kenedmoto Postat Noiembrie 12, 2017 Share Postat Noiembrie 12, 2017 Bine am venit pe forum. Acuma mi-am preschimbat permisul si mi-am adaugat si categoria A, B-ul il am demuuult. Daca tot a A-ul vreau sa imi iau un motor, dar de care? aici vreau sa-mi raspundeti voi. Scoala am facut-o pe un hornet si mi-a placut, avand in vedere ca e mai joasa, eu avand cam 1,67 m si vreo 72 kg, plus ciclistica de care v-am tot auzit vorbind aici, apropo, opturile la poligon le faceam cu o mana, am filmarea, dar as vrea si sfaturile voastre de specialisti, dar sa tineti cont de inaltimea mea ca sa ajung cu picioarele pe pamant, asa cum sunt eu. O seara frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razen Postat Noiembrie 12, 2017 Share Postat Noiembrie 12, 2017 Păi dacă deja ești obișnuit cu Hornetu' și ți-o plăcut, de ce ai vrea să schimbi o formulă câștigătoare? Sună bine, are mai multă putere decât ai nevoie, are suspensii reglabile, piese și accesorii se găsesc peste tot. Hornet (PC41) cu ABS, nu ai cum să dai greș cu așa ceva:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Noiembrie 13, 2017 Share Postat Noiembrie 13, 2017 Păi dacă deja ești obișnuit cu Hornetu' și ți-o plăcut, de ce ai vrea să schimbi o formulă câștigătoare? Sună bine, are prea mai multă putere decât ai nevoie, are suspensii reglabile, piese și accesorii se găsesc peste tot. Hornet (PC41) cu ABS, nu ai cum să dai greș cu așa ceva:D fixed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenedmoto Postat Noiembrie 14, 2017 Share Postat Noiembrie 14, 2017 Cred ca hornet o sa imi iau, dar nu stiu daca cu ABS sau fara, astea sunt in jur de 3000 E si eu mi-am propus o investitie pana in 2500, si as vrea sa ma obisnuiesc cu franele, sa le simt. Iarasi am citit pe aici ca ar fi mai bune astea pe carburatoare decat pe injectie. Mai dati-mi sfaturi ca eu sunt novice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razen Postat Noiembrie 14, 2017 Share Postat Noiembrie 14, 2017 Ia cu ABS. Franele se simt si in caz de vreo situatie la limita nu trebuie sa iti faci griji ca blochezi roata. Ia cu injectie. Epoca carburatoarelor a cam apus. Trebuie sa te gandesti si ca peste 1,2,3,4 ani vei vreo sa o vinzi. Crezi ca ai mai multe sanse sa vinzi o motocicleta pe carburatie si/sau fara ABS, sau una care e mai moderna dpdv al tehnologiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenedmoto Postat Noiembrie 14, 2017 Share Postat Noiembrie 14, 2017 Ai dreptate. M-ai convins, mai pun 1000 de euro si imi iau una din 2008_2009 nu din 2000. Mersi Razen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares443 Postat Ianuarie 11, 2018 Share Postat Ianuarie 11, 2018 Salut, De curand am intrat si eu in randul celor care au permis cat. A. Mi-am dorit mult aceasta categorie, insa doar acum am reusit (la 25 de ani) sa imi indeplinesc aceasta pasiune (uitandu-ma in spate, nu imi pare rau ca nu am dat la 18 - 19 ani cand inca nu era legea legata de varsta, ba chiar ma bucur ). Acum, dupa lungi cautari, am nevoie de ajutorul vostru. Vreau sa imi achizitonez o motocicleta naked si am ajuns la 2 modele: Yamaha FZ6N sau Suzuki GSR600. Bugetul meu este undeva la 2300 euro + maxim 10% buffer. In acest pret nu intra echipamentul (pe care il am aproape complet - imi mai lipsesc doar ghete). La bugetul meu stiu ca nu voi lua cu ABS. Cei care au aceste doua modele, ma puteti ajuta cu cateva pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi18051991 Postat Ianuarie 16, 2018 Share Postat Ianuarie 16, 2018 Posesor de Yamaha FZ6N 2004: Dupa 3 sezoane si aproximativ 20000 km 0 probleme tehnice. Folosit 90% extern, 60% din timp cu pasager. Consum mediu aproximativ 5l/100km. Pana in 7000rpm nu ai un cuplu fenomenal, ideal pentru incepatori. In bugetul tau o sa gasesti exemplare ok Despre Suzuki nu pot sa dau sfaturi, nu am avut, nu am mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Ianuarie 16, 2018 Share Postat Ianuarie 16, 2018 GSR 600 are problem cu cadrul care se crapa la imbinarea cu furca , problema este cunoscuta si discutata pe forumurile Suzuki daca vrei ceva fiabil Suzuki , Bandit este o optiune , vorbesc in cunostinta de cauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Ianuarie 18, 2018 Share Postat Ianuarie 18, 2018 @rares443 2 modele de fz6 calarite in ultimii 10 ani. 0 probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Ianuarie 20, 2018 Share Postat Ianuarie 20, 2018 FZ6 e o alegere buna pentru incepatori. A fost optiunea mea nr 2 , insa am ales er-6n pt 2 cil si pt ca era mai manevrabil. Insa cred ca un FZ6 in rest e mai bun din multe puncte de vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robb18 Postat Februarie 21, 2018 Share Postat Februarie 21, 2018 (editat) salutare!! imediat ce se indreapta vremea vreau sa ma inscriu la scoala pt categoria A. am 26 de ani si B-ul de vreo 4. as vrea sa imi recomandati un motor intr'un buget de aprox 2000 euro, mi'au luat ochii pana acum Honda Hornet si CBR f4. mentionez ca nu vreau motor pt a'i da in goarna sau sa impresionez vreo fata (nu de alta dar ma omoara nevasta'mea). momentan am doar casca Scorpion Exo 490 si geaca Probiker PRX-7, restul urmeaza sa le iau lunile urmatoare. va multumesc Editat Februarie 21, 2018 de robb18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 Nu, cbr nici nu se ia pt a-i da in goarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 Nu, cbr nici nu se ia pt a-i da in goarna... Depinde goarna cui. Daca nevasta citeste topicul atunci omul a actionat precaut spunand ca nu cauta femei, pe de alta parte a mentionat "gorna" si cu totii stim ca in majoritatea cazurilor CBR F4 de preferat rosu se ia pentru a da in goarna fetelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 GSR 600 are problem cu cadrul care se crapa la imbinarea cu furca , problema este cunoscuta si discutata pe forumurile Suzuki daca vrei ceva fiabil Suzuki , Bandit este o optiune , vorbesc in cunostinta de cauza Desi legende sunt pentru fiecare motor...experienta mea cu GSR600 de aproximativ 3 ani a fost foarte buna. Nici vorba de fisuri sau altceva. Un model din 2006. Ce-i drept nu am sarit borduri, mers pe circuit sau alte nebunii. Ce mi-a placut mult la modelul asta a fost ciclistica foarte buna, manevrabilitatea in oras, putere mai mult decat iti trebuie si faptul ca nu ai surprize. Design-ul...pentru mine foarte bun dar asta tine de gust. L-as recomanda cu incredere oricarui incepator cumpatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sand_storm Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hercules Postat Mai 2, 2018 Share Postat Mai 2, 2018 Salut , Am achizitionat recent o Honda NC750XA , fiind incepator nu stiu cu ce sa o compar dar se pare ca nu puteam sa fac o alegere mai buna , un motor exceptional , pozitie in sa foarte comoda , trage de la turatii foarte joase , acceleratia raspunde foarte exact atat in accelerare cat si in decelerare . Nu in ultimul rand ar fi ABS -ul , nu a fost cazul sa intre in functiune dar este bine sa-l stiu acolo la datorie . Pana acum am facut cca 2500 km , nu am reusit sa-i gasesc vre-o hiba . Poate ce-i de la Peco sa fie un pic suparati , la un consum mediu de 3 la suta eu nu ii vad prea bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Mai 2, 2018 Share Postat Mai 2, 2018 Un motor de ~750 cmc sa consume 3% inseamna perpetuum mobile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hercules Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 Un motor de ~750 cmc sa consume 3% inseamna perpetuum mobile. Eu sunt entuziasmat de acest consum deoarece am trecut de la a circula cu o masina de 13 la suta la un motor de 3 la suta , dar asa in general eu credeam ca este un consum normal pentru un motor . Sa nu ignoram faptul ca nu sunt decat 55 de CP , merg intr-un ritm absolut normal , regimul de turatie undeva intre 1500 - 3000 RPM pentru viteze de 60 - 120 functie de treapta selectata . Eu chiar cred ca se poate si sub 3 la suta , nu asta a fost scopul pentru care am renuntat la masina dar tutusi .... , sunt incantat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 1500-3000rpm?!? Asta e regim pt un diesel, nu motor de motocicleta! Mersul subturat uzeaza prematur motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CreB0 Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 Nc750 are turatia maxima de 6000. La motorul ala e normal sa mergi cu turele alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 (editat) Turatia de ralanti cat e? 1500rpm in sarcina?! Nici cu dieselul nu merg asa... Editat Mai 3, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 Am impresia ca consumul ala de 3 este cel mediu afisat in bord care nu este cel mai precis. Nici cu scuterul de 400 nu scot sub 3,5 indiferent cum as merge. Si regimul ala de turatie... Mobra mea are ralantiul la 1500RPM. Mergi subturat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hercules Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 M-am uitat special acum la turatie si viteza , relanti undeva la putin peste gradatia de 1000 , nu am unde sa depasesc 3000 de turatii pe oras , deja in treapta a treia ma duc spre 70 la ora ceea ce nu prea e bine pentru traficul din oras , consumul instant imi da 2,6 - 3,2 deci pana la urma asta este realitatea . Pe autostrada in treapta a sasea la 3000 deja am spre 130 la ora , astea le-am testat acum o ora . Posibil sa-i placa si turatii mai mari dar eu nu simt asta , momentan ramane asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick.moto Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 (editat) Salutare si bine v-am gasit, Am inceput de 2 saptamani scoala de moto, categoria A; imi place foarte mult (a fost prima data cand am condus o motocicleta chiar daca am 27 de ani) si sper sa iau permisul cat mai repede. Categoria B o am de 9 ani. Pentru inceput as vrea sa folosesc motorul pentru plimbari in weekend undeva in Prahova, intr-o zona de dealuri (asflat 90% si poate putin offroad pe drumuri de padure) Anul viitor, as vrea sa il folosesc pentru a merge la munca; Otopeni-Aviatorilor si eventual sa plec in weekend catre Ploiesti (maxim 100km per drum) Ca motociclete m-am orientat catre BMW G310R sau G310GS. Nu le-am condus insa par potrivite pentru ce as vrea sa fac. Credeti ca la 1,88 m si 94kg sunt confortabile sau va trebui sa ma orientez catre altceva? Alternativa #2: O ruda are un KTM 690 SMC, cumparat de nou in 2010, condus 2k km si apoi lasat in husa in garaj nemiscat 8 ani. Ar fi prea periculos pentru un incepator avand in vedere cilindreea si dimensiunile? Este potrivit pentru oras? Am gasit despre acest motor multe pareri de genu; "And it’s also the easiest bike to wheelie I’ve ever ridden" si sunt oarecum ingrijorat. Se ridica de fata chiar daca nu vrei? Adica doar din acceleratie? Avand in vedere ca nu a fost pornit de 8 ani, ma gandesc ca o revizie cu schimb de ulei este absolut necesara, insa sunt si alte lucruri de care ar trebui sa tin cont? Va multumesc anticipat pentru orice raspuns! Editat Mai 15, 2018 de nick.moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.