Geo_ZGA Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Vezi la scoala moto AMI, fostul instructor de la Louis e acolo (Strumfu). Fac poligonul tot la Gara de Est, in acelasi loc cu Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tetelu1980 Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 @Geo_ZGA Mulțumesc pentru pont. Am văzut că școlile au pachete diferențiate pe număr de ore de instruire. În principiu cam câte ore ar fi suficiente de obicei pentru cineva care nu a mai mers pe moto dar nu-i este străin echilibrul pe două roți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Eu zic ca nu echilibrul e o problemă. Era pe aici un topic în care cineva spunea ca e mai greu sa mergi pe bicicleta decât pe moto. Pentru mine cel mai greu a fost (și este): 1. Sa nu scap mana în acceleratie (am pățit o data la școală dar noroc ca aveam ambreiajul tras) 2. Sa franez eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 (editat) @Geo_ZGA Mulțumesc pentru pont. Am văzut că școlile au pachete diferențiate pe număr de ore de instruire. În principiu cam câte ore ar fi suficiente de obicei pentru cineva care nu a mai mers pe moto dar nu-i este străin echilibrul pe două roți? Cat mai multe! Ideea e ca in scoala oricum nu inveti mare lucru... nu are nici instructorul timp suficient sa te invete f multe, oricat ar vrea el. Repetarea e mama invataturii, asa ca, cu cat faci mai multe ore, cu atat mai bine. Eu am avut pachetul mare de la Louis si a fost suficient, nu mai tin minte cate sedinte au fost. Si cele de enduro au fost f bune. Depinde si de tine cat de repede prinzi. La inceput vei merge pe o mobra mica in poligon, dupa cateva sedinte vei trece la cea de examen (minim 600cmc). Pana la finalul scolii trebuie sa fii obisnuit cu mobra de examen, sa faci bine poligonul cu ea, sa mergi in oras cu instructorul in spate fara probleme (incetisor dar corect) si sa nu-ti fie frica. @sebibv: eu m-am ridicat pe-o roata cu Hornetul, si nu ca am scapat mana in gaz, ci ca nu am lasat gazul la schimbarea vitezelor... prostie din partea mea, nu mi-am dat seama ce se poate intampla. Editat Aprilie 13, 2016 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Eu am obiceiul (destul de prost pentur viata ambreiajului) sa ii dau drumul foarte incet, si astfel daca am schimbat intr-o treapta de viteza necorespunzatoare am timp sa revin. Din pacate acelasi lucru il fac si cu masina....si am vreo 12 ani de condus. Asa m-am obisnuit. Momentan la moto ma ajuta. In poligon practic foloseam ambreiajul ca frana atunci cand treceam de jaloanele din a 2-a tura a poligonului. Asa franam putin, schimbam (eliberam usor), si aveam timp sa ma ocup si de semnalizare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 In trafic, pe mobra, va trebui sa fii mai rapid... depinde de situatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 (editat) Stiu, de-asta nu am intrat inca in oras ptr ca ma omoara giratoriile Dar vreau sa o aduc acasa cand prind o zi frumoasa fara sa fiu nevoit sa stau la munca extra.... Editat Aprilie 13, 2016 de sebibv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 @tetelu1980, completeaza locatia la profil, ca sa stim incotro sa te indreptam catre scoala&stuff... Dupa descriere, nu ai de ce sa-ti iei un cruiser mai mic de 600, poate doar Virago 535, model pe care il si recomand! Daca ai mers bine pe bicicleta cand erai mic, nu e un impediment ca nu te-ai atins de ceva motorizat pe doua roti pana acum. In aceeasi situatie am fost si eu, si probabil multi altii, si ne-am descurcat pana la urma. Inscrie-te la o scoala recomandata, stabileste-ti bugetul pentru ECHIPAMENT + motor, ia permisul, motorul, si hai pe drum, ca vara e deja aici! Succes! Virago 535 clar. E cea mai fasneata din gama asta, mai puternica decat Honda Shadow 600 si mai usoara, mai usor de manevrat (am mers pe amandoua si stiu ce vorbesc), plus ai cardan, ceea ce inseamna o grija in minus fata de lant cum ai la Shadow. Nu are rost sa te complici cu Honda Rebel, e prea mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dante-ACM Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Eu am doua sedinte la AMI, de data viitoare cred ca trec pe cea de examen. Suna si progameaza-te pentru sedinta gratuita. In programa de la AMI sunt si doua sedinte de enduro. Totusi daca astepti saloanele moto de saptamana viitoare cred ca o sa fie reduceri pentru scoala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tetelu1980 Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Multumesc pentru sfaturi membrilor forumului. O sa ma orientez spre AMI cu proxima ocazie, probabil undeva la inceputul lunii mai, dat fiind ca in urmatoarele doua saptamani voi fi plecat din Bucuresti. Cat despre Virago, m-am mai uitat si in trecut la ea si imi place cum arata, chiar are un acel ceva care place ochiului meu. Totusi, motorul pare destul de mare, cu cilindrul din spate, cel care vine in dreptul picioarelor destul de voluminos. Aripioarele de racire ale cilindrului si mai ales curbura coloanei de esapament de la cilindrul din spate nu sunt cam apropiate de gamba, care este riscul sa ma frig la gamba piciorului drept? Multumiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Scaritele sunt mai in fata, nu ai treaba cu gamba la evacuarea din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiuuu_94 Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Salutari ! Ce sa aleg intre : - Honda cb 500(aud numai lucuri de bine) - Kawasaki er 5(instructorul imi recomanda modelul asta) Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paradud Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Buna ziua, Ca si prima motocicleta, eram hotarat sa achizitionez o Suzuki Van Van RV125, insa tocmai a aparaut RV200 care, din cate am inteles, a fost senzatia ultimelor saloane moto internatioanle.Problema este ca fiind Euro4 pretul a crescut dramatic, de la 3500E (RV125) la 4400E (RV200). Voiam sa va intreb daca merita sa dau diferenta asta care mi se pare exagerata pt cei 75cc in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 200 e mult mai bine decat 125. daca iti permiti, ia-o pe cea mare. daca vrei o alegere economica, nu lua mobra de cilindree mica noua. dar, repet, daca iti permiti, nu ezita, cu moto noua, preferabil 200, nu ai nici o grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paradud Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Faine pozele, acum aveti si Van Van-ul? ca il vad in foto. Da, TW-ul de la Yamaha si RV125-ul de la Suzuki le aveam pe shortlist, imi plac ambele. Eu am cam 80kg, ma gandesc sa nu urc greu la deal cu 125. Se pare ca mai trebuie sa strang bani pt 200, pfff. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kempflar Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 De vanzare prima mea motocicleta. SV 650 N. Pentru incepator e potrivita. Bicicleta cu motor cum ii spun eu. E foarte manevrabila. De oras e ideala. Merge si la ture de vreo 3-400 km. Sta bine in curbe,cuplu la turatii joase. Toba sport Leo Vince...sunet demential.....daca mai povestesc mult nu o mai dau;dar trebuie,ca vreu un sport-touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 la 105-110 km/h are vreo 5.000 ture. Stiu sigur , pt ca am verificat de cateva ori, gandindu-ma la faptul ca, in perioada de rodaj, un motor nou nu ar trebui sa treaca de 5.000 ture. Stii ce cuplu are SV ul la 8000 de ture? Sau ce putere are la 10.500 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Badica Iulian Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Alege modelul care iti place! Pentru ca tu o sa mergi cu el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionn Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Stie cineva in Vaslui vreo firma care tine cursuri pentru categoria A in Vaslui sau imi poate recomanda un instructor. Am nevoie de cateva ore extra inainte sa dau examenul.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Ce zici de https://www.pdc.ro/scoala-de-soferi/iral-driving-6275 Nu situ cum e, dar vad ca au categoria A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanyBoy Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 (editat) SV-ul ar trebui sa aiba undeva la 61-64 Nm la 7.500 - 8.000 PRM. Ma interesa mai mult cuplul decat CP. Problema, intre timp, e rezolvata . Vandut SV650SA. Cumparat MT 09. Nu am condus nici un i4 pana acum si nu pot face comparatie. Dar diferenta intre 3 cilindri la Mt09 si V-twin la SV650S, se simte. Yamaha trage fara nici o problema si la 2.000 rpm. Maximul e undeva la 87 Nm. Poza este chiar de astazi cu utilajul din dotare . Editat Aprilie 22, 2016 de DanyBoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionn Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 (editat) am dat de ei, dar nu mai au cat. A si mi-au recomandat EOMI, OEMI ceva unde d-na de la secretariat nu stia ce motor au si nici cat costa ora, iar dupa ce m-a asigurat ca ma suna in 10 minute, ieri, vineri nici macar nu a mai raspuns la telefon. asta era motivul pentru care incerc sa ajung la sursa si sa dau de 'acel instructor' Editat Aprilie 23, 2016 de cionn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zokee Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 Salut! Sunt nou posesor de a2. Ma interesează o Mobra sport (exclus alte categorii), ma interesează doar cele sport.. Aveam o oferta dr hyosung gt250, dar s-a vândut. Ideea e ca am un buget de maxim 1500-1700 euro. Ce sa aleg? Recomandați-mi niște modele va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Salut! Sunt nou posesor de a2. Ma interesează o Mobra sport (exclus alte categorii), ma interesează doar cele sport.. Aveam o oferta dr hyosung gt250, dar s-a vândut. Ideea e ca am un buget de maxim 1500-1700 euro. Ce sa aleg? Recomandați-mi niște modele va rog. Vezi cum ti se pare Suzuki GS 500 F (din cate stiu eu se incadreaza la A2). E peste Hyosung din toate punctele de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.