johnnyk Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Nu chinezisme...am un amic cu un lifan si isi blesteama zilele. Dupa ce i.a picat toba pe autostrada, i s.au fisurat furtunele, ii pica vopseaua si are 5000 km jaful. A cedat cdi, schimbat carburator, e vai mama ei de motocicleta. Pe cand la honda, yamaha de 125 nu am auzit la 5000 km sa se desfaca in drum. Sustin si eu parerea forumistilor. 125 in 3 luni o sa injuri. Gasesti la 400-600cmc ceva frumos, consum bun si manevrabilitate ok, dar si forta cand trebuie sa aiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Keeway sau Kymco? fiabilitatea, Trei cuvinte care n-au ce cauta in aceeasi fraza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papoo Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Salutare si bun venit printre motociclisti! Am cam aceeasi constitutie fizica ca si tine si am inceput tot cu 125. Daca esti sigur ca te intereseaza doar consumul si faptul ca e noua, atunci mergi pe Kymco. Eu am avut un Quannon de 125 si stiu ca era peste orice motocicleta chinezeasca sau taiwaneza. Consumul era undeva pe la 3%. Daca nu te intereseaza neaparat cele doua aspecte ia-ti ceva mai mare pentru ca o sa te plictisesti rapid de ea. Eu dupa un an am dat-o si mi-am luat un GS500F, motocicleta pe care ti-o recomand si tie (SH bineinteles). La banii astia cred ca te incadrezi si la un Ninja de 250 (tot SH) care e peste Kymco trebuie sa recunoastem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Nu chinezisme...am un amic cu un lifan si isi blesteama zilele. Dupa ce i.a picat toba pe autostrada, i s.au fisurat furtunele, ii pica vopseaua si are 5000 km jaful. A cedat cdi, schimbat carburator, e vai mama ei de motocicleta. Pe cand la honda, yamaha de 125 nu am auzit la 5000 km sa se desfaca in drum. Sustin si eu parerea forumistilor. 125 in 3 luni o sa injuri. Gasesti la 400-600cmc ceva frumos, consum bun si manevrabilitate ok, dar si forta cand trebuie sa aiba Final Destination ) lasand gluma la o parte, ia-ti ceva la 500 - 600 cmc sa iti faci pionieratul si dupa vezi tu, dar nu chinezarii. O Honda, de exemplu mai veche, bate oricand o chinezarie, mai ales daca ai mentionat ca fiabilitatea e importanta pentru tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Dati exemple generale de "honde" care "bat la fund chinezarii"... hai sa fim seriosi, 90% dintre japoneze sunt niste cazane care necesita cel putin inca odata pretul de achizitie investit in ele. Mai bine te plictisesti de un 125 intr-un an, pt ca e prea mic, decat sa ti se strice cazanul japonez de 600 in drum, de 10 ori intr-un sezon. Evident, sunt si mobre sh bune la vanzare, dar mult mai putine fata de cazane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Salut. motocicleta de 600 mi s-a parut destul de greu de controlat Asta pentru ca nu ai apucat sa mergi o perioada, ca sa te obisnuiesti cu ea. Dupa vreo luna, doua, nu mai ai probleme de genul asta. Totul devine "natural". Sunt de aceiasi parere cu colegii de mai sus. Un CB500 / GS500 de prin 2000-2001 este foarte bun pentru nevoile dumneavoastra. Consumul este foarte mic (3.4-4 la suta), de fiabilitate nu are rost sa vorbesc, plus ca e echilibrul perfect intre greutate - capacitate - putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 off topic: daca nu se pune problema deprecierii si nu vrei sa folosesti chinezaraia mai mult de un an este ok Daca vrei ceva pentru o perioada indelungata eu zic sa iei in calcul yamaha tricker 250 sau suzuki tu 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Daca drumurile tale majoritare sunt in oras, eu iti recomand sa iti iei ceva cum te-ai gandit, maxim pana in 250 cmc. Kimco are produse fiabile. Daca vrei sa mesteresti saptamanal , ia una de 15-25 de ani, de 600-1000cmc, cu 'numai' 30.000 km la bord, 'tinuta in garaj' si 'trantita doar de pe loc' - te vei distra des, nu te vei plictisi ca cu aia noua de 125 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green_fox Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 (editat) 600 e cam mare pt fizicul tau, fara nici o rautate. Dar parca nici 125... macar 250-300cmc, sa ai si tu 20-30cp. Kymco stiu, din auzite, ca e ok calitativ. Si lucrul nou e lucru nou... Multumesc! Singurul care chiar a luat in considerare acest aspect. Am remarcat la scoala ca instructorii pe foarte putini cu A ii incepeau pe 125, cei inalti incepeau direct pe 600. Oare chiaaaar n-o avea importanta inaltimea mea si faptul ca ma simt infinit mai comod pe motorul mic? Dati exemple generale de "honde" care "bat la fund chinezarii"... hai sa fim seriosi, 90% dintre japoneze sunt niste cazane care necesita cel putin inca odata pretul de achizitie investit in ele. Mai bine te plictisesti de un 125 intr-un an, pt ca e prea mic, decat sa ti se strice cazanul japonez de 600 in drum, de 10 ori intr-un sezon. Evident, sunt si mobre sh bune la vanzare, dar mult mai putine fata de cazane. Multumesc din nou! Stiu ca s-au facut in anii '90 niste Honde cum nu se vor mai face niciodata, dar, totusi, argumentele unor colegi de forum mi-aduc aminte de discutiile cand mi-am luat prima masina. Un coleg de facultate ma batea la cap sa-mi iau un BMW vechi si inca unul fara acte, "pentru piese", doar pentru ca lui ii placea sa gadile fiare si avea cateva rable in curtea tatalui sau (ca sa nu zic tac'su). Bineinteles ca nu m-am legat la cap cu asa ceva, am luat un Aveo SH de 4 ani si mi-am facut treaba cu el. Si inca o nota personala: prefer sa iau o groapa cu 60, decat sa ma las furat de putere si sa o iau cu 100. Editat Februarie 1, 2016 de green_fox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 Salut. Si eu am luat permisul in noiemrie, si mie mi se parea greu un enduro de 600 pe care am facut scoala, cel putin cu instructorul ca pasager ma termina. Eu am 1,80 si sunt mai slab ca tine ... Mi-am luat un cbf 500 ca prim motor , la inceput mi se parea dita mai dihania, imi era greu sa o intorc , sa fac manevre la viteza mica, sa o bag in ograda (stau la curte si cand ploua e cam grelut) ... dar dupa vreo 100-200 km cu ea mi se pare bicicleta ... Parerea mea e sa iti iei un cb, gs, cbf, sau toate mobrele cunoscute de 500 ... fie ele si cu ceva mai multi km, te va tine mai mult decat o chinezarie ... parerea mea, iei un gs500, frane pe disc, monoamortizor etc, daca se poate carenat ca te sufla vantul ca naiba, de prin 99-2003 ... dai vreo 1000 euro, te duci ii faci o revizie vreo 200-300 euro (nu iei ultima cazatura) cauti ceva macar cu un lant cat de cat bun , cauciucuri etc ... cea mai mare cheltuiala e la inceput, i-ati o casca buna neaparat ... un echipament mai ieftinut dar cu protectii fie ele si soft. Toate astea cred ca le faci cu suma care vrei sa o dai pe 125 ala ... in viitor cand mai pui banuti ... schimbi gumele, placute, ulei si ce mai trebuie ... si dupa benzina si aia e ... si inca un sfat, nu iti lua monocilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Kymco aia chiar arata bine, daca avea un motor putin mai puternic cred ca ar fi facut furori! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 NU iti lua chinezarie - nu o sa mai scoti banii dati pe eaNU iti lua sub 500 cm3 - mai bine mergi atent primul an decat sa pierzi la revinzare sute de euroIn legatura cu tipul (enduro, stradal, vitezana) - tu stii ce vrei sa faci cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green_fox Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 V-am luat toate parerile in serios. Si totusi...ce gasesc in aceiasi bani, de firma, si cu un numar nu prea mare de ani in spate?? (stick to 125cc, hai sa zicem maxim 250cc) Cineva recomanda motoare din 2000. Suntem totusi in 2016, chiar daca uneori nu pare, a trecut juma de viata de om de-atunci. Idei de firme serioase, in afara de Honda, Suzuki, Yamaha? Ca vad ca nici taiwanezele nici coreenele nu le-a laudat aproape nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Aprilia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vstef_is Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Si eu in scoala cand am iesit cu 600le in trafic, prima zi mi s-a parut horror... Era mare, grea, nu puteam s-o controlez, s-o tin, am mers atent si asta e... am mers... dar mi s-a parut groaznic. Asta desi am 1.85 si 95kg. A doua oara in trafic, acelasi motor, tot cu instructorul in spate, era mult mai usoara si mi s-a parut ca m-as putea obisnui... Am citit multe povesti despre FirstBike, chinezarii, garantii, piese, service, stai 2 luni dupa o piesa si alte cele. Nu stiu exact daca la Kymco o fi lucrurile mai roz, dar tind sa cred ca nu se ridica la nivelul de service/garantie de la Dacia de ex. (Da, astia se misca bine, cu aproape orice problema). Tine totusi si de disponibilitate de piese, stocuri, vanzari, rulaj, etc. Un coleg si-a luat anul trecut Transalp, dupa permis, si fiind de-o statura mai mica, i s-a parut prea greu si incomod, s-a dezamagit destul de tare si l-a dat. A trecut acum la ceva mai clasic si mai jos, si e foarte fericit. Bine, la Transalp iti trebuie 1.80+ ca e inalta capra... Tipul de motor tine cumva de preferinte, cum ziceau si colegii... viteza, enduro, strada, clasic, naked, etc. Insa te sfatuiesc sa iei minim un 250cmc, care si el o sa ti se para mic in cateva luni... Iar partea proasta la motocicletele asiatice 'noi' este faptul ca nu sunt vandabile. Pierzi minim 30 de milioane doar din faptul ca nimeni nu ar vrea asa ceva. Cu atat mai mult cu cat sunt de 125cm. Banii astia poti sa-i "perzi" cu succes pe toate piesele din lume noi noute si o revizie cap coada la un motor 'consacrat'. De 250cm - 350cm. Fiabilitatea e din alta liga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 (editat) Mesteresti saptamanal la 600? Proxy, cu totii avem interese, dar...mai usor cu spalatul pe creier. Eu iti recomand minim 250 (ninja) si maxim 500 ( cb,gs, er). Dupa mintea unora cbr 125 sau yamaha R 125 sunt sub kimco sau nu stiu ce chinez,fie el nou. Treaba ta,banii tai, care oricum nu s multi, daca nu ai echipament. O sa vrei sa iesi la drum lung,atunci sa te vad cu chinezu' sau oricare alt moto de 125 ! Editat Februarie 2, 2016 de Ice-D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 (editat) Daca vrei sa mesteresti saptamanal , ia una de 15-25 de ani, de 600-1000cmc, cu 'numai' 30.000 km la bord, 'tinuta in garaj' si 'trantita doar de pe loc' - te vei distra des, nu te vei plictisi ca cu aia noua de 125 . Deja exagerezi. Nu cred ca este topic in care nu sa spui aceiasi replica, ca repari in fiecare zi la una veche, ca a fost trantita de nu stiu cate ori si ca desi are 15 ani, are cel mult 30k km. Uite de exemplu eu, am motocicleta din 1999 iar sezonul trecut am bagat doar 15.000 km (fara vreo 300) si la tot rulajul asta am schimbat uleiul si filtrul de 3 ori, am curatat o data in primavara filtrul de aer si am schimbat bujiile (nu ca s-ar fi uzat in acest timp, ci era vremea sa fie schimbate). Unde e mestereala aia saptamanala ? Eu am fost de 2 ori la service, o data in primavara si o data prin august (pentru lucrurile mai sus mentionate + un intins de lant), de nu ma mai cunostea nici mecanicul. Si pot sa pariez ca sunt sute ca mine. Motocicleta are vreo 62.000 km pe ceas (dumnezeu stie cati are in realitate. banuiesc ca mai multi) si a fost trantita de 2 ori de cand este in tara si nu de pe loc. Si cu toate astea, nu are nici pe dracu. Daca analizezi motorul, o sa fii mirat sa vezi ca nu curge strop, picatura de ulei pe nicaieri si mare parte din suruburi au hexagonul intacat, nici macar nu a fost pusa cheie pe ele. Arata-mi tractor coreean / taiwanez cu 60k km, vechi de 16 ani si care sa nu-i curga motorul sau la care nu a fost umblat in motor. Serios, nu am nimic cu dumneata, inteleg ca ai o afacere si incerci sa-ti vinzi marfa, dar sa spui mereu aceiasi poezie, pari in alt fel ... @green_fox: Idei de firme serioase, in afara de Honda, Suzuki, Yamaha? Ca vad ca nici taiwanezele nici coreenele nu le-a laudat aproape nimeni Nu le lauda nimeni pentru ca, la fel ca si in cazul masinilor, exista cateva branduri serioase cum ar fi Toyota, Honda, Nissan, samd. Restul sunt Xiu-Lang, Rix-Mio, Jackie-Chun, Kru-Xqo ... intelegi la ce ma refer. Coloşii din tarile unde cade prima raza de soare sunt Suzuki, Yamaha, Honda, Kawasaki (care in fapt toate sunt Japoneze). Restul sunt ori copii, ori lucruri de bani marunti, care merg de banii pe care ii platesti. Este exact ca si cum ai vrea sa-ti cumperi un GPS. Nu am bani de un Tomtom, dar lasa ca merge si un Xiu-Mio, doar ca pixelii o sa fie cat unghia si o sa-mi indice dupa ce trec de intersectie. Asta e. Editat Februarie 2, 2016 de Radu H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 172 cm / 65 kg Motorul va fi in principal pentru drumuri prin oras, poate si unele scurte prin imprejurimile Bucurestiului. Consumul, posibilitatea de strecurare in trafic si asigurarile mai ieftine m-au facut sa ma indrept spre 125. Chiar daca am luat examenul din prima, motocicleta de 600 mi s-a parut destul de greu de controlat si nu ceva ce mi-ar face maxima placere, cum mi-a facut MZ-ul unui prieten de 125cc (MZ-ul, nu prietenul)....chiar inainte sa iau permisul M-am hotarat la una din cele doua in principal pentru ca garantia mi se pare sfanta. Nu stiu pic de mecanica! Vezi varadero 125. Pare mai mare si in plus e motor in V, deci poate trage mai bine fara sa ajungi la 9000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Mesteresti saptamanal la 600? Proxy, cu totii avem interese, dar...mai usor cu spalatul pe creier. Eu nu mai am niciun interes, asa ca pica ce ai spus tu si Radu H... Nu toata lumea isi cumpara o masina BMW de 20-30 de ani, impecabila, nelovita si tinuta in garaj, sub 150.000 Km... unii prefera un Logan nou cu garantie 3-5 ani. La fel si la motociclete... nu toti sunt vitezani, unii le folosesc ca mijloc de transport care ii costa putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian90 Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Cineva zice ca te plictisesti rapid de 125, altcineva nu-ti recomanda monocilindru, altul nu-ti recomanda "chinezarii"... Eu am avut un Rieju (spaniola cu motor de yamaha xt sau dt din fabrica, deci se presupune tot "chinezarie") de 125 timp de 5 ani!! 5 ani baaaa!! Si n-am murit cu ea, nu m-am plictisit asa rapid, nu m-au costat reparatiile atat de mult (pentru ca nu are atata tehnologie cat sa cedeze, aveai de schimbat la ea doar uleiul, pentru ca nici filtru nu avea; bujia o schimbam odata la 2 ani cand schimbam si placutele), consumul era de maxim 3% si pentru mine era perfect pentru mersul la munca, plimbari prin Bucuresti, chiar si drumuri pana la munte (cu doar 11 cai obositi). Si eu am ales tot datorita fizicului "impresionant" (1,73 si greutatea... nici nu mai zic.. e sub 60 ) si pentru ca am vrut sa ma bucur de plimbarile pe 2 roti, nu sa ma planga familia. Asa ca terminati cu atatea sfaturi despre ce motor sa-si ia omul. Daca el vrea sa aleaga ceva mic pentru ca asa se simte el confortabil atunci asa sa faca, pentru ca nu ii dati voi bani pentru eventuale reparatii si nici nu-l plangeti voi la un eventual accident de incepator. Bravo pentru intelepciune si sper sa nu te lasi influentat sa sari direct pe ceva mare si greu de controlat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 lasand la o parte discutia dintre japoneze si chinezarii, unde nu ma bag sa dau sfaturi, ar trebui sa iti dea de gand cel putin un lucru: nu cred ca este vreun coleg pe aici, care sa fi inceput cu motor mic si sa nu-i fi parut rau in scurt timp, sa nu se fi plictisit repede si sa vrea sa treaca la next level dupa primul an. Ce te face sa crezi ca va fi altfel pentru tine? Later edit - in timp ce scriam, a mai aparut un coleg care sustine ca el 5 ani nu s-a plictisit.. lucky him, oricum, in 99% din cazuri cam asta se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Eu sunt uimit ca exista barbati de sub 60 de kile . Cred ca n-am avut 60 de kile din clasa a 6-a ! Ca o recomandare, Triumph Street Triple Le rupe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 (editat) Asa ca terminati cu atatea sfaturi despre ce motor sa-si ia omul. Daca el vrea sa aleaga ceva mic pentru ca asa se simte el confortabil atunci asa sa faca, pentru ca nu ii dati voi bani pentru eventuale reparatii si nici nu-l plangeti voi la un eventual accident de incepator. Bun si atunci de ce mai ceri (cere) sfaturi ? Ia-ti (sa-si ia) ce doresti si la revedere. Aa, vrei o confirmare din partea noastra pentru viitoarea ta alegere de 125 ? Tocmai ai primit-o. Nu. Editat Februarie 2, 2016 de Radu H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Daca e sa fim 100% corecti, initiatorul de fapt a cerut parerea strict intre cele 2 chinezarii de 125 nu a cerut parerea daca e ok sau nu de 125 Dar fiind un forum, si fiind si iarna si primavara inca departe, sfaturile vin, si el daca vrea, le ia in seama. Daca nu, nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Mesteresti saptamanal la 600? Proxy, cu totii avem interese, dar...mai usor cu spalatul pe creier. Eu iti recomand minim 250 (ninja) si maxim 500 ( cb,gs, er). Dupa mintea unora cbr 125 sau yamaha R 125 sunt sub kimco sau nu stiu ce chinez,fie el nou. Treaba ta,banii tai, care oricum nu s multi, daca nu ai echipament. O sa vrei sa iesi la drum lung,atunci sa te vad cu chinezu' sau oricare alt moto de 125 ! Proxi nu mai vinde de mult mobre (chinezesti sau nu). Ati ramas fixati pe ideea asta. Vezi varadero 125. Pare mai mare si in plus e motor in V, deci poate trage mai bine fara sa ajungi la 9000. O idee buna de analizat. lasand la o parte discutia dintre japoneze si chinezarii, unde nu ma bag sa dau sfaturi, ar trebui sa iti dea de gand cel putin un lucru: nu cred ca este vreun coleg pe aici, care sa fi inceput cu motor mic si sa nu-i fi parut rau in scurt timp, sa nu se fi plictisit repede si sa vrea sa treaca la next level dupa primul an. Ce te face sa crezi ca va fi altfel pentru tine? Later edit - in timp ce scriam, a mai aparut un coleg care sustine ca el 5 ani nu s-a plictisit.. lucky him, oricum, in 99% din cazuri cam asta se intampla. Esti sigur? Merg de 2 ani cu viroguta de 250 si voi merge in continuare. Nu ai nevoie de mare putere pt mersul in oras, prin aglomeratie. Ai nevoie de o mobra subtire, usoara, agila si cu un consum mic. Si crede-ma ca e distractiva, chiar daca ciclistica e slaba (pt ca e un cruiser/commuter mic). Next level la mine e strict pt plimbarile in afara orasului, in 2 oameni, eventual si cu ceva bagaje. Ceea ce el a spus ca nu il intereseaza, in cel mai rau caz plimbari scurte in jurul orasului. Evident, dupa un timp va vrea sa faca si ture mai lungi, asta nu inseamna ca nu poate sa le faca si pe 125-250, au facut altii cu scuterul. Sau sa-si mai ia una pt plimbari si asta mica sa ramana pt oras. Viroaga: 20 min max pana la munca, cu un consum de ~3,5% Varadero: 30-40 min pana la munca, cu un consum de 10-12-14%. Plus "placerea" de a sta in aglomeratie. Omul a spus ca vrea ceva mic, pt ca pe asta se simte ok. De ce sa se chinuie pe una mare, daca se simte mai sigur pe una mica? I-am dat o idee sa creasca putin cilindreea, la 250-300cmc. Daca considera ca e ok, bine. Daca nu, iarasi bine. S-a tot spus ca iei una mica si pierzi la revanzare... pierzi la orice mobra, mai ales daca te apuci sa o pui la punct asa cum trebuie, nu mai scoti in veci investitia. Faptul ca tu, sau eu, sau alti 100 au nimerit o mobra buna, nu inseamna ca piata nu e plina de cazane obosite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.