Sari la conținut

20. Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 4 minute, Method a spus:

Nu,ii reprosez lui Q ca nu a iesit campion in 2020 si 2022.In amandoi anii usa era larg deschisa.He dropped the ball.Foarte timpuriu in 2020 iar in 2022 a fost vizbil dupa vacanta de vara.Nu conta ce ar fi facut Ducati daca el puncta.El insa a troznit-o din varii motive vreo 5 curse.Nu poti pierde 95 de puncte avantaj daca esti consistent si ktm sa ai sub cwr.

Comparatia cu timpul lui Lorenzo are o mare relevanta - vorbeai despre etalon - timpul ala obtinut cu o Yamaha e etalonul.Cand o Yamaha e capabila de acel timp iar tu faci timp cu 1s peste el,nu poti fi etalon.

So very true.

Exact.

Dar de ce ai merge 100% toate cursele cand ai 95 de puncte avans?O mare greseala de gandire a dlui Q.Ar fi trebuit sa ia lectii de la Mir/2020 - consistenta si aduna puncte.Locul 8 locul 10 locul 6 mai un podium insa stai naibii pe roti si aduna puncticele.Acolo a fost carenta de logica a lui - trebuia sa inteleaga ca acele 95 de puncte nu se pot recupera,se pot doar pierde,trebuia sa isi pastreze calmul.A inteles insa foarte tarziu,in ultimele 2 curse dupa prostiile din Australia si dupa ce tot raul fusese facut ca sa zic asa.

S-a vazut aici cel mai bine - o luase razna in primele ture - efectiv nu accepta faptul ca era depasit.Dupa aia cand l-a troznit Peco in cap cu winglet'ul si-a revenit.Dar dupa cum incepuse,eram convins ca nu va termina in picioare cursa.

eu nu inteleg exact la ce te referi tu sincer.

La Assen a a gresit, dar era inainte de jumatatea sezonlui, un circuit pe care era rapid, a incercat poate putin pripit sa-l depaseasca pe Esp, dar Bag pleaca in fata.

 

La PI a gresit incercand sa isi creeze un oareacare avantaj unde mai avea posiblitatea nu? urma Malaezia si Valencia, 2 circuite unde Ducati a fost mai tot timpul rapide.

Vrei sa imi spui ca, daca termina la PI pe 8 era campion? ca nu inteleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 173
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 11 ore, Method a spus:

Nu Yamaha e vina pt care el gresea presiunea in gume de x spe ori sau termina pe 17.

 

Cred ca toata lumea l-a remarcat pe Binder.

 

Acosta e campionul moto2 de anul viitor,pun pariu.Si contenderul in motogp de peste 4 ani - nu am mai vazut asa parcurs de la MM incoace...

 

KTM sta foarte rau avand in vedere cat investeste.

 

Apropo de asta - sunt povesti ca JM e in discutii cu Yamaha?This should be interesting,imi place ideea :)

 

 

Dar bai - a remarcat cineva franarea lui Fabio cand se batea cu Binder in 1?Bai nene,il depaseste Binder cu aproape 2 lungimi de motoreta si vine Quarta pe frane in fata unuia din cei mai buni piloti pe frane din gp?

Yamaha 2022 a avut limitele ei evidente. Cand concurezi un sezon intreg cu motorul 2021, este clar ca mergi cu handicap. Insa ai si tu dreptate, cum, necum, din fairing, din noul set up al cutiei, din electronica, a reusit sa se mentina pe linia de plutire (si chiar sa mai reduca din handicap), cat sa isi pastreze pilotul in cursa pentru titlu. Q, pe de alta parte, a facut prostii si mai ales a gandit foarte, foarte prost strategia pentru a doua jumatate a sezonului, in conditiile in care stia ca are de infruntat, nu un pilot, ci toata haita Ducati. Daca si-ar fi asumat riscuri in toate cursele si ar fi pilotat ca in ultimele doua curse, probabil era campion, cu toate strategiile lui Jiji. 

Dar repet si sustin ideea ca indiferent de limitele motocicletei, de prostiile lui, fara ajutorul a 4 echipe si a acelei penalizari, absolut gratuite, care l-a praduit de o multime de puncte, Bagnaia NU AR FI PUTUT RECUPERA 91 de puncte! Nu au reusit asta piloti geniali, iar Bagnaia este departe de a fi unul. De asta spun: Peco nu este campion pentru ca a castigat campionatul, ci a fost FACUT campion de catre Ducati. Daca Rossi sau MM au facut campioane pe Honda si Yamaha, despre Bagnaia nu se poate spune acelasi lucru, referitor la Ducati. Oricand Tardozzi ii va putea arunca in fata ca l-a facut campion. Sunt convins ca o stie si el. Victoriile lui, stim cum le-a luat, cine doreste isi aminteste cum mergeau pilotii Ducati cu frana trasa, in spatele lui... 

 

Binder a avut cateva scantei si in editiile anterioare, dar anul asta a iesit la rampa. Este oarecum in aceeasi ipostaza cu Pol Esp, care reusise niste rezultate surprinzatoare cu junghiul ala portocaliu, ceea ce l-a adus in atentia publicului si al managerilor de echipe. Spre deosebire de majoritatea pilotilor, inclusiv Peco si Q, Binder este un pilot temerar, capabil sa isi asume riscuri, cu un psihic (dupa toate aparentele) beton. Ceea ce reuseste sa scoata din kktm este de tot respectul, dar totusi, sa nu il supraevaluam. Ar fi interesant sa il vedem pe o motocicleta serioasa si apoi sa tragem concluzii. 

 

Intru totul de acord. KTM investeste mult si prost. Sau, ca sa nu imi sara specialistii in cap, cu un randament foarte scazut. Sa vedem ce vor scoate din noul sasiu, care promite, desi Binder spunea ca are si asta limite evidente, dar ca il ajuta pe iesirea din viraj. KTM are noroc cu o linie de piloti foarte buni, pe care ii iobageste prin contracte foarte restrictive. Altfel ar fi intr-o mare gaura neagra. 

 

Da, se pare ca sunt in discutii. Insa nu cred ca stilul lui JM se pupa cu Yamaha. Imi este teama sa nu dezamageasca ca si Morbideli... Insa cum pilotii nu este uameni, poate ne va surprinde placut. Ar fi frumos sa reuseasca cu Yamaha, ceea ce nu a reusit cu Ducati. 

 

Binder o fi bun pe frane, nu zic (cred totusi ca il dezavantajeaza mult si motocicleta), dar comparatia cu Q - la capitolul asta -  nu are sens. Q si MM sunt, de departe, cei mai buni pe frane, din campionat. Ar fi fost insa foarte interesant daca ai fi remarcat cat de incredibil franeaza Yamaha aia, ce intrare pe viraj are, etc. Q, cat este el de bun cu franele, nu ar putea frana asa cum o face, daca nu ar avea la dispozitie o motocicleta cu o ciclistica fantastica. Pacat de lipsa cronica de putere, altfel ar fi fost motocicleta de batut anul asta. 

 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, damager a spus:

eu nu inteleg exact la ce te referi tu sincer.

La Assen a a gresit, dar era inainte de jumatatea sezonlui, un circuit pe care era rapid, a incercat poate putin pripit sa-l depaseasca pe Esp, dar Bag pleaca in fata.

 

La PI a gresit incercand sa isi creeze un oareacare avantaj unde mai avea posiblitatea nu? urma Malaezia si Valencia, 2 circuite unde Ducati a fost mai tot timpul rapide.

Vrei sa imi spui ca, daca termina la PI pe 8 era campion? ca nu inteleg.

Nu vorbesc despre o cursa anume,nu stau sa analizez toate prestatiile lui din a 2a parte  a sezonului.Insa,dupa cum zice si colegul mai sus,a gandit toata partea a2a ff prost.

Repet - avea un avantaj ce efectiv nu mai putea fi recuperat de catre oricine altcineva,putea doar fi pierdut de el.Ceea ce s-a descurcat sa faca la perfect.Asta e tot.

 

La Assen greseala personala izvorata tocmai din gandire deficitara si din asumarea de riscuri aiurea,in australia la fel samd samd.

Si aici la Valencia a gresit masiv zic eu.Riscand unde nu avea sens,nu castigi cursa in primul tur.Putea sa se accidenteze urat.Si inainte sa sara cineva ca Peco a fortat - true,dar era normal pt Peco sa il atace chiar si mai dur,Peco nu pierdea nimic daca cadeau,el da.

E un pilot care poate fi one of the greats,dar ce ii separa pe ei de Q e maturitatea.Q mai are de invatat.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Yamaha 2022 a avut limitele ei evidente. Cand concurezi un sezon intreg cu motorul 2021, este clar ca mergi cu handicap. Insa ai si tu dreptate, cum, necum, din fairing, din noul set up al cutiei, din electronica, a reusit sa se mentina pe linia de plutire (si chiar sa mai reduca din handicap), cat sa isi pastreze pilotul in cursa pentru titlu. Q, pe de alta parte, a facut prostii si mai ales a gandit foarte, foarte prost strategia pentru a doua jumatate a sezonului, in conditiile in care stia ca are de infruntat, nu un pilot, ci toata haita Ducati. Daca si-ar fi asumat riscuri in toate cursele si ar fi pilotat ca in ultimele doua curse, probabil era campion, cu toate strategiile lui Jiji. 

Dar repet si sustin ideea ca indiferent de limitele motocicletei, de prostiile lui, fara ajutorul a 4 echipe si a acelei penalizari, absolut gratuite, care l-a praduit de o multime de puncte, Bagnaia NU AR FI PUTUT RECUPERA 91 de puncte! Nu au reusit asta piloti geniali, iar Bagnaia este departe de a fi unul.

Exact.

Cu un singur amendament - eu cred ca nu ar fi trebuit sa isi asume riscuri.Mai ales post-Assen.Trebuia sa ii fie invatatura de minte,n-a inteles insa nimic de acolo.

Bai a muls-o perfect pana la Assen,de dupa vacanta de vara trebuia sa managerieze avantajul.Vrajeala aia ca "nu ma gandesc la campionat iau fiecare cursa in parte" alea sunt bullshit,din postura lor trebuie sa te gandesti la campionat inca din cursa nr.1 insa e normal sa mearga pe attack mode in prima jumatate,ca atunci n-ai ce manageria.Dar cand tu ai 95 de puncte avans?Bai daca nici ala nu e un buffer pe care il poti manageria....

Din a2a parte a campionatului,mai ales pe fondul avansului clar luat de Ducati,trebuia sa aplice strategia Button "target locul 6-8 +/- 2 locuri".Salut.

Sau bine,daca omul o arde ca JM gen "trebuia sa incerc"....JM are voie ca nu se bate la campionat insa Q nu prea mi se pare ca isi permite a fi asa...naiv.Dar si lui JM iata ca i-a iesit pe nas,ca toata lumea il aplauda de cat de rapid e dar s-au dus cu contractul la Bastianini,tocmai pt eficienta lui - locul 3 da?

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Sa vedem ce vor scoate din noul sasiu, care promite, desi Binder spunea ca are si asta limite evidente, dar ca il ajuta pe iesirea din viraj. KTM are noroc cu o linie de piloti foarte buni, pe care ii iobageste prin contracte foarte restrictive. Altfel ar fi intr-o mare gaura neagra.

Da,eh,om vedea.Cu o floare nu se face primavara.

Au noroc cu Binder.Oli a plecat,daca pleaca si Binder vom vedea kktm fix cum a fost Honda anul asta fara MM.

 

Btw - Marquez a strambat masiv din nas la Honda v2023 - Marquez : “We need more to fight for championship”

Eram curios de feedback'ul lui Mir insa pilotii Suzuki nu pot da nici o declaratie pana la 01.01.2023.Cred ca contractele ar trebui facute pana la sf sezonului regulat nu pana la sf de an.Nu are sens si tot timpul se ajunge la asemenea chestii ciudate.

 

Iar Yamaha si-a pierdut puterea versiunii de motor 2023 laudata in testele trecute  :

Quartaro :

“I'm surprised because actually this engine was supposed to be a little bit faster than the one we tested in Misano and Barcelona [but] I found it was the same as [the 2022 engine] two days ago,

“Especially on the qualifying lap. We compared the speed and it was the same. So we have to analyse what happened because we had two tests - Misano Barcelona - then Cal [Crutchlow] did Motegi and Jerez and they saw a difference on the [new] engine.But right now, there was no difference. So we have to analyse really well what happened.”

Morbidelli confirmed: "It has been strange because we were expecting more power from the engine and that didn't really happen. We need to understand well why."

Quartararo reiterated that something ‘weird’ must have happened today.

“Normally this engine has more horsepower and in Jerez [a week ago] Cal tried it and it was clearly better. But right now [here] the top speed with last year is the same," Quartararo said.

“So there is a problem for sure! I mean not in the engine, but something happened that we didn't have this extra power that we were expecting.

“It was not a wasted [day] but, a weird feeling I would say. At Misano when I went through the gears I felt that the engine had something. Today, no!”

Crutchlow previously revealed the new engine had already gone through four different development stages even before the Valencia version.Quartararo confirmed that he had only one new engine spec available today.

Turning to the other new Yamaha parts on offer, aerodynamics and chassis, Quartararo was reluctant to offer a clear verdict.

“With the aero package you feel the difference, but you can't really say if it's better or not,” he explained. “Because with the bigger wing you have less wheelie, but you don't know if you lose more in top speed than [you gain] in acceleration on braking.”

Quartararo also tried some rear seat wings: “I think it can be something interesting. At least it was not worse and my feeling was quite good with it.”

And the frame?

“I tried two runs in the beginning. Was really similar. Not worse. Not better… basically the same.”

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, PzKpfW a spus:

Sunt poate subiectiv, dar este un cumul de motive. Ogura este mai tânăr cu 4 ani, are substanțial mai puțină experiență la Moto2 (doar al doilea sezon, față de al 6-lea pentru Fernández) și a fost teribil de constant: practic până la ultimele 2 curse a mers fără greșeală. Poți argumenta că a mers slab și la Phillip Island, dar mai concurase o singură dată în viață acolo, la Moto3. Greșelile pe care le-a făcut în utlimele două curse au fost făcute luptându-se pentru victorie și cel mai probabil datorate lipsei de experință în abordearea unor asemenea situații (spre deosebire de căzătura lui Fernández din Australia care a fost gratuită). Până la urmă doar una singură a fost capitală, cea de la Sepang. La Valencia putea să și câștige, tot pierdea titlul.

Inteleg punctul de vedere.

Am doua amendamente:

- In momentul cazaturii, Fernandez avea ocazia sa „incheie“ lupta. Ogura avusese un weekend slab de tot si in momentul ala era in afara top 10 (a si terminat cursa in afara top 10). El era pe 3, luat la remorca de Acosta si incerca sa tina ritmul. Ajuns la final, era posibil sa aiba parte de o „depasire“ lejera. Foarte probabil ritmul dus de Acosta a fost un pic prea mult pentru el. Nu e cam aceeasi chestie cu „fortat“ victoria a lu‘ Ogura?

- La Valencia, Ogura trebuia sa recupereze 10 puncte. Not great, not terrible. Era in fata lui Fernandez cand a tavalit-o

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Dar repet si sustin ideea ca indiferent de limitele motocicletei, de prostiile lui, fara ajutorul a 4 echipe si a acelei penalizari, absolut gratuite, care l-a praduit de o multime de puncte

Imi mai racesc o data gura si o fac ca sa ramana scris: penalizarea aia (dincolo de in/justetea ei) l-a luat pe Quarta de pe 2 si la pus pe 4. Atat! Restul pana la 8 in cursa aia a facut cu mana lui.

Asta s-a intamplat in a doua jumatatea a sezonului, cea in care a avut, in doua randuri, curse consecutive facute yo-yo:  urcat de pe 8-10 pana pe podium si in urmatoarea a cazut de pe 2 pe 8 (sau chiar in afara punctelor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, ilarionciobanu said:

Nu e cam aceeasi chestie cu „fortat“ victoria a lu‘ Ogura?

 

Personal mi se pare că nu. Fernández era pe la jumătatea cursei, nu se mergea în ritm foarte alert. Nu părea să forțeze nici el, nici Acosta. Încercarea de depășire a lui Ogura la Sepang a fost la limită, pentru victorie, pe ultimul tur.

 

7 hours ago, Method said:

Cum zicea ca ii spuneau sefii Ktm ? "o sa te intorci tu inapoi,te asteptam"....da,se intoarce....ca Pol cand nu mai are optiuni.

 

Just. Pare teribil de dezamăgit.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Nu vorbesc despre o cursa anume,nu stau sa analizez toate prestatiile lui din a 2a parte  a sezonului.Insa,dupa cum zice si colegul mai sus,a gandit toata partea a2a ff prost.

Repet - avea un avantaj ce efectiv nu mai putea fi recuperat de catre oricine altcineva,putea doar fi pierdut de el.Ceea ce s-a descurcat sa faca la perfect.Asta e tot.

 

La Assen greseala personala izvorata tocmai din gandire deficitara si din asumarea de riscuri aiurea,in australia la fel samd samd.

Si aici la Valencia a gresit masiv zic eu.Riscand unde nu avea sens,nu castigi cursa in primul tur.Putea sa se accidenteze urat.Si inainte sa sara cineva ca Peco a fortat - true,dar era normal pt Peco sa il atace chiar si mai dur,Peco nu pierdea nimic daca cadeau,el da.

E un pilot care poate fi one of the greats,dar ce ii separa pe ei de Q e maturitatea.Q mai are de invatat.

Exact.

Cu un singur amendament - eu cred ca nu ar fi trebuit sa isi asume riscuri.Mai ales post-Assen.Trebuia sa ii fie invatatura de minte,n-a inteles insa nimic de acolo.

Bai a muls-o perfect pana la Assen,de dupa vacanta de vara trebuia sa managerieze avantajul.Vrajeala aia ca "nu ma gandesc la campionat iau fiecare cursa in parte" alea sunt bullshit,din postura lor trebuie sa te gandesti la campionat inca din cursa nr.1 insa e normal sa mearga pe attack mode in prima jumatate,ca atunci n-ai ce manageria.Dar cand tu ai 95 de puncte avans?Bai daca nici ala nu e un buffer pe care il poti manageria....

Din a2a parte a campionatului,mai ales pe fondul avansului clar luat de Ducati,trebuia sa aplice strategia Button "target locul 6-8 +/- 2 locuri".Salut.

Sau bine,daca omul o arde ca JM gen "trebuia sa incerc"....JM are voie ca nu se bate la campionat insa Q nu prea mi se pare ca isi permite a fi asa...naiv.Dar si lui JM iata ca i-a iesit pe nas,ca toata lumea il aplauda de cat de rapid e dar s-au dus cu contractul la Bastianini,tocmai pt eficienta lui - locul 3 da?

Da,eh,om vedea.Cu o floare nu se face primavara.

Au noroc cu Binder.Oli a plecat,daca pleaca si Binder vom vedea kktm fix cum a fost Honda anul asta fara MM.

 

Btw - Marquez a strambat masiv din nas la Honda v2023 - Marquez : “We need more to fight for championship”

Eram curios de feedback'ul lui Mir insa pilotii Suzuki nu pot da nici o declaratie pana la 01.01.2023.Cred ca contractele ar trebui facute pana la sf sezonului regulat nu pana la sf de an.Nu are sens si tot timpul se ajunge la asemenea chestii ciudate.

 

Iar Yamaha si-a pierdut puterea versiunii de motor 2023 laudata in testele trecute  :

Quartaro :

“I'm surprised because actually this engine was supposed to be a little bit faster than the one we tested in Misano and Barcelona [but] I found it was the same as [the 2022 engine] two days ago,

“Especially on the qualifying lap. We compared the speed and it was the same. So we have to analyse what happened because we had two tests - Misano Barcelona - then Cal [Crutchlow] did Motegi and Jerez and they saw a difference on the [new] engine.But right now, there was no difference. So we have to analyse really well what happened.”

Morbidelli confirmed: "It has been strange because we were expecting more power from the engine and that didn't really happen. We need to understand well why."

Quartararo reiterated that something ‘weird’ must have happened today.

“Normally this engine has more horsepower and in Jerez [a week ago] Cal tried it and it was clearly better. But right now [here] the top speed with last year is the same," Quartararo said.

“So there is a problem for sure! I mean not in the engine, but something happened that we didn't have this extra power that we were expecting.

“It was not a wasted [day] but, a weird feeling I would say. At Misano when I went through the gears I felt that the engine had something. Today, no!”

Crutchlow previously revealed the new engine had already gone through four different development stages even before the Valencia version.Quartararo confirmed that he had only one new engine spec available today.

Turning to the other new Yamaha parts on offer, aerodynamics and chassis, Quartararo was reluctant to offer a clear verdict.

“With the aero package you feel the difference, but you can't really say if it's better or not,” he explained. “Because with the bigger wing you have less wheelie, but you don't know if you lose more in top speed than [you gain] in acceleration on braking.”

Quartararo also tried some rear seat wings: “I think it can be something interesting. At least it was not worse and my feeling was quite good with it.”

And the frame?

“I tried two runs in the beginning. Was really similar. Not worse. Not better… basically the same.”


cand toata lumea vorbeste de cat de greu se depaseste cu yamaha, tuvi si spui ca, cursa nu se castiga in primul tur☺️. Sincer, habar nu ai despre ce vorbesti, o dai doar asa in haitereala ta specifica. Sunt oameni care fa strategii si au date, nu povesti.

daca ar fi fortat sa zic sa castige si sa cada, da, ziceam ce a pierdut pe mana lui. Dar dupa Assen a gresit o singura data pe mana lui. Si ceva cu presiunea fata.

dar, cum mai ziceam, modul tau simplist de a privi lucrurile le lasa sa invarti tu ideile, ca sa fie cum zici tu.

 

e ocmare diferenta intre a mers prost Yamaha sau au evolutat cele 8 ducati-uri de pe grila. Analizeaza cursele si atunci poti sa discuti. In rest ramane impresia ta, una gresita, dar nu ma mai obosesc sa reiau discutia.

 

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just now, damager said:

daca ar fi fortat sa zic sa castige si sa cada, da, ziceam ce a pierdut pe mana lui. Dar dupa Assen a gresit o singura data pe mana lui. Si ceva cu presiunea fata.

 

:agree:

 

1 hour ago, ilarionciobanu said:

Imi mai racesc o data gura si o fac ca sa ramana scris

 

Inutil. Omul e blocat în lumea lui, în care japonezii nu pot greși (dar sunt trași în jos de proprii piloți) iar europenii câștigă doar prin subterfugii/furăciuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, damager a spus:

cand toata lumea vorbeste de cat de greu se depaseste cu yamaha, tuvi si spui ca, cursa nu se castiga in primul tur☺️. Sincer, habar nu ai despre ce vorbesti, o dai doar asa in haitereala ta specifica. Sunt oameni care fa strategii si au date, nu povesti.

daca ar fi fortat sa zic sa castige si sa cada, da, ziceam ce a pierdut pe mana lui. Dar dupa Assen a gresit o singura data pe mana lui. Si ceva cu presiunea fata.

dar, cum mai ziceam, modul tau simplist de a privi lucrurile le lasa sa invarti tu ideile, ca sa fie cum zici tu.

 

e ocmare diferenta intre a mers prost Yamaha sau au evolutat cele 8 ducati-uri de pe grila. Analizeaza cursele si atunci poti sa discuti. In rest ramane impresia ta, una gresita, dar nu ma mai obosesc sa reiau discutia.

1.Daca vorbesc critic la adresa performantelor unui pilot,asta nu inseamna hate.Atunci nu mai poti spune despre nimeni nimic critic pt ca "esti hater?" Ar trebui atunci sa spunem felicitari Peco pupaturi pa.Btw imi place Q si chiar il urmaresc din toate punctele de vedere,nu stiu daca ma pot califica un fan al lui dar sunt pe aproape.

2.Nu am sustinut vreodata ca am habar despre ce vorbesc,nu sunt in echipa Yamaha sau etc sa am o parere AVIZATA.La fel cum tu nu ai habar despre ce vorbesti la fel cum restul TOTI de aici n-avem habar despre ce vorbim.Am mai zis si repet - este un forum obscur dintr-o tara la fel de obscura.Suntem nimeni si nu stim nimic despre nimic.Chill.

3.Cea mai penibila chestie in discursrul tau e ca ma confunzi cu colegul xt - eu nu am sustinut niciodata ca se depaseste usor cu Yamaha si dimpotriva tot timpul cand lumea il critica pe Q "pt ca nu termina pe podium si nu depaseste cum ar trebui sa faca un campion",am zis ca este o prostie sa ii pretinzi sa castige sau sa se bata de la egal la egal cu Ducati's.

TOCMAI - eu am sustinut contrariul - nu ai citit ce am scris - in opinia mea Q trebuia sa managerieze nu sa forteze la 100% toate cursele.Nu lipsa de performanta sau faptul ca nu a reusit el sa depaseasca ii reprosez eu,ci lipsa de inteligenta in abordarea campionatului si faptul ca nu a strans puncte (nu depasiri sau podiumuri ci puncte !) etapa de etapa.Ii reprosez inconstanta si greselile.Si asta nu e un mod simplist de a privi lucrurile ba dimpotriva.

4.Limiteaza-te la a ma mai ataca pe mine personal.Ataca-mi ideile nu am nici o problema cu asta (dar citeste inainte ce scriu - daca nu te intereseaza parerea mea nici o problema dar atunci nu mai comenta).Daca te deranjeaza ce zic eu nici o problema,ori imi reprosezi ori imi dai ignore,dar hai sa ne linistim cu zeflemeaua si cu atacurile la persoana.

 

Tot ceea ce am zis a fost faptul ca nu se pot recupera 95 de puncte avans in campionat (cel mai mare avans pierdut in istorie?nu?),se pot doar pierde.Si pt asta putem gasi vinovat pilotul in masura mult mai mare decat materialul de concurs.That's all.

No hate la adresa lui Q - sper ca la anul sa se bata/sa castige titlul. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Method a spus:

 

3.Cea mai penibila chestie in discursrul tau e ca ma confunzi cu colegul xt - eu nu am sustinut niciodata ca se depaseste usor cu Yamaha

Aici este drept ca nu tu ai sustinut ca se depaseste usor cu Yamaha si tot drept este ca tu esti cel care ai sustinut ideea ca trebuia sa managerieze punctele avans. 

In ceea ce ma priveste, nici eu nu am sustinut ca se depaseste usor cu Yamaha, insa mereu am avut o nedumerire: cum se face ca pilotul cel mai bun pe frane, al momentului, pe una dintre cele mai bune motociclete pe franare si pe intrarea in viraj, se plange ca nu poate depasi??? In conditiile in care, chiar in cursa de duminica, pe un circuit pe care "specialistii" si comentatorii englezi au decretat ca nu se prea poate depasi, Q a facut depasiri. Deci a putut! Cand i-a ajuns cutitul la os, a pilotat ofensiv si a depasit. De ce nu a facut asta toata a doua jumatate a sezonului? Aaaa.. asta implica asumarea unor riscuri. Exact ceea ce am spus eu.. ca sa managerieze acele puncte avans, in contextul dat, cu 8 motociclete Ducati pe pista, ar fi trebuit sa iasa din zona de confort/siguranta si sa fie mai bataios. Nu ca sa castige toate cursele, cum prost s-a inteles de catre unii - ar fi absurd asa ceva, in conditiile date - dar cat sa termine in fata lui Peco sau macar imediat in spatele lui. El nu numai ca nu a facut asta, dar a si pierdut locuri in curse, terminand uneori in afara punctelor.  A se vedea Thailanda.  Oke, management, dar nu unul pasiv, cand ai in coasta o haita intreaga de Ducati, care va face totul sa te tina in spate. Inclusiv Mimisor i-a sugerat subtil, intr-un interviu, ca daca vrea titlul, trebuie sa accepte riscuri. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, apriliacluj a spus:

la anul castiga MM! .....sau Bestia :)

Si eu ii dădeam cel puțin a2a șansă lui MM dar după impresiile date în urma testării mobrei 20 23 îl vad cam asa în lupta pentru locul 5😅

Nu stiu de ce am impresia dar nu-l vad la fel de competitiv la anul pe Bestia🙄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, danypop a spus:

Si eu ii dădeam cel puțin a2a șansă lui MM dar după impresiile date în urma testării mobrei 20 23 îl vad cam asa în lupta pentru locul 5😅

Nu stiu de ce am impresia dar nu-l vad la fel de competitiv la anul pe Bestia🙄

legat de bestie: i-a plecat inginerul la KTM, i-a ramas in schimb cel care se ocupa de telemetrie, care se zice ca e cel mai bun din padock..

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, danypop a spus:

Si eu ii dădeam cel puțin a2a șansă lui MM dar după impresiile date în urma testării mobrei 20 23 îl vad cam asa în lupta pentru locul 5😅

testele-s teste man, nu dispera.

(ia sticla si bea :)) )

 

 

mm e numa 1.

1 oră în urmă, pitesti2010 a spus:

Startul si primul tur.

 

 

 

atatia bani si i-ai vazut 2 secunde :)

eu de acasa am facut toata cursa :grinbandit:

*nu mai zic de comentariul in espaniol - zici ca te uiti la telenovele 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Aici este drept ca nu tu ai sustinut ca se depaseste usor cu Yamaha si tot drept este ca tu esti cel care ai sustinut ideea ca trebuia sa managerieze punctele avans. 

In ceea ce ma priveste, nici eu nu am sustinut ca se depaseste usor cu Yamaha, insa mereu am avut o nedumerire: cum se face ca pilotul cel mai bun pe frane, al momentului, pe una dintre cele mai bune motociclete pe franare si pe intrarea in viraj, se plange ca nu poate depasi??? In conditiile in care, chiar in cursa de duminica, pe un circuit pe care "specialistii" si comentatorii englezi au decretat ca nu se prea poate depasi, Q a facut depasiri. Deci a putut! Cand i-a ajuns cutitul la os, a pilotat ofensiv si a depasit. De ce nu a facut asta toata a doua jumatate a sezonului? Aaaa.. asta implica asumarea unor riscuri. Exact ceea ce am spus eu.. ca sa managerieze acele puncte avans, in contextul dat, cu 8 motociclete Ducati pe pista, ar fi trebuit sa iasa din zona de confort/siguranta si sa fie mai bataios. Nu ca sa castige toate cursele, cum prost s-a inteles de catre unii - ar fi absurd asa ceva, in conditiile date - dar cat sa termine in fata lui Peco sau macar imediat in spatele lui. El nu numai ca nu a facut asta, dar a si pierdut locuri in curse, terminand uneori in afara punctelor.  A se vedea Thailanda.  Oke, management, dar nu unul pasiv, cand ai in coasta o haita intreaga de Ducati, care va face totul sa te tina in spate. Inclusiv Mimisor i-a sugerat subtil, intr-un interviu, ca daca vrea titlul, trebuie sa accepte riscuri. 

 

Până la urmă Jiji a ales bine strategia :"decât să beau trei beri proaste,mai bine beau cinci bune..."😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...