Sari la conținut

1. Grand Prix of Qatar 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 177
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 14 ore, xt600 a spus:

Poate are legatura cu arhitectura motorului. Ambele sunt in line, dar avem cross-plane vs flat-plane crankshaft. Posibil ca in noul context, in care se cauta cat mai multa putere,  cross-plane-ul sa aibe un handicap (turatie mai mica?), fata de motorul cu aprindere clasica. Teoretic cross -plane vine cu mai mult cuplu, insa are turatii mai scazute. 

Sunt 2 notiuni oarecum diferite si anume arhitectura arborelui - crossplane vs flatplane si ordinea de aprindere - big-bang vs screamer si modificarile inerente pt a face posibil acest lucru pe un L4.Normal ca nu poate exista big-bang pe un flatplane insa totusi sunt 2 lucruri diferite.Suzuki are big-bang crosplane - la a 2a venire a sa in gp s-a inspirat masiv de la confratii de la Yamaka ca filozofie de design...

Din cate stiu eu ultimul screamer din motogp a fost cel al Honda-KTM...2017 parca? (le pun impreuna pt ca la vreo 2 etape dupa ce Honda a sarit la big-bang,repede a trecut si Ktm...total neinfluentati de Honda desigur )....si nu vad vreo modalitate prin care acel motor V4 sa fi fost flaplane cu toate ca era screamer, nu?

Ca si discutie - e clar ca un screamer are mai multa putere,pt ca la big-bangs intervin arbori de contrabalansare samd.M-as mira ca un big-bang sa aiba mai mult cuplu decat un screamer,poate doar in ture f joase,pe cuplu maxim cred ca tot screamer'ul ar fi in avantaj.In fine,ne afundam deja...vorba lui Pirelli - power is nothing without control,au ajuns demult la concluzia asta mai ales in motogp,iar vremea scremerelor e demult apusa.

 

La Yamaha cred ca e chestie de setari mai mult.Asa e la inceput de an,mai ales pt astia tineri.Cand erau aia batrani (Rossi Lorenzo) prindeau setarea rapid,dar mai ales aici la Doha cadeau in primele ture. Asa ca tot un drac.

Am toata increderea in Q ca isi va reveni rapid.

 

Sper sa castige tiganul de Martin.Bai,asta daca nu isi rupe iar tot in el anul asta se bate la titlu.

Marquez,va avea de furca cu copiii astia...

Hai Mir.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

58 minutes ago, Method said:

Marquez,va avea de furca cu copiii astia...

Tocmai am vazut cursa celor mai mici...Am vazut o salvare care l-ar face invidios pe MM... daca mai rezista inca 4-5 ani, sigur va avea de furca cu astia mai mici...cine stie care din ei il tine pe perete in camera ca viitor trofeu/tinta!!! In rest cursa foarte animata, chiar cu spectacol!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

Miller e cvasi-out la Ducati, cred că știe și el. Contractul ăla pe 2023 e deja pregătit pentru Martín

Să nu ne grăbim mai mult decât cei de la Ducati 🙃

E cam clar că nu arata bine treabă.

Totuși și dacă ajunge la pramac are tot moto și echipa buna zic. Na. Putea fi mai rău.

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Dacă pleacă de jos degeaba are ritm. My 0.02$.

Si anu trecut a avut o cursă gen plecat de jos și ajuns pe 4 - când a căzut peco și a ieșit el campion.

Se descurca cu depășiri, daca se duce in fața pe curbe poate linia dreaptă nu va fi o problema.

Dar asta a fost anul trecut :) sper să nu fie plictisitoare cursa.

1 oră în urmă, Method a spus:

Marquez,va avea de furca cu copiii astia...

Așa se pare, mai mult decât cu Q.

Dar e doar prima cursă și copiii nu cred că au constanta.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Sunt 2 notiuni oarecum diferite si anume arhitectura arborelui - crossplane vs flatplane si ordinea de aprindere - big-bang vs screamer....

Suzuki are big-bang crosplane 

 

Ktm...total neinfluentati de Honda desigur ). 

 

La Yamaha cred ca e chestie de setari mai mult. 

 

Am toata increderea in Q ca isi va reveni rapid.

 

Sper sa castige tiganul de Martin.Bai,asta daca nu isi rupe iar tot in el anul asta se bate la titlu.

Marquez,va avea de furca cu copiii astia...

Hai Mir.

Da, stiu ca sunt lucruri diferite. Chestiunea era ca de cand au revenit in competitie, am avut impresia ca merg cu un flat, pt ca ei nu specifica in fisa tehnica acest detaliu.. de parca ar fi un mare secret. 

 

Clar neinfluentati... :D :D Amu' la modul serios, la cata experienta au in competitia asta si cu motoarele V4, trebuiau sa se inspire de undeva. Oricum, nu prea le merge treaba. 

 

Totusi, la Yamaha lipsa de putere este o boala cronicizata. Asta nu tine de setari, ci de niste limite ale arhitecturii folosite si de o lipsa de interes in a cauta/implementa solutii mai radicale. Parerea mea este ca se incapataneaza cu acest in line 4, cross-plane. Sau mai bine zis, se complac. 

 

Sper ca Q sa fie acolo sus, la bataie pentru titlu, dar cum au aratat lucrurile in teste si in antrenamentele si calificarile de ieri, anul asta nu cred ca imi pun banii pe el.. Ca un pronostic, as zice ca titlul se va juca anul asta intre MM, Mir, Bag si Iorghe Martin. La astia se poate adauga oricine caruia i se aliniaza astrele intr-un mod nesperat. Poate Vin?? 🤭 :D 

 

Va avea de furca sau le va da de furca.. vom vedea. Daca se va pupa cu noua motoreta, are sanse bune la al 9-lea titlu. Motocicleta pare sa fie performanta. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagnaia a zis ca a testat foarte mult pentru pachetul 2022 ca parte a activitatilor de pilot de uzina. A si completat ca Bestia se bucura de o motocicleta dezvoltata deja si pusa la punct.

 

Chiar daca este abia prima sesiune de calificari a primei curse din sezon fac observatia ca in urma cu mai putin de un an am vazut comentarii despre cat de varza sunt Bastianini si Bezzecchi. Bastianini este in prima linie, Bezzecchi cel mai bine plasat rookie. Bine ca nu citeste Ducati forumul motomobrism.ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, therocketscientist1 a spus:

Bine ca nu citeste Ducati forumul motomobrism.ro.

Cata naivitateeee😬Ducati citeste si se inspira de pe acest forum😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ne asculta Jiji, acum era campion mondial... de ani de zile spunem ca trebuie sa rezolve problemele de cornering ale mobrei, ca trebuie sa faca un sasiu performant. Abia la sfarsitul sezonului 2021, a reusit sa aduca ceva mai acatarii. Morala: nu subestimati motoretism.ro. :crack:;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai "Bestiutza"!, inca putin! (23 e jumate de 46!!!!)MM????batut de familia Espargaro....

Editat de Lup69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

honda confirma cat de cat noul model. 
suzuki din pacate nu confirma.

aprilia iarasi merge bine.

yamaha la gara :(... iesirile din viraj se vede cu ochiul liber cat de slabe sus sus in ture cand ai nevoie de cai. Nu are legatura cu electronica..

exact ce au declarat si pilotii, e mult mai usor sa te bati cu restul cand ai niste ponei in plus. 

Cursa V-urilor:)...

ce bine ca am schimbat Yamaha cu un V😂😂😂😂😂

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Bestia! Pana la urma nu e chiar praf baiatul asta. Stiu, mai e mult pana departe...

Pacat de Peco si Martin doi favoriti personali.

Pacat de Miller.

Pacat de Quartararo, probabil vom vedea declaratii nascute din frustrare in viitor, macar se bucura si Vin de ceva.

Evit sa vorbesc de MM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pffffuuuiii ce cursa!!!! Cine a pariat pe podiumul asta s-a umplut de bani... 

Incredibila Bestia!!! Frumoasa cursa Pol.. pacat de eroarea de la sfarsit...

Quart... slabut.. basca mai este depasit pe ultimii metri si de Zarco... asta ca sa i se puna putina sare pe rana.. Ma tem ca Yamaha va suferi mult anul asta... 

Suzuki si Mir promiteau... sunt curios sa vad ce s-a intamplat... 

DE unde a aparut Brad Binder cu KTM-ul ala???? AEsp si Aprilia boooonnn!!!! Anul asta vom avea spectacol.. exista MotoGp si dupa Il Dottore.. :) 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MM a mers bine zic eu.

 

Normal ca toată lumea zice ca a mers prost atunci când nu câștigă,dar având în vedere condiția lui și cum a fost anul trecut....cursa solidă.Bravo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la eroarea aia, a mers bine, dar nu mai este Mimisorul pe care il stim. Insa partea buna este ca motoreta merge si, zic eu, o sa il vedem des implicat in lupta pentru podiumuri si victorii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just now, xt600 said:

Pana la eroarea aia, a mers bine, dar nu mai este Mimisorul pe care il stim. Insa partea buna este ca motoreta merge si, zic eu, o sa il vedem des implicat in lupta pentru podiumuri si victorii. 

Da, a mers bine mai ales ca el insusi spunea ca nu a mai simtit dureri in umar desi a fortat la antrenamente...normal ca se putea mai bine insa sa nu uitam ca intre timp au mai crecut si cei tineri si el s-a mai ... "maturizat". Fiecare campion are o perioada de crestere, apoi invariabil vine perioada de coborare, de obicei dupa un incident/accident care lasa urme, fizice/psihice. Insa, nothing last forever...even me :funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cursă frumoasă! Suzuki dezamăgește în ritm de cursă, Yamaha cam pe nicăieri, echipa Ducati de uzină și mai pierdută, Pol termină o cursă în fața lui Marc, Binder duce pe podium un KTM care nu are ce căuta acolo, Aprilia cu cea mai mare viteză de vârf (peste Ducati, fără aspirație!) etc. Și Bastianini - no comment.

 

2 minutes ago, Method said:

MM a mers bine zic eu.

 

În absolut, nu. Dar l-a bătut coechipierul într-o cursă normală. De câți ani nu s-a mai întâmplat așa ceva?

 

Suzuki a dezamăgit, dar tot îi văd la bătaie în campionat. Piloții oficiali Ducati absolut penibili - niciunul dintre ei nu are stofă de campion. Nici Pramac (singurii care folosesc GP22 "curat") nu stau mai bine: Martín a spus chiar ieri după calificări că nu crede că are ritm pentru a câștiga. Yamaha chiar au probleme. Aprilia (adică Aleix) la 2s și ceva de câștigătorul cursei și cu viteza de vârf cea mai mare.

 

Să nu tragem însă prea multe concluzii după prima etapă. 

 

22 minutes ago, xt600 said:

Cine a pariat pe podiumul asta s-a umplut de bani... 

 

Absolut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

 

Să nu tragem însă prea multe concluzii după prima etapă. 

 

 

Cel mai corect! Mai ales ca e un sezon lung!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to 1. Grand Prix of Qatar 2022

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...