Sari la conținut

Postări Recomandate

1 oră în urmă, ERU a spus:

Exista, dar asta e o tehnologie noua si din câte am inteles inovatia principala e ca tine 50 de ani. Asta e total neimportant in legatura cu acest topic. Am postat linkul pentru sfertodoctul ala care s-a molipsit de la americani cu mentalitate "China bad, China stupid, cannot inovate", btw aceeasi mentalitate pe care o aveau fata de japonezi acu niste zeci de ani. A fost prima chestie care mi-a venit in cap, pentru ca tocmai o citisem.

 

Chestia aia se presupune ca e destul de teapa, nu au publicat nimic pe subiect si nu au dat energia, specifica sau totala. Isi fac oamenii reclama, au nevoie de bani pentru produse viitoare.

Ca exemplu, exact aceeasi tehnologie, astia au dat energia specifica acum cativa ani - https://phys.org/news/2018-06-prototype-nuclear-battery-power.html

Tu ai deschis subiectul.

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 331
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

8 hours ago, ENEOS said:

Rupe cobe la Dakar! Azi a desfăcut unul motorul în nisip, probabil n-o fi fost bine honuit cilindrul. 😜

Nu mai cobi! 

 

9 hours ago, ERU said:

Exista, dar asta e o tehnologie noua si din câte am inteles inovatia principala e ca tine 50 de ani. Asta e total neimportant in legatura cu acest topic. Am postat linkul pentru sfertodoctul ala care s-a molipsit de la americani cu mentalitate "China bad, China stupid, cannot inovate", btw aceeasi mentalitate pe care o aveau fata de japonezi acu niste zeci de ani. A fost prima chestie care mi-a venit in cap, pentru ca tocmai o citisem.

Intentionam sa raspund insa @Pop Mihai Lucian a fost mai rapid iar @prafrau mai explicit.

On topic: pari a fi informat, cand si unde se va deschide primul showroom unde putem vedea si testa in Romania super inventia chinezeasca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

34 minutes ago, Microbec said:

Nu mai cobi! 

 

Intentionam sa raspund insa @Pop Mihai Lucian a fost mai rapid iar @prafrau mai explicit.

On topic: pari a fi informat, cand si unde se va deschide primul showroom unde putem vedea si testa in Romania super inventia chinezeasca?

Deocamdata nu se stie cine, dar e posibil sa le aduca cineva si la noi din ce auzise o cunostinta care are site-ul asta https://www.biciclete-electrice.com/Kove? Deocamdata romanii (dealerii) cam fug ca dracu’ de tamaie de Kove. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

 Deocamdata romanii (dealerii) cam fug ca dracu’ de tamaie de Kove. 

Probabil toti isi doresc sa ia banii pe mobra de la posibilii entuziasti, dar se tem de partea de dupa, asigurarea garantiei, piesele etc, cat de des le va da chinezu ok-ul pt o reparatie pe garantie sau nu, revenind apoi in slujba lor sa se certe cu clientul etc...

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, ENEOS a spus:

Decât se făcea, ați văzut voi arab muncind?!?

😈

Aaa, de aia nu pornea. Eram nehotărît - e de la poxipol, sau de la bateria chinezeasca 😃? Dar acum e clar. 

Editat de Marius Mihasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, DesertEagle a spus:

Hai ca s-a rezolvat si cu rezervorul de 30l. Versiunea Regular (probabil aia de strada) va avea rezervor cu capacitate de numai 14l.

 

https://www.kovemoto.com/index.php?c=show&id=71

 

Incet-incet, unicornul se transforma in magar jigarit.

 

PS: Da, dar ati vazut la Dakar....  :) 

 

Ca in bancurile cu Radio Erevan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, Ruginel said:

 

Ca in bancurile cu Radio Erevan.

Acum, eu nu caut scuze, dar chiar n-am nevoie de 30L de benzina pe o astfel de mobra. Pe aia de Rally, da. Si in Tenere bagam maxim 12 cand ieseam pe off ca sa fie mai usoara. 

Just now, Adrian Gabor (Wolverine) said:

Acum, eu nu caut scuze, dar chiar n-am nevoie de 30L de benzina pe o astfel de mobra. Pe aia de Rally, da. Si in Tenere bagam maxim 12 cand ieseam pe off ca sa fie mai usoara. 

Repet, pana ori scoate si altii asemenea mobre la preturi competitive, nu prea vad ce e de comentat. Sa comenteze cei de la Fantic si KTM, ca doar ei mai fac, de la 16.500€ in sus. Succes!

Ah si vine si CF Moto cu 450MT din mai 2024 in RO la doar 5500€ eligibil Rabla, deci poate ajunge la 4500€.

Alta mobra fara concurenta. Cand or face si altii sa comenteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

Acum, eu nu caut scuze, dar chiar n-am nevoie de 30L de benzina pe o astfel de mobra. 

 

Nu e vorba de asta, e doar un detaliu. 

E vorba de marketing 101: creat hype, platit trompete vocale pe internet (avem si aici), asteptat idioti utili (avem, oho...).

In final apare un produs mediocru cu toate dezavantajele: nisa extrem de limitata, retea subtire de dealeri, fiabilitate discutabila, etc.

Si zici ca CFMoto ala o sa rupa, nu? Ma intreb de ce nu au avut si altii ideea asta geniala. Hmmm... :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 minutes ago, DesertEagle said:

 

Nu e vorba de asta, e doar un detaliu. 

E vorba de marketing 101: creat hype, platit trompete vocale pe internet (avem si aici), asteptat idioti utili (avem, oho...).

In final apare un produs mediocru cu toate dezavantajele: nisa extrem de limitata, retea subtire de dealeri, fiabilitate discutabila, etc.

Si zici ca CFMoto ala o sa rupa, nu? Ma intreb de ce nu au avut si altii ideea asta geniala. Hmmm... :)

 

Ce idee, ca nu e noua. A fost KTM 640 Adv monocilindru la sub 180Kg, a fost Kawasaki Versys 300 X bicilindru tot asa pe la 180Kg. Deci s-a putut si in trecut, dar e mai convenabil sa faci marketing pe piata de big adv bikes si sa le vinzi oamenilor mobre de +200Kg de la 10.000-30.000 € cu care sa le dai impresia ca pot cucerii muntii.

https://www.facebook.com/share/p/D24Kpo3nNF75kMPj/?mibextid=WC7FNe

12 minutes ago, Adrian Gabor (Wolverine) said:

Ce idee, ca nu e noua. A fost KTM 640 Adv monocilindru la sub 180Kg, a fost Kawasaki Versys 300 X bicilindru tot asa pe la 180Kg. Deci s-a putut si in trecut, dar e mai convenabil sa faci marketing pe piata de big adv bikes si sa le vinzi oamenilor mobre de +200Kg de la 10.000-30.000 € cu care sa le dai impresia ca pot cucerii muntii.

https://www.facebook.com/share/p/D24Kpo3nNF75kMPj/?mibextid=WC7FNe

Ah, si Kawasaki KLE 500 bicilindru la 192Kg cu 15 litri de combustibil. Mai usoara decat CB500X de azi. Deci atunci se putea si acum nu…

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, Adrian Gabor (Wolverine) said:

Ce idee, ca nu e noua. A fost KTM 640 Adv monocilindru la sub 180Kg, a fost Kawasaki Versys 300 X bicilindru tot asa pe la 180Kg. Deci s-a putut si in trecut, dar e mai convenabil sa faci marketing pe piata de big adv bikes si sa le vinzi oamenilor mobre de +200Kg de la 10.000-30.000 € cu care sa le dai impresia ca pot cucerii muntii.

https://www.facebook.com/share/p/D24Kpo3nNF75kMPj/?mibextid=WC7FNe

Ah, si Kawasaki KLE 500 bicilindru la 192Kg cu 15 litri de combustibil. Mai usoara decat CB500X de azi. Deci atunci se putea si acum nu…

Un argument este dezvoltarea si producerea bunului in sine si punerea lui pe piata (+omologare) la un pret decent, competitiv.

Ca de mintit stim ca toti care au interese economice si nu numai, o fac.

14 hours ago, DesertEagle said:

https://www.facebook.com/share/p/D24Kpo3nNF75kMPj/?mibextid=WC7FNe

 

Si in opinia ta, cuvintele unui vanzator de cazane chinezesti ar fi un argument?

Nu e ca si cum ala ar vrea sa vanda cat mai mult, nu? 🤣
 

Un argument este dezvoltarea si producerea bunului in sine si punerea lui pe piata (+omologare) la un pret decent, competitiv.

Ca de mintit stim ca toti care au interese economice si nu numai, o fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

Ce idee, ca nu e noua. A fost KTM 640 Adv monocilindru la sub 180Kg, a fost Kawasaki Versys 300 X bicilindru tot asa pe la 180Kg. Deci s-a putut si in trecut, dar e mai convenabil sa faci marketing pe piata de big adv bikes si sa le vinzi oamenilor mobre de +200Kg de la 10.000-30.000 € cu care sa le dai impresia ca pot cucerii muntii.

https://www.facebook.com/share/p/D24Kpo3nNF75kMPj/?mibextid=WC7FNe

Ah, si Kawasaki KLE 500 bicilindru la 192Kg cu 15 litri de combustibil. Mai usoara decat CB500X de azi. Deci atunci se putea si acum nu…

 

Fix asta e argumentul producatorilor. Clientilor le pasa atat de putin de greutate incat nu stiu ca in realitate un kle500 e cu 5 kg mai greu ca un cb500x (cu abs, injectie, catalizator, 2 discuri pe fata si 3 litri de benzina in plus).

Asa cum continua sa demonstreze topicul asta, brosurile sunt luate drept realitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 minutes ago, prafrau said:

 

Fix asta e argumentul producatorilor. Clientilor le pasa atat de putin de greutate incat nu stiu ca in realitate un kle500 e cu 5 kg mai greu ca un cb500x (cu abs, injectie, catalizator, 2 discuri pe fata si 3 litri de benzina in plus).

Asa cum continua sa demonstreze topicul asta, brosurile sunt luate drept realitate.

Acum n-am cum sa cantaresc fiecare mobra, deci trebuie sa iau de bun ce scrie in fisa. CB 500X in afara ca e Honda si motorul e super fiabil, nu e de off, cu jante turnate si roata de 19. Insa e trist ca in 2024 Honda asta e cu doar 5Kg mai usoara (ca sa folosesc informatia de la tine) decat KLE din 2007, care era setat totusi 21 x 17 spitate, mai pentru off. Si intre timp nimeni, nimic. 
Acum cand au inceput sa apara, domne nu-s de calitate, ne mint, de parca ceilalti consacrati de pana acum ne-au vrut doar binele si nu ne-au mintit cu nimic, doar tin preturile asa sus toti, la fel, ca si cum ar fi monopol, justificandu-le cu inflatia si cand apare un pic de concurenta sar clientii sa le ia apararea tot alora de le-au luat banii pana acum pe produse supraapreciate, cum am mai spus, la fel ca si in industria auto. CRF 300 L Rally a ajuns la 8000€, de la 5000€ cat era 250 in 2017, Tenere 700 la 11.500€ de la 10000€ cat era in 2020, in rest toate merg bine. Pai normal ca vreau sa incerc un CF Moto 450MT la 5500€ si un Kove 800x Adv la 9000€ si daca nici asta nu e cel mai usor bicilindru de adv de peste 500cc fie el si cu 5Kg nu cu 14Kg cum scrie in fisa, la 190Kg plin si omologat, atunci nu stiu ce sa mai zic. 
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, ENEOS said:

A câștigat cobe? 😳

Ai cobit kovit si i-a ajuns ghinionul.

 

 

39 minutes ago, Adrian Gabor (Wolverine) said:

CRF 300 L Rally a ajuns la 8000€, de la 5000€ cat era 250 in 2017, Tenere 700 la 11.500€ de la 10000€ cat era in 2020

Toate agregatele pe doua roti s-au scumpit grav, nu numai cele adv/enduro, iar asta se intampla de cand ma stiu.

Cu toate astea, majoritatea covarsitoare a cumparatorilor (aproape de 100%), indiderent daca vorbim de motoare noi sau second hand, se orienteaza catre marci consacrate in ceea ce priveste performantele/fiabilitatea. Ca tot s-a discutat de rally raid, chiar daca ar fi castigat Dakarul, Kove nu ar fi crescut spectaculos la vanzari. S-a mai spus, ceea ce au dus acolo, bun sau prost, nu

are nimic in comun cu ceea ce se vinde pentru prostime. Va dura ani buni pana sa convinga lumea sa le cumpere fiarele. Pe langa brosurile amintite de @prafrau, mai trebuie sa demonstreze fiabilitate, sa dezvolte o retea credibila de dealeri/service etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.01.2024 la 18:43, Microbec a spus:

Ca tot s-a discutat de rally raid, chiar daca ar fi castigat Dakarul, Kove nu ar fi crescut spectaculos la vanzari. S-a mai spus, ceea ce au dus acolo, bun sau prost, nu

are nimic in comun cu ceea ce se vinde pentru prostime. Va dura ani buni pana sa convinga lumea sa le cumpere fiarele. Pe langa brosurile amintite de @prafrau, mai trebuie sa demonstreze fiabilitate, sa dezvolte o retea credibila de dealeri/service etc.

Nu stiu de unde iti iei tu informatiile. Mobra "veche" despre care se discuta pe acest topic si pe care a concurat echipa Kove anul asta [cu exceptia lui Sunier] este identica cu ceea ce se vinde. Mai mult, anul trecut totul era stok inclusiv suspensiile, anul unii dintre raideri [nu toti] au avut suspensii custom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ERU a spus:

Mobra "veche" (...) pe care a concurat (...) este identica cu ceea ce se vinde

L-ai văzut și pe 🎅 în noaptea de Ajun, este?

Eu zic să mai pui ceva bănuți deoparte și să iei Honda - parcă una d'asta a câștigat. Cu puțin noroc ți-o dau chiar pe aia din Dakar după ce suflă nisipul și-i dau un polish, că n-are km mulți și faci un deal bun!

:moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

L-ai văzut și pe 🎅 în noaptea de Ajun, este?

Eu zic să mai pui ceva bănuți deoparte și să iei Honda - parcă una d'asta a câștigat. Cu puțin noroc ți-o dau chiar pe aia din Dakar după ce suflă nisipul și-i dau un polish, că n-are km mulți și faci un deal bun!

:moron:

Cumva as putea aprecia si un troll, daca e bun, nu e cazul tau. Mobra alora de la Honda, nu o poti cumpara indiferent cati bani ai.

Si da mie Mosul imi aduce diverse chestii, relevant pentru forumul asta a fost un 690 in 2020.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-au lămurit total cu nivelul de înțelegere. Honda are atât de multă experiență în motorsport încât e în stare să scoată și ultimul căluț din motorașul ăla. Nu mai zic de bicicletă în sine. O mobră d-aia din câte s-a mai spus ar ajunge pe la suta de mii de dolari, cu tot "harnașamentul". Băieții joacă la alt nivel dacă se implică. De aici și rezultatele. Kove abia a scos capul din nisip. Anul trecut chiar au participat cu mobrele comerciale (alea mai scumpe ce-i drept, nu cele de 9000$). Dar au făcut o figură mai bună decât anul ăsta când au încercat ceva mai mult și au scos prototipul din joben. Diferențele însă nu sunt atât de mari față de varianta pentru public. Cineva chiar a făcut o comparație cu Subaru Impreza, cu care, prin anii 90, cu puține modificări specifice, puteai participa la etape de raliu. Adicătelea, cumpărai un Impreza STI din magazin și era o platformă accesibilă pentru a participa la curse. Cam așa stă treaba și cu Kovele de 450. Îți iei o mobră deja gândită pentru rally raid. Nu cea mai performantă, dar mult mai bună decât orice alt dirtbike de 450 făcut pentru enduro. Ca să se înțeleagă bine, nu aș da banii pe el, dar conceptul în sine e spectaculos și e bine să dăm cezarului ce e al cezarului. 

Eu încă sper ca toate contrele astea să fie pe hatereală și nu pe nepricepere. 

Și KTM 950 Adventure S e direct derivat cu modificări puține din prototipul de Dakar și uite că e relevant și acum în lumea adventure, chiar și prin urmașii săi, 990 adventure. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...