Method Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 Acum 12 ore, xt600 a spus: Pentru ca avut un weekend foarte slab care a culminat cu o calificare ratata? Pentru ca a luat un start foarte slab, in conditiile in care acolo ar fi trebuit sa castige macar cateva pozitii? Pentru ca a fost depasit in cursa de Marini, un pilot din esalonul 3 valoric, pe o motocicleta de client, veche de cel putin un an? Depasire care a avut loc pe o gresala de prunc. Si nu numai ca l-a depasit, dar a avut si ritm de cursa mai bun decat el. Pentru ca era sa ii ia puncte si Bag, altul care a facut o cursa submediocra. Probabil si Bastianini. Practic nu i-a iesit nimic astazi. In concluzie, nu prea pare reteta ideala pentru a castiga titlul, nu? Fabio,desi a gresit in alegerea gumelor dupa cum zice,a facut o cursa decenta. Aceasta este o cursa (dimpreuna cu RBR si celelalte de stop'n'go si aici si combinat cu low-grip track),la care Yamaha/Q nu aveau din start sanse la podium. aici primeaza motoretele de stop'n'go si s-a si vazut ca ei sunt cei care au iesit in fata. Q insa a salvat ce se putea.El singur a decretat ca ar fi putut cu guma corecta sa fie la bataie sub podium pt 4-6,a gresit-o si a iesit pe 8.Not a great result dar nu e ca si cum s-ar fi batut pt podium aici....hai sa zicem ca a pierdut 3-4 puncte. Asta in timp ce Aleix a pierdut o sansa la podium (a declarat ca aici ar fi avut potential sa se ia la tranta cu Miller) si Peco cam la fel - deci ambii au pierdut 20 de puncte potentiale. Ce vreau sa zic e faptul ca peisajul in clasament ar fi putut sta ff diferit daca toata lumea mergea la capacitatea maxima. Corect - nu a facut o cursa fantastica,dar avand in vedere ca rivalii au facut absolut ZERO,cursa lui Fabio e chiar decenta nu? Reteta ideala pt a castiga titlul e sa punctezi solid cand te afli pe circuite ce nu te avantajeaza si sa iei podium sau win cand te avantajeaza.El are (de departe) cea mai buna reteta si skill dintre toti competitorii la campionat in 2022. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 1 oră în urmă, Cavaleru a spus: Eu nu inteleg o treaba, cate anvelope au la dispozitie pt un week-end? Intreb pt ca Aleix a zis ca motoreta a doua nu avea medium pe spate ca numai aveau altu.. si asta a fost unul din motivele pt ca nu a putut urca mai mult in clasamentul cursei. Din câte știu eu când schimbă trebuie să fie echipată cu alte specificații de anvelope decât cea înlocuită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 Acum 7 ore, Cavaleru a spus: inconstanta la peco si lipsa de vlaga a pianului, jur de nu ma gandesc la duel la titlu intre MM si Bestie, in 2023 No way.Bestia e la fel de inconstant. Pianul se pare ca se va intrema la anul,Q a fost destul de multumit de motor. Vesti bune totusi despre MM : a zis ca n-a simtit absolut deloc durere si ca a fost doar obosit isi simtea bratul "lazy",dar nu dureros,si astfel a putut ataca pe final la Oli.Per total a zis ca a fost o cursa fantastica avand in vedere conditia lui si a motoretei,care cica e similara cu cea de la Aragon. A zis ca e f bine ca a cazut in warmup in acel corner pt ca motoreta aceasta nu ii da nici un avertisment in asemenea situatiii de pierdut fata si clar ar fi cazut acolo in cursa daca nu cadea in warmup. Cica a gresit si a comutat pe alta harta si de aia a fost depasit rapid de atatia la inceput de cursa.A schimbat repede inapoi dar a pierdut locuri bune si turul a fost compromis. La Aleix cica i-au lasat motoreta pe grid pe mapa "eco" - limitare la 5000rpm si 100kg/h debit,el a tot incercat sa o scoata in turul de formare insa tot asa a ramas.Probabil da,trebuia din laptop scoasa.Iar moto de rezerva avea softul pus (nu cred ca au voie oricum sa intre sa schimbe cu motoreta cu gume identice) si cu softul nu a putut merge bine.Aici era o ocazie maxima in a recupera puncte,a ratat-o.Italieni,vorba colegului. A zis ca trage sa castige in Tailanda,un circuit care ii avantajeaza.Sa-l vedem. Iar Peco...haha,a zis ceva tare : a avut probleme in a mentine ritmul pt ca i s-a incalzit guma fata in pluton,si doar dupa ce s-a facut nitel loc in jurul lui a putut avea cat de cat ritm.Are probleme de Yamaha acum Si...surprize surprize....Romano Fenati signs with Snipers for Moto3 in 2023 Nu scapam de el.Mai are 2 ani de moto3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 pe mine ma deranjeaza, in sensul lipsei de spectacol de la cursa la cursa la varful curselor. adica in epoca lui Rossi, Lorenzo, Stoner, MM stiai ca cursa de cursa pretendetu la titlu e acolo in top se bate din toate puterile sa ia cat mai multe puncte si avea cu cine. Zici ca dupa 2020 e venit generatia snowflake si toti merg pe stilul lui Mir(hayden) ok ok, constanta aduce puncte si titlu, dar spectacolul e pe trend descendent. nici nu mai zic de toate dispozitivele astea aditionale, aripioare, blocatul suspensiei.. interzicerea lor va aduc o echilibrare mai stransa a grilei m-am uitat la cursa asta cu juma de ochi ca eram obosit si efectiv am adormit in anumite momente.. Acum 3 minute, ENEOS a spus: Din câte știu eu când schimbă trebuie să fie echipată cu alte specificații de anvelope decât cea înlocuită. in timpul cursei, da (alt tip de gume), inainte de start nu. Acum 5 minute, Method a spus: No way.Bestia e la fel de inconstant. Pianul se pare ca se va intrema la anul,Q a fost destul de multumit de motor. Bestia e la al doilea sezon la motogp pe moto de client si e pe 4 in campionat. Peco e la sezonul 2 iar comparativ Bestia e peste el daca compari primele lor 2 sezoane. Bastianini are un trend ascendent excelent. Trecerea la echipa de uzina ii va da acces la si mai multe informatii si tehnica de top. Echipa Gresini e la primul sezon cu Ducati, cu atat mai mult performatele Bestiei sunt impresionante cat despre progresele factute de pian.. nu vor fii singurii care or sa aibe progrese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 1 oră în urmă, Cavaleru a spus: pe mine ma deranjeaza, in sensul lipsei de spectacol de la cursa la cursa la varful curselor. adica in epoca lui Rossi, Lorenzo, Stoner, MM stiai ca cursa de cursa pretendetu la titlu e acolo in top se bate din toate puterile sa ia cat mai multe puncte si avea cu cine. Zici ca dupa 2020 e venit generatia snowflake si toti merg pe stilul lui Mir(hayden) ok ok, constanta aduce puncte si titlu, dar spectacolul e pe trend descendent. nici nu mai zic de toate dispozitivele astea aditionale, aripioare, blocatul suspensiei.. interzicerea lor va aduc o echilibrare mai stransa a grilei Da,a fost spectacol mai mult prin prisma contraperformantelor candidatilor la titlu si a trezit interes si prin prestatia lui MM - in sensul ca stateam toti sa vedem daca no.1 din motogp de atatia ani va mai putea merge decent - mai pe scurt cursa a fost interesanta pt cineva care cunoaste fenomenul,pt cine se uita doar asa la o cursa ca telespectator,de acord - nu prea a fost.Adica la moto2 a fost wow pe langa ce a fost in gp. Dupa cum ziceam mai demult si zic si acum - tu amintesti de epoca romantica a gp'ului unde toata lumea facea greseli nu era nimic f planificat moto erau cam aceleasi de la an la an (imi aduc si acum aminte la retragerea lui Rossi cand si-a prezentat toate motoretele pe care a concurat si din 2004 pana prin 2008 nu prea avea ce zice,"this is kinda the same bike with last year").Iar de la venirea lui Stoner in 2007,Pedrosa si Lorenzo in 2008 samd a fost o explozie de piloti fantastici si brusc motogp a devenit ceva wow.Venirea lui MM in 2013 a mai adaugat la acest mix...exploziv. Si acum tot in epoca romantica ne aflam (vezi comparatie cu F1 unde totul este super tacticizat si eficientizat iar spectacolul tinde spre 0),pt ca ei iata nu aleg gumele corecte,apasa harta gresita (pt un campion cu atata experienta precum e MM e...),sau si mai rau pleaca de pe grid lasand motoreta in mapa eco - deci si in zilele noastre se dau multe balbe - si orice balba contribuie la spectacol - dar tehnica e mult mai buna,nivelul e mai ridicat,samd,deci e cam pe final de epoca romantica.Eu sper insa sa mai ramanem mult si bine aici si sa nu intram in era moderna cu strategy-team si comunicatii intre boxa si pilot in timpul cursei,pt ca atunci va fi moartea spectacolului si in gp. Nu merg deloc pe stilul Mir - adica boring.Nici Mir nu mergea boring - Mir doar atat de tare putea merge cu Suzuki aia in 2020.Sunt f curios de Mir la anul. MM nu merge deloc boring ba dimpotriva. Q la fel - Q insa nu cade.Asta era si unul din marile atribute ale lui Rossi - Q in trecut mergea smooth Lorenzo-like,anul asta o batzaie si a zis ca si-a schimbat stilul pt moto v2022.Stie el ce stie.Insa Q nu poate depasi - asta e problema motoretei nu a lui,el e perfect capabil de depasiri,nu asculta hate'urile. Peco?...Peco e cam boring. In rest Binder ti se pare boring?Miller?Enea?C'mon. 1 oră în urmă, Cavaleru a spus: Bestia e la al doilea sezon la motogp pe moto de client si e pe 4 in campionat. Peco e la sezonul 2 iar comparativ Bestia e peste el daca compari primele lor 2 sezoane. Bastianini are un trend ascendent excelent. Trecerea la echipa de uzina ii va da acces la si mai multe informatii si tehnica de top. Echipa Gresini e la primul sezon cu Ducati, cu atat mai mult performatele Bestiei sunt impresionante cat despre progresele factute de pian.. nu vor fii singurii care or sa aibe progrese. True - Enea a debutat insa pe v2021 care este f laudata de toti ca avand un caracter "prietenos".Peco nu. Dar intradevar Enea are (deocamdata) un parcurs mult mai bun.Sa speram ca la anul ii rupe Enea pe genunchi - eu m-as bucura. Da,si asta e adevarat despre Yamaha - cred ca ceilalti nu vor sta cu mainile in san,mai ales Honda (ca MM le-a pus in vedere deja),si Ducati care au spus prin Tardozzi ca au pierdut avantajul de putere fata de ceilalti si l-ar cam vrea inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 Acum 9 ore, Cavaleru a spus: inconstanta la peco si lipsa de vlaga a pianului, jur de nu ma gandesc la duel la titlu intre MM si Bestie, in 2023 pai si basti e cam ON-OFF dar peco e mai ON decat basti e ON. peco n-are mai multe victorii?stiu de alea 4 la rand, basti avae 3 + 1 tot 4 dar parca peco a mai castigat 1-2 inainte? Acum 3 ore, arcgotic a spus: Salutare! Aveti cumva un magnet link de torrent sa imi trimiteti pe privat? Am dat jos ce a aparut pe filelist 1080p dar a fost video alterat, se vede dubios. Poate asa a fost transmisia? Multumesc! cauta in spate ca parca a pus un coleg link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 Acum 2 ore, Cavaleru a spus: pe mine ma deranjeaza, in sensul lipsei de spectacol de la cursa la cursa la varful curselor. adica in epoca lui Rossi, Lorenzo, Stoner, MM stiai ca cursa de cursa pretendetu la titlu e acolo in top se bate din toate puterile sa ia cat mai multe puncte si avea cu cine. Zici ca dupa 2020 e venit generatia snowflake si toti merg pe stilul lui Mir(hayden) ok ok, constanta aduce puncte si titlu, dar spectacolul e pe trend descendent. nici nu mai zic de toate dispozitivele astea aditionale, aripioare, blocatul suspensiei.. interzicerea lor va aduc o echilibrare mai stransa a grilei m-am uitat la cursa asta cu juma de ochi ca eram obosit si efectiv am adormit in anumite momente.. in timpul cursei, da (alt tip de gume), inainte de start nu. Bestia e la al doilea sezon la motogp pe moto de client si e pe 4 in campionat. Peco e la sezonul 2 iar comparativ Bestia e peste el daca compari primele lor 2 sezoane. Bastianini are un trend ascendent excelent. Trecerea la echipa de uzina ii va da acces la si mai multe informatii si tehnica de top. Echipa Gresini e la primul sezon cu Ducati, cu atat mai mult performatele Bestiei sunt impresionante cat despre progresele factute de pian.. nu vor fii singurii care or sa aibe progrese. pai ca sa ai spectacol trebuiesc animate lucrurile, niste depasiri la limita, niste batalii, etc... dar acuma, cand orice chestie este penalizata cu long-lap, double etc....toti se gandesc de 2 ori inainte de a face. uite Bag, daca il atingea pe Qua sunt convins ar fi luat long lap cursa viitoare, daca nu double long-lap. el a incercat sa depaseasca fiind adversari directi, dar altfel statea in banca lui. cursele de sprint s-ar putea sa fie mai animate, nu cred ca vor avea strategii de conservare a gumelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 Acum 38 minute, damager a spus: cursele de sprint s-ar putea sa fie mai animate, nu cred ca vor avea strategii de conservare a gumelor. posibil animate poate la fata locului pe circuit, ca altfel weekend tare fwutut tre sa fie sa stai acasa in fata televizorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 Acum 2 ore, Method a spus: Fabio,desi a gresit in alegerea gumelor dupa cum zice,a facut o cursa decenta. ...........Yamaha/Q nu aveau din start sanse la podium. ..... ar fi putut cu guma corecta sa fie la bataie sub podium pt 4-6,a gresit-o si a iesit pe 8. ..... ,cursa lui Fabio e chiar decenta nu? Reteta ideala pt a castiga titlul e sa punctezi solid cand te afli pe circuite ce nu te avantajeaza Nu, nu a facut o cursa decenta. Tocmai argumentele tale vin sa sustina macar partial acest fapt. Realist vorbind, nimeni nu se astepta la un podium aici (o asemenea performanta ar fi echivalat cu o victorie), dar un loc 4-5 era perfect posibil. Cu pneurile corecte, cu o calificare buna, cu un start bun, cu mai multa combativitate pe circuit. Pana la urma, alegerea pneurilor, startul, progresia pe circuit, fac parte din joc, iar daca nu le bifezi, nu poti spune ca ai facut o cursa decenta. Nu poti sa le invoci ca scuze. Cum foarte bine spui, asta este un circuit care nu il avantajeaza, iar contracandidatii directi au facut zero... conform teoriei, ar fi trebuit sa valorifice situatia si sa puncteze solid, ori el a luat "decat" vreo 8 puncte.. Putin a lipsit sa nu le ia nici pe alea. In conditiile in care orice punctisor conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 Acum 23 minute, apriliacluj a spus: animate poate la fata locului pe circuit, ca altfel weekend tare fwutut tre sa fie sa stai acasa in fata televizorului torente? + scapi de comentatorii romani care sunt complet pe dinafara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 1 oră în urmă, damager a spus: cursele de sprint s-ar putea sa fie mai animate, nu cred ca vor avea strategii de conservare a gumelor. Pe cate tururi se intinde o cursa de sprint?km etc? Din cate ziceau ei asa...o cifra foarte inexacta pt ca are multe variabile...undeva la 8-10 tururi se vehiculau la un mers in "full attack mode". Da,va fi f interesant sa vedem cum merg si cine iese in fata atunci cand nu mai trebuie sa conserve. Acum 19 minute, xt600 a spus: Nu, nu a facut o cursa decenta. Tocmai argumentele tale vin sa sustina macar partial acest fapt. Realist vorbind, nimeni nu se astepta la un podium aici (o asemenea performanta ar fi echivalat cu o victorie), dar un loc 4-5 era perfect posibil. Cu pneurile corecte, cu o calificare buna, cu un start bun, cu mai multa combativitate pe circuit. Pana la urma, alegerea pneurilor, startul, progresia pe circuit, fac parte din joc, iar daca nu le bifezi, nu poti spune ca ai facut o cursa decenta. Nu poti sa le invoci ca scuze. Cum foarte bine spui, asta este un circuit care nu il avantajeaza, iar contracandidatii directi au facut zero... conform teoriei, ar fi trebuit sa valorifice situatia si sa puncteze solid, ori el a luat "decat" vreo 8 puncte.. Putin a lipsit sa nu le ia nici pe alea. In conditiile in care orice punctisor conteaza. Da,eh un loc 4-5 era scenariul cel mai optimist,vorba ta cand toate mergeau struna.Aia era scenariul A - un loc 4 aici eu l-as fi calificat drept o performanta excelenta.A reusit sa reziste atacurilor unui principal contracandidat la titlu (si a si scapat ca prin urechile acului sa nu fie luat pe faras de acesta) si a rezistat si lui Enea. Dupa cum am mai zis aici puteam avea 2 podiumuri ale lui Peco si Aleix,si el tot pe aici pe 8....ceea ce ar fi insemnat un mare reshuffle in punctajul campionatului. Ok a gresit cu gumele (singura ! greseala,in timp ce Peco uite cum a gresit),iar ceilalti au trosnit-o rau din varii motive.Retrospectiv,dupa Motegi unde trebuia sa piarda puncte (si inca binisor),el a castigat.In lumina tuturor acestor lucruri,un loc 8 cu ceilalti 2 pe niciunde e o performanta decenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 1 oră în urmă, damager a spus: uite Bag, daca il atingea pe Qua sunt convins ar fi luat long lap cursa viitoare, daca nu double long-lap. cursele de sprint s-ar putea sa fie mai animate, nu cred ca vor avea strategii de conservare a gumelor. Mmmmm... nu sunt convins ca ar fi fost penalizat. Daca ar fi numai problema pneurilor, ar fi bine, insa sunt multi factori care vor face ca aceste curse sa fie chiar plictisitoare. Bine, vor fi curse si curse, nici una nu seamana cu alta, dar cred ca trendul general va fi cel al unor curse tacticizate, fara prea multa animatie, deci cu prea putin spectacol, nu prea diferite fata de cele actuale. Acum 7 minute, Method a spus: Da,va fi f interesant sa vedem cum merg si cine iese in fata atunci cand nu mai trebuie sa conserve. un loc 8 cu ceilalti 2 pe niciunde e o performanta decenta. Nu vor mai trebui sa conserve pneuri, insa vor trebui sa conserve altele. In primul rand motoarele, in conditiile in care alocarea lor pentru un sezon ramane aceeasi. Asta inseamna ca vor trebui sa mearga la conservare si in cursa principala, nu numai in cea de sprint. Apoi vor trebui sa isi "conserve" cat mai bine motocicletele, trebuie sa evite cazaturile. Legat de asta, trebuie sa se "conserve" pe ei insisi. Orice accidentare in cursa sprint le poate compromite tot weekend-ul si poate si cursele urmatoare. La asta se adauga stresul suplimentar, oboseala lor si a echipelor, etc. in concluzie, cursele astea mi se par o mare porcarie, vor afecta si bruma de spectacol pe care o avem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 Francesco Bagnaia - I was too ambitious : "I made a huge mistake today! I struggled with overtaking because my traction was not the best. I was losing a bit of time on the acceleration but I was so strong in the braking. I was a bit too optimistic in this case and the only good thing, the only luck we had was that I didn’t touch Fabio on my crash so I didn’t disturb his race. It has been a big mess for me. I’m not happy about it." "Yes, maybe for the humidity and my front [tyre] pressure was very, very high," said Bagnaia when asked if he suffered from an overheating front tyre. "It was a bit strange but I was trying not to make any mistakes and when it was down again [the front tyre pressure] I tried to push and was recovering again. This is something that can happen and it’s one of the first times this year that I was in a big group. We didn’t prepare for that. What I want to say is I did not crash because of that. I crashed because I made a mistake and I said sorry to all my team." "One point can make the difference but I was too optimistic. Finishing behind Fabio or waiting for a better opportunity to overtake in a safer corner was for sure, better. But at that moment, when I’m racing I’m always aiming for big things and my ambition was to overtake Fabio and then be close to Maverick [Vinales] in case he made any mistakes so I could overtake him. I was ambitious and it’s the only thing I can do to try and win the championship." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 ambitia i-a depasit conditia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 6 hours ago, arcgotic said: Salutare! Aveti cumva un magnet link de torrent sa imi trimiteti pe privat? Am dat jos ce a aparut pe filelist 1080p dar a fost video alterat, se vede dubios. Poate asa a fost transmisia? Multumesc! 21 hours ago, PzKpfW said: Pentru cine nu s-a trezit să vadă cursa, poate s-o vadă aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 Acum 3 ore, Method a spus: True - Enea a debutat insa pe v2021 care este f laudata de toti ca avand un caracter "prietenos".Peco nu. Dar intradevar Enea are (deocamdata) un parcurs mult mai bun.Sa speram ca la anul ii rupe Enea pe genunchi - eu m-as bucura. Bestia a debutat in 2021 la Avintia pe un GP19, iar trecerea la Gresinia urcat pe GP21 destul de radicala schimbarea, ceea ce zice multe despre potentialul acestuia. Peco a debutat la Pramac si a avut la dispozitie mereu cea mai noua iteratie a Ducatiului probabil si ceva mai mult suport de uzina. dar nah si Morbi a fost vice pe Petronas M1 si la uzina.. jale.. revenind la comparatie Peco are 5 DNF anu asta dar mai multe victorii iar Bestia doar 4 DNF-uri, daca nu erau "ordinele de echipa" poate erau la egalitate de victorii pe mine m-a suprins foarte placut Bestia, pun de acum pariul pe el ca va urmatorul sezon pretendent la titlu, cu MM, Q si poate si Peco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 Da si pe mine m-a surprins placut si a fost ok la clasele mici. Dar...meh dupa cum ai zis si de Morbi...se poate fasai cand e trecut la clasa mare. Sa nu uitam de presiune - una e cand nu ai nici o presiune reala cum e la Gresini si megi "din castig" ca s zic asa si alta e cand esti la uzina si vin aia toti 3 la tine sa te traga de maneca.Plus ca primul care pune presiune va fi Peco care e chiar f eficient si rapid. Dar...meh dupa cum il vad asta e stilul lui Rossi - italian get-beget n-are stres tot timpul rade. Va fi interesant. Sezonul 2023 cu MM revenit,cu Mir langa el,Q cu moto decenta,astia 2 la Ducati,poate mai misca si Aleix ceva,Binder,Oliveira,JM.... va fi wow. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 Acum 24 minute, Cavaleru a spus: ambitia i-a depasit conditia clasica asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 46 minutes ago, Method said: Francesco Bagnaia - I was too ambitious N-a spus de ce a avut o cursă lamentabilă până atunci. Că a dat-o pe jos e una, dar faptul că se bătea pentru locul 8 în ultimul tur cu (probabil) cea mai bună motocicletă la dispoziție, e alta. Din Qatar nu a mai avut o cursă atât de slabă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 Acum 3 ore, Method a spus: Pe cate tururi se intinde o cursa de sprint?km etc? Din cate ziceau ei asa...o cifra foarte inexacta pt ca are multe variabile...undeva la 8-10 tururi se vehiculau la un mers in "full attack mode". Da,va fi f interesant sa vedem cum merg si cine iese in fata atunci cand nu mai trebuie sa conserve. am pus aici detalii despre cum va arata un weekend anul viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 Petrucci va pilota pentru Suzuki în Thailanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: N-a spus de ce a avut o cursă lamentabilă până atunci. Că a dat-o pe jos e una, dar faptul că se bătea pentru locul 8 în ultimul tur cu (probabil) cea mai bună motocicletă la dispoziție, e alta. Din Qatar nu a mai avut o cursă atât de slabă. Hehehe.. cum functioneaza unitatile de masura diferite. Bag se bate pentru locul 8 si face o cursa slaba, Q face locul 8 si face o cursa decenta. Sa lasam motocicletele. Oke, Ducati este usor mai performanta, dar in ciuda tuturor banilor si R&D-ului bagati in ea, nu are un edge categoric in fata celei de la Yamaha, care buna, rea, il tine pe Q in cursa pentru titlu. Cam ce are Ducati, lipseste la Yamaha si invers. So, de ce unitati de masura diferite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 Acum 12 minute, PzKpfW a spus: Petrucci va pilota pentru Suzuki în Thailanda. Curios ce mai poate face un fost pilot de Motogp la revenire. Bine, au mai fost 2-3 dar toți cam "accidentati". Asta e primul 100% fit și care a mai concurat între timp prin alte competiții. GO go gooo Petrux Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 Acum 15 minute, PzKpfW a spus: Petrucci va pilota pentru Suzuki în Thailanda. Chiar sunt curios ce va face pe o motocicleta total diferita fata de ceea ce a mai pilotat. Si nu ar strica sa auzim si niste declaratii, dupa cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 26, 2022 Share Postat Septembrie 26, 2022 28 minutes ago, xt600 said: de ce unitati de masura diferite? Pentru că Fabio a fost (și este constant) de departe cel mai bun pilot Yamaha, iar Pecco a fost bătut (și nu a fost pentru prima dată) de alți piloți pe aceeași motocicletă; asta când nu o dă pe jos. În consecință, Quartararo este un idicator bun al performanței maxime a motocicletei, pe când Bagnaia nu. Afirmațiile sunt deci bazate pe ceea ce fac coechipierii respectivilor, cu același material (sau mai slab). Și implicit pe campionatul constructorilor - unde contrar aparențelor, nu contează numărul de motociclete de pe grilă (doar cea mai bine plasată motocicletă punctează). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.