JMoto Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Dar de ce sunt asa de scumpe Chopperele astea ? Ce este asa deosebit la ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Dar de ce sunt asa de scumpe Chopperele astea ? Ce este asa deosebit la ele? Cerere si oferta, daca nu ar fi cumparatori nu s-ar vinde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrescu Mircea Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Foarte ok pretul . La cum e scris titlul anuntului : Honda *sadow * , cred ca vanzatorul e cam paralel cu motocicletele si cine stie cum I-a picat pe mana motoreta . Mie unul imi place . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Salut Ignora Honda de pe olx,ignora si Kawa-ul lui @The_Sin_Eater si haida sa iti dau ceva mai bun. /index.php?/topic/748865-vand-o-visinata-aka-kawasaki-en500/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dramutop Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Va salut! De 20 de ani am B-ul si m-am gandit ca e timpul si de un A, pentru concedii, plimbari prin tara, festivaluri, chiar si o naveta usoara. Scoala e in derulare, sala e luata. Am 1.80, 80 kg si nu-mi place viteza. Cum nu am prieteni motociclisti, nici nu cunosc grupuri de care sa ma lipesc, deci nu pot "calari" fel de fel de modele pana sa realizez ce mi se potriveste, am nevoie de experiente personale ale colegilor care bat drumurile patriei in ritm normal. Asadar, cam ce tip (cruiser, chopper etc.) si model de motocicleta s-ar potrivit unui "mos" incepator? Desi la masini am fost fidel (doar 3 personale in 20 de ani de condus), la moto nu m-as arunca din prima nici la bani, nici la aspect, nici la performante. Ceva cat se poate de ieftin (din tara sau afara?), amabila cu greselile, cat de cat fiabila daca e intretinuta corespunzator (de catre mine), usor revandabila. Multumesc anticipat pentru eventualele pareri avizate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Un naked, gen Honda Hornet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 (editat) Conteaza foarte mult bugetul pe care il ai, cruiserele nu sunt tocmai cele mai ieftine motociclete. Ca idee ai ca optiuni Intruder C800, Shadow 750, Vulcan 800(sau 900) dar sunt motociclete care se invart in jur de 3500-5000 euro pe cand un CB500 poate fi in jur de 1800 euro. Editat Septembrie 20, 2017 de Adixgl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zasmoker Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Mai intai uitate de echipamentul de protectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 iti recomand ce am eu - honda nc 700 (sau nc 750, de vreo 2 ani au updatat modelul). are doua viariante, S si X, prima e un naked normal, a doua e o idee mai inalta si are pretentia ca iese si de pe asfalt din cand in cand, gen un foarte soft enduro. 50 cai la 700 si un pic mai mult 750 -ul. consum minuscul e principalul avantaj. in rest e buna la toate dar nu exceleaza la ceva anume (deh, e un naked si e de 50 cai) mai are o particularitate: "portbagaj" in locul unde e normal rezervorul (care e mutat sub saua pasagerului). incape o casca fullface, ideal daca nu vrei sa o cari cu tine cand cobori de pe moto. iar daca faci ture lungi, ai un spatiu de depozitare in plus fata de cele 3 cutii traditionale. singura mica problema este ca, fiind fix pe motor, ce pui acolo mai ales pe fund sta la cald. ce mai e diferit de alte naked-uri este ca functioneaza la turatii mult mai joase. turatia maxima e 6.500, nu 10-14.000. si o tii pe la 3.000-4.000 in functie de stilul de mers. in rest, ca orice naked, este "normala" ca latime, manevrabila, te strecori bine cu ea in trafic si printre masini la semafor. cu cruiser e mai greu un pic sa faci asta. problema la drum lung este ca te bate vantul. mie imi place senzatia dar aici e o chestie de gust. iar la naked nu gasesti sa pui un parbriz extraordinar de mare (desi unul mediu poate iti e suficient, nu ai cum sa stii pana nu testezi), in timp ce la cruiser ii poti pune ditamai termopanul daca vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
keenon Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Arunca o privire pe www.mobile.de si filtreaza dupa pret, an si capacitate cilindrica, pentru ati face o idee pe ce motor din acea lista te-ai putea vedea in pretul pe care esti pregatit sa il platesti. Te gandesti sa il pastrezi mai mult sau mai putin timp. Dupa ce ai gasit ceva modele pe care crezi ca te vezi cauta pareri despre ele. Afla cum este ciclistica, pozitia, autonomia oferita de rezervor (@250 - 300km/plin apreciez ca este uzual, tourer-ele mari duc chiar si 500+km/plin), franele, intretinerea. Daca te vezi in pielea tipului de motociclist pregatit pentru concedii, plimbari prin tara, festivaluri... atunci ai nevoie de una cu spatii de stocare pentru un bidon cu apa, costum de ploaie, o mancarica... diverse. Ia in considerare protectia la intemperii (un parbriz ce te poate proteja de vant (dincolo de 100km/h se simte in piept), o carena in spatele careia sa iti ascunzi genunchii atunci cand te prinde frigul pe drum (pleci de acasa pe 25 - 30 grade si te intorci seara la 10 grade, cu ploaie). Poate ai in vedere plimbari cu partenera (o sa confortabila, un loc pe care se poate sprijini cu spatele). Cred ca injectie in loc de carburatie. Carburatoarele trebuiesc sincronizate (probabil anual, nu stiu, nu detin / nu am detinut). Poate te intereseaza si cu ABS pentru siguranta ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 ...model de motocicleta s-ar potrivit unui "mos" incepator? ... Pai asta tre' sa sti tu, nu noi... Daca nu sti, ia de suie-te pe diferite modele si vezi ce si cum. Depinde foarte mult ce gabarit ai, cum vrei sa stai in sa (ca in fotoliu, drept, aplecat peste rezervor...), ce performate vrei (viteza, comfort, look). Daca mergi distante de pana in 2-300 km, un chopper, cruiser, merge. Daca vrei mai mult, touring. Daca vrei si oras, naked. Daca vrei viteza, sport. E atat de ambigua postarea ta.... Daca vrei un exemplu concret, ti-l dau pe al meu: 1,9 m inaltime, 105 kile. Proma mobra: chopper VN800. Am mers pe ea 2 sezoane (2016 si 2017 pana acum 2 saptamani cand am trecut la power criuser). Am mers si prin oras, si initial mi se parea "o vaca", mai ales ca are comenzile avansate si putin latite, dar m-am obisnuit repede. Am mers din a 2 a cu pasager. (prima calatorie a fost solo Bucurest-Alexandria si retur ). Am mers in regim de touring fara prea mari probleme. Singurul dezavantaj esta ca, datorita pozitiei in sa, te cam doare noada qurului si trebuie sa faci pauze cam la 1 h. In rest... 100-110 km/h pe autostrada e rezonaibil, mai ales fara parbriz. La viteze mai mari, iei vatul in bot si e cam nasol. Sub 100 km/h e chiar misto. Consumul e ok, avand in vedere cat e de mare namila (~5 afara si maxim 5,8 in oras). PE alt tip de motocicleta nu am mers, deci nu stiu ce sa scriu. Pentru naked ti-a scris XaeL. Poate pentru alte tipuri o sa scrie altii. Asadar, repet, daca nu esti hotarat, urca-te pe tipuri diferite si vezi ce ti se potriveste. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dramutop Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 In prima faza imi doresc o motocicleta pe care sa ma invat sa circul la drumuri lungi, potrivita pentru gabaritul meu, ridicol de ieftina (nu am buget deloc, daca asta ajuta cu ceva ; e un hobby in stadiul prenatal pe care incerc, in functie de experientele proprii ulterioare, sa-l dezvolt calitativ si financiar). Eventualele probleme tehnice specificie vreunui model nu ma deranjeaza pentru ca le consider un mediu bun de invatare, dar nici sa fie "apta" sa ma lase in drum cu una cu doua. Echipamentul il cumpar odata si bine, nici nu se face discutia altfel. Problema mea e cu ce sa incep, tinand cont de varsta (38), incepator total (abia la scoala m-am urcat prima data pe un motor), inaltime si greutate, placerea de a merge pe moto (plimbare, nu viteza, nu slalom, nu pe o roata, nu burn out, nu zgomoteca - m-am racorit destul la "tinerete"), buget (maxim 1000 de E), oferte (cum e mai ok, sa o aduc - cat ar costa aventura asta, sa o iau de aici, sa plec in Grecia in concediu cu avionul si sa ma intorc cu motorul etc.?). Primesc fel de fel de informatii si mi-e cam greu sa le procesez la adevarata lor valoare deocamdata, ca-s total afon, dar promit ca o sa ma straduiesc sa nu revin cu inrebari tampite daca am nelamuriri. Apreciez fiecare raspuns in parte, pentru ca de la ele plec in cercetare pe net. Eu sper ca din aproape in aproape sa imi fac o idee utila cu ajutorul vostru. » Post actualizat in 20 Sep 2017 09:08Am dat toate datele in primul post, pentru ca tot am citit inainte sa scriu aici si am inteles care sunt informatiile necesare cand ceri astfel de sfaturi. E atat de ambigua postarea ta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
keenon Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 ...usor revandabila. Mergi pe marci consacrate: honda, yamaha, kawasaki, suzuki, bmw (desi aici renumele ridica pretul)... Sunt unele marci mai exotice si mai putin comune la noi: triumph, moto guzzi, aprilia, ducati... Desigur si ele pot fi revandute ca fel de bine ca celelalte dar nu sunt atat de comune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adybz Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Salutare. Pana una alta, daca esti din buzau poti trece pe la mine pe la garaj sa vezi un intruder si vreo 2 dragstare. macar sa-ti faci o idee. Cum stai pe ele, intretinere, fiabilitate,consumuri,.......... Daca esti interesat da-mi pm sa stabilim detalii. eu ma incadrez tot in gabaritul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 ...da, apoi am vazut ca scrisesei. Greseala mea! 1. Din ce stiu...aduse din afara de altcineva=costa. 2-3-400 E, nu stiu exact. Deci din 1000 E cat ai tu, daca scazi 2-3-400, raman fix.... 2. Daca te duci tu dupa ea, si vii calare=problema. Zici ca inca faci scoala, deci nu vad sa fii in stare sa viipe o mobra 1000+ de km pana in tara. 3. Daca 1000 E e bugetul de mobra+echipament=nasol. Iti raman putini bani pentru mobra 4. Nu stiu ce mobra "in mintile ei" pretabila la drumuri lungi, reusesti sa-ti iei in banii astia. Trebuie sa cauti foarte atent si, obligatoriu sa mergi sa le vezi cu cineva care stie cu ce se mananca un motor de motocicleta. Bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Poți să treci și pe la mine sa vezi un Kawasaki Vulcan de 800, dar doar îți vei face sânge tau, nici cel mai "chel" Vulcan de 800 nu îl veți găsi sub 2500 de €. Dar te aștept, daca vrei, macar sa-ti faci o idee despre modelul asta. Oricum, am înțeles că se vand bine rinichii pe piața neagră. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dramutop Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 (editat) Apreciez invitatiile si parerile! Nepretuite. Am uitat sa includ tourer-ul la preferinte. Am vazut si eu "piata" si stiu ca la 1000 E sunt doar prostii, rar cate un chopper reparabil, dar tourer am observat optiuni destule. Ideea e ca o duc prost cu cocoasa, nu-mi place sa stau aplecat pe ghidon, deci orice moto cu pozitia verticala a riderului este ok pentru mine. Exclus enduro, evident. Editat Septembrie 20, 2017 de Dramutop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Pai e simplu.... Acum cat mai este vreme cat de cat ok, te duci, vezi diferite marci si tipuri, (ai destui care s-au oferit sa te lase pe caprele lor. app. daca vii in Buc te las si eu pr VN800 si/sau VTX 1800 ), apoi pana la primavara mai strangi ceva banuti si iti iei ceva mai ok. Mai ales ca inca esti la scoala.... Decat sa dai 1000 E pe o mobra si sa mai bagi in ea 1000, mai bine iti iei una de 2000-3000 in toate mintile. ...parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noapte Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Buna seara! De luni incep scoala pt "A", urmand, dupa prea multi ani, un vechi vis al meu. Sunt trecut usor, razant, de prima tinerete, deci cam stiu (cred) ce imi doresc de la noua posibila dobandita cat A (am B-ul din '94). Creierasul meu de necunoscator m-a indreptat spre enduro. Am vazut pana acum doar V Strom-uri si TA-uri si cam atat imi doresc. Buget: 3000 eur (+/- cat mai spal vasele). Am doua oferte clare - V-Strom 2007, 650 cmc - 3500 eur, respectiv TA 650 cmc 2006, 2400eur - unde trebuie bagati bani in schimburi + cauciucuri. Prioritatea mea este sa dobandesc "A"-ul, dar poate ma palmuiti peste ceafa cu alte propuneri, sau cu o alta alegere intre cele doua. Nu am nici o experienta in ceea ce priveste motociclismul. eu: 193 cm/ 95kg. Este prima mea postare aici, daca nu m-am incadrat, rog un moderator sa mute/ stearga postarea'mi tampa. mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 Noapte, alea nu sunt enduro. Sund adv uri. Adica touring cu valente enduro. Mai intai stabileste clar ce vrei, cat %asfalt, cat % drumuri neasfaltate cat % drumuri de coclau. Ar fi grozav sa iei ceva cu abs. Dar e putin bugeul tau, 3500..pe acolo un v strom sau transalp de 700. Esti inalt si... Cu greutate. Asa ca fa bine si nu cumpara farq sa te sui pe ele, sa vezi daca e ok pozitia pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Septembrie 25, 2017 Share Postat Septembrie 25, 2017 orice moto cu pozitia verticala a riderului este ok pentru mine. Exclus enduro, evident. Mai vertical decit pe un enduro/supermoto nu stai pe nici o motocicleta, capul, poponeata si calciele sint aproape pe aceeasi verticala. Mai comod/ergonomic nu exista (parerea mea, nu dati cu pietre). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MarioDragos Postat Octombrie 6, 2017 Share Postat Octombrie 6, 2017 Un topic foarte util, keep it up! » Post actualizat in 07 Oct 2017 17:27Buna seara! In cateva luni incep sa dau categoria A (nu detin alte categorii, doar A-ul ma atrage) Am 23 ani, 1.75 si 85kg. (am observat ca au importanta aceste detalii in alegerea unui motor si am zis sa le scriu ) De vreo 6 ani, ma uit minim o data pe saptamana la articole/povesti s.a.m.d despre Harley Davidson, mai exact Sportster 883cmc (cred ca era si Dyna ) )Am citit si aici despre ele, niste topicuri super bine cladite! Nu ma atrag cele sportive.. nu sunt "vitezoman", as dori sa-mi implinesc acest vis strict pentru relaxare, calatorii lejere, etc. Sunetul acela al motorului inconfundabil ma face sa nu ma pot gandi la alt tip de motor, nu pot! Vazusem niste modele interesante intre 4500-6000E (cam asta ar fi bugetul la care inca lucrez , si intre 500-1000E echipamentul separat) Nu am nici o experienta in ceea ce priveste motociclismul. Insa sunt super dornic, si asimilez rapid. As dori daca se poate, sa primesc niste sfaturi in privinta alegerii motorului, sfaturi de pilotaj, orice! Este prima mea postare aici, daca am scris ceva gresit sau am ratat topicul, imi cer iertare si rog sa se stearga postul. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MarioDragos Postat Octombrie 7, 2017 Share Postat Octombrie 7, 2017 Buna seara! In cateva luni incep sa dau categoria A (nu detin alte categorii, doar A-ul ma atrage) Am 23 ani, 1.75 si 85kg. (am observat ca au importanta aceste detalii in alegerea unui motor si am zis sa le scriu ) De vreo 6 ani, ma uit minim o data pe saptamana la articole/povesti s.a.m.d despre Harley Davidson, mai exact Sportster 883cmc (cred ca era si Dyna ) )Am citit si aici despre ele, niste topicuri super bine cladite! Nu ma atrag cele sportive.. nu sunt "vitezoman", as dori sa-mi implinesc acest vis strict pentru relaxare, calatorii lejere, etc. Sunetul acela al motorului inconfundabil ma face sa nu ma pot gandi la alt tip de motor, nu pot! Vazusem niste modele interesante intre 4500-6000E (cam asta ar fi bugetul la care inca lucrez , si intre 500-1000E echipamentul separat) Sunt mai mult ca sigur ca unii imi vor spune sa incep cu ceva mai mic, fiindca e firesc.. sunt deschis la sugestii cu motoare asemanatoare cu cel visat de mine. Nu am nici o experienta in ceea ce priveste motociclismul. Insa sunt super dornic, si asimilez rapid. As dori daca se poate, sa primesc niste sfaturi in privinta alegerii motorului, sfaturi de pilotaj, orice! Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Octombrie 7, 2017 Share Postat Octombrie 7, 2017 Ia-ti honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 7, 2017 Share Postat Octombrie 7, 2017 Pai ia-ti motorul mult visat. Punct. Nu mai pierde vremea. Carnetul, motorul si da-i drumul sa te bucuri de el. Asta este calea fireasca: primul motor il luam cu inima, fapt pentru care, ca si prima dragoste, va ramane sufletul nostru. Dupa ceva vreme cand vedem care este treaba cu motociclitul, luam ceea ce ni se potriveste mai bine. Dar s-ar putea foarte bine sa nu fie cazul la tine . Daca esti zdravan la cap si ponderat, incepi cu ce vrei tu. Nu e vorba ca este firesc sa incepi cu ceva mic, doar te poate ajuta, dar nu obligatoriu. Sunt oameni care au inceput cu 500 cmc si au sfarsit rau, altii care au inceput direct pe FJR1300 sau R1200GS si sunt bine mersi. Atata timp cat tu conduci motocicleta si nu invers nu ai de ce sa te temi. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.