Sari la conținut

2. Gran Premio Michelin® de la República Argentina 2023


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 3 minute, Speedy.K a spus:


Nu e, boss, niciun hate, are dreptate omu'. Am vrut sa-ti spun si eu cand ai scris. Asa cum se pierd mai multe puncte intr-un weekend, la fel se si pot castiga acelasi numar w.e. urmator. Care e diferenta?!

Cu cine te cerți 🤣🤣, domnu injinier are dreptate tot timpul chiar și atunci când se contrazice singur de la o zi la alta🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 251
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, Method a spus:

Pt ca e cantitatea mult mai mare fwtui matematica.

Hai sa o luam altfel : e mai usor sa recuperezi 1 cursa pierduta sau 1.5 curse?Risc si mize cu 50% mai mari,matematica de clasa a2a,da?

Pacat.Il asteptam pe Dani.


Daca mai sunt 10 curse cand ai de recuperat una e acelasi lucru cu atunci cand ai de recuperat 1,5 curse dar mai ai 15 curse.

Cantitatea de recuperat e mai mare, dar sicantitatea disponibila in viitor e mai mare. Si sansele aluilalt sa cada sunt mai mari, ca are in viitor de terminat mai multe curse.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Pt ca e cantitatea mult mai mare fwtui matematica.

Hai sa o luam altfel : e mai usor sa recuperezi 1 cursa pierduta sau 1.5 curse?Risc si mize cu 50% mai mari,matematica de clasa a2a,da?

Risc da, dar și posibilitatea de a face de 1,5 ori mai multe puncte într-un weekend!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Pt ca e cantitatea mult mai mare fwtui matematica.

Hai sa o luam altfel : e mai usor sa recuperezi 1 cursa pierduta sau 1.5 curse?Risc si mize cu 50% mai mari,matematica de clasa a2a,da?

 

Aritmetica arata ca la 37 de puncte pe etapa, recuperezi mai usor 91 de puncte, fara ajutorul a sapte piloti, ca sa te faci campion. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua chestii interesante de la Honda:


1. Cica weekendul trecut in FP-uri l-au bagat in sedinta pe MM si i-au explicat cum sa se dea (diferit) pe vreo 2 viraje ca sa fie mai rapid. Explicatiile au venit dupa ce au vazut datele de la Mir si Rins.

 

2. Au un rear hight device care poate functiona in doua trepte. A doua ar fi pentru ace de par si inca o chestie pe care n-am prins-o bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frâne a avut(a blocat roata) doar ca le-a acționat  puțin prea târziu 😅

Acum 23 minute, ilarionciobanu a spus:

Doua chestii interesante de la Honda:


1. Cica weekendul trecut in FP-uri l-au bagat in sedinta pe MM si i-au explicat cum sa se dea (diferit) pe vreo 2 viraje ca sa fie mai rapid. Explicatiile au venit dupa ce au vazut datele de la Mir si Rins.

Chiar a spus asta MM într-un interviu sâmbătă parca după calificări. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ilarionciobanu a spus:

Au un rear height device care poate functiona in doua trepte

Mai e voie cu d'astea? 😳

Acum 1 oră, ilarionciobanu a spus:

l-au bagat in sedinta pe MM si i-au explicat cum sa se dea Iannone style

Fixed! :crack:

A înțeles mmizeria tot... 🤦‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ENEOS a spus:

Risc da, dar și posibilitatea de a face de 1,5 ori mai multe puncte într-un weekend!

Știi cum e asta?ca bancul ala dacă îl stii când ii explica ta.su lui Bula diferenta dintre teorie și practica și după aceea trage concluzia : în teorie noi avem 3000 $ în casă,in practica avem 3 curve.

E fix aceeiasi situație : in teorie și Enea și Bestia au posibilitatea sa câștige tot 37 de puncte,în practica nea Pecco a făcut fullul și aia au făcut nimic,și în Argentina tot zero vor lua și pe Cota unul cu umărul în pioneze altul cu 2xlong lap și deja mi-e sa nu ne trezim cu vreo 100 puncte diferență.Si mai recuperează tată....

În teorie orice se poate în practica eu vad ca asta ia avans galopant.Vom vedea.Dupa cum am zis,eu sper sa nu mai ia Pecco încă un campionat dar dacă ăștia mai greșesc ceva și Q merge slab...deranj.

 

Acum 1 oră, ilarionciobanu a spus:

Doua chestii interesante de la Honda:


1. Cica weekendul trecut in FP-uri l-au bagat in sedinta pe MM si i-au explicat cum sa se dea (diferit) pe vreo 2 viraje ca sa fie mai rapid. Explicatiile au venit dupa ce au vazut datele de la Mir si Rins.

 

2. Au un rear hight device care poate functiona in doua trepte. A doua ar fi pentru ace de par si inca o chestie pe care n-am prins-o bine.

Da a zis MM ca efectiv I.au zis sa meargă diferit fata de cum merge el...a zis ceva în genul "e mare lucru sa ii zici unui campion mondial sa.si schimbe stilul de mers dar am făcut ce au zis ei și iată ca aveau dreptate,a dar roade"

 

Dar eu nu înțeleg,nu sunt la curent - nu s.au scos front and rear height devices din 2023? Nu se folosesc acum doar la start și atat???

 

Aprilia e puternica aici la fel ca anul trecut...aici Yamaha trebuia sa fie puternica dar meh...Q e prin spate întra în Q1.

Pecco vad ca s.a descurcat sa vina în Q2 direct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

E fix aceeiasi situație : in teorie și Enea și Bestia au posibilitatea sa câștige tot 37 de puncte,în practica nea Pecco a făcut fullul și aia au făcut nimic,și în Argentina tot zero vor lua

Tu ai mâncat culegerea lui Gheba când ai fost mic! Și dacă erau 25 de puncte în joc și ratau una sau mai multe curse nu tot punctele aferente unui weekend le-ar fi pierdut? :moron:

Ești incurabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Speedy.K a spus:

Daca ar fi avut si frane ce bine ar fi fost...

Abs ar ajuta, orice începător știe asta. :D

 

Q incepe sa semene cu anonimul ăla care era înainte să vina in gp.

 

Aici e low grip, cică Dovi le a zis celor de la Yamaha că e nevoie de grip, nu de putere.

 

Asta face Ducati așa buna: pune puterea jos.

Plus find V iese bine din viraj.

 

Ai crede că acum Yamaha e buna acum că top speed e la dif mica de 1 km/h DAR Ducati ajunge mai repede la acea viteza pt că accelerație:)

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, frigider a spus:

Abs ar ajuta, orice începător știe asta. :D

 

Q incepe sa semene cu anonimul ăla care era înainte să vina in gp.

 

Aici e low grip, cică Dovi le a zis celor de la Yamaha că e nevoie de grip, nu de putere.

 

Asta face Ducati așa buna: pune puterea jos.

Plus find V iese bine din viraj.

 

Ai crede că acum Yamaha e buna acum că top speed e la dif mica de 1 km/h DAR Ducati ajunge mai repede la acea viteza pt că accelerație:)


Odata schimbata puterea tb ajustata toata electonica, geometria, etc...

parerea mea este ca Yamaha o sa fie anonima anul asta. Poate o sa mai vedem ceva dupa jumatatea sezonului.

hai ca poate isi revine Mor.

asta cu gripul este f usor de zis, f greu de ghicit. Tb sa pui suficient grip sa ai tractiune dar da nu distruga guma. E chestie de timp si date, yamahq nu are nici una, nici cealalta.

 

cica deja Suppo vb de retragerea japonezilor din competitie. Cat au fost ri in top, totul a fost perfect, acuma ca nu se mai vad de europeni, ne retragem, ca brusc n-am dat seama ca nu e profitabil. 
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, damager a spus:

hai ca poate isi revine Mor

Ar fi ceva.

Ma tem sa nu fie doar el mai bun pe low grip..

Nici nu știu ce a făcut cursa trecuta unde trebuia sa meargă decent ca doar au testat acolo.

Acum 28 minute, damager a spus:

E chestie de timp si date, yamahq nu are nici una, nici cealalta

Clar,lipsa sateliților nu ajuta deloc.

Acum 29 minute, damager a spus:

cica deja Suppo vb de retragerea japonezilor din competitie. Cat au fost ri in top, totul a fost perfect, acuma ca nu se mai vad de europeni, ne retragem, ca brusc n-am dat seama ca nu e profitabil. 

Dubios, titlu luat de curând,2 piloți f buni și o moto f bună, nu înțeleg cum nu mai erau în top.

Acum 29 minute, damager a spus:

parerea mea este ca Yamaha o sa fie anonima anul asta. Poate o sa mai vedem ceva dupa jumatatea sezonului.

Trebuie sa găsească ceva, dar vedeți ce zic eu de MM?

 

La mm când nu merge moto o face el sa meargă, la alții când nu merge e game over.

 

Știti ce as vrea eu sa vad?

Sa se țină Q după cine trebuie în q1,sa ajungă în q2 și sa se tina iar după cineva sa se claseze sus.

Sa vedem dacă e asa ușor de făcut cum o arde MM când fura pole uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, frigider a spus:

Ar fi ceva.

Ma tem sa nu fie doar el mai bun pe low grip..

Nici nu știu ce a făcut cursa trecuta unde trebuia sa meargă decent ca doar au testat acolo.

Clar,lipsa sateliților nu ajuta deloc.

Dubios, titlu luat de curând,2 piloți f buni și o moto f bună, nu înțeleg cum nu mai erau în top.

Trebuie sa găsească ceva, dar vedeți ce zic eu de MM?

 

La mm când nu merge moto o face el sa meargă, la alții când nu merge e game over.

 

Știti ce as vrea eu sa vad?

Sa se țină Q după cine trebuie în q1,sa ajungă în q2 și sa se tina iar după cineva sa se claseze sus.

Sa vedem dacă e asa ușor de făcut cum o arde MM când fura pole uri.


mie treaba asta cu plasa mi-i se pare mai mult chestie de pilot. Imi da impresia ca MM nu poate sa scoata timpi singur in calificari. Si nu numai acuma, si inainte cand castiga, in calificsre era tras de cineva.

ceea ce nu e cazul lui Q, el scoate timpii singur, cel putin asa i-a scos pana acuma. 
in ritm de cursa e altceva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, damager a spus:

ceea ce nu e cazul lui Q, el scoate timpii singur, cel putin asa i-a scos pana acuma. 

Corect dar Q risca sa rămână binișor în urma la puncte.

Mersul cu iepuraș e de când lumea și multi o fac ca na. De ce nu?

 

Chiar sper sa ii spună și lui Q sa o facă, având în vedere cat de greu este sa depășești v-uri cu Yama.

Vremuri disperare cer masuri disperate.

Acum 12 minute, damager a spus:

Si nu numai acuma, si inainte cand castiga, in calificsre era tras de cineva.

Eu țin minte ca omu își scotea timpii singur în vremurile bune.

 

 

Q e într o situație dubioasa, a cerut putere sa rămână, I au dat putere.

Trebuie sa ii dea de cap naibii.

 

 

Morbi zicea ca tre sa fie agresiv rău cu moto ca sa meargă.

Nu e nicio surpriza, asa merge și Q cu ea.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, frigider a spus:

Corect dar Q risca sa rămână binișor în urma la puncte.

Mersul cu iepuraș e de când lumea și multi o fac ca na. De ce nu?

 

Chiar sper sa ii spună și lui Q sa o facă, având în vedere cat de greu este sa depășești v-uri cu Yama.

Vremuri disperare cer masuri disperate.

Eu țin minte ca omu își scotea timpii singur în vremurile bune.

 

 

Q e într o situație dubioasa, a cerut putere sa rămână, I au dat putere.

Trebuie sa ii dea de cap naibii.

 

 

Morbi zicea ca tre sa fie agresiv rău cu moto ca sa meargă.

Nu e nicio surpriza, asa merge și Q cu ea.


Vom vedea, eu raman la parerea ca yamaha o sa fie la gara anul asta. Nu mai au in garaj ingineri care au facut setari de la 0.  Au oameni care am preluat setari acceptabile si le-au ajustat. 
sa vedem acumac ce fac. Parerea mea e ca diferenta e prea mare ca sa o rezovle din geometrie, aero, sau alta chichite. Cred ca electronica este cea mai mare pb. Si acolo ai nevoie de date . Cand nu ai date este doar noroc chior.

hai cu aprilia☺️. Presimt a doua victorie Aprilia si cine stie, poate prima a lui Vinales. 
dau berile dc castiga Aprlia titlu☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

Q incepe sa semene cu anonimul ăla care era înainte să vina in gp.

 

Aici e low grip, cică Dovi le a zis celor de la Yamaha că e nevoie de grip, nu de putere.

 

Ai crede că acum Yamaha e buna acum că top speed e la dif mica de 1 km/h

Bine ca ai spus-o tu. Daca o spuneam eu, era hate. De multa vreme am unele rezerve, in ceea ce il priveste, iar in ultimul timp ma conving din ce in ce mai mult ca, desi motoreta este dezvoltata pentru el (de voie, de nevoie), nu este capabil sa dea un feedback de calitate. Cand i se trimit mai multe sasiuri, elemente aero, pentru teste, iar el nu sesizeaza diferente in comportamentul motocicletei (dupa propriile declaratii), revenind la un set up vechi de un an, da-mi voie sa ma indoiesc ca are capacitatea sa duca motocicleta in directia cea buna.  

 

Dovi le-a/i-a spus bine, pana la un punct. Dovi este un pilot senzitiv, capabil sa sesizeze nuante fine in comportamentul motocicletei si sa puna degetul pe problema, in timp ce Q nu stie decat "power! power!" . Pilotul Q pare ca nu poate intelege motocicleta intr-o maniera holista.  

 

De unde diferenta de doar 1 km/h? Ai vazut etapaa trecuta diferentele de viteza maxima intre cel mai rapid Ducati, Aprilia, etc si cea mai rapida Yamaha? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Method a spus:

Știi cum e asta?ca bancul ala dacă îl stii când ii explica ta.su lui Bula diferenta dintre teorie și practica și după aceea trage concluzia : în teorie noi avem 3000 $ în casă,in practica avem 3 curve.

E fix aceeiasi situație : in teorie și Enea și Bestia au posibilitatea sa câștige tot 37 de puncte,în practica nea Pecco a făcut fullul și aia au făcut nimic,și în Argentina tot zero vor lua și pe Cota unul cu umărul în pioneze altul cu 2xlong lap și deja mi-e sa nu ne trezim cu vreo 100 puncte diferență.Si mai recupereaz

Ce zici e ceva din seria 1 kg de fier e mai greu ca 1 kg de pene. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, damager a spus:

 

cica deja Suppo vb de retragerea japonezilor din competitie. Cat au fost ri in top, totul a fost perfect, acuma ca nu se mai vad de europeni, ne retragem, ca brusc n-am dat seama ca nu e profitabil. 
 

Sper sa nu se adevereasca, dar ma tem ca o eventuala retragere a japonezilor este nu numai posibila dar si logica, avand in vedere directia in care s-a indreptat competitia si bugetele, care efectiv au explodat. Suzuki a inteles bine cum stau lucrurile si a zis pass. Si bine au facut. Asadar, ne mai putem astepta si la alte surprize. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Bine ca ai spus-o tu. Daca o spuneam eu, era hate. De multa vreme am unele rezerve, in ceea ce il priveste, iar in ultimul timp ma conving din ce in ce mai mult ca, desi motoreta este dezvoltata pentru el (de voie, de nevoie), nu este capabil sa dea un feedback de calitate. Cand i se trimit mai multe sasiuri, elemente aero, pentru teste, iar el nu sesizeaza diferente in comportamentul motocicletei (dupa propriile declaratii), revenind la un set up vechi de un an, da-mi voie sa ma indoiesc ca are capacitatea sa duca motocicleta in directia cea buna.  

 

Dovi le-a/i-a spus bine, pana la un punct. Dovi este un pilot senzitiv, capabil sa sesizeze nuante fine in comportamentul motocicletei si sa puna degetul pe problema, in timp ce Q nu stie decat "power! power!" . Pilotul Q pare ca nu poate intelege motocicleta intr-o maniera holista.  

 

De unde diferenta de doar 1 km/h? Ai vazut etapaa trecuta diferentele de viteza maxima intre cel mai rapid Ducati, Aprilia, etc si cea mai rapida Yamaha? 

 

Nu mai sunt vremurile in care pilotul avea extrem de mult input.

La nivel de electronica trebuiesc multe date. Poti sa te numesti Rossi ca degeaba, vezi ca a si declarat Rossi la un moment dat. Ca pilotul da feedback la chestii subtile, in speta legat de feelingul care-l are. 

In rest este vorba de date.

Dar ma rog, e doar parerea mea, Dovi nu a reusit sa dea nici un feedback cat  a fost la Yamaha. Daca era asa senzul, ar fi tb sa stie ce sa ceara ca sa poata sa mearga nu? 

Acum 28 minute, damager a spus:

 

Nu mai sunt vremurile in care pilotul avea extrem de mult input.

La nivel de electronica trebuiesc multe date. Poti sa te numesti Rossi ca degeaba, vezi ca a si declarat Rossi la un moment dat. Ca pilotul da feedback la chestii subtile, in speta legat de feelingul care-l are. 

In rest este vorba de date.

Dar ma rog, e doar parerea mea, Dovi nu a reusit sa dea nici un feedback cat  a fost la Yamaha. Daca era asa senzul, ar fi tb sa stie ce sa ceara ca sa poata sa mearga nu? 

 

A-ti auzit declaratiile lui Ovidiu Toma(RNF), cel mai pb nu ar fi devenit actionar la echipa daca se continua cu Yamaha, care deja era intr-un con de umbra. :).

intresant....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...