Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@Geo_ZGA Mulțumesc pentru pont. Am văzut că școlile au pachete diferențiate pe număr de ore de instruire. În principiu cam câte ore ar fi suficiente de obicei pentru cineva care nu a mai mers pe moto dar nu-i este străin echilibrul pe două roți?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca nu echilibrul e o problemă. Era pe aici un topic în care cineva spunea ca e mai greu sa mergi pe bicicleta decât pe moto. Pentru mine cel mai greu a fost (și este):

1. Sa nu scap mana în acceleratie (am pățit o data la școală dar noroc ca aveam ambreiajul tras)

2. Sa franez eficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Geo_ZGA Mulțumesc pentru pont. Am văzut că școlile au pachete diferențiate pe număr de ore de instruire. În principiu cam câte ore ar fi suficiente de obicei pentru cineva care nu a mai mers pe moto dar nu-i este străin echilibrul pe două roți?

 

Cat mai multe!

Ideea e ca in scoala oricum nu inveti mare lucru... nu are nici instructorul timp suficient sa te invete f multe, oricat ar vrea el. Repetarea e mama invataturii, asa ca, cu cat faci mai multe ore, cu atat mai bine. Eu am avut pachetul mare de la Louis si a fost suficient, nu mai tin minte cate sedinte au fost. Si cele de enduro au fost f bune.

Depinde si de tine cat de repede prinzi. La inceput vei merge pe o mobra mica in poligon, dupa cateva sedinte vei trece la cea de examen (minim 600cmc). Pana la finalul scolii trebuie sa fii obisnuit cu mobra de examen, sa faci bine poligonul cu ea, sa mergi in oras cu instructorul in spate fara probleme (incetisor dar corect) si sa nu-ti fie frica.

 

@sebibv: eu m-am ridicat pe-o roata cu Hornetul, si nu ca am scapat mana in gaz, ci ca nu am lasat gazul la schimbarea vitezelor... prostie din partea mea, nu mi-am dat seama ce se poate intampla.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am obiceiul (destul de prost pentur viata ambreiajului) sa ii dau drumul foarte incet, si astfel daca am schimbat intr-o treapta de viteza necorespunzatoare am timp sa revin. Din pacate acelasi lucru il fac si cu masina....si am vreo 12 ani de condus. Asa m-am obisnuit. Momentan la moto ma ajuta. In poligon practic foloseam ambreiajul ca frana atunci cand treceam de jaloanele din a 2-a tura a poligonului. Asa franam putin, schimbam (eliberam usor), si aveam timp sa ma ocup si de semnalizare....:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tetelu1980, completeaza locatia la profil, ca sa stim incotro sa te indreptam catre scoala&stuff...

 

Dupa descriere, nu ai de ce sa-ti iei un cruiser mai mic de 600, poate doar Virago 535, model pe care il si recomand!

Daca ai mers bine pe bicicleta cand erai mic, nu e un impediment ca nu te-ai atins de ceva motorizat pe doua roti pana acum. In aceeasi situatie am fost si eu, si probabil multi altii, si ne-am descurcat pana la urma.

Inscrie-te la o scoala recomandata, stabileste-ti bugetul pentru ECHIPAMENT + motor, ia permisul, motorul, si hai pe drum, ca vara e deja aici! :D

Succes!

 

Virago 535 clar. E cea mai fasneata din gama asta, mai puternica decat Honda Shadow 600 si mai usoara, mai usor de manevrat (am mers pe amandoua si stiu ce vorbesc), plus ai cardan, ceea ce inseamna o grija in minus fata de lant cum ai la Shadow. Nu are rost sa te complici cu Honda Rebel, e prea mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am doua sedinte la AMI, de data viitoare cred ca trec pe cea de examen. Suna si progameaza-te pentru sedinta gratuita. In programa de la AMI sunt si doua sedinte de enduro. Totusi daca astepti saloanele moto de saptamana viitoare cred ca o sa fie reduceri pentru scoala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi membrilor forumului. O sa ma orientez spre AMI cu proxima ocazie, probabil undeva la inceputul lunii mai, dat fiind ca in urmatoarele doua saptamani voi fi plecat din Bucuresti.

Cat despre Virago, m-am mai uitat si in trecut la ea si imi place cum arata, chiar are un acel ceva care place ochiului meu. Totusi, motorul pare destul de mare, cu cilindrul din spate, cel care vine in dreptul picioarelor destul de voluminos. Aripioarele de racire ale cilindrului si mai ales curbura coloanei de esapament de la cilindrul din spate nu sunt cam apropiate de gamba, care este riscul sa ma frig la gamba piciorului drept?

 

Multumiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


Buna ziua,

Ca si prima motocicleta, eram hotarat sa achizitionez o Suzuki Van Van RV125, insa tocmai a aparaut RV200 care, din cate am inteles, a fost senzatia ultimelor saloane moto internatioanle.Problema este ca fiind Euro4 pretul a crescut dramatic, de la 3500E (RV125) la 4400E (RV200). Voiam sa va intreb daca merita sa dau diferenta asta care mi se pare exagerata pt cei 75cc in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faine pozele, acum aveti si Van Van-ul? ca il vad in foto.

Da, TW-ul de la Yamaha si RV125-ul de la Suzuki le aveam pe shortlist, imi plac ambele. Eu am cam 80kg, ma gandesc sa nu urc greu la deal cu 125. Se pare ca mai trebuie sa strang bani pt 200, pfff.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare prima mea motocicleta. SV 650 N. Pentru incepator e potrivita. Bicicleta cu motor cum ii spun eu. E foarte manevrabila. De oras e ideala. Merge si la ture de vreo 3-400 km. Sta bine in curbe,cuplu la turatii joase. Toba sport Leo Vince...sunet demential.....daca mai povestesc mult nu o mai dau;dar trebuie,ca vreu un sport-touring :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 105-110 km/h are vreo 5.000 ture. Stiu sigur , pt ca am verificat de cateva ori, gandindu-ma la faptul ca, in perioada de rodaj, un motor nou nu ar trebui sa treaca de 5.000 ture.

 

Stii ce cuplu are SV ul la 8000 de ture? Sau ce putere are la 10.500 ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SV-ul ar trebui sa aiba undeva la 61-64 Nm la 7.500 - 8.000 PRM. Ma interesa mai mult cuplul decat CP.

 

Problema, intre timp, e rezolvata . Vandut SV650SA. Cumparat MT 09.

 

Nu am condus nici un i4 pana acum si nu pot face comparatie. Dar diferenta intre 3 cilindri la Mt09 si V-twin la SV650S, se simte.

 

Yamaha trage fara nici o problema si la 2.000 rpm. Maximul e undeva la 87 Nm.

 

Poza este chiar de astazi cu utilajul din dotare :) .

 

 

Editat de DanyBoy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat de ei, dar nu mai au cat. A si mi-au recomandat EOMI, OEMI ceva unde d-na de la secretariat nu stia ce motor au si nici cat costa ora, iar dupa ce m-a asigurat ca ma suna in 10 minute, ieri, vineri nici macar nu a mai raspuns la telefon. asta era motivul pentru care incerc sa ajung la sursa si sa dau de 'acel instructor'

Editat de cionn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt nou posesor de a2. Ma interesează o Mobra sport (exclus alte categorii), ma interesează doar cele sport.. Aveam o oferta dr hyosung gt250, dar s-a vândut. Ideea e ca am un buget de maxim 1500-1700 euro. Ce sa aleg? Recomandați-mi niște modele va rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt nou posesor de a2. Ma interesează o Mobra sport (exclus alte categorii), ma interesează doar cele sport.. Aveam o oferta dr hyosung gt250, dar s-a vândut. Ideea e ca am un buget de maxim 1500-1700 euro. Ce sa aleg? Recomandați-mi niște modele va rog.

 

Vezi cum ti se pare Suzuki GS 500 F (din cate stiu eu se incadreaza la A2). E peste Hyosung din toate punctele de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Începător, 170 cm, ce motor mi se potrivește?
  • Vizitator changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...