Sari la conținut

4. Gran Premio MotoGP™ Guru by Gryfyn de España 2023


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

mda la Q20 poti privi dintr-un simplu aspect, nu depasesti linia, ca e interioara, ca e exterioara tre sa fii intre ele atata timp cat faci LLP-ul.. 

 dar da se vede de pe filmare ca trage spre exterior ca vin nebunii pe viraj din spate ... din pacate buna intentie, poate fii folosita invers, ca a iesit prea tare din LLP incercand sa maximizeze iesirea cu maxim de viteza

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 337
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

a vrut mai multa putere, cum ziceau englezii ca orice pilot va cere.

dar acea putere poate strica un echilibru greu de atins.

 

drept dovada.

pare ca mergea mai bine anu trecut decat anu asta  :grinbandit:

 

DAR sa vedem dupa mij sezonului.

atunci se vor gasi ceva setari, solutii.

pana atunci e un haos.

*mai putin pt Peco care pare ca va defila si va castiga in stil MM cu x etape inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Rossi nu a cedat.. a fost o cazatura in antrenamente, care ar fi putut fi banala (ca si cea a lui MM la Jerez), daca nu s-ar fi lasat cu dubla fractura. Ai dezvoltat teoria asta a cedatului sub prresiune si acum o extrapolezi la toti riderii care au trecut printr-o accidentare mai grava.  

 

 

Nu cred nici eu ca o facea deliberat, dar nici de nevoie. Cred ca de multe ori nici nu ii pasa. Era la varsta la care se simtea nemuritor si, mai ales, PUTEA! In alta ordine de idei, trebuie daramat  mitul asta cum ca Rossi era slab in calificari,... se vorbeste mult si prost pe tema asta. Lucrurule sunt mai nuantate. Este drept ca formatul actual al calificarilor nu l-a avantajat si nu i-a placut, de aici si numarul redus pole-uri, dar de aici pana la a fi slab/rata in calificari, e cale lunga.  Rossi are 65 de pole-uri in cariera, din care 55 la clasa mare. Prin comparatie, doar Lorenzo are mai multe la total (69), Stoner are 43, Pedrosa 49 iar astia erau considerati mari specialisti ai calificarilor. So... o fi fost slab in calificari Rossi? Cati din junii astia de acum vor atinge numarul de pole-uri ale vreunuia dintre cei enumerati?

Rossi (vad ca e o nevoie compulsiva sa se ajunga iar si iar la Rossi,evenimente de 13 ani),a fortat a gresit si a cazut.La fel precum au facut atatia si atatia inainte si dupa - Pedrosa Stoner Lorenzo MM samd samd.Ca a gresit in antrenamente,ca banala ca etc sunt povesti - a gresit si a platit.La fel cum au platit Pedrosa si Lorenzo in 2013 cu un campionat,la fel cum a platit MM in 2020 cu probabil 2 campionate samd.La fel cum vor plati multi altii cand gresesc si cad dupa ei.Can't argue that - a cadea e o greseala.Pt ca iata la ce se poate ajunge - La un campionat ratat.

 

Nuu...Rossi a gresit pt ca mergea cu 30kmh si i-a iesit un sobolan in fata care s-a strambat la el,l-a speriat si a inchis ochii si a cazut rupandu-si piciorul..ma lesi?Tribunul nu are voie sa cedeze sau sa greseasca,ete partz - Forta.A gresit.S-a imprastiat.Fractura.Salut.

 

O facea de nevoie - pt ca dooh,avea oameni in fata.Daca nu i-ar fi avut,nu se oprea sa il depaseasca aia nu?Hai ca deja dezbatem apa in piua.

"Rossi are 65 de pole'uri in cariera" asa suna frumos dar omiti sa spui lungimea carierei lui Rossi comparativ cu a celorlalti.Mda.Nu rupea gura targului la chestia asta,pe final de cariera insa si-a dat silinta (ceea ce la 35+ e o chestie wow) si se califica mult mai bine decat in tinerete.Si pleca din grila chiar foarte bine pe final de cariera cand a inteleg ca e groasa daca rateaza startul.Kudos for learning - Vinales nici acum nu poate :)

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Confunzi situatiile in care MM era net superior si nu mai putea fi ajuns, in care nu avea loc nici o confruntare directa si situatiile in care MM neputandu-se desprinde, era nevoit sa lupte in dog fight. Noi la aceste situatii ne referim. In dog fight, Dovi l-a batut in mod constant si usturator, as zice. Scorul intalnirilor directe este net in favoarea lui Dovi. MM nu a fost niciodata bun la genul asta de confruntari. L-a batut Rossi, l-a batut Dovi, Rins si, daca imi mai aduc aminte bine, la Moto2 l-a mai batut si talentul mort speranta, Iannone. Nu are suficienta luciditate, in confruntarile de genul asta. In rest, ai dreptate, in 8 din 10 situatii, nu putea fi ajuns, sezonul 2019 este poate cel mai elocvent in sensul asta. 

 

 

Q bun in dog fight, cred ca este o gluma, nu?  In primul rand, cate a avut, ca sa putem trage o asemenea concluzie? 

Ai observat ca toate aceste izbanzi mirifice ale lui Dovi se intamplau DOAR pe vreo DOUA circuite?

Dovi il batea "constant" pe MM la Qatar si pe RB Ring - iata un link cu toate bataliile dintre cei 2.Singura exceptie de la aceste 2 circuite e Motegi 2017 pe ploaie cand intradevar Dovi-Ducati au fost superiori.Ca daca era uscat...vezi in urmatorii ani ce s-a intamplat.

 

Deci intradevar - Dovi+Ducati ii dadea bataita pe 2 circuite din 20.Foarte dominant Dovi in dueluri intradevar :crack: Dar ma omoara faptul ca si Dovi a zis ca nu are sanse,dar vad ca lumea nici macar acum n-a inteles.

 

Reia tot sezonul 2013 sa vezi dueluri intre MM Lorenzo Pedrosa aproape cursa de cursa.Si era rookie.Nu pot sa il apar pt ca a gresit de multe ori cu acel red mist - vezi Argentina 2018?19? dar este chiar skilled in dueluri,nu poate cineva sa spuna ca e ageamiu.

 

Repet - reia Missano 2019 in legatura cu Q.

Acum 3 ore, therocketscientist1 a spus:

MM93 a fost batut in "dog fight" doar cand deja situatiile erau deja in defavoarea lui. Situatie in defavoarea lui insemnand situatiile in care nu conducea cursa din primul viraj si pana la final. Adica situatiile alea in care cand se afla el termina pe 2 sau 3, iar adversari cand se aflau in situatii asemanatoare terminau pe 7. 

Pe logica asta putem spune ca MM93 este la egalitate cu Karel Abraham sau Tito Rabat.

Exact.

Acum 13 minute, Cavaleru a spus:

eu nu am inteles ce a gresit Peco la depasirea lui Miller si de ce depasirea lui Miller la JM nu a fost penalizata.

 

adica peco a intrat curat pe spatiu lasat liber, in timp ce miller a vrut sa se tranteasca peste el desi era deja in fata peco

iar Miller vine si depaseste cu motocicleta de-a latul oblingadu-l pe JM sa schimbe radical trasa 

Achesez.Asta a zis si JM.

Si reiau - daca MM a luat 2xLL pt ca l-a dat jos pe Oli la Portimao,JM pt ca l-a dat jos pe AM la Cota nimic?...Luca Marini pt ca l-a dat jos pe Bestia nimic?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Cavaleru a spus:

mda la Q20 poti privi dintr-un simplu aspect, nu depasesti linia, ca e interioara, ca e exterioara tre sa fii intre ele atata timp cat faci LLP-ul.. 

 dar da se vede de pe filmare ca trage spre exterior ca vin nebunii pe viraj din spate ... din pacate buna intentie, poate fii folosita invers, ca a iesit prea tare din LLP incercand sa maximizeze iesirea cu maxim de viteza

 

da, asa s-au gandit - a depasit linia pe ext sa iasa in blana maxx.

dar dpdv al sigurantei q a facut bine. aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

343430031-987252358933678-24342305937141

In alta ordine de idei,se pare ca Kktm arunca feru la cos si se apuca de Aluminiu...omg omg.Pai the austrian way?nu mai?va apucati de materialul japonez?nu merge cum stiti voi cu fer?Dar vai,aceste cuvinte ne doare :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Method a spus:

343430031-987252358933678-24342305937141

In alta ordine de idei,se pare ca Kktm arunca feru la cos si se apuca de Aluminiu...omg omg.Pai the austrian way?nu mai?va apucati de materialul japonez?nu merge cum stiti voi cu fer?Dar vai,aceste cuvinte ne doare :bounce:

pana se intampla asta au mers f bine kktm-urile daca ma intrebi pe mine.

mai ales in sprintu ala cand Binder a venit de pe 15 si a castigat, lol.

 

tine minte 3 cuvinte:

sprint egal blanao_maxXxima_toate_turele.

 

pare ca ai ceva personal cu Fe(rul).

poate o profesoara prea severa la chimie?

 

 

**ai vazut cum intra la modu supermoto in viraj baiatu ala din Africa de Sud?

spune-mi tu ca nu e SF cadrul ala din fier.

ca nu esti impresionat.

si o facea tur dupa tur dupa tur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah da mult hate aveti pt ktm, ca fac copy paste dupa aerodinamica lui Ducati, ca testeaza cadru de aluminiu gata fac numai copy paste.

 

Ca incearca cadru lor mix trellis cu aluminiu sunt habarnisti ca nu stiu calea japonezelor ca e cea mai tare 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 minutes ago, Cavaleru said:

eu nu am inteles ce a gresit Peco la depasirea lui Miller si de ce depasirea lui Miller la JM nu a fost penalizata.

 

Nu trebuia penalizată niciuna. Sau ambele, în cel mai rău caz.

 

23 minutes ago, Cavaleru said:

era un meme cu Q20 uitandu-se la Yamaha lui si comentariu era ceva de genu: Qartararo uitandu-se la motocicleta yamaha si neintelegand cum, de la an la an, e mai slaba...

 

Nu este mai slabă, progresează doar într-un ritm mai lent decât competiția. Celor de la Yamaha le este mai greu să introducă inovații, M1 fiind un concept deja învechit care se potrivea foarte bine contextului din MotoGP de acum 10-15 ani dar care acum și-a atins limitele. Desmosedici, RS-GP și RC16 sunt motociclete care încorporează aspectul aerodinamic la nivel de concept. În contrast, M1 pare aceeași motocicletă ca acum 10 ani, cu niște apendice aerodinamice nituite pe ea. Motorul la fel, nu mai este potrivit realității din MotoGP.

 

Yamaha au o decizie grea de luat: fie continuă cu conceptul actual sperând că se schimbă ceva din punctul de vedere al regulamentului (șanse relativ mici), fie aruncă totul la coș și vin cu o motocicletă complet nouă. Varianta a doua presupune o investiție majoră și asumarea faptului că nu vor mai avea sucess cel puțin câțiva ani. Totuși, pare o soluție din ce în ce mai realistă.

 

5 minutes ago, Method said:

In alta ordine de idei,se pare ca Kktm arunca feru la cos si se apuca de Aluminiu...omg omg.

 

"KTM nu au cum să fie competitivi cu un cadru din oțel tubular și suspensii WP". Îmi aduc aminte cum vuiau tastaturile.

 

În poza respectivă se vede un capac de plastic peste partea bazei cadrului. Nu se distinge ce este dedesubt.

 

image.thumb.png.93cc59a0010724ca30e64c5d8df2ba0f.png

 

Foarte posibil să fie un cadru hibrid, cu o parte făcută la CNC la bază și o parte superioară care în continuară arată ca oțelul tubular cu profil rotund/oval.

 

image.thumb.png.1885ea8e547dd36d02579ee2c4a718ec.png

 

KTM oricum folosesc deja soluția asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Yamaha au o decizie grea de luat: fie continuă cu conceptul actual sperând că se schimbă ceva din punctul de vedere al regulamentului (șanse relativ mici), fie aruncă totul la coș și vin cu o motocicletă complet nouă. Varianta a doua presupune o investiție majoră și asumarea faptului că nu vor mai avea sucess cel puțin câțiva ani. Totuși, pare o soluție din ce în ce mai realistă.

am eu o a 3-a optiune:

calea Suzuki :)) 

 

apoi ne indreptam cu pasi repezi spre DucatiGP. :D 

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

"KTM nu au cum să fie competitivi cu un cadru din oțel tubular și suspensii WP". Îmi aduc aminte cum vuiau tastaturile.

zici ca au fost mai multi?

eu afara de 1 om(nu dam nume, GDPR) nu tin minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

343430031-987252358933678-24342305937141

In alta ordine de idei,se pare ca Kktm arunca feru la cos si se apuca de Aluminiu...

Ala e de fonta, mah!!! :crack::lol:

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

Yamaha au o decizie grea de luat: fie continuă cu conceptul actual sperând că se schimbă ceva din punctul de vedere al regulamentului (șanse relativ mici), fie aruncă totul la coș și vin cu o motocicletă complet nouă. Varianta a doua presupune o investiție majoră și asumarea faptului că nu vor mai avea sucess cel puțin câțiva ani. Totuși, pare o soluție din ce în ce mai realistă.

 

Sau sa se retraga.  Pare si mai realista. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

"KTM nu au cum să fie competitivi cu un cadru din oțel tubular și suspensii WP". Îmi aduc aminte cum vuiau tastaturile.

 

Esti rau. Bazele fizicii ne spun ca fierul e mai greu decat aluminiul. Exista si cifre, daca te intereseaza.


Tot de la bazele fizicii revine, din cand in cand, una clasica cu aerul care curge mai bine prin forme rotunde (lucru pe care nu-l stiu aia de la echipe).

Ce nu ne spune fizica de baza este ce sa faci in cazul in care aerul nu trebuie sa curga prin gaura ci trebuie sa curga pe lamele respective, fie ele verticale sau orizontale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus:

Tot de la bazele fizicii revine, din cand in cand, una clasica cu aerul care curge mai bine prin forme rotunde (lucru pe care nu-l stiu aia de la echipe).

Eu știam de forme pătrate.
Vezi spoiler ala de la KTM de pe șa.
Sau cum ii zice.
Poate țin minte greșit,la TV văzusem ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus:

Esti rau. Bazele fizicii ne spun ca fierul e mai greu decat aluminiul. Exista si cifre, daca te intereseaza.


Tot de la bazele fizicii revine, din cand in cand, una clasica cu aerul care curge mai bine prin forme rotunde (lucru pe care nu-l stiu aia de la echipe).

Ce nu ne spune fizica de baza este ce sa faci in cazul in care aerul nu trebuie sa curga prin gaura ci trebuie sa curga pe lamele respective, fie ele verticale sau orizontale

 

fluxul laminar si separatia au necesitati diferite

iar la materiale, diferenta de greutate e probabil cam cat o vezica de pilot intr-un sport in care diferentele de greutate dintre piloti erau la un moment dat de vreo 28 de kg (pedrosa - baz)

 

daca ii costa cateva milioane sa faca un cadru din aluminiu poate considera ca de banii aia obtin mai multa performanta daca ii baga in motor

sau o sa faca trecerea treptat, sau considera ca ii ajuta sa treaca direct la carbon, sau multe alte explicatii pe care nu ai de unde sa le stii fara sa discuti cu cineva de acolo

 

sansele ca cineva de pe forum sa stie mai bine sunt foarte mici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, prafrau a spus:

sansele ca cineva de pe forum sa stie mai bine sunt foarte mici

Bag seama ca tu nu urmaresti forumul asta, chiar daca-l vizitezi.

Sansele ca cineva de aici sa stie mai bine sunt foarte mari, spre 100%.

Si nu doar pe fineturi tehnice. Chiar si pe regulamente, psihologie,  office politics, contracte …

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, ilarionciobanu a spus:

Bag seama ca tu nu urmaresti forumul asta, chiar daca-l vizitezi.

Sansele ca cineva de aici sa stie mai bine sunt foarte mari, spre 100%.

Si nu doar pe fineturi tehnice. Chiar si pe regulamente, psihologie,  office politics, contracte …

si chilotaj sa nu uitam experti in chilotaj care l-au antrenat pe rossi, stoner si mm

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

"KTM nu au cum să fie competitivi cu un cadru din oțel tubular și suspensii WP". Îmi aduc aminte cum vuiau tastaturile.

 

Acum 7 ore, Cavaleru a spus:

bah da mult hate aveti pt ktm, ca fac copy paste dupa aerodinamica lui Ducati, ca testeaza cadru de aluminiu gata fac numai copy paste.

 

Ca incearca cadru lor mix trellis cu aluminiu sunt habarnisti ca nu stiu calea japonezelor ca e cea mai tare 

Alo,baietii stati putin : Ma recunosc vinovat in legatura cu hate'ul cu cadrul trellis de otel.La suspensii nu mi-am dat si nu imi dau cu parerea.

Bai dar voi realizati ca ma ironizati in legatura cu ceva care s-a intamplat exact cum am zis eu nu? Adica eu am spus atunci ce mentin si acum - ca nu va fi competitiv daca adopta acea strategie.Guess what - he proved me right : a renuntat la absolut TOT ce a zis ca nu va renunta si a facut fix ce a zis ca nu va face - sa imite ceilalti constructori :

- Mai are ktm cadru trellis?

- a fost competitiva cu trellis?

- a facut perimetral?

- se apuca de aluminiu?

- a imitat Ducati,Aprilia si pe japos?

wtf,au facut tot ce a zis Pit Bierer ca nu vor face in acel discurs arogant si infatutat din startul campaniei : "noi vom castiga cu the austrian way vom ramane la procedeele noastre de lucru si vom demonstra ca asa cum am reusit sa castigam cu metodele noastre trellis steel frame blablabla enspe titluri mondiale in motocross la fel cu aceleeasi mijloace tehnice si vom castiga si in gp,stim ca ceilalti au cu totul alte procedee tehnice si alte metode insa noi vom ramane la ale noastre etc etc si vom castiga".(imnul Austriei mana la piept,stegulete)

Ori ei au facut fix pe dos : n-au ramas la mijloacele lor (antice),ci usor usor au renuntat la trellis pt perimetral au renuntat iata la otel pt (probabil) aluminiu au copiat de la ceilalti (de unde omul a subliniat sus si tare ca nu vor imita ce fac ceilalti) - mai pe scurt nea domnu proud austrian Bierer si-a contrazis fiecare cuvintel din acea declaratie belicoasa.I-a cam iesit pe nas nu?

 

Ca sa fim intelesi - nu am absolut nimic impotriva ktm e o echipa in plus welcome etc,dar mi se pare normal sa ironizez pe cineva care vine fara nici un fel de experienta in asemenea disciplina dar aruncand asemenea declaratii belicoase si arogante,ca mai apoi sa faca fix invers de ce a zis.Nu inteleg de ce imi iau hate pt asta.Nu aveam nici eu nici ceilalti cativa colegi hate pt ktm daca ala nu declara calcaturile alea.Dar cand tu vii tot in basini si suferinte "the austrian way,o sa batem toata grila de gp chiar si cu cadrul nostru trellis de fer si cu suspensia noastra proprie fara sa copiem nimic de la voi",apoi furi absolut tot ce se poate fura de la toti plus ca arunci si cadrul si schimbi si materialul,cum naiba sa nu radem de ei :)

Asteptam momentul in care Pit Bierer va anunta o colaborare cu firma Ohlins :bounce:...ca sa fie tacamul complet.

Acum 7 ore, frigider a spus:

**ai vazut cum intra la modu supermoto in viraj baiatu ala din Africa de Sud?

spune-mi tu ca nu e SF cadrul ala din fier.

ca nu esti impresionat.

si o facea tur dupa tur dupa tur.

Da,ai zis bine - e SF cadrul ala din fier in 2023,can't argue that :)

Iti dai seama ca omul intra asa pt ca there is no other way nu?Adica daca intri normal moto nu vireaza,iar Binder s-a adaptat sa faca din calcat bici.

Stau si ma gandesc la faptul ca Furosawa i-a rupt capul lui Preziosi acum 20 de ani cand i-a explicat despre frecventa suspensiei in raport cu cadrul (mindblowing interviul ala),adica niste fineturi din alea ametitoare,iar 20 de ani mai tarziu Binder e nevoit sa ia curbele in drift ca altfel nu poate vira,dar e laudat nu el ci firma care produce fierotania aia.Seriously?

 

Sunt impresionat.Sunt impresionat de ce poate face Binder cu lemnul ala.Sper sa il aud ca se muta altundeva in urmatorii ani,undeva de unde se poate lupta pt titlu,nu doar sa castige o cursa/an.Chiar merita o moto cu care poate ataca titlul.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Method - da, KTM folosește cadru trellis din oțel tubular, credeam că e lucru elementar și știut. Nu doar Binder merge bine cu el, și Miller are rezultate similare cu cele pe care le avea la Ducati. Nu înțeleg de ce mai pui la îndoială ceva evident, se vede clar capătul zăbrelelor la nivelul jugului.

 

image.thumb.png.0b968dc34196133ebfe29ad4a75f0591.png image.thumb.png.5ee8b11b6c14b889ce2c486aabdaab1e.png image.thumb.png.362eef9de1ec185b4d80930a429360f1.png

 

Beirer și Risse nu au spus că această tipologie de cadru este superioară ci că:

  • are potențial și avantaje specifice
  • este o tehnologie cu care au experiență și expertiză, motiv pentru care o exploatează

Capacul respectiv pe cadru a apărut și în testele de la Valencia de la sfârșitul sezonului trecut, iar unii au speculat că servea să ascundă poziția prinderii motorului. Orice ar fi, nu idică faptul că cei de la KTM ar construi un cadru de aluminiu.

 

image.thumb.png.e97858fb4e1b62d898472372c44b2cd4.png

 

Ar fi și teribil de stupid dealtfel, în momentul în care au cea mai performantă motocicletă de până acum să schimbe ceva atât de fundamental precum este cadrul.

 

La fel, folosesc suspensii WP pentru că sunt făcute în intern, în mod direct și specific pentru cerințele și nevoile motocicletei lor - nu pentru că ar fi mai bune ca Öhlins în absolut. Și se pare că se descurcă. Mai mult, sunt singurii cu motor V4 care nu au unghi de 90° între bancuri și tot singurii (probabil) care nu au mass-damper în coada motocicletei.

 

Nu poți spune că au renunțat la ideile lor - din contră, le îmbunătățesc și le fac să funcționeze. Abordarea aerodinamică au preluat-o de la italieni, dar nu au fost niciodată împortivă. Nu au fost ermetici la găselnițele altora, au încorporat lucruri care le-au fost utile (partea de aero și suspensii mobile) mai repede și mai eficient decât japonezii. Au și destui ingineri italieni veniți de la concurență și nu au nicio problemă să ceară ajutorul celor de la RBR. "Aroganța și mândria austriacă" în toată ecuația asta o vezi doar tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

@Method - da, KTM folosește cadru trellis din oțel tubular, credeam că e lucru elementar și știut. Nu doar Binder merge bine cu el, și Miller are rezultate similare cu cele pe care le avea la Ducati. Nu înțeleg de ce mai pui la îndoială ceva evident, se vede clar capătul zăbrelelor la nivelul jugului.

 

Nu poți spune că au renunțat la ideile lor - din contră, le îmbunătățesc și le fac să funcționeze. Abordarea aerodinamică au preluat-o de la italieni, dar nu au fost niciodată împortivă. Nu au fost ermetici la găselnițele altora, au încorporat lucruri care le-au fost utile (partea de aero și suspensii mobile) mai repede și mai eficient decât japonezii. Au și destui ingineri italieni veniți de la concurență și nu au nicio problemă să ceară ajutorul celor de la RBR. "Aroganța și mândria austriacă" în toată ecuația asta o vezi doar tu.

Nu am pus la îndoială "ceva evident" am zis eu ca nu folosește? Eu doar am pus un articol si o poza ce emitea o ipoteza și tu ma tragi de urechi...wtf?

 

Reia declarația de atunci a lui Bierer ca mi.e lene sa caut și după aia explica.mi diferența dintre declarația lui și ce fac ei.

 

Repet,nu am nimic cu ktm și bravo lor ca se descurca nu critic adoptarea de noi tehnologii preluate de la alții,lucrul pe care l am criticat e declarația lui.Si faptul ca toate acțiunile lor contrazic statementul șefului.

That's all.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma doare in cot de cadrul KTM. 

Si de Miller.

 

Sa vina MM inapoi odata.

La 29.04.2023 la 0:53, PzKpfW a spus:

 

MotoGP este competiție de prototipuri. La fel ca și Formula 1 sau WEC.

 

Da, prototipuri de MOTOCICLETE nu de brontozauri cu 2 roti si aripioare si cocoase.

Sa nu ziceti ca nu ati auzit de la mine cand o sa-i puna creasta si mustati lui Peco direct, si lui Miller eleron pe combinezon. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...