semnal pentru Dakar 2023. Speram sa termine undeva ”above the average”, dar pare ca este in alta liga. Are nevoie de doar putin timp si un trocarici care sa tine ritmul cu el.

 

Acum 37 minute, ENEOS a spus:

 

Huă la oase pentru acesti indivizi care au pus monopol la categoria rabă (glumă). 

S-a mai rupt un amortizor la Audi. De data asta la Sainz. Nu am o statistica a amortizoarelor rupte, dar Audi cred ca e top. Ar putea sa fie o greseala de design acolo. 

Edited by therocketscientist1
Link to comment
Share on other sites

Petrux piloteaza intr-o maniera de mare rally rider. Cred ca si-a gresit cariera cand a decis sa concureze in curse de viteza, dar, nah... este de inteles, de acolo vin banii seriosi. Insa omul are baze serioase in cursele de motocross si trial, pe care le-a practicat in copilarie. A fost campion al Italiei la minitrial si minicross. Astea fiind zise, cred ca nu mai trebuie sa ne mire ca merge atat de bine in off. 

 

Link to comment
Share on other sites

multi piloti de MotoGP se antreneaza in pauza dintre sezoane pe motorete de enduro, un exemplu care imi vine in cap Dovi, baietii din academia lui Rossi rup flatrackul si nu numai.

 

Oricum Rally raid e alt aluat, tre sa fii rapid dar capabil in off, sa citesti terenul si sa stii sa navighezi, in plus sa mai ai si niste valente tehnice de mecanic sa repari troaca cand se strica. iar Petrux merita un mare bravo pentru cum se descurca. pacat de accea penalizare.

 

Dar baietii de la Malle motto sunt alta spetza.

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 minute, Cavaleru a spus:

multi piloti de MotoGP se antreneaza in pauza dintre sezoane pe motorete de enduro, un exemplu care imi vine in cap Dovi, baietii din academia lui Rossi rup flatrackul si nu numai.

 

As completa ca si Rossi, pana sa isi flendureasca umarul in 2010, rupea si el pistele de motocross. Insa pentru marea majoritate a pilotilor de GP, motocrossul, enduro, flattrackul, etc sunt doar discipline complementare. Petrux insa a fost campion al Italiei, in juniorat la cross si trial. Vorbim de un pilot care s-a format in disciplinele astea. Noi il vedem inca ca pe un pilot de GP, care cocheteaza cu Dakarul, dar cand ii cercetam background-ul, nu mai apare ca un noob in cautare de senzatii tari. Omul e chiar familiarizat cu disciplinele off road. Ca si Rossi cu masinile.. :) 

Acum 18 minute, PzKpfW a spus:

 

Îl ajută și gabaritul - care era element penalizant în cursele pe circuit.

Clar! Dar se vede ca are si tehnica. 

Sunt foarte curios cum se va descurca maine cu navigatia.. 

Link to comment
Share on other sites

Majoritatea piloților de la viteza/circuit vin din zona off road in special motocross...cam cu asta incep de cand sunt puști apoi fiecare cu directia lui.

Explicatia e simpla ...la offroad (motocross, enduro,flattrack) iti dezvolți cel mai bine controlul asupra motoretei .

Revenind la Petrux... într-adevăr se vede experiența pe care o are in offroad....merge cu o naturalețe de parca concurează in rallyraid uri de ani de zile...incredibil ...cu siguranță in max 2 sezoane va lupta la titlu .

Link to comment
Share on other sites

Eu zic să nu vă udați prematur. Da, omul e rapid, dar nu asta e totul în Dakar. Trebuie să ai o anumită constanță și să gândești cursa pentru două săptămâni lungi. Mulți au răsărit și au apus la fel de repede. Eu cred că nu va termina Dakarul actual. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 22 minute, vis-a-vis a spus:

Eu zic să nu vă udați prematur. 

 

Eu cred că nu va termina Dakarul actual. 

Doar comentam ceea ce am vazut pana acum. Deocamdata arata ca stie cu adevarat off road. Va trebui sa invete navigatie si subtilitatile regulamentului, pentru a nu lua penalizari gratuite si ar putea deveni un pilot de top in rally raid.

 

Este o afirmatie pe care o putem face despre oricare dintre pilotii aflati in competitie.

Edited by xt600
Link to comment
Share on other sites

Wow dar stiu ca a curs ceva "cerneala" pe topicul asta.

1. Vad ca inca sunt unii care incearca la infinit sa-i explice lu' XT ca exista si alte mobre in afara de cele albastre. N-ai cum si mai ales n-ai cu cine.

2. Mi se pare hazliu prin comparatie ca atunci cand se strica un KTM e fiabilitate de rahat, dar daca a picat buleftrica lu' Audi se analizeaza in detaliu ce apicat si pare ca nu ar fi vina lor ...plm  s-a stricat nu e fiabila.

3. Baietii care vin cu tot felul de huidume la Romaniacs, fac asta pentru screen time, daca ar veni pe aceleasi mobre ca restul, nu ar avea sanse reale si nici nu ar fi bagati in seama de catre media.

4. T7 nu are nici o treaba cu Dakarul, in afara de campaniile de marketing, iar cea cu care a participat PT la Romaniacs sunt destul de convins ca e foarte departe de ceea ce cumperi de la dealer. Same shit for AT[aia noua].

 

La final va las doua filme bonus:

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 51 minute, ERU a spus:

 

La final va las doua filme bonus:

 

Pentru unii ar părea fix același drac. Doar că e diferența enormă între compromisul total (un adventure bike cu suspensii mediocre, un șasiu bunicel și un motor leșinat pentru arhitectura și cilindreea lui) și o motocicletă dusă la extrem, aproape fără compromisuri, cu un motoraș de doar 460 cmc care fac pe mulți dintre motocicliști să râdă și să-i ducă cu gândul la scutere 😛 

Totul se reflectă și în preț, aproape de 3 ori mai mult pentru "scuter". Și Yamaha aia nu e cea mai performantă mașinărie pe 2 roți care merge la Dakar. KTM-ul și Husqvarna de rally chiar le poate cumpăra oricine. Dar foarte mulți se-mbată cu apă rece crezând că Tenere 700 e coborât din rallyraid...

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, ERU a spus:

Wow dar stiu ca a curs ceva "cerneala" pe topicul asta.

1. Vad ca inca sunt unii care incearca la infinit sa-i explice lu' XT ca exista si alte mobre in afara de cele albastre. N-ai cum si mai ales n-ai cu cine.

 

La final va las doua filme bonus:

 

 

 

Upsssss!!! In sfarsit a venit "espertu' ". @ERU ia lumineaza-ne tu cum e cu Dakarul asta. Ca noi il urmarim cu placere, dar nu intelegem ca tine subtilitatile competitiei si nici diferentele dintre T7 si o motoreta de rally raid. Si poate mai imi explici odata cum iti dai tu seama cat de proasta este o suspensie, dupa ce ai sarit vreo doua borduri cu o bicla. Ca unor baieti precum Sunderland, Brabec, Benavides, Van Beveren, etc le ia zile de teste, cu mobra impinsa la limita, ca sa poata face afirmatii. Ce noroc ca te avem!!!!

 

Filmele le stim cu totii, vino  cu ceva nou, din nemarginita experienta proprie. :)

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, vis-a-vis said:

Eu cred că nu va termina Dakarul actual. 

 

Nu mai contează, a demonstrat deja că este rapid. Poate să abandoneze de acum :) A câștigat o etapă ca rookie, cu 0 experiență în rally-raid. Un pilot rapid poate învăța să devină constant.

 

9 hours ago, ERU said:

 

Calumea clipul. Subliniază aspectul cel mai important: una este un enduro modificat pentru raid, cealaltă este un adventure bike orice i-a face. Oferă mai multă versatilitate, dar nu are nicio treabă cu 450-ul de Dakar care ajunge practic să fie un prototip având în vedere măsura în care este modificat față de WR. Sunt sigur că T7 este o motocicletă foarte capabilă chiar și stoc - pentru ceea ce este. Subiectiv, i-au nimerit și desgn-ul: cu 901 Norden, e cam cea mai arătoasă din segmentul ăsta.

 

9 hours ago, ERU said:

 

Același lucru reiese și de aici: 450RFR este practic un 690 Enduro cu un alt motor (probabil cel de 450 EXC, puțin modificat). Deși arată similar, nu au treabă cu adventure bikes. Sunt niște enduro mari, modificate.

Link to comment
Share on other sites

Acum 20 minute, PzKpfW a spus:

Devine amuzantă disperarea VWG cu electricele. Ar fi în stare să facă dildălăuri doar ca să uite lumea de Dieselgate.

Cui pasa de dieselgate in 2022? Ulterior au fost prinsi si altii. Ochiometric as putea zice ca toti ceilalti care tineau pasul cu VW erau in aceeasi situatie, doar ca au fost prinsi mai tarziu sau deloc.

VWG trebuie sa se diferentieze cumva. Toti producatorii auto vand electrice. Pare ca ei sunt singurii care au puterea industriala necesara pentru a se implica in astfel de competitii. Oare asa se zicea si despre Quattro cand au intra in Grupa B? 

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Devine amuzantă disperarea VWG cu electricele. Ar fi în stare să facă dildălăuri doar ca să uite lumea de Dieselgate.

Nu se uita cu una cu doua...cel putin in germanica...despagubirile merg pe banda rulantă...

 

@Speedy.K...eh mai joaca si teatru dar cu toate astea oboseala își spune cuvântul orice ar fi ...sa nu uitam ca sunt la prima participare.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, therocketscientist1 said:

Cui pasa de dieselgate in 2022?

 

Multora - în Vest și mai ales în State, cum zicea și @Buggy.
 

1 hour ago, therocketscientist1 said:

Ulterior au fost prinsi si altii. Ochiometric as putea zice ca toti ceilalti care tineau pasul cu VW erau in aceeasi situatie, doar ca au fost prinsi mai tarziu sau deloc.

 

Corect. Dar nimeni nu a avut un plan atât de elaborat ca VW și, mai ales, nu au încercat să-i țepuiască masiv pe americani. De asemenea, VW era grupul cel mai adânc băgat în motoarele diesel, cel mai dependent de ele și cel care se identifica cel mai mult cu brandul TDI. Au avut prototip LMP1 diesel, au vrut să facă și supercar diesel, și cred că sunt singurii care au avut motoare diesel mari (5-6L, V10, V12) cu un singur sau două turbocompresoare pe autoturisme. XL1 despre care am mai vorbit se folosea tot de un motor bicilindru diesel.

 

image.thumb.png.741bcf2bf9b84b953fbdb8abc3fc1313.png image.thumb.png.f756bdfec06e87b1fa66f203ce21bb3f.png image.thumb.png.b9f5f00fc89acc4ea84f5cd4653dfc68.png

 

Ceea ce mi se pare amuzant este schimbarea asta dramatică de abordare: de la obsesia cu TDI-ul la obsesia cu electricul.

 

1 hour ago, therocketscientist1 said:

Oare asa se zicea si despre Quattro cand au intra in Grupa B? 

 

Quattro a fost un accident fericit și a fost inițial vândut ca atribut sportiv. În ultimele decenii l-au castrat și promovat în primul rând ca pe o soluție de siguranță.

Link to comment
Share on other sites

"Ceea ce mi se pare amuzant este schimbarea asta dramatică de abordare: de la obsesia cu TDI-ul la obsesia cu electricul."

 

@PzKpfW...pai nu e schimbare de abordare....e doar mega propaganda ptr o noua nișă de unde poate sa mulga fff mult ....daca Tesla poate trebuie sa poate si ei...mai ales la ei acasa

 

Link to comment
Share on other sites

  • ivan pedala changed the title to Dakar Rally & Africa Eco Race

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...