Sari la conținut

Alegere Motocicleta


CataFlo
 Share

Postări Recomandate

Acum 14 ore, CataFlo a spus:

 Astept cu drag parerile voastre...

 

Pentru inaltimea,gusturile,bugetul si varsta ta, precum si pentru genul de "excursii" pe care vrei sa le faci(preponderent in oras si ocazional drumuri scurte in afara)...iti recomand orice model de mai jos (din proprie experienta, le-am avut s-au m-am dat cu ele):

Honda CB500X

Honda NC750X

Kawasaki Versys 650

Yamaha Tracer 700/mt 07 (dar o sa stai ingramadit pe mt07)

ktm 390 Adv (e prajitura in oras si ture scurte, la bugetul tau e singura pe care o poti lua noua asta sau Husqvarna Svartpilen 401 cum zicea cineva mai sus... 390Adv. e cea mai puternica din clasa 300+ cmc)

Suzuki Vstrom 650

Suzuki SV650

Honda Transalp 700

....

+ mai sunt ceva modele nakeduri (am pus insa ce mi se pare mie mai interesant)

+ mai sunt motoare de la CFmoto, dar n-as prea recomanda chinezisme

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 113
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Transalp 700 pare mai ușor decât V-strom 650, singurul impediment (sună urât) ar fi camerele din anvelope. Și poate pinionul de atac, a pățit-o recent un prieten, axul bărbierit bine, a montat (cam târziu) super-pinion. Să sperăm că va ține.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut @CataFlo!

 

Eu am inceput la 20 si ceva de ani pe 600cc SS. Aveam impresia ca motociclismul asta e foarte usor, am cazut dupa 2 saptamani si asta probabil mi-a salvat viata :)

 

Am luat-o progresiv dupa accident si am descoperit ca nu e asa usor cum mi se parea.

 

Da, poti incepe pe moto mare (600cc+) atata timp cat ai putin talent, experienta in trafic si mult self-awareness. SS (4 linie) sunt chiar mai blande pt incepatori pentru ca jos in ture sunt lesinate. Problema e ca vei merge cu frica o perioada mai lunga si vei invata mai greu. 

 

Dupa vreo 2 ani am simtit ca ma plictisesc de 600. Ma uitam la prietenii cu miare si ii invidiam ca merg doar cu a treia pe Cheia si eu schimbam viteze ca maniacul ca sa ma tin dupa ei. Dupa vreo 3 ani m-am lasat de mers pe strada si am scos motorul doar la vreun track day ocazional. O sa-mi placa mereu supersporturile, dar mi se par complet inutile in afara unui circuit. 

 

Anul trecut am luat un adventure (900cc) - ca am auzit ca e cool la corporatie (hehe @Speedy.K) si nu a fost chiar ce-mi doream. Greoi pentru traficul din Bucuresti, greoi si inalt la manevre, nu foarte puternic - pe autostrada la peste 170 lesina, si oricum te omoara vantul. E potrivit pentru drumuri lungi cu bagaje si pasager la viteze "normale".

 

In paralel, am un enduro (450cc) si e fantastic de fun. Pe asfalt e greu - tremura tot la peste 100, dar e extrem de usor si manevrabil. Fac niste chestii pe care nici nu mi le imaginam cu ADV. De ex:

 

20230130_154424.thumb.jpg.14c28ae8ee455586b2c1bab50c5e6b54.jpg

 

Concluzia mea: poti face orice cu orice tip de moto, dar daca nu il folosesti pt ce-a fost proiectat n-o sa fie deloc placut. Cred ca daca iei un mini tourer (4-500cc) o sa ai manevrabilitate, flexibilitate la gropi si ceva protectie la vant pe centura. 

 

 

Re royal enfield: eu n-as recomanda. nu am mers, doar am vazut, dar cat dai atata face. mi se pare inginerie ieftina combinata cu materiale ieftine

 

 

 

 

Editat de jinxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, Kristian K said:

Pune o poza sa vad cum arata un DR-u al sec XIX. 😁

Este identic cu cel din secolul XXI, inca se produce pentru restul de piete. 😅

 

@CataFloin bugetul tau poti gasi un BMW F650 GS Twin, motor de 800 cc paralel twin, trage liniar, fara explozii de putere, foarte manevrabil, consum mediu 4-4.5%, ergonomie buna, mai ales pentru cei de peste 1.70 inaltime. Cauta unul cu ABS si mansoane incalzite si nu o sa ai motiv sa schimbi motorul prea curand, daca il vei folosi la naveta.

F650 Twin/700/800 este BMW doar cu emblema, in realitate este o Husqvarna Nuda cu cilindree redusa si cu fiabilitate ca a celor japoneze. Am mers cateva mii de km pe 650/700/800 si pot sa spun ca sunt niste motoare destul de echilibrate, care nu maraie la viteze mici dar au si suficienta rezerva de putere in caz de nevoie.

Cu putin noroc poti gasi unul limitat pentru A2 si il delimitezi dupa ce strangi ceva experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Leon a spus:

 

Pentru inaltimea,gusturile,bugetul si varsta ta, precum si pentru genul de "excursii" pe care vrei sa le faci(preponderent in oras si ocazional drumuri scurte in afara)...iti recomand orice model de mai jos (din proprie experienta, le-am avut s-au m-am dat cu ele):

Honda CB500X

Honda NC750X

Kawasaki Versys 650

Yamaha Tracer 700/mt 07 (dar o sa stai ingramadit pe mt07)

ktm 390 Adv (e prajitura in oras si ture scurte, la bugetul tau e singura pe care o poti lua noua asta sau Husqvarna Svartpilen 401 cum zicea cineva mai sus... 390Adv. e cea mai puternica din clasa 300+ cmc)

Suzuki Vstrom 650

Suzuki SV650

Honda Transalp 700

....

+ mai sunt ceva modele nakeduri (am pus insa ce mi se pare mie mai interesant)

+ mai sunt motoare de la CFmoto, dar n-as prea recomanda chinezisme

 

 

 

 

 

Multumesc pentru sfaturile tale. Pana acum am incercat o honda CBR500R, cam cel mai frumos model din segmentul de 500cc, nu am apucat sa imi fac o parere clara, pozitia pe ea nu este cu ce sunt obisnuit de la scoala, in schim mi-a placut cum schimba si faptul ca are o acceleratie  mai liniara decat Mt07 (limitat A2) care este mai puternica si tinde sa se ridice chiar si in a doua, cat despre pozitie pot spune ca m-am simtit putin inghesuit, cred ca cum ai spus si tu din cauza inaltimii mele. Voi programa un test drive pentru CB 500 X pentru inceput. O zi placuta sa ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CataFlo  eu sunt unul dintre cei care imi scapa treaba cu ''te plictisesti de motocicleta X''. 

O fi de la varsta 😂

Pentru mine bucuria fiind plimbarea, ce mobra calaresc este mai putin important.

Sper ca CB500X sa iti placa.

O sa stai foarte bine pe moto la gabaritul tau.

Stau eu care am 1,90 m si 120 Kg (din pacate 🤦‍♂️).

Si este extrem de confortabila, chiar si la drum lung.

Daca vrei sa simti cum se ridica mobra si in a doua, atunci CB500X nu este ce iti trebuie. Sau poate cu mine nu se ridica din motive lesne de inteles 🤪

 

Fiind prima mobra, eu zic sa iti iei, precum fiecare dintre noi , cea care iti place tie, ce iti incanta ochiul si iti face inima sa tresara. Fara prea multe criterii tehnice.  Sa iti vina sa o iei seara in casa sa te uiti la ea inainte sa adormi :crack:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iei SH evita orice are modificari, manareli, personalizari. Ar trebui sa privesti suspect si niste semnalizari trecute de la bec cu filament la led. 

Cand mi-am cumparat prima motocicleta nu am stiut asta si m-a cam costat dupa pentru a o aduce intr-o stare care sa imi asigure in primul rand siguranta.

Iar moto cu semighidoane, chiar si cbr500r fiind, nu mi se pare ca e ce trebuie pentru oras oricum ai da-o. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CataFlogarantat nu se ridica pe o roata o motocicleta limitata A2 fara ceva tehnica. Cel mai probabil inca nu ai reflexul format sa te lasi putin in fata cand accelerezi ca sa ramai neutru pe motoreta. Altfel, acceleratia te trage pe spate si ai impresia ca se ridica pentru ca esti dezechilibrat.

 

In scoala moto inveti minimul necesar, poate nici ala. Va trebui sa citesti si sa exersezi daca vrei sa practici hobbyul asta.

 

Daca iei SH, sfatul meu e sa bugetezi niste cauciucuri noi, de calitate si potrivite pentru clasa motocicletei pe care o vei alege. Nu strica nici o revizie completa care sa includa furca.

 

@Silver Arrowsigur e de la varsta. si eu am observat ca odata cu varsta incepi sa le preferi pe cele mici. la capacitate cilindrica ma refer.

Editat de jinxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, jinxy a spus:

 

@Silver Arrowsigur e de la varsta. si eu am observat ca odata cu varsta incepi sa le preferi pe cele mici. la capacitate cilindrica ma refer.

Da de unde, Goldwing-ul l-am luat acu' , la batranete.😂

Mai degraba as putea gasi o relatie matematica intre cmc motor si cmc burta 🙈

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Silver Arrow a spus:

Da de unde, Goldwing-ul l-am luat acu' , la batranete.😂

Mai degraba as putea gasi o relatie matematica intre cmc motor si cmc burta 🙈

 


Ntz, nu e de la burta! Decat daca cilindreea creste cu burta. Io am acelasi putine kile de cand m-am apucat de motoretism.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, CataFlo said:

Daca mai sunt oameni dornici sa-mi impartaseasca din experienta lor, va rog !

 

Ca începător, ia-ți o motocicletă cât mai generică (un naked sau un dual-sport), versatilă și fără carene. Ceva SH, la 2-4000€. Logica:

  • Nu știi ce vrei încă de la motociclit, vei afla mergând
  • O vei da pe jos, inevitabil

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, PzKpfW a spus:

Ca începător, ia-ți o motocicletă cât mai generică (un naked sau un dual-sport), versatilă și fără carene. Ceva SH, la 2-4000€. Logica:

  • Nu știi ce vrei încă de la motociclit, vei afla mergând
  • Se poate intampla  sa o dai pe jos O vei da pe jos, inevitabil

Succes.

Te referi la faptul ca o sa o scape pe jos stand pe loc, sau ca o sa cada cu ea in mers?

Pentru ca daca te referi la cazutul in mers sunt si eu curios de unde vine aceasta intelepciune.

Intreb pentru ca stiu destui oameni, si mai tineri si mai copti la minte,  care nu au dat cu ele de pamant in mers, de unde regula asta ca ''inevitabil dai cu ea pe jos''?

Pe bune acuma?

Dar ce de nu ''sigur o sa dea unul neatent cu masina peste tine''?

Faptul ca avem colegi care mai le pilesc de asfalt nu inseamana ca asta este o regula.

 

Ca sa nu spunem ca am auzit de la o vecina :

fii-mea a mers de la inceput cu un CB500X nou si nu a cazut cu el in mers. Da, i-a scapat o data pe jos in parcare si nimeni cu a patit nimica.  La mobra s.a crapat protectie de mana de la ghidon.

Nici fii.miu nu a cazut. Da, a scapat si el o data Transapul pe jos si s-a julit o cutie din aluminiu.

 

Si daca nu o scapi tu pe jos, da un bou peste mobra in parcare sau ti-o stropeste cu vopsea :crack:

 

@CataFlo acuma daca tot ti s-a prezentat acest viitor sumbru in care sigur o sa cazi, poti sa ai grija sa pui elemente de protectie pentru tine cum ar fi de ex niste Crash-bar-uri.

Poti evident sa pui si diverse chestii care sa protejeze mobra.

 

Iata aici o poza cum iti salveaza picioarele niste bare de protectie, atunci cand duduia se hotareste sa fac brusc dreapta de pe banda 2 si tu ai ghinionul sa te afli pe banda 1:

CRASHBAR.thumb.jpg.9405d97c1dd705b0aaf1a3900e00c153.jpg

CRASHBAR3.thumb.jpg.e978c7ac50f2c20c7787c7b8a240eda1.jpg

 

si cum arata masina:

 

CRASHBAR2.jpg

 

Crash-bar-ul este Hepco & Becker,  si a costat 280 €, bani platiti de catre asiguratorul masinii.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, Silver Arrow said:

Pentru ca daca te referi la cazutul in mers sunt si eu curios de unde vine aceasta intelepciune.

 

Mă refeream la scăpat pe jos de pe loc sau la viteză mică, relax. Caz în care va dori să limiteze daunele materiale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara. Sunt constient ca la un moment dat ma voi aduna dup jos, vorba aceea motociclisti care au cazut si motociclisti care vor cadea. Revenind la marea dilema, astazi am hotarat sa ma implic intr-un proiect si va trebui sa retrag cel putin o mie din suma alocata pentru motor. Ma ajuta foarte mult sfaturile/parerile voastre. Scot latura sincera din mine si va spun ca inca de la inceput decand am luat A -ul l-am urmarit pe MotoJitsu un vlogger american destul de smart tipul(instructor moto acum) si el recomanda 300cc la inceput de drum in lumea moto si ma-m fixat pe asta

Sunt sigur ca va fi suficient un 30-40hp pentru inceput, plus ca vine cu indicator de treapta , hand guards, consum decent , far led , crash bar, roti spitate . Cred ca este un compromis bun pentru suma de 3800 euro prin rabla. Voi ce credeti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, PzKpfW a spus:

 

Mă refeream la scăpat pe jos de pe loc sau la viteză mică, relax. Caz în care va dori să limiteze daunele materiale.

Pai asa nu iti mai iei in veci motocicleta noua. Si nici masina  noua ...

Nu vad diferenta intre a o scapa pe jos si a da unul peste ea in parcare, sau sa iti dea unul cu vopsea pe ea (ca tot mi s.a intamplat mie).

Se poate intampla dar nu este SIGUR si INEVITABIL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, e ca tine. Îmi mențin sugestia.

 

39 minutes ago, CataFlo said:

Sunt constient ca la un moment dat ma voi aduna dup jos

 

Nu trebuie să te concentrezi pe gândul ăsta, dar nefiind obișnuit cu echilibrul, greutatea și mânuirea motocicletei pe loc/la viteză mică sunt toate șansele s-o scapi la un moment dat, s-o dai de un perete, să-ți alunece piciorul, etc. Să-ți iei o motocicletă nouă este tot timpul de preferat, dar să nu plângi lângă ea sau/și să nu aștepți după piese, garanții și altele.

 

39 minutes ago, CataFlo said:

Cred ca este un compromis bun pentru suma de 3800 euro prin rabla.

 

Nu cunosc motocicleta, dar din fișa tehnică mi se pare teribil de grea pentru un 350cc. Indicativ, un KTM Duke 390 (aceeași clasă) este cu vreo 20kg mai ușor.

 

Roțile spițate arată foarte fain, până trebuie să le cureți. Iar plasticele multe de pe ea (unele și inutile, vezi prostia aia de protecție de disc pe față) sunt doar chestii care se pot rupe.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, CataFlo a spus:

el recomanda 300cc la inceput de drum in lumea moto si ma-m fixat pe asta

 

Ca incepator este ideal sa te urci pe o mobra de capacitate mica, cu cat mai mica cu atat mai bine. Asa cum era de asteptat ai primit deja celebrele sfaturi proaste despre faptul ca te vei plictisi repede de o mobra cu motor mic si ca va fi greu sa o vinzi. Mobrele usoare si de capacitate mica te ajuta foarte mult ca incepator pt ca limiteaza (nu elimina) riscul de a face boacane si in afara de asta sunt mult mai manevrabile fata de mobrele de "600" pe care ti le recomanda unii inconstienti. Faptul ca te vei plictisi repede sau ca vei pierde niste bani la revanzare este infinit mai ieftin fata de varianta in care te urci pe mobra de capacitate mare 600-1000cmc si unde o eventuala boacana de incepator te poate costa sume importante de bani sau mai rau chiar integritatea fizica.

 

Mergi pe varianta de capacitate mica, este cea mai buna treaba pt tine ca incepator. Mergi cu ea minim doi ani (20-30000km) iar dupa aceea daca consideri ca ai nevoie de ceva mai mare poti sa faci pasul spre asa ceva. 

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata fantastic acel Zontes, DAR...au incercat sa faca un fel de scrambler cu roti spitate (care nu au nici un sens pe asfalt) si protectie pentru discul fata (care e complet inutila pe asfalt, mai rau impiedica discul sa se raceasca), doar ca pt un scrambler trebuie si suspensie, iar ea nu pare ca are ceva capabil. A doua problema ar fi piesele: suspensie no-name, frane no-name. Daca se strica ceva, cum le inlocuiesti? Nici nu stiu unde ai gasi accesorii pt ea, de ex. crashbars. Greutatea cred ca e data de materiale ieftine, la fel ca la royal enfield. Nu stiu unde gasesti service si cine stie care o sa fie pretul de revanzare. De garantie nu mai zic...

 

Poate parea o afacere foarte buna sa iei un motor nou si IEFTIN, dar gandeste-te daca ti-ai cumpara o masina chinezeasca. 

 

Eu nu ma stresez cu scapat motorul. Am scapat nordenul de minim 10 ori si crashbarurile si-au facut treaba. Iti iei motor sa te bucuri de el, nu sa il tii tipla si sa faci bani la revanzare. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, jinxy a spus:

Arata fantastic acel Zontes, DAR...au incercat sa faca un fel de scrambler cu roti spitate (care nu au nici un sens pe asfalt) si protectie pentru discul fata (care e complet inutila pe asfalt, mai rau impiedica discul sa se raceasca), doar ca pt un scrambler trebuie si suspensie, iar ea nu pare ca are ceva capabil. A doua problema ar fi piesele: suspensie no-name, frane no-name. Daca se strica ceva, cum le inlocuiesti? Nici nu stiu unde ai gasi accesorii pt ea, de ex. crashbars. Greutatea cred ca e data de materiale ieftine, la fel ca la royal enfield. Nu stiu unde gasesti service si cine stie care o sa fie pretul de revanzare. De garantie nu mai zic...

 

Poate parea o afacere foarte buna sa iei un motor nou si IEFTIN, dar gandeste-te daca ti-ai cumpara o masina chinezeasca. 

 

Eu nu ma stresez cu scapat motorul. Am scapat nordenul de minim 10 ori si crashbarurile si-au facut treaba. Iti iei motor sa te bucuri de el, nu sa il tii tipla si sa faci bani la revanzare. 

 

 

Din ce am mai cautat gama 300-400cc este larga. Ar fi de luat in calcul si in MT03 sau KTM DUKE 390? Despre Ktm am auzi ca stau prin service mult, despre Yamaha numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.nordicamoto.ro/vehicule/motociclete/15155-husqvarna-svartpilen-401-2021?gclid=Cj0KCQiAorKfBhC0ARIsAHDzslvDCEzmCz23TVkoYOAefRQEhSZOxD9j80xQfCGnRjxmhEfqIn-88qoaAlYyEALw_wcB

 

sau asta...desi te vei simti putin inghesuit pe ea. cel mai bine treci pe la atvrom si incaleca pe ele - au de toate in showroom.

 

KTM are...probleme :D totusi la 1000e diferenta as recomanda oricand KTM/husky in detrimentul unei made in china/india etc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, CataFlo a spus:

Sunt constient ca la un moment dat ma voi aduna de pe jos, vorba aceea motociclisti care au cazut si motociclisti care vor cadea

Ai putea sa cazi ca fiecare dintre noi. Nu e obligatoriu sa o faci.

Dupa logica asta de cacao sunt soferi care au lovit masina si cei care o vor lovi, piloti de avioane care au cazut cu avionul si care vor cadea, etc.

Astea sunt chestii din alea de ''cunoscatori'' care incearca sa isi justifice mobrele facute praf, sau tijele de prin oase.

 

Ceea ce se vede in film nu este un crash-bar ci este un crash pad, care mai degraba are grija de motor decat de tine.

Un crash-bar este o chestie solida care iti apara picioarele daca cazi pe jos, cum este cel din poza pusa de mine, si care si-a facut treaba.

Sunt si crash-bar.uri care au grija mai mult de motor decat de pilot ....

 

Daca  mobra este noua, are ABS ceea ce este excelent. Restul sunt  chestii mai mult sau mai putin utile.

 

Ceea ce am remarcat este ca mobra pare sa aibe un unghi mare al furcii (nu l-am gasit in specificatii, dar nici nu am sapat adanc pe net), ceea ce o face mai stabila dar va reactiona mai lent la schimbarile de directie. Ceea ce pentru un incepator nu este neaparat rau.

Daca vei face un drive test cu un CB500X si apoi imediat cu Zontes350, unul din lucrurile pe care il vei remarca va fi ca CB-ul o sa ti se para ''mai manevrabil'', ceea ce este adevarat.

Dar cand vine vorba de stabilitatea mobrei cand dai peste un obstacol pe sosea, pe Zontes vei simti ca e ''mai stabila'' (se mai intampla, eu am dat peste un caine de vreo 30 de kg la Girugiu. Noroc ca eram cu chopper-ul. Daca as fi fost cu Transalp-ul sau RT-ul , nu stiu cum se termina. Asa cu chopper-ul am trecut peste bietul caine fara sa ma dezechilibrez).

 

Asadar, manevrabilitatea unei mobre nu este data de cat de mare este motorul in cmc, lucru pe care il afli daca te sui in viata ta pe un motor, ci de geometria mobrei.  Cauta pe net (si nu numai tu) despre RAKE si TRIAL si o sa te edifici.

Vrei manevrabilitate maxima, mai tai de la stabilitate. Ca la avionul F35 :crack:

Daca ai dubii, iti dau un choppper de 125 cmc sa vezi cum sta cu manevrabilitatea fata de un CB500X. Si vorba aia, vorbim de un motor cu cilindree de 4 ori mai mica.

 

De asemenea in ceea ce priveste masa mobrei conteaza in primul rand cum este centrul de greutate fata de sol.  Exista mobre grele, cum este Goldwing-ul (de care multi se sperie pentru ca are 400 Kg) cu care poti face opt-uri foarte usor, pentru ca centrul de greutate este foarte jos. Chiar am ridicat-o singur de jos dupa ce mi-a cazut intr-o parcare cu pietris pe jos.

 

Lasa la o parte aspectele tehnice si sfaturile nostre mai mult sau mai putin tembele, si spune cu mana pe inima , tu ce mobra iti doresti? Ei, aia sa ti-o iei. Bucuria primei mobre nu se va mai repeta. Este unica.  Banii ii mai faci , ii mai pierzi, dar chestia asta cu prima mobra este doar o data in viata.

 

Stiu ca me repet: se cade rau cu mobre mici (se moare si cu trotineta) si se scapa ieftin din accidente cu mobre mari si puternice. Nu dimensiunea si puterea mobrei sunt pericolul principal, ci  pilotul care nu stie care sunt limitele lui si ale mobrei, si care se lasa condus de mobra in loc sa o piloteze el.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Cavaleru a spus:

Tracer 700

in 6mii euro gasesti nimic. te rog, am urmarit juma de an.

La motodinamics, nu au nimic de vanzare, te duci in showroom (am fost in nov) si nu era nimic. si nici in pipera.

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

in care sigur o sa cazi

eu, 15 ani moto, nu am cazut niciodata. sa ma tina inca 15.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...