Sari la conținut

1. Grand Prix of Qatar 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 177
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-a fost dor de Suppo. Nu credeam că va mai reveni. Este probabil singurul manager care s-a perindat pe la 3 echipe de uzină (deocamdată). Cu două a și câștigat titlul.

 

Fernández și-a schimbat puțin tonul față de KTM, după ce a văzut că Binder a reușit un podium iar Yamaha (echipa la care ar fi vrut să ajungă inițial) este într-o situație dificilă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

Bai nu zic ca nu e asa

Zic doar sa nu ne pripim (IARASI) sa dam (IARASI) Yamaha drept moarta si ingropata.

Ca asa ati facut TOTI pana a venit Q.Brusc dupa ce a venit Q era buna Yamaha....a draq treaba chiar uitam tot de la mana pana la gura?

Am zis cu subiect si predicat faptul ca este o posiblitate foarte mare ca performantele Yamaha sa fie "umbrite" de niste setari deficitare.

Cam la fel ca si cum au fost cele ale factory Ducatis btw.

si dupa aia am dat si citat din Q care zicea ca iarasi a fost nenorocire cu presiunea in gume (remember anul trecut parca cand au facut pe la Missano aceiasi greseala si a terminat pe 14?parca) Ring a bell?

E Yamaha proasta ca gresesc ei setupul si presiunea in gume?

 

Eu nu stiu cum sa explic mai bine de atat,imi pare rau...

 

Vedeti ca si Ducati au umplut-o de sange.Dar nu zice nimeni ca Ducati e praf.Sunt balbe inerente de inceput de sezon.Stati usor.

Ok ok daca dupa 3 curse iese tot pe 5-6 incolo are o problema....dar pana atunci...

 

(Ceea ce e cel mai nasol e ca circuitele care urmeaza nu prea par a fi pe placul Yamaha : Mandalika pare stop-n-go,Argentina....Marquez,Cota Marquez...pe Algarve le mai vine si lor apa la moara ca ala e "pa flow").Oh,well..

Mandalika ar tb sa fie teoretic prielnic yamaha, viraje de viteza medie si flow in partea din spate. Cel putin asa ziceai comentatorii cand au fost testele. 
si eu cred ca e o pb de setari, dar pe de alta parte, si qua si mor au declarat ca viata ar fi mai usoara dc ar avea macar cativa km in plus sus in ture... 

declaratia lui qua a fost ca in configuratia actuala, dc resusesti sa pleci in fata e ok, dc tb sa depasesti si pe linia dreapta trec pe langa tine toti ca trenul in gara totul devine mult mai dificil.

Duminica ambii piloti au declarat lipsa feelingului pe fata, de unde si pb de franare adanc in viraj si viteza pe viraj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Darryn Binder isi face prieteni si la clasa mare: "

"At one point, I felt capable of catching Maverick Viñales and Andrea Dovizioso, but I had Darren Binder in front of me and I could not get past him. 

"He is coming from the Moto3 class, so he was all over the place, coming back on line without looking, he was wide. It was a disaster and I lost the group. I am hoping to catch up with him to discuss this."  :crack:

https://www.crash.net/motogp/news/997834/1/gardner-angered-binders-riding-he-was-all-over-place-was-disaster

 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E plin de rookies care mai de care mai green sunt inerente asemenea probleme....frecusuri etc.

Problema e nu cand se incomodeaza unul pe altul,ci cand vor incomoda vreun nume established :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Se pare ca la Yamaha sunt ceva probleme cu noul aero...  https://the-race.com/motogp/worried-quartararos-deadline-for-a-yamaha-motogp-turnaround/

De aici sa se traga si probemele cu cresterea presiunii in pneul fata???

bun, se aduna relele :) 

sunt convins ca aero nu e asa important, critic, doar pt pustii de la bloc e :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

De aici sa se traga si probemele cu cresterea presiunii in pneul fata???

Fabio parcă a mai avut probleme cu presiunea în pneuri și în anii trecuți. Eu cred că e unul în echipă care îl învață prost. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ce tot zic aici?

A avut probleme anul trecut cu presiunea la fel.Am dat cu quote.I-au gresit IARASI presiunea in gume,la fel ca la Missano parca? anul trecut cand a terminat pe coispe.

Si cred ca asta e unul din principalele motive pt care a avut rezultatele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.03.2022 la 17:24, PzKpfW a spus:

Fernández și-a schimbat puțin tonul față de KTM, după ce a văzut că Binder a reușit un podium iar Yamaha (echipa la care ar fi vrut să ajungă inițial) este într-o situație dificilă.

Totuși Yama a luat titlul anul trecut, Plm.

Știu, e alt an ăsta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, și este cunoscută ca fiind cea mai "prietenoasă" pentru începători. Dar lucrurile par să se fi schimbat puțin în acest sezon. De unde și schimbarea de atitudine a lui Fernández, care până acum era cam supărat și-și dorea să ajungă la Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, PzKpfW a spus:

Da, și este cunoscută ca fiind cea mai "prietenoasă" pentru începători. Dar lucrurile par să se fi schimbat puțin în acest sezon. De unde și schimbarea de atitudine a lui Fernández, care până acum era cam supărat și-și dorea să ajungă la Yamaha.

A avut ceva clauze sau?

Adică nu de el a ținut unde se va duce?

Parcă l-au semnat repede KTM dar nu știu toată telenovela.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu cunosc detaliile, dar da, probabil că cei de la KTM aveau o opțiune asupra lui și l-au cam forțat să meargă la Tech3 când au anunțat subit că renunță atât la Lecuona cât și la Petrucci anul trecut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, PzKpfW a spus:

Da, și este cunoscută ca fiind cea mai "prietenoasă" pentru începători. Dar lucrurile par să se fi schimbat puțin în acest sezon. De unde și schimbarea de atitudine a lui Fernández, care până acum era cam supărat și-și dorea să ajungă la Yamaha.

Dovi a explicat bine cum sta treaba cu Yamaha cea prietenoasa. Sugera ca privita din perspectiva pilotajului, da este mai facil de pilotat, este manevrabila si solicita mai putin pilotul, dar ca este dificila cand trebie sa scoti performanta cu ea. Pentru ca nu exista decat o singura modalitate de a face asta: Q style...

Acum 14 minute, PzKpfW a spus:

Nici eu nu cunosc detaliile, dar da, probabil că cei de la KTM aveau o opțiune asupra lui și l-au cam forțat să meargă la Tech3 când au anunțat subit că renunță atât la Lecuona cât și la Petrucci anul trecut.

Pe Lecuona si Petrux i-au concediat tocmai ca sa poata sa-i securizeze pe Gradner si Fernandez. O decizie unilaterala in  ceea ce ii priveste pe pilotii Tech3 (concedierea a venit cand pilotii erau pe pista in nush ce FP-uri li s-a comunicat dupa cursa ), iar pe pusti i-au pus in fata faptului implinit: promovarea la Tech3. In cazul lui RF, nu au acceptat plata de catre Yamaha a clauzei de rezliere a contractului. Manevre nu foarte kusher, dar nah vorbim de KTM...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 09.03.2022 at 18:10, xt600 said:

In cazul lui RF, nu au acceptat plata de catre Yamaha a clauzei de rezliere a contractului. Manevre nu foarte kusher, dar nah vorbim de KTM...

 

Aveau tot dreptul dacă ceea ce spui este adevărat: era poilotul lor, au investit în el (a mers exclusiv pe filiera KTM din 2016 când a debutat la Moto3) și aveau un contract. Nu au făcut decât activeze o clauză. Yamaha are prezență doar în MotoGP, motiv pentru care trebuie să "fure" piloți crescuți de alții. De-asta au trebuit să se mulțumească cu un Darryn Binder anul ăsta de exemplu.

 

On 09.03.2022 at 18:10, xt600 said:

concedierea a venit cand pilotii erau pe pista in nush ce FP-uri li s-a comunicat dupa cursa

 

Doar cu Petrucci s-a întâmplat asta și și-au cerut ulterior scuze față de el. Dacă-mi amintesc bine, au făcut-o tocmai pentru că exista o constrângere de timp și nu mai puteau să aștepte (probabil clauza de mai sus expira).

 

9 minutes ago, damager said:

image.thumb.png.fca9036ddcf93108f29c19dbcd2ad106.png

 

Și la propriu (Desmosedici este cunoscută ca fiind o motocicletă mare, fizic), și la figurat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

 

Aveau tot dreptul dacă ceea ce spui este adevărat: era poilotul lor, au investit în el

 

Doar cu Petrucci s-a întâmplat asta și și-au cerut ulterior scuze față de el. Dacă-mi amintesc bine, au făcut-o tocmai pentru că exista o constrângere de timp și nu mai puteau să aștepte (probabil clauza de mai sus expira).

 

Și la propriu (Desmosedici este cunoscută ca fiind o motocicletă mare, fizic), și la figurat.

Copilul isi exprimase dorinta sa plece, intrase in negocieri cu Yamaha, iar niponii voiau sa ii plateasca clauza de reziilere. Chiar au contactat KTM in acest sens. Pana la urma, pilotul este o persoana libera, nu un iobag legat de glie. Cred ca daca se lasa cu un proces civil, Fernandez ar fi castigat. 

 

Da, corect. Petruci a fost cel in cauza. Tot nu este ok, cum au procedat. Este o lipsa elementara de respect, fata de omul ala si.. apoi stii vorba romaneasca, cu scuze omori omul.. 

 

Intr-un interviu din 2021, dupa ce a ajuns la Yamaha, Dovi spunea ca i-a fost greu sa isi ajusteze pozitia pe M1, pentru ca Yamaha este o motocicleta mare, in timp ce el este mic de statura. https://www.gpone.com/en/2021/09/17/motogp/dovizioso-the-results-at-the-end-of-2022-will-tell-if-the-yamaha-is-the-bike-for . Si eu am crezut ca autobuzul este Ducati. Se pare ca aparentele inseala.

 Cat despre sensul figurat al termenului, va ajunge mare, cand va castiga la fel de multe titluri ca Honda sau Yamaha. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit în ultimele câteva luni un articol (parcă pe motorsportmagazine.com) care spunea că Ducati și Aprilia sunt cele mai mari prototipuri fizic vorbind, iar Honda și Suzuki cele mai mici. Nu citisem nimic despre Yamaha, dar am presupus că Desmosedici este mai mare.

 

14 minutes ago, xt600 said:

Cat despre sensul figurat al termenului, va ajunge mare, cand va castiga la fel de multe titluri ca Honda sau Yamaha. 

 

Sensul figurat pe care l-am prins eu (și probabil mesajul pe care a vrut să-l transmită și cel care a făcut meme-ul) este faptul că Ducati este mai puternic, de unde calul mai mare. Nu are nimic de-a face cu succesul istoric sau "măreția" brandului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, PzKpfW a spus:

Am citit în ultimele câteva luni un articol (parcă pe motorsportmagazine.com) care spunea că Ducati și Aprilia sunt cele mai mari prototipuri fizic vorbind, iar Honda și Suzuki cele mai mici. Nu citisem nimic despre Yamaha, dar am presupus că Desmosedici este mai mare.

 

 

Sensul figurat pe care l-am prins eu (și probabil mesajul pe care a vrut să-l transmită și cel care a făcut meme-ul) este faptul că Ducati este mai puternic, de unde calul mai mare. Nu are nimic de-a face cu succesul istoric sau "măreția" brandului.

Nu era foarte clar la ce sens figurat te refereai. Ca din pdvd al calului, cam asa este. Din pacate pentru Yamaha.

 

Cum spuneam, si eu stiam acelasi lucru: ca Ducati este o motocicleta mare, astfel ca am fost foarte surprins de afirmatia lui Dovi. Insa trebuie sa il credem pe cuvant, pentru ca el a pilotat atat Ducati cat si aprilia si Yamaha. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, SMF a spus:

Ar fi interesant de făcut o comparație cu "epoca Rossi".  Că tot se spune că acum e mai echilibrata situația dpdv al piloților "puternici" care pot să încurce eventualul campion. 

Pai in era aia câștigau probabil 2-3-4 inși din tot plutonul?

 

Acum 21 minute, xt600 a spus:

ca Ducati este o motocicleta mare, astfel ca am fost foarte surprins de afirmatia lui Dovi. Insa trebuie sa il credem pe cuvant, pentru ca el a pilotat atat Ducati cat si aprilia si Yamaha

Acum cat de mare e mare?

Plm nu o fi cu jumă de metru mai lunga zic? Vb aia, vedem depășiri etc pe drept una langa alta, filmări din elicopter și parcă nu sar în ochi 🙃 

As fi curios de niste dimensiuni.

10cm acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, SMF a spus:

1) statistica concretă nu păreri personale. 

 

2)nu știu cu cate SS-uri te-ai dat dar...dar în funcție de poziția rezervorului,a șeii,unghiuri,etc și 2cm pot face diferența între "lunga și scurta"(nu,nu Dick Contest)

1) nu pot să te ajut :)

2) da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, SMF a spus:

Ar fi interesant de făcut o comparație cu "epoca Rossi".  Că tot se spune că acum e mai echilibrata situația dpdv al piloților "puternici" care pot să încurce eventualul campion. 

Cam greu de facut, pentru ca in ecuatie intra si materialul tehnic, care a evoluat mult si s-a "nivelat" valoric, as zice.. Este drept insa, ca nivelul general al pilotilor a crescut si ca diferentele intre primul si ultimul clasat sunt foarte mici, dar cu toate acestea, daca il lasam deoparte pe MM, care este un fenomen, singurul comparabil cu Rossi, ceilalti piloti de top de pe grila (ma refer aici in special la piloti castigatori de titluri sau vicecampioni gen Quart, Mir, Bagnaia, etc, nu cred ca pot fi pusi totusi langa Stoner, Lorenzo, Pedrosa, etc  care, atat ca palmares cat si ca stil de pilotaj, au marcat competitia. Baietii astia noi, invata inca de la ei. 

1 oră în urmă, frigider a spus:

 

As fi curios de niste dimensiuni.

10cm acolo?

Cauta specificatiile tehnice. In general, acei parametri care conteaza in comportamentul motocicletei (de ex, wheelbase) variaza de la un constructor la altul de ordinul milimetrilor, cel mult 1-2 cm. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to 1. Grand Prix of Qatar 2022

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...