Sari la conținut

2. Pertamina Grand Prix of Indonesia 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 220
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mă doare capul de la trancaneala lui aiogura ion... 🤬

Mda, Qua nu știe cu startul, nu știe să meargă pe ploaie, nu știe să depășească, se pierde în pluton. Yar yamaha este o mizerie! 

:clap: #20, f bună cursa! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, ENEOS a spus:

Mă doare capul de la trancaneala lui aiogura ion... 🤬

Mda, Qua nu știe cu startul, nu știe să meargă pe ploaie, nu știe să depășească, se pierde în pluton. Yar yamaha este o mizerie! 

:clap: #20, f bună cursa! 


hai cu berea🍻🍻🍻🍻

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, damager a spus:

Hai ca a mai cazut un mit al specialistilor cu qua care nu stie sa mearga pe ploaie.

 

Ei.. sa nu exageram totusi. Cu o floare nu se face primavara. Pe de alta parte poate si-a dat seama si el ca are o problema pe ploaie si s-a antrenat. Nici Oliveira nu era vreun mare specialist, dar antrenamentele pe suprafata uda au dat rezultate. 

Btw.. bun pilot Oliveira.. pacat ca isi iroseste energia la KTM. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, xt600 a spus:

Ei.. sa nu exageram totusi. Cu o floare nu se face primavara. Pe de alta parte poate si-a dat seama si el ca are o problema pe ploaie si s-a antrenat. Nici Oliveira nu era vreun mare specialist, dar antrenamentele pe suprafata uda au dat rezultate. 

Btw.. bun pilot Oliveira.. pacat ca isi iroseste energia la KTM. 


anul trecut in franta a terminat pe 3 cu o yamaha care nu prea avea grip, acuma pe 2 cu o yamaha care avea o iesire mai buna din viraj decat ducati.

Oliveira a mai castigst pe ploaie si anul trecut, un pilot f precis. Bun, cred ca ar face treaba buna cu o motoreta mai competitiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Mihai66RUN a spus:

O curiozitate off topic... Îl mai vede cineva pe vinales sa fie din nou competitiv?


Parerea mea e ca doar daca se intoarce la moto2. E pacat,  ca e un pilot extrem de rapid, dar tre s se alinieze prea multe planete sa mearga el. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa cursa.

Pacat de Bagnaia nush ce s.a întâmplat cu el....

Au fost f profi au căzut puțini totuși ma așteptam să cada mai mulți.

Păcat de Martin ca a prins apa aia,altfel făcea o cursa bună.

 

Marquez e un tâmpit.Lansare asa monumentala am văzut doar la Lorenzo pe Laguna Seca când și.a rupt ambele glezne.

Știe ca e problemă cu feelingul noii motorete știe ca gumele sunt cu probleme el tot moketa la fel ca la Jerez a luat.o razna.

A luat o razna rău în quali dar a scăpat ieftin.Si aici a scăpat ieftin ca dacă ateriza pe umăr era pa sezonul asta.Dar dacă mai continua asa o sa se retragă prematur forțat de accidentari.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Frumoasa cursa.

Pacat de Bagnaia nush ce s.a întâmplat cu el....

Au fost f profi au căzut puțini totuși ma așteptam să cada mai mulți.

Păcat de Martin ca a prins apa aia,altfel făcea o cursa bună.

 

Marquez e un tâmpit.Lansare asa monumentala am văzut doar la Lorenzo pe Laguna Seca când și.a rupt ambele glezne.

Știe ca e problemă cu feelingul noii motorete știe ca gumele sunt cu probleme el tot moketa la fel ca la Jerez a luat.o razna.

A luat o razna rău în quali dar a scăpat ieftin.Si aici a scăpat ieftin ca dacă ateriza pe umăr era pa sezonul asta.Dar dacă mai continua asa o sa se retragă prematur forțat de accidentari.

Și Martin s-a lansat cam nesăbuit, viteză mai mare pe drept, frână târziu și în baltă, nu se putea termina bine! 

Pe mm îl întrec doar comentatorii digi, în rest e campeonul tâmpeniei. 🙄

Circuitul în schimb prost, nu drenează deloc aa, e inadmisibil să ai bălți și râuri în halul ăsta... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Method said:

Marquez e un tâmpit.Lansare asa monumentala am văzut doar la Lorenzo pe Laguna Seca când și.a rupt ambele glezne.

Știe ca e problemă cu feelingul noii motorete știe ca gumele sunt cu probleme el tot moketa la fel ca la Jerez a luat.o razna.

 

Așa este stilul lui. A și spus de ieri că va fi pe full-attack astăzi pentru a putea recupera poziții în cursă. Probabil a vrut să vadă care este limita în WUP.

 

 

 

4 hours ago, damager said:

Oliveira a mai castigst pe ploaie si anul trecut, un pilot f precis. Bun, cred ca ar face treaba buna cu o motoreta mai competitiva.

 

Nu prea are loc altundeva și este inconstant. A făcut o cursă foarte bună astăzi, dar în Qatar a dat-o pe jos în timp ce Binder a luat un loc 2 - Binder care ar fi terimnat probabil mult mai sus astăzi dacă nu ar fi mers toată cursa cu suspensia spate blocată în poziția de start. Până la urmă Oliveira are un loc bun la o echipă de uzină, iar KTM este deocamdată lider la constructori.

 

De remarcat cursa lui Darryn Binder. Toată lumea a aruncat cu rahat în el (inclusiv eu) dar a făcut o super cursă astăzi și nu a greșit în condiții foarte dificile. Bastianini a cam dezamăgit astăzi, dar măcar a terminat cursa în puncte și este în continuare lider în campionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Mihai66RUN a spus:

O curiozitate off topic... Îl mai vede cineva pe vinales sa fie din nou competitiv?

Nu stiu daca termenul "competitiv" l-a caracterizat vreodata pe Vinales. Daca privim retrospectiv, in afara de sezonul 2013, cand a luat titlul la moto2 si a dovedit competitivitate si constanta, toata cariera lui Vin sta sub semnul unei inconstante cronice, in care victoriile ocazionale se amesteca cu clasari mediocre si submediocre. Parerea mea este ca Aprilia va fi capat de linie, in cariera lui de racer.

Acum 2 ore, Method a spus:

 

Păcat de Martin ca a prins apa aia,altfel făcea o cursa bună.

 

Marquez e un tâmpit.

Da. Mare pacat pentru Martin... cu erori de genul asta, ma tem ca nu va prinde echipa de uzina. 

 

De cand tot spun ca omul e mai prost ca plua... :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 minutes ago, xt600 said:

cu erori de genul asta, ma tem ca nu va prinde echipa de uzina. 

 

Ar trebui să se întâmple ceva extraordinar ca să nu ajugă la echipa oficială la anul - gen să aibă un sezon teribil de slab iar Miller să câștige campionatul. Dacă nu-l transferă la anul lângă Bagnaia, Ducati îl vor pierde.

 

Quartararo clar frustrat - 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Mihai66RUN a spus:

O curiozitate off topic... Îl mai vede cineva pe Vinales? 

Fixed! 

Acu' aflu că tembelu' #93 s-a tăvălit încă o dată în warm up, de aia l-au dus cu 🚁! Maaaaaaare idiot... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Mihai66RUN a spus:

O curiozitate off topic... Îl mai vede cineva pe vinales sa fie din nou competitiv?

Probabil niciodată. Se întâmplă ceea ce spuneam încă de la sfârșitul sezonului trecut. Munca grea a fost făcută de A. Espargaro până în acest moment, Vinales cred că o să facă în continuare doar că.catul praf. Am impresia că și în 2022 Aprilia o sa se bazeze pe un singur pilot, așa cum a făcut-o în ultimii 3-4 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

 

Ar trebui să se întâmple ceva extraordinar ca să nu ajugă la echipa oficială la anul - gen să aibă un sezon teribil de slab iar Miller să câștige campionatul. Dacă nu-l transferă la anul lângă Bagnaia, Ducati îl vor pierde.

 

Quartararo clar frustrat - 

Este suficient ca Miller sa termine constant in fata lui si sa o tranteasca mai putin decat Martin. Din pacate, Martin nu a pornit nici anul asta cu dreptul... 0 puncte dupa doua curse. Pe de alta parte, intr-un interviu recent, mi s-a parut o foarte usoara schimbare de ton la JMartin... intrebat daca au cea mai buna motocicleta de pe grila, in acest moment, a raspuns sec ca va fi cea mai buna cand va castiga campionatul. Nu cred ca i-a picat bine lui Jiji,  ar putea insemna o usoara racire in relatiile dintre el si boss-ul Ducati. 

 

Normal ca este frustrat. Si-a luat-o de doua ori in acelasi fel, pe linia dreapta. A doua oara a fost facut la dublu de Rins si Zarco. Au trecut pe langa el de parca ar fi fost jalon. Gang bang se numeste asta. A revenit surprinzator, as zice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, xt600 a spus:

 

Poate pentru ca regulamentele nu sunt concepute pentru a fi ocolite, ci pentru a oferi concurentilor conditii egale de intrecere? 

 

Decenii la rand s-a concurat in motomondial cu mobre de 500, 2T, fara electronica, fara aero, fara holeshoturi, massdampere, etc. si pe opinci cu mult in urma celor stradale de astazi. Si competitia aia a dat mari campioni si curse de bagat in arhiva. Cu toata tehnologia de astazi, intrecerea sportiva si implicit spectacolul pentru marele public este in suferinta. Nu mai este o intrecere intre piloti ci intre pachete aero si holeshot-uri. Stoner are dreptate cand spune ca toate "inovatiile" astea ar trebui interzise si sa se revina la o competitie in care pilotul sa faca diferenta. Cred ca omul ala vorbeste in cunostinta de cauza. 

 

Pai si ceilalti constructori pot spune, pe baza aceleiasi logici, ca daca Ducati nu este in stare sa faca o motocicleta competitiva, fata aero si gadgeuri, poate ar fi bine sa concureze in competitiile de dragstere. Obiectiile celorlalti sunt bazate pe cateva observatii de bun simt: 1. sunt obligati sa investeasca in r&d, in zone fara continuitate comerciala, bani care ar putea fi folositi mai bine in dezvoltarea motoarelor, sasiurilor, electronicii, etc. Vezi tu, Ducati isi primeste banii, pomana de la grupul VW-AUDI, cat timp aia sunt dispusi sa pompeze bani in bashinile lui Jiji, nu vor avea probleme cu bugetul, insa japonezii isi fac bugetele din ceea ce vand. Nu isi permit experimente pe banii actionarilor. 

 

2. cresterea bugetelor alocate competitiei. Cine nu isi permite aceste bugete, nu are nici o sansa in competitie. Din acelasi motiv Dorna a banat electronica de casa, in favoarea electronicii Ducati. 

 

3. puterea si performantele dinamice ale mobrelor au devenit insane, ceea ce face sa creasca pericolul pentru piloti. 

Pentru conditiile egale ale materialului de concurs exista competitiile monomarca. 

Daca era dupa japonezi se concura in continuare cu 2T sau continuau sa ii tina in mizerie pe cei cu echipa de client.

Faptul ca s-a concurat fara electronica, aero, holeshoturi massdampere, etc nu e pentru ca existau si nu au vrut echipele sa le foloseasca. 

 

Ducati/VW Group din ce isi fac bugetele, nu din ce vand? Ei nu au actionari? Sunt si altele care nu au continuitate comerciala, nu doar unele dintre gadgeturile aduse de Ducati. Si Honda, de exemplu, baga bani multi, dar alege sa ii bage partial in salariul lui MM. 

 

Cum ar trebui sa arate inovatia in sportul cu motor cand motoarele cu combustie interna si-au cam atins limitele, rotile sunt tot doua, mobra are tot acceleratie si frana? Nu simt nevoia de polemica, dar nu inteleg hateul indreptat catre Ducati care mereu incearca sa inoveze. Pe toate topicurile despre MotoGP inevitabil se ajunge la mure Ducati si KKTM.

 

P.S. Bagnaia a zis ca nu au fost ce trebuie anvelopele (fara a pune neaprat vina pe anvelope). Sa fi vorbit gura fara Pol zilele trecute?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, therocketscientist1 a spus:

Pentru conditiile egale ale materialului de concurs exista competitiile monomarca. 

 

Ducati/VW Group din ce isi fac bugetele, nu din ce vand? 

 

Cum ar trebui sa arate inovatia in sportul cu motor cand motoarele cu combustie interna si-au cam atins limitele, rotile sunt tot doua, mobra are tot acceleratie si frana?

 

Nu simt nevoia de polemica, dar nu inteleg hateul indreptat catre Ducati care mereu incearca sa inoveze. Pe toate topicurile despre MotoGP inevitabil se ajunge la mure Ducati si KKTM.

 

Nu intelegi notiunea de competitie sportiva si principiile care stau la baza ei. Nu ma apuc acum sa explic, pentru ca ar fi pierdere de vreme.

 

Ducati este ceva mai mare decat un atelier, comparativ cu constructorii japonezi sau chiar cu unii europeni. Daca si-ar face bugetul din ceea ce vand, nu ar putea sa concureze nici la Moto 3. Nu ca ar avea motocicleta cu care sa concureze la Moto3. In spatele lor sta puterea financiara a grupului VW. De acolo vin banii. Si aia nu vand motociclete. 

 

Intr-o competitie auto-moto trebuie sa primeze intrecerea sportiva. Inovatia isi are locul la saloanele de inventica si la targuri/expozitii de tehnologie. 

 

Ai intelege hate-ul daca ai intelege notiunile de competitie sportiva si fairplay. Ceea ce, din pacate, nu le prea caracterizeaza pe cele doua. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, xt600 a spus:

Inovatia isi are locul la saloanele de inventica si la targuri/expozitii de tehnologie. 

Și puțin pe la moto veterani. 😈

Hai că exagerezi puțin, mereu s-a inovat în sport, mai ales în cele tehnice motorizate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to 2. Pertamina Grand Prix of Indonesia 2022

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...