Sari la conținut

5. SHARK Grand Prix de France 2023


B.B.
 Share

Postări Recomandate

Acum 49 minute, damager a spus:

Motociclete de GP

Dacă tot copiază baremi să ia ceva ultimul răcnet, nu o moto care se zbate în agonie și care e aproape neschimbată de câteva sezoane bune!

Părerea mea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 564
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1 oră în urmă, apriliacluj a spus:

si ei sunt sub umbrela KTM...

 

Nu sunt chiar sub umbrela KTM. Din cate stiu este vorba de un parteneriat.. un joint venture, cum s-ar zice in termeni corporatisti. KTM foloseste capacitatile de productie CFMoto, pentru productia de motociclete, motoare, etc, iar ei promoveaza agresiv brandul chinezesc in Europa si pe unde mai au ei piata + motorizarea unor modele CF. Faptul ca la Moto3 sunt KTM-uri pictate CFMoto face parte din aceasta intelegere. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, ENEOS a spus:

Dacă tot copiază baremi să ia ceva ultimul răcnet, nu o moto care se zbate în agonie și care e aproape neschimbată de câteva sezoane bune!

Părerea mea. 

 

Pai de copiat copiaza ce vad. Problema ramane accesul la electronica, setari, etc...

astea nu au de unde sa le copieze decat cu spionaj industrial.

Dar, acestea pot fi cumparate...intrebarea e cine le vinde...Suzuki ar putea sa le vanda, ca nu mai au interes, Yamaha poate fi un candidat, ei nu prea mai investesc, si poate fi o optiune.

Nu vad aceasta optiune la restul, europenele sunt pe val, iar Honda e prea mare ca sa fie intresata....parerea mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, damager a spus:

 

Pai de copiat copiaza ce vad. Problema ramane accesul la electronica, setari, etc...

astea nu au de unde sa le copieze decat cu spionaj industrial.

Dar, acestea pot fi cumparate...intrebarea e cine le vinde...Suzuki ar putea sa le vanda, ca nu mai au interes, Yamaha poate fi un candidat, ei nu prea mai investesc, si poate fi o optiune.

Nu vad aceasta optiune la restul, europenele sunt pe val, iar Honda e prea mare ca sa fie intresata....parerea mea :)

Daca ar intra CFMoto in competitie (cu motocicleta proprie, nu cu un KTM coafat), ar primi electronica unificata de la organizatorul competitiei, problema este, ca de acolo trebuie sa inceapa sa o adapteze/dezvolte pentru prototipul lor. De aici incep complicatiile, pt ca experienta sub 0. 

Acum 5 minute, ENEOS a spus:

O să ajungă kktm sub umbrela cfm...

Corect! 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poa sa vina oricine in GP, tot ducati ramane sus.

KTM par ca incep sa miste dupa atatia ani si astia pare ca au aruncat cu bani st-dr.

 

banii se pare ca nu pot cumpara chiar orice :) 

ma simt mai bine acum.

Acum 54 minute, Cavaleru a spus:

imi pare rau pt Mir dar nu cred ca va reusi prea curand sa performeze cu Honda. vedem cand si daca face click

JLo a facut clic la ducati dupa 1 an jumate.
dar pana atunci decizia era luata , daca ii ia la fel de mult si lui mir - ma tem ca va avea aceeasi soarta.

si el cred ca vrea out. 

nu exclud sa nu duca la bun sfarsit contractul mai ales daca honda vrea pe altcineva.

 

 

ce sezon idiot - daca nu gresea peco de cateva ori era departe rau.

nimeni nu se poate bate cu el.

castiga sprint, castiga curse mari, salveaza weekenduri nasoale..

 

vai de pln de spectatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

Honda fara MM e nicaieri

Mir va fii eternul locotenent, asa cum a fost si Dani dupa primul sezon al lui MM

imi pare rau pt Mir dar nu cred ca va reusi prea curand sa performeze cu Honda. vedem cand si daca face click

 

Mai degraba daca decat cand. Pana si el zice ca ii e frica sa nu ajunga ca si Lorenzo sau Pol:

 

https://www.gpone.com/en/2023/05/14/motogp/mir-im-scared-of-ending-up-like-lorenzo-and-pol-espargaro.html

 

This race was very hard for me. I had problems stopping the bike and holding the line; he explained. I couldn't do what I wanted. At the moment, the team doesn't understand what I need to go fast, and I don't know what I need to ride this bike better. I tried to change my style, but I'm not natural, and I'm always wide. The fact is that I struggled, today, yesterday. Let's see what happens tomorrow;

Do you need an entirely different bike for yourself?

I think we can fix this one. I've never been able to improve here since the FP1. I know how to ride but, when I try to push, it gets more complicated. They have to understand my style. I can change something as a rider, but not everything, so it's a compromise. We couldn't get the bike to work. We took the wrong direction, and I can't push;

Are you afraid of ending up like Jorge Lorenzo or Pol Espargaro?

Of course I'm scared. I want to win, and it's difficult for a rider like me to see me in the position I'm in. My motivation is to win, get on the podium, stay ahead. These results are my fuel, and I haven't had it in a long time. I need it. I remember here last year, with the Suzuki. I was racing a second faster;

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate asa era si honda veche asa ca HRC a facut o honda noua, redesign.

soc: sunt cam la fel de dificile ambele modele.

 

concluzia?
mai bine lasau honda veche in pace si castigau lejer cu MM. :grinbandit:

 

 

e incredibil cum faci o moto noua si il ai pe taka care vine de pe honda veche si nu se descurca, ai piloti noi care nu se descurca.

ceva e super dubios la moto aia.

 

cred ca intra MM remote si le strica mappingurile, altfel chiar nu-mi explic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, damager said:

Sau poate the next MM la hondei☺️

 

Cu tot respectul pentru Acosta, nu cred că este Marc Márquez. Iar dacă Marc Márquez (singurul pilot din ultimul deceniu care a performat pe motocicleta aia) abandonează proiectul, ar trebui să-i dea de gândit lui Acosta.

 

Mai departe, nu cred că ar fi o soluție nici pentru HRC pentru că ar putea să-i facă să cadă iar în aceeași capcană în care au căzut cu #93.

 

1 hour ago, ENEOS said:

O să ajungă kktm sub umbrela cfm...

 

Nu. Pentru că Bajaj.

 

2 hours ago, xt600 said:

Macar de ar fi asa, insa realitatea trista este ca, daca ar intra in MotoGP, ar face-o tot cu motociclete KkTM, colantate CFMoto. Vezi Gas Gas... Si uite asa se umple grila si de KTM... 

 

Probabil că știi și tu că așa ceva nu ar fi posibil. Regulamentul MotoGP este diferit față de cel din Moto2 sau Moto3. CFMoto ar putea intra în MotoGP doar ca echipă de uzină, nu client (cum spuneam, Dorna nu dorește o echipă de client în locul celor de la Suzuki).

 

2 hours ago, xt600 said:

Faptul ca la Moto3 sunt KTM-uri pictate CFMoto face parte din aceasta intelegere. 

 

Nu chiar, este inițiativă independentă a celor de la CFMoto pentru a-și face cunoscut brand-ul la nivel global. Este separat față de ceea ce face KTM cu echipele brand-uite "GasGas" sau "Husqvarna" în Moto3, unde contractul de colaborare pentru furnizarea motocicletelor a fost condiționat. În cazul CFMoto, fabricantul a venit ca sponsor la o structură existentă (Prüstel GP) și și-a impus numele peste cel al echipei - similar cu ceea ce face Alfa Romeo în F1 cu echipa Sauber. Înțelegerea cu KTM este legată doar de furnizarea efectivă a motocicletelor către acea echipă (în defavoarea celor de la Honda).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, apriliacluj a spus:

si ei sunt sub umbrela KTM...

Joint venture deci parteneriat.Nu sunt subordonati ktm.

Acum 5 ore, damager a spus:

Nu imi dau seama cat de mult inteleg ei din ce copiaza, dar cert este ca pot sa reproduca la mare arta orice. Ce daca nu inteleg ei ce face exact aripioara aia, ei o reproduc 😂

Mi se pare ca ii subestimezi maxim.

Adica au industrie spatiala deja sateliti rachete etc aproape la nivelul sua,au tehnologie 5g si telefonie PESTE nivelul sua (lucru recunoscut de mai multi demnitari din state) samd samd.

Hai sa nu credem ca a face o motoreta e rocket science.

La fel se exprima lumea si despre europeni - nu stiu nu sunt la nivelul japonezilor cadre etc.Iata ca acum europenii cam conduc jocul.

Mi se pare prejudecata maxima fata de chinezi "astia sunt prosti,stiu sa faca doar tenisi",astea sunt vorbe de batrani din 1980.China actuala e nr.2 in lume.Si ca tehnica de multe ori nr.1,deci eu zic sa o lasam mai moale cu chinezii care nu stiu sa construiasca o moto de gp si nu inteleg la ce folosesc aripioarele.

Acum 4 ore, B.B. a spus:

Eu nu stiu cum e viata in echipele astea de GP, dar pilotii colegi de echipa nu vorbesc deloc intre ei?

Eu daca as fi Mir m-as duce la MM si l-as intreba direct, as sta pe capul lui, bai tu cum plm faci de reusesti sa mergi mai bine cu motocicleta asta, zi si mie nu fi scartar! Si asa l-as freca la cap pana m-ar invata si pe mine cu sa ma dau ca el, macar niste mici tips and tricks, pana mea, suntem colegi de echipa, nu?

Nu au loc chestii de genul asta, nu stiti? 

Dupa cum a zis si colegul - primul adversar e colegul de echipa - esti fan MM,ai vazut documentarul cu el?Ai vazut ce a zis ca ii facea lui Pedrosa si colegilor de echipa in general?Nu ca nu le dadea informatii,ci incerca sa le ingradeasca accesul la updates samd.Deci...colegialitate...e doar la liceu "da ma si mie sa copiez".

Si pe deasupra,Mir poate vedea super usor tot ce face MM cand e pe motoreta pt ca are acces la absolut toata telemetria lui.Are absolut toate setarile pe care le-a facut MM,toate locurile unde franeaza accel cat la suta da gaz cat calca frana - tot tot.

Una e sa vezi insa si alta e sa poti face ce face MM.Sau in locul lui MM,oricare alt top dog.

MM cu gura lui a zis ca in 2013 cand a venit la HRC si i s-a aratat telemetria lui Stoner a zis ca el sub nici o forma nu poate merge cum mergea ala.So...cred ca poti sa ai toate informatiile,pana la urma daca nu ai skillul degeaba le ai.

Acum 4 ore, frigider a spus:

plus ca cei 2 se cam urasc, MM a zis ca nu e campion "adevarat" gen. 

nimicuri din astea la nivel de campioni mondiali.

 

daca omu spre ex nu simte fata?

care era de nu simtea fata (JLo?) si Puig ii zicea "ai incredere in fata" dar omu nu o simtea. Gen.

Nu am auzit/citit vreo declaratie in care MM sa se exprime asa despre Mir.M-as mira.

 

Normal ca nu simte fata.Aia e si problema Honda - no grip pe fata - MM cand cadea in 90% din cazuri cadea pt ca pierdea fata,si toti cam de asta cad la Honda.

Da,i-a explicat Puig f bine,JLo l-a ascultat si s-a imprastiat la 190 la Assen de si-a fisurat coloana si salut.

Cum a zis si Q cand a cazut acum in sprint "simteam ca sunt la limita,dar am zis hai sa mai incerc putin poate ce simt eu nu e real si gasesc o noua limita",si poc.

Pilotii simt bine.

Mir,Rins,MM,Taka toti fac lowside (exceptand datile cand capul lui MM pleaca in turneu si ii da full gaz desi aia zice "no more" vorba lui Miller cum a fost Jerez 2020 si atunci il arunca in sus),dar in general toti pierd fata.E known problem la Honda.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de Mir < - > MM, am citit raspunsurile, merci de explicatii tuturor. Nu stiu la ce ma asteptam eu la mai multa prietenie intre ei.

Oare asa e si la Aprilia, ca parca Aleics l-a adus pe Maverik, erau ei prieteni dinainte, acuma gata sunt duJmani, nu mai ies la o bere, nimic? Nu discuta despre job in timpul liber? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, B.B. a spus:

Oare asa e si la Aprilia, ca parca Aleics l-a adus pe Maverik,

CICA ALEIX VB CU el, ii da sfaturi etc.

asa facea si Miller cu Peco, mai vb cu el etc. cand a iesit campion.

 

plm, nu toti is bulache.

Acum 32 minute, Cavaleru a spus:

ingrijorator totusi ce zice Mir, ca era cu o secunda mai lent pe honda fata de Suzi si Suzuki era departe de a fi top dog anu trecut..

 

mir macar are moto noua, trecut de la 4L la v4 (nu?)

q are motor mai puternic si uite cum se zbate, plm.

 

care e mai rau?

 

sau poate q avea arm pump de la inceputul sezonului si nu a zis, vedem cand revin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, Cavaleru a spus:

Da dar pianu se poate ghidona in comparatie cu 'onda din care doar un chilot poate face bici..

 

 

Pianu poate doar cu un om man și asta de ceva timp. Fix ca la Honda.

Ce e și mai culmea e ca nici ala de știa sa cânte nu mai poate.

Mai rău decât Honda, șoc.
E f îngrijorător.

 

Deși la Morbi problemele parca au apărut după accidentare? Cam mare coincidenta cu lipsa de rezultate, zic.

 

Honda a rămas dificila cum era chiar și după redesign.

Yama în schimb a reușit sa se ducă în bălării.

 

Pai frate dacă nici pilotul nr. 1 nu face nimic cu ea,ce pretenții sa ai de la alții?

 

La honda m-am temut va zic, zic mama sa vezi ca schimba astia moto si nu mai poate MM si iese Taka campion de-l gasesc pe MM spanzurat in rulota.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accidentarea lui FM21 si trecerea la echipa de țambale de uzina se cam suprapun. Pana nu ajunge sa-i dea tot bordul la un Ducati nu stiu daca putem spune ca accidentarea este cauza. Asa putem spune si ca de cand nu mai e cu Forcada a devenit neimportant in lupta pentru podim. Poate este un cumul de factori pe langa faptul ca e motocicleta necompetitiva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, therocketscientist1 a spus:

 ....de cand nu mai e cu Forcada a devenit neimportant in lupta pentru podim.

Good point.

 

Q a zis tot când a dat timpii aia la Jerez parca în sensul ca acum 1 an facea  1.36.3 și acum cu motoreta mai puternica face 1.37.4

Something is very wrong.

Pai poți sa arunci motoreta noua la gunoi dacă e cu 1s/tur mai slabă decât cea veche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

 

 

Deși la Morbi problemele parca au apărut după accidentare? Cam mare coincidenta cu lipsa de rezultate, zic.

 

Yama în schimb a reușit sa se ducă în bălării.

 

 

 

Nu se poate exclude faptul ca accidentarea aia ar fi putut avea un rol in rezultatele slabe ale lui Morbi, insa nu explica suficient aceasta lipsa de rezultate. Raspunsul trebuie cautat in evolutia motocicletei din 2020 si pana in prezent. Cand FM a venit la Yamaha, a concurat pe o motocicleta rezultat al unei evolutii de ani de zile, sub mana cuplului Rossi-JLo si apoi Rossi-Vin. De fapt, ca sa o spunem pe cea dreapta, Rossi a fost cel care a avut cuvantul principal in dezvoltarea acelei motociclete. Era o motocicleta user friendly, pe care se puteau obtine rezultate, indiferent de pilot. Morbi a fost vicecampion in 2020, cu ea, Q ia primele victorii si podiumuri in 2020, iar in 2021 devine campion. Din 2022 M1 se dezvolta exclusiv in jurul lui Q si nu a mai ramas nimic din motoreta prietenoasa din sezoanele precedente, poate fi pilotata doar de pilotul cu dinti rari si, ceea ce este si mai rau, in loc  sa evolueze, pare ca se afunda din ce in ce mai rau. In ceea ce ma priveste, am mari rezerve in ceea ce priveste rolul frantuzului in dezvoltarea motoretei si in capacitatea lui de da un feedback corespunzator pentru iesirea din cacao. Concluzie: rezultatele lui Morbi sunt in directa legatura cu turnura pe care a luat-o dezvoltarea (a se citi regresul mobrei), dupa sosirea lui Q la echipa de uzina, in calitate de prim pilot. Din acel moment nimeni (in afara de Q) nu a mai facut performanta pe M1, iar evolutia ei a luat-o la vale. Anul asta, nici macar Q nu mai este in stare sa obtina o clasare decenta cu ea, ceea ce ar trebui sa iti dea de gandit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, xt600 a spus:

Nu se poate exclude faptul ca accidentarea aia ar fi putut avea un rol in rezultatele slabe ale lui Morbi, insa nu explica suficient aceasta lipsa de rezultate. Raspunsul trebuie cautat in evolutia motocicletei din 2020 si pana in prezent. Cand FM a venit la Yamaha, a concurat pe o motocicleta rezultat al unei evolutii de ani de zile, sub mana cuplului Rossi-JLo si apoi Rossi-Vin. De fapt, ca sa o spunem pe cea dreapta, Rossi a fost cel care a avut cuvantul principal in dezvoltarea acelei motociclete. Era o motocicleta user friendly, pe care se puteau obtine rezultate, indiferent de pilot. Morbi a fost vicecampion in 2020, cu ea, Q ia primele victorii si podiumuri in 2020, iar in 2021 devine campion. Din 2022 M1 se dezvolta exclusiv in jurul lui Q si nu a mai ramas nimic din motoreta prietenoasa din sezoanele precedente, poate fi pilotata doar de pilotul cu dinti rari si, ceea ce este si mai rau, in loc  sa evolueze, pare ca se afunda din ce in ce mai rau. In ceea ce ma priveste, am mari rezerve in ceea ce priveste rolul frantuzului in dezvoltarea motoretei si in capacitatea lui de da un feedback corespunzator pentru iesirea din cacao. Concluzie: rezultatele lui Morbi sunt in directa legatura cu turnura pe care a luat-o dezvoltarea (a se citi regresul mobrei), dupa sosirea lui Q la echipa de uzina, in calitate de prim pilot. Din acel moment nimeni (in afara de Q) nu a mai facut performanta pe M1, iar evolutia ei a luat-o la vale. Anul asta, nici macar Q nu mai este in stare sa obtina o clasare decenta cu ea, ceea ce ar trebui sa iti dea de gandit. 

FM21 a avut aceeasi motocicleta cu FQ20 doar cand s-a mutat la echipa de uzina.

Cat timp au fost la SRT FQ20 a avut moto cu o iteratie mai noua decat FM21, iar la momentul acela FM21 zicea ca nici macar telemetria nu si-o pot compara pentru ca nu seamana motocicletele.

FM21 a castigat curse, in dulcele stil japonez, cu o specificatie 2019 daca nu gresesc. Iar apoi a pastrat-o pana la jumatatea sezonului 2021 cand a fost mutat la echipa de uzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, therocketscientist1 a spus:

FM21 a avut aceeasi motocicleta cu FQ20 doar cand s-a mutat la echipa de uzina.

Cat timp au fost la SRT FQ20 a avut moto cu o iteratie mai noua decat FM21, iar la momentul acela FM21 zicea ca nici macar telemetria nu si-o pot compara pentru ca nu seamana motocicletele.

FM21 a castigat curse, in dulcele stil japonez, cu o specificatie 2019 daca nu gresesc. Iar apoi a pastrat-o pana la jumatatea sezonului 2021 cand a fost mutat la echipa de uzina.

Foarte corect, dar cu ce contrazice detaliile furnizate de tine, ceea ce am spus eu? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...